Oorlogen zijn achterlijk en stom, net als de mensen die ze mogelijk maken.quote:Op maandag 17 september 2007 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als Iran inderdaad een atoombom heeft
Hou je hart dan maar vast
die knallen overal op..
pfffffff
en hebben ze het niet dan knalt de vs ergens wel een atoom op en zegt dan
zie dat deed Iran!
Geloven jullie ons nu...natuurlijk is dat dan een land dat niet wilde meewerken met amerika!
Ben verbolgen over het feit dat ons land!
Ons Nederland mee wil gaan doen met een oorlog tegen Iran..zowiezo tegen welk land dan ook!
Dit had ik nml nooit verwacht!
BAH! Ik haat oorlogen ik vind ze achterlijk en stom!
Dat heb ik ergens ook wel..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef Spellmeista het volgende:
Ik denk niet dat een eventuele atoombom uit Iran Nederland haalt, zhe-devilll . Volgens mijn gegevens ligt Iran in de buurt bij Irak en toendertijd werd verteld in het nieuws dat wij relatief veilig zitten ivm met de afstand. Maarja, ik vind het wel iets spannender worden op deze manier. Maar laten we eerlijk wezen..dit is misschien een dag als alle anderen en ik denk niet dat de Maya's toendertijd al doelden op atoombommen e.d.
Misschien zou je eens moeten kijken wat er diep van binnen met je gebeurt. Vind er bijv. een leuke omwenteling in je leven plaats of krijg je een nieuwe baan. Zie je nieuwe perspectieven of veranderingen in een positieve manier. Ikzelf maak momenteel bijv. ontzettend veel veranderingen door en die hebben nog maar weinig te maken met oorlogen etc. Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat mijn leven op zowat alle vlakken weer zin krijgt. Dat laatste gebeurt heel bewust en daarvan was ik me nooit bewust..
Maar het kan best zijn dat mensen die dit lezen zich gaan inbeelden dat ze persoonlijk veranderen of mentaal sterker worden en dat het door dat inbeelden voor hunzelf ook realiteit word.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:19 schreef Spellmeista het volgende:
je zult bijv. in allerlei opzichten eens moeten kijken wat er bijv. in jezelf gebeurt! En laten we eerlijk wezen: wat er in jezelf gebeurt momenteel, is dat niet waar het omdraait? Je zet jezelf altijd op de eerste plek, misschien vlak daarna komt een partner oid, maar kijk eens diep van binnen wie je bent en waarmee je bezig bent, misschien kom je dan toch langzamerhand tot de conclusie dat: jij degene bent die telt in dit hele verhaal!
Uhm, wanneer zijn die 3,41 seconden precies? (verkapt TVPtje)quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef zhe-devilll het volgende:
-quantumleap verhaal-
Wanneer de tijd 3,41 seconden zal stilstaan, komt er een enorme stilte in het universum. Het is een stilte die de mogelijkheid biedt aan alle creaties om opnieuw gekozen te worden door het eigen bewustzijn of tot bevrijding gebracht te worden of te veranderen en op een nieuwe manier dienstbaar te zijn.
-quantumleap verhaal-
eh ik zet altijd anderen op plaats nr 1quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:19 schreef Spellmeista het volgende:
je zult bijv. in allerlei opzichten eens moeten kijken wat er bijv. in jezelf gebeurt! En laten we eerlijk wezen: wat er in jezelf gebeurt momenteel, is dat niet waar het omdraait? Je zet jezelf altijd op de eerste plek, misschien vlak daarna komt een partner oid, maar kijk eens diep van binnen wie je bent en waarmee je bezig bent, misschien kom je dan toch langzamerhand tot de conclusie dat: jij degene bent die telt in dit hele verhaal!
Nou ik wou dat ik dat wist zoek ook ff op google mee?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:23 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Uhm, wanneer zijn die 3,41 seconden precies? (verkapt TVPtje)
Klopt Niek. Echter ik kan me nooit inbeelden wat jij voelt diep van binnen. Als jij eerlijk bent tegenover mij en het merkt hoef je het nog en eens niet in te beelden..dan is het simpelweg iets wat op het pad naar het ouder worden gebeurt..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar het kan best zijn dat mensen die dit lezen zich gaan inbeelden dat ze persoonlijk veranderen of mentaal sterker worden en dat het door dat inbeelden voor hunzelf ook realiteit word.
Met dat doden ontwaken kan Nostredamus toch ook bedoelen dat een "dood" hart: ontwaakt en gaat leven..quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:23 schreef Tazmaniac het volgende:
hmmz opzich niks mis met je theorie spellmeista maar hoe is dat terug te linken aan de boodschappen van Nostredamus en de graancirkels.. "er gaat de nacht van 18 op 19 september iets groots gebeuren" en dat blijkt dan te zijn dat we wereldwijd in ons hart gaan kijken en met 6,9miljard mensen beslissen dat we ons leven moeten beteren?
naja ik ga us pittuh.. als de wereld vergaat en 'ze' de GTM tijd aanhouden waarschijnlijk de laatste uurtjes slaap die ik nog krijg
Ja k maar ik wil best wel begrijpen dat ze uranium willen verrijken voor energie en je verhaal klinkt ook heel interessant, maar dat geeft ze nog niet het recht om VN inspecteurs tot bepaalde plekken te weigeren, toch? Als je express provocerend gedrag gaat vertonen, wat Irak toendertijd ook deed, hoewel er niks aan de hand was in het land dan ga je toch alleen maar voor moeilijkheden zorgen. Ik begrijp echter dat het land zijn grenzen kan en misschien wel moet bewaken en het recht heeft(met het zicht op vrijheid)om dit soort inspecteurs te weigeren, maar zoiets ga je toch niet express provoceren. Of is dat dan de media die dat hele geheel opblaast en ons in de illusie wil laten geloven?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:30 schreef DaantjeF het volgende:
verhaal
Het gaat Amerika toch alleen maar om de olie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:42 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja k maar ik wil best wel begrijpen dat ze uranium willen verrijken voor energie en je verhaal klinkt ook heel interessant, maar dat geeft ze nog niet het recht om VN inspecteurs tot bepaalde plekken te weigeren, toch? Als je express provocerend gedrag gaat vertonen, wat Irak toendertijd ook deed, hoewel er niks aan de hand was in het land dan ga je toch alleen maar voor moeilijkheden zorgen. Ik begrijp echter dat het land zijn grenzen kan en misschien wel moet bewaken en het recht heeft(met het zicht op vrijheid)om dit soort inspecteurs te weigeren, maar zoiets ga je toch niet express provoceren. Of is dat dan de media die dat hele geheel opblaast en ons in de illusie wil laten geloven?
Nee niet alleen direct de olie, ook het feit dat de olie nu nog word verhandeld met dollars en dit zou kunnen veranderen in euro's. Hierdoor word de euro wereldwijd een stuk belangrijker en meer waard, de dollar zou hierdoor alleen maar minder waard worden. Daarnaast is het een flink staaltje machtsvertoon. En als ze Iran weten te overrompelen en te verslaan dan wordt het moraal van de Amerikanen ook weer wat hoger, als dan ook het percentage wat vertrouwen in bush en de republikeinen heeft stijgt dan is het helemaal een succes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het gaat Amerika toch alleen maar om de olie?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:23 schreef YourGuardian het volgende:
Dus luitjes. mocht er niets belangwekkends gebeuren, het zij zo, dan heb ik in iedere geval een hoop over mezelf geleerd en daar ging het mij eigenlijk om. mocht er wel wat belangwekkens gebeuren, dan heb ik ook veel over mezelf geleerd.....en hoop dat we er achteraf nog een topicje over kunnen openen.
Groet
YG
Er is van moet gebeuren geen sprake .. mag gebeuren dat wel .....quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:46 schreef Niek. het volgende:
Vanaf vandaag 13:00 (op dat moment is het bij gmt+12 precies 19-09 00:00) tot aan 20-09 13:00 (op dat moment is het bij gmt-12 precies 20-09) Is het 19-09 ergens op aarde, in die 48 uur moet er dus iets gebeuren.
Ik heb juist precies het omgekeerde, mijn leven krijgt steeds minder zin. Ik geef steeds minder zin aan mijn leven de laatste tijd. En mijn leven is een grote strijd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef Spellmeista het volgende:
Misschien zou je eens moeten kijken wat er diep van binnen met je gebeurt. Vind er bijv. een leuke omwenteling in je leven plaats of krijg je een nieuwe baan. Zie je nieuwe perspectieven of veranderingen in een positieve manier. Ikzelf maak momenteel bijv. ontzettend veel veranderingen door en die hebben nog maar weinig te maken met oorlogen etc. Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat mijn leven op zowat alle vlakken weer zin krijgt. Dat laatste gebeurt heel bewust en daarvan was ik me nooit bewust..
Die overheid kan wmb de tering krijgen met die onzinnige voorlichting van zequote:Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef liselotje23 het volgende:
Dit nieuws staat op xerson.nl::::::::::::::::
Overheid opent site om ons voor te bereiden op een ramp
Monday, 17 September 2007
De overheid heeft onlangs een site geopend waarop staat dat we voorbereid moeten zijn op een ramp. De campagne 'Denk vooruit' informeert wat te doen bij een naderende ramp. Het informeert bijvoorbeeld altijd genoeg noodvoorraad in huis te hebben.
Een citaat van de site www.denkvooruit.nl
Rampen vallen niet te plannen. Voorbereidingen wel. Misschien moet u door een ramp wel onverwacht dagenlang binnenblijven. Of juist heel plotseling vertrekken en zomaar alles achterlaten. Bereid u daarom nú al voor op allebei de situaties. Door een noodvoorraad in huis te halen en te lezen wat u moet doen als u moet evacueren.
Het Denk Vooruit Basispakket
Het Denk Vooruit basispakket bevat de belangrijkste zaken die u zéker in huis moet hebben. Ze vergroten uw kansen om de ramp goed te doorstaan. U kunt het Denk Vooruit Basispakket uitbreiden met de zaken die onder ”En verder” genoemd worden.
* Radio op batterijen, afgestemd op de rampenzender, met extra batterijen.
* Zaklamp met extra batterijen.
* Eerstehulpdoos met eerstehulphandboekje.
* Lucifers in waterdichte verpakking.
En verder
* Voorraadje van de medicijnen die u gebruikt op doktersvoorschrift.
* Contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren.
* Reservesleutels van huis en auto.
* Plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers en adressen van mogelijke schuiladressen.
* Gereedschapsset.
* Drie liter water per dag per persoon, voor minstens drie dagen.
* Voorraad houdbaar eten voor minstens drie dagen (plus blikopener als het eten in blik zit).
* Voorraad verzorgingsartikelen: wc-papier, vochtige doekjes, zeep, wasmiddel, maandverband, tandpasta, tandenborstels.
Deze lijst is een suggestie: afhankelijk van uw eigen situatie (de samenstelling van uw gezin, uw gezondheid), heeft u misschien andere dingen nodig. Vul de lijst daarom zelf verder aan! En controleer elk half jaar of uw voorraad nog compleet en houdbaar is.
De overheid waarschuwt ons juist nu niet voor niets. Kijk op www.denkvooruit.nl zodat u bij een eventuele komende ramp zich kunt redden
Ha! Ik heb vroeger al geleerd om bier op kamertemperatuur te drinken, aangezien mijn vader het bier altijd in de gangkast zet en nooit in de koelkast, een visionair die man want hij heeft me voorbereid op een toekomst zonder gekoeld bier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Goeie tip, warm bier en ontdooide kroketten. Die is mooi. Bij een ramp die zichzelf een beetje serieus neemt heb je toch geen koeling en frituur meer...
quote:
quote:World War 3 Timeline
These are, I believe, the elements of the planned Third World War:
* Prelude - The events leading up to the start of World War Three, including Sept 11, 2001.
* Act 1 - The Middle East. Widespread conflict to bring the entire region into the flames of war, possibly triggered by Iran or militants in Pakistan using North Korean supplied nuclear arms. The first Scene in this Act is the US Invasion of Iraq on March 20, 2003.
* Act 2 - Israel at War -- Against her Arab neighbors, possibly Palestine. A Palestinian State will be established, so that all Israelis will be fully separated from Palestinians (listen out for mention of a 7-year treaty to be confirmed by a World Leader - probably Bush), only for Israel to viciously attack Palestine shortly thereafter.
* Act 3 - Far East -- "Hair-raising nuclear confrontation that threatens mankind's existence" - Peter Lemesurier, author of The Armageddon Script, p. 223, written in 1981. Includes China invading Taiwan and a nuclear eruption on the Korean Peninsula.
* Act 4 - Erosion of Confidence in 'The System' so severe citizens will be panicked into giving up liberties and Constitutional form of government. The plan calls for the dissolution of the US Constitution, triggered by a significant enough 'terrorist' attack. The ultimate intent is to introduce a global government and one-world religion.
*
Act 5 - The collapse of the US, and other Western economies and morals.
* Act 6 - Significant population reduction using natural and man-made disasters.
* Curtain. Who can tell how this war will end?
www.threeworldwars.com
Ik heb nu a la "the secret" allemaal plaatjes uitgeprint met nucleare explosies en daar stuur ik mijn affirmaties heen, nobody comes between me and my sigarettesquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Nee het volgende:
Geniet dan maar alvast van je laatste peukjes.
Tof! Er komen BreEzAh-slet opleidingen?quote:Act 5 - The collapse of the US, and other Western economies and morals
Dan moet je even door het centrum van Den Haag proberen te fietsen, piep je wel anders.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Omaha het volgende:
Het is me veel te rustig, stilte voor de storm?
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen hebben we dus een probleem
De meeste truthers zullen wel aan het hamsteren en bunkersbouwen zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Omaha het volgende:
Het is me veel te rustig, stilte voor de storm?
Ik blijf het volgen, als ik morgen nog internet heb natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.
Wat dan, deel je kennis met ons.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef jpg97 het volgende:
NU weet ik wat er bedoeld wordt morgen....
Nee, dat zeg ik overmorgen pasquote:
Ik denk dat die ene partij gelijk krijgt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.
Joh, de dag is nog niet eens over... Komen vast nog veel meer bij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef Jodelaar het volgende:
is dit "het" of is dit "het" geen dat nog moet gaan komen maar dan een voorproefje, gezien de verhoogde meteoriet activiteit laatste dagen.
http://witheet.com/buiten(...)gen-als-een-atoombom
[afbeelding]
Meteoriet was niet groter dan een voetbal en er zou radio actief spul erin zijn gevonden.
Als een meteoriet die niet groter dan een voetbal is dit al kan doen. Wat zou dan een meteoriet van 20/50 meter doen.
On September 18, 2007 there were 886 potentially hazardous asteroids.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef jpg97 het volgende:
Okay, laten we eerst alle grote gebeurtenissen van de laatste jaren op 19 september op een rijtje zetten:
- 1356 - Slag van Maupertuis, ook wel Slag bij Poitiers - Overwinning van de Engelsen, onder leiding van de Zwarte Prins tegen de Fransen. Koning Jan II van Frankrijk wordt gevangengenomen.
- 1900 - Butch Cassidy en de Sundance Kid plegen hun eerste overval.
- 1934 - Bruno Hauptmann wordt gearresteerd voor de moord op de zoon van Charles Lindbergh.
- 1955 - In Argentinië wordt Juan Peron afgezet.
- 1957 - Eerste ondergrondse test van een nucleaire bom in de VS.
- 1981 - Simon and Garfunkel herenigd voor een gratis optreden in Central Park New York.
- 1985 - Mexico-stad wordt getroffen door een aardbeving met de kracht van 8,1 op de schaal van Richter. Zelfs de modernste gebouwen worden verwoest.
-1995 - De Washington Post publiceert het manifest van de Unabomber.
dit alles op die 19e september van het genoemde jaar![]()
![]()
![]()
Kijk eens wat er allemaal op de 15de van deze maand is gebeurdquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef jpg97 het volgende:
Okay, laten we eerst alle grote gebeurtenissen van de laatste jaren op 19 september op een rijtje zetten:
- 1356 - Slag van Maupertuis, ook wel Slag bij Poitiers - Overwinning van de Engelsen, onder leiding van de Zwarte Prins tegen de Fransen. Koning Jan II van Frankrijk wordt gevangengenomen.
- 1900 - Butch Cassidy en de Sundance Kid plegen hun eerste overval.
- 1934 - Bruno Hauptmann wordt gearresteerd voor de moord op de zoon van Charles Lindbergh.
- 1955 - In Argentinië wordt Juan Peron afgezet.
- 1957 - Eerste ondergrondse test van een nucleaire bom in de VS.
- 1981 - Simon and Garfunkel herenigd voor een gratis optreden in Central Park New York.
- 1985 - Mexico-stad wordt getroffen door een aardbeving met de kracht van 8,1 op de schaal van Richter. Zelfs de modernste gebouwen worden verwoest.
-1995 - De Washington Post publiceert het manifest van de Unabomber.
dit alles op die 19e september van het genoemde jaar![]()
![]()
![]()
Dat was ondergronds, da's niet erg.. Bovengronds vind ik enger...quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef jogy het volgende:
Exact 50 jaar geleden met die atoombom. We gaan er allemaal aan!!
het is nog geen 19 septemberquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk eens wat er allemaal op de 15de van deze maand is gebeurd
![]()
-EDIT-
waag het niet dit: 200.000 mensen geëvacueerd uit Sjanghai als wereldwijd fenomeen aan te duiden vanavond... (tenzij deze bij Scheveningen aan land komt....
Hier niet, ergens welquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hier niet, ergens welEn als die typhoon daar aan land komt, dan daar ook...
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...quote:
Ik dacht GMTquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
Okee, that's it. Ik ga NU voorbereidingen treffen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef STING het volgende:
AMSTERDAM 19-sept.07. De Tokkies hebben vandaag aangekondigd dit jaar weer een nieuwe Kerst CD uit te brengen
Vaarwel gemene wereld
Daar denk ik ook al de hele tijd aan, wanneer begint 19 september?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |