Mijn idee was precies hetzelfde.. Ik heb er ook even over moeten nadenken voordat ik het hier plaatste. Ook is de OP beperkt, aangezien ik jouw punt precies zag aankomen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:00 schreef jogy het volgende:
Oeh, goed initiatief!
Zodra de maya kalender zijn nulpunt bereikt (dat gebeurd in 2012) zullen de zon en de aarde precies naar het middelpunt van het universum staan. Als je het universum als een groot uurwerk ziet dan breekt in 2012 een nieuwe dag aan. Deze 'reset', als het al iets teweeg brengt, zal nooit zoiets 'kleins' als een mini ijstijd veroorzaken ben ik van mening.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:33 schreef Mach3 het volgende:
Gisteravond bij BNN united op radio 1 was er een wetenschapper die het had over de klimaatsverandering. Hij had het over een miniijstijd die we zouden merken kunnen gaan opmerken in 2012. Dus is misschien dat het verhaal wat volgens sommigen geloven wat rond de mayakalender aan het spelen is.
Op naar het einde der tijdenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op naar het gouden tijdperk!
Zeer goede opmerking idd Dromenvanger. Het hoeft niet zo te zijn dat je enkel dit ene uurtje je positieve energie uitstraalt. Zoals een huisgenoot gisteren ook al zo mooi zei: waarom kunnen mensen dat niet gewoon elke dag doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Een aardig gebaar kan nooit kwaad, iemand voorlaten bij de supermarkt met weinig boodschappen en een leuke opmerking maken dat je toch tijd genoeg hebt wat weer een reactie uitlokt van dankbaarheid van de andere partij.
Of met een goed gevoel op straat lopen waardoor mensen al sneller jou gedag zeggen alsof je iemand al jaren kent terwijl je die persoon pas voor de eerste keer ziet.
Heb vaak het idee dat een positieve instelling al snel kan zorgen dat mensen meer open staan voor contact onderling. Recht vooruit staren en net doen alsof je alleen op de wereld bent wekt niet bepaald sympathie op.
Ik spreek vaker over doorzetten ondanks alles wat gebeurt, bewust blijven van het goede dat bestaat. Bewust blijven van het slechte heeft in mijn ogen weinig zin omdat je er niets aan hebt, met het goede kun je veel meer bereiken ook, met het goede kun je bouwen, met het slechte kun je vrij weinig. Depressie is denk ik ook niets meer dan een bewustzijn dat alleen maar richting het slechte gaat zoals mijn sig zegt, alleen bewust van je negatieve gedachtes als het ware waardoor het positieve op de achtergrond komt te liggen. Even de knoppen omzetten en de wereld ziet er meteen een stuk mooier uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:23 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Zeer goede opmerking idd Dromenvanger. Het hoeft niet zo te zijn dat je enkel dit ene uurtje je positieve energie uitstraalt. Zoals een huisgenoot gisteren ook al zo mooi zei: waarom kunnen mensen dat niet gewoon elke dag doen?
En zo zie ik het zelf ook. Ik probeer altijd iedereen aan te kijken en ze te laten zien dat ik ze respecteer precies zoals ze zijn. Ik loop glimlachend over straat en af en toe merk ik dat niet eens. Dan vraag ik me wel eens af waarom al die mensen naar mij lachen. Kijk je in een raam van de winkel, ontdek je een zeer aanstekelijke grijns op je gezicht..
Positiviteit heeft zijn waarde allang aan mij bewezen, het is echter niet altijd even makkelijk dit te kunnen delen met anderen. Je wordt namelijk wel eens voor arrogant en ongeinteresseerd versleten.. maar goed, dat heb ik er wel voor over. Want ik weet wel beter en als mensen dit denken, probeer ik me dusdanig aan hen aan te passen dat ook zij inzien dat ik het werkelijk meen..![]()
De vertaling vanuit het Grieks is "einde van het tijdperk". En we gaan nu vanuit het ijzeren naar het gouden tijdperk. Wat niet wil zeggen dat dat zonder slag of stoot gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Op naar het einde der tijden
Op naar life after death waar we samen mogen leven met de almachtige God die al duizenden jaren wacht op onze komst in zijn koningkrijk
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:20 schreef Dromenvanger het volgende:
...
Of met een goed gevoel op straat lopen waardoor mensen al sneller jou gedag zeggen alsof je iemand al jaren kent terwijl je die persoon pas voor de eerste keer ziet.
...
Het ligt er al aan hoe je de ander aankijkt, als je iemand aankijkt op een manier dat je open staat voor contact dan zal er eerder contact naar voren komen dan wanneer je naar de grond kijkt of recht voor je uit gaat staren. Niet dat ik ieder mens aankijk want er zijn genoeg mensen die me afstoten, ook vaak als mensen in de auto langs rijden en hoe ze je kunnen aankijken in een reflex.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:22 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Doe'k best vaak, als ik de hond uit laat. Je kan heel makkelijk iemand's dag maken (en je eigen dag) door enkel vriendelijkheid uit te stralen.
En dat is alleen maar goed. Dat betekend namelijk dat we iets opsteken van wat er met en om ons heen gebeurd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:
...
niets zo veranderlijk als een mens
...
Ik heb eigenlijk geen idee, maar ik heb wel het idee dat dit voorstel veel mensen heeft bereikt. Ik kwam ooit een wallpaper tegen van die dag, dus ja.. De website is ook zeer internationaal ingericht.. durf geen schatting te maken maar ik vermoed dat er veel mensen aan gaan meedoenquote:Op zondag 8 juli 2007 03:59 schreef stonecoldcrazy het volgende:
ewa, ik weet nie of die shit werkt.. maar ik doe mee.. en als het gewoon een hoax is, tjah wat is een uurtje nou..![]()
iemand trouwens enig idee hoeveel mensen hier aan mee doen??![]()
quote:Amsterdam
Berlin
Bern
Rome
Stockholm
Vienna
+1 * 1:11pm (13:11) Central European Summer Time
Je hebt helemaal gelijk.. maar dan vind ik 1:11 wel weer leuker dan 13.11quote:Op maandag 9 juli 2007 01:02 schreef jogy het volgende:
Het is trouwens 13:11 volgens de site, zal ik het aanpassen?
Zomertijd dudequote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef stonecoldcrazy het volgende:
SORRY MAAR DAT KLOPT NIET..![]()
als ze het over 11:11 gmt hebben.. dan is dat bij ons 12:11 en dus niet 13:11 zoals de site indiceert..![]()
Had hetzelfde.. maar ze zullen het echt niet fout op de site zetten en zoals jogy idd al zegt was ik ook de zomertijd vergetenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef stonecoldcrazy het volgende:
SORRY MAAR DAT KLOPT NIET..![]()
als ze het over 11:11 gmt hebben.. dan is dat bij ons 12:11 en dus niet 13:11 zoals de site indiceert..![]()
Hehe het licht en de liefde stroomt nu alquote:
neej dat is het grappige toen wij in september vorig jaar (zomertijd) naar engeland (gmt-zone) gingen werd de klok ook maar 1 uur verzet.. en kom nou niet aanzetten dat ik de verkeerde tijd had want ik heb daar 2 week in een gastgezin gezeten dan was me dat echt wel opgevallen..quote:
Ok, simpel te testen hoor, pak je windowsklokje en zet die op International date line westquote:Op maandag 9 juli 2007 01:28 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
neej dat is het grappige toen wij in september vorig jaar (zomertijd) naar engeland (gmt-zone) gingen werd de klok ook maar 1 uur verzet.. en kom nou niet aanzetten dat ik de verkeerde tijd had want ik heb daar 2 week in een gastgezin gezeten dan was me dat echt wel opgevallen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |