Tis nog geen septemberquote:
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven isquote:
Tis eerder of dan waarom denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 03:21 schreef P8 het volgende:
dan vraag ik me af waarom die grote gebeurtenis van mijn leven, ook de grote gebeurtenis in zijn leven is![]()
Verkapte tvpquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:
Teenwolf. tnx for de ondersteuning...
Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen
Je leest het verkeerd:quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:26 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Verkapte tvp![]()
Is het toevallig springtij dan? En is het te verwachten dat door het weer zoals het nu is, en is geweest dit jaar, er in september zware stormen komen? Hele zware stormen, waardoor er in combinatie met sprintij dingen overstromen/ dijken breken ofzo?
En is het op basis van het weer nu te verwachten dat er regen of juist droogte komt voor die tijd, waardoor dijken sneller breken/ het land sneller overstroomt (dat ze verzadigd zijn ofzo? of bestaat dat niet)?
Gelukkig ken ik mensen die een dochtertje hebben dat het de hele tijd heeft over mensen die lekker in de zon liggen en taart eten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Het is niet te hopen die watersnoodramp....
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan![]()
Dan hoef je ook niet bang te zijn voor overstromingenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben zelfs zo gelukkig dat ik helemaal geen mensen ken met pratende dochtertjes.
+1quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef sneakypete het volgende:
laat er beter niks gebeuren dan ik heb dan vakantie ja/!!
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef vaika83 het volgende:
Het is niet te hopen die watersnoodramp....
Ik heb van iemand gehoord dat haar dochtertje het steeds heeft over mensen die rennen en huizen die onder water staan![]()
Was dat toevallig Mariska uit Driel? Die heeft honderden goedgelovige Betuwnaren laten vluchten naar hogergelegen gebieden omdat er een vreselijke overstroming zou komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb ook wel eens artikelen gelezen waarin zo'n bekende helderziende vertelt al jaren van dit soort doembeelden te hebben met overal water enz. En dat hij echt zoiets heeft van we moeten echt zorgen dat die dijken goed zijn want ik weet ook niet wanneer het gebeurt en of het gebeurt, maar voor mijn gevoel duurt het niet al te lang.
En dit is nu precies waarom al dat soort 'helderzienden' de mond gesnoerd moet worden. Ze verzinnen een aanstaande watersnood om de aandacht te krijgen die ze als kind misten, en dan zijn er mensen die zich druk maken omdat dierbaren in laaggelegen gebieden wonen.quote:Mn vriend en mn ex wonen in regio Utrecht..
U2 LYRICSquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:48 schreef Normalneo het volgende:
dit is superkewlik zoek eigenlijk een speciaal teken hiervoor
echt een geweldige bijdrage YG!
s
ik heb trouwens even wat research gedaan in mijn winamp:
Earth Wind and Fire: September
Blof : Wennen aan september
Greenday : Wake me up when september ends
daar staat tegenover:
Guns & Roses : November Rain
Four seasons : December 1963 Owh what a night
Heb je meer informatie hierover ergens?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef oranjekoek het volgende:
Je zult het waarschijnlijk al wel hebben vernomen dat op 17 juli aanstaande
een zeer belangrijke planetaire afstemming plaatsvindt om de voorbereidende
energie te lanceren voor de kwantumsprong die in september plaatsvindt.
Nog nooit is er op zulk een grote schaal belangstelling geweest voor een
gezamenlijke afstemming als deze. Concreet betekent dit dat miljoenen
zielen die dag een opening zullen creëren die het de hogere
lichtfrequenties toelaat de aarde zeer diep te kunnen penetreren, wat een
enorm groei-potentieel voor de mensheid met zich meebrengt.
Dit kreeg ik zojuist in mijn mail.
Ja ik ben zelf skeptisch hierover, maar wel nieuwschierig! Dit is de volledige mail;quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je meer informatie hierover ergens?
Morgen dus.. spannend, misschien 'merken' sommige mensen iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |