abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47820644
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar is dat niet zo vaak zo... Dat juist de angst voor het onbekende chaos te weeg brengt?
Stel er land een ufo... Wedden dat "we" er met alle mogelijke wapens omheen gaan staan? Want Oe.. de engste alienfilm (en dan bedoel ik nie die met die naam) zou toch eens waarheid worden...
beetje eerst schieten, dan praten....
idd, angst voor het onbekende brengt chaos met zich mee en ik ben ervan overtuigd (alhoewel je natuurlijk voorzichtig moet zijn met een overtuiging) dat er een keer een tijd aan zal breken wanneer bepaalde gebeurtenissen plaats zullen vinden die voor de doorsnee burger, niet verklaarbaar zullen zijn..
En of dat nu ufo's zijn, of een dimensieshift, of een andere gebeurtenis met x-files elementen.

Ik denk persoonlijk, dat ik, juist doordat ik in de afgelopen 10 jaar veel kennis heb opgedaan van het onbekende en ook het geleerde in de praktijk heb gebracht, vanuit deze ervaring straks mensen echt kan helpen wanneer er iets zou gebeuren wat niet zo te verklaren zou zijn.

Dat zou natuurlijk niets zeggen of ik het er op het moment van de gebeurtenis niet moeilijk mee zou hebben, maar ik weet wel dat ik snel mezelf weer op de rit weet te krijgen, om vervolgens, die mensen die er nog niets van begrijpen, bij te staan, uit te leggen en te helpen hun ervaring te omkaderen, te verwerken en het te accepteren.

Ik hoef bijvoorbeeld met mijn buurvrouw niet te beginnen over buitenaards leven of iets dergelijks, da's allemaal lariekoek, zo redeneert ze....ik denk dat wanneer er zo'n gebeurtenis zou plaats vinden, ze stijl achterover zou slaan en in een total shock zou geraken...dan is het toch mooi dat ze een buurman heeft die er inmiddels al het een en ander over heeft gelezen...
pi_47824568
Bavianen Emmen trekken landelijke aandacht

EMMEN (ANP) Heel Nederland lijkt zich bezig te houden met de in paniek geraakte mantelbavianen van Dierenpark Emmen. De 120 apen zitten vanaf maandag op een rots. Waar de apen van geschrokken zijn, is niet bekend.

Zo'n beetje alle landelijke kranten zijn hier geweest. Ook radio en televisiestations komen langs, zei donderdag een woordvoerster van het park. Ook in Belgie en Duitsland hebben de apen inmiddels de aandacht getrokken.

Het park is deze week bezocht door een paragnost en een dierentolk. Ook sturen belangstellenden mailtjes waarin ze mogelijke oorzaken noemen voor de paniek. We horen van alles. Het zou kunnen liggen aan de voorgenomen verhuizing van het park, ufo's, aardschokken, de overgang van de winter naar de zomertijd of mogelijk is er een natuurramp in aantocht", zegt de woordvoerster.

Bron: Refdag.nl

Ik had het eerder in dit topic over de onrustige dieren die waargenomen zijn de dagen voor de tsunami...
Dit artiekeltje is ook wel erg vreemd...

Maar idd, misschien zijn ze wel erg onrustig over het feit dat ze moeten verhuizen, onze kat was weken ervoor ook al erg uit zijn doen toen we gingen verhuizen..Ze voelen verandering toch op de een of andere manier haarscherp aan...

[ Bericht 2% gewijzigd door YourGuardian op 31-03-2007 10:37:24 ]
pi_47830707
Leuk, maar wat gebeurde er dan in 1994 en 1997, toen deze groep bavianen hetzelfde had????

e.e.a. duurde overigens maar een paar dagen, dus nu zitten ze vast weer netjes aan de banaan in het zonnetje
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_47855019
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef dmace het volgende:
Leuk, maar wat gebeurde er dan in 1994 en 1997, toen deze groep bavianen hetzelfde had????

e.e.a. duurde overigens maar een paar dagen, dus nu zitten ze vast weer netjes aan de banaan in het zonnetje
EMMEN - Voorbijvliegende UFO's veroorzaken de problemen bij de bavianen in Dierenpark Emmen.

Dit stelt Anton Teuben uit Hoogezand. Hij verdiept zich al jaren in UFO-waarnemingen. Volgens hem zijn er vorige week boven het park UFO's waargenomen. Daardoor zouden de apen van slag zijn. De bavianen zijn eerder van slag geweest in 1994 en in 1997 en dat viel volgens Teuben ook samen met UFO-waarnemeningen.

Nu weet ik niet hoe serieus ik Anton Teuben moet nemen hoor, maar hij heeft wel een leuke site...
  zaterdag 31 maart 2007 @ 21:34:02 #130
167723 sanni
Acima de seu
pi_47872087
Ik heb alweer een raar gevoel in mijn maag, een soort knagend gevoel...Segt dat iets over wat
er staat te gebeuren dit jaar? oh..heb trek
pi_47965370
Na lang nadenken plemp ik hem er toch maar op, kan mij het schelen, het is toch al een beetje remitopic geworden....
Een pittig gesprek met mijn Zelf...een channeling, mijn manier om een richting te vinden in het woud van vragen...vele van deze 'gesprekken' vormen een Rode draad, welke een(denk) richting aangeeft.
Door de jaren heen, is de richting steeds juist gebleken. maar natuurlijk...kunnen details ingekleurd worden door wat je zelf denkt, of wil horen.
Daarom is herhaling in een channeling zo belangrijk, het is als een soort ingebouwde beveiliging, tegen te veel inkleuring van de eigen gedachten. En nogmaals...en channeling is niet zo'n beste raadgever wat tijd, of data's betreft...

Lees het met een knipoog , neem er notie van en als je er niets mee kan, leg het met respect naast jou neer...

Channeling dinsdag 20 maart 2007

Vrienden ben ik wel reeel bezig?

Laten we het volgende zeggen, jou belangstelling voor 2007 is niet zonder reden, diep in jou informatieopslag ligt een plaatje zoals het zou kunnen worden in deze tijden, vergeet niet dat tijden veranderen, veranderende tijden brengen veranderende situaties met zich mee, en veranderende situaties kunnen leiden tot een ander toekomst beeld, vele van de in jou opgeslagen gegevens blijken niet geheel meer aan te sluiten bij de inmiddels veranderende realiteit, dit wil niet zeggen dat alles koek en ei is, wanneer je de wetmatigheden van de universele energie erop loslaat, laat er haast geen mogelijkheid open om ergens een uiting te geven van de opgehoopte energieen welke hun uitweg zullen moeten vinden. Deze uiting zal immer een uiting zijn van frustratie, want laten we wel zijn, er ligt een hoop frustratie te wachten bevrijdt te worden, deze bevrijding zal niet zonder slag of stoot plaatsvinden, aan jou de vraag, wil jij je focussen op gebeurtenissen van doemdenkende aard, of wil jij je focussen op gebeurtenissen van blije aard, welke werkelijkheid verkies jij? Je weet dat jou gedachten verantwoordelijk zijn voor jou werkelijkheid. Hoe wil jij jou werkelijkheid vormgegeven zien? Wil jij in een wereld leven vol frustratie en ellende? Of wil jij in wereld leven waarin alles in harmonie met elkaar samenwerkt, zonder frustratie en ellende.

Maar wat als ik in het midden blijf, ik schouw hier en ik schouw daar, zonder oordeel, zonder angst, wat zou 2007 mij dan laten zien?

Lieve vriend, 2007 heeft alle facetten in zich om een breed scala aan werkelijkheden ten toon te spreiden, vele werkelijkheden zullen samenkomen, vele werkelijkheden zullen versmelten en zullen geen op zichzelf staande, feiten meer zijn, alles samen, dus welke waarheid ook aan het licht mag komen, alles heeft een gevolg, op elke samenkomst van elke werkelijkheid zal een reactie volgen, dit zal een hectisch gebeuren zijn, want men verwacht 1 onthulling, maar wat als onthulling na onthulling plaats zal vinden, alle werkelijkheden zullen elkaar kruisen, een kruispunt waarop de hele wereld de ultieme waarheid zullen mogen proeven. Het is aan hen die bepalen wat zij met die waarheid doen, hoe ga je met de versmelting der werkelijkheden om? Blijf je neutraal, zoals jij zegt te doen, of trek je partij, hoe het ook zij, je zult in een situatie belanden waarin scheiding een realiteit zal worden, je zult altijd gelovers en niet gelovers blijven behouden en je zult een groep hebben die denken dat elke mogelijkheid een realiteit is, de neutralen. Een natuurlijke scheiding, die jou laat verkiezen welke werkelijkheid jij verkiest.

Een ieder van jullie zal zijn eigen werkelijkheid verkrijgen, als een reflectie van haar gedachtegang en werkelijkheidsbeleving van dat moment. Eigenlijk zoals nu het geval is, maar straks zul je veel meer te verkiezen hebben, omdat wanneer de diverse werkelijkheden samen zullen smelten, er geen beperkingen meer zijn, geen grenzen waarbinnen je je eigen werkelijkheid nog af zou kunnen kaderen, je zou je verloren kunnen voelen, doordat je geen kaders meer ter beschikking hebt waar je nog tegen aan zou kunnen leunen. Diegene die weet heeft van de werking van zichzelf en de universele energie zal om weten te gaan met de vrijheden die hij eensklaps verkrijgt. De ander zal zich compleet verloren voelen in een werkelijkheid die geen grenzen meer heeft, het punt van waarneming zal zij compleet uit het oog verliezen. Weet wie je bent en welke plek jij binnen dit universum inneemt, want dat zal jou coordinatiepunt zijn waarop jij je kunt focussen om je een weg te banen binnen een werkelijkheid zonder grenzen. Elke keer wanneer je de weg dreigt kwijt te geraken, focus je je op jezelf, want jij bent het middelpunt van het al, de thuishaven, het baken.

Komt dit geleidelijk?

Werkelijkheden versmelten geleidelijk, alleen de uiting van de samenkomst van alle werkelijkheden is een eenmalige gebeurtenis, een punt waarop alles 1 is, zie het als allemaal cirkeltjes welke in elkaar worden geschoven, wanneer je dit langzaam doet, zie je de cirkeltjes steeds kleiner worden, tot op het punt, waarop de cirkeltjes allemaal over elkaar heen liggen en je niet meer ziet dat er cirkeltjes over elkaar heen liggen, dan zie je slechts 1 punt, een cirkel, waarin alle werkelijkheden samen zijn. En dit punt is als een punt waarop de doden tot leven komen, alle dimensies samen, zou dat geen gekke gewaarwording zijn? je zult stevig in je schoenen moeten staan om deze integratie der dimensies het hoofd te kunnen bieden en toch zeggen wij, het is te doen. Eigenlijk zeggen wij, ben je bang voor spoken of niet, hoe versla je de draak in je dromen?, door er geen angst voor te hebben, want spoken zijn slechts een angstbeeld van jou eigen werkelijkheid, zie jij aliens met angst en beven tegemoet, of ontvang je ze met open armen, of schenk je er geen aandacht aan?

Ik kan me dat zo slecht voortellen dat alles samenkomt in een keer, dat moet toch de aardige chaos met zich meebrengen.

Elke overgang van het ene naar een ander tijdperk geschied door middel van een kantelpunt, een plotsklapse ommekeer, daar is dit universum op gebaseerd, het in standhoudende systeem van dit universum, liefde, is gebaseerd op ommekeer, van links naar rechts, met een nulpunt ertussen in. Een nulpunt, als een maansverduistering, of een zonsverduistering, een punt van herbezinning, een punt van herijking, een punt van kiezen, zo'n samenkomst der werkelijkheden duurt niet lang, want de elkaar overlappende cirkeltjes zullen zich weer van elkaar verwijderen, met welk cirkeltje wil jij mee?

En wat over dat magische jaar 2012?

Vele verhalen doen de ronde over een kantelpunt, vele beschavingen voorzagen een samenkomst der dimensies en trachtten te berekenen wanneer deze samenkomst voor toekomstige generaties plaats zou vinden. Echter, zij namen niet in acht dat de collectieve menselijke geest, processen in een versnelling kan brengen. Vele volkeren berekenden de samenkomst aan de hand van rotatatiesnelheden der planeten, maar verwaarloosden de invloed van het collectieve menselijke handelen, het collectieve gedachtegoed, deze collectieve energie is van grote invloed op de rotatiesnelheden van omloopbanen en kan een versnelling teweegbrengen bij de totstandkoming van de samenkomst der werkelijkheden.
2012 is slechts een getal, mensen vergeten dat alles, maar dan ook alles bewustzijn is en met elkaar in verbinding staat, zo ook het gehele zonnestelsel, het gehele universum, waarom zo vele ogen op jullie gericht? Omdat jullie de sleutel zijn. Collectief zijn jullie overeengekomen dat dit kantelpunt eerder plaats moet vinden, dan het mechanische kantelpunt aan gaf. Onbewust voorzien jullie dat dit kantelpunt eerder plaats MOET vinden omwille van een totale vernietiging van het al tegen te gaan, wanneer gewacht zou worden tot 2012 zou geen van jullie het overleven. Jullie zelf hebben deze versnelling op gang gebracht, omwille van jullie eigen redding. Niemand zal jullie komen redden, geen aliens, geen god of Jezus, jullie redden jezelf van een catastrofale ondergang door versnelling der processen te bewerkstelligen, en dat lieve vrienden, is een hele slimme zet!

Wordt dit een werkelijkheid voor iedereen?

Werkelijkheden worden werkelijkheid zodra een punt van zelfherkenning is bereikt, een kritische massa, daar weet jij alles van. De collectieve menselijke geest, geeft aan dat er iets met de aarde moet gebeuren, voordat het te laat is, de collectieve menselijke geest is het met elkaar eens dat er iets moet gebeuren om de aarde te redden van haar ondergang, dus wanneer je zegt is dit een werkelijkheid, zou je niet slechts naar jou eigen werkelijkheid dienen te kijken, maar naar de som van alle werkelijkheden samen, een vertaling van dit collectieve denken uit zich in een paar woorden. Men is oorlog spuugzat, men verkiest een schone aarde, men verkiest de waarheid boven de leugen, men verkiest samenwerking en harmonie en respect voor alles wat leeft, men verkiest liefde boven haat.

Dat is zo ongeveer de strekking van het collectieve denken op het moment, slechts een kleine groep mensen tracht dit collectief te verwarren, maar het is te laat, de collectieve energie heeft vele processen op gang gebracht, zowel op jullie aarde, als wel in het gehele universum, welke niet meer te stoppen is, er is geen beschaving binnen dit universum die deze collectieve wens nog weet te stoppen. Jullie zelf maken dit mogelijk, dus heb geen angst wanneer jullie straks jullie eigen resultaat in de ogen kijken, het is een weerspiegeling van je zelf. Heb geen angst voor jezelf, hou van elk vezeltje, elk celletje, elke gedachte, heb vrede met jezelf en doe jezelf op geen enkele manier geweld aan, martel jezelf niet door aan verwachtingen van andere mensen te voldoen. Wees jezelf in elk opzicht. Hou van jezelf, maar wat nog belangrijker is, accepteer jezelf, want slechts dan ben je in staat jou uiterlijke werkelijkheid om jou heen te accepteren, zonder angst en zonder oordeel, en te laten voor wat het wenst te zijn.

Dank, voor dit schrijven
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:06:33 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47967286
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef YourGuardian het volgende:
Na lang nadenken plemp ik hem er toch maar op, kan mij het schelen, het is toch al een beetje remitopic geworden....
[...]
, neemt niet weg dat er aardig wat lurkers zijn, ik heb er geen zinnig woord over te zeggen maar vind het wel erg boeiend eigenlijk . Het is uiteindelijk toch jouw droom natuurlijk .

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 03-04-2007 16:36:29 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_47967484
Interessante gids(en) heb jij zeg

Topverhaal en ik kan me er zeker wel in vinden!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:35:38 #134
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_47968599
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:23 schreef YourGuardian een lang verhaal
Mooi verhaal.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
pi_47968843
quote:
Onbewust voorzien jullie dat dit kantelpunt eerder plaats MOET vinden omwille van een totale vernietiging van het al tegen te gaan, wanneer gewacht zou worden tot 2012 zou geen van jullie het overleven. Jullie zelf hebben deze versnelling op gang gebracht, omwille van jullie eigen redding. Niemand zal jullie komen redden, geen aliens, geen god of Jezus, jullie redden jezelf van een catastrofale ondergang door versnelling der processen te bewerkstelligen, en dat lieve vrienden, is een hele slimme zet!
Okay, WTF!? Als we niks doen dan wat?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:55:32 #136
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47969390
Gids, mag ik een korte, bondige reactie op dit nieuws.

' '

Dank je.
Zyggie.
  vrijdag 6 april 2007 @ 01:26:14 #137
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48066553
bye guardian
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:39:51 #138
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_48164507
YG heel interessant dat laatste automatische schrift
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_48450903
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...

Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.

PS. ik heb deze reactie ook op het grote 2012 topic geplaatst, maar het leek mij hier ook wel gepast.Het 2012 Topic - 2e Editie

YG
pi_48501236
quote:
Op woensdag 18 april 2007 10:25 schreef YourGuardian het volgende:
Wil ff 1 ding kwijt...
Men spreekt allemaal over 2012, want zo staat het immers in vele geschriften vermeld...
Echter, zijn er maar weinig mensen die beseffen hoe de gregoriaanse kalender in elkaar geflanst is, ze zijn voor het gemak het jaar 0 vergeten, en de 1ste vier jaar van het nieuwe keizerschap... waardoor we dus 5jr achter lopen, volgens onze huidige kalender....
Ik voorspel Oktober dit jaar een mega ramp...

Dit was een reactie van een of ander forum, ik weet niet of het klopt, misschien weet iemand hier hoe dat zit met die 1ste 4 jaar van het nieuwe keizersschap...maar als dat klopt...dan is mijn topic 19 september 2007 nog zo gek niet.

PS. ik heb deze reactie ook op het grote 2012 topic geplaatst, maar het leek mij hier ook wel gepast.Het 2012 Topic - 2e Editie

YG
Maar is het niet zo dat die hele 2012 einddatum pas is ontdekt ver na de invoering van de Gregoriaanse Kalender? De einddatum van 2012 is vertaald naar de gregoriaanse kalender, niet naar de Juliaanse of een andere (christelijke) kalender.
De gregoriaanse kalender is ingevoerd in 1582. Dus het jaar nul heeft daar helemaal niets mee te maken.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
pi_48830013
even een tvp plaatsen zodat ik op 19 september kan concluderen dat er geen donder gebeurd is
  zondag 29 april 2007 @ 14:51:44 #142
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_48833674
zeer interessant dit! tvp'tje
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_48834373
ik tvp hem ook efe
pi_48845725
Deze meneer is er klaar voor:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6604879.stm

Dutchman's Noah's ark opens doors

The ark is nearly three storeys high
A half-sized replica of the biblical Noah's Ark has been built by a Dutch man, complete with model animals.
Dutch creationist Johan Huibers built the ark as testament to his literal belief in the Bible.

The ark, in the town of Schagen, is 150 cubits long - half the length of Noah's - and three storeys high. A cubit was about 45cm (18in) long.

The ark opened its doors on Saturday, after almost two years' construction, most of it by Mr Huiber himself.

'Past comprehension'

"The design is by my wife, Bianca," Mr Huibers said. "She didn't really want me to do this at all, but she said if you're going to anyway, it should look like this."

Life-size models of giraffes, elephants, lions, crocodiles, zebras and bison are included in the ark's interior.

The Bible's Book of Genesis says Noah kept seven pairs of most tamed animals and one breeding pair of all other creatures in the boat, which survived a catastrophic flood sent down by God to punish man.

Mr Huibers spent nearly two years building the ark

Mr Huibers, a contractor, built the ark out of cedar and pine - because Biblical scholars are still not sure as to which type of wood was used in the ark's construction.

He began building in May 2005, after he dreamed of the Netherlands being flooded.

"In February 1992, I had a dream that Holland will become flooded. The next day, I found a book about Noah's Ark in the local bookshop, and since then, my dream has been to build the ark," he said.

Visitors were stunned. "It's past comprehension," Mary Louise Starosciak told the Associated Press.

"I knew the story of Noah, but I had no idea the boat would have been so big."

The ark includes a 50-seat theatre showing a segment of the Disney film Fantasia retelling the story of Noah's Ark.

US visitor Lois Poppema told AP she thought the Netherlands was the right place for an ark to be built: "Just a few weeks ago we saw Al Gore on television .. saying that all Holland will be flooded.

"I don't think the man who made this ever expected that global warning will become [such an important] issue - and suddenly having the ark would be meaningful in the middle of Holland."

[ Bericht 45% gewijzigd door Aasgier op 29-04-2007 19:16:25 ]
pi_48849212
Nog een aanvulling wat toch wel een beetje opmerkelijk is?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4853890.stm

The 47-year-old from Schagen, 45km (30 miles) north of Amsterdam, plans to set sail in September through the interior waters of the Netherlands.

maandag 28 mei 2007 @ 21:03:58 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49865357
http://video.google.com/videoplay?docid=-8545585184878490822&q=michael+tsarion

Bij minuut 48 heeft hij het over novermber 2007 en dat er dan een nieuwe cylce begint, pluto doet dan raar ofzo . michael tsarion bekend van origins and oracles, ook erg geinsteresseerd in 2012 .
Vrijheid
  maandag 28 mei 2007 @ 21:33:14 #147
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_49866494
Die ark is wel stoer zeg
Vampire Romance O+
pi_49876843
Toch altijd leuk hoe heel veel mensen hier altijd in meegaan, en 20 september wordt er geen woord over gerept, want dan zou het namelijk weleens oktober kunnen worden, of november!

Ik ga ook een voorspelling doen, over 4 miljard jaar worden we opgeslokt door onze eigen zon, wat lullig voor onze klein,klein,klein,klein,klein² kinderen!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:58:35 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49877430
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:09 schreef bigore het volgende:
Toch altijd leuk hoe heel veel mensen hier altijd in meegaan, en 20 september wordt er geen woord over gerept, want dan zou het namelijk weleens oktober kunnen worden, of november!

Ik ga ook een voorspelling doen, over 4 miljard jaar worden we opgeslokt door onze eigen zon, wat lullig voor onze klein,klein,klein,klein,klein² kinderen!
So what, mocht er nou echt helemaal niets gebeuren dan hebben we tenminste met veel plezier hier in gepost, i'm not seeing a problem here dude. En als er wel wat gebeurt is het natuurlijk weer toeval, huh? .
Vrijheid
pi_49877481
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 01:23 schreef Normalneo het volgende:
beste yourguardian..

het enige wat ik weet is dat gisteren een film in premiere is gegaan van Mel Gibson.. Apocalyptica..(maya film)over het einde van het tijdperk van de maya's

kun je er geen kaarten ofzo over leggen om meer duidelijkheid over te krijgen of je gidsen erover vragen?

* Normalneo is benieuwd

en zowiezo heeft dit dan weer iets met 2012 te maken?
Die film heet dus Apocalypto
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')