Ooooh omstreeks 19 september is het nu dus ? Sorry, had de update van de TS niet gezien waarin dat vermeld werd...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:31 schreef jogy het volgende:
Het is net zo grappig als er wél wat gebeurt omstreeks 19 september. Dan doe jij het gewoon af als toeval. Het hangt allemaal af van je eigen referentiekader. Anyway, laten we gewoon wachten en als iemand iets interessants te melden heeft met betrekking tot dit topic kan diegene het melden. Een wellus/nietus spelletje is dus niet boeiend..
ok, 19 september hou ik aan als datum, deal? Echter is het niet onomgelijk dat er iets gebeurt op 19 september en ik er pas op 22 september achter komquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ooooh omstreeks 19 september is het nu dus ? Sorry, had de update van de TS niet gezien waarin dat vermeld werd...
Maar dus... 'omstreeks'... praten we dan over dagen, weken, maanden ? ... Ik wil het gewoon even weten...
Niet om flauw te doen, maar kun je op voorhand aangeven bij welke soort gebeurtenissen op 19 september je vindt dat je gelijk had? Anders kun je wel heel makkelijk gelijk krijgen, er is elke dag kans dat er belanrgijke dingen gebeuren, zoals een terroristische aanslag of een nieuwe meteoriet die ontdekt wordt of een regeringsleider die aangesteld wordt. Hebben we het over een aardbeving, of het einde der mensheid? En als er dan niks gebeurt op 19 september, neem je dan aan dat die dromen gewoon onschuldig zijn? Of neem je de volgende droom dan ook weer serieus, net zolang tot er een keer wel iets gebeurt op een van de dagen die je voorspelt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:16 schreef YourGuardian het volgende:
I had a dream...
Jarenlang heb ik een heel erg onbehaagelijk gevoel over het jaar 2007, wanneer ik alleen al aan dat jaar dacht, bekroop mij een heel erg onheilspellend gevoel. ik weet er alleen mijn vinger niet op te leggen.
Ik dacht dat het misschien met mijzelf te maken had...net begonnen als zelfstandig ondernemer...slaat het noodlot toe...
Maar. ...sinds het begin van dit jaar, het jaar 2007 begin ik het gevoel te krijgen dat het niets met mij te maken heeft maar met de wereld, dat wordt ondersteund door een datum die werd genoemd in mijn droom, namelijk 5 muluc. (droom in november 2006)
Tja, kon het even niet laten ;-)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is dan geen geheim meer..![]()
Het wordt wel steeds leuker, we hebben al 2012 en in augustus moeten we in Amerika op de (nep)ufo's gaan letten...
er is blijkbaar toch wel iets gaande, alleen kan niemand nog het gehele plaatje zien - waardoor je dus blijft speculeren.. waar overigens helemaal niets mis mee is![]()
Ach die film kun je gaan kijken idd.. maar ik had deels een gevoel van herkenning en deels een gevoel van afschuw. Vond het té commercieel gebracht.. maar goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:03 schreef dmace het volgende:
Zoveel in het nieuws, dat kleine boekje, en een beetje meer positief denken (PSIES!) zou een hoop regeringen enorm goed doen.
Wordt op het moment weer gek van alle loze bommeldingen omdat er tig kilometer verderop in een ander land weer eens bijna iets ontploft is.
Preventie is goed, maar de bijbehorende gekmakerij overdreven en irritant.
En de week erop speel ik met mijn band in Paradiso!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:52 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is de release van Halo3 rond die tijd!![]()
Als ik die eenmaal heb gespeeld mag de wereld vergaan, dan ben ik klaar.
Als de dollar finaal onderuit gaat kunnen we nog lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef Aasgier het volgende:
Ik denk zelf niet dat er iets bijzonders gaat gebeuren in Nederland, ik denk eerder dat Amerika bijvoorbeeld Iran aanvalt (na zeg maar een zogenaamde aanval van iran op amerikaanse troepen, wat zeg maar door de CIA ofzo zelf is gecreeerd).
Of dat de amerikaanse dollar&economie crasht. Of een nieuw soort 9-11 wat ook een reden kan zijn om iran aan te vallen.
zoals? Feest?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de dollar finaal onderuit gaat kunnen we nog lachen.
Geloof maar dat je dan bijzondere dingen gaat zien in Nederland
Hoe kom je tot deze conclusie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:49 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat is dan geen geheim meer..![]()
Het wordt wel steeds leuker, we hebben al 2012 en in augustus moeten we in Amerika op de (nep)ufo's gaan letten...
er is blijkbaar toch wel iets gaande, alleen kan niemand nog het gehele plaatje zien - waardoor je dus blijft speculeren.. waar overigens helemaal niets mis mee is![]()
dat had ik ook al gevraagd, en daar had hij ook al antwoord op gegevenquote:
Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef vaika83 het volgende:
Overigens ben ik niet bang dat er wat zal gebeuren met mij. Ik weet ong. wanneer ik dood ga en dat duurt nog even.
Lijkt me een ideale kandidaat voor crashtests.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?
Natuurlijk moet ik wel opletten met oversteken en geen rare gevaarlijke dingen doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:56 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij hoeft dus niet uit te kijken als je een drukke straat oversteekt? Jou maakt het niet uit als de piloot die jou naar Griekenland vliegt, de avond ervoor veel te veel drinkt?
Alles beleef je zoals je er tegenaan kijkt. Dat bepaalt tevens je reactie er op.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:27 schreef Mr.Nash het volgende:
tvp .. vind het zelf moeilijk te geloven maar na alles doorgelezen te hebben is mijn interesse toch gewekt. Hoop dat het niet al te erg wordt..
Tis nog geen septemberquote:
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven isquote:
Tis eerder of dan waarom denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:21 schreef P8 het volgende:
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven is![]()
Verkapte tvpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:
Teenwolf. tnx for de ondersteuning...
Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen
Je leest het verkeerd:quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Verkapte tvp![]()
Is het toevallig springtij dan? En is het te verwachten dat door het weer zoals het nu is, en is geweest dit jaar, er in september zware stormen komen? Hele zware stormen, waardoor er in combinatie met sprintij dingen overstromen/ dijken breken ofzo?
En is het op basis van het weer nu te verwachten dat er regen of juist droogte komt voor die tijd, waardoor dijken sneller breken/ het land sneller overstroomt (dat ze verzadigd zijn ofzo? of bestaat dat niet)?
Gelukkig ken ik mensen die een dochtertje hebben dat het de hele tijd heeft over mensen die lekker in de zon liggen en taart eten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Het is niet te hopen die watersnoodramp....
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan![]()
Dan hoef je ook niet bang te zijn voor overstromingenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben zelfs zo gelukkig dat ik helemaal geen mensen ken met pratende dochtertjes.
+1quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef sneakypete het volgende:
laat er beter niks gebeuren dan ik heb dan vakantie ja/!!
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Het is niet te hopen die watersnoodramp....
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan![]()
Was dat toevallig Mariska uit Driel? Die heeft honderden goedgelovige Betuwnaren laten vluchten naar hogergelegen gebieden omdat er een vreselijke overstroming zou komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.
En dit is nu precies waarom al dat soort 'helderzienden' de mond gesnoerd moet worden. Ze verzinnen een aanstaande watersnood om de aandacht te krijgen die ze als kind misten, en dan zijn er mensen die zich druk maken omdat dierbaren in laaggelegen gebieden wonen.quote:Mn vriend en mn ex wonen in regio Utrecht..
U2 LYRICSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:48 schreef Normalneo het volgende:
dit is superkewlik zoek eigenlijk een speciaal teken hiervoor
echt een geweldige bijdrage YG!
s
ik heb trouwens even wat research gedaan in mijn winamp:
Earth Wind and Fire: September
Blof : Wennen aan september
Greenday : Wake me up when september ends
daar staat tegenover:
Guns & Roses : November Rain
Four seasons : December 1963 Owh what a night
Heb je meer informatie hierover ergens?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef oranjekoek het volgende:
Je zult het waarschijnlijk al wel hebben vernomen dat op 17 juli aanstaande
een zeer belangrijke planetaire afstemming plaatsvindt om de voorbereidende
energie te lanceren voor de kwantumsprong die in september plaatsvindt.
Nog nooit is er op zulk een grote schaal belangstelling geweest voor een
gezamenlijke afstemming als deze. Concreet betekent dit dat miljoenen
zielen die dag een opening zullen creëren die het de hogere
lichtfrequenties toelaat de aarde zeer diep te kunnen penetreren, wat een
enorm groei-potentieel voor de mensheid met zich meebrengt.
Dit kreeg ik zojuist in mijn mail.
Ja ik ben zelf skeptisch hierover, maar wel nieuwschierig! Dit is de volledige mail;quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je meer informatie hierover ergens?
Morgen dus.. spannend, misschien 'merken' sommige mensen iets
Had er een topic over geopend ( Fire the Grid - 17-7-2007 (13.11 Nederlandse tijd) )quote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef oranjekoek het volgende:
De afstemming vindt plaats op 17 juli a.s. van 13.11 tot 14.11 U onze tijd.
Klik op volgende link voor meer info :
http://home.scarlet.be/~brus01/M1_Fire_The_Grid.htm
We hopen dat jullie er die dag bewust bij zullen zijn, ieder op zijn eigen
manier, in verbinding met zijn diepste Zelf.
Heb je een bron hiervoor of verdere uitleg? Zo'n plaatje zegt namelijk vrij weinig zonder uitleg.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
3 November 2006 was een gigantisch dieptepunt, het komende dieptepuntje
op het Time Fractal overzicht ligt heel dicht bij 19 september, ben benieuwd!
Lijkt op het programma wat Terrence McKenna gebruikte voor z'n 2012 berekeningen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef Forkbender het volgende:
[..]
Heb je een bron hiervoor of verdere uitleg? Zo'n plaatje zegt namelijk vrij weinig zonder uitleg.
Moest daar ook aan denken, maar zou het toch graag bevestigd willen zien van de oorspronkelijke poster.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef Nee het volgende:
[..]
Lijkt op het programma wat Terrence McKenna gebruikte voor z'n 2012 berekeningen.
http://www.biocrawler.com/encyclopedia/Novelty_Theory
bron: www.geenstijl.nlquote:Aluminiumhoedjes alert. We gaan allemaal dood. En snel ook. Een exacte datum kunnen wij u helaas nog niet geven, maar reken er maar op dat voor 21 september hel en verdoemenis zal worden gezaaid. Op die datum is het namelijk expiratie op de beurzen en nou wil het geval dat een anonieme handelaar zojuist voor ruim 1 miljard dollar short is gegaan. Voor de VMBO’ers onder u: dit gebeurt door middel van put-opties, waarmee veel geld kan worden verdiend wanneer de beurs omlaag gaat. Nu gebeurt dat wel vaker, alleen niet met dergelijke aantallen. De handelaar verdient namelijk alleen geld aan zijn 245.000 contracten wanneer de beurs op 21 september eenderde lager staat dan nu het geval is. Voor de AEX betekent dat een daling van 513 naar 344 punten. Een duur gokje dus, want zoiets gebeurt bijna nooit. Nou ja, ergens in 1929 en er was ook ooit nog een akkefietje na 9-11. Ook toen werden er vlak voor de aanslagen massaal putjes ingeslagen van United Airlines en American Airlines. Ook de put-opties van Morgan Stanley and Merrill Lynch, twee prominente huurders van de WTC-torens, gingen vlak voor de aanslagen als warme broodjes over de toonbank. Bovenstaande kan natuurlijk ook iets te maken hebben met de ingestorte hypotheekmarkt in de VS, maar als aluminiumhoedje weet u natuurlijk beter. 9-11 was een inside job en er staat ons een nog veel grotere aanslag te wachten. Dicht bij huis deze keer, want de 245.000 put-opties blijken deze keer te zijn afgesloten op de 50 grootste Europese bedrijven. Over en sluiten. Het gras is groen voor de haas. Wij herhalen: het gras is groen voor de haas...
De beurs gaat instorten!!!!111quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Normalneo het volgende:
Ik zie geen rampen of iets dergelijks(dat kan ik niet opmerken uit de kaarten en wil ik ook niet). Persoonlijk zie ik een verhaal wat om geld draait. De "kraan die wordt" dichtgezet door rijke mensen..het geven houd voor hun die dag op en in plaats van liefde in hun hart te krijgen..blokeren ze de energie in hunzelf. Dit is hun goed recht natuurlijk, maar kwa persoonlijke ontwikkeling komen ze daarmee niks verder behalve dat ze als "vreks" bestempeld worden. De mensen gaan verder met hun creaties..en het zijn vooral de meditatieve ambachten die zich kunnen uitten.
Je kan er wel zeker van zijn dat als er iets wereldschokkends gebeurt op die datum dat dit topic als aanwijzing gezien mag worden dat de TS zijn voorgevoel spot on was jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef Handschoen het volgende:
Wat er ook op die dag gebeurd, het wordt meteen aan dit topic gerelateerd straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |