abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45272554
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)

5 muluc staat voor een datum die je kunt berekenen via de kalenders van de maya's. na het bekeken te hebben bleken er twee data's in 2007 de signature 5 muluc te hebben, namelijk 2 januari en 19 september 2007...

Ik was er echt mee bezig, want wannner ik data's droom, blijkt uit ervaring dat deze data's ook daadwerkelijk van belang zijn, dus ik zag erg tegen 2 januari op...
zo rond half december 2006 droomde ik een datum....19 september 2007..
Het ging dus om 19 september 2007, niet om 2 januari...

en idd, 2 januari niets gebeurd...

Dat vreemde gevoel over 2007 deel ik al meerdere jaren met meer personen, welke dezelfde gevoelens over het jaar 2007 hebben...ik sta dus niet alleen, maarrrrr.....

Vraag:

Is er misschien iemand hier op dit forum, of van buiten dit forum welke mij iets zinnigs zou kunnen zeggen over dat vreemde voorgevoel??? herkent iemand dit voorgevoel?? of is dit gebakken lucht...of zullen we gewoon moeten wachten tot 19 september 2007...
(zie ook http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html) voor een soort van ondersteunende voorspelling???
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:23:28 #2
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272695
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:28:32 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272798
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %

http://www.2near.com/edge/maya/
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45272816
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:

Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra

codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:30:01 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45272831
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:28 schreef Normalneo het volgende:
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %
Wat houdt dat in, voor de leken?
Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_45272852
dan is het mijn verjaardag, vergeet me niet te feliciteren
mss breekt wereldoorlog 3 wel uit tegen de islam ofzo
pi_45272869
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

Apocalyptica....mmm...goh, daar zeg je me wat, ik zou hem moeten zien denk ik...
Mijn gidsen laten niet veel los, dat doen ze nooit wanneer het om toekomsten gaan, ze zeggen altijd...het gaat niet om je toekomst, het gaat om het nu...
afwachten dan maar...???
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:33:56 #8
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272894
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:

[..]

Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
nou ja 99,9 % zal hij het hele jaar blijven..en stijgen in % tm 21 december 2012..

wat ik voorn gevoel erbij heb..absoluut geen behalve dan dat in september de meest merkwaardige dingen gebeuren..maar ja das tegenwoordig elke dag..dusse..

ik weet niet misschien is dit meer persoonlijk voor YG..? daarom misschien moet hij het eens vragen aan zijn gidsen..
pi_45272932
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:29 schreef CodeCaster het volgende:
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:

Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra

ha ha ...je moet weten dat ik ook echt even die link van jou bekeken heb!....maar je weet maar nooit!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:36:24 #10
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272944
ja ik denk wel dat je gidsen het goed hebben..dat je in het nu "moet" leven..stel voor je moet wachten..nou dat is feest..zit je daar thuis op de bank..19 september..uhm nog xxx dagen en dan op de bewuste dag kom je de deur uit..uhm..en dan..?? ik bedoel elke dag is fokking speciaal..je kunt er beter van genieten..! athans zo denk ik erover..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 01:37:52 #11
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45272963
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:

[..]

bij die link die ik gaf staat in het programma alle info..don't worry is freeware
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:05:00 #12
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45276807
quote:
Apocaliptica .. are you frakking insane?
de film heet APOCALYPTO ... ookwel de personificering van het woord Apocalyps. Na het zien van de film zul je wel begrijpen hoe deze titel slaat op de hoofdrolspeler. Film is zeker de moeite waard

dromen onthouden is een goede manier om te begrijpen wat je onderbewuste onder de aandacht wilt brengen. Dit wordt ook je 'inner voice' genoemd en persoonlijk zou ik 'm nooit onderschatten. Met meditaties en dergelijke oefeningen leer je jezelf te stillen waardoor je beter deze stem kan horen en volgen. Een resultaat van meditatie (vooral adhv affirmations/bevestigingen) is dan ook het beter ontplooien van de tijd dat je droomt. Zo onthoudt je meer, wordt je lucide en worden dromen beter te begrijpen.

Ik ben geen expert, maar net als jij en velen anderen ben ik ook hard op zoek. Als je het mij vraagt is er in zekere zin te zeggen dat dit een tijd van ontwaken is. We schieten in een rap tempo naar een objectievere kijk naar de wereld, waarbij de nadruk niet langer op je eigen hachje ligt maar eerder op het onzelfzuchtig positieve... ofwel een betere wereld voor iedereen.
Ik denk dat dit is wat je aanvoelt over 2007: de komst van verandering, welke begint met ramp en eindigt in een betere tijd voor de mensheid en al het andere.

[ Bericht 12% gewijzigd door RickySway op 12-01-2007 10:12:03 ]
¡ Experience Everything !
pi_45278416
tvp. kan er echt geen zinnig woord over zeggen nu maar dit wil ik volgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 12:01:26 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_45279783
Ik ben benieuwd. Er zijn wel wat meer topic geweest waarop er op datum X het een of ander zou gebeuren, maar de topics hier op Fok! zijn eigenlijk een stille dood gestorven, omdat bleek dat er niets gebeurde....ik ben benieuwd.

Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".

Kun je iets specifieker zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_45281175
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".

Kun je iets specifieker zijn?
Tja, ik vind het moeilijk om specifiek te zijn in dit geval, ik moet mijn gevoel vertalen, maar naar mijn mening is het iets wat in ieder geval een groot effect zal hebben op de bevolking van nederland of misschien wel de hele wereld, wanneer ik er aan denk, rijzen mierentietjes op mijn huid. ik word er bang van, echt iets onheilspellends....iets veel ergers dan 911....ik heb wel het gevoel dat het mij persoonlijk niet treft, ik woon in drenthe...dus mocht je je vakantie nog niet hebben gepland...
maar ja, wat is gevoel...en een droom....misschien is het wel helemaal niets hoor, maar idd de zoveelste voorspelling welke een stille dood sterft...maar is het wel iets...dan heb ik het in ieder geval bij deze vermeld...

Tot september sterft dit topic af, om net voor 19 sept weer een tvp'tje te worden....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:05:40 #16
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45284037
uhm vraagje tussendoor.. ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..

[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving

ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
pi_45287327
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
pi_45287881
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Da's goed bigore, ik heb gelukkig nog even de tijd om me te harden voor een totale nederlaag...
pi_45287927
Spannend hoor.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:51:56 #20
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45287943
yg zou je aub willen reageren op mijn vraag?
pi_45289426
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Normalneo het volgende:
uhm vraagje tussendoor.. ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..

[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving

ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
ik krijg vaker in mijn dromen namen door, of er word gewoon wat tegen me gezegd, informatie waar ik op dat moment wat aan heb, zelfs waar ik de goedkoopste dvd speler kan halen toen ik er naar een op zoek was. erg makkelijk allemaal.
Dromen zijn idd erg moeilijk te duiden, soms is iets letterlijk, soms weer figuurlijk, symbolisch, soms lijkt iets symbolisch en dan blijkt dat letterlijk.
in dit geval kreeg ik tijdens een gewone huis tuin en keukendroom ineens een ander beeld te zien, de gehele stemming sloeg om en onmiddelijk kreeg ik dat vreemde onheilspellende gevoel over me, toen zag ik dit symbool. (5 muluc betekend rode boventoon maan) http://www.pan-holland.nl/Orakels/kin109-5Maan.htm. in woord en beeld, daarna ging de huis tuin en keukendroom weer door, het was een soort van breaking news.
De volgende dag ben ik gaan kijken welke data's passen bij die mayasignature in de nabije toekomst.
dat verhaal ken je.

De tweede droom kreeg ik waarschijnlijk doordat er bij mij twijfel was onstaan over de twee data's,
weer zo'n gewone huis, tuin en keukendroom over de beslommeringen van alledag, totdat er weer z'n soort breaking news kwam, toen zag ik geen symboliek maar werd gewoon door een stem 19 september gezegd. met weer dat onheilspellende gevoel samen...dat in combinatie met elkaar en wat gezoek op internet kom ik tot de conclusie dat het wel eens in verband kan staan met dat gevoel wat ik al lange tijd heb...
Ik heb wel eens vaker zo'n soort onderbrekende droom, waarin iets verteld word in korte zinnen, of termen, waarna de droom weer verder gaat, meestal zijn dat soort onderbrekingen toch wel belangrijk nieuws met waardevolle info.

Duzz concluzie...afwachten maar...

misschien is het niets, ik weet het, maar ja, zo is er wel wat...
pi_45293308
TVP-tje maar... ik vind het wel interessant
pi_45293359
tvp - ook ik ben benieuwd naar de uitkomst straks....
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:58:48 #24
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_45304372
tvp
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_45304866
Mss gebeurd er iets ergs met je en dan gaan we het nooit weten
Maar ik ben eignl ook wel benieuwd
pi_45305055
heb vanavond contact gehad met een mevrouw welke ook een spirituele site heeft, en welke ook jaarvoorspellingen doet, ik stelde haar dezelfde vraag als TS in zijn bericht beschreef.
ze schreef mij dat ze al geruime tijd ook zeer onheilspellende gevoelens had over 2007, ze had er zelfs over gedroomd, tevens had ze dit gevoel en dromen gedeeld met vriendinnen van haar welke ok dezelfde gevoelens delen.
Allemaal zeggen ze dat ze voelen dat er iets heel ergs staat te gebeuren in 2007.

De site waar ik naar toe verwijs inde kick of vermeld de volgende teksten:
Er wordt ook een datum gegeven, ’14-5-11’, die ligt twee jaar vanaf nu in middenaugustus 2007, of 229 dagen in 2007. Ik denk dat deze graancirkel bij Waylands Smithy ons twee verschillende datums geeft binnen de termijn van de huidige Maya eeuw. Eén is de huidige datum en de andere ligt in de nabije toekomst, in middenaugustus 2007 wanneer zeer waarschijnlijk iets heel belangrijks staat te gebeuren, misschien een volgende zware aardbeving?
Dit is ene korte impressie van de link die ik eerder plaatste, het gaat hier om de uitleg van enkele graancirkels welke delen uit de maya kalender symboliseren.. lees het eens, razend interressant. nogmaals
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/MayaKlok.html

Tevens doet mij ineens denken aan dat alienhoofd welke gevonden is enkele jaren geleden in Chillbolton,
met de tekst : "Hoedt u voor de boodschappers van false giften en hun verbroken beloften. Veel pijn maar er is nog tijd. Eelij?e (dit woord is beschadigd en onduidelijk, sommigen lezen er het woord "geloven" in.) Er is goedheid daarbuiten. Wij opponeren misleiding. Kanaal gesloten." (Voor alle duidelijkheid volgt hier de Engelse versie.) "Beware the bearers of false gifts & their broken promises. Much pain but still time. (Damaged word.) There is good out there. We oppose deception. Conduit closing (bell sound.)"
Deze alien is al vele malen in dit forum naar voren gekomen, maar weet toch elke keer de voorpagina te halen.. de informatie komt trouwens van http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/alien%20graancirkel.html

Wat zou dat much pain kunnen betekenen?? Is dit de pain die ik idd voel, zijn dat de mierentietjes die mijn huid doen sidderen? een waarschuwing die door merg en been gaat....
tegenwoordig doet niet veel mij meer schokken, zelfs 911 deed mij niet veel, ik had zoiets wel verwacht, slechts het gevolg van een oorzaak, over de tsunami was ik verbaasd, deed mij wel wat, maar deed mij niet sidderen van angst....de voorgevoelns over 2007 echter.....

Ik heb met die mevrouw afgesproken hier verder over onze dromen contact te onderhouden, we 'slapen er als het ware nog een nachtje over'

Mocht ik meer te weten komen hoor je het.

En voor nu, mocht iemand hier ook rare voorgevoelens over 2007 hebben, meld dit dan svp.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:09:18 #28
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_45360954
quote:
Beware the bearers of false gifts & their broken promises
Okay, intuitief moet ik hierop zeggen dat dit klinkt als een waarschuwing van God, een waarschuwing je te behoeden voor mensen die valse gaven hebben (dus niet van de Heilige Geest) en hun gebroken beloftes, wat ook past bij een slechte liegende geest.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  maandag 15 januari 2007 @ 00:42:26 #29
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45361696
ik zal binnenkort eens een kaartje proberen te trekken voor die dag..(tarot-kaartje)
  maandag 15 januari 2007 @ 05:35:36 #30
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45363535
tvp, gaat het dan echt gebeuren
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45363540

*Slaat een kruis*
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_45363551
Nu vind ik het ook spannend worden, leuk dit soort dingen altijd Ik heb ook altijd wel een voorgevoel voor erge dingen die mijzelf aangaan, en tot nu toe niks gevoeld dus waar ik die dag ben is het veilig
  maandag 15 januari 2007 @ 07:17:59 #33
150152 Queen_Bee
pi_45363749
quote:
Op maandag 15 januari 2007 05:43 schreef Maisnon het volgende:
Nu vind ik het ook spannend worden, leuk dit soort dingen altijd Ik heb ook altijd wel een voorgevoel voor erge dingen die mijzelf aangaan, en tot nu toe niks gevoeld dus waar ik die dag ben is het veilig
Waar ga jij die dag heen
I'm super sonic man
pi_45363786
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:17 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Waar ga jij die dag heen
De Efteling denk ik, , gaan we samen in de Fata Morgana terwijl iedereen opgegeten wordt door aliens
  maandag 15 januari 2007 @ 07:37:06 #35
150152 Queen_Bee
pi_45363833
quote:
Op maandag 15 januari 2007 07:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

De Efteling denk ik, , gaan we samen in de Fata Morgana terwijl iedereen opgegeten wordt door aliens
Ehm, wat is dat Ik ben niet bekend met pretparken enzo
Ik ken alleen "achtbaan"
I'm super sonic man
  maandag 15 januari 2007 @ 17:57:19 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_45378912
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
tvp
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_45381133
TS kan het goed brengen
Dit is een topic om te volgen.
pi_45386744
Wat is dit nou?! Een beetje mn verjaardag vergallen door onheil te voorspellen!
Ik hou dit topic dus maar ff in de gaten!
  maandag 15 januari 2007 @ 22:11:51 #39
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_45388904
tvp
  maandag 15 januari 2007 @ 22:32:59 #40
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45389712
YG ik ga voor deze legging een trekking doen van drie kaarten. Ik heb berekend dat het nog 247 dagen is tot 19 september. Wat ik zal trachten is dmv drie kaarten een voorspelling te geven. De kaart voor 19 september geeft het verleden weer..na 19 september hoe het verder gaat/zou kunnen lopen.

Op zich wel grappig. Ik trok drie soorten munten/pentakels.

Over de munten/pentakels het volgende. Arm en rijk. Geld en geen geld..beide verstevigen danwel "helpen" elkaar.

De eerste kaart die ik voor de periode voor 19 september trok met als centraal thema: De wereld voor 19 september. Ik zal zowiezo proberen alle kaarten met elkaar in aanraking te laten komen. munten 6. Rijk geeft aan arm..beide zoals ik al zei hebben elkaar nodig..in principe is alles vrijwillig. De bedelaars nemen de goudstukken of het voesel aan, maar de rijke weegt alles af op zijn weegschaal. M.b.t. dit verhaal is niets voor niets. Wie je als persoon in dit verhaal bent is voor ieder mens verschillend. Wie je ook bent..het grote spel van het geven en nemen..het ego van de rijke..die er misschien een goed gevoel van krijgt/zichzelf ermee streelt.

De kaart voor 19 september: munten 4 Personen die aan verstopping leiden laten kansen voorbijgaan. De liefde in het hart komt op dat moment niet tot uiting omdat de persoon die blijft zitten en niet doet..wil vasthouden aan zekerheid. Een persoon die als vrek gezien kan worden en waar energie niet naar buiten stroomd maar van binnen opgekropt en geblokkeerd blijft zitten. De energie van deze persoon is opgeslagen in wat hij kan geven..onder zijn voeten..tussen zijn handen en bij zijn hoofd.

Daarna munten 3: 3 pentakels/munten in een driehoek gemetseld. Een kunstenaar aan het werk, die je maar beter zijn werk kan laten doen omdat wanneer de creativiteit geen weg kan vinden naar buiten dit kan leiden tot vernielzucht van hetgene er gebouwd wordt. Hulp van een groep, zelfverwezelijking en totaliteit, arbeid als meditatie..donkere periode met kleur op de voorgrond.

Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..

Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.

Desondanks krabelen de gemeenschappen die het nodig hebben overeind door de hulp die wel geboden was voor 19 september. Voornamelijk door hun eigen persoonlijke intenties en het in het hier en nu manouvreren worden ze vervuld door hun werk..werk als meditatie.

Ik zie geen rampen of iets dergelijks(dat kan ik niet opmerken uit de kaarten en wil ik ook niet). Persoonlijk zie ik een verhaal wat om geld draait. De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen..het geven houd voor hun die dag op en in plaats van liefde in hun hart te krijgen..blokeren ze de energie in hunzelf. Dit is hun goed recht natuurlijk, maar kwa persoonlijke ontwikkeling komen ze daarmee niks verder behalve dat ze als "vreks" bestempeld worden. De mensen gaan verder met hun creaties..en het zijn vooral de meditatieve ambachten die zich kunnen uitten.
pi_45393198
hey NormalN,

Dank je voor die legging, ik ga eens zien of de legging te matchen is met andere methoden voor die dag.

Ik heb inmiddels weer emailcontact gehad met die vrouw van die site (ik vermeld even haar naam niet)
Haar voorspellingen haalt ze veelal uit dromen en heeft diverse dromen gehad over 2007 welke zij op haar site heeft vermeld, echter 1 droom heeft ze niet vermeld....ze vond dit te onheilspellend....Welke ook haar vreemde voorgevoel over 2007 weerspiegelde..
Namelijk de uitbraak, van een nucleaire oorlog...

Als ik Bush vandeweek zo hoorde...voorspeld niet veel goeds voor iran...

Ik wil morgen of overmorgen, de datum weergeven zoals die door de Maya's omschreven wordt, ik heb veel op met die luitjes, daarom beredeneer ik veel via hun kalendersystemen. Eens zien of een voorspelling zoals die vrouw weergaf, volgens de kalenders in te passen valt....

Wat ik wel even ontdekte tijdens het googelen is dat op die datum, precies 50 jaar geleden nl. 19 september 1957 de eerste amerikaanse ondergrondse nucleaire test plaats vond....
Deze datum heb ik even snel berekend via de mayakalender en het frappante was dat die dag een omgekeerde, of een gespiegelde dag was als de dag die ik eerder benoemde, 5 rode maan....ik zal dat later wat meer uitleggen.

Veel van die belangrijke gebeurtenissen hebben iets gemeen met het verleden, er loopt altijd wel iets synchroon met een soort tegenhanger uit het verleden....zoals jij beschreef in jou legging, rijk en arm., geld en geen geld... (ondergrondse test, bovengrondse non-test.)

[ Bericht 49% gewijzigd door YourGuardian op 16-01-2007 00:52:16 ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:40:43 #42
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_45393999
tvp
Neerkomen wel!
pi_45394792
whaha, ik zei het toch WWO3 tegen de islam
Maar goed ik hoop dat ze het verkeerd voort heeft, wil niet dood op men verjaardag
pi_45395201
Ik kan je een ding zeggen over graancirkels, en dat is dat ze allemaal nep zijn. Door mensen gemaakt.

Ik geloof niet zo in allerlei rare toekomstvoorspellingen en onheilsverhalen. Hoevaak hebben de Jehovah-getuigen al wel niet met z'n allen in de jaarbeurs gezeten, wachten tot de wereld vergaat.
Het is nog altijd niet gebeurd.

Voor wat betreft je dromen, ik vind het erg lastig om er iets zinnigs over te zeggen. Ik zal er eens over nadenken en hoop dat je er zelf wat meer over te weten kan komen. Ik vind het in ieder geval geen onzin, maar wil er ook weer niet meteen waarde aan hechten.

Tevens is het bewezen dat wanneer je erg veel met dit soort dingen bezig bent, je er ook over kan gaan dromen.

Voor nu zou ik niet mijn leven er door laten bepalen, maar er wel over nadenken natuurlijk.

We're all part of something bigger. Als het komt dan komt het, en is er toch niks wat jij en ik eraan kunnen doen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 03:36:05 #45
150152 Queen_Bee
pi_45395879
We're all gonna die
I'm super sonic man
  dinsdag 16 januari 2007 @ 06:12:11 #46
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45396257
gelukkig eet ik nu een fruit bar..(beschuit met appel vulling) dan breekt ie niet uit..

yg, ik heb wel eens gehoord dat iemand een voorspellende droom had..die was ook niet uitgekomen. Probeer je aub een beetje rustig te houden..toch? Straks wordt je helemaal..je weet wel man..

het belangrijkste is immers dat je je kind gewoon eten kan geven, je vrouwtje lief kan hebben..en samen knus achter de open-haard gaat zitten en gewoon geniet..maar wel minder jah..dat die vrouw dat gevoel ook deelt..

hoe betrouwbaar is ze eigenlijk? ik bedoel heb je misschien een lapje tekst met haar voorspellingen voor 2006? en denk je niet door hier te posten dat het niet alleen maar erger wordt? ohw wacht..tegen die tijd hmm..
1
2
3
<?php
modus blockers aan
..
?>
pi_45396370
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Normalneo het volgende:
Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..

Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.
Beware of the bearer of false gifts
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 07:04:16 #48
150152 Queen_Bee
pi_45396374
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 07:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

!!!
I'm super sonic man
pi_45397922
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 06:12 schreef Normalneo het volgende:
gelukkig eet ik nu een fruit bar..(beschuit met appel vulling) dan breekt ie niet uit..

yg, ik heb wel eens gehoord dat iemand een voorspellende droom had..die was ook niet uitgekomen. Probeer je aub een beetje rustig te houden..toch? Straks wordt je helemaal..je weet wel man..

het belangrijkste is immers dat je je kind gewoon eten kan geven, je vrouwtje lief kan hebben..en samen knus achter de open-haard gaat zitten en gewoon geniet..maar wel minder jah..dat die vrouw dat gevoel ook deelt..

hoe betrouwbaar is ze eigenlijk? ik bedoel heb je misschien een lapje tekst met haar voorspellingen voor 2006? en denk je niet door hier te posten dat het niet alleen maar erger wordt? ohw wacht..tegen die tijd hmm..
Je hebt wel gelijk hoor, ik laat het verder ook op z'n beloop, maar ik kan het toch nooit laten om even mijn redenaties los te laten, aard van het beestje zeg maar...die redenaties deel ik graag...
Dit beredeneren doe ik wel geheel objectief hoor, zonder dat ik zelf slachtoffer word van waanillusies...

Ik heb meerdere 'toekomstvoorspellers' gevraagd of ze net als ik een vreemd gevoel hebben over 2007, en echt allen (5 stuks) vertellen me dat ze ook vreemde gevoelens hebben....maar hebben die toekomstvoorspeller dat niet altijd, ze voorspellen altijd rampen en idd, ze hebben altijd wel een keer gelijk, zijn toekomstvoorspellers wellicht wat destructief ingesteld, met een doemdenkende gids aan hun zijde, ook de aard van het beestje? kicken toch een beetje op rampen...

Ik zoek altijd weer naar die rode draad, wanneer je maar genoeg verhalen optekend, is er in de meeste gevallen een rode draad in te vinden, dat vind ik interressant, want die rode draad zegt veel meer over het geheel, dan de details die genoemd worden. Ik weet niet of ik die rode draad vind, ik vind het wel interressant die te vinden, maar het moet geen obsessie worden......

En idd...alles is mogelijk, dus, zullen we dit topic maar even laten voor wat het is??
pi_45398094
Ik zelf denk niet dat er een nuclaire oorlog uitbreekt eigenlijk...
Volgens mij zitten jullie elkaar gek te maken. Je kan misschien ook té graag willen dat er "iets ergs" gebeurd. Angst verkoopt he

Ik zeg niet dat er niks gebeurd op die datum, maar moet het meteen zo extreem ernstig zijn?
pi_45398378
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:46 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij zitten jullie elkaar gek te maken. Je kan misschien ook té graag willen dat er "iets ergs" gebeurd. Angst verkoopt he

Ik zeg niet dat er niks gebeurd op die datum, maar moet het meteen zo extreem ernstig zijn?
Nou Elvi, ik zit niet echt te wachten op iets ergs hoor, mijn bedrijfje begint net lekker te draaien, we willen graag nog een tweede kindje, van mij hoeft zo'n ramp ook niet.

Ik had alleen gehoopt dat die voorgevoelens van mij over 2007 en die datum deelbaar waren met jullie, misschien waren er ook lezers van dit forum die deze voorgevoelens ook hadden, of weer iemand kennen die wat afwijkende dromen hebben gehad.
Het is bekend dat wanneer er iets ergs staat te gebeuren, mensen er van te voren over gaan dromen, verhuizen (onbewust) naar veilige gebieden door bijvoorbeeld te emigreren, dieren reageren er op. Vele voortekenen op de vooravond zijn op te merken. (zo zijn er bijvoorbeeld veel opmerkelijke verhalen te vertellen over de tsunamie)

Maar wanneer ik geen medestanders kan vinden om mijn gevoelens geprojecteerd te zien, zullen mijn eigen gevoelens hopelijk op niets gebaseerd zijn....
pi_45398708
quote:

Ach, wat is erg? Als ze heel het midden oosten platnuken........ik denk best dat e veel mensen zijn die het geen flikker interesseert
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_45399482
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Ach, wat is erg? Als ze heel het midden oosten platnuken........ik denk best dat e veel mensen zijn die het geen flikker interesseert
ik las platneuken
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_45400003
quote:
Dit is het huidige gevaar.
Door al die opgezette terrorshit worden de mensen tegen elkaar opgezet ... met welk doel ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_45400431
belangstellend tvptje
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_45402117
Totdat hier de boel platgenuked wordt.... dan kan het opeens wel iedereen schelen
Wat Uncle Scorp al zegt... opgezette terrorshit.
Dat is ook bedoeld om je gek te maken zodat wij door onze grote vaderlaijke regeringen beschermd kunenn worden, toch.
Maar met al die terrorshit kunnen gewone mensen echt helemaal doordraaien.

Dat er shit komt valt ergens ook wel te verwachten. Al duidelijk sinds begin jaren 90.

De hele onderbuiktoestand die in Nederland zoals die de laatste jaren is geweest , compleet met populisten en al, was ook al in de jaren 80 en 90 te voelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45403566
quote:

[..]

Dat hele gebeuren met het midden oosten is zo gespannen, dat de tijd voor een vreedzame oplossing naar mijn mening voorbij is, de mensen zitten daar zo vast in structuren, overtuigingen, tradities, godsdiensten, dat ze geen kant meer op kunnen, ze zitten klem in hun eigen werkelijkheid, niemand van buiten kan ze daar uit die situatie krijgen, zelf gelukt het ze ook niet meer, de wens om uit die klem te geraken wordt zo groot, dat spanningen zich zo ophopen en dat het daardoor een keer tot 'ontploffing' moet komen... de druk moet van de ketel, verbroedering en eenheid moet weer mogelijk worden gemaakt.
Wat zou dat mogelijk kunnen maken, een factor waarbij verbroedring mogelijk is...is wellicht door die mensen daar allemaal hetzelde te laten overkomen, met z'n allen in hetlzefde schuitje...zodat godsdienst, afkomst, kleur, arm en rijk niet meer uitmaakt....Een atoombom??? het leed zal verschikkelijk zijn....daar krijg ik idd kippenvel van....

Zou zoiets geen verbroedering teweegbrengen? zou dat de oplossing zijn waar mensen eigenlijk op zitten te wachten?? het is wel een heel drastische manier...maar denken we niet stiekum allemaal dat dat toch de beste oplossing zou kunnen zijn??....hoe wreed het ook is....in een keer schoon schip maken....zodat idd die 1000 jarige wereld van vrede zou kunnen beginnen die de maya's voorspellen...

Wanneer dat een werkelijkheid zou kunnen worden, maak ik mij zorgen wat de gevolgen op de westerse wereld zou kunnen zijn en op de rest van de wereld die er in principe buiten zouden moete staan...er komt een hoop rommel bij zo'n fikse knal vrij..fall out die overal naar toe waait, we zullen daar in nederland ongetwijfeld mee te maken krijgen....

Hoe gaan we daar mee om...net als in tsjernobyl...geen spinazie van het land meer eten?? of zou het erger kunnen worden...vervuild water ed...??

Nou jongens...ik word niet vrolijk van zo'n scenario...heeft normalN toch gelijk, oppassen dat je niet helemaal wordt wanneer je hier te veel over na gaat denken...ik ga weer aan het werk...lunch is voorbij..
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:57:22 #58
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45406355
quote:

nuclaire oorlog wordt wel in grotere lijnen 'verwacht' in deze periode.
Nostradamus noemde de periode 2007-2012 "Time of Trouble" waarin WW3 en de antichristen plaats vinden.

Niet dat ik Nostradamus geloof, maar wellicht is er een soort 'algemeen' doemdag-gevoel dat men door de eeuwen heen met zich mee draagt ?
pi_45406548
Als je over Nostradamus begint ...

The great star will burn for seven days
The cloud will make 2 suns appear
The large mastiff will howl all night
when the great pontiff changes his abode.

Ivm die 2 zonnen ... momenteel is komeet McNaught achter de zon gedraaid.
Deze zal feller schijnen dan eerdere kometen en kan geinterpreteerd worden als een 2e zon
(http://space.com/spacewatch/070112_ns_comet_mcnaught.html)
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:42:40 #60
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45407809
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef UncleScorp het volgende:
Als je over Nostradamus begint ...

The great star will burn for seven days
The cloud will make 2 suns appear
The large mastiff will howl all night
when the great pontiff changes his abode.

Ivm die 2 zonnen ... momenteel is komeet McNaught achter de zon gedraaid.
Deze zal feller schijnen dan eerdere kometen en kan geinterpreteerd worden als een 2e zon
(http://space.com/spacewatch/070112_ns_comet_mcnaught.html)
mjah ik had niet over Nostradamus moeten beginnen.......
pi_45410103
Nou dan zwjgen we er terug gewoon over
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:39:55 #62
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45411382
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 07:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ja hallow sorry het hebt toch geen enkel nut om jezelf op te fokken..dit is al het zoveelste wat je hoort..vorig jaar waren het de tsunami's en de aliens..nu weer zoiets..wat wilde je eraan doen komop wees reeel..je kunt hoogstens een fruit bar eten..

je zin is trouwens niet correct..bearers en ook al bedoelen ze mij dat kan ik nu net zo over hun zeggen..ik vind dit weer meer zelf fullfilling prophecies en iid zoals iemand zei mensen tegen elkaar opzetten..en het komt er misschien weer eens op neer..dat er weer niks is..en alle heisa misschien om niks is geweest..geloof je dan nog de volgende voorspelling die er komt..misschien is dit weer geloof afnemen..

sorry hoor..dit heeft momenteel weinig onderbouwing behalve weer wat vaags..en een "mooie" Engelstalige tekst over "het einde"..het "einde" is elke dag als er 1 iemand sterft..!

maarja heb mijn best gedaan..hoop niet dat er ook maar iets gebeurt op die dag! ik weet wel dat YG uiterst acuraat is met gidsen ed. Ik weet ook niet wat dit precies inhoudt..wat hij nu heeft..maar ik zou graag meer informatie willen over "de zes" die het bevestigen en waarop ze dit baseren.

Hoe vaak is Iran al niet in het nieuws geweest..de plannen lagen zelfs al klaar..ach kom-op nou laat die mensen vredig wat energie opwekken en er is niks aan de hand..net of je Amerika..eerder zou kunnen vertrouwen als hun..wie heb er al een bom gebruikt..wie gebruikt er duizenden per dag..alleen maar om?? Vietnam deel 2 en 3..

[ Bericht 21% gewijzigd door Normalneo op 16-01-2007 17:47:21 ]
pi_45411681
Blijkbaar weet je niet eens waar de zin vandaan komt ...

Het komt nl van een graancirkel van een alien die een disk met tekst vasthad.
Er staat nog meer in maar ik zal het hier maar al bij laten
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:58:30 #64
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45412046
uhm ja "jullie" proberen het elk jaar opnieuw he..

in indiana jones(het spel) waren ook al discs, die moest je dan bij elkaar zoeken..kom op nou jongen..sorry hoor..

die aliens kunnen toch vanalles..dan hadden ze nu vast wel ff sneaky aan die disc gedraaid en ff met het timelock een paar pauzes ingelast om al het nuclaire materiaal te stelen..

nee, maar ipv dat te doen gaan ze gedetailleerde vage tekeningen maken door de jaren heen..

sorry ik heb nog nooit een ufo gezien en ik weet er niet veel vanaf blijkt maar weer, maar ik vind dit echt zo'n onzin..van die lekkere vage afbeeldingen in het gras..waarom schrijven ze niet gewoon uhm..wij komen jullie helpen..en morgen landen wij hier om jullie helemaal "gek" te maken van waanzin..want wij bestaan echt..in het Engels dan he..

maar enjoy me with ur knowledge ipv mij als bearer of false gifts uit te maken laten we dit "normaal" bespreken..

[ Bericht 5% gewijzigd door Normalneo op 16-01-2007 19:11:20 ]
pi_45412118
TS had het over een vreemd gevoel bij 2007 ... ik ben volledig ontopic met mijn vreemde shit
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:10:44 #66
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45412472
ja dat is echt geweldig discussie materiaal..
pi_45416792
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef Normalneo het volgende:
maar enjoy me with ur knowledge ipv mij als bearer of false gifts uit te maken laten we dit "normaal" bespreken..
Ow ik had nog niet eens door dat je dit op jouw persoon nam ... was niet mn bedoeling ...
quote:
In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..

Ik had het over die persoon
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:29:28 #68
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45417387
in dat geval mijn welgemeende excuses dat ik het zo persoonlijk opvatte..

dat is een beetje een probleem wat deze neo hier heeft..betrekt veel op zichzelf

hoe moes ik dat nu weten man
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:50:14 #69
150152 Queen_Bee
pi_45418149
Ik ga liever in een keer dood door een bom dan dat aliens komen en en en wie weet met ons gaan doen
I'm super sonic man
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:17:59 #70
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45419143
ahw het welbekende..ik wil geen slaaf zijn van.. ken je die film de body snatchers..ohw..we kunnen ons verstoppen in het riet..maar we gaan in hun..uhm bedrijfje de eieren verbranden..catch me if u can..u can rum..be just like them walk like an alien(zombie stylus mode)

ps misschien zijn het wel vrouwelijke alienersters..en wie weet wat die met je doen

[ Bericht 4% gewijzigd door Normalneo op 16-01-2007 23:31:55 ]
pi_45421208
Zolang we maar hoedjes van aluminiumfolie ophebben! Dan kan ons niks gebeuren!
pi_45421696
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar weet je niet eens waar de zin vandaan komt ...

Het komt nl van een graancirkel van een alien die een disk met tekst vasthad.
Er staat nog meer in maar ik zal het hier maar al bij laten
Doet effe een linkje naar de hele tekst.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:43:58 #73
150152 Queen_Bee
pi_45422383
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef Normalneo het volgende:
ahw het welbekende..ik wil geen slaaf zijn van.. ken je die film de body snatchers..ohw..we kunnen ons verstoppen in het riet..maar we gaan in hun..uhm bedrijfje de eieren verbranden..catch me if u can..u can rum..be just like them walk like a alien(zombie stylus mode)

ps misschien zijn het wel vrouwelijke alienersters..en wie weet wat die met je doen
Zulke films wil ik niet zien

Ik zat laatst te lezen over mensen die zeggen ontvoerd te zijn ! En die zeggen dat aliens een ras maken van aliens mixed met ons, en ons daarmee gaan vervangen !
I'm super sonic man
pi_45422790
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga liever in een keer dood door een bom dan dat aliens komen en en en wie weet met ons gaan doen
Och... niks mis met een beetje probe
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_46165852
hai luitjes,

Er volgt nu een lapje tekst welke ik tegen kwam op Niburu....ik kreeg er heel erge kippenvel van...
Het verhaal sprak mij aan en vertolkt naar mijn mening een grote waarheid. 19 september 2007....

Dat 2007 een belangrijk jaar zou worden wist ik, zeker op energetisch niveau, da's niet altijd direct in de materie zichtbaar, maar wel voelbaar op fysiek, energetisch niveau...

Het verhaal vertolkt de eigenschappen van met name het getal 9, het jaar 2007...

Het is altijd goed te weten wat ons te wachten staat in het komende jaar, en 2007 belooft een heel opwindend jaar te worden. Zonder dat we proberen te voorspellen, is het niet zo moeilijk om de algemene tendensen van een bepaalde cyclus aan te geven wanneer je eenmaal de onderliggende energiepatronen en -stromen ziet, en hun eigenschappen herkent. 2007 heeft een 9-trilling omdat 2+0+0+7=9. En het eerste dat we moeten doen als we het trillingsgetal van een jaar weten, is de constellaties vinden waar de energieën zich het meest concentreren.

Versterkingen van de 9-trilling in 2007
Omdat onze kalender uit dagen, maanden en jaren bestaat, kijken we uiteraard naar de dagen van een maand die ook een 9-trilling hebben. Deze dagen zijn de 9e, 18e en 27e van elke maand. Door naar deze dagen te kijken, vinden we de verschillende ‘portalen’ zoals 9:1:9, die correspondeert met 9, 18 en 27 januari van 2007, of 9:2:9, die correspondeert met 9, 18 en 27 februari van 2007. En omdat september de 9e maand is van het jaar, zullen de energieën van 2007 in september hun hoogtepunt bereiken, met name op 9, 18 en 27 september. Als we ook kijken naar de getallen van elke week, dan zien we dat 9 september ook in de 36e week valt, en als we het aantal dagen tellen vanaf 1 januari, dan zien we dat 9 september de 252e dag van het jaar is, allemaal 9-trillingen dus. Tenslotte, wanneer dag, maand en jaar een 9-trilling hebben, dan heeft de hele datum ook een 9-trilling, omdat veelvouden van 9 altijd een 9-trilling hebben.
Bijvoorbeeld, de trilling van 9 september 2007 is 9+9+9 ofwel 9x3, en dat is 27. Dus deze drie dagen in september die hier worden genoemd, waarvan 9 september verreweg de krachtigste is, versterken inderdaad enorm de 9-trilling van dit jaar.

Ik heb een tabel samengesteld die laat zien waar in 2007 de 9-trilling sterk is. Onthoud dat elke 9e, 18e en 27e van elke maand, alsook elke 9-datum, zoals bijvoorbeeld 2 juli 2007, en ook elke dinsdag, die wordt beheerst door Mars en het getal 9, de 9-trilling versterkt. Al deze conjuncties zijn ideale momenten om goed gebruik te maken van de 9-eigenschappen, namelijk het loslaten van oude energiepatronen die je niet langer dienen, teruggeven aan het universum wat je gedurende de afgelopen cyclus is gegeven voor je persoonlijke ontwikkeling, en de energieën toestaan je te helpen transformeren naar een nieuwe staat van zijn, grotere universele concepten van jezelf omarmend.

Portalen in 2007
De tabel laat de portalen van bepaalde datums zien. Bijvoorbeeld, 9 januari 2007 is een 9:1:9 portaal dat de 1-trilling versterkt, waardoor januari een uitstekende tijd is om je bewust te worden van meer aspecten van je Ware Zelf en om resterende aspecten van je lagere of ego-zelf te transformeren. Eén heel belangrijke eigenschap van het getal 9 is dat het erbij optellen van elke andere trilling, die zelfde trilling teruggeeft maar op een hogere frequentieband. Bijvoorbeeld, 9+1=10 en 10 (1+0) is een hogere frequentie van het getal 1. Zo ook 9+4=13 en 13 (1+3) is 4, maar op een hogere frequentie. Kijkend naar de diverse portalen in 2007, vinden we dat elk 9:x:9 portaal de trilling teruggeeft van het getal (maand) x twee frequenties hoger. Het 9:1:9 portaal geeft 19 (9+1+9) terug en 19 is een 1-trilling op de derde frequentieband.

Dus waar verschijnen de portalen in 2007? Deze portalen verschijnen op de 9e, 18e en 27e van elke maand, want alleen dan is het maandgetal “omgeven” door het getal 9. Kijkend naar elke maand, dan zien we dat de 9-trilling in september het sterkst is, zoals we in de tabel kunnen zien. De drie portalen in september, die plaatsvinden op de 9e, 18e en 27e, dienen om de 9-trilling te versterken tot zijn 5e en zelfs 6e frequentieband. Als je het gevoel hebt dat je iets kunt loslaten waar je misschien te lang aan hebt vastgehouden, dan is dit jaar en in het bijzonder september de tijd om dat te doen.

Ik zal nu de eigenschappen van elk portalen kort samenvatten, zodat je jouw maanden kunt uitkiezen die volgens jouw gevoel van toepassing zijn op je energiepatronen en levenssituaties:

* 9:1:9 Word je bewust van je Ware Zelf en geef resterende aspecten van je lagere of ego-zelf de gelegenheid om te transformeren. Laat de illusie los dat je alleen maar je fysieke lichaam bent, want dat ben je niet. Er is niets dat je kunt bezitten want je hebt/bent alles al. De “IK BEN” wordt de “WIJ ZIJN”.

* 9:2:9 Scheiding en conflict is gebaseerd op polariteit en dualiteit die de illusie van de driedimensionale wereld scheppen. Besef dat beide kanten deel uitmaken van een groter geheel. Beiden zijn relatief en alleen via het pad door het midden zul je evenwicht en harmonie en de ware betekenis van het leven vinden.

* 9:3:9 Neem het leven niet te serieus. Maak plezier, lach, laat pessimistische, negatieve gedachtevormen los want zij ondermijnen je ware aard. Onderzoek en manifesteer je eigen unieke creativiteit. Je hebt iets unieks te delen met de wereld. Deel het met plezier. Weet wie je bent, eis je Goddelijke geboorterecht op en laat je Innerlijke Zon in de fysieke wereld schijnen. Optimisme en Vreugde zijn de meest positieve en heilzame kwaliteiten van het leven die je maar kunt bedenken, en zij zijn HEEL besmettelijk!

* 9:4:9 Houd je vast aan de uiterlijke zekerheid die de fysieke wereld je biedt, zoals je maandelijkse inkomen, je verzekeringen, in plaats van aan je Ware Zelf en aan de wetenschap dat alle fysieke dingen van tijdelijke aard zijn? Ben je op zoek naar een tijdelijk fysiek thuis om je veilig te voelen in plaats van naar je ware thuis in de Geest dat eeuwig is? Laat alles los wat je bang bent te verliezen! Je kunt niets verliezen want je hebt nooit iets bezeten. Je bent altijd al ALLES geweest en je zult dat ook altijd zijn!

* 9:5:9 Laat je niet afleiden van je Ware Spirituele Zelf door externe negatieve invloeden, zoals de massamedia die je onophoudelijk bombarderen met alle mogelijke dingen van vergankelijke aard. Verhef jezelf boven de lagere, schadelijke frequenties van diegenen die je proberen gevangen te houden in hun controlesysteem of “matrix”. Weet dat het je Goddelijke Geboorterecht is om vrij te zijn!

* 9:6:9 Laat elke vorm van fanatisme en blind geloof los. Handel met verantwoordelijkheid en dien alleen de goddelijke Geest in jezelf. Houd je echt van jezelf? Want alleen als je je werkelijk vrij voelt om jezelf te dienen en van jezelf te houden, kun je anderen dienen en van anderen houden! Kijk in de spiegel, kijk in je ogen en zeg tegen jezelf: “Ik ben een Goddelijk Wezen” een ware dienaar van het Goddelijke Plan. Ik geef mij over aan Onvoorwaardelijke Liefde, en zal dienovereenkomstig denken, spreken en handelen!”

* 9:7:9 Ben je bang om voorbij de fysieke wereld te kijken? Ben je je ervan bewust dat je een fysieke vorm hebt aangenomen en dat je lichaam de tempel is van je Ziel, de Goddelijke Vonk die je in werkelijkheid bent? Verzorg je lichaam net zoals je het huis verzorgt waarin je woont, eet niet teveel en niet te weinig. Zoek het pad in het midden door de waarheid te leven dat je een Oneindig Goddelijk Wezen bent, een vertegenwoordiger van onze Moeder/Vader God, op een ontdekkingsreis in een vergankelijk universum. Niets buiten jezelf is blijvend, alles is voortdurend in beweging en soms komen fysieke veranderingen als een verassing. Zoek dus niet buiten jezelf naar de waarheid, want er is maar één waarheid en die ligt diep verborgen in je Zelf!

* 9:8:9 Probeer je macht en controle over anderen te hebben? Ben je in staat om in jezelf te bestaan zonder de behoefte om jezelf te voeden met de energie van iemand anders? Respecteer je anderen zoals je jezelf respecteert? Onthoud wat Jezus ooit zei: “Doe aan anderen zoals jij wilt dat anderen aan jou doen!”

* 9:9:9 Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!

Andere portalen om oude energiepatronen los te laten kunnen net zo effectief zijn, bijvoorbeeld de 2e, 11e en 20e februari, die het 2:2:9 portaal vormen, of de 3e, 12e en 21e maart, die de 3:3:9 poort vormen. Zodra je ergens in dit jaar vernieuwing op je deur hoort kloppen, open die deur dan en verzet je niet. Laat de energieën van elk portaal gewoon hun werk doen, want dat is de beste en kortste manier om oude patronen los te laten, te transformeren, en om uiteindelijk herboren te worden.

Weerstand
We zouden onszelf kunnen voorhouden dat alles gedurende deze tijden van grote verandering en transformatie rustig en soepel zal verlopen. Ik verzeker je, dat zal niet zo zijn! Er zijn nog steeds veel krachten op de planeet die hun geplande totale wereldheerschappij en onderwerping van alle levensvormen niet zullen opgeven. Met name de 9-trilling van loslaten, transformatie en vernieuwing zal nog veel meer angst en woede opwekken bij diegenen die niet hun perceptie wensen te verruimen naar een grotere realiteit dan de wereld waaraan zij zo gewend zijn geraakt. Zij zullen niet opgeven wat zij op dit moment beschouwen als hun enige veilige realiteit. Zij zullen uiteindelijk hun eigen realiteit hebben. Desalniettemin zal de verschuiving die de komende tijd op Aarde plaatsvindt voor velen een pijnlijke zijn omdat de krachten van angst en woede zullen proberen zoveel mogelijk mensen in hun realiteit vast te houden.

Daarom is het zo belangrijk om je te concentreren op je innerlijke Licht, want het zal je enige gids zijn die je een uitweg zal tonen in het labyrint dat is gecreëerd door de donkere krachten. Weet wie je bent, twijfel nooit aan je ware identiteit, toon liefde en compassie voor alles en iedereen. Onvoorwaardelijke Liefde en Vergeving en het Licht dat zij van binnenuit de wereld in brengt, is de enige sleutel tot het verheffen van je individuele frequentie boven de schadelijke en beperkende energieën van een driedimensionale matrix die uitsluitend is gebaseerd op angst. Angst is de enige emotie die in staat is om Liefde te ondermijnen. Angst leidt tot woede en woede leidt tot haat. Uiteindelijk zou je in een realiteit terechtkomen waar het licht der waarheid heel moeilijk te vinden is.

Het Proces van Schoonmaken
Ofschoon de nabije toekomst somber lijkt, krijgen wij alle hulp die we nodig hebben. Het enige dat we hoeven te doen is kiezen in welke wereld we willen leven. Als je visie een wereld is van liefde, vreugde, vrede en harmonie, houd die visie dan vast en laat je niet van die visie afleiden door welke op angst gebaseerde emotie dan ook die je vertrouwen en geloof dat deze visie werkelijkheid wordt ondermijnen. Angst is de ultieme illusie want in werkelijkheid is er niets om bang voor te zijn. Alleen wanneer je ervoor kiest om bang te zijn, zal het een deel worden van de realiteit die je creëert. Onthoud dat alsjeblieft.

Op 2 september 2007 zal de planeet Saturnus het teken Maagd binnengaan en daarin blijven tot juli 2010. Dit is een heel belangrijk gegeven omdat Maagd het teken is dat zuiverheid eist en gewoonlijk zuivert wat niet zuiver is. Vanuit esoterisch oogpunt zullen diegenen die ascensie en bevrijding nastreven, de wind in de rug voelen door de invloed van de Maagd-energie. Saturnus is een vaak verkeerd begrepen planeet. Omdat Saturnus de energieën focust op bepaalde zaken, afhankelijk van zijn positie in een constellatie, wordt hij vanuit het oogpunt van het ego beschouwd als de planeet van beperking. Echter, vanuit het gezichtspunt van de ziel geeft Saturnus alleen maar aan welke lessen nog moeten worden geleerd, versterkend en accentuerend wat wij vaak niet willen zien of op de lange baan willen schuiven. De komende drie jaar zal Saturnus ons eraan herinneren dat we voor onszelf en voor het milieu moeten zorgen. In Maagd zal hij ons er ook aan herinneren dat wij Spirituele Wezens zijn en dat wij uiteindelijk de illusies van ons ego moeten loslaten opdat wij onszelf bevrijden van het kruis van tijd en ruimte en ascenderen naar een hogere staat van zijn, dichter bij wie wij werkelijk zijn.

We kunnen dus een INTENSE schoonmaak verwachten, zowel op de innerlijke als uiterlijke bestaansniveaus. Dat kan voor nog meer innerlijk conflict zorgen met onszelf en met anderen, en voor een nog intensiever schoonmaakproces voor de planeet. ALLES wat niet zuiver is zal naar de oppervlakte komen en velen van ons zullen moeite hebben geconfronteerd te worden met de gevolgen van wat we in het verleden hebben gecreëerd. Het zal geen gemakkelijke tijd worden. De komende jaren zullen niet zo gemakkelijk en comfortabel zijn, maar juist heel veeleisend voor ons allemaal en we zullen worden gedwongen om meer verantwoordelijkheid te tonen voor onszelf, voor anderen en voor de planeet. Het zal een tijd worden van veel beproevingen maar ook een tijd van innerlijke groei. Wij hebben allemaal onze moeilijke momenten gehad gedurende de laatste 10, 15 jaar en wij zijn er allemaal sterker en wijzer door geworden dan we ooit zijn geweest. Zo zal ook het sluitstuk zijn van een laatste transformatie die voor ons ligt.

De Celestijnse Belofte
In 1991 werd er een boek gepubliceerd genaamd “The Celestine Prophecy”, geschreven door James Redfield. Als je dit boek nog niet hebt gelezen raad ik je aan om dat nu te doen. Als je het jaren geleden hebt gelezen, lees het dan opnieuw. Als je het recentelijk hebt gelezen zul je waarschijnlijk veel van wat er in het boek wordt beschreven in het leven van alledag herkennen aangezien we veel dichter bij het grote transformatieproces zijn dan 15 jaar geleden. In ieder geval is dit boek van onschatbare ware voor diegenen die proberen de 9 evolutiestappen te begrijpen, de 9 sleutel-inzichten tot het leven, en wat het grote transformatieproces dat ons te wachten staat, betekent.

NOOT: Op 18 februari 2007 organiseert Ditrianum de eerste van drie eendaagse bijeenkomsten, geïnspireerd door de Arcturiërs, om de 9-trilling te helpen opbouwen die zijn hoogtepunt bereikt tijdens het 9:9:9-portaal op 9 september 2007. Meer informatie over deze bijeenkomsten vind je hier.

Copyright © 2007 Frank Hoogerbeets Deze informatie mag alleen in z'n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid, inclusief deze copyright-vermelding.

Een hele lap tekst, maar lees het eens....transformatie, zuivering, de grote schoonmaak, universele waarheid zijn de thema's van dit jaar, zowel op energetisch niveau, alswel op fysiek niveau...en met het hoogtepunt in september..

YG
pi_46166401
Ik vind het niet zo heel erg negatief hoor...
pi_46172213
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:57 schreef RickySway het volgende:

[..]

nuclaire oorlog wordt wel in grotere lijnen 'verwacht' in deze periode.
Nostradamus noemde de periode 2007-2012 "Time of Trouble" waarin WW3 en de antichristen plaats vinden.

Niet dat ik Nostradamus geloof, maar wellicht is er een soort 'algemeen' doemdag-gevoel dat men door de eeuwen heen met zich mee draagt ?
Ach welnee, WMD's worden enkel gebruikt om te dreigen en dus je zin te krijgen. Wie in deze wereld er eentje afvuurt gaat voor totale zelfvernietiging; wat is de winst, zelfs voor een dicator zijnde, als iedereen dood is? Zelfs Osama zou zo gek niet zijn. Iran en Noord-Korea willen alleen maar wat te zeggen krijgen in de wereld en dat wil de VS ze beletten, wat ook begrijpelijk is vanuit hun oogpunt gezien.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:59:56 #78
167723 sanni
Acima de seu
pi_46482644
Yo TS, ik heb dat helemaal niet. 2007 moet een mooi jaar worden imo. Reden?
voorgevoel en vooruitzichten
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:22:49 #79
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_46483119
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef sanni het volgende:
voorgevoel en vooruitzichten
Beschrijf eens?
Burnt to the core but not broken
pi_46484323
Ik had vannacht een onheilspellende droom. Geweld. Ontploffingen. Angst. Verdeeldheid. Pijn. Bedacht me alleen niet om op een kalender te kijken.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:25:02 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46486122
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Forkbender het volgende:
Ik had vannacht een onheilspellende droom. Geweld. Ontploffingen. Angst. Verdeeldheid. Pijn. Bedacht me alleen niet om op een kalender te kijken.
Ik heb met enige regelmaat post-apocalyptische dromen eerlijk gezegd, maar heb er nooit over nagedacht dat het een andere reden zou hebben dan vermaak. Misschien probeert het onderbewustzijn me er wel op voor te bereiden oid. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46486721
Zeg niet te depri hé ... mijn jongste zoon wordt die dag net 7
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:08:11 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46489089
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
Zeg niet te depri hé ... mijn jongste zoon wordt die dag net 7
Fijne verjaardag zoon, hier heb je een post apocalyptische nuclear stralende wereld om in te spelen .
Vrijheid
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:34:06 #84
150152 Queen_Bee
pi_46489831
Geweldig, zulke topics. Kom maar met de verdoemenis enzo Ik zit dan toch veilig bij Maisnon
I'm super sonic man
pi_46490327
ik heb even gekeken en er gebeurt helemaal niks boeiends
  dinsdag 20 februari 2007 @ 14:50:46 #86
150152 Queen_Bee
pi_46490352
Dat lange stuk van hierboven, over dat vernieuwing yada yada. Dat zou toch pas in 2012 gebeuren?
I'm super sonic man
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:48:29 #87
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46492218
dit is superkewl ik zoek eigenlijk een speciaal teken hiervoor echt een geweldige bijdrage YG!

s

ik heb trouwens even wat research gedaan in mijn winamp:

Earth Wind and Fire: September
Blof : Wennen aan september
Greenday : Wake me up when september ends

daar staat tegenover:
Guns & Roses : November Rain

Four seasons : December 1963 Owh what a night

[ Bericht 29% gewijzigd door Normalneo op 20-02-2007 15:58:44 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:42:51 #88
150152 Queen_Bee
pi_46496327
En dan?
I'm super sonic man
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:47:10 #89
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46503234
i have no idea whatsoever, maar iets verteld me dat hier een vervolg op komt..er zal vast wel meer informatie boven water komen, toch ??

ik heb echt geen flauw idee..

jij..?
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:20:05 #90
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46547881
wat gek, een oom van een vriend van me had ook een keer een droom over 2007, namelijk dat een grote tsunami Amerika zou treffen.

Het is een man die soms dingen aanvoelt, soms gebeurt het hem dat hij eerstiemand in zijn droom ziet voor hij diegene ook daadwerkelijk voor het eerst ontmoet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:34:56 #91
150152 Queen_Bee
pi_46548166
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef TeenWolf het volgende:
wat gek, een oom van een vriend van me had ook een keer een droom over 2007, namelijk dat een grote tsunami Amerika zou treffen.

Het is een man die soms dingen aanvoelt, soms gebeurt het hem dat hij eerstiemand in zijn droom ziet voor hij diegene ook daadwerkelijk voor het eerst ontmoet.
Oh dus dat is het! Dat we weer geld moeten weggooien Dat wordt idd een kut maand dan Die tsunamis ook altijd
I'm super sonic man
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:09:20 #92
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46557875
yourguardian, je zei iets over 19 september 2007 en dan had je iets geschreven over de concentraties van negens in september 2007.

namelijk 09-09-2007=9+9+9(2+7)=27=2+7=9 en 18-09-2007=9(1+8)+9+9(2+7)=27=2+7=9 en 27-09-2007=9(2+7)+9+9(2+7)=27=2+7=9

Nu viel mij de datum 18-09-2007 deze datum komt het dichtst bij jou droom. Ik heb het vergeleken met wat die oom van mijn vriend zei, namelijk dat een huiveringwekkend grote tsunami Amerika trof in zijn droom in 2007 en dat de helft van het land weg was gevaagd...

als dat dus in de namiddag/avond zou gebeuren in Amerika op 18-09-2007 is het dus hier als je het tijdsverschil in acht neemt met dat werelddeel als datum 19-09-2007 , brrrr moet er niet teveel aan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenWolf op 22-02-2007 16:04:05 ]
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:25:05 #93
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_46560145
En dan hebben we nog dat 12 januari 2010 -> 1+2+1+2+1 = 7 en 7 is een priemgetal. net als 19!

ik voel de kracht...

REPENT SINNERS! THE END IS NEAR
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:58:10 #94
150152 Queen_Bee
pi_46561386
We're all gonna die Okay de helft dan
I'm super sonic man
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:12:40 #95
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_46561927
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Masta-t het volgende:
En dan hebben we nog dat 12 januari 2010 -> 1+2+1+2+1 = 7 en 7 is een priemgetal. net als 19!

ik voel de kracht...

REPENT SINNERS! THE END IS NEAR
12 januari 2010 zegt weinig. de maand, dag en jaar zit geen 7 in, alleen de uitkomst van de optelling van dag , maand en jaar....07-07-2005 zou wat ander geweest zijn, alleen de uitkomst van de optelling van dag,maand en jaar blwordt dan ook geen 7 sterker nog, welke data je ook in 2005 zou nemen er komt nooit 7 uit bij de einduitkomst.

maar het gaat eigenlijk niet eens om de getallen, dit was echt pure bijzaak om de dromen van TS en zijn mede-helderzienden/voelenden te bekrachtigen, evenals de droom van de oom van mijn vriend trouwens.
pi_46589311
Teenwolf. tnx for de ondersteuning...

Zo'n megatsunami zou wel eens met die San Andreasbreuk te maken kunnen hebben...over elkaar heen schuivende tectonische platen waarvan de spanning zo groot is geworden dat hele landdelen van elkaar af kunnen drijven...
Een leuk algemeen verhaal over de hydroplaat theorie staat hier beschreven http://home.hetnet.nl/~genesis/Deel2/Hydroplaten1.htm

Wanneer we de 'heilige' datum december 2012 in ogenschouw nemen...ikzelf geloof dat 2012 eerder gebeurd, een plotsklapse klimaatverandering, van het ene op het andere moment, zoals dat verhaaltje over de bevroren mammoeten (te lezen onder de link)

Ik heb afgelopen jaren heel veel 'onderzoek' gedaan naar de eigenschappen en gedragingen van zogenaamde nulpuntenergie, of vrije energie, deze energie gedraagt zich als een gedachte, een gedachte word werkelijkheid wanneer genoeg gedachten van dezelfde orde zichzelf herkent, ook wel , het Punt van Zelfherkenning genoemd, of kritische massa, of het Point of no Return, je kunt heel lang aan een elastiekje trekken, maar er is een moment waarop het elastiekje plotsklaps breekt. Een gedachte werkt op dezelfde manier, veel gedachte, geladen met gevoel en emotie, maakt dat het op een gegeven moment in de werkelijkheid wordt weergegeven, ofwel de gedachte is op een punt gekomen dat het zichzelf herkent en zich gaat richten tot zijn schepper, het Punt van Zelfherkenning.

Een collectieve gedachte (verzameling gedachte van een groep mensen) gedraagd zich op dezelfde manier, wanneer je veel negatieve gedachte hebt, kan het niet anders of die gedachte vormen een keer z'n kritische massa. Deze energie kan zich niet altijd uiten in 'de stof' omdat de omstandiheden er niet naar zijn, maar moet toch een kant uit, in de meeste gevallen komt deze energie dan vrij middels een explosie, of ontploffing, een botsing, of ietsvan die aard.
In dit geval zou dat de plotsklapse verschuiving van een tectonishe plaat kunnen zijn....

Zo'n tsunami zou te maken kunnen hebben met zo'n kritische massa...dit zou natuurlijk rampzalige gevolgen teweeg kunnen brengen voor de gehele wereld, maar wel door ons eigen collectieve denken op gang gebracht....
Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen....dat zou een gevolg kunnen zijn van zo'n verschuiving van een tectonische plaat....tis natuurlijk maar een speculatie.....maar het zou kunnen....zo zijn er natuurlijk veel theorieen mogelijk...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 12:23:24 #97
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46590015
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:
Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen....dat zou een gevolg kunnen zijn van zo'n verschuiving van een tectonische plaat....tis natuurlijk maar een speculatie.....maar het zou kunnen....zo zijn er natuurlijk veel theorieen mogelijk...
Ik vind het ook altijd zo typisch, dat dit echt al een aantal jaren achter elkaar door diverse mediums/paragnosten verwacht wordt... Een keertje ernaast zitten, oké, maar blijkbaar komt dit toch elke keer weer terug.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_46591514
Ik heb juist het gevoel dat 19 september een topdag gaat worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46597167
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo typisch, dat dit echt al een aantal jaren achter elkaar door diverse mediums/paragnosten verwacht wordt... Een keertje ernaast zitten, oké, maar blijkbaar komt dit toch elke keer weer terug.
Dat is niet zo vreemd. Nederland blijft kantelen, en onze waterschappen nemen het ook al jaren niet zo nauw.
De kans dat er eens iets gebeurd is dan ook behoorlijk groot, alleen kan het over 10 minuten gebeuren, of over 10.000 jaar.
Dus ieder jaar opnieuw schieten voor een keertje gelijk hebben is lekker goedkoop, toch?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:25:55 #100
150152 Queen_Bee
pi_46599768
Ja maar eh.. Als er zo een tsunami komt hè, wat zijn dan de kansen voor ons?
I'm super sonic man
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:26:45 #101
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46599789
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar eh.. Als er zo een tsunami komt hè, wat zijn dan de kansen voor ons?
dat ligt er maar net aan waar je woont hè
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:32:47 #102
150152 Queen_Bee
pi_46599964
Ben ik veilig in Drenthe?
I'm super sonic man
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:33:03 #103
150152 Queen_Bee
pi_46599975
Wij laten het water toch wegstromen naar Grunn
I'm super sonic man
pi_46603776
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij laten het water toch wegstromen naar Grunn
Hoog op het veen was het toch?....je hoeft je geen zorgen te maken daar...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 20:20:56 #105
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_46604495
Bookmark voor 18 september, de laatste dag te leven?

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_46622419
ik denk niet dat er wat ergs gaat gebeuren het is allemaal bangmakerij
  zondag 25 februari 2007 @ 06:55:08 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46647125
Is er al een poll? Ik zeg, we maken kennis met andere werelden
The truth was in here.
pi_46649918
Goh...wéér een onheilsvoorspelling. En wéér gaat ook deze niet uitkomen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:54:22 #109
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47070832
Ik was gisteren bij een massage vrouwtje en die doet via magnetisme en de bron masseren en ze begon na te vertellen dat we in het aquarius tijdperk zitten en noemde ook september. Het kwam erop neer dat je dna cellen zich aanpassen en we van binnen veranderen. September zou daar het heftigs in zijn!

verder heb ik weinig onthouden want ik werd natuurlijk heerlijk gemasseerd
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:16:41 #110
47102 Elvi
miemkwien
pi_47072372
Als mn dna-cellen zó veranderen dat ik dan een snellere spijsvertering krijg: kom maar op!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 03:01:04 #111
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47080552
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Normalneo het volgende:
Ik was gisteren bij een massage vrouwtje en die doet via magnetisme en de bron masseren en ze begon na te vertellen dat we in het aquarius tijdperk zitten en noemde ook september. Het kwam erop neer dat je dna cellen zich aanpassen en we van binnen veranderen. September zou daar het heftigs in zijn!

verder heb ik weinig onthouden want ik werd natuurlijk heerlijk gemasseerd
een magnetiseur masseert niet, die haalt blokkades open door er een hand op te leggen.
pi_47080688
Het is wel weer duidelijk waarom het TRU-gebeuren in zo'n slecht daglicht staat
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:49:17 #113
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47094829
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 03:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

een magnetiseur masseert niet, die haalt blokkades open door er een hand op te leggen.
zij doet beide
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:57:17 #114
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_47095137
M'n verjaardag, wat doe je?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:58:14 #115
150152 Queen_Bee
pi_47095172
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 15:57 schreef Rasing het volgende:
M'n verjaardag, wat doe je?
Alles om jou te pesten.
I'm super sonic man
pi_47581144
Ik wou toch nog even terugkomen met wat nieuwe informatie.

Ik heb eerder verteld dat 19 sept in mijn droom werd aangeduid met het mayasymbool 5 MULUC ofwel Rode Boventoon Maan.
Wat ik echter nog niet heb verteld is dat de maya’s aan elke dag een energiestempel mee gaven, elke dag een eigen energiesignatuur, die staan voor bepaalde eigenschappen.

De dag 19 september bezit een energiestempel die bepaalde gebeurtenissen mogelijk kunnen maken.

Sinds jaren werk ik met de maya kalender, en heb de accuratie ervan mogen ervaren.
Ik wil hier niet de gehele werking van de mayakalender uitleggen, er is ontiegelijk veel informatie te vinden op het internet over dit onderwerp…razend interessant.
Ik wil wel de energie-eigenschappen van deze dag weergeven.

5 Muluc, ofwel Rode Boventoon Maan

De 5 staat voor de 5de toon in de cyclus van de 13 maanstanden, de 5de toon bezit de volgende eigenschappen:

integratie..samengaan van beweging en maat..boventoon
bekrachtiging..benadrukking..(90 graden verschuiving van dimensie)

BEKRACHTIG

ho is de beklemtoning van de primaire lichtpulsering...ho versterkt de eerste toon..
na toon vier, waarin de vier windrichtingen zijn 'neergezet', bereikt het licht opnieuw het begin, het rode oosten, maar nu met hernieuwde kracht..toon vijf wordt de boventoon genoemd, analoog aan een hogere snaar van een piano of gitaar die gaat meetrillen op een eerder aangeslagen snaar in een lagere toonsoort..in de muziek is het de pentatonische toonladder, de oer-toonladder..
in ons lichaam zijn de vier tonen, de vier vingers of tenen..de vijfde is een duim..
de mens is het enige aardse schepsel met vier vingers en een duim, daardoor kan hij scheppen..vier vingers zijn vier vingers..vijf vingers is een hand..vier tonen zijn vier punten in de galactische getallen-notatie, vijf tonen is een balk..
in de sacrale geometrie is ho de pentagoon, de gelijkzijdige vijfhoek, symbool voor de (her)scheppende kracht van de mens, terug te vinden in de vijf vingers of tenen van ons lichaam: hoofd en vier ledematen..
vanuit de hoeken van de pentagoon kan de gulden snede worden herleid, het getal pi, het getal dat naast het getal 1 zowel bij de optelling als vermenigvuldiging van zichzelf (bekrachtiging) telkens hetzelfde getal zal opleveren: de oneindige bekrachtiging..
ook is het in de sacrale geometrie het vijfde punt van de piramide: de sluitsteen

Muluc

ofwel Rode Maan, is de 9e (!) zonnezegel (Goden) in de serie van 20, zonnezegels, of gezichten geven energie-eigenschappen weer welke te maken hebben met invloeden van de zon.
De volgende eigenschappen kunnen worden toegekend aan MULUC.

De god verantwoordelijk voor water- en regenwezens. De Maangod.
in maya betekent muluc: maan, regen, water en waterdruppel. muluc is de negende zon in de reeks van twintig en daarmee de teller van de creatieve levensstroom, de watermeter. muluc is het enneagram. muluc is de waterdruppel die verdrinkt in de oceaan van zintuiglijke indrukken, die tegelijkertijd de complete omschrijving bevat van deze oceaan. muluc is de stroom die het water volgt en daarmee tegelijkertijd het water zuivert: purificatie door stromend water. muluc is het gezuiverde doel, de subtiele, zuiverende kracht van stromend helder water. muluc is de immer veranderende maan, als symbool voor de veranderlijke stroom van onze gevoelens..
De energie van het zegel Maan gaat altijd over veel gevoelens en emoties.
Maan is alle water; de zeeen, de rivieren, het water in je lichaam,
het water van de baarmoeder, je tranen, je zweet. Je hebt dit vocht
nodig om te leven. Allerlei pulsen in je lichaam worden via vocht vanuit
de hersenen doorgegeven naar je spieren en organen en vice versa.
Water maakt vruchtbaar, zeggen ze wel; dat is ook zo, zonder vocht
verdroog je en ga je dood.
Bij het Verenigen van Universeel water door aantrekken wat je nodig
hebt en (jezelf) zuiveren denk ik aan veel tranen en emotie, veel zweten,
veel water drinken om alle processen in je lichaam goed op gang
te brengen als nieuwe start van een cyclus van 13 jaar. Maan is de
kracht van het her-inneren. Met een goed doorstroomd Maanlichaam
kun je situaties en mensen zeer goed doorvoelen. Je weet wat waar is
en wat niet. Je bent gevoelig zonder emotioneel te zijn. Je fungeert als
antenne die niet gesproken woorden opvangt.

(ikzelf ben ook geboren onder invloed van Muluc ((12Muluc, kristal moon)))

Wereldwijd gezien, betekend deze energie dus: Zuivering, verheldering, purificatie, stroming
Je mag zelf uitmaken of je die trefwoorden op jezelf mag toepassen, een innerlijke zuivering, of een uiterlijke zuivering..of wellicht beide tegelijk...
pi_47581449
Nog iets anders..
Eerder schreef ik over de eigenschappen van de planeten rond die dagen..even een quote:
quote:
* 9:9:9 Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!
Getalsmatig betekend 999 het volgende:

In de getallenmystiek het symbool is voor de handhaving van wet en orde tegen de machten van het kwaad.
Het getal 999 is oneven en dus mannelijk en gunstig, het bestaat uitsluitend uit negens, het gunstige getal. Het getal negen was, dank zij de vermenigvuldiging van het getal drie - een gunstig getal - zelf ook weer een gunstig getal. Het werd voorgesteld door drie driehoeken en men nam aan dat het de drie werelden symboliseerde. De drie-eenheid!
Het getal 999 vertegenwoordigt het water. Dit water helpt de mens het 3de niveau van bewustzijn te integreren, dat van " de Kennis van de Levensboom". Aldus verlaat de mens gestaag het actuele 2de niveau van " de Kennis van de Boom van Goed en Kwaad" (de polariteit - onze actuele werkelijkheid).

Na het getal 999 komt 1000, hetzelfde getal +1, ofwel hetzelfde getal maar dan een octaaf hoger, zoals je ook de 13 en de 1 in principe dezelfde tonen zijn. In veel tellers, zoals bijvoorbeeld popup blockers, gaat de teller tot 999, wanneer 1 erbij dan springt te teller op NUL, het begint opnieuw, ofwel zou je het een soort reset kunnen noemen.

Bijbels gezien staat het getal 666 voor het getal van het beest, de komst van de antichrist, iedereen zit nog steeds te wachten op de Antichrist, maar zelf denk ik dat we er midden in zitten, een ieder is op zijn eigen manier de anti-christ, ofwel van zijn geloof afgevallen, de goddeloze...666 een periode waarin de mensheid zijn geloof verliest om vanuit dat gegeven naar een dieper gewortelde waarheid op zoek te gaan. Vanuit de 666 periode, en tegelijkertijd begint men met een zoektocht naar een diepere waarheid IN zichzelf om uiteindelijk als een ongekeerde waarheid naar voren te komen, de 999 periode wordt ingeluid met een totale ommekeer van denken, en handelen, een periode waarin we onze ware afkomst collectief zullen herinneren...99,9% gecompleteerd +0.1%=100%, ofwel heelheid, volledigheid, pure zuiverheid, zuivere transparantie...

De Rode draad is hierin ook weer belangrijk, zoals ik ook vaak aangeef in mijn channelings…de rode draad in dit verhaal staat ommekeer centraal, evenals zuivering, helderheid, 90 graden verschuiving de dimensies...

Nu de vraag: wat zou zo’n ommekeer teweeg kunnen brengen?? Ik heb er wel een idee over, ik zal daar later op terug komen…..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:42:29 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_47584197
Ommekeer op welk nivo moet ik dat zien? Is het heel dichtbij, persoonlijke ommekkeer.. is het een ommekeer in visie voor de mens? Is het een ommekeer als in.. we weten nu onomstotelijk bewezen dat we niet alleen zijn. Een ommekeer in energiegebruik.. Ik weet niet op welk nivo(s) het zich gaat afspelen, maar wel dat ik het heel intressant vind!
The truth was in here.
pi_47813368
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:42 schreef Bastard het volgende:
Ommekeer op welk nivo moet ik dat zien? Is het heel dichtbij, persoonlijke ommekkeer.. is het een ommekeer in visie voor de mens? Is het een ommekeer als in.. we weten nu onomstotelijk bewezen dat we niet alleen zijn. Een ommekeer in energiegebruik.. Ik weet niet op welk nivo(s) het zich gaat afspelen, maar wel dat ik het heel intressant vind!
mschn dat je deze channeling interessant vind...ik heb hem nog geschreven voordat ik met mijn duim in gevecht raakte met het zaagblad van een zaagbank....ik verloor...

Channeling 20 februari 2007

Kunnen jullie mij vertellen over de 5 Muluc (19 september) wat is daar mee?

Het heeft veel van doen met jullie manier van denken, jullie structuren, jullie patronen, en jullie overtuigingen.
Jullie hebben vele jaren op een verkeerde weg gelopen, het pad der waarheid zal hervonden worden, het heeft veel van doen met de manier waarop jullie met elkaar omgaan, het heeft veel van doen met de manier hoe het kan dat de mensen het licht in zichzelf kunnen waarnemen. Het licht geeft en het licht neemt. Het licht heeft jullie op een dwaalspoor gezet, het licht zal jullie weer het juiste pad wijzen.
Het verdient de voorkeur jou belangstelling tot die datum niet te veel te verkondigen, het verdient de voorkeur dat mensen zelf hun wijsheden verkrijgen via hun eigen kanalen, een ieder zal tegen die tijd haar eigen licht kunnen aanschouwen, zodra ze hun licht weerspiegeld zien.
Het heeft heel veel van doen met licht, veel licht zal jullie aarde overspoelen, slechts diegene die zijn eigen licht durft aanschouwen zal het pad der lichtende lichten verder kunnen bewandelen. Diegene welke onder invloed zijn van hun eigen licht, kan zijn eigen weerspiegeling dragen. Het loont de moeite jou belangstelling tot deze datum heel zorgvuldig te delen, vergeet niet dat een ieder zijn waarheid op hun eigen manier beleven, zo ook hun weerspiegeling. Licht doet zich voor in vele gedaanten, het loont de moeite jou belangstelling tot die datum te nuanceren..

Hoezo nuanceren? Moet ik die datum niet zien in relatie met de onheilspellende gevoelens over 2007.

Laten we het zo zeggen, velen van jullie zullen dit jaar het licht aanschouwen, enerzijds ben je ertegen bestand, anderzijds ben je er niet tegen bestand, met als gevolg dat je je eigen weerspiegeling niet gedragen kan worden. Licht heeft veel van doen met een concentratie van energie, een warmtebron, het licht van jullie zon is een gelijke weerspiegeling van het menselijke collectief aan licht, jullie worden je meer en meer bewust van jezelf. Jullie warmte neemt toe, dit wordt weerspiegeld in de zon, jullie aarde wordt warmer, het licht feller. Diegene die meegroeit met zijn eigen licht kan de uiteindelijke warmte en intensie van de zon dragen, diegene welke haar eigen licht ontkent en leeft met onmin met zichzelf zal de warmte en intensiteit van de zon niet kunnen dragen en zal verteerd worden door het licht.
Licht kan leven voortbrengen maar licht kan ook leven vernietigen. De vraag voor een ieder, ben jij in staat jou eigen licht te aanschouwen? 2007 is het jaar van de waarheid, een ieder die niet in staat is haar eigen licht weerspiegeld te zien, zal haar pad niet in deze werkelijkheid kunnen voortzetten.

Het doet mij een beetje denken aan dat verhaal uit de bijbel, over dat de uitverkorene gered zullen worden , de dag des oordeels.

Het oordeel is aan jullie zelf, licht oordeelt niet, slechts jullie zelf, enerzijds jullie zijn in staat het licht in jullie weerspiegeld te zien, anderzijds jullie zijn niet in staat jullie eigen innerlijke licht weerspiegeld te zien. Jullie oordelen slechts over jezelf, het licht zal slechts aanwezig zijn om weerspiegeling teweeg te brengen. Het oordeel is aan jullie. Dat is de eerlijkste manier om diegene weg te nemen, welke hun eigen licht niet dragen kunnen. De dag des oordeels is een oordeel van jullie zelf per individu, diegene die de nieuwe frequentie dragen kunnen zullen als vanzelfsprekend de volgende werkelijkheid inzegenen, diegene welke de nieuwe frequentie niet dragen kunnen zullen elders binnen dit universum hun eigen werkelijkheid kunnen creëren. Niets gaat verloren, er zal slechts een scheiding plaatsvinden, maar niets gaat verloren.

En dat allemaal in 2007?

Het jaar 2007 is de inluiding van de komst van het nieuwe licht, de jaren erna zal de weerspiegeling plaatsvinden , een ieder zal haar eigen weerspiegeling te zien krijgen en zal dus getest worden. Een test om te oordelen of je geschikt wordt bevonden die nieuwe aarde te bevolken of niet, aan jou de keuze, sta je het licht toe, of wend je je van het licht af

tsja, hier wordt duidelijk geschreven dat ik die datum van 19 september met een korreltje zout moet nemen....misschien is dat ook wel zo...

The Killshot

Strak na deze channeling kwam ik op miraculeuze wijze deze link tegen.
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=15480
Het filmpje onder deze link beschrijft dat zonnevlammen in combinatie met een langsvliegend object de oorzaak zullen zijn van wereldwijde veranderingen...
De informatie is verkregen middels Remote Viewing... ikzelf ben er gecharmeerd van deze technieken, omdat ik weet dat dit soort technieken werken, juist daarom vind ik het fillmpje zo verontrustend...

In channelings heb ik door de jaren heen gemerkt dat de rode draad altijd belangrijk is, herhaalde woorden, of zinnen, of onderwerpen,
wanneer je het verhaal van Ed Damen aanhoort, is ook hier de Rode draad van Remote Viewing van belang en dat bracht hun op het volgende aanname....bij mij doet het filmpje corresponderen met het gevoel van ik al lange tijd heb....

[ Bericht 0% gewijzigd door YourGuardian op 30-03-2007 00:04:56 ]
pi_47815433
Interessant.

Ik zou het persoonlijk niet met een korreltje zout nemen als ik jou was hoor
Het grappige is, dat dit jaar de aarde onder invloed staat van de planeet Pluto (verklaart ook meteen waarom het afgelopen jaar is gedeclasificeerd). En zoals jij in je laatste post schrijft gaat het m.i. inderdaad om een keuze - wat symbool is voor Pluto. Dat verhaal van licht ben ik zelf op andere manieren ook tegengekomen en ik heb ook enkele soortgelijke communicatie-momenten gehad met de 'andere wereld'. Dus ik kijk niet vreemd op als er iets belangrijks gaat gebeuren op 19 september, maar belangrijk betekent gelukkig lang niet altijd geweld. Meer op het collectieve (onderbewuste) niveau van de mens. Misschien houdt het in dit verband wel in dat er schokkende informatie naar buiten gaat komen, waardoor mensen een keuze moeten maken of ze dit kunnen aanvaarden (Licht) of niet (Donker).

Hoe dan ook, ik zal ook die dag net als elke andere dag met Liefde benaderen en er een mooie dag van maken ondanks wat er in de wereld gebeurt. Ik sta er natuurlijk wel af en toe bij stil, maar ik ben van mening dat ik door te dromen van een betere wereld veel meer kan bereiken dan wanneer ik de hele dag ga piekeren over een nieuwsbericht wat ik toevallig die ochtend dan heb gelezen. Het leven is daarvoor te mooi; elk moment is een rijke aanvulling op 24 jaar pracht en schoonheid
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_47815827
Trust me, je zoekt te veel en te ver door.

Praat er niet bepaald graag over (liefst helemaal niet), maar ik heb een gave om vooral (helaas en meestal onbedoeld) onheil te voorspellen.

Het jaar 2007 zal inderdaad niet meevallen, maar de maya kalander waar jij je op baseert is niet compleet. Het klopt dat de maya kalander een hoop inzicht geeft in wat er te komen valt, maar dat is net zoals velen andere kalenders en voorspellingen nooit 100%

Mijn devies is; leef je eigen leven en maak je vooral niet druk om dit soort kalanders. Er zit een kern van waarheid in, maar dat is flink te verwaarlozen en het lot is op meerdere punten verdeeld. De mens (en dier) hebben namelijk de macht gekregen om dingen te veranderen, dit onder invloed van zo gigantisch veel elementen dat er geen duidelijke lijn in te krijgen is.

Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk kan uitleggen, maar kalanders en andere voorspellingen zijn gemaakt op het moment waar de wereld op dát moment afstevende. De ene voorspelling wat dichter bij dan de ander.

People, animals, earth and life changes every second of the day.
pi_47815860
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef Boswachtertje het volgende:
Interessant.
Hoe dan ook, ik zal ook die dag net als elke andere dag met Liefde benaderen en er een mooie dag van maken ondanks wat er in de wereld gebeurt. Ik sta er natuurlijk wel af en toe bij stil, maar ik ben van mening dat ik door te dromen van een betere wereld veel meer kan bereiken dan wanneer ik de hele dag ga piekeren over een nieuwsbericht wat ik toevallig die ochtend dan heb gelezen. Het leven is daarvoor te mooi; elk moment is een rijke aanvulling op 24 jaar pracht en schoonheid
Je hebt gelijk hoor...ik zelf geloof ook heilig in een betere wereld, en ik moet je eerlijk zeggen, dat hoewel ik met dit onderwerp bezig ben, ik toch een goed gevoel over mezelf heb...ik heb meer het idee dat de mensen om mij heen er heel veel problemen mee zullen hebben, omdat ze bepaalde dingen niet weten te verklaren...misschien landen er wel ufo's, nou ja, dan kan ik ze uitleggen wat het zijn...

groet YG
pi_47816140
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:43 schreef Eliminator20 het volgende:
Trust me, je zoekt te veel en te ver door.

Praat er niet bepaald graag over (liefst helemaal niet), maar ik heb een gave om vooral (helaas en meestal onbedoeld) onheil te voorspellen.

Het jaar 2007 zal inderdaad niet meevallen, maar de maya kalander waar jij je op baseert is niet compleet. Het klopt dat de maya kalander een hoop inzicht geeft in wat er te komen valt, maar dat is net zoals velen andere kalenders en voorspellingen nooit 100%
Dat gevoel over de mayakalender werd mij duidelijk toen ik een tweede channeling schreef.
Ikzelf voel energetisch altijd aan wat er op energetisch niveau gebeurt, maar dat is moeilijk te vertalen in iets fysieks...weet je, je voelt iets, maar weet niet hoe dat onder woorden te brengen. maar idd, msschn zijn al die pogingen om die gevoelens onder woorden te brengen, te veel van het goede en denk te veel door....maar toch ligt het in mijn aard de dingen helder te krijgen, het moet een sluitend verhaal worden....ik kan dat toch niet laten...er zit iets dramatisch in mij....
pi_47816656
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:52 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Dat gevoel over de mayakalender werd mij duidelijk toen ik een tweede channeling schreef.
Ikzelf voel energetisch altijd aan wat er op energetisch niveau gebeurt, maar dat is moeilijk te vertalen in iets fysieks...weet je, je voelt iets, maar weet niet hoe dat onder woorden te brengen. maar idd, msschn zijn al die pogingen om die gevoelens onder woorden te brengen, te veel van het goede en denk te veel door....maar toch ligt het in mijn aard de dingen helder te krijgen, het moet een sluitend verhaal worden....ik kan dat toch niet laten...er zit iets dramatisch in mij....
Het is absoluut goed dat je er energie en rust van krijgt, maar wat ik wil zeggen is dat je vooral niet er te lang bij moet stil gaan staan.

Ben een jaar geleden bij een waarzegster geweest (zonder dat ik haar van te voren info gaf) en die schrok zicht lam van de potentie die ik in mij heb. Ben zelfs voor een second opinion naar een andere geweest, met (helaas) hetzelfde resultaat. Sterker nog, de tarrot kaarten die gelegd werden, waren van beide op exact dezelfde volgorde.

Als je mijn post lijst zal afgaan zal je geen enkel post in TRU van me vinden. Simpelweg omdat ik gewoon geen gebruik (meer) wenst te maken van mijn gave.

Wat ik je kan zeggen is dit: laat dit geen onderdeel van je leven worden. Het zoeken naar antwoorden in hogere sferen is voor 99.9% van de mens (en dier) niet toegangelijk. Ook ik heb een poging ondernomen om antwoorden te vinden en werd daar keihard voor afgestraft. Sinsdien laat ik het ook rusten.

Dus nogmaal; als je hier rust en energie van krijgt, prima, maar ga er niet diep op in! Ga niet op zoek naar antwoorden die je nooit zal kunnen krijgen.

En dat is niet alleen advies naar jouw, maar naar meerdere mensen in TRU.
pi_47818944
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor...ik zelf geloof ook heilig in een betere wereld, en ik moet je eerlijk zeggen, dat hoewel ik met dit onderwerp bezig ben, ik toch een goed gevoel over mezelf heb...ik heb meer het idee dat de mensen om mij heen er heel veel problemen mee zullen hebben, omdat ze bepaalde dingen niet weten te verklaren...misschien landen er wel ufo's, nou ja, dan kan ik ze uitleggen wat het zijn...

groet YG
Maar is dat niet zo vaak zo... Dat juist de angst voor het onbekende chaos te weeg brengt?
Stel er land een ufo... Wedden dat "we" er met alle mogelijke wapens omheen gaan staan? Want Oe.. de engste alienfilm (en dan bedoel ik nie die met die naam) zou toch eens waarheid worden...
beetje eerst schieten, dan praten....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_47820644
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar is dat niet zo vaak zo... Dat juist de angst voor het onbekende chaos te weeg brengt?
Stel er land een ufo... Wedden dat "we" er met alle mogelijke wapens omheen gaan staan? Want Oe.. de engste alienfilm (en dan bedoel ik nie die met die naam) zou toch eens waarheid worden...
beetje eerst schieten, dan praten....
idd, angst voor het onbekende brengt chaos met zich mee en ik ben ervan overtuigd (alhoewel je natuurlijk voorzichtig moet zijn met een overtuiging) dat er een keer een tijd aan zal breken wanneer bepaalde gebeurtenissen plaats zullen vinden die voor de doorsnee burger, niet verklaarbaar zullen zijn..
En of dat nu ufo's zijn, of een dimensieshift, of een andere gebeurtenis met x-files elementen.

Ik denk persoonlijk, dat ik, juist doordat ik in de afgelopen 10 jaar veel kennis heb opgedaan van het onbekende en ook het geleerde in de praktijk heb gebracht, vanuit deze ervaring straks mensen echt kan helpen wanneer er iets zou gebeuren wat niet zo te verklaren zou zijn.

Dat zou natuurlijk niets zeggen of ik het er op het moment van de gebeurtenis niet moeilijk mee zou hebben, maar ik weet wel dat ik snel mezelf weer op de rit weet te krijgen, om vervolgens, die mensen die er nog niets van begrijpen, bij te staan, uit te leggen en te helpen hun ervaring te omkaderen, te verwerken en het te accepteren.

Ik hoef bijvoorbeeld met mijn buurvrouw niet te beginnen over buitenaards leven of iets dergelijks, da's allemaal lariekoek, zo redeneert ze....ik denk dat wanneer er zo'n gebeurtenis zou plaats vinden, ze stijl achterover zou slaan en in een total shock zou geraken...dan is het toch mooi dat ze een buurman heeft die er inmiddels al het een en ander over heeft gelezen...
pi_47824568
Bavianen Emmen trekken landelijke aandacht

EMMEN (ANP) Heel Nederland lijkt zich bezig te houden met de in paniek geraakte mantelbavianen van Dierenpark Emmen. De 120 apen zitten vanaf maandag op een rots. Waar de apen van geschrokken zijn, is niet bekend.

Zo'n beetje alle landelijke kranten zijn hier geweest. Ook radio en televisiestations komen langs, zei donderdag een woordvoerster van het park. Ook in Belgie en Duitsland hebben de apen inmiddels de aandacht getrokken.

Het park is deze week bezocht door een paragnost en een dierentolk. Ook sturen belangstellenden mailtjes waarin ze mogelijke oorzaken noemen voor de paniek. We horen van alles. Het zou kunnen liggen aan de voorgenomen verhuizing van het park, ufo's, aardschokken, de overgang van de winter naar de zomertijd of mogelijk is er een natuurramp in aantocht", zegt de woordvoerster.

Bron: Refdag.nl

Ik had het eerder in dit topic over de onrustige dieren die waargenomen zijn de dagen voor de tsunami...
Dit artiekeltje is ook wel erg vreemd...

Maar idd, misschien zijn ze wel erg onrustig over het feit dat ze moeten verhuizen, onze kat was weken ervoor ook al erg uit zijn doen toen we gingen verhuizen..Ze voelen verandering toch op de een of andere manier haarscherp aan...

[ Bericht 2% gewijzigd door YourGuardian op 31-03-2007 10:37:24 ]
pi_47830707
Leuk, maar wat gebeurde er dan in 1994 en 1997, toen deze groep bavianen hetzelfde had????

e.e.a. duurde overigens maar een paar dagen, dus nu zitten ze vast weer netjes aan de banaan in het zonnetje
pi_47855019
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef dmace het volgende:
Leuk, maar wat gebeurde er dan in 1994 en 1997, toen deze groep bavianen hetzelfde had????

e.e.a. duurde overigens maar een paar dagen, dus nu zitten ze vast weer netjes aan de banaan in het zonnetje
EMMEN - Voorbijvliegende UFO's veroorzaken de problemen bij de bavianen in Dierenpark Emmen.

Dit stelt Anton Teuben uit Hoogezand. Hij verdiept zich al jaren in UFO-waarnemingen. Volgens hem zijn er vorige week boven het park UFO's waargenomen. Daardoor zouden de apen van slag zijn. De bavianen zijn eerder van slag geweest in 1994 en in 1997 en dat viel volgens Teuben ook samen met UFO-waarnemeningen.

Nu weet ik niet hoe serieus ik Anton Teuben moet nemen hoor, maar hij heeft wel een leuke site...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:34:02 #130
167723 sanni
Acima de seu
pi_47872087
Ik heb alweer een raar gevoel in mijn maag, een soort knagend gevoel...Segt dat iets over wat
er staat te gebeuren dit jaar? oh..heb trek
pi_47965370
Na lang nadenken plemp ik hem er toch maar op, kan mij het schelen, het is toch al een beetje remitopic geworden....
Een pittig gesprek met mijn Zelf...een channeling, mijn manier om een richting te vinden in het woud van vragen...vele van deze 'gesprekken' vormen een Rode draad, welke een(denk) richting aangeeft.
Door de jaren heen, is de richting steeds juist gebleken. maar natuurlijk...kunnen details ingekleurd worden door wat je zelf denkt, of wil horen.
Daarom is herhaling in een channeling zo belangrijk, het is als een soort ingebouwde beveiliging, tegen te veel inkleuring van de eigen gedachten. En nogmaals...en channeling is niet zo'n beste raadgever wat tijd, of data's betreft...

Lees het met een knipoog , neem er notie van en als je er niets mee kan, leg het met respect naast jou neer...

Channeling dinsdag 20 maart 2007

Vrienden ben ik wel reeel bezig?

Laten we het volgende zeggen, jou belangstelling voor 2007 is niet zonder reden, diep in jou informatieopslag ligt een plaatje zoals het zou kunnen worden in deze tijden, vergeet niet dat tijden veranderen, veranderende tijden brengen veranderende situaties met zich mee, en veranderende situaties kunnen leiden tot een ander toekomst beeld, vele van de in jou opgeslagen gegevens blijken niet geheel meer aan te sluiten bij de inmiddels veranderende realiteit, dit wil niet zeggen dat alles koek en ei is, wanneer je de wetmatigheden van de universele energie erop loslaat, laat er haast geen mogelijkheid open om ergens een uiting te geven van de opgehoopte energieen welke hun uitweg zullen moeten vinden. Deze uiting zal immer een uiting zijn van frustratie, want laten we wel zijn, er ligt een hoop frustratie te wachten bevrijdt te worden, deze bevrijding zal niet zonder slag of stoot plaatsvinden, aan jou de vraag, wil jij je focussen op gebeurtenissen van doemdenkende aard, of wil jij je focussen op gebeurtenissen van blije aard, welke werkelijkheid verkies jij? Je weet dat jou gedachten verantwoordelijk zijn voor jou werkelijkheid. Hoe wil jij jou werkelijkheid vormgegeven zien? Wil jij in een wereld leven vol frustratie en ellende? Of wil jij in wereld leven waarin alles in harmonie met elkaar samenwerkt, zonder frustratie en ellende.

Maar wat als ik in het midden blijf, ik schouw hier en ik schouw daar, zonder oordeel, zonder angst, wat zou 2007 mij dan laten zien?

Lieve vriend, 2007 heeft alle facetten in zich om een breed scala aan werkelijkheden ten toon te spreiden, vele werkelijkheden zullen samenkomen, vele werkelijkheden zullen versmelten en zullen geen op zichzelf staande, feiten meer zijn, alles samen, dus welke waarheid ook aan het licht mag komen, alles heeft een gevolg, op elke samenkomst van elke werkelijkheid zal een reactie volgen, dit zal een hectisch gebeuren zijn, want men verwacht 1 onthulling, maar wat als onthulling na onthulling plaats zal vinden, alle werkelijkheden zullen elkaar kruisen, een kruispunt waarop de hele wereld de ultieme waarheid zullen mogen proeven. Het is aan hen die bepalen wat zij met die waarheid doen, hoe ga je met de versmelting der werkelijkheden om? Blijf je neutraal, zoals jij zegt te doen, of trek je partij, hoe het ook zij, je zult in een situatie belanden waarin scheiding een realiteit zal worden, je zult altijd gelovers en niet gelovers blijven behouden en je zult een groep hebben die denken dat elke mogelijkheid een realiteit is, de neutralen. Een natuurlijke scheiding, die jou laat verkiezen welke werkelijkheid jij verkiest.

Een ieder van jullie zal zijn eigen werkelijkheid verkrijgen, als een reflectie van haar gedachtegang en werkelijkheidsbeleving van dat moment. Eigenlijk zoals nu het geval is, maar straks zul je veel meer te verkiezen hebben, omdat wanneer de diverse werkelijkheden samen zullen smelten, er geen beperkingen meer zijn, geen grenzen waarbinnen je je eigen werkelijkheid nog af zou kunnen kaderen, je zou je verloren kunnen voelen, doordat je geen kaders meer ter beschikking hebt waar je nog tegen aan zou kunnen leunen. Diegene die weet heeft van de werking van zichzelf en de universele energie zal om weten te gaan met de vrijheden die hij eensklaps verkrijgt. De ander zal zich compleet verloren voelen in een werkelijkheid die geen grenzen meer heeft, het punt van waarneming zal zij compleet uit het oog verliezen. Weet wie je bent en welke plek jij binnen dit universum inneemt, want dat zal jou coordinatiepunt zijn waarop jij je kunt focussen om je een weg te banen binnen een werkelijkheid zonder grenzen. Elke keer wanneer je de weg dreigt kwijt te geraken, focus je je op jezelf, want jij bent het middelpunt van het al, de thuishaven, het baken.

Komt dit geleidelijk?

Werkelijkheden versmelten geleidelijk, alleen de uiting van de samenkomst van alle werkelijkheden is een eenmalige gebeurtenis, een punt waarop alles 1 is, zie het als allemaal cirkeltjes welke in elkaar worden geschoven, wanneer je dit langzaam doet, zie je de cirkeltjes steeds kleiner worden, tot op het punt, waarop de cirkeltjes allemaal over elkaar heen liggen en je niet meer ziet dat er cirkeltjes over elkaar heen liggen, dan zie je slechts 1 punt, een cirkel, waarin alle werkelijkheden samen zijn. En dit punt is als een punt waarop de doden tot leven komen, alle dimensies samen, zou dat geen gekke gewaarwording zijn? je zult stevig in je schoenen moeten staan om deze integratie der dimensies het hoofd te kunnen bieden en toch zeggen wij, het is te doen. Eigenlijk zeggen wij, ben je bang voor spoken of niet, hoe versla je de draak in je dromen?, door er geen angst voor te hebben, want spoken zijn slechts een angstbeeld van jou eigen werkelijkheid, zie jij aliens met angst en beven tegemoet, of ontvang je ze met open armen, of schenk je er geen aandacht aan?

Ik kan me dat zo slecht voortellen dat alles samenkomt in een keer, dat moet toch de aardige chaos met zich meebrengen.

Elke overgang van het ene naar een ander tijdperk geschied door middel van een kantelpunt, een plotsklapse ommekeer, daar is dit universum op gebaseerd, het in standhoudende systeem van dit universum, liefde, is gebaseerd op ommekeer, van links naar rechts, met een nulpunt ertussen in. Een nulpunt, als een maansverduistering, of een zonsverduistering, een punt van herbezinning, een punt van herijking, een punt van kiezen, zo'n samenkomst der werkelijkheden duurt niet lang, want de elkaar overlappende cirkeltjes zullen zich weer van elkaar verwijderen, met welk cirkeltje wil jij mee?

En wat over dat magische jaar 2012?

Vele verhalen doen de ronde over een kantelpunt, vele beschavingen voorzagen een samenkomst der dimensies en trachtten te berekenen wanneer deze samenkomst voor toekomstige generaties plaats zou vinden. Echter, zij namen niet in acht dat de collectieve menselijke geest, processen in een versnelling kan brengen. Vele volkeren berekenden de samenkomst aan de hand van rotatatiesnelheden der planeten, maar verwaarloosden de invloed van het collectieve menselijke handelen, het collectieve gedachtegoed, deze collectieve energie is van grote invloed op de rotatiesnelheden van omloopbanen en kan een versnelling teweegbrengen bij de totstandkoming van de samenkomst der werkelijkheden.
2012 is slechts een getal, mensen vergeten dat alles, maar dan ook alles bewustzijn is en met elkaar in verbinding staat, zo ook het gehele zonnestelsel, het gehele universum, waarom zo vele ogen op jullie gericht? Omdat jullie de sleutel zijn. Collectief zijn jullie overeengekomen dat dit kantelpunt eerder plaats moet vinden, dan het mechanische kantelpunt aan gaf. Onbewust voorzien jullie dat dit kantelpunt eerder plaats MOET vinden omwille van een totale vernietiging van het al tegen te gaan, wanneer gewacht zou worden tot 2012 zou geen van jullie het overleven. Jullie zelf hebben deze versnelling op gang gebracht, omwille van jullie eigen redding. Niemand zal jullie komen redden, geen aliens, geen god of Jezus, jullie redden jezelf van een catastrofale ondergang door versnelling der processen te bewerkstelligen, en dat lieve vrienden, is een hele slimme zet!

Wordt dit een werkelijkheid voor iedereen?

Werkelijkheden worden werkelijkheid zodra een punt van zelfherkenning is bereikt, een kritische massa, daar weet jij alles van. De collectieve menselijke geest, geeft aan dat er iets met de aarde moet gebeuren, voordat het te laat is, de collectieve menselijke geest is het met elkaar eens dat er iets moet gebeuren om de aarde te redden van haar ondergang, dus wanneer je zegt is dit een werkelijkheid, zou je niet slechts naar jou eigen werkelijkheid dienen te kijken, maar naar de som van alle werkelijkheden samen, een vertaling van dit collectieve denken uit zich in een paar woorden. Men is oorlog spuugzat, men verkiest een schone aarde, men verkiest de waarheid boven de leugen, men verkiest samenwerking en harmonie en respect voor alles wat leeft, men verkiest liefde boven haat.

Dat is zo ongeveer de strekking van het collectieve denken op het moment, slechts een kleine groep mensen tracht dit collectief te verwarren, maar het is te laat, de collectieve energie heeft vele processen op gang gebracht, zowel op jullie aarde, als wel in het gehele universum, welke niet meer te stoppen is, er is geen beschaving binnen dit universum die deze collectieve wens nog weet te stoppen. Jullie zelf maken dit mogelijk, dus heb geen angst wanneer jullie straks jullie eigen resultaat in de ogen kijken, het is een weerspiegeling van je zelf. Heb geen angst voor jezelf, hou van elk vezeltje, elk celletje, elke gedachte, heb vrede met jezelf en doe jezelf op geen enkele manier geweld aan, martel jezelf niet door aan verwachtingen van andere mensen te voldoen. Wees jezelf in elk opzicht. Hou van jezelf, maar wat nog belangrijker is, accepteer jezelf, want slechts dan ben je in staat jou uiterlijke werkelijkheid om jou heen te accepteren, zonder angst en zonder oordeel, en te laten voor wat het wenst te zijn.

Dank, voor dit schrijven
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:06:33 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47967286
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef YourGuardian het volgende:
Na lang nadenken plemp ik hem er toch maar op, kan mij het schelen, het is toch al een beetje remitopic geworden....
[...]
, neemt niet weg dat er aardig wat lurkers zijn, ik heb er geen zinnig woord over te zeggen maar vind het wel erg boeiend eigenlijk . Het is uiteindelijk toch jouw droom natuurlijk .

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 03-04-2007 16:36:29 ]
Vrijheid
pi_47967484
Interessante gids(en) heb jij zeg

Topverhaal en ik kan me er zeker wel in vinden!
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:35:38 #134
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_47968599
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef YourGuardian een lang verhaal
Mooi verhaal.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
pi_47968843
quote:
Onbewust voorzien jullie dat dit kantelpunt eerder plaats MOET vinden omwille van een totale vernietiging van het al tegen te gaan, wanneer gewacht zou worden tot 2012 zou geen van jullie het overleven. Jullie zelf hebben deze versnelling op gang gebracht, omwille van jullie eigen redding. Niemand zal jullie komen redden, geen aliens, geen god of Jezus, jullie redden jezelf van een catastrofale ondergang door versnelling der processen te bewerkstelligen, en dat lieve vrienden, is een hele slimme zet!
Okay, WTF!? Als we niks doen dan wat?
vosss is de naam,
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:55:32 #136
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47969390
Gids, mag ik een korte, bondige reactie op dit nieuws.

' '

Dank je.
Zyggie.
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:26:14 #137
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48066553
bye guardian
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:39:51 #138
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_48164507
YG heel interessant dat laatste automatische schrift
pi_48450903
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...

Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.

PS. ik heb deze reactie ook op het grote 2012 topic geplaatst, maar het leek mij hier ook wel gepast.Het 2012 Topic - 2e Editie

YG
pi_48501236
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef YourGuardian het volgende:
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...

Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.

PS. ik heb deze reactie ook op het grote 2012 topic geplaatst, maar het leek mij hier ook wel gepast.Het 2012 Topic - 2e Editie

YG
Maar is het niet zo dat die hele 2012 einddatum pas is ontdekt ver na de invoering van de Gregoriaanse Kalender? De einddatum van 2012 is vertaald naar de gregoriaanse kalender, niet naar de Juliaanse of een andere (christelijke) kalender.
De gregoriaanse kalender is ingevoerd in 1582. Dus het jaar nul heeft daar helemaal niets mee te maken.
pi_48830013
even een tvp plaatsen zodat ik op 19 september kan concluderen dat er geen donder gebeurd is
  zondag 29 april 2007 @ 14:51:44 #142
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_48833674
zeer interessant dit! tvp'tje
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_48834373
ik tvp hem ook efe
pi_48845725
Deze meneer is er klaar voor:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6604879.stm

Dutchman's Noah's ark opens doors

The ark is nearly three storeys high
A half-sized replica of the biblical Noah's Ark has been built by a Dutch man, complete with model animals.
Dutch creationist Johan Huibers built the ark as testament to his literal belief in the Bible.

The ark, in the town of Schagen, is 150 cubits long - half the length of Noah's - and three storeys high. A cubit was about 45cm (18in) long.

The ark opened its doors on Saturday, after almost two years' construction, most of it by Mr Huiber himself.

'Past comprehension'

"The design is by my wife, Bianca," Mr Huibers said. "She didn't really want me to do this at all, but she said if you're going to anyway, it should look like this."

Life-size models of giraffes, elephants, lions, crocodiles, zebras and bison are included in the ark's interior.

The Bible's Book of Genesis says Noah kept seven pairs of most tamed animals and one breeding pair of all other creatures in the boat, which survived a catastrophic flood sent down by God to punish man.

Mr Huibers spent nearly two years building the ark

Mr Huibers, a contractor, built the ark out of cedar and pine - because Biblical scholars are still not sure as to which type of wood was used in the ark's construction.

He began building in May 2005, after he dreamed of the Netherlands being flooded.

"In February 1992, I had a dream that Holland will become flooded. The next day, I found a book about Noah's Ark in the local bookshop, and since then, my dream has been to build the ark," he said.

Visitors were stunned. "It's past comprehension," Mary Louise Starosciak told the Associated Press.

"I knew the story of Noah, but I had no idea the boat would have been so big."

The ark includes a 50-seat theatre showing a segment of the Disney film Fantasia retelling the story of Noah's Ark.

US visitor Lois Poppema told AP she thought the Netherlands was the right place for an ark to be built: "Just a few weeks ago we saw Al Gore on television .. saying that all Holland will be flooded.

"I don't think the man who made this ever expected that global warning will become [such an important] issue - and suddenly having the ark would be meaningful in the middle of Holland."

[ Bericht 45% gewijzigd door Aasgier op 29-04-2007 19:16:25 ]
pi_48849212
Nog een aanvulling wat toch wel een beetje opmerkelijk is?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4853890.stm

The 47-year-old from Schagen, 45km (30 miles) north of Amsterdam, plans to set sail in September through the interior waters of the Netherlands.

maandag 28 mei 2007 @ 21:03:58 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49865357
http://video.google.com/videoplay?docid=-8545585184878490822&q=michael+tsarion

Bij minuut 48 heeft hij het over novermber 2007 en dat er dan een nieuwe cylce begint, pluto doet dan raar ofzo . michael tsarion bekend van origins and oracles, ook erg geinsteresseerd in 2012 .
Vrijheid
  maandag 28 mei 2007 @ 21:33:14 #147
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_49866494
Die ark is wel stoer zeg
Vampire Romance O+
pi_49876843
Toch altijd leuk hoe heel veel mensen hier altijd in meegaan, en 20 september wordt er geen woord over gerept, want dan zou het namelijk weleens oktober kunnen worden, of november!

Ik ga ook een voorspelling doen, over 4 miljard jaar worden we opgeslokt door onze eigen zon, wat lullig voor onze klein,klein,klein,klein,klein² kinderen!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:58:35 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49877430
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:09 schreef bigore het volgende:
Toch altijd leuk hoe heel veel mensen hier altijd in meegaan, en 20 september wordt er geen woord over gerept, want dan zou het namelijk weleens oktober kunnen worden, of november!

Ik ga ook een voorspelling doen, over 4 miljard jaar worden we opgeslokt door onze eigen zon, wat lullig voor onze klein,klein,klein,klein,klein² kinderen!
So what, mocht er nou echt helemaal niets gebeuren dan hebben we tenminste met veel plezier hier in gepost, i'm not seeing a problem here dude. En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh? .
Vrijheid
pi_49877481
quote:
beste yourguardian..

* Normalneo is benieuwd

Die film heet dus Apocalypto
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 29 mei 2007 @ 09:08:01 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49877561
Blijft een boeiend onderwerp.
The truth was in here.
pi_49877967
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef jogy het volgende:

[..]

So what, mocht er nou echt helemaal niets gebeuren dan hebben we tenminste met veel plezier hier in gepost, i'm not seeing a problem here dude. En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh? .
Je hebt wel gelijk, maar er zijn zoveel van deze topics geweest, het word een beetje flauw op den duur. Blijf dan uit dit topic hoor ik je denken, maar dat kan ik niet!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:03:29 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49878758
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:29 schreef bigore het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar er zijn zoveel van deze topics geweest, het word een beetje flauw op den duur. Blijf dan uit dit topic hoor ik je denken, maar dat kan ik niet!
! Dat is op zichzelf ook al een TRU topic waard! ( ) Anyway, ik heb nooit veel gehad met voorspellingstopics maar op één of andere manier heb ik het vermoeden dat deze ( in combinatie met het hele 2012 gebeuren ) misschien wel iets geloofwaardiger is. Waarom zou ik niet weten en misschien zitten we er wel weer naast maar hier gaat het meer om dat de TS zélf iets vermoedt in plaats van dat hij op een site is gestuit waar wederom het einde der tijden inclusief anti-christ/kwaadwillende aliens/een meteoriet de grootte van saturnus/etc. de oorzaak zou zijn. Je hoeft ook niet weg te blijven, je hebt je punt gemaakt en zolang je niet gaat drammen is er niets aan de hand.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:09:03 #154
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49878889
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:58 schreef jogy het volgende:
En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh? .
Je weet niet eens wáár je naar uit moet kijken .

Dus achteraf wordt er altijd wel een gebeurtenis gevonden die je kan bestempelen als het grote 19-9-2007 gebeuren....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:11:42 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49878962
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je weet niet eens wáár je naar uit moet kijken .

Dus achteraf wordt er altijd wel een gebeurtenis gevonden die je kan bestempelen als het grote 19-9-2007 gebeuren....
Uhu, 'mijn kat heeft die dag een beeldje omgeschopt! Zie je wel dat het waar was!' Nee, wat mij betreft moet het dan ook wel iets worden met een grote persoonlijke impact, zelfs een inval in Iran zou wat mij betreft niet gelden als die gebeurtenis. Denk niet voor mij en dan doe ik het ook niet voor jou.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:16:28 #156
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49879105
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Uhu, 'mijn kat heeft die dag een beeldje omgeschopt! Zie je wel dat het waar was!' Nee, wat mij betreft moet het dan ook wel iets worden met een grote persoonlijke impact, zelfs een inval in Iran zou wat mij betreft niet gelden als die gebeurtenis. Denk niet voor mij en dan doe ik het ook niet voor jou.
"Iets met een grote persoonlijke impact". Dat kan dan dus net zo goed een beeldje zijn wat jouw kat omver kegelt . En moet het dan voor iedereen iets zijn met een grote persoonlijke impact of is 1 persoon op aarde genoeg om de hele mythe als "waar" te bestempelen?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:25:52 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49879383
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Iets met een grote persoonlijke impact". Dat kan dan dus net zo goed een beeldje zijn wat jouw kat omver kegelt . En moet het dan voor iedereen iets zijn met een grote persoonlijke impact of is 1 persoon op aarde genoeg om de hele mythe als "waar" te bestempelen?
Als het een ver van mijn bed show wordt dan geldt het in ieder geval niet voor mij persoonlijk. Maar als er iets gebeurt wat iedereen aangaat, iets groots in Nederland of wereldwijd dan heb ik er wel iets persoonlijks bij ja, en wie weet is het 'enkel' een bewustzijns-switch of iets anders vaags maar we komen er snel genoeg achter natuurlijk. De 'grote persoonlijke impact' was iets te vaag voor wat ik bedoelde inderdaad.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:04:18 #158
150152 Queen_Bee
pi_49880610
Kan ik vast een afspraak maken met TS om mn toekomst te voorspellen als er wél wat gebeurt? .
I'm super sonic man
pi_49883889
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan ik vast een afspraak maken met TS om mn toekomst te voorspellen als er wél wat gebeurt? .
Ik voorspel dat jij genadeloos hard anaal volgebuffeld wordt door 16 latent homo negers.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:28:12 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49883941
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:26 schreef bigore het volgende:

[..]

Ik voorspel dat jij genadeloos hard anaal volgebuffeld wordt door 16 latent homo negers.
Ok, het is nog steeds geen ONZ topic.
Vrijheid
pi_49890137
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ok, het is nog steeds geen ONZ topic.
Inderdaad! en je voorspelling klopt ook niet!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:25:52 #162
150152 Queen_Bee
pi_49890381
Als dat mijn toekomst is neem k wel een overdose. .
I'm super sonic man
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:29:29 #163
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49890540
bewustzijnsveranderingen bij mensen vinden dagelijks plaats en die zijn er in het verleden al vaak genoeg geweest> reactie op Jogy. Als de zon al gaat schijnen in Nederland heb je al een bewustzijnsverandering. Persoonlijk gaat mijn interesse uit in de blijven de kracht van superconcentratie en besef over jezelf die dan weer in verschillende lagen is te verdelen. De vraag is echter..ervaar jij op dat moment hetzelfde als ik? Wat ik wel merk en dat kun je tegen diezelfde tijd goed in de gaten gaan houden als er verschillende dingen samen komen. Een soort crossroads van happenings..deze vinden op grotere en kleine schaal plaats..zoals ik al zei: mijn interesse gaat uit naar de grotere..vandaar ook mijn interesse in dit topic.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:56:01 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49891700
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef Spellmeista het volgende:
bewustzijnsveranderingen bij mensen vinden dagelijks plaats en die zijn er in het verleden al vaak genoeg geweest> reactie op Jogy. Als de zon al gaat schijnen in Nederland heb je al een bewustzijnsverandering.
True, een mens ìs een grote bende van veranderend bewustzijn natuurlijk . Maar ik heb het dan ook over een verandering die wat drastischer is dan 'de zon schijnt'. Dat is dan ook mijn hoop dat er gaat gebeuren als er toch iets aankomt. Voor hetzelfde geld is het zoiets banaals als een griepvirus die half europa opvreet of natuurlijk helemaal niets maar dat is een ander verhaal.
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:57:33 #165
150152 Queen_Bee
pi_49891767
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:56 schreef jogy het volgende:

[..]

True, een mens ìs een grote bende van veranderend bewustzijn natuurlijk . Maar ik heb het dan ook over een verandering die wat drastischer is dan 'de zon schijnt'. Dat is dan ook mijn hoop dat er gaat gebeuren als er toch iets aankomt. Voor hetzelfde geld is het zoiets banaals als een griepvirus die half europa opvreet of natuurlijk helemaal niets maar dat is een ander verhaal.
Waar hoop jij op dan? .
I'm super sonic man
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:58:34 #166
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49891805
Mijn hoop is dat dat drastische wat eerder gaat plaatsvinden wel met een goede afloop en overgang
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:58:42 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49891810
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Waar hoop jij op dan? .
Iets niet dodelijks en al helemaal niet apocalyptisch van aard, daar hoop ik op, dan ben ik al helemaal gelukkig .
Vrijheid
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:01:54 #168
150152 Queen_Bee
pi_49891920
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Iets niet dodelijks en al helemaal niet apocalyptisch van aard, daar hoop ik op, dan ben ik al helemaal gelukkig .
Op die dingen hoop je dus niet.

Je hebt niets van; Goh, ik zou wel graag willen zien dat dit of dat gebeurd
I'm super sonic man
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:02:15 #169
150152 Queen_Bee
pi_49891933
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:58 schreef Spellmeista het volgende:
Mijn hoop is dat dat drastische wat eerder gaat plaatsvinden wel met een goede afloop en overgang
Komen we nu bij 2012 of welk drastische?
I'm super sonic man
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:06:54 #170
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49892120
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Op die dingen hoop je dus niet.

Je hebt niets van; Goh, ik zou wel graag willen zien dat dit of dat gebeurd
Wat ik zeg, een soort van schok van bewustwording bij het volk van 'wtf zijn we eigenlijk mee bezig?' ofzo, i dunno. dat is mijn ( ijdele? ) hoop, maar volgens de TS staat er wel iets anders te gebeuren dan een subtiele verandering dus we zullen zien.
Vrijheid
pi_49892623
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:06 schreef jogy het volgende:
Wat ik zeg, een soort van schok van bewustwording bij het volk van 'wtf zijn we eigenlijk mee bezig?' ofzo, i dunno. dat is mijn ( ijdele? ) hoop, maar volgens de TS staat er wel iets anders te gebeuren dan een subtiele verandering dus we zullen zien.
"Een schok van bewustwording bij het volk" ?
Daar zal toch een ingrijpende gebeurtenis voor nodig zijn, vrees ik.
En als de Maya's 2012 naar voor brachten als belangrijke datum, zie ik het eerder op een ruimtelijke gebeurtenis. Dit kan dan eventueel een invloed hebben op ons DNA en zo een verandering bij de mensheid teweegbrengen.
pi_49892678
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit kan dan eventueel een invloed hebben op ons DNA en zo een verandering bij de mensheid teweegbrengen.
geloof je daarin?
pi_49892855
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:20 schreef SlimShady het volgende:
geloof je daarin?
Nee, niet direct nee ...
Ik kan wel ergens aanvaarden dat er bij het ontstaan van de mens geknoeid is met ons DNA, maar dan nog lijkt het me sterk dat ons DNA ineens na zoveel duizend jaren zou veranderen.
Mss geloof ik dan nog eerder in een openbaring van aliens die de schok van bewustwording zou teweegbrengen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 01:08:22 #174
167723 sanni
Acima de seu
pi_49913602
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:58 schreef Spellmeista het volgende:
Leg mij dat eens uit? " drastische" en "goede afloop" Volgens mij zijn dat twee tegenpolen..
  woensdag 30 mei 2007 @ 07:32:39 #175
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_49915093
drastisch in de mate van hoog veranderlijk(dat je ervan kunt genieten),

met een positieve afloop..dat je er daarna ook nog lang van kan genieten..

een win win situatie dus..het biertje dat nooit opgaat als je hem openmaakt..de sigaret die blijft branden en die je telkens tevoorschijn kan halen..
pi_50230465
tvp
pi_50238383
Dus dit jaar geen 911 maar mogelijk een 919. Ben benieuwd

Vraagje, dat tvp...Ik neem aan dat je een soort van alarmpje kan zetten op een topic. Hoe werkt dat?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:31:34 #178
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50238539
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:26 schreef BlackFrancis het volgende:
Vraagje, dat tvp...Ik neem aan dat je een soort van alarmpje kan zetten op een topic. Hoe werkt dat?
Als je post in een topic dan komt ie in je topichistory of je 'my active topics' ( bovenaan) als je even niets te melden hebt maar je bent wel geïnteresseerd dan doe je een 'tvp' ( terug vind post ). Dan kan je zien of er een update is omdat het topic dan weer omhoog schiet . [/offtopic]
Vrijheid
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:27:38 #179
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50240513
19 september 2007 komt "The Sims 2" uit in zuid-afrika !!!

Coincidence ??? I think not !!
zzz
pi_50242861
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je post in een topic dan komt ie in je topichistory of je 'my active topics' ( bovenaan) als je even niets te melden hebt maar je bent wel geïnteresseerd dan doe je een 'tvp' ( terug vind post ). Dan kan je zien of er een update is omdat het topic dan weer omhoog schiet . [/offtopic]
Bedankt , Als de wereld nu vergaat kan ik dit topic moeiteloos terugvinden
pi_50356879
he yourguardian, heb je toegevoegd op msn, heb er ook al het hele jaar last van, kan geen antwoorden vinden. mijn kippevel zegt genoeg denk ik .
pi_50372484
moest aan de reclame van heineken denken :bloos:

Kan me voorstellen dat dit je erg bezig zou houden, helemaal als het 'rot'gevoel je blijft volgen!! Ikzelf 'voel' (te vaak) rotdingen aan van te voren, maar dat zijn hooguit weken, maar dat is vaker in mijn omgeving... bv: voelde aan dat iets rots ging gebeuren, ik dacht met mijn vriend (hij had net zijn rijbewijs en auto), maar het gebeurde met mijn moeder. Vervolgens kregen we een maand later een auto-ongeluk, waar we gelukkig 'heel' uit kwamen, wat (naar mijn mening) eigenlijk niet mogelijk zou zijn. Ongeluk met een vrachtwagen, de auto leek op een F1 wagen, na een crash!!!

Keep us posted...
Don't blame me, it's a hardware problem
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:38:15 #183
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50387882
ik ga hier zo omdat er iemand niet via de PM heeft gereageerd een uitgebreide legging doen betreffende deze datum..mag ik jullie ook nog even wijzen op een al eerdere legging die ik deed in dit topic. Zometeen het vervolg. Kijken of hij erbij aansluit.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:45:07 #184
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50388135
gek genoeg roep ik al sinds 2005 dat dit jaar een topjaar gaat worden. In tegenstelling tot TS heb ik juist een heel positief gevoel bij 2007. Voor mij persoonlijk, maar ook op grotere schaal.
Tot nu toe vind ik 2007 ook een positief jaar, op alle vlakken. Het verbaast me dan ook dat er mensen zijn die een tegengesteld gevoel hebben
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:31:11 #185
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50390381
Legging is gedaan. Ik ga als volgt te werk: ik formuleer een duidelijke vraag. Wat kunnen de kaarten ons momenteel vertellen over 19 september 2007. Teneerste het toeval wil en je mag dit narekenen dat 99 dagen verwijdert zijn van de betreffende datum. Dit maakte het in mijn inziens makkelijker een duidelijke nu-midden-dan legging te doen.

(grappige toevoeging 19 9>99 dagen + 1 = 100)

12/6/2007(momenteel) Midden(+- maand 7/8) 19/9/2007(dan)
focussen..

gedaan:
Momenteel: staven 8
8 staven in de lucht, geen mensen op de kaart. Een momentopname van het ogenblik. Het hier en nu zoals vele van ons dit meemaken. Alles is open. Advies van de kaart: laat je door de wind waaien. Het getal 8 staat voor oneindigheid. Het weerspiegeld een open situatie, ongebondenheid.

Dan het midden: Koning van de pentakels
Een koning gecamoufleerd op deze kaart. 1 met zijn troon, zijn omgeving. Hij kan niet meer bereiken dan wat hij reeds verworven heeft. Tevreden zit hij erbij, hij is vredelievend, succesvol en gelukkig.
-zelfverwezelijking
Geniet van wat hij heeft, maar zal eventueel ervoor vechten om het te verdedigen. Koningen in de kaarten vertegenwoordigen de hoogst mogelijke menselijke uitdrukkingsvorm van een bepaalde energie, een bepaald element, een bepaalde weg der menselijke ervaring.

19 september 2007: Judgement day
De gehangene. Een persoon die op zijn kop hangt. Een verlicht symbool rond zijn hoofd(kaart 7 Grote Arcana) Ontspanning die op de totale aanvaarding volgt. Zaken liggen anders dan de heldere wereld die hij eerst voorgeschoteld kreeg. Het is eerder het tegenovergestelde ervan. De kaart lijkt veel op Jezus die gekruisigd werd echter de kaartenmakers hebben een positiviteit in de mythe gelegd door de kaart zo te tekenen/weer te geven.

-omgekeerde zienswijze
-aanvaarden van feiten
-overgave
-vrijheid van bewustzijn
-geduld, ontspanning

[ Bericht 0% gewijzigd door Spellmeista op 12-06-2007 22:44:09 ]
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:52:20 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50391356
Dus? Gaan we dood op 19 september?
19 september 2007 is de dag waarop het 7 jaar geleden was dat mijn broer overleed.
Wel symbolisch als we allemaal op dezelfde dag gaan...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:53:38 #187
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50391420
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef amaranta het volgende:
19 september 2007 is de dag waarop het 7 jaar geleden was dat mijn broer overleed.
zoals ik het lees gaan we niet dood, maar gaan we een inzicht verkrijgen
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:57:13 #188
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50391584
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef amaranta het volgende:
Dat spijt me heel erg voor je..

Kijk ook even naar de opmerking van teamlead..ik denk dat hij idd dichter in de buurt zit
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:00:25 #189
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50391748
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Dat spijt me heel erg voor je..

Kijk ook even naar de opmerking van teamlead..ik denk dat hij idd dichter in de buurt zit
maar........... dan snap ik niet dat TS er zo'n negatief gevoel bij kan hebben. Als we met z'n allen een gebeurtenis meemaken die ons inzicht verandert, is dat toch niet negatief (als ik de legging goed interpreteer that is)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:02:49 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50391855
Zou er iemand anders doodgaan? Bush ofzo?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:03:57 #191
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50391918
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef amaranta het volgende:
Zou er iemand anders doodgaan? Bush ofzo?
Ik hoop het niet.... niet omdat ik fan van Bush ben, maar omdat dan Cheney president wordt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:06:07 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50392024
Een dodelijk aanslag op Bush of een ander belangrijk iemand zou wel iets kunnen veranderen. Wellicht een oorlog?
Ik hoop dat het niks is. Ik vind het prima zoals het gaat.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:07:10 #193
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50392073
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef amaranta het volgende:
Een dodelijk aanslag op Bush of een ander belangrijk iemand zou wel iets kunnen veranderen. Wellicht een oorlog?
Ik hoop dat het niks is. Ik vind het prima zoals het gaat.
een collectief inzicht lijkt me niet iets dat een oorlog kan veroorzaken. In tegendeel zelfs. Ik verwacht dan eerder een gebeurtenis die mensen dichter bij elkaar brengt
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:25:41 #194
47102 Elvi
miemkwien
pi_50392849
He bah nu word ik bang
Ik wil nog wel n vriendje voor die tijd hoor!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:31:36 #195
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50393066
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef Elvi het volgende:
He bah nu word ik bang
Ik wil nog wel n vriendje voor die tijd hoor!
hoi

woensdag 13 juni 2007 @ 05:42:22 #196
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50398405
Hoe gaat verdomme die quote uit the Matrix ook alweer?

* Spellmeista denkt na..denk denk..

ahw..if u r the one..this is gonna be an exciting time Neo just like Morpheus predicted

ps. dit alles zou best wel eens een grote oceaanbreuk kunnen zijn, met de huidige klimatologische veranderingen in ons achterhoofd.

[ Bericht 24% gewijzigd door Spellmeista op 13-06-2007 05:47:41 ]
pi_50399285
100den voorspellingen, maar toch moeten we wachten....
pi_50401066
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Demellie het volgende:
100den voorspellingen, maar toch moeten we wachten....
wachten op de volgende? .
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:58:59 #199
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50401125
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 05:42 schreef Spellmeista het volgende:
Hoe gaat verdomme die quote uit the Matrix ook alweer?

* Spellmeista denkt na..denk denk..

ahw..if u r the one..this is gonna be an exciting time Neo just like Morpheus predicted

ps. dit alles zou best wel eens een grote oceaanbreuk kunnen zijn, met de huidige klimatologische veranderingen in ons achterhoofd.
een oceaanbreuk
pi_50401472
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef SlimShady het volgende:

[..]

wachten op de volgende? .
waar dan ook op
pi_50409969
Ik voorspel dat de TS op 19 september 2007 nog een droom gaat krijgen, waarin hij meer informatie krijgt over de gebeurtenis.

En omdat tegen die tijd de Maya's al smilies oproepen als je de "M" begint te typen, voorspel ik dat het deze keer een andere enigzins mysterieuze beschaafde maar toch uitgestorven cultuur gaat worden die op de een of andere typische vage manier ergens mee te maken gaat hebben.

Wordt vervolgd! Spannend!
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:48:28 #202
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50415673
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

een oceaanbreuk
Ik bedoelde zo'n megavloedgolf--supra turnami
pi_50426284
toevallig heb ik geregeld het gevoel dat er echt iets gaat gebeuren.
Dat kan ik wijten aan een verkeerde schakel in mijn brein.

Ik doe er echter niets mee, maar ik heb zeker af en toe het gevoel dat "binnenkort" de complete pleuris uitbreekt.
ik heb er nu al zin in.

Maargoed, prolly heb ik een psychotisch/neurotisch stukje in die grijze massa van me

edit: Mijn gevoel
zie hier een topic hierover.

[ Bericht 12% gewijzigd door P8 op 13-06-2007 21:24:19 ]
Extremistisch gematigd.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:29:27 #204
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50426791
offtopic
laat jezelf niet in hokjes praten p8 zie ook dit topic: http://forum.fok.nl/topic/916026
offtopic
pi_50428715
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:29 schreef Spellmeista het volgende:
offtopic
laat jezelf niet in hokjes praten p8 zie ook dit topic: http://forum.fok.nl/topic/916026
offtopic
wees daar maar niet bang voor hoor
Het is mijn eigen keuze om er niks mee te doen. Mocht er daadwerkelijk wat gebeuren, dan blijft het onbekend wat dat nou is, totdat het daadwerkelijk gebeurt.
Extremistisch gematigd.
pi_50752308
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef P8 het volgende:

Ik doe er echter niets mee, maar ik heb zeker af en toe het gevoel dat "binnenkort" de complete pleuris uitbreekt.
ik heb er nu al zin in.

Maargoed, prolly heb ik een psychotisch/neurotisch stukje in die grijze massa van me

Is het niet zo dat iedereen dat wel denkt? Met al het nieuws dat je dagelijks meekrijgt over de steeds erger wordende situaties in het midden oosten enzo en vervuiling. Is het dan niet logisch dat je dat gevoel hebt net zoals elk ander mens? Iedereen die ik ken denkt dat er wel iets ergs gaat gebeuren.
pi_50752504
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 03:03 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Is het niet zo dat iedereen dat wel denkt? Met al het nieuws dat je dagelijks meekrijgt over de steeds erger wordende situaties in het midden oosten enzo en vervuiling. Is het dan niet logisch dat je dat gevoel hebt net zoals elk ander mens? Iedereen die ik ken denkt dat er wel iets ergs gaat gebeuren.
Exact!! Hoe ziek het ook is, sinds 11 september 2001 zit iedereen te wachten op de volgende gebeurtenis, geen kwestie van of, maar van wanneer.

Is het te voorspellen? geen idee, maar indien het antwoord ja is, wil ik het niet weten! Ik leef toch al elke dag alsof het de laatste is
  zaterdag 23 juni 2007 @ 04:05:03 #208
31101 _Led_
pi_50752634
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef P8 het volgende:

ik heb er nu al zin in.

Maareh... zomaar een vraag hoor...
Als er nou niks echt belangrijks gebeurt he..
Ga je er dan een willekeurige gebeurtenis in het buitenland bij zoeken,
of denk je dan volgende keer ook "whatever, ik haal me spookbeelden in m'n hoofd" ?
zzz
  zaterdag 23 juni 2007 @ 06:02:14 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_50752960
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 04:05 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Maareh... zomaar een vraag hoor...
Als er nou niks echt belangrijks gebeurt he..
Ga je er dan een willekeurige gebeurtenis in het buitenland bij zoeken,
of denk je dan volgende keer ook "whatever, ik haal me spookbeelden in m'n hoofd" ?
Waarom zou één keer fout betekenen dat je er altijd naast zit?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 10:49:25 #210
31101 _Led_
pi_50754335
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 06:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom zou één keer fout betekenen dat je er altijd naast zit?
Lekker makkelijk om te zeggen : "ik denk dat er ooit binnenkort iets gaat gebeuren...! Let op mijn woorden !"

Ik denk dat er binnenkort ergens iets gaat gebeuren dat invloed heeft op het leven van 4 personen, 1 aap en een buidelrat !
En als dat eenmaal gebeurt zul je denken - die L.Denninger had toch mooi gelijk !
zzz
  zaterdag 23 juni 2007 @ 11:31:19 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50754990
Het is net zo grappig als er wél wat gebeurt omstreeks 19 september. Dan doe jij het gewoon af als toeval. Het hangt allemaal af van je eigen referentiekader. Anyway, laten we gewoon wachten en als iemand iets interessants te melden heeft met betrekking tot dit topic kan diegene het melden. Een wellus/nietus spelletje is dus niet boeiend. .
Vrijheid
pi_50767925
Tegen de mensen die reageerden op mij:
Ik doe er niks mee. Wat bereik ik ermee om wat met dit gevoel te doen? Ik denk zelf ook dat het niks betekent. En mocht toevallig de halve wereld doodgaan binnenkort, dan zie ik dan wel hoe ik tegen mijn eigen "voorgevoel" aankeek (tenzij ik ook dood ben uiteraard )

Waarschijnlijk komt mijn doomsday-gevoel door alle negatieve nieuwsberichten inderdaad
Extremistisch gematigd.
pi_50939387
19 september 2007: 1 op de 5 mensen heeft "The Secret" gelezen ???
pi_50940646
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:10 schreef dmace het volgende:
19 september 2007: 1 op de 5 mensen heeft "The Secret" gelezen ???

En dat is dan geen geheim meer..

Het wordt wel steeds leuker, we hebben al 2012 en in augustus moeten we in Amerika op de (nep)ufo's gaan letten...

er is blijkbaar toch wel iets gaande, alleen kan niemand nog het gehele plaatje zien - waardoor je dus blijft speculeren.. waar overigens helemaal niets mis mee is
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:52:40 #215
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_50940720
Ik zit op 19 september 2007 wel mooi aan de andere kant van de wereld. (West Canada).
pi_50941742
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Boswachtertje het volgende:

er is blijkbaar toch wel iets gaande
hoe bedoel je dat? Waaruit blijkt dat?
Extremistisch gematigd.
pi_50949856
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Forkbender het volgende:
Ik zit op 19 september 2007 wel mooi aan de andere kant van de wereld. (West Canada).
Whehe. Dat is 1 van de plekken waar SARS uitgebroken was

pi_50949936
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:25 schreef P8 het volgende:
hoe bedoel je dat? Waaruit blijkt dat?
Omdat mensen er mee bezig zijn. En dat er iets gaande is, wil idd niet zeggen dat er werkelijk iets gaat gebeuren (had ik er even bij mogen vermelden idd )

Maar goed, mensen zijn denk ik altijd wel op zoek naar sensatie..

iig, mijn gevoel zegt me dat.. maar dat is zeer suggestief
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:22:16 #219
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50953334
Misschien komen de Aliens naar ons toe deze zomer..........US style !

Waar heb ik dit toch gelezen ?
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_50957270
ze zijn er al!

pi_50959528
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:23 schreef SlimShady het volgende:
ze zijn er al!
The light never left us
pi_50962068
Ik denk zelf niet dat er iets bijzonders gaat gebeuren in Nederland, ik denk eerder dat Amerika bijvoorbeeld Iran aanvalt (na zeg maar een zogenaamde aanval van iran op amerikaanse troepen, wat zeg maar door de CIA ofzo zelf is gecreeerd).
Of dat de amerikaanse dollar&economie crasht. Of een nieuw soort 9-11 wat ook een reden kan zijn om iran aan te vallen.
pi_50962136
TVP, dit wil ik in augustus volgen
Have fun...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 10:35:53 #224
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_50962661
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:42 schreef woutabest het volgende:

[..]

Whehe. Dat is 1 van de plekken waar SARS uitgebroken was

Volgens mij was dat vooral in China en in Toronto. Wellicht ook wel in Vancouver (er wonen heel veel Chinezen daar), maar ik zit toch vooral in de wildernis.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:02:00 #225
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_51007569
Tvp.Dit topic volg ik al heel de tijd, maar toch.
Blijft interessant.
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:06:31 #226
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51007717
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef jogy het volgende:
Het is net zo grappig als er wél wat gebeurt omstreeks 19 september. Dan doe jij het gewoon af als toeval. Het hangt allemaal af van je eigen referentiekader. Anyway, laten we gewoon wachten en als iemand iets interessants te melden heeft met betrekking tot dit topic kan diegene het melden. Een wellus/nietus spelletje is dus niet boeiend. .
Ooooh omstreeks 19 september is het nu dus ? Sorry, had de update van de TS niet gezien waarin dat vermeld werd...

Maar dus... 'omstreeks'... praten we dan over dagen, weken, maanden ? ... Ik wil het gewoon even weten...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 1 juli 2007 @ 02:06:56 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51019001
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 19:06 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ooooh omstreeks 19 september is het nu dus ? Sorry, had de update van de TS niet gezien waarin dat vermeld werd...

Maar dus... 'omstreeks'... praten we dan over dagen, weken, maanden ? ... Ik wil het gewoon even weten...
ok, 19 september hou ik aan als datum, deal? Echter is het niet onomgelijk dat er iets gebeurt op 19 september en ik er pas op 22 september achter kom .
Vrijheid
pi_51019921
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)
Niet om flauw te doen, maar kun je op voorhand aangeven bij welke soort gebeurtenissen op 19 september je vindt dat je gelijk had? Anders kun je wel heel makkelijk gelijk krijgen, er is elke dag kans dat er belanrgijke dingen gebeuren, zoals een terroristische aanslag of een nieuwe meteoriet die ontdekt wordt of een regeringsleider die aangesteld wordt. Hebben we het over een aardbeving, of het einde der mensheid? En als er dan niks gebeurt op 19 september, neem je dan aan dat die dromen gewoon onschuldig zijn? Of neem je de volgende droom dan ook weer serieus, net zolang tot er een keer wel iets gebeurt op een van de dagen die je voorspelt?
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_51094881
quote:

[..]

Het wordt wel steeds leuker, we hebben al 2012 en in augustus moeten we in Amerika op de (nep)ufo's gaan letten...

er is blijkbaar toch wel iets gaande, alleen kan niemand nog het gehele plaatje zien - waardoor je dus blijft speculeren.. waar overigens helemaal niets mis mee is
Tja, kon het even niet laten ;-)
Zoveel in het nieuws, dat kleine boekje, en een beetje meer positief denken zou een hoop regeringen enorm goed doen.

Wordt op het moment weer gek van alle loze bommeldingen omdat er tig kilometer verderop in een ander land weer eens bijna iets ontploft is.
Preventie is goed, maar de bijbehorende gekmakerij overdreven en irritant.

Misschien kom ik vanavond aan de film toe. drukdrukdruk.....
pi_51133810
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:03 schreef dmace het volgende:
Zoveel in het nieuws, dat kleine boekje, en een beetje meer positief denken (PSIES!) zou een hoop regeringen enorm goed doen.

Wordt op het moment weer gek van alle loze bommeldingen omdat er tig kilometer verderop in een ander land weer eens bijna iets ontploft is.
Preventie is goed, maar de bijbehorende gekmakerij overdreven en irritant.
Ach die film kun je gaan kijken idd.. maar ik had deels een gevoel van herkenning en deels een gevoel van afschuw. Vond het té commercieel gebracht.. maar goed

Over die bommeldingen, ik word er zo moe van dat ze al die onzinnige maatregelen door onze strot duwen enkel omdat er een paar idioten zijn (al dan niet echte terroristen). Nu ook weer dat voorstel van Frattini (kan die gast niet gewoon opzouten) om dezelfde informatie te gaan verzamelen op vliegvelden als in Amerika..

Het is oh zo duidelijk voor mij: ze willen ons klein houden en zelf aan de macht staan om ons 'kleintjes' te sturen in de door hen geregelde wereld. Echter weten zij ook dat dit niet zo maar ineens kan. Daarom dus telkens weer kleine speldenprikjes (zoals afgelopen week de MISLUKTE!!!! aanslagen in Engeland). Het zegt mij genoeg.

Het draait enkel om angstzaaien en zeker met het oog op 7-7-05 is het een perfect georchestreerd plan geweest. Hoe zaai je het meeste angst? Kies een mooie datum uit, creëer een hoge terreurdreiging en doe alsof het bijna compleet mis is gegaan. Ik moest ook hard lachen om wat er in de Volkskrant stond.Iets in de trant van "er zijn dit keer geen extra wetten uitgeschreven. Ze doen alsof er te weinig anti-'terreur'wetten zijn. Terwijl Engeland zeker in Europa Big Brother staat nummer 1 is..

Kijk door het angstzaaien heen en zie het grotere geheel mensen!

Deze mensen zijn als de dood voor liefde, ze kennen alleen maar het gebruik van angst. Neem dat eens mee als je de krant leest
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:52:42 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51134030
Vlgs mij is de release van Halo3 rond die tijd!
Als ik die eenmaal heb gespeeld mag de wereld vergaan, dan ben ik klaar.
The truth was in here.
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:18:19 #232
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51137072
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:52 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is de release van Halo3 rond die tijd!
Als ik die eenmaal heb gespeeld mag de wereld vergaan, dan ben ik klaar.
En de week erop speel ik met mijn band in Paradiso!

Geen geintje
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_51138899
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef Aasgier het volgende:
Ik denk zelf niet dat er iets bijzonders gaat gebeuren in Nederland, ik denk eerder dat Amerika bijvoorbeeld Iran aanvalt (na zeg maar een zogenaamde aanval van iran op amerikaanse troepen, wat zeg maar door de CIA ofzo zelf is gecreeerd).
Of dat de amerikaanse dollar&economie crasht. Of een nieuw soort 9-11 wat ook een reden kan zijn om iran aan te vallen.
Als de dollar finaal onderuit gaat kunnen we nog lachen.
Geloof maar dat je dan bijzondere dingen gaat zien in Nederland
vosss is de naam,
pi_51139087
maar we hebben China nog .
pi_51142703
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Als de dollar finaal onderuit gaat kunnen we nog lachen.
Geloof maar dat je dan bijzondere dingen gaat zien in Nederland
zoals? Feest?
Extremistisch gematigd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:31:22 #236
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51146640
quote:

[..]

Hoe kom je tot deze conclusie?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_51147317
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Hoe kom je tot deze conclusie?
dat had ik ook al gevraagd, en daar had hij ook al antwoord op gegeven
Extremistisch gematigd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:03:13 #238
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_51147971
als we nou niet al teveel posten, kunnen we de lapo op 19-9 plaatsen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_51172187
Interessant topic!

Ik zit die dag net in het vliegtuig naar Griekenland.
Overigens ben ik niet bang dat er wat zal gebeuren met mij. Ik weet ong. wanneer ik dood ga en dat duurt nog even.

Voor mij voelt 2007 als een goed jaar maar dat heeft meer betrekking op mijzelf.
Het zou mij niks verbazen wanneer er in september iets gebeurd waardoor de hele wereld op zn kop staat. Ik heb zo'n voorgevoel ook al een tijd maar dan minder specifiek.
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:56:34 #240
41051 Rasing
pi_51172296
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef vaika83 het volgende:
Overigens ben ik niet bang dat er wat zal gebeuren met mij. Ik weet ong. wanneer ik dood ga en dat duurt nog even.
Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:06:55 #241
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51172628
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Rasing het volgende:

[..]

Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?
Lijkt me een ideale kandidaat voor crashtests.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_51178508
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Rasing het volgende:

[..]

Natuurlijk moet ik wel opletten met oversteken en geen rare gevaarlijke dingen doen.
Als ik mezelf door mn hoofd schiet ga ik echt wel dood.
Ik denk echt niet dat ik tot die bepaalde leeftijd onschadelijk ben.

Wil graag met alles er nog aan leven en niet 2 benen moeten missen omdat ik dacht dat ik toch niet dood ging.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:27:35 #243
176155 Mr.Nash
Komt nog..
pi_51236773
tvp .. vind het zelf moeilijk te geloven maar na alles doorgelezen te hebben is mijn interesse toch gewekt. Hoop dat het niet al te erg wordt..
idem dito..
pi_51316295
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef Mr.Nash het volgende:
tvp .. vind het zelf moeilijk te geloven maar na alles doorgelezen te hebben is mijn interesse toch gewekt. Hoop dat het niet al te erg wordt..
Alles beleef je zoals je er tegenaan kijkt. Dat bepaalt tevens je reactie er op.
Dus of iets erg is, ligt geheel aan jezelf.

Poe hee, wat een wijsheid op de vroege morgen....
pi_51330410
De aflevering van coast to coast am van vorige week dinsdag (4 juli) heeft het ook over 19 september 2007. (begin 4e uur)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:46:54 #247
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51333415
Hm de link die hier stond was er eentje waar je voor moet betalen, laat maar dus.

[ Bericht 77% gewijzigd door jogy op 11-07-2007 00:40:28 ]
Vrijheid
pi_51345518
Wat ik niet begrijp is, waarom zien jullie iets negatiefs gebeuren?

Door het overweldigende gevoel?
pi_51349021
ik heb trouwens vandaag bedacht, dat die grote gebeurtenis waar ik het eerder over had in dit topic, voor mij ook wel eens mijn eigen dood kan betekenen
Extremistisch gematigd.
pi_51349225
al iets gebeurd ?
pi_51349297
ik leef nog
Extremistisch gematigd.
pi_51349413
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef P8 het volgende:
ik leef nog
Tis nog geen september
pi_51349429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:20 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Tis nog geen september
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven is
Extremistisch gematigd.
pi_51349553
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:21 schreef P8 het volgende:
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven is
Tis eerder of dan waarom denk ik
pi_51361508
http://www.newsday.com/ne(...)toff,0,1019009.story

There have been reports already that suggest intelligence warnings at a similar level to the summer before Sept. 11, 2001 and that al-Qaeda may be mobilizing.
pi_51377483
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:

Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen
Verkapte tvp

Is het toevallig springtij dan? En is het te verwachten dat door het weer zoals het nu is, en is geweest dit jaar, er in september zware stormen komen? Hele zware stormen, waardoor er in combinatie met sprintij dingen overstromen/ dijken breken ofzo?
En is het op basis van het weer nu te verwachten dat er regen of juist droogte komt voor die tijd, waardoor dijken sneller breken/ het land sneller overstroomt (dat ze verzadigd zijn ofzo? of bestaat dat niet)?
pi_51382755
http://www.breitbart.com/article.php?id=D8QALM9G2&show_article=1

Several European countries—among them Britain, Denmark, Germany and the Netherlands—are also highlighted in the threat assessment partly because they have arrangements with the Pakistani government that allow their citizens easier access to Pakistan than others, according to the counterterrorism official.
pi_51384883
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Verkapte tvp

Is het toevallig springtij dan? En is het te verwachten dat door het weer zoals het nu is, en is geweest dit jaar, er in september zware stormen komen? Hele zware stormen, waardoor er in combinatie met sprintij dingen overstromen/ dijken breken ofzo?
En is het op basis van het weer nu te verwachten dat er regen of juist droogte komt voor die tijd, waardoor dijken sneller breken/ het land sneller overstroomt (dat ze verzadigd zijn ofzo? of bestaat dat niet)?
Je leest het verkeerd:

[...] verwachten zo rond september een water
snootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen

Het gaat om de waternoot, een waterplant. Deze zal in september explosief groeien en de gehele Nederlandse bedekken.

PS.
poging tot een originele TVP
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_51385471
Het is niet te hopen die watersnoodramp....
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan

[ Bericht 17% gewijzigd door vaika83 op 12-07-2007 09:28:29 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:48:25 #260
41051 Rasing
pi_51391354
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan
Gelukkig ken ik mensen die een dochtertje hebben dat het de hele tijd heeft over mensen die lekker in de zon liggen en taart eten.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:14:42 #261
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_51392109
Ik ben zelfs zo gelukkig dat ik helemaal geen mensen ken met pratende dochtertjes.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:23:32 #262
41051 Rasing
pi_51392378
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben zelfs zo gelukkig dat ik helemaal geen mensen ken met pratende dochtertjes.
Dan hoef je ook niet bang te zijn voor overstromingen
pi_51397359
Hehh :l
Daar ga ik.
Hop hop hop op mijn buffel.
pi_51406012
laat er beter niks gebeuren dan ik heb dan vakantie ja/!!
pi_51410243
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef sneakypete het volgende:
laat er beter niks gebeuren dan ik heb dan vakantie ja/!!
+1
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51424936
Je zult het waarschijnlijk al wel hebben vernomen dat op 17 juli aanstaande
een zeer belangrijke planetaire afstemming plaatsvindt om de voorbereidende
energie te lanceren voor de kwantumsprong die in september plaatsvindt.
Nog nooit is er op zulk een grote schaal belangstelling geweest voor een
gezamenlijke afstemming als deze. Concreet betekent dit dat miljoenen
zielen die dag een opening zullen creëren die het de hogere
lichtfrequenties toelaat de aarde zeer diep te kunnen penetreren, wat een
enorm groei-potentieel voor de mensheid met zich meebrengt.

Dit kreeg ik zojuist in mijn mail.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_51425397
@ mail
Have fun...
pi_51426730
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.
Mn vriend en mn ex wonen in regio Utrecht..

Hier een linkje naar een site, onderaan wordt ook die helderziende genoemd: http://www.wereldgeheimen.nl/een_tsunami_op_de_noordzee.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door bulbjes op 13-07-2007 13:01:07 ]
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:05:46 #269
41051 Rasing
pi_51427161
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.
Was dat toevallig Mariska uit Driel? Die heeft honderden goedgelovige Betuwnaren laten vluchten naar hogergelegen gebieden omdat er een vreselijke overstroming zou komen.
quote:
Mn vriend en mn ex wonen in regio Utrecht..
En dit is nu precies waarom al dat soort 'helderzienden' de mond gesnoerd moet worden. Ze verzinnen een aanstaande watersnood om de aandacht te krijgen die ze als kind misten, en dan zijn er mensen die zich druk maken omdat dierbaren in laaggelegen gebieden wonen.
pi_51427896
gewoon negeren joh
pi_51472038
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:48 schreef Normalneo het volgende:
dit is superkewl ik zoek eigenlijk een speciaal teken hiervoor echt een geweldige bijdrage YG!

s

ik heb trouwens even wat research gedaan in mijn winamp:

Earth Wind and Fire: September
Blof : Wennen aan september
Greenday : Wake me up when september ends

daar staat tegenover:
Guns & Roses : November Rain

Four seasons : December 1963 Owh what a night
U2 LYRICS

"October"

October
And the trees are stripped bare
Of all they wear
What do I care

October
And kingdoms rise
And kingdoms fall
But you go on...and on...

zaterdag 14 juli 2007 @ 22:55:49 #272
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_51474720
intresse is gewekt dus tvptje
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_51517432
tvp
History became legend, legend became myth.
  maandag 16 juli 2007 @ 12:48:20 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_51518399
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef oranjekoek het volgende:

Dit kreeg ik zojuist in mijn mail.
Heb je meer informatie hierover ergens?
Morgen dus.. spannend, misschien 'merken' sommige mensen iets
The truth was in here.
pi_51519963
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb je meer informatie hierover ergens?
Morgen dus.. spannend, misschien 'merken' sommige mensen iets
Ja ik ben zelf skeptisch hierover, maar wel nieuwschierig! Dit is de volledige mail;

De afstemming vindt plaats op 17 juli a.s. van 13.11 tot 14.11 U onze tijd.

Klik op volgende link voor meer info :
http://home.scarlet.be/~brus01/M1_Fire_The_Grid.htm

We hopen dat jullie er die dag bewust bij zullen zijn, ieder op zijn eigen
manier, in verbinding met zijn diepste Zelf.
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  maandag 16 juli 2007 @ 15:08:04 #276
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_51523035
Hmm, ik ga er zeker bewust bij stilstaan morgen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_51530665

3 November 2006 was een gigantisch dieptepunt, het komende dieptepuntje
op het Time Fractal overzicht ligt heel dicht bij 19 september, ben benieuwd!
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_51533815
Nou inderdaad, Talon.nl, dat is een bijzonder heldere weergave! Ik ben totaal overtuigd!
Lichtfrequenties toelaat de aarde zeer diep te kunnen penetreren.
pi_51535505
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef oranjekoek het volgende:
De afstemming vindt plaats op 17 juli a.s. van 13.11 tot 14.11 U onze tijd.

Klik op volgende link voor meer info :
http://home.scarlet.be/~brus01/M1_Fire_The_Grid.htm

We hopen dat jullie er die dag bewust bij zullen zijn, ieder op zijn eigen
manier, in verbinding met zijn diepste Zelf.
Had er een topic over geopend ( Fire the Grid - 17-7-2007 (13.11 Nederlandse tijd) )

Maar ik sluit me helemaal bij je laatste zin!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:57:29 #280
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_51549640
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
3 November 2006 was een gigantisch dieptepunt, het komende dieptepuntje
op het Time Fractal overzicht ligt heel dicht bij 19 september, ben benieuwd!
Heb je een bron hiervoor of verdere uitleg? Zo'n plaatje zegt namelijk vrij weinig zonder uitleg.
pi_51622603
tvp, interessant topic !
pi_51623322
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef Forkbender het volgende:

[..]

Heb je een bron hiervoor of verdere uitleg? Zo'n plaatje zegt namelijk vrij weinig zonder uitleg.
Lijkt op het programma wat Terrence McKenna gebruikte voor z'n 2012 berekeningen.
http://www.biocrawler.com/encyclopedia/Novelty_Theory
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:31:05 #283
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_51623411
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef Nee het volgende:

[..]

Lijkt op het programma wat Terrence McKenna gebruikte voor z'n 2012 berekeningen.
http://www.biocrawler.com/encyclopedia/Novelty_Theory
Moest daar ook aan denken, maar zou het toch graag bevestigd willen zien van de oorspronkelijke poster.
  maandag 23 juli 2007 @ 08:38:02 #284
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_51739390
Ik ga een strandtent beginnen hier bij Utereg.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:35:59 #285
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52357214
Nog een maandje
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52360897
Gelukkig ga ik voor die tijd nog even lekker op vakantie en naar een super concert
En daarnaast, ik woon op het hoogste puntje van de Grebbeberg, dus als het water is, is dat voor mij niet zo'n probleem!
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_52382539
Hoorde vandeweek op het nieuws dat de grazers langs de kanten van de Rijn en de Maas (ofzo) daar weg moeten, omdat het water in de rivieren gaat stijgen ten gevolge van zware regenval (geloof ik) in Zwitserland/ Oostenrijk en die contrijen. En dat was vrij uitzonderlijk voor deze tijd van het jaar, maar komt dus door die regen daar.

Hehe maar rivieren is nog geen zee en bovendien hoorde ik dat er een hittegolf verwacht wordt eind augustus dus dan zakt het ook wel weer .
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:13:02 #288
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_52743174
Het komt nu al aardig dichtbij... nog maar een week of 3
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:14:36 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52743197
Iedereen zometeen een tvp in het tweede topic hierover natuurlijk zetten .
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:29:23 #290
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_52743424
tvp
pi_52745378
Dus ik heb nu nog maar 3 weken om nog een keer flink van bil te gaan!? Klote man dat ik juist nu meedoe aan een 40 dagen en nachten totale onthouding....kunnen ze die datum van19 september niet even opschuiven naar laten we zeggen 19 oktober? Zou tof zijn!
pi_52752151
quote:
Aluminiumhoedjes alert. We gaan allemaal dood. En snel ook. Een exacte datum kunnen wij u helaas nog niet geven, maar reken er maar op dat voor 21 september hel en verdoemenis zal worden gezaaid. Op die datum is het namelijk expiratie op de beurzen en nou wil het geval dat een anonieme handelaar zojuist voor ruim 1 miljard dollar short is gegaan. Voor de VMBO’ers onder u: dit gebeurt door middel van put-opties, waarmee veel geld kan worden verdiend wanneer de beurs omlaag gaat. Nu gebeurt dat wel vaker, alleen niet met dergelijke aantallen. De handelaar verdient namelijk alleen geld aan zijn 245.000 contracten wanneer de beurs op 21 september eenderde lager staat dan nu het geval is. Voor de AEX betekent dat een daling van 513 naar 344 punten. Een duur gokje dus, want zoiets gebeurt bijna nooit. Nou ja, ergens in 1929 en er was ook ooit nog een akkefietje na 9-11. Ook toen werden er vlak voor de aanslagen massaal putjes ingeslagen van United Airlines en American Airlines. Ook de put-opties van Morgan Stanley and Merrill Lynch, twee prominente huurders van de WTC-torens, gingen vlak voor de aanslagen als warme broodjes over de toonbank. Bovenstaande kan natuurlijk ook iets te maken hebben met de ingestorte hypotheekmarkt in de VS, maar als aluminiumhoedje weet u natuurlijk beter. 9-11 was een inside job en er staat ons een nog veel grotere aanslag te wachten. Dicht bij huis deze keer, want de 245.000 put-opties blijken deze keer te zijn afgesloten op de 50 grootste Europese bedrijven. Over en sluiten. Het gras is groen voor de haas. Wij herhalen: het gras is groen voor de haas...
bron: www.geenstijl.nl
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:16:26 #293
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52752223
quote:
Ik zie geen rampen of iets dergelijks(dat kan ik niet opmerken uit de kaarten en wil ik ook niet). Persoonlijk zie ik een verhaal wat om geld draait. De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen..het geven houd voor hun die dag op en in plaats van liefde in hun hart te krijgen..blokeren ze de energie in hunzelf. Dit is hun goed recht natuurlijk, maar kwa persoonlijke ontwikkeling komen ze daarmee niks verder behalve dat ze als "vreks" bestempeld worden. De mensen gaan verder met hun creaties..en het zijn vooral de meditatieve ambachten die zich kunnen uitten.
De beurs gaat instorten!!!!111
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:00:17 #294
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_52754965
als dat alles is
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_52755664
Wat er ook op die dag gebeurd, het wordt meteen aan dit topic gerelateerd straks
Have fun...
pi_52857346
tvp, het komt steeds dichterbij.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52875540
oeeeeehhh! deze maand al!
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:29:09 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52876235
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef Handschoen het volgende:
Wat er ook op die dag gebeurd, het wordt meteen aan dit topic gerelateerd straks
Je kan er wel zeker van zijn dat als er iets wereldschokkends gebeurt op die datum dat dit topic als aanwijzing gezien mag worden dat de TS zijn voorgevoel spot on was ja . En als er dus iet gebeurt op die datum dat je onder de noemer wereldschokkend kan stoppen zou het zelfs kunnen gelden als aanwijzing dat de TS daadwerkelijk een lijnjte heeft met bepaalde krachten/entiteiten/watdanook die dus in de toekomst kunnen kijken. Maar uiteraard is dat totaal onmogelijk dus zal het voor de meeste mensen onder toeval gegooid worden en blijven de zweefteven gewoon zweefteven die te goedgelovig zijn .
Vrijheid
pi_52877013
En nu is dit topic bijna vol natuurlijk
pi_52881446
eennalapo zodat ik een tvp voor het volgende topic niet vergeet

[edit]
Deeltje 2:
19 september 2007 #2 PANIEK!?
[/edit]

[ Bericht 19% gewijzigd door index.html op 02-09-2007 13:14:17 ]
  Moderator zondag 2 september 2007 @ 01:07:47 #301
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52881719
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kan er wel zeker van zijn dat als er iets wereldschokkends gebeurt op die datum dat dit topic als aanwijzing gezien mag worden dat de TS zijn voorgevoel spot on was ja . En als er dus iet gebeurt op die datum dat je onder de noemer wereldschokkend kan stoppen zou het zelfs kunnen gelden als aanwijzing dat de TS daadwerkelijk een lijnjte heeft met bepaalde krachten/entiteiten/watdanook die dus in de toekomst kunnen kijken. Maar uiteraard is dat totaal onmogelijk dus zal het voor de meeste mensen onder toeval gegooid worden en blijven de zweefteven gewoon zweefteven die te goedgelovig zijn .
Dat is natuurlijk onzin. Als er namelijk niets gebeurd dan zal dit topic heel snel vergeten worden, en zal er een nieuwe datum de kop op steken waarop dan iets staat te gebeuren. Dat zal zo doorgaan totdat er iets gebeurd en dan zal men roepen "Zie je nou wel" Beetje goedkoop en makkelijk natuurlijk.

Wat ik me nou afvraag. Wat voor ramp moet er op die dag precies gebeuren? Want ik kan me nog voorstellen als TS voor bepaalde soort dingen gewaarschuwd wordt. Als alle categorieen kunnen, dan vraag ik me af waarom hij geen 'informatie' heeft doorgekregen over andere dingen die zijn gebeurd tussen toen en nu?

Neem de orkaan in Azie, of de orkaan pas geleden in Amerika? Waarom kreeg ie dat niet door? Wie het ook is die TS die info gegeven heeft, die heeft dan gedacht van "nahhh, dat vertel ik em niet, en dat ook niet .... maar hey!! 19 sept. 07! Dat vertel ik 'm !!!"

Maar goed, ik weet nu al dat er op de 19e zo'n beetje alles kan gebeuren, hoe klein of wat dan ook, er kan een rots in Oezbekistan van een berg afvallen die een voorbij rijdende auto plet, en dat zal dan vast wel door iemand in dit topic gemeldt worden als 'bewijs'.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 september 2007 @ 15:57:35 #302
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52918844
Is inmiddels verder gegaan in: 19 september 2007 #2 PANIEK!?
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')