abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 07:42:01 #251
16874 creno
born this way
pi_53262680
happy quantumleap-day
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_53263188
Dit nieuws staat op xerson.nl::::::::::::::::

Overheid opent site om ons voor te bereiden op een ramp
Monday, 17 September 2007
De overheid heeft onlangs een site geopend waarop staat dat we voorbereid moeten zijn op een ramp. De campagne 'Denk vooruit' informeert wat te doen bij een naderende ramp. Het informeert bijvoorbeeld altijd genoeg noodvoorraad in huis te hebben.

Een citaat van de site www.denkvooruit.nl

Rampen vallen niet te plannen. Voorbereidingen wel. Misschien moet u door een ramp wel onverwacht dagenlang binnenblijven. Of juist heel plotseling vertrekken en zomaar alles achterlaten. Bereid u daarom nú al voor op allebei de situaties. Door een noodvoorraad in huis te halen en te lezen wat u moet doen als u moet evacueren.

Het Denk Vooruit Basispakket
Het Denk Vooruit basispakket bevat de belangrijkste zaken die u zéker in huis moet hebben. Ze vergroten uw kansen om de ramp goed te doorstaan. U kunt het Denk Vooruit Basispakket uitbreiden met de zaken die onder ”En verder” genoemd worden.

* Radio op batterijen, afgestemd op de rampenzender, met extra batterijen.
* Zaklamp met extra batterijen.
* Eerstehulpdoos met eerstehulphandboekje.
* Lucifers in waterdichte verpakking.
En verder
* Voorraadje van de medicijnen die u gebruikt op doktersvoorschrift.
* Contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren.
* Reservesleutels van huis en auto.
* Plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers en adressen van mogelijke schuiladressen.
* Gereedschapsset.
* Drie liter water per dag per persoon, voor minstens drie dagen.
* Voorraad houdbaar eten voor minstens drie dagen (plus blikopener als het eten in blik zit).
* Voorraad verzorgingsartikelen: wc-papier, vochtige doekjes, zeep, wasmiddel, maandverband, tandpasta, tandenborstels.

Deze lijst is een suggestie: afhankelijk van uw eigen situatie (de samenstelling van uw gezin, uw gezondheid), heeft u misschien andere dingen nodig. Vul de lijst daarom zelf verder aan! En controleer elk half jaar of uw voorraad nog compleet en houdbaar is.

De overheid waarschuwt ons juist nu niet voor niets. Kijk op www.denkvooruit.nl zodat u bij een eventuele komende ramp zich kunt redden
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:53:20 #253
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53263280
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:04 schreef Spellmeista het volgende:

Misschien zou je eens moeten kijken wat er diep van binnen met je gebeurt. Vind er bijv. een leuke omwenteling in je leven plaats of krijg je een nieuwe baan. Zie je nieuwe perspectieven of veranderingen in een positieve manier. Ikzelf maak momenteel bijv. ontzettend veel veranderingen door en die hebben nog maar weinig te maken met oorlogen etc. Ik heb voor het eerst in mijn leven het gevoel dat mijn leven op zowat alle vlakken weer zin krijgt. Dat laatste gebeurt heel bewust en daarvan was ik me nooit bewust..
Ik heb juist precies het omgekeerde, mijn leven krijgt steeds minder zin. Ik geef steeds minder zin aan mijn leven de laatste tijd. En mijn leven is een grote strijd.
Kortom, het is niet universeel, die happy flower energie van je.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_53263513
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef liselotje23 het volgende:
Dit nieuws staat op xerson.nl::::::::::::::::

Overheid opent site om ons voor te bereiden op een ramp
Monday, 17 September 2007
De overheid heeft onlangs een site geopend waarop staat dat we voorbereid moeten zijn op een ramp. De campagne 'Denk vooruit' informeert wat te doen bij een naderende ramp. Het informeert bijvoorbeeld altijd genoeg noodvoorraad in huis te hebben.

Een citaat van de site www.denkvooruit.nl

Rampen vallen niet te plannen. Voorbereidingen wel. Misschien moet u door een ramp wel onverwacht dagenlang binnenblijven. Of juist heel plotseling vertrekken en zomaar alles achterlaten. Bereid u daarom nú al voor op allebei de situaties. Door een noodvoorraad in huis te halen en te lezen wat u moet doen als u moet evacueren.

Het Denk Vooruit Basispakket
Het Denk Vooruit basispakket bevat de belangrijkste zaken die u zéker in huis moet hebben. Ze vergroten uw kansen om de ramp goed te doorstaan. U kunt het Denk Vooruit Basispakket uitbreiden met de zaken die onder ”En verder” genoemd worden.

* Radio op batterijen, afgestemd op de rampenzender, met extra batterijen.
* Zaklamp met extra batterijen.
* Eerstehulpdoos met eerstehulphandboekje.
* Lucifers in waterdichte verpakking.
En verder
* Voorraadje van de medicijnen die u gebruikt op doktersvoorschrift.
* Contant geld en kopieën van identiteitsbewijzen en verzekeringspapieren.
* Reservesleutels van huis en auto.
* Plattegrond van de omgeving, een autokaart en een lijstje met de telefoonnummers en adressen van mogelijke schuiladressen.
* Gereedschapsset.
* Drie liter water per dag per persoon, voor minstens drie dagen.
* Voorraad houdbaar eten voor minstens drie dagen (plus blikopener als het eten in blik zit).
* Voorraad verzorgingsartikelen: wc-papier, vochtige doekjes, zeep, wasmiddel, maandverband, tandpasta, tandenborstels.

Deze lijst is een suggestie: afhankelijk van uw eigen situatie (de samenstelling van uw gezin, uw gezondheid), heeft u misschien andere dingen nodig. Vul de lijst daarom zelf verder aan! En controleer elk half jaar of uw voorraad nog compleet en houdbaar is.

De overheid waarschuwt ons juist nu niet voor niets. Kijk op www.denkvooruit.nl zodat u bij een eventuele komende ramp zich kunt redden
Die overheid kan wmb de tering krijgen met die onzinnige voorlichting van ze

Mijn survivelpakket bestaat uit 3 kratten bier en 2 dozen frikandellen.
Dát zijn de primaire levensbehoeften en niet 3 liter water per dag en een verbanddoosje!

Laat je niet gek maken en haal ook gewoon bier in huis
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:16:28 #255
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53263573
Goeie tip, warm bier en ontdooide kroketten. Die is mooi. Bij een ramp die zichzelf een beetje serieus neemt heb je toch geen koeling en frituur meer...
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_53263637
En waaarom zou ik geen frituur meer hebben? Ik heb een aggregaat in de kelder staan, dus met de stroom komt dat wel goed en bier is ook warm te drinken als het niet anders is
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:22:19 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53263643
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Goeie tip, warm bier en ontdooide kroketten. Die is mooi. Bij een ramp die zichzelf een beetje serieus neemt heb je toch geen koeling en frituur meer...
Ha! Ik heb vroeger al geleerd om bier op kamertemperatuur te drinken, aangezien mijn vader het bier altijd in de gangkast zet en nooit in de koelkast, een visionair die man want hij heeft me voorbereid op een toekomst zonder gekoeld bier.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:26:51 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53263694
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:23 schreef YourGuardian het volgende:
Luitjes,
[...]
Groet
YG
, inderdaad, we zien het wel ja. Maar als er niets gebeurt stop ik met roken heb ik met een collega afgesproken .
Vrijheid
pi_53263894
Geniet dan maar alvast van je laatste peukjes.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:22:47 #260
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_53264768
Post Klatuu op xerson.nl

Dit is ook interessant om even te lezen, de agenda wordt nu uitgevoerd, de New World Order is nu in de maak

http://www.threeworldwars.com/nwo-timeline2.htm

Update, zie dit maar eens

http://youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g
http://youtube.com/watch?v=XdxI0zClV_Y
http://youtube.com/watch?v=UBflT4w2-qU&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=KF6Ee08TXaQ&mode=related&search=

Post MaRtin

En de volgende aanwijzing

http://www.ready.gov/index.html

September is in Amerika ook uitgeroepen als national preparedness month.

--

Tja je kan in alles wel wat zien maar dat nederland een nieuwe site opent en Amerika ook. Alhoewel die site die nieuw geopend is (in nederland) hetzelfde is als crisis.nl

Ik ben erg benieuwd of er morgen wat gebeurd, zo niet dan heb ik in ieder geval veel Informatie geleerd laatste 2 weken.
quote:
World War 3 Timeline

These are, I believe, the elements of the planned Third World War:

* Prelude - The events leading up to the start of World War Three, including Sept 11, 2001.
* Act 1 - The Middle East. Widespread conflict to bring the entire region into the flames of war, possibly triggered by Iran or militants in Pakistan using North Korean supplied nuclear arms. The first Scene in this Act is the US Invasion of Iraq on March 20, 2003.
* Act 2 - Israel at War -- Against her Arab neighbors, possibly Palestine. A Palestinian State will be established, so that all Israelis will be fully separated from Palestinians (listen out for mention of a 7-year treaty to be confirmed by a World Leader - probably Bush), only for Israel to viciously attack Palestine shortly thereafter.
* Act 3 - Far East -- "Hair-raising nuclear confrontation that threatens mankind's existence" - Peter Lemesurier, author of The Armageddon Script, p. 223, written in 1981. Includes China invading Taiwan and a nuclear eruption on the Korean Peninsula.
* Act 4 - Erosion of Confidence in 'The System' so severe citizens will be panicked into giving up liberties and Constitutional form of government. The plan calls for the dissolution of the US Constitution, triggered by a significant enough 'terrorist' attack. The ultimate intent is to introduce a global government and one-world religion.
*

Act 5 - The collapse of the US, and other Western economies and morals.
* Act 6 - Significant population reduction using natural and man-made disasters.
* Curtain. Who can tell how this war will end?

www.threeworldwars.com
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:24:00 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53264784
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:38 schreef Nee het volgende:
Geniet dan maar alvast van je laatste peukjes.
Ik heb nu a la "the secret" allemaal plaatjes uitgeprint met nucleare explosies en daar stuur ik mijn affirmaties heen, nobody comes between me and my sigarettes .
Vrijheid
pi_53265123
Ik ga nog gauw naar de winkel bier inslaan en popcorn
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:17:06 #263
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53266045
quote:
Act 5 - The collapse of the US, and other Western economies and morals
Tof! Er komen BreEzAh-slet opleidingen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_53266303
Nou jongens, morgen is de grote dag!!!!!!
pi_53268166
Het is me veel te rustig, stilte voor de storm?
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:05:04 #266
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53268500
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Omaha het volgende:
Dan moet je even door het centrum van Den Haag proberen te fietsen, piep je wel anders.
Rustig ...
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:08:06 #267
165624 Jodelaar
pi_53268585
Ik weet niet of het met het onderwerp te maken heeft en misschien heeft het ook wel een eigen topic nodig.

Ik heb zojuist alle 6 delen van Nephilim Rising gezien. En dat is een erg prachtige documentaire, nou is natuurlijk niet alles waar, maar zeker de moeite om te bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=YPZXi4n8-58&mode=related&search=

Yet again, we will see what happens tommorow.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53268711
Morgen hebben we dus een probleem
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:16:44 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53268816
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen hebben we dus een probleem
Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.
Vrijheid
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:20:14 #270
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53268906
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:51 schreef Omaha het volgende:
De meeste truthers zullen wel aan het hamsteren en bunkersbouwen zijn
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_53269072
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan of je er een probleem van wilt maken natuurlijk. één ding staat wel vast, morgen krijgt één van de twee partijen in dit topic gelijk.
Ik blijf het volgen, als ik morgen nog internet heb natuurlijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:29:33 #272
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53269119
NU weet ik wat er bedoeld wordt morgen....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:38:58 #273
165624 Jodelaar
pi_53269355
is dit "het" of is dit "het" geen dat nog moet gaan komen maar dan een voorproefje, gezien de verhoogde meteoriet activiteit laatste dagen.

http://witheet.com/buiten(...)gen-als-een-atoombom

Meteoriet was niet groter dan een voetbal en er zou radio actief spul erin zijn gevonden.

Als een meteoriet die niet groter dan een voetbal is dit al kan doen. Wat zou dan een meteoriet van 20/50 meter doen.

On September 18, 2007 there were 886 potentially hazardous asteroids.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jodelaar op 18-09-2007 13:47:53 ]
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:41:40 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53269425
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef jpg97 het volgende:
NU weet ik wat er bedoeld wordt morgen....
Wat dan, deel je kennis met ons.
Vrijheid
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:43:07 #275
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53269461
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat dan, deel je kennis met ons.
Nee, dat zeg ik overmorgen pas
PieAir
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:44:26 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53269501
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik overmorgen pas
.
Vrijheid
pi_53269568
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik denk dat die ene partij gelijk krijgt...
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:51:02 #278
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53269671
Okay, laten we eerst alle grote gebeurtenissen van de laatste jaren op 19 september op een rijtje zetten:

- 1356 - Slag van Maupertuis, ook wel Slag bij Poitiers - Overwinning van de Engelsen, onder leiding van de Zwarte Prins tegen de Fransen. Koning Jan II van Frankrijk wordt gevangengenomen.

- 1900 - Butch Cassidy en de Sundance Kid plegen hun eerste overval.
- 1934 - Bruno Hauptmann wordt gearresteerd voor de moord op de zoon van Charles Lindbergh.
- 1955 - In Argentinië wordt Juan Peron afgezet.
- 1957 - Eerste ondergrondse test van een nucleaire bom in de VS.
- 1981 - Simon and Garfunkel herenigd voor een gratis optreden in Central Park New York.
- 1985 - Mexico-stad wordt getroffen door een aardbeving met de kracht van 8,1 op de schaal van Richter. Zelfs de modernste gebouwen worden verwoest.

-1995 - De Washington Post publiceert het manifest van de Unabomber.

dit alles op die 19e september van het genoemde jaar
PieAir
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:51:31 #279
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53269681
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:38 schreef Jodelaar het volgende:
is dit "het" of is dit "het" geen dat nog moet gaan komen maar dan een voorproefje, gezien de verhoogde meteoriet activiteit laatste dagen.

http://witheet.com/buiten(...)gen-als-een-atoombom

[afbeelding]

Meteoriet was niet groter dan een voetbal en er zou radio actief spul erin zijn gevonden.

Als een meteoriet die niet groter dan een voetbal is dit al kan doen. Wat zou dan een meteoriet van 20/50 meter doen.

On September 18, 2007 there were 886 potentially hazardous asteroids.
Joh, de dag is nog niet eens over... Komen vast nog veel meer bij.

Ik hoop alvast op een combinatie van Bruce Willis en Will Smith
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:54:37 #280
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53269760
Armageddon meets M.I.B. meets Independence Day oid
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53269786
Nou, het eerste uur zit er alweer bijna op
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:01:09 #282
165624 Jodelaar
pi_53269948
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef jpg97 het volgende:
Okay, laten we eerst alle grote gebeurtenissen van de laatste jaren op 19 september op een rijtje zetten:

- 1356 - Slag van Maupertuis, ook wel Slag bij Poitiers - Overwinning van de Engelsen, onder leiding van de Zwarte Prins tegen de Fransen. Koning Jan II van Frankrijk wordt gevangengenomen.

- 1934 - Bruno Hauptmann wordt gearresteerd voor de moord op de zoon van Charles Lindbergh.
- 1981 - Simon and Garfunkel herenigd voor een gratis optreden in Central Park New York.
- 1985 - Mexico-stad wordt getroffen door een aardbeving met de kracht van 8,1 op de schaal van Richter. Zelfs de modernste gebouwen worden verwoest.

1957 + 50 = 2007 nu weet ik het zeker
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53269969
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:51 schreef jpg97 het volgende:

Kijk eens wat er allemaal op de 15de van deze maand is gebeurd

-EDIT-

waag het niet dit: 200.000 mensen geëvacueerd uit Sjanghai als wereldwijd fenomeen aan te duiden vanavond... (tenzij deze bij Scheveningen aan land komt....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:03:16 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53270015
Exact 50 jaar geleden met die atoombom. We gaan er allemaal aan! !
Vrijheid
pi_53270133
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:03 schreef jogy het volgende:
Exact 50 jaar geleden met die atoombom. We gaan er allemaal aan! !
Dat was ondergronds, da's niet erg.. Bovengronds vind ik enger...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:07:46 #286
165624 Jodelaar
pi_53270139
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Kijk eens wat er allemaal op de 15de van deze maand is gebeurd

-EDIT-

waag het niet dit: 200.000 mensen geëvacueerd uit Sjanghai als wereldwijd fenomeen aan te duiden vanavond... (tenzij deze bij Scheveningen aan land komt....
het is nog geen 19 september
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53270159
pi_53270237
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:07 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

het is nog geen 19 september
Hier niet, ergens wel En als die typhoon daar aan land komt, dan daar ook...
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:13:34 #289
165624 Jodelaar
pi_53270265
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Hier niet, ergens wel En als die typhoon daar aan land komt, dan daar ook...
Ah zo.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53270285
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:13 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Ah zo.
Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
C. Sagan
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:15:19 #291
165624 Jodelaar
pi_53270307
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat een wereldschokkend fenomeen zich niet houdt aan de Nederlandse tijd...
Ik dacht GMT
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53270336
Nou ik moet werken tot na middernacht, dus ik ben in ieder geval nog efficient bezig met mijn laatste dag
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53270381
AMSTERDAM 19-sept.07. De Tokkies hebben vandaag aangekondigd dit jaar weer een nieuwe Kerst CD uit te brengen

Vaarwel gemene wereld
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:22:39 #294
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53270476
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:18 schreef STING het volgende:
AMSTERDAM 19-sept.07. De Tokkies hebben vandaag aangekondigd dit jaar weer een nieuwe Kerst CD uit te brengen

Vaarwel gemene wereld
Okee, that's it. Ik ga NU voorbereidingen treffen!
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:44:01 #295
165624 Jodelaar
pi_53271015
Constant vertonen buitenaardse schepen zich in diverse vormen boven Nederland. Een vloot van dertig kleine en grotere objecten zijn gemeld tussen Apeldoorn en Hoorn. De formatie vloog over het midden van het land na het vuurwerk boven Lelystad daarna zijn deze objecten boven Dronten gemeld. Boven Groningen en Hoogkerk werden wederom een zevental bollen gezien die constant van formatie veranderden. Verder tientallen meldingen uit het gehele land waarbij Helmond, Heerenveen, Sittard, Rotterdam, Woerden en de hele provincie Groningen eruit springen enz, enz, Slechts enkelen maken melding van een UFO, waarbij vast staat dat het aantal getuigen vele malen groter blijkt te zijn. Vele getuigen van dit nieuwe fenomeen kunnen zich de eerste keer niet realiseren wat ze hebben gezien en proberen er een rationele verklaring voor te vinden.

"World Wide Official Contact" een stap in onze evolutie

Nu voor steeds meer mensen duidelijk wordt dat wij allemaal universele wezens zijn en buitenaards leven er altijd is geweest, lijkt het erop dat wij aan de vooravond staan van de bekendmaking van het feit dat buitenaards leven bestaat. De sceptici moeten nu toch echt erkennen dat er meer is tussen hemel en aarde. Een universeel reddingsteam bekommert zich nu om het welzijn van onze unieke planeet met zijn uitgebreide variateit aan levensvormen. De jacht naar geld en macht heeft deze planeet op de rand van de afgrond gebracht.

Militaire opsporingsmiddelen zijn niet instaat om deze ( NOT FROM THIS WORLD ) objecten te traceren en straaljagerpiloten worden wereldwijd voor raadsels gezet. Het is nog steeds moeilijk te bevatten voor velen uit het gedogmatiseerde instituut dat onze aardse kennis is overstegen en dat buitenaardse beschavingen zich nu wereldwijd manifesteren.

Wereldwijd gaan de sightings door en steeds meer grote groepen mensen zien onbekende objecten in grote getale wat uiteraard ook veel journalisten hebben opgemerkt. Een nieuwe realiteit begint zich af te tekenen nu complete plaatsen met dit universele fenomeen in contact komen. Onze overheden blijven zich verschuilen met de mededeling "Wij nemen het voor kennisgeving aan, er is nog geen bewijs geleverd".

Nederland en Engeland blijven voorop lopen met de meldingen en er zijn er weer veel gemeld. Veel bollen worden gespot tussen de chemtrails. Wij hopen op begrip van iedereen dat wij niet meer in staat zijn om alle meldingen te plaatsen. Buitenaards contact is een feit. Wij blijven hopen dat U uw beelden en ervaringen ook blijft melden bij de media. Samen kunnen wij deze belachelijke wereldwijde cover-up oplossen door er over te praten en het zoveel mogelijk te melden.

They are here to Save Mankind so be Prepared

bron: niburu.nl

Ski, Schnee & Schnaps!
pi_53271056
Ik heb al een week vreemde dromen over oorlogen en geestverschijningen, heb 't ook al bijna een week in mijn msn naam staan en vond gister pas alle info over 19 september etc... (nadat mensen vroegen waarom ik zo'n rare msn naam had, wisten sommigen mij te vertellen dat er ook dingen voorspeld zijn).
pi_53271078
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Daar denk ik ook al de hele tijd aan, wanneer begint 19 september?
pi_53271139
Het begon vandaag om 13:00 en stopt op 20-09-07 om 13:00 hier gaat het beiden om de nederlandse tijd.
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:51:15 #299
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53271202
Shanghai maakt zich op voor krachtige tyfoon
SHANGHAI - De autoriteiten van de Chinese metropool Shanghai en van omliggende regio's hebben meer dan 200.000 mensen geëvacueerd wegens de komst van de krachtige orkaan Wipha. Volgens Chinese media zal de tyfoon in de loop van dinsdagavond (Nederlandse tijd) het vasteland van China bereiken.

(bron: nu.nl)
http://www.nu.nl/news/124(...)rachtige_tyfoon.html

Rusland bezorgd over mogelijke actie tegen Iran
MOSKOU - Rusland is bezorgd over berichten dat militaire actie tegen Iran serieus wordt overwogen. Dat zei de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov dinsdag. Volgens hem kent de regio al voldoende ernstige problemen met de oorlogen in Irak en Afghanistan.

(bron: nu.nl)
http://www.nu.nl/news/124(...)ctie_tegen_Iran.html
pi_53271303
Ik ben dus niet de enige die constant alle nieuws volgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')