Ja, maar een minister van buitenlandse zaken is er altijd al geweest en om nou te zeggen dat deze een Europeesche grootheid is: Nee. De hele minister-constructie van Frankrijk bestaat al tich jaar dus van enige 'opstanding' is geen sprake omdat een franse minister per ongeluk in de krant komt.quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef Loppe het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van geloof maar een minister van buitenlandse zaken is imo wel degelijk een leider.
Gooi genoeg stenen in de lucht en je raakt vanzelf wel iets...quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef switchboy het volgende:
Weet je, wiskundig gezien, zou één van deze topics op pure kans gewoon een keer gelijk kunnen krijgen.![]()
Die loze ( ja, echtquote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef switchboy het volgende:
Weet je, wiskundig gezien, zou één van deze topics op pure kans gewoon een keer gelijk kunnen krijgen.![]()
Op naar 2012, hihihihiquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Het allerspannenste van dit topic vind ik hoe de truthers zich eronderuit gaan proberen te lullen als er niks gebeurd op 19 september.
Wat Nee zegt.quote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Het allerspannenste van dit topic vind ik hoe de truthers zich eronderuit gaan proberen te lullen als er niks gebeurd op 19 september.
Precies, ietwat simplistisch gerekend is de kans dat dit de laatste dag is 1:13.700.000.000 x 365.quote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef switchboy het volgende:
Het zal niet het einde van de wereld zijn lijkt me. Maar ok, jeweet maar nooitquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Precies, ietwat simplistisch gerekend is de kans dat dit de laatste dag is 1:13.700.000.000 x 365.
Grofweg.
"Oh, ja eh... nee dan bedoelde ik 19 December"quote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
reaching, jaquote:Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, now you are reaching a bit. Als er nou een Franse baas voor de VN was aangesteld had het nog een beetje te verzinnen zijn in symbolische zin maar een minister van buitenlandse zaken die de VS napraat is nou niet bepaald een leider.
quote:New France gets tough with Iran
By Jonathan Marcus
BBC News diplomatic correspondent
French Foreign Minister Bernard Kouchner has again raised the spectre of a conflict with Tehran, warning the world "to prepare for the worst... and the worst means war".
Ik verwacht toch al niks. Als je lang van te voren een datum geeft kan je er altijd wel gebeurtenissen aan binden. Desondanks is dit een leuk discussie topicquote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Die zit in een schuilkelder zonder internet verbindingquote:Op maandag 17 september 2007 18:04 schreef Tokamak het volgende:
Al een tijdje niets van YG gehoord btw... Ik wil wel weten hoe hij zich er onder voelt nu het moment nadert.
Erh? linkje?quote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens is 17 september hier wel afgelopen, van de Nederlandse overheid hoeven we dus geen onthullingen over UFO's te verwachten.
In Canada is de dag natuurlijk nog niet ten einde dus duurt het nog tot morgen voordat we 'creno' en 'grenswetenschap' kunnen uitlachen.
Die was er in het vorige topic nog wel, volgens mij ook met een post precies daaroverquote:Op maandag 17 september 2007 18:04 schreef Tokamak het volgende:
Al een tijdje niets van YG gehoord btw... Ik wil wel weten hoe hij zich er onder voelt nu het moment nadert.
Hier is 17 september afgelopen? Is het bij jouw al 12 uur? Meeste ufo sightings zijn snachts en het is nog niet eens donker buiten.quote:Op maandag 17 september 2007 17:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens is 17 september hier wel afgelopen, van de Nederlandse overheid hoeven we dus geen onthullingen over UFO's te verwachten.
In Canada is de dag natuurlijk nog niet ten einde dus duurt het nog tot morgen voordat we 'creno' en 'grenswetenschap' kunnen uitlachen.
Het ging dacht ik om een bekend making over UFO's en aangezien alle minsters al lang en breed aan het avondeten zitten, hoef je van de Nederlandse overheid weinig meer te verwachten vandaag...quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hier is 17 september afgelopen? Is het bij jouw al 12 uur? Meeste ufo sightings zijn snachts en het is nog niet eens donker buiten.
Zullen we weten hoe de getuigen van Jehova zich moeten voelen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
Ah, ik heb het artikel nooit gelezen( iemand link? ). Maar ik dacht dat er voorspeeld werd dat vandaag over de hele wereld ufo sightings zouden zijn.quote:Op maandag 17 september 2007 18:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het ging dacht ik om een bekend making over UFO's en aangezien alle minsters al lang en breed aan het avondeten zitten, hoef je van de Nederlandse overheid weinig meer te verwachten vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |