Achteraf ook, maar ik heb wel techno Boheme gehoord, dus dan kan het feest al niet stuk. Blijft een vet nummer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp
ja twas weer een dolle boel![]()
je had gewoon moeten komen boy
Ik sta er nog steeds niet bijquote:De HARDSTYLE liefhebbers onder ons
renz0r - Boy_Snakeye - miss.cutie4you - Archiee
RijstNatie - scarefreak - kippiej - mstx - -Blutonium-
PartyAnimal87 - CrustyClown - da_rippah- Koepert
rattt - RemcoW85 - warezguy05 - MrDrako - Blaxje
De_Ananas - ijsmeiijs - Hare -Vakkie_W - ReMcOrE
Borkydude - LeonH - Tha_Bartman - jovink - Vampz
Tomhoog - Qunix - hardstyle_babbels - kaat17- 16meter
NrSiX - Houniet - Jurrio - Sethje - borisz - Pelgrim-Da_Giel
ladyxima - Silaz - Nonna007
je kan het ook lief vragen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Verander de OP eens!![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:29 schreef Sethje het volgende:
Bartman we staan wel ff mooi met Bert op de foto he
[afbeelding]
Techno Boheme zou inderdaad een gruwelijk zijn, maar Immeasurably van Donkey Rollers maakt ook een hele goedequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Misschien wel een leuke discussie: Welke nummer(s) wil jij horen op jouw begrafenis, als jij nu komt te overlijden?
wat ging die hard zegquote:Op maandag 3 september 2007 23:25 schreef SDJ het volgende:
Owja nog ff tracklistje van 24:
06. Abject - In Our Memories
whahahahahaquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:29 schreef Sethje het volgende:
Bartman we staan wel ff mooi met Bert op de foto he
[afbeelding]
ff gekletst aan het begin van de avondquote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef SDJ het volgende:
Ik heb ook bijna geen Fok!ker herkend
Ja Remcore dan
als het goed is, komt deze week de 1e aankondiging, dat is wat ik van sommige mensen hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:32 schreef Sender_ het volgende:
TVP
Wanneer wordt er eigenlijk is bekend wanneer Qlimax is.
wel nette CDquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
va - defqon one festival 2007 showtek exclusive mix
01.walt jenssen - walt street
02.blademasterz - one blade
03.tuneboy - housesensation (dj isaac rmx)
04.dutch master - slammin' the bazz
05.the pitcher - new world
06.showtek - early soundz
07.wild mother fuckers - fother mucker
08.brennan heart - get wasted
09.dj gius - scrubs
10.zany & dv8 - nothing else matters
11.showtek - party lover
12.southstylers - crystal
13.brennan heart - revival x (showtek rmx)
14.builder - her voice
15.donkey rollers - atrocity
16.citizen - if i say stop
17.showtek - fts (hard mix)
18.zany meets the beholder - who wants this
19.zairon - i am techno (zatox 2007 mix)
Nee laat het dat alsjeblieft niet zijn! Dat is het weekend dat we waarschijnlijk een familie-uitje plannen naar Disney. En dat zal een moeilijk weekend zijn voor deze hardstylende-disney-fielquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de site van Go Fast zou hebben gestaan dat het 17 november was, maar dat is nu zo te zien weer weggehaald![]()
Oke! Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het goed is, komt deze week de 1e aankondiging, dat is wat ik van sommige mensen hoor
op de site van Go Fast zou hebben gestaan dat het 17 november was, maar dat is nu zo te zien weer weggehaald![]()
he die ga ik even kopenquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
va - defqon one festival 2007 showtek exclusive mix
01.walt jenssen - walt street
02.blademasterz - one blade
03.tuneboy - housesensation (dj isaac rmx)
04.dutch master - slammin' the bazz
05.the pitcher - new world
06.showtek - early soundz
07.wild mother fuckers - fother mucker
08.brennan heart - get wasted
09.dj gius - scrubs
10.zany & dv8 - nothing else matters
11.showtek - party lover
12.southstylers - crystal
13.brennan heart - revival x (showtek rmx)
14.builder - her voice
15.donkey rollers - atrocity
16.citizen - if i say stop
17.showtek - fts (hard mix)
18.zany meets the beholder - who wants this
19.zairon - i am techno (zatox 2007 mix)
ff op de site van q-dance kijken... beperkte oplage en van de FRS begreep ik al dat het wel eens heel lastig kan worden in de winkels... Is trouwens de cd die bij de dvd van Defqon 1 zit. 2 tientjes voor zoveel bruut geweldquote:
set van luna, welke/waar?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG , die set van Luna om Mysteryland, ben nu op 18 minuten, maar ik vind ' m nu al een held. Geen nieuwe nummers, gewoon heerlijke knallers tot nu toe
Klopt... maar die van Deepack is ookquote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OMG , die set van Luna om Mysteryland, ben nu op 18 minuten, maar ik vind ' m nu al een held. Geen nieuwe nummers, gewoon heerlijke knallers tot nu toe
www.q-dance.nl kun je ze terug luisteren. musicInControl heeft ze wel...quote:
Bring that shitquote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zal ik de security vast even inseinen om er voor te zorgen dat je keurig achter de dranghekken blijft staan? beetje gedragen hoor over de grensquote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bring that shit(als ik die op q-base hoor ben ik niet te houden)
Echt,luna gaat lekker![]()
heb ik vorig jaar ook gedaan. Geen alcohol en drugs. Maar van 21:00 tot 8:00 non stop los gegaan. Er werd toen ook gewoon super gedraaid. En constant nieuwe nummers is gewoon niet leuk. Tis vet om lekker mee te kunnen doen met de "klassiekers"quote:Op woensdag 5 september 2007 14:02 schreef MrDice het volgende:
[..]
zal ik de security vast even inseinen om er voor te zorgen dat je keurig achter de dranghekken blijft staan? beetje gedragen hoor over de grens![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar ook gedaan. Geen alcohol en drugs. Maar van 21:00 tot 8:00 non stop los gegaan. Er werd toen ook gewoon super gedraaid. En constant nieuwe nummers is gewoon niet leuk. Tis vet om lekker mee te kunnen doen met de "klassiekers"
Ik ga echt nog een keer een mix maken van oude nummers.
Ik voel een Fok! Poll / topic aankomenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
mogen wij voorkeursnrs opgeven dan ?
mag, maar of ik ze ook daadwerkelijk ga gebruiken is nog maar de vraag...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
mogen wij voorkeursnrs opgeven dan ?
Ja ach misschien wel leukquote:Op woensdag 5 september 2007 14:18 schreef Archiee het volgende:
Q-Base word echt hard! is er nog iets van een meet ofzo?
Dana... Black... Koude rillingen!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
her voice is voor mij ook een klassieker nu al..
Haal aub die link weg dat mag hier namelijk nietquote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef jstn het volgende:
Oioi,
Ik sluit me ook aan bij de hardstyle liefhebbers hier ;]
Misschien is ie hier al bekend, maar hier haal ik toch wel mn meeste nummertjes en setjes vandaan:
http://addicted2warez.com/new/index.php?showforum=18
Ff registeren is wel nodig, want om te downloaden moet je een post in het betreffende topic achterlaten.
Have a look.. er staat echt ENORM veel op.
Zo had ik hier ook vrij snel na defqon de volledige set van The Prophet al te pakken.
Nice sitequote:Op woensdag 5 september 2007 14:26 schreef jstn het volgende:
Oioi,
Ik sluit me ook aan bij de hardstyle liefhebbers hier ;]
Misschien is ie hier al bekend, maar hier haal ik toch wel mn meeste nummertjes en setjes vandaan:
http://addicted2warez.com/new/index.php?showforum=18
Ff registeren is wel nodig, want om te downloaden moet je een post in het betreffende topic achterlaten.
Have a look.. er staat echt ENORM veel op.
Zo had ik hier ook vrij snel na defqon de volledige set van The Prophet al te pakken.
Jammer dat al dat andere spul er tussen zit, maar puur voor de livesetjes mogen de mods wat mij betreft een oogje dichtknijpenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Haal aub die link weg dat mag hier namelijk niet
Soulseek, iets wat ik al een tijdje niet meer opgestart heb sinds ik op de nieuwsgroepen zit, moet ik toch maar weer es gaan doenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
Is al een tijdje bekend en er het duurt altijd best lang met nieuwe vinyls enzo daar jammer genoeg.
FTD blijft toch vaak het snelste, en ruilen op soulseek.
Ik moet bij de TT steeds denken aan de outro van ride with us...
"Just go with the flow now bam-bam-bam-bam"![]()
![]()
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:02 schreef Ladyxima het volgende:
set van luna is idd geweldig! kan niet stil blijven zitten
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!quote:
Kippenvellllllquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dana... Black... Koude rillingen!![]()
LOL doet me denken dat ik een keer in de file stond... ramen open... volle bak Silver Bullet op van de Donkey Rollers... kijk ik naast me... VW Golf met 2 gasten erin ook helemaal los aan het gaan op mijn nummerquote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!
dikke setquote:Op woensdag 5 september 2007 14:42 schreef MrDice het volgende:
Dj Zany Live at Fun Factory [13-07]... die playlist![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
"Just go with the flow now bam-bam-bam-bam"![]()
![]()
riep je mij??quote:Op woensdag 5 september 2007 16:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar dat wisten jullie vast al aangezien hier de Die Hard fans zitten
en soort van ex-collegaquote:Op woensdag 5 september 2007 19:41 schreef CrustyClown het volgende:
Woej, de topics gaan sneller dan ik erop kan reageren zeg. Maar nu moest ik toch echt even reageren. Onderaan p1 *geen zin om het op te zoeken* heeft iemand gezegd dat nothing else matters (neem aan de HS versie) over 2 jaar nog steeds een klassieker zal zijn.
Sorry hoor, maar ik vind het geen verkeerd nummer. Maar ik heb hem toch echt te vaak gehoord en het origineel blijft subliem en daar kan toch echt niets overheen. Dus stiekem hoop ik dat nothing else matters langzaam aan toch minder gedraaid gaat worden....
En voor de newbie's. Ja ik ben wel een HS fan !
Eens. The Roof Is On Fire mag er ook wel alvast aan toegevoegd worden. Hoewel daar wel een leuk heavy stukje in zitquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nothing else matters kan voor mij in het rijtje, FTS, One blade, Anthems van qlimax, defqon etc...Leuk voor een tijdje dus...
Dat nummer vind ik echtquote:Op woensdag 5 september 2007 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. The Roof Is On Fire mag er ook wel alvast aan toegevoegd worden. Hoewel daar wel een leuk heavy stukje in zit.
Beide?... Onder de naam Builder zijn er al veel meer uitgebracht, waaronder toch ook echt de klassieker Skyscraper..quote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende: Builder met beide platen (dus ook hardbeat market)...
quote:We krijgen heel veel vragen over Qlimax, later deze week kun je hier op Q-dance.nl alles te weten komen...
Ik ben benieuwd... maar ik ga in ieder geval in de rij liggen voor kaartenquote:
Voor het hoofdkantoor van ticketonline(quote:Op woensdag 5 september 2007 23:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... maar ik ga in ieder geval in de rij liggen voor kaarten
Als het moetquote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor het hoofdkantoor van ticketonline()?
![]()
Als ik hem binnen heb ga ik natuurlijk zeker kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yeah, ik hoor net dat mijn omleiding shirtje op de defqon dvd staat
op 30:44 of 31:44 :p
Ik kreeg het gister te horen ja. Ik ben het zelf niet maar 1 van mijn partymaatjes die ' m ook heeftquote:Op woensdag 5 september 2007 20:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
boy volgens mij sta jij of 1 van je vrienden op de defqon dvd tijdens het stukje van pinas zie je namelijk beeldvullend je omleiding-shirt in beeld
Nou ik zie ervan af en ga er ook niet verder mee. De interesse is duidelijk nou plots ver te zoeken.quote:
Ga je die dingen dan ook verkopen of niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ik zie ervan af en ga er ook niet verder mee. De interesse is duidelijk nou plots ver te zoeken.![]()
Ga wel verder met wat algemene shirtjes die ik wil laten drukken
Nou verkopen aan vrienden en eventueel jullie. Als ik wat klaar heb zal ik een keer hier wat tonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ga je die dingen dan ook verkopen of niet?
ja, die blijf ik ook altijd gruwelijk vindenquote:Op woensdag 5 september 2007 20:46 schreef hardstyle_babbels het volgende:
De wereldplaat van Zenith (Scream), veel platen van zany
mag ookquote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als het verloren schaap![]()
ik zal ook ff goed kijken als ik hem hebquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yeah, ik hoor net dat mijn omleiding shirtje op de defqon dvd staat
op 30:44 of 31:44 :p
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrancequote:Op donderdag 6 september 2007 21:42 schreef Syb-rund. het volgende:
Ow hardstyle is leuk, maar ik heb het idee dat ik de slechtere hardstyle luister ( Tommy pulse, Jowan)
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Trouwens lees net op freaky dat Noisecontrollers - Crump / Marlboro Man / Aliens morgen uitkomt!. Nu maar hopen dat ie alvast ergens uitlekt aangezien ik zaterdag moet draaien. Kan ik 'm naderhand wel bij de platenboer gaan halen.
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Jowan was volgens mij meer hardtrance
Techtrance heet datquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrance![]()
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummerquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Ik hoorde gister een nummer van Zany en DV8 - Wille gullie bas ofzo
Echt trippend nummer
Crump is al geleaked.... 320 kps 6.04 min. Ik vind de intro echt zo vetquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat neigt meer naar hardhouse/hardtrance![]()
Zoek maar eens op de namen die je in de OP ziet staan, kom je het betere werk tegen![]()
Trouwens lees net op freaky dat Noisecontrollers - Crump / Marlboro Man / Aliens morgen uitkomt!. Nu maar hopen dat ie alvast ergens uitlekt aangezien ik zaterdag moet draaien. Kan ik 'm naderhand wel bij de platenboer gaan halen.
Vind Marlboro Man eigenlijk vies tegenvallenhadden ze van mij best achterwege mogen laten...
Ja de tijd dat ik alles binnen een uur had is niet meerquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummer
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Crump is al geleaked.... 320 kps 6.04 min
Dat is niet de goede van Front 2 Back, dat is de intro van originele front 2 back met de goede rip van worstebroodjes erutsseningeplakt. Hij is 13mb ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
De worstenbroodjes remix van Front 2 Back schijnt ook al op het internet rond te spoken. Paar gozers uit m'n msn lijst hebben 'm, maar hebben helaas ook al de promo's die ik heb zodat ik niks kan ruilen...![]()
nu alquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Echt trippend nummer
zany draaide die op 24... gruwelijk losgaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef JortK het volgende:
Echt trippend nummer
Op Decibel draaide hij hem ook en Charly later op de avond ook nog. Zalig om zo'n hele menigte op los te zien gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
zany draaide die op 24... gruwelijk losgaan![]()
Marlboro Man vind ik dikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:17 schreef LeonH het volgende:
quote:
ik vind hem heerlijk, gewoon plat raggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nu pas, die heb ik zovaak gehoord...echt een lekker ragnummer
de hele vinyl vind ik nog steedsquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:05 schreef 16meter het volgende:
End of my existence blijft leuk bijvoorbeeld.
ik wil niet lullig doen, maar ze staan niet op Q-Base hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:59 schreef 16meter het volgende:
Noisecontrollers morgen zeker een bezoekje gunnen!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ollers%252dCrump.htm
toch wel de 17e dus, stond het toch goed op de site van Go Fastquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:57 schreef LeonH het volgende:
oh ow, qlimax 17 november...
quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:31 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)ollers%252dCrump.htm
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
beter zelfs: Noisecontrollers_-_Crump-(FUSION041-5)-Vinyl-2007-HB
ben echt blij dat ze die er nog bij op hebben gezetquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:01 schreef 16meter het volgende:
Aliens is toch ook een super lekkere track.
Newstyle in optima forma.
quote:Die synth is erg vol, alleen ándersIk vind het heerlijk
quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef SDJ het volgende:
TE HEERLIJK! Q-BASE! oooooh man, genieten ten top
quote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef SDJ het volgende:
mooi dat je je vermaakt hebtquote:Op zondag 9 september 2007 11:05 schreef SDJ het volgende:
Prophet & A-Lusionquote:Op zondag 9 september 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi dat je je vermaakt hebtnog mensen die Rock Hypnotic gedraaid hebben??
* LeonH zal 'm dan waarschijnlijk nog maar een paar keer goed gaan beluisterenquote:Op zondag 9 september 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kan het daar niks anders dan mee eens zijn![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 18:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rock Hypnotic ken ik niet , dus helaas ook niet herkend.
heeey gave filmpjes enne die take on my bootleg kon ik nog helemaal niet! Gaaf nummer!quote:
Take on my bootleg is er al best lang, D-Block & S-Te-Fan hebben hem supervaak gedraaid ( en nog steeds ). Hij staat bekend als Unknown - Take on my bootleg en hij is van Scope DJ ( kwam ik ook vandeweek pas achterquote:Op zondag 9 september 2007 22:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
heeey gave filmpjes enne die take on my bootleg kon ik nog helemaal niet! Gaaf nummer!
En wie zit er eigenlijk achter?
(staat ie ook op de download sites?))
Scopequote:Op maandag 10 september 2007 08:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Unknown - Take on my bootleg en hij is van Scope DJ ( kwam ik ook vandeweek pas achter.
Echt super lekkere plaat altijd weer![]()
Op Defqon stond hij haast ontroerd erbij toen Lockdown werd gedraaid, was echt mooi om te zienquote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Scope
Voor jou moet dit toch lekker aanvoelen als je steeds je plaatjes terug hoort op de feestjes of niet?
Die voel ik ook, maar ik snap hem nog niet helemaal geloof ik... Meer onderzoek nodig Sherlock!quote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
Voel ik hier een connectie tussen Sethje en Scope?
Sethje is het managementquote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
Hij stond toevallig bij ons in de buurt in de Purple.quote:Op maandag 10 september 2007 11:33 schreef JortK het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 11:57 schreef JortK het volgende:
Ff heel wat anders, maar welke track is dit waar dit inzit:
Here comes the remix! The wrong, the right, it's gone, aight? Tataatataatatatataaa
quote:Op maandag 10 september 2007 12:17 schreef PartyAnimal87 het volgende:
G-Town Madness & The Viper - Here comes the remix (D-Block & S-Te-Fan rmx)
Hij komt eind oktober op het label van The Viper. Nog lang wachten dus. Duurt zowiezo lang met deze plaat want hij werd september 2006 al op euphoria gedraaid meen ik.quote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vette plaat trouwens, komt ook nog uit volgens de site van D & S
Ik kan hier vanaf me stage niet op mijn partyflock maar ik meen dat ze zeiden "eind augustus". Maar het gaat niet helemaal lekker met Straigt On/Next Chapter dus ik denk dat hij verlaat is, of misschien wel helemaal niet doorgaat ( niet bij SO/NC in elk geval).quote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En Ride WIth Us? Enig idee wanneer die komt?
Straight on gaat slechtquote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik kan hier vanaf me stage niet op mijn partyflock maar ik meen dat ze zeiden "eind augustus". Maar het gaat niet helemaal lekker met Straigt On/Next Chapter dus ik denk dat hij verlaat is, of misschien wel helemaal niet doorgaat ( niet bij SO/NC in elk geval).
Luna sinds kort ook niet meer, dus denk dat die ook wel binnenkort met een eigen label komt... Maja niet voor 1 of ander maar de echt sterke releases op dat label zijn misschien ook op 1 hand te tellen. In ieder geval maximaal 2quote:Op maandag 10 september 2007 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Straight on gaat slecht
Luna en Pila zitten daar toch?
LeonH hoe zit dat eigenlijk met vrijkaarten voor je B-Day bashquote:Op maandag 10 september 2007 13:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Luna sinds kort ook niet meer, dus denk dat die ook wel binnenkort met een eigen label komt... Maja niet voor 1 of ander maar de echt sterke releases op dat label zijn misschien ook op 1 hand te tellen. In ieder geval maximaal 2.
De laatste paar releases vond ik persoonlijk sowieso wat minder
Zo'n vette releases hebben ze niet gehad hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Straight on gaat slecht
Luna en Pila zitten daar toch?
Dat is idd het enige wat enigzins loopt maar het is mijns inziens een kwestie van tijd dat iemand anders die releases overneemt.quote:Op maandag 10 september 2007 13:44 schreef LeonH het volgende:
En dan heb ik het over straight on! Next Chapter zijn tot nu toe alleen maar heerlijke platen uitgekomen en als ik zie wat de toekomst evt. brengt zal dat ook zo mooi blijven![]()
Zal ik jou eens iets moois vertellen: Er is gratis entreequote:Op maandag 10 september 2007 13:58 schreef JortK het volgende:
[..]
LeonH hoe zit dat eigenlijk met vrijkaarten voor je B-Day bash
quote:Op maandag 10 september 2007 14:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets moois vertellen: Er is gratis entree
Waar en wanneer ?quote:Op maandag 10 september 2007 14:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zal ik jou eens iets moois vertellen: Er is gratis entree
http://partyflock.nl/party/103024:Stampuhh.htmlquote:
Vet dat je een feestje organiseerd, maar dat noem je toch geen Stampuhquote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/103024:Stampuhh.html
Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)quote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef 16meter het volgende:
"Kiss the sound that pounds your senseeees"
Tja de naam heb ik zelf ook niet uitgekozen, ben niet de organisator.. Dat is B2control en die organiseren dat wekelijks daar. Aangezien ik daar met grote regelmaat draai had ik aan hun gevraagd of het mogelijk was om m'n b-day daar te houden, met wat dj's die ik dan weer heel goed ken enzo (helaas te weinig budget om 1 grote naam er tussen te zetten).quote:Op maandag 10 september 2007 16:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vet dat je een feestje organiseerd, maar dat noem je toch geen Stampuhvrijwillig zeg maar...
haha
1. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)quote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef 16meter het volgende:
"Kiss the sound that pounds your senseeees"
"'cause you know it' s hardstyle baby"
"in my houuuuuse... in my hoouuuuse in my hou ou ou etc.."
welke platen zijn dat?
Thanks.quote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
1. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
2. d-block & s-te-fan - Ride With Us
3. tja... of Tuneboy (?) - Housenation (isaac 2007 mix toch?) of Automatic DJ'z - Mad Lay nr. 3
de Promo CDR gaat al wel rond op foraquote:Op maandag 10 september 2007 17:10 schreef nattermann het volgende:
Waarom kan ik trouwens nergens de vinyl van Headhunterz - forever az one vinden? Is die nog niet uit ofzo?
* nattermann is nieuw in de nieuwsgroepenwereld
daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef LeonH het volgende:
3. tja... of Tuneboy (?) - Housenation (isaac 2007 mix toch?) of Automatic DJ'z - Mad Lay nr. 3
hij is lekker, maar je moet hem niet al te vaak achter elkaar horenquote:Op maandag 10 september 2007 18:00 schreef 16meter het volgende:
Mag ik nog even melden dat Crump van de Noisecontrollers een geweldige track is.(spuit 11, ja)
Dat is geen goede outro toch? Beetje aan geknipt meen ikquote:Op maandag 10 september 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de Promo CDR gaat al wel rond op fora![]()
[..]
ik hoor zo geen stukken herhaald worden...quote:Op maandag 10 september 2007 19:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is geen goede outro toch? Beetje aan geknipt meen ik
Tuneboy - Housenation (isaac 2007 mix)quote:Op maandag 10 september 2007 17:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
1. Southstylers - Pounding Senses (deeper inside mix)
2. d-block & s-te-fan - Ride With Us
helaas op mijn verjaardag wat ik dus bij Euphoria ga vierenquote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/103024:Stampuhh.html
Waar blijft dat bier nou man hey?quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Faistos & B-Front toegevoegd aan line-up van Twisted
Dat is er dan meeer dan genoegquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Bar slecht zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef Sethje het volgende:
www.headhunterz.nl - > set van q-base , wel slechte kwaliteit enzo
Ik wacht dan liever nog een week zeg maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wees blij dat je al iets hebt na 2 dagen
Ik vind de kwaliteit best meevallen btw..quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wacht dan liever nog een week zeg maar
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit best meevallen btw..
Ik wacht wel gewoon op de sets van Q-Dance zelfquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:51 schreef LeonH het volgende:
vind de kwaliteit ook best wel te doen hoor!
Kan je wel zo lang wachten dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht wel gewoon op de sets van Q-Dance zelf
Nee idd meneer headhunterz, je zou nog steeds je setje van InQontrol online zettenquote:This is something I don't do very often...
Die mix van het thema van in Qontrolquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:05 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee idd meneer headhunterz, je zou nog steeds je setje van InQontrol online zetten
Vrienden van mij gaan wel, maar denk dat ik toch reset zal kiezen als ik die avond ga feestenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
Zo moeilijk kiezen inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan wel, maar denk dat ik toch reset zal kiezen als ik die avond ga feesten
Ikkequote:Op dinsdag 11 september 2007 14:37 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan:
http://partyflock.nl/party/99347:Showtek_today_is_tomorrow.html
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een beledigingquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Ik wil niemand veroordelen maar Saaitek verkiezen boven RESET vind ik echt zooo onbegrijpelijk
Ik ook eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging![]()
Weet je waarom die cd Today is Tommorow heet? Omdat ze elke fucking dag hetzelfde doen, ik blijf erbij het is een schande voor elke dj die een vette show neerzet, showtek is ALTIJD MAAR DAN OOK ALTIJD hetzelfde, zelfde nummers, zelfde volgorde geen show, helemala geen inhoudt, niets. Ze produceren af en toe een aardig nummer maar daar blijft het bij. Als je ze 1 keer in het jaar ziet zijn ze leuk, maar als je in de zomer festivals afreist en je ziet ze dan 4,5 keer achter elkaar PRECIES hetzelfde doen heb je bij mij ieder respect verloren, je wilt je als dj toch altijd verbeteren, met nieuwe dingen bezig zijn, het publiek kennis laten maken met nieuwe shit, alles wat ik nu noem doet Saaitek NIET!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Allebei geweldige lineups... En om het nou Saaitek te noemen vind ik ook een belediging![]()
Hij is echt een held, veel nieuwe nrs. onbekende shit. Op Defqon supervette set en was op Q_Base ook 1 van de jongens die eruit sprong dat ik begrepen heb. Op decibel is zijn nieuwe nr Killer Beat ook vaak gedraaid, echt vet "its a killer killer beat so get out of my way"quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:51 schreef CrustyClown het volgende:
Dutch Master (nog nooit gezien)
ja dat snap ik, ik ga ze dan ook zien 12-10 en 20-10 en ik mis Defqon in je lijstjequote:Op dinsdag 11 september 2007 16:04 schreef MrDice het volgende:
Oh leuke sig trouwens Sethje, kan niet wachten om D-Block & S-Te-Fan na Dominator en Decibel te zien draaien bij Illegal Vibes Outdoor. Ook twee van die helden.
* MrDice pakt zijn teddiebeer en kruipt in de hoekquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat snap ik, ik ga ze dan ook zien 12-10 en 20-10 en ik mis Defqon in je lijstje![]()
quote:De laatste jaren draaien we eigenlijk alleen onze eigen dingen. We hebben echt wel respect voor andere producers hoor. Maar we willen gewoon net iets anders doen.
Als je naar U2 gaat hoor je ook geen nummers van Madonna, toch? Het klinkt misschien raar maar die kant willen we opgaan. Als we optreden horen mensen onze muziek. Dat klopt ook beter in het plaatje.
quote:Ik ben echt geen scratch-DJ nummer één. Als je dan Pavo ziet ofzo, da’s gewoon ziek wat hij kan. Maar dat is onze kracht niet.Wij maken onze eigen muziek, wij draaien onze eigen shit en op de dansvloer gaat het los. We kunnen draaien, we kunnen live. Dat andere DJ’s het anders doen, prima. Maar wij willen echt groot worden met ons eigen ding.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben toch een Zany fan en dat weet iedereen wel een beetje in mijn omgeving. Maar ook Zany is net als Showtek ook niet meer vernieuwend. Je kunt je kont niet keren op een festival of Nothing else matters wordt gedraaid. Ook Zany draait dat nummer nog wel in elke setje, maar waarom. Precies, om zijn label te promoten. Ik heb ook een "1.2 Stampuhh" gevoel bij Nothing else matters. Ook deze wordt gewoon te vaak gedraaid en is gewoon niet meer leuk. Daarom ben ik blij dat beholder en balistic een nieuwe remix erop gemaakt hebben. Bedoel de term "stampuhh" is toch iets wat bij de hardstyle hoort.
Ook als de Donkey Rollers niet draaien dan draait hij wel nummers van hun. Vernieuwend zijn de Donkey Rollers ook niet. Draaien gewoon hun eigen nummers in een andere volgorde. Als ze live gaan hoor ik ook niet iets wat ik zeg, wauw, nou wil ik de donkeys volgende keer weer zien. De act op defqon (hun eerste optreden) was gewoon vet, beetje rap ertussen door en zany en dv8 lekker blerren in de microfoon. Nu, nee nu hoef ik ze niet zo gauw meer te zien. Dan ga ik liever naar Tatanka of Zatox. Ook die draaien hun eigen nummers, maar die draaien tenminste nog wat andere dingen ertussen om toch eruit te springen.
Mixtechniek van die gozers is prima heur!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:40 schreef MrDice het volgende:
[..]
Maar is dat niet overal een beetje het probleem.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben toch een Zany fan en dat weet iedereen wel een beetje in mijn omgeving. Maar ook Zany is net als Showtek ook niet meer vernieuwend. Je kunt je kont niet keren op een festival of Nothing else matters wordt gedraaid. Ook Zany draait dat nummer nog wel in elke setje, maar waarom. Precies, om zijn label te promoten. Ik heb ook een "1.2 Stampuhh" gevoel bij Nothing else matters. Ook deze wordt gewoon te vaak gedraaid en is gewoon niet meer leuk. Daarom ben ik blij dat beholder en balistic een nieuwe remix erop gemaakt hebben. Bedoel de term "stampuhh" is toch iets wat bij de hardstyle hoort.
Ook als de Donkey Rollers niet draaien dan draait hij wel nummers van hun. Vernieuwend zijn de Donkey Rollers ook niet. Draaien gewoon hun eigen nummers in een andere volgorde. Als ze live gaan hoor ik ook niet iets wat ik zeg, wauw, nou wil ik de donkeys volgende keer weer zien. De act op defqon (hun eerste optreden) was gewoon vet, beetje rap ertussen door en zany en dv8 lekker blerren in de microfoon. Nu, nee nu hoef ik ze niet zo gauw meer te zien. Dan ga ik liever naar Tatanka of Zatox. Ook die draaien hun eigen nummers, maar die draaien tenminste nog wat andere dingen ertussen om toch eruit te springen.
Agree...!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Maar is dat niet overal een beetje het probleem.
Je kunt het schuiven op de DJ. Zany, showtek, headhunterz, d-block & S-te-fan, wie dan ook. Ik denk dat zelf Pat B in zijn vroegere tijd wel vaak ongeveer dezelfde shit draaide.
Je kunt het een DJ toch ook niet kwalijk nemen dat jij vaak dezelfde nummers draait, zoals al eerder aangehaald, het promoten van zijn eigen label of 'vrienden' of misschien omdat die nummers dan zo goed in de smaak vallen.
Hoe vaak heb ik op DefQon Her Voice wel niet gehoord??
Maar goed, ik ben niet zoveel zin om erg veel argumenten aan te gaan halen om een punt te bewijzen.
Het punt waar ik naartoe wilde is dat we te maken hebben met een luxe probleem. Als je idd elke week naar een feestje toe gaat dan zul je vaak dezelfde DJ's aantreffen en die zullen veel dezelfde nummers draaien als de week ervoor (never change a winning team?). En als de DJ dan ineens een andere set draait dan is het verkeerd, niet goed of wat dan ook.
*Crusty denkt gelijk aan het optreden van Zany tijdens hardhouse generation december 06... wat een aanfluiting was dat.
Kortom we zijn verwend, we kunnen iedere week wel een of 2 keer naar een van onze favoriete artiesten kijken en dan kan het idd gebeuren dat er veel hetzelfde gedraaid zal worden.
*Crusty is ook wel benieuwd wat scope ervan vind... Draai je veel zelfde nummers in optredens of probeer je zoveel mogelijk te varieeren?
Hij is zowiezo van die nieuwe generatie die onbekende producers een kans geven..dat zie je wel op die feesten als NRG en 24, zwaar veel nieuwe onbekende shit en eidereen uit ze plaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:10 schreef CrustyClown het volgende:
*Crusty is ook wel benieuwd wat scope ervan vind... Draai je veel zelfde nummers in optredens of probeer je zoveel mogelijk te varieeren?
nicequote:Op maandag 10 september 2007 23:05 schreef Sethje het volgende:
Noisecontrollers ook onderdeel van Fusion dus?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden. Zany draait overigens wel wat nieuwe dingen als RIde With us en crump bijv maar ook alleen ter promotie van zn eigen label of een andere reden wat in de toekomst wel duidelijk zal worden
Ja..ik ga geen feesten in mn agenda zette waar ik nie heen gaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:08 schreef 16meter het volgende:
En je gaat naar al die feestjes?
Verschil moet er wezen, zal ik maar zeggen...
Denk dat ik het niet eens meer zo bijzonder zou vinden als ik zooo veel feesten afging.![]()
Same herequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb ze ook ter herinnering erin staan... maar zodra eht feest geweest is en ik ben er niet geweest verwijderi k hem uit mijn agenda
Same herequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb ze ook ter herinnering erin staan... maar zodra eht feest geweest is en ik ben er niet geweest verwijderi k hem uit mijn agenda
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
Wie nietquote:
Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef JortK het volgende:
Scantraxx_Remixxed_-_Stampuhh__Cocaine_Bizznizz__Remixes_-Vinyl-2007
Ja maar ik loop altijd hopeloos achter jongensquote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoor![]()
Stampuh remix zeker wel lache..voor de rest niet heel bijzonder die cocaine bisnizz.
Hopelijk komt 4 Elements deze week nog
Te ver weg en teveel jumpquote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag hier maar eens een kijkje gaan nemen: http://partyflock.nl/party/95241:3_Years_Explosive_car_tuning.html
Eindelijk hardstyle in Bozzini, met een redelijke line-up, D-Block & S-te-Fan!
Jammer van de jump, maar dat zal wel snel afgelopen zijn na het draaien van D&S hoop ik
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die was er 2 maanden geleden o.i.d. al hoor![]()
Stampuh remix zeker wel lache..voor de rest niet heel bijzonder die cocaine bisnizz.
Welke track is dat?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Those who can't dance blame it on the music
Mooie titel voor de volgende topic
Here we go again.....quote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef hqql het volgende:
En wat vindt iedereen van de nieuwe DR (Donkey Rollers - Chopper/Atrocity)
Ik vind het weer een geweldige release die hun vorige allemaal overtreft, precies zoals elke release van hen dat doet. Het is ook bewonderenswaardig dat elke nieuwe plaat van hen origineel is, dat is maar van weinig artiesten te zeggen heden ten dage...
Strike Againquote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe headhunterz vet zeker weten.. nieuwe donkey rollers wel leuk maar niet heel bijzonder, al ga ik er zeker gewoon op los:Y
voor mij blijft immeasurably toch de mooiste en machtigste plaat die ze gemaakt hebben
Orgineel? Vind ik juist niet..hele kenmerkende DR sound in elke plaat. Hun oude platen blijven t beste vind ikquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef hqql het volgende:
En wat vindt iedereen van de nieuwe DR (Donkey Rollers - Chopper/Atrocity)
Ik vind het weer een geweldige release die hun vorige allemaal overtreft, precies zoals elke release van hen dat doet. Het is ook bewonderenswaardig dat elke nieuwe plaat van hen origineel is, dat is maar van weinig artiesten te zeggen heden ten dage...
kloptquote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Orgineel? Vind ik juist niet..hele kenmerkende DR sound in elke plaat. Hun oude platen blijven t beste vind ik
Die We Are possesed is ook dol jonge in de set van HH..![]()
heyyy daar ga ik ook heen! Ook eigenlijk als hoofdreden dat DB & STF komen hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:45 schreef nattermann het volgende:
Vrijdag hier maar eens een kijkje gaan nemen: http://partyflock.nl/party/95241:3_Years_Explosive_car_tuning.html
Eindelijk hardstyle in Bozzini, met een redelijke line-up, D-Block & S-te-Fan!
Jammer van de jump, maar dat zal wel snel afgelopen zijn na het draaien van D&S hoop ik
eensquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
toen ik buitenkwam bij 24, stond A-lusion ook buiten met kameraad van hem, zijn uiteindelijk met ons mee teruggereden, 1 auto is ff via Nijmegen gegaan ofzoquote:
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor mij blijft immeasurably toch de mooiste en machtigste plaat die ze gemaakt hebben
dat is toch Walt Street of is dat dezelfde track??quote:Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja staat op de showtek defqon cd als 1ste nr.. de Cd is verkrijgbaar bij de betere downloadsites
ARTIST..[ a-lusionquote:Op woensdag 12 september 2007 12:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef JortK het volgende:
a-lusion_-_the_4_elementz-(scsp015)-vinyl-2007-hb
ja je hebt gelijk ik was weer eens te snelquote:Op woensdag 12 september 2007 19:09 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is toch Walt Street of is dat dezelfde track??
Met inmiddels de legendarische woorden van Zany tijdens het klappen: Wat een geile bedoeling!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De donkeys sloten op Qlimax ook af met immeasurably en hij staat ook op die dvdkippenvel telkens weer
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Met inmiddels de legendarische woorden van Zany tijdens het klappen: Wat een geile bedoeling!![]()
Immeasurably is toch 1 van die platen waarbij je iedere keer kippenvel krijgt. Maakt niet uit waar ie ook gedraaid wordt...
Viel mij inderdaad ook al op... het is nu niet meer van wie heeft deze plaat en wie heeft deze plaatquote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Leuk om te zien dat er eindelijk ook wat leuke discussies ontstaan in dit topic... Ben het met veel dan ook NIET eens..., maar heb nu ff weinig tijd om te reageren!
En dan missen ze ff een hoop inkomstenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yeah yeah wat een geile bedoeling hier!! Shiitt !! ik heb zitten applaudiseren voor de dvd toen ik het hoorde
om terug te komen van 1 v/d discussie punten: de donkeys moeten wel iets minder gaan optreden, het is nu elke keer dat je ze ziet 90% hetzelfde..
beter lassen ze een pauze in van een half jaar en komen ze dan met een echt vernieuwende set met remixen van nrs en echt live qua rap effecten etc zoals op defqon 2005 ( waar ik overigens zelf neit bij was) maar waar ik de beelden al een miljoen keer van heb gezien
Oe klinkt ook lekker. Ik begin de newstyle echt te waarderen. Vond special d ook gewoon lekker.(gewoon lekker melodie met een goeie bass)quote:Op donderdag 13 september 2007 07:54 schreef 16meter het volgende:
Iedereen prijst (volkomen terecht) Blame it on the muzic de hemel in.
Maar wat te denken van deze mega bomb waarmee Wildstylez opende op Q-Base.
http://www.youtube.com/watch?v=v280pDdPPGY
Titel a.u.b. ?![]()
spacenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oe klinkt ook lekker. Ik begin de newstyle echt te waarderen. Vond special d ook gewoon lekker.(gewoon lekker melodie met een goeie bass)
Maar de nieuwe hardstyle sound is lekker spacey zo
Tuurlijk niet, maar je moet oppassen dat het niet echt totaal richting de "dj porny" sound gaat, want dan spreekt het dadelijk iedereen aan en dan krijg je het defqon en qlimax syndroom. Iedereen wil dan plots naar die feestenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
Een beetje vernieuwing van de sound is niets mis mee denk ik zo
Nou dan zijn we goed onderweg. Er zijn al genoeg mafkezen die gaan jumpen op HS. Tot grote ergernis bij mijquote:Op donderdag 13 september 2007 09:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar je moet oppassen dat het niet echt totaal richting de "dj porny" sound gaat, want dan spreekt het dadelijk iedereen aan en dan krijg je het defqon en qlimax syndroom. Iedereen wil dan plots naar die feesten
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
zal daar wat van moeten missen denk ikmaar dat maakt niet uit, zelf draaien is het leukst!
Echt grappig hoeveel mensen zulke nummers filmen. Die staan volgens mij al helemaal klaar als een nieuwe nummer gedraaid wordtquote:Op donderdag 13 september 2007 10:35 schreef Ladyxima het volgende:
deze kwam k net op youtube tegen, klinkt ook errug lekker!!
headhunterz - digiwave
http://www.youtube.com/watch?v=sThOn21Swmw
Dan ben jij dus dj Bazz!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hola alweer, paar keer weggebleven uit het topic. Anyway, morgen draaien bij DangerouzMind bij stage2
Tatanka, Activator en Zatox bij de Main, zal daar wat van moeten missen denk ik
maar dat maakt niet uit, zelf draaien is het leukst!
En Forever Az One![]()
![]()
Net begonnenquote:
Nee, ik draai als Lipinsky bij Stage 2, samen met nog 3 anderen. Bazz staat ook nog op de main, hij was daar ooit de resident geloof ik en komt nu tijdens de hardere feesten daar terug.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan ben jij dus dj Bazz!
Nooit van gehoord, maar wel vet dat je tussen die namen mag staan
Ow ja,quote:Op donderdag 13 september 2007 11:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Net begonnen
[..]
Nee, ik draai als Lipinsky bij Stage 2, samen met nog 3 anderen. Bazz staat ook nog op de main, hij was daar ooit de resident geloof ik en komt nu tijdens de hardere feesten daar terug.
Doe maar niet, ideeen verwateren hier altijdquote:Op donderdag 13 september 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
Waarom niet leuk om een keer ergens een zaaltje te huren en een fok hardstyle feest te geven
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doe maar niet, ideeen verwateren hier altijd![]()
![]()
Ja leuk, moet er wel genoeg volk komen hequote:Op donderdag 13 september 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
Waarom niet leuk om een keer ergens een zaaltje te huren en een fok hardstyle feest te geven
* JortK checkt walletquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
zullen we dan gewoon ff een timetable van ons eigen fok feest maken
22.00 - 23.00 Jones & b-front
23.00 - 0.00 trilok & chiren
0.00 - 1.00 zany
1.00 - 1.30 noisecontrollers Live
1.30 - 2.30 activator
2.30 - 3.30 technoboy
3.30 - 4.30 d-block s-te-fan
4.30 - 6.00 deepack vs headhunterz
6.00 - 700 Vince vs Viper
deepack vs Headhubnterz lijkt me wel een keertje grappig krijg je allemaal enthousiaste springende mensen achter de decks![]()
ik zou er voor tekeneniemand enig idee wat dit geintje gaat kosten
![]()
en eigen variaties zijn mogelijk natuurlijk
Kun je net zo goed bij iemand thuis doen, want zoveel fokkers zijn er niet die in deze topics actief zijn geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doe maar niet, ideeen verwateren hier altijd![]()
![]()
Hahaha, same.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
Mensen in de trein kijken me ook altijd zo raar aan als ik sta of zit te wiebelen/tikken/lipzingen oftewel genieten van zo'n strakke set!
Oh oh.. af en toe begonnen m'n handen weer flink te jeuken op Q-Base, van die kut apen die denken te moeten jumpen op hardstyle. Wat een grafmongolen.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dan zijn we goed onderweg. Er zijn al genoeg mafkezen die gaan jumpen op HS. Tot grote ergernis bij mij.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
De donkeys sloten op Qlimax ook af met immeasurably en hij staat ook op die dvdkippenvel telkens weer
de allerdikste klapper van hunquote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Met inmiddels de legendarische woorden van Zany tijdens het klappen: Wat een geile bedoeling!![]()
Immeasurably is toch 1 van die platen waarbij je iedere keer kippenvel krijgt. Maakt niet uit waar ie ook gedraaid wordt...
mijn kameraad had al gereageerd bij het filmpje zag ikquote:Op donderdag 13 september 2007 07:54 schreef 16meter het volgende:
Maar wat te denken van deze mega bomb waarmee Wildstylez opende op Q-Base.
http://www.youtube.com/watch?v=v280pDdPPGY
Titel a.u.b. ?![]()
Bazz! is soms best wel slecht vind ik, gaat hij ripjes draaien waarbij je de MC gewoon hoort schreeuwenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bazz staat ook nog op de main, hij was daar ooit de resident geloof ik en komt nu tijdens de hardere feesten daar terug.
ik stem toch voor Nosferatu, Endymion, Promo of Kasparovquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
zullen we dan gewoon ff een timetable van ons eigen fok feest maken
6.00 - 700 Vince vs Viper
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh oh.. af en toe begonnen m'n handen weer flink te jeuken op Q-Base, van die kut apen die denken te moeten jumpen op hardstyle. Wat een grafmongolen.
Maar die spacey, melodieuze newstyle sound vind ik heerlijk. Zolang er een goede balans blijft tussen 'vrolijke' en donkere hardstyle is er niks aan de hand. Daar zorgen Tatanka, Activator en Zatox altijd wel voor.Het enige gevaar is dat deze nieuwe sound commercieel te aantrekkelijk word en een of andere kneus straks een dergelijke track alszijnde hardstyle in de Top 40 gooit, dan kan het hele genre binnen een half jaar naar de klote gaan (zie de jump 'rage'). Hiervoor moeten we waken.
![]()
Laat de hardstyle scene blijven zoals die nu is.![]()
www.twisted-event.nlquote:Op donderdag 13 september 2007 11:22 schreef JortK het volgende:
het is mij om het evenquote:ik stem toch voor Nosferatu, Endymion, Promo of Kasparov![]()
Niet voor het 1 of ander... Dit zei ik in het begin ook, en moet even op dat punt terugkomen, hij begint nu langzaam toch wel bijzonder te worden. Het is gewoon even wennen: een beetje vreemd maar wel lekker zeg maar.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Draak van die q-dance site is ook een mooie koe....
Nieuwe plaat van noisecontrollers revieuwen en dan marlboro als niet bijzonder omschrijven...! Wat een krant!![]()
Als ik dat wist dan had ik hoogstwaarschijnlijk lekker uit kunnen slapen zaterdag. Dus: gewoon zo snel mogelijk halen en geen risico nemen, want het zal vrij snel gaan dit jaar lijkt het.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:37 schreef Stienn het volgende:
Hoe snel is Qlimax uitverkocht?
Mwaa net als die White starts van hun... vond um direct erg lekker!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Niet voor het 1 of ander... Dit zei ik in het begin ook, en moet even op dat punt terugkomen, hij begint nu langzaam toch wel bijzonder te worden. Het is gewoon even wennen: een beetje vreemd maar wel lekker zeg maar.
Misschien moet ik 'm maar es zelf draaien ergens of op een groot feest horen ofzo...
Crumps is kwa opbouw en track opzich wel veel orgineler jah... Daar hoor je niet direct van dat het een noisecontrollers track is (in tegenstelling tot 80% van hun tracks, niks mis mee overigens).quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef 16meter het volgende:
Ik vind hem niet zo bijzonder Aliens en Crump doen me meer...
Niet vloeken hier.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef Stienn het volgende:
Okee, maar er zit niet zo'n druk achter als bij Sensation?
Daarom; Tijd zatquote:Op donderdag 13 september 2007 22:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Normaal gesproken niet, maar dit jaar is er wel meer vraag naar hoe snel het uitverkocht zal zijn enzo. Vandaar dat de meesten het niet vertrouwen en dus om 10:00 een kaartje kopen/bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |