Was net naar de boekwinkel. Heb Jenkins gekocht na een beetje vergelijken met vergelijkbare literatuur. Bedankt iedereen voor de links en zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:12 schreef huupia het volgende:
[..]
ik heb het boek van john major jenkins gelezen en dat is zeker een aanrader. wel pittige kost trouwens![]()
Precessie, precessie is fascinerend en het onderwerp in de volgende documetaire.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef huupia het volgende:
ik denk dat het hele 2012 gebeuren te maken heeft met een natuurlijke cyclus die er altijd al is geweest.
namelijk die van precessie http://nl.wikipedia.org/wiki/Precessie
de precessie cyclus duurt 25.920 jaar . in deze periode maakt de aarde een baan langs de 12 tekens in de dierenriem. vandaar dat we nu in het aquarius tijdperk zitten. elke graad duurt 72 jaar
dus 360 x 72= 25.920 jaar
maya's en egypenaren wisten al van deze cyclus . 2 x per cyclus komen we in een lijn te staan met de zon en het hart van de melkweg . dus elke 12.960 jaar . de jkrachten die dan vrijkomen brengen gigantische rampspoed met zich mee
2012 -/- 12.960 jaar = 10.948 jaar v. chr.
het tijdperk van leo ( daarom is volgens mij de spinx ook uit deze periode )
dit was de tijd dat de laatste ijstijd abrupt tot een einde kwam en veel rampspoed veroorzaakte. veel diersoorten zijn toen uitgestorven .
ook het verhaal over atlantis stamt uit die tijd.
mijn vrees is dan ook dat dit een natuurlijke cyclus is waar we niks aan kunnen doen en gewoon bij het leven hoort.
blijft wel fascinerend allemaal .
Bron?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:15 schreef Blin het volgende:
ik heb niet het hele topic gelezen maar volgens de maya kalender is in 1986 als ik het goed heb de wereld ook al eens vergaan
Er zijn ook veel Maya-kenners die er op een dergelijke manier over denken. 2012 betekent voor hen een verandering in het bewustzijn van de mens. Dit hoeft niet radicaal op een bepaalde datum zo te zijn en kan al aan de gang zijn, maar tegen die tijd zou het omslagpunt er zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Blin het volgende:
eens even zoeken monumen
ik kan het niet zo snel vinden maar ik wet tog zeker dat ik er ooit iets over gelezen heb
geen punt blijf gewoon doorzoeken
iig in 2012 vergaat de wereld dus niet maar gaan we dus gewoon over naar de 5e dimensie en begind er weer een nieuwe periode van 26 000 jaar oid
Je hebt een stel lichtwerkers die bijna hopen op een soort van apocalyptische chaos, ik zou niet weten hoeveel aanhangers die theorie heeft. Ik ben ok meer van de subtiele omslag eigenlijk, langzaamaan de kritieke massa bereiken en klaar is klaraquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:01 schreef maedel het volgende:
Nou denk ik er tot nu toe zelf ook nog zo over dat we naar een nieuwe periode gaan, met een ander bewustzijnsniveau.
Nou zijn er ook mensen die denken dat er een enorme zuivering komt van de aarde, en daarbij hoort ook een enorme vermindering van het aantal mensen op aarde. Zeg maar, een massasterfte o.i.d.
Hoe groot is de groep die dat idee aanhangt eigenlijk? En hoe zou je die theorie kunnen verklaren?
Mijn gevoel zegt nu dat dat niet gaat gebeuren. Ik zou het ook verdomd jammer vinden eigenlijk![]()
De vraag is natuurlijk dan, wat is klaar?quote:
Ik weet het niet, het zal wel iets met bewustwording te maken hebben ofzo. Misschien dat het geïsoleerde gevoel van ons minder wordt en dat we meer met de omgeving kunnen doen qua realiteitsschepping. Of misschien iets heel anders. We komen er vanzelf wel achter lijkt mequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:10 schreef maedel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk dan, wat is klaar?![]()
Nou ja, dat denk ik dan ook maar. Tot nu toe is het een mooi verhaal en allemaal heel spannend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Of misschien iets heel anders. We komen er vanzelf wel achter lijkt me.
Ik denk dat de 'echte lichtwerkers' zich op de subtielere niveaus van de werkelijkheid bewegen. Zoals jij inderdaad aangeeft subtiele veranderingen welke de grote omslag verdeelt over een periode van tijd. Niet de poolomslag in 1 keer lees ik her en der.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef jogy het volgende:
Je hebt een stel lichtwerkers die bijna hopen op een soort van apocalyptische chaos, ik zou niet weten hoeveel aanhangers die theorie heeft. Ik ben ook meer van de subtiele omslag eigenlijk, langzaamaan de kritieke massa bereiken en klaar is klara.
zeker een aanraderquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:29 schreef francorex het volgende:
[..]
Precessie, precessie is fascinerend en het onderwerp in de volgende documetaire.
De reactie van Huipia zou de inleiding kunnen zijn voor deze docu, super.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7602456638129301076&q=THE+GREAT+YEAR&hl=en
Een aanrader.![]()
ja leuk, dat is een RFID, dat is heel iets anders als een mind control-tracking device.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Zal niet lang meer duren...
in sommige opzichten wel, in andere opzichten niet. het is niet zo dat ze in het leger al 10 jaar voorlopen op Intel op het gebied van miniturisatie van transistors.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je je met technologie bezig houd, dan weet je dat de technologie die het leger gebruikt 10 jaar verder in de toekomst is dan wat er op commercieel gebied beschikbaar is. Nu is het nog niet mogelijk om die dingen klein genoeg te maken, maar dat zal over een jaar of 3 wel verholpen zijn.
ik geloof best dat er groeperingen zijn die iedereen een RFID willen aansmeren hoor, daar niet van. het ging me meer om het mind-control-GPS-tracking-gedeelte.quote:Ik denk eerder dat het via een commerciele weg geimplementeerd zal worden, zoals nu al gebeurd in sommige uitgaansgelegenheden in de VS. Zonder Chip kun je daar geen drankjes aanschaffen.
Hoe kan dat? Over 5 jaar is het 2012...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je je met technologie bezig houd, dan weet je dat de technologie die het leger gebruikt 10 jaar verder in de toekomst is dan wat er op commercieel gebied beschikbaar is.
Langs de andere kant ... zoals tegenwoordig iedereen rondloopt met GSM's en GPS'en ... enkel de RFID chip nog bluetoothen met de rest en het tracking-gedeelte is klaarquote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Byte_Me het volgende:
het ging me meer om het mind-control-GPS-tracking-gedeelte.
heb je die accu van je mobieltje weleens gezien? ga je die ook implanteren?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Langs de andere kant ... zoals tegenwoordig iedereen rondloopt met GSM's en GPS'en ... enkel de RFID chip nog bluetoothen met de rest en het tracking-gedeelte is klaar
Rest enkel nog de mind-control
Oeheee.... ik neem nog een slok colaquote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Zal niet lang meer duren...
die hebben ze misschien niet eens nodig. je lichaam is de accuquote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
heb je die accu van je mobieltje weleens gezien? ga je die ook implanteren?
Het leger 10 jaar vooruit? Misschien Area 51 ofzo, maar over het algemeen lopen ze behoorlijk achter.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je je met technologie bezig houd, dan weet je dat de technologie die het leger gebruikt 10 jaar verder in de toekomst is dan wat er op commercieel gebied beschikbaar is. Nu is het nog niet mogelijk om die dingen klein genoeg te maken, maar dat zal over een jaar of 3 wel verholpen zijn.
Heb je ook al in Nederland, maar is nooit een succes geworden. Ook in de VS zijn dergelijke toko's nog op 1 hand te tellen.quote:Ik denk eerder dat het via een commerciele weg geimplementeerd zal worden, zoals nu al gebeurd in sommige uitgaansgelegenheden in de VS. Zonder Chip kun je daar geen drankjes aanschaffen.
bodyheatquote:Op maandag 26 februari 2007 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
heb je die accu van je mobieltje weleens gezien? ga je die ook implanteren?
Ik ben nu The.Great.Global.Warming.Swindle.WS.PDTV.XviD-REMAX.avi aan het kijken, goede docu!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef dmace het volgende:
Vandaag wegens griep wat tijd gehad om eens wat filmpjes te bekijken. "Worden Wij Wakker" was interessant, maar wel een beetje saai. "Alchemist and the great cross" was daarentegen een stuk interessanter.
Ook niet te versmaden is The Great Global Warming Swindle. Dit heeft niet zozeer met 2012 te maken, maar het zou best eens kunnen dat docu's als deze bijdragen tot het voorspelde menselijk ontwaken.
en precies in die maand en jaar is hassan 2 van marokko doodgaan,de boefje!quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kwam door Nostradamus enzo.
L'an mil neuf cens nonante neuf sept mois,
Du ciel viendra un gran Roy d'effrayeur.
In the year 1999 and seven months [July],
A great King of Terror will come from the sky.
En de drie negens. Kreeg je films als End of Days ed.
De milleniumbug was een jaar later pas.
Hmm, LiveScience, Een soort van "KIJK" gemaakt van Amerikaans overheidsgeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
Sun Blamed for Warming of Earth and Other Worlds
Hebben jullie ervaring met het ene of met het andere systeem (of met allebei)? En waarom is het ene systeem beter dan het andere?quote:The fact that the Mayan Long Count was based on the day the sun was in Zenith in Izapa, has however created a very significant misunder-standing among modern people and this is that it would end on December 21, 2012. The particular date the sun is in Zenith in this location obviously have no relevance in the rest of the world, but because of the power of tradition some will still adhere to it. In reality, the creation cycle that began as the First Father erected the World Tree will end on October 28, 2011. This day is also 13 Ahau in the Sacred Mayan calendar, an energy with great prophetical relevance. bron(klik op 'introduction' onder mayan calendar)
ja die freeware is er, gewoon een website:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook daar zijn de meningen over verdeeld als je goed zoekt. Is er eigenlijk freeware beschikbaar die de stand van de planeten laat zien op een bepaalde datum? Hetgeen wat ik nogal frapant vindt van het hele 2012 gedoe is dat er meerdere beschavingen op verschillende tijden zijn geweest die 2012 als einde van hun kalender hebben gekozen.
Ik heb ook wel eens gelezen dat men zich 5 jaar vergist heeft en dat 2012 dus 2007 zou moeten zijn. Van de andere kant, da's ook niet de eerste keer dat ik paniekzaaiberichten leesquote:Op woensdag 18 april 2007 09:58 schreef YourGuardian het volgende:
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...
Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.
YG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |