Wat houdt dat in, voor de leken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:28 schreef Normalneo het volgende:
volgens de maya kalender is hij niet "cycle harmonic" iig wel een dichtbijzijnde elapsed kin van 99,9 %
Apocalyptica....mmm...goh, daar zeg je me wat, ik zou hem moeten zien denk ik...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..
het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's
kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?
* Normalneo is benieuwd
en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
nou ja 99,9 % zal hij het hele jaar blijven..en stijgen in % tm 21 december 2012..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, voor de leken?
Wat voor gevoel heb je erbij? Dat het iets negatiefs voor jou persoonlijk of je omgeving is, of op een grotere schaal (als je er überhaupt al zoiets bij voelt)?
ha ha ...je moet weten dat ik ook echt even die link van jou bekeken heb!....maar je weet maar nooit!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:29 schreef CodeCaster het volgende:
Concert Details Het Allegra Kwartet Amsterdam, Noord-Holland
Naam:
Het Allegra Kwartet
Datum:
19 september 2007
Tijd:
20:00u - 21:30u
Omschrijving:
Zie ook www.Lidyblijdorp.nl/Allegra
bij die link die ik gaf staat in het programma alle info..don't worry is freewarequote:
Apocaliptica .. are you frakking insane?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's
Tja, ik vind het moeilijk om specifiek te zijn in dit geval, ik moet mijn gevoel vertalen, maar naar mijn mening is het iets wat in ieder geval een groot effect zal hebben op de bevolking van nederland of misschien wel de hele wereld, wanneer ik er aan denk, rijzen mierentietjes op mijn huid. ik word er bang van, echt iets onheilspellends....iets veel ergers dan 911....ik heb wel het gevoel dat het mij persoonlijk niet treft, ik woon in drenthe...dus mocht je je vakantie nog niet hebben gepland...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
Wat gaat er dan gebeuren? Ik bedoel...kun je daar iets over zeggen? Anders is het een beetje gemakkelijk he. Dan ontspoort bv op die datum ergens in zimbabwe een trein en dan kun jij zeggen van "zie je wel! ik zei toch dat ik een gevoel had!!".
Kun je iets specifieker zijn?
Da's goed bigore, ik heb gelukkig nog even de tijd om me te harden voor een totale nederlaag...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
ik krijg vaker in mijn dromen namen door, of er word gewoon wat tegen me gezegd, informatie waar ik op dat moment wat aan heb, zelfs waar ik de goedkoopste dvd speler kan halen toen ik er naar een op zoek was. erg makkelijk allemaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Normalneo het volgende:
uhm vraagje tussendoor..ik neem aan dat je slaapt in die droom en niet om je belachelijk te maken ofzo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat je ineens een bord voor je hoofd krijgt..met ipv de derde ronde die datum die je noemde..ik bedoel geef eens wat meer gegevens..
[x] wat voorn lettertype
[x] welke kleur letters
[x] omgeving
ik neem aan dat een droom een visuele gedachte is in jouw geval..vertel er eens wat meer over aub. Wat maakte je angstig aan die datum..?
Okay, intuitief moet ik hierop zeggen dat dit klinkt als een waarschuwing van God, een waarschuwing je te behoeden voor mensen die valse gaven hebben (dus niet van de Heilige Geest) en hun gebroken beloftes, wat ook past bij een slechte liegende geest.quote:Beware the bearers of false gifts & their broken promises
Waar ga jij die dag heenquote:Op maandag 15 januari 2007 05:43 schreef Maisnon het volgende:
Nu vind ik het ook spannend worden, leuk dit soort dingen altijdIk heb ook altijd wel een voorgevoel voor erge dingen die mijzelf aangaan, en tot nu toe niks gevoeld dus waar ik die dag ben is het veilig
De Efteling denk ik,quote:
Ehm, wat is datquote:Op maandag 15 januari 2007 07:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De Efteling denk ik,, gaan we samen in de Fata Morgana terwijl iedereen opgegeten wordt door aliens
tvpquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:32 schreef bigore het volgende:
Bookmark, 20 september ga ik je uitlachen.
1 2 3 | modus blockers aan.. ?> |
Beware of the bearer of false giftsquote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Normalneo het volgende:
Even heel kort wat mij betreft een samenvatting en hoe ik alles nu het hier zo lig intrepeteer. In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..
Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beware of the bearer of false gifts
Je hebt wel gelijk hoor, ik laat het verder ook op z'n beloop, maar ik kan het toch nooit laten om even mijn redenaties los te laten, aard van het beestje zeg maar...die redenaties deel ik graag...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:12 schreef Normalneo het volgende:
gelukkig eet ik nu een fruit bar..(beschuit met appel vulling) dan breekt ie niet uit..
yg, ik heb wel eens gehoord dat iemand een voorspellende droom had..die was ook niet uitgekomen. Probeer je aub een beetje rustig te houden..toch? Straks wordt je helemaal..je weet wel man..![]()
![]()
het belangrijkste is immers dat je je kind gewoon eten kan geven, je vrouwtje lief kan hebben..en samen knus achter de open-haard gaat zitten en gewoon geniet..maar wel minder jah..dat die vrouw dat gevoel ook deelt..
hoe betrouwbaar is ze eigenlijk? ik bedoel heb je misschien een lapje tekst met haar voorspellingen voor 2006? en denk je niet door hier te posten dat het niet alleen maar erger wordt? ohw wacht..tegen die tijd hmm..
Nou Elvi, ik zit niet echt te wachten op iets ergs hoor, mijn bedrijfje begint net lekker te draaien, we willen graag nog een tweede kindje, van mij hoeft zo'n ramp ook niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:46 schreef Elvi het volgende:
Ik zelf denk niet dat er een nuclaire oorlog uitbreekt eigenlijk...
Volgens mij zitten jullie elkaar gek te maken. Je kan misschien ook té graag willen dat er "iets ergs" gebeurd. Angst verkoopt he![]()
Ik zeg niet dat er niks gebeurd op die datum, maar moet het meteen zo extreem ernstig zijn?![]()
Ach, wat is erg? Als ze heel het midden oosten platnuken........ik denk best dat e veel mensen zijn die het geen flikker interesseertquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:46 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij zitten jullie elkaar gek te maken. Je kan misschien ook té graag willen dat er "iets ergs" gebeurd. Angst verkoopt he![]()
Ik zeg niet dat er niks gebeurd op die datum, maar moet het meteen zo extreem ernstig zijn?![]()
ik las platneukenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach, wat is erg? Als ze heel het midden oosten platnuken........ik denk best dat e veel mensen zijn die het geen flikker interesseert
Dit is het huidige gevaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:16 schreef vosss het volgende:
Ach, wat is erg? Als ze heel het midden oosten platnuken........ik denk best dat e veel mensen zijn die het geen flikker interesseert
Dat hele gebeuren met het midden oosten is zo gespannen, dat de tijd voor een vreedzame oplossing naar mijn mening voorbij is, de mensen zitten daar zo vast in structuren, overtuigingen, tradities, godsdiensten, dat ze geen kant meer op kunnen, ze zitten klem in hun eigen werkelijkheid, niemand van buiten kan ze daar uit die situatie krijgen, zelf gelukt het ze ook niet meer, de wens om uit die klem te geraken wordt zo groot, dat spanningen zich zo ophopen en dat het daardoor een keer tot 'ontploffing' moet komen... de druk moet van de ketel, verbroedering en eenheid moet weer mogelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
nuclaire oorlog wordt wel in grotere lijnen 'verwacht' in deze periode.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:46 schreef Elvi het volgende:
mjah ik had niet over Nostradamus moeten beginnen.......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef UncleScorp het volgende:
Als je over Nostradamus begint ...
The great star will burn for seven days
The cloud will make 2 suns appear
The large mastiff will howl all night
when the great pontiff changes his abode.
Ivm die 2 zonnen ... momenteel is komeet McNaught achter de zon gedraaid.
Deze zal feller schijnen dan eerdere kometen en kan geinterpreteerd worden als een 2e zon
(http://space.com/spacewatch/070112_ns_comet_mcnaught.html)
ja hallow sorry het hebt toch geen enkel nut om jezelf op te fokken..dit is al het zoveelste wat je hoort..vorig jaar waren het de tsunami's en de aliens..nu weer zoiets..wat wilde je eraan doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beware of the bearer of false gifts
Ow ik had nog niet eens door dat je dit op jouw persoon nam ... was niet mn bedoeling ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef Normalneo het volgende:
maar enjoy me with ur knowledge ipv mij als bearer of false gifts uit te makenlaten we dit "normaal" bespreken..
Ik had het over die persoonquote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Normalneo het volgende:
In het begin van het jaar wordt er veel gegeven aan mensen in de hele wereld..allerlei vormen van geld en hulp..alles wat eigenlijk mensen toch wel enigsinds vooruit kan helpen af en toe..
Dan halverwege..de hand op de "knip" de persoon in het begin stopt met het uitgeven en er vervliegen kansen om door-te-zetten.
Doet effe een linkje naar de hele tekst.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar weet je niet eens waar de zin vandaan komt ...
Het komt nl van een graancirkel van een alien die een disk met tekst vasthad.
Er staat nog meer in maar ik zal het hier maar al bij laten
Zulke films wil ik niet zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:17 schreef Normalneo het volgende:
ahw het welbekende..ik wil geen slaaf zijn van..ken je die film de body snatchers..ohw..we kunnen ons verstoppen in het riet..maar we gaan in hun..uhm bedrijfje de eieren verbranden..catch me if u can..u can rum..be just like them walk like a alien(zombie stylus mode)
ps misschien zijn het wel vrouwelijke alienersters..en wie weet wat die met je doen![]()
Och... niks mis met een beetje probequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga liever in een keer dood door een bom dan dat aliens komen en en en wie weet met ons gaan doen
Ach welnee, WMD's worden enkel gebruikt om te dreigen en dus je zin te krijgen. Wie in deze wereld er eentje afvuurt gaat voor totale zelfvernietiging; wat is de winst, zelfs voor een dicator zijnde, als iedereen dood is? Zelfs Osama zou zo gek niet zijn. Iran en Noord-Korea willen alleen maar wat te zeggen krijgen in de wereld en dat wil de VS ze beletten, wat ook begrijpelijk is vanuit hun oogpunt gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:57 schreef RickySway het volgende:
[..]
nuclaire oorlog wordt wel in grotere lijnen 'verwacht' in deze periode.
Nostradamus noemde de periode 2007-2012 "Time of Trouble" waarin WW3 en de antichristen plaats vinden.
Niet dat ik Nostradamus geloof, maar wellicht is er een soort 'algemeen' doemdag-gevoel dat men door de eeuwen heen met zich mee draagt ?![]()
Beschrijf eens?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:59 schreef sanni het volgende:
voorgevoel en vooruitzichten
Ik heb met enige regelmaat post-apocalyptische dromen eerlijk gezegd, maar heb er nooit over nagedacht dat het een andere reden zou hebben dan vermaak. Misschien probeert het onderbewustzijn me er wel op voor te bereiden oid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:17 schreef Forkbender het volgende:
Ik had vannacht een onheilspellende droom. Geweld. Ontploffingen. Angst. Verdeeldheid. Pijn. Bedacht me alleen niet om op een kalender te kijken.![]()
Fijne verjaardag zoon, hier heb je een post apocalyptische nuclear stralende wereld om in te spelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:48 schreef UncleScorp het volgende:
Zeg niet te depri hé ... mijn jongste zoon wordt die dag net 7
Oh dus dat is het! Dat we weer geld moeten weggooienquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef TeenWolf het volgende:
wat gek, een oom van een vriend van me had ook een keer een droom over 2007, namelijk dat een grote tsunami Amerika zou treffen.
Het is een man die soms dingen aanvoelt, soms gebeurt het hem dat hij eerstiemand in zijn droom ziet voor hij diegene ook daadwerkelijk voor het eerst ontmoet.
12 januari 2010 zegt weinig. de maand, dag en jaar zit geen 7 in, alleen de uitkomst van de optelling van dag , maand en jaar....07-07-2005 zou wat ander geweest zijn, alleen de uitkomst van de optelling van dag,maand en jaar blwordt dan ook geen 7 sterker nog, welke data je ook in 2005 zou nemen er komt nooit 7 uit bij de einduitkomst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Masta-t het volgende:
En dan hebben we nog dat 12 januari 2010 -> 1+2+1+2+1 = 7 en 7 is een priemgetal. net als 19!
ik voel de kracht...
REPENT SINNERS! THE END IS NEAR
Ik vind het ook altijd zo typisch, dat dit echt al een aantal jaren achter elkaar door diverse mediums/paragnosten verwacht wordt... Een keertje ernaast zitten, oké, maar blijkbaar komt dit toch elke keer weer terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:57 schreef YourGuardian het volgende:
Teenwolf. tnx for de ondersteuning...
Ik heb paragnosten en andere 'mediums' gesproken en een paar daarvan verwachten zo rond september een watersnootramp die de gehele westkust van Nedreland doet wegvagen....dat zou een gevolg kunnen zijn van zo'n verschuiving van een tectonische plaat....tis natuurlijk maar een speculatie.....maar het zou kunnen....zo zijn er natuurlijk veel theorieen mogelijk...
Dat is niet zo vreemd. Nederland blijft kantelen, en onze waterschappen nemen het ook al jaren niet zo nauw.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo typisch, dat dit echt al een aantal jaren achter elkaar door diverse mediums/paragnosten verwacht wordt... Een keertje ernaast zitten, oké, maar blijkbaar komt dit toch elke keer weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |