abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51180239
Fire the Grid

"We are now in a time when natural disasters like hurricanes, earthquakes, and tidal waves are dramatically affecting our planet, and our lives on it. We now have the power to destroy this beautiful Earth quickly, with atomic power, or more slowly, with pollution and devastation of our resources, and overpopulation. I have been guided to tell you that we also have the very real power to save this planet, and to make it a loving and healthy place for ourselves and for future generations. Please take a few minutes to read my story. It will hopefully save our Earth."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je tot nu toe geinteresseerd ben, is hier het gehele verhaal. Ik plaats het bewust niet hier, ten eerste omdat het een redelijk lang verhaal is en ten tweede hoop ik hiermee de juiste mensen te bereiken
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"This global project of loving intention is completely possible. Your intention to make it happen can change the outcome of this planet. I will discuss the details of the plan in phase three of this website. I will give you the directions to follow, and you will see how little it will take for you to become an ambassador of light to our home, planet Earth. I beseech you to join me when we fire the Earth grid on July 17, 2007 at 11:11 Greenwich Mean Time. — 13:11 in your time zone — and add your energy to this project. I promise you, just one hour of your time and you can help heal this planet, and help create peace among all people. My son and I are examples of the power of positive energy, and what humans are truly capable of when they unite with the intention of love. Love is the universal language of our world, and the world beyond.

Light and love be with you and welcome to the next phase of humanity; be part of the excitement and please join us."
bron

de website

Je kunt het geloven of niet. Velen doen tegenwoordig aan meditatie. Velen geloven in intenties. Velen geloven dat er iets gaat gebeuren in 2012. En dit past wat mij betreft in die (stijgende) lijn. Nu kun je zelf iets bijdragen, door liefde en licht te geven aan alles dat leeft.
Je kunt het benaderen vanuit het perspectief dat in The Secret wordt verkondigt, of wat meesters en goeroes hebben gezegd.. of gewoon omdat je je steentje wil bijdragen aan een betere wereld. Het kost je niets dan een uurtje van de tijd en 'nee heb je, ja kun je krijgen' vind ik wel een toepasselijk motto.

Ik ga in ieder geval zeker mijn steentje bijdragen en hoop dat er velen volgen..

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 09-07-2007 01:17:01 ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:00:07 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51184322
Oeh, goed initiatief! Even een voorwaarschuwing, dit topic hou ik in de gaten, klieren doe je maar ergens anders .

Nu even de site lezen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_51190440
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef jogy het volgende:
Oeh, goed initiatief!
Mijn idee was precies hetzelfde.. Ik heb er ook even over moeten nadenken voordat ik het hier plaatste. Ook is de OP beperkt, aangezien ik jouw punt precies zag aankomen..

Ik hoop en ga er vanuit dat deze dag een mooie omslag teweeg zal brengen.. iedereen weet dat het 'zo' leuk is geweest, maar wie wil er daadwerkelijk iets aan gaan doen???

is the answer.. whether you believe it or not
pi_51193192
Gisteravond bij BNN united op radio 1 was er een wetenschapper die het had over de klimaatsverandering. Hij had het over een miniijstijd die we zouden merken kunnen gaan opmerken in 2012. Dus is misschien dat het verhaal wat volgens sommigen geloven wat rond de mayakalender aan het spelen is.
pi_51198383
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:33 schreef Mach3 het volgende:
Gisteravond bij BNN united op radio 1 was er een wetenschapper die het had over de klimaatsverandering. Hij had het over een miniijstijd die we zouden merken kunnen gaan opmerken in 2012. Dus is misschien dat het verhaal wat volgens sommigen geloven wat rond de mayakalender aan het spelen is.
Zodra de maya kalender zijn nulpunt bereikt (dat gebeurd in 2012) zullen de zon en de aarde precies naar het middelpunt van het universum staan. Als je het universum als een groot uurwerk ziet dan breekt in 2012 een nieuwe dag aan. Deze 'reset', als het al iets teweeg brengt, zal nooit zoiets 'kleins' als een mini ijstijd veroorzaken ben ik van mening.

OT:
Geweldig initiafief. Of het gaat werken of niet doet er totaal niet toe. Het belangrijke is dat zoveel mogelijk mensen het weten, en dat een zo groot mogelijke groep mensen op exact dezelfde tijd zal stilstaan bij het lot van onze aarde en tevens onze liefde voor onze aarde. Ik denk dat er maar Heel weinig mensen zijn die Echte liefde hebben voor de aarde. Het lijkt mij een gigantisch kicken gevoel om te weten dat op het moment dat je je liefde betuigt voor onze aarde, er een groot aantal mensen Precies tegelijk hetzelfde aan het doen zijn.

Ik hoop alleen dat mensen die hieraan mee gaan doen het niet enkel voor 1 doel doen. Het 'klimaat probleem' is GEEN doel voor Fire the Grid. Het klimaat is onze kleinste zorg, een mini ijstijd overleven we wel. Het echte problem ligt net buiten de deur (helaas niet voor velen overigens). En dat is samengevat: Alle economische, politieke, gezondheids en natural resources problemen die we hebben.

Bidden tot god is heel moeilijk als je geen besef hebt van god
Ik denk dat het heel belangrijk is dat we ons eerst allemaal Echt bewust worden van Alles dat er gaande is op onze aarde. En dit wil ik niet in een of andere RTL4 oudjaars avond stijl presenteren. We zouden allemaal mensen moeten worden die de wereld gezien hebben. Zolang je die kennis niet hebt is je bewustzijn niet groot genoeg, waar je voor mediteerd op 17 Juli, om er je gedachten en liefde naartoe te sturen denk ik.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:34:43 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51203075
Miljoenen mensen sturen al licht en liefde naar de aarde. Ga ik ook maar eens doen

Gelukkig zijn we niet alleen in onze strijd rond 2012. Op naar het gouden tijdperk!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51206199
leuk om te zien dat er meer mensen zijn die er zo over denken

Samen maken we er iets moois van!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:20:07 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51206826
Een aardig gebaar kan nooit kwaad, iemand voorlaten bij de supermarkt met weinig boodschappen en een leuke opmerking maken dat je toch tijd genoeg hebt wat weer een reactie uitlokt van dankbaarheid van de andere partij, al is het nog zo klein.

Of met een goed gevoel op straat lopen waardoor mensen al sneller jou gedag zeggen alsof je iemand al jaren kent terwijl je die persoon pas voor de eerste keer ziet.

Heb vaak het idee dat een positieve instelling al snel kan zorgen dat mensen meer open staan voor contact onderling. Recht vooruit staren en net doen alsof je alleen op de wereld bent wekt niet bepaald sympathie op. Verbitterd eruit zien ook niet
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:22:08 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51206892
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op naar het gouden tijdperk!
Op naar het einde der tijden

Op naar life after death waar we samen mogen leven met de almachtige God die al duizenden jaren wacht op onze komst in zijn koningkrijk
pi_51206920
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Een aardig gebaar kan nooit kwaad, iemand voorlaten bij de supermarkt met weinig boodschappen en een leuke opmerking maken dat je toch tijd genoeg hebt wat weer een reactie uitlokt van dankbaarheid van de andere partij.

Of met een goed gevoel op straat lopen waardoor mensen al sneller jou gedag zeggen alsof je iemand al jaren kent terwijl je die persoon pas voor de eerste keer ziet.

Heb vaak het idee dat een positieve instelling al snel kan zorgen dat mensen meer open staan voor contact onderling. Recht vooruit staren en net doen alsof je alleen op de wereld bent wekt niet bepaald sympathie op.
Zeer goede opmerking idd Dromenvanger. Het hoeft niet zo te zijn dat je enkel dit ene uurtje je positieve energie uitstraalt. Zoals een huisgenoot gisteren ook al zo mooi zei: waarom kunnen mensen dat niet gewoon elke dag doen?

En zo zie ik het zelf ook. Ik probeer altijd iedereen aan te kijken en ze te laten zien dat ik ze respecteer precies zoals ze zijn. Ik loop glimlachend over straat en af en toe merk ik dat niet eens. Dan vraag ik me wel eens af waarom al die mensen naar mij lachen. Kijk je in een raam van de winkel, ontdek je een zeer aanstekelijke grijns op je gezicht..

Positiviteit heeft zijn waarde allang aan mij bewezen, het is echter niet altijd even makkelijk dit te kunnen delen met anderen. Je wordt namelijk wel eens voor arrogant en ongeinteresseerd versleten.. maar goed, dat heb ik er wel voor over. Want ik weet wel beter en als mensen dit denken, probeer ik me dusdanig aan hen aan te passen dat ook zij inzien dat ik het werkelijk meen..
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:27:49 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51207079
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Zeer goede opmerking idd Dromenvanger. Het hoeft niet zo te zijn dat je enkel dit ene uurtje je positieve energie uitstraalt. Zoals een huisgenoot gisteren ook al zo mooi zei: waarom kunnen mensen dat niet gewoon elke dag doen?

En zo zie ik het zelf ook. Ik probeer altijd iedereen aan te kijken en ze te laten zien dat ik ze respecteer precies zoals ze zijn. Ik loop glimlachend over straat en af en toe merk ik dat niet eens. Dan vraag ik me wel eens af waarom al die mensen naar mij lachen. Kijk je in een raam van de winkel, ontdek je een zeer aanstekelijke grijns op je gezicht..

Positiviteit heeft zijn waarde allang aan mij bewezen, het is echter niet altijd even makkelijk dit te kunnen delen met anderen. Je wordt namelijk wel eens voor arrogant en ongeinteresseerd versleten.. maar goed, dat heb ik er wel voor over. Want ik weet wel beter en als mensen dit denken, probeer ik me dusdanig aan hen aan te passen dat ook zij inzien dat ik het werkelijk meen..
Ik spreek vaker over doorzetten ondanks alles wat gebeurt, bewust blijven van het goede dat bestaat. Bewust blijven van het slechte heeft in mijn ogen weinig zin omdat je er niets aan hebt, met het goede kun je veel meer bereiken ook, met het goede kun je bouwen, met het slechte kun je vrij weinig. Depressie is denk ik ook niets meer dan een bewustzijn dat alleen maar richting het slechte gaat zoals mijn sig zegt, alleen bewust van je negatieve gedachtes als het ware waardoor het positieve op de achtergrond komt te liggen. Even de knoppen omzetten en de wereld ziet er meteen een stuk mooier uit

Positief blijven is denk ik bewust blijven van het goede, de focus blijven leggen op wat wel juist is en wel klopt. Het slechte een beetje negeren dus ook door die focus op dat andere.

Of je ongeinsteresseerd bent als je positief bent ingesteld weet ik niet, stel nou iemand praat met jou over zijn ellende en jij zegt vervolgens dat het nooit compleet zo ellendig is zoals je denkt dat het is, dan is dat eerder een teken dat je wel interesse toont. Je zegt in ieder geval niet dat iemand in zijn ellende kan doodstikken. Dat je niet verder helemaal mee gaat doen met het negatieve denken is denk ik ook een vorm van zelfbescherming, een depressie laten aanpraten is zo gebeurt

Kwam overigens ooit een spreuk tegen. " Een liefdevol bewustzijn is als een licht in de duisternis". Maar goed, bij geen liefde en respect voor jezelf loop je al snel zonder licht door het leven en zullen mensen ook niet snel contact zoeken omdat afschrikt door je uitstraling.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-07-2007 17:41:31 ]
pi_51208212

Ook zo'n heerlijke uitspraak btw:
Fire the Grid
  vrijdag 6 juli 2007 @ 21:10:35 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51214295
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Op naar het einde der tijden

Op naar life after death waar we samen mogen leven met de almachtige God die al duizenden jaren wacht op onze komst in zijn koningkrijk
De vertaling vanuit het Grieks is "einde van het tijdperk". En we gaan nu vanuit het ijzeren naar het gouden tijdperk. Wat niet wil zeggen dat dat zonder slag of stoot gaat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51229207
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
...
...
Doe'k best vaak, als ik de hond uit laat. Je kan heel makkelijk iemand's dag maken (en je eigen dag) door enkel vriendelijkheid uit te stralen.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:53:54 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51229982
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:22 schreef sentiao. het volgende:

[..]

Doe'k best vaak, als ik de hond uit laat. Je kan heel makkelijk iemand's dag maken (en je eigen dag) door enkel vriendelijkheid uit te stralen.
Het ligt er al aan hoe je de ander aankijkt, als je iemand aankijkt op een manier dat je open staat voor contact dan zal er eerder contact naar voren komen dan wanneer je naar de grond kijkt of recht voor je uit gaat staren. Niet dat ik ieder mens aankijk want er zijn genoeg mensen die me afstoten, ook vaak als mensen in de auto langs rijden en hoe ze je kunnen aankijken in een reflex.

Was net even queen aan het luisteren buiten, het nummer " the miracle". Everyone can be friend in the end of zoiets, of everyone will be friends in the end. Maar volgens mij is dat amper haalbaar omdat er genoeg mensen zijn die zo verbitterd zijn door het verleden dat ze amper waarde toekennen aan anderen. Iemand die geslagen is door ouders of iemand die jaren gepest is geworden zal niet snel iedereen vertrouwen. En dan is iedereen vertrouwen ook geen gezonde situatie want dan krijg je misbruik als mensen het in de gaten hebben. Daarbij heb je nog mensen die erg op zichzelf zijn en liever helemaal geen contact maken met anderen en daar tevreden mee zijn en daar is ook niets mis mee, ieder zijn eigen manier.

Daarom geloof ik niet dat iedereen vrienden kan zijn van elkaar, teveel verschillen dus ook. Maar goed, je komt niet iedereen tegen dus de kans dat je veel mensen tegenkomt die je niet liggen is ook niet bijster groot. Daarbij zoek je al snel mensen op die je wel liggen.

Af en toe humor erin gooien als je met mensen omgaat kan ook helpen, vaak zeggen mensen dan. " Altijd blijven lachen"

Ik kom overigens vaker de overeenkomsten tussen mensen tegen dan de verschillen. Alsof ieder mens toch veel op elkaar lijkt op het eerste gezicht. Bepaalde groepen volgens mij dus ook. De optimistische groep en de pessimistische groep is al een verdeling. ( af en toe denk ik dus wel in hokjes om het overzichtelijk te houden ) Hoewel de optimisten pessimist kunnen worden en de pessimisten optimist, niets zo veranderlijk als een mens weet ik uit eigen ervaring vanuit mijn eigen leven. En dan kan een optimist een pessimist weer positief in het leven laten staan en een pessimist een optimist pessimistisch maken

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-07-2007 14:01:29 ]
pi_51246162
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:
...
niets zo veranderlijk als een mens
...
En dat is alleen maar goed. Dat betekend namelijk dat we iets opsteken van wat er met en om ons heen gebeurd.
pi_51253131
ewa, ik weet nie of die shit werkt.. maar ik doe mee.. en als het gewoon een hoax is, tjah wat is een uurtje nou..

iemand trouwens enig idee hoeveel mensen hier aan mee doen??
pi_51264907
quote:
Op zondag 8 juli 2007 03:59 schreef stonecoldcrazy het volgende:
ewa, ik weet nie of die shit werkt.. maar ik doe mee.. en als het gewoon een hoax is, tjah wat is een uurtje nou..

iemand trouwens enig idee hoeveel mensen hier aan mee doen??
Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik heb wel het idee dat dit voorstel veel mensen heeft bereikt. Ik kwam ooit een wallpaper tegen van die dag, dus ja.. De website is ook zeer internationaal ingericht.. durf geen schatting te maken maar ik vermoed dat er veel mensen aan gaan meedoen
  maandag 9 juli 2007 @ 01:02:21 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51278530
Het is trouwens 13:11 volgens de site , zal ik het aanpassen?
quote:
Amsterdam
Berlin
Bern
Rome
Stockholm
Vienna
+1 * 1:11pm (13:11) Central European Summer Time
Vrijheid
pi_51278665
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:02 schreef jogy het volgende:
Het is trouwens 13:11 volgens de site , zal ik het aanpassen?
Je hebt helemaal gelijk.. maar dan vind ik 1:11 wel weer leuker dan 13.11

Zal het even in de OP aanpassen, als jij de topictitel wil veranderen. Zonde als we een uur te vroeg klaar zijn
[edit]kan de OP ook niet meer aanpassen, dus ik laat het helemaal aan jou over!

Thnx
  maandag 9 juli 2007 @ 01:17:12 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51278847
Done .
Vrijheid
pi_51278932
SORRY MAAR DAT KLOPT NIET..

als ze het over 11:11 gmt hebben.. dan is dat bij ons 12:11 en dus niet 13:11 zoals de site indiceert..
  maandag 9 juli 2007 @ 01:22:33 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51278952
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef stonecoldcrazy het volgende:

als ze het over 11:11 gmt hebben.. dan is dat bij ons 12:11 en dus niet 13:11 zoals de site indiceert..
Zomertijd dude .
Vrijheid
  maandag 9 juli 2007 @ 01:24:27 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51278981
Ik heb het net even op mijn klokje gedaan en inderdaad, daar is het nu 11:24 terwijl het hier 1:23 is. Klopt dus wel.
Vrijheid
pi_51279040
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef stonecoldcrazy het volgende:

Had hetzelfde.. maar ze zullen het echt niet fout op de site zetten en zoals jogy idd al zegt was ik ook de zomertijd vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')