abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52833884

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:

Raar maar waar... het nieuwe jaar begint bij IKEA al op 1 september. Met een nieuwe catalogus en heel veel nieuwe producten.
quote:
De nieuwe catalogus komt eraan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.

De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.

De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.

Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(wanneer ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:
IKEA Family
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine, Live
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
    quote:
    Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hier voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52834054
    Ik heb het Mysinge zitelement, kleur Ingebo lichtbeige (was trouwens een hele bevalling om de zijleuning daar op te bevestigen!), maar nu wil ik graag een poef in dezelfde kleur, kan alleen deze in de Mysinge collectie niet vinden. Heeft iemand een suggestie?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:23:48 #3
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_52834144
    Ik heb de gids nog niet in huis, dus ik heb hem even geleend van mijn werk
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
    pi_52834423
    Ik heb al een kast uitgezocht voor op de slaapkamer!
    pi_52834666
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 09:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das de MAGIKER kast... en die is helaas uit het assortiment...

(Hoe vaak ik daar trouwens wel geen vragen over krijg)
    Jammer zeg! Ik had er graag zo'n kast bij gehad! Iig bedankt voor je antwoord!
    pi_52835105
    pi_52837437
    Dus, ik heb een Skruvsta stoel, een zwarte.
    Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:05:45 #8
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_52838889
    wanneer worden de gidsen voor family-leden eigenlijk verstuurd?
    Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_52840808
    Morgen oliebollen in Duiven
    pi_52850728
    Nog maar 9 dagen en dan moeten onze banken binnen zijn!

Lekker belangrijk voor jullie maar tevens een Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:12:39 #11
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_52851482
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef E.T. het volgende:
    Ik heb nu de gids gekregen die gewoon voor dit adres was, maar ik had begrepen dat Family-leden er nog eentje zouden krijgen?
    `

Wij hebben vorige week een gids op naam gekregen. Het zal ook wel weer in regio's zijn verdeeld. Maar wat moet je met twee gidsen?
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_52851975
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
    Maar ik krijg die wielen er niet helemaal in, of moeten die pennen er uit blijven steken of niet?
    Je moet wel wat kracht gebruiken, ik heb 'm ook en met grof geweld heb ik ze op de plek gekregen
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:36:43 #13
    3011 E.T.
    pi_52852151
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef m@x het volgende:

[..]

`

Wij hebben vorige week een gids op naam gekregen. Het zal ook wel weer in regio's zijn verdeeld. Maar wat moet je met twee gidsen?
    ik heb twee huizen he
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_52852217
    Schroef ik net die leuke Glimt hanglamp in elkaar:

Zitten er maar drie lampjes bij.

...

Old Blood and Guts
    pi_52852589
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

Je moet wel wat kracht gebruiken, ik heb 'm ook en met grof geweld heb ik ze op de plek gekregen
    Hm, dan denk ik dat iedereen hier erg slap is, want 4 mensen hebben het al geprobeerd. Moeten die kleine ringetjes er om blijven zitten?
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:57:33 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52854307
    Naar aanleiding van mijn vraag over de pootjes, ziehier het resultaat:

Okee, de ene lamp wordt vervangen door een tweede rechte en er moet nog een hoop gedaan worden, maar zo heb ik er dus een sidetable/dressoir/dinges van gemaakt
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_52854319
    Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?

Ik heb Tundra laminaat geantiquiseerd.
    De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
    Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is

Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
    pi_52855200
    Ik heb een vraag over deze 2 leverbare combi-magnetrons van de Ikea:

FRAMTID MW C00 S

NUTID MWN 400 S

Klopt het dat dit allebei combimagnetrons van het merk Whirlpool zijn? Zoja, is te achterhalen met welk modelnummer deze technisch gezien overeenkomt?

Ik wil nl graag meer technische info dan op de Ikea-site aangegeven staat (oa of er een Crisp-stand op zit etc). Wanneer ik het merk + type heb kan ik dat bij de fabrikant weer opzoeken
    pi_52858324
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 10:20 schreef sjetterboks het volgende:
    Ik heb het Mysinge zitelement, kleur Ingebo lichtbeige (was trouwens een hele bevalling om de zijleuning daar op te bevestigen!), maar nu wil ik graag een poef in dezelfde kleur, kan alleen deze in de Mysinge collectie niet vinden. Heeft iemand een suggestie?
    Euh ik raad je aan om hiervoor ff naar de winkel te gaan. Ik meende me te herinneren dat de MYSINGE serie uit het assortiment gaat...

Edit: ik bedenk me net dat ik nog nooit een poef van MYSINGE heb gezien... zegt op zich niet zo heel veel hoor, maar ik ken het niet... wellicht dat je van dit ding een poef kunt maken (door de rug leuning weg te laten)...
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
    Euh goed hard drukken inderdaad... heb je de beschermdopjes eruit gehaald? en zitten de doppen aan de zijkant van het 5-kruis er helemaal in?
    De metalen ringen moeten aan de wielen blijven zitten trouwens....
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef E.T. het volgende:
    Ja dat snap ik ook niet helemaal... volgens mij hoor je niet meer 2 catalogi te krijgen. Maar krijg je er OF 1 naar je 'huisadres' gestuurd OF 1 persoonlijk aan je geadresseerd als IKEA Family lid...

Maar zelf kreeg ik vandaag een 'algemene' (een week te laat, maar goed) terwijl ik al een jaar Family lid ben... nog ff wachten denk ik...

[ Bericht 51% gewijzigd door Bartjebart op 01-09-2007 00:39:18 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_52858619
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 20:38 schreef Patton het volgende:
    Schroef ik net die leuke Glimt hanglamp in elkaar:

[afbeelding]

Zitten er maar drie lampjes bij.

...

Oooow joh dat hoort... anders geeft ie teveel licht..

nee onzin.... gewoon ff een mailtje sturen via het scherm ontbrekende onderdelen
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Le_Bloc het volgende:
    Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?

De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
    Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is

Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
    Euh... een deel van onze plinten (volgens mij vooral die met plakstrook) worden niet door IKEA of door een IKEA leverancier gemaakt. Wij kopen ze in bij een Nederlands bedrijf dat voor meerdere winkels dezelfde plinten levert. Helaas hebben wij hier dus minder in te zeggen dan wanneer het een eigen leverancier is. Hierdoor kan het dus ook gebeuren dat deze plinten wat langer niet leverbaar zijn...
    Ik kan morgen wel even e.e.e.a. voor je nakijken.
    pi_52858889
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 22:29 schreef pbjs het volgende:

FRAMTID MW C00 S

NUTID MWN 400 S

Klopt het dat dit allebei combimagnetrons van het merk Whirlpool zijn? Zoja, is te achterhalen met welk modelnummer deze technisch gezien overeenkomt?

Ik wil nl graag meer technische info dan op de Ikea-site aangegeven staat (oa of er een Crisp-stand op zit etc). Wanneer ik het merk + type heb kan ik dat bij de fabrikant weer opzoeken
    Al ons apparatuur komt van Whirpool, maar niet alles is ook via Whirpool zelf te bestellen en staat daar niet allemaal op de site.

Beide magnetrons hebben trouwens geen crisp-functie
    Als ze het wel hebben staat het er trouwens gewoon bij... net als bij deze
    pi_52864135
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh... een deel van onze plinten (volgens mij vooral die met plakstrook) worden niet door IKEA of door een IKEA leverancier gemaakt. Wij kopen ze in bij een Nederlands bedrijf dat voor meerdere winkels dezelfde plinten levert. Helaas hebben wij hier dus minder in te zeggen dan wanneer het een eigen leverancier is. Hierdoor kan het dus ook gebeuren dat deze plinten wat langer niet leverbaar zijn...
    Ik kan morgen wel even e.e.e.a. voor je nakijken.
    Als je dat zou willen doen, graag
    Het maakt me op zich niet uit dat ik langer moet wachten op die plinten, dat heb ik er wel voor over, maar ik ben nu een beetje bang geworden dat die eerste kleur er ineens niet meer blijkt te komen en ik dus straks met twee kleuren plinten zit
    Dit zijn trouwens geen plinten met plakstrook maar brede plinten die je met schroeven op de muur moet vastzetten, twee meter lang van iets van 5 euro p/stuk.
    pi_52865321
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Al ons apparatuur komt van Whirpool, maar niet alles is ook via Whirpool zelf te bestellen en staat daar niet allemaal op de site.

Beide magnetrons hebben trouwens geen crisp-functie
    Als ze het wel hebben staat het er trouwens gewoon bij... net als bij deze
    Oh ok.. helaas is dat een magnetron-met-crisp-functie, ik zoek een combimagnetron (met ovengedeelte). Toch bedankt voor de info
    pi_52870056
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh goed hard drukken inderdaad... heb je de beschermdopjes eruit gehaald? en zitten de doppen aan de zijkant van het 5-kruis er helemaal in?
    De metalen ringen moeten aan de wielen blijven zitten trouwens....
    Welke beschermdopjes? In die gaatjes zit niks, maar heb er ook niks uitgehaald. Die doppen aan de zijkanten zitten er helemaal in inderdaad.
    pi_52870359
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef WebForce het volgende:
    Morgen oliebollen in Duiven
    en morgen kreeften in Utrecht
    pi_52874852
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 22:29 schreef pbjs het volgende:

FRAMTID MW C00 S

NUTID MWN 400 S

NUTID is een serie exclusief voor IKEA, een de combi's hebben geen crispfunctie, dat heeft alleen de FRAMTID B00. .
    pi_52876823
    Iemand al de Jämsunda eettafel in het wild gespot? Is deze echt zonder naad, ook na het uittrekken? Wil deze gaan gebruiken als computertafel...

pi_52876926
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 21:49 schreef Zigger het volgende:
    Iemand al de Jämsunda eettafel in het wild gespot? Is deze echt zonder naad, ook na het uittrekken? Wil deze gaan gebruiken als computertafel...

[afbeelding]
    Volgens mij als je em 'gewoon' hebt staan issie naadloos. Maar zodra je em uittrekt zit er een naad in... dat lijkt me logisch... hout is niet van elastisch materiaal...
    pi_52885313
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
    [..]
    Volgens mij als je em 'gewoon' hebt staan issie naadloos. Maar zodra je em uittrekt zit er een naad in... dat lijkt me logisch... hout is niet van elastisch materiaal...
    Kan idd niet anders, tja blijkbaar te hoge verwachtingen van de ikea designers...
    pi_52887160
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 00:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh ik raad je aan om hiervoor ff naar de winkel te gaan. Ik meende me te herinneren dat de MYSINGE serie uit het assortiment gaat...

Edit: ik bedenk me net dat ik nog nooit een poef van MYSINGE heb gezien... zegt op zich niet zo heel veel hoor, maar ik ken het niet... wellicht dat je van dit ding een poef kunt maken (door de rug leuning weg te laten)...
    [..]
    He, goed idee zeg! Maar kan je dat hoekelement ook apart kopen? Op de site staat die alleen maar in combinatie met de gewone bank of zitelement.
    pi_52887406
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 12:09 schreef sjetterboks het volgende:

[..]

He, goed idee zeg! Maar kan je dat hoekelement ook apart kopen? Op de site staat die alleen maar in combinatie met de gewone bank of zitelement.
    Ik geef je toch een linkje naar het enkele hoekelement?

Dat ding is los 40.- en dus ook alleen als hoekelement verkrijgbaar
    pi_52887424
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Welke beschermdopjes? In die gaatjes zit niks, maar heb er ook niks uitgehaald. Die doppen aan de zijkanten zitten er helemaal in inderdaad.
    Tja dan is het inderdaad gewoon hard drukken...
    pi_52901451
    Vraagje...de Niva hardboard ondervloer, hoe groot zijn die platen?

Er staat op de site nl. niet bij of het 1 plaat is of x platen per verpakking.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_52903355
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tja dan is het inderdaad gewoon hard drukken...
    het heeft eventjes geduurd, maar ze zitten er nu in!
      zondag 2 september 2007 @ 23:05:42 #35
    44200 Sjeekie_Beekie
    Beter te laat, dan over tijd!
    pi_52904466
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 21:39 schreef Nanook24 het volgende:
    Vraagje...de Niva hardboard ondervloer, hoe groot zijn die platen?

Er staat op de site nl. niet bij of het 1 plaat is of x platen per verpakking.
    In één pak zitten geloof ik 12 platen.
    De afmetingen zijn ongeveer 60 bij 80 cm.

Trouwens Vorige week nog één Pakket teruggebracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 02-09-2007 23:12:42 ]
    Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
      maandag 3 september 2007 @ 01:27:54 #36
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_52907610
    Ik ben de naam van een klein opbergertje kwijt.

Is een klein ladekastje van triplex. Verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen, met 3 lades, 9 kleinere lades, etc. Kost minder dan een tientje weet ik nog.

Al gevonden met Google: FIRA
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
      maandag 3 september 2007 @ 05:57:03 #37
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_52908832
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
    pi_52909295
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 12:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik geef je toch een linkje naar het enkele hoekelement?

Dat ding is los 40.- en dus ook alleen als hoekelement verkrijgbaar
    Nee, die link is naar de bekleding. Ben gisteren al in de winkel geweest (koopzondag in Groningen) hoekelement is inclusief bekleding 200 euro, toch een beetje veel voor alleen een poef/hocker.
      maandag 3 september 2007 @ 10:15:15 #39
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52911331
    Als ik de zwart leren Klippan bank bij Ikea in Delft wil ophalen woensdagavond, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Gewoon op de avond zelf er heen? Volgens de site is het ding wel op voorraad.

Of is het verstandiger om vandaag te bellen zodat het woensdag klaarstaat?
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_52912400
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 10:15 schreef Elegy het volgende:
    Als ik de zwart leren Klippan bank bij Ikea in Delft wil ophalen woensdagavond, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Gewoon op de avond zelf er heen? Volgens de site is het ding wel op voorraad.

Of is het verstandiger om vandaag te bellen zodat het woensdag klaarstaat?
    er wordt bij ikea niks gereserveerd... (weet niet hoe het in Delft zit vanwege veel andere dingen) maar het is vaak gewoon kijken, kopen, meenemen.
    pi_52912984
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 07:55 schreef sjetterboks het volgende:

[..]

Nee, die link is naar de bekleding. Ben gisteren al in de winkel geweest (koopzondag in Groningen) hoekelement is inclusief bekleding 200 euro, toch een beetje veel voor alleen een poef/hocker.
    Oooow sorry... Dan heb ik echt verkeerd gekeken...

Maar hij is dus wel los verkrijgbaar
    pi_52921505
    Vandaag bij vestiging Haarlem een matras gekocht, wat is dat handig meenemen zo samengeperst!
    Hij ligt nu even uit te buiken, donderdag willen we hem gaan gebruiken..

Kussens :

En lekkere zweeds ballen...

Natuuuuuurlijk een hotdogje genuttigd, wat heerlijk rustig op de maandagmiddag
    pi_52921559
    dat zwarte kussen heb ik ook en die roden int groen
      maandag 3 september 2007 @ 20:28:14 #44
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52924464
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

er wordt bij ikea niks gereserveerd... (weet niet hoe het in Delft zit vanwege veel andere dingen) maar het is vaak gewoon kijken, kopen, meenemen.
    Okee, ik ga het woensdag gewoon avonturieren dan
    pi_52933322
    ik heb nog geen gids gehad... vandeweek maar even naar ze toe.
    Ben toch wel een Family lid
    pi_52944209
    Kreeg vandaag een brief van Ikea dat onze bestelde Kramfors banken en hoezen een onbepaalde levertijd hadden. Terwijl het dus om de donkergrijze hoezen ging ipv het totaalpakket (2 banken, gele hoezen en donkergrijze hoezen).

Heb even gebeld naar het servicenummer om te vragen of ze niet al de banken en gele hoezen konden leveren en de donkergrijze hoezen kunnen naleveren. En thank god en hulde voor Ikea, hebben ze onze bestelling in 2-en gesplitst. De banken en gele hoezen kunnen wel geleverd worden en de donkergrijze hoezen worden later geleverd (stond nu op 2 oktober ipv 10 september). Erg netjes van Ikea dat ze mijn idee zonder te zonder dat ik er om moet vragen al meteen uitvoeren!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      dinsdag 4 september 2007 @ 20:57:45 #47
    3011 E.T.
    pi_52944375
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef linebear het volgende:
    ik heb nog geen gids gehad... vandeweek maar even naar ze toe.
    Ben toch wel een Family lid
    Kaartje in de OP al bekeken? Nog niet alle gidsen zijn verstuurd.

Ik heb trouwens ook de Family-gids nog niet binnen, komt vanzelf wel
    pi_52947821
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 20:57 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kaartje in de OP al bekeken? Nog niet alle gidsen zijn verstuurd.

Ik heb trouwens ook de Family-gids nog niet binnen, komt vanzelf wel
    Ik weet niet zeker of je je Family catalogus wel krijgt...
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:04:20 #49
    3011 E.T.
    pi_52948488
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 22:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je je Family catalogus wel krijgt...
    Hoezo?
    pi_52948616
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

Hoezo?
    Omdat er volgens mij maar 1 catalogus wordt verstuurd...
      dinsdag 4 september 2007 @ 23:27:33 #51
    3011 E.T.
    pi_52949117
    Had begrepen dat Family leden er ook nog eentje zouden krijgen
    pi_52950397
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
    Had begrepen dat Family leden er ook nog eentje zouden krijgen
    Nee naja volgens mij niet...

er is altijd sprake geweest van dat Family leden er 1 specifiek geadresseerd zouden krijgen. En dan niet meer een catalogus in de reguliere verspreiding. Maar aangezien ik ook een catalogus in de reguliere verspreiding heb gehad (en jij volgens mij ook) gaat dat denk ik toch niet meer door...
      woensdag 5 september 2007 @ 09:27:48 #53
    3011 E.T.
    pi_52953604
    Adressen schrappen uit de reguliere verspreiding kost volgens mij meer aan uitzoekwerk dan alle Family-leden er gewoon alsnog eentje specifiek geadresseerd toesturen.

Magoe, ik zie het wel Als ik er niet nog eentje krijg, ga ik er tzt nog wel eentje bij halen
      woensdag 5 september 2007 @ 12:02:59 #54
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_52957071
    Is MALM in het wit een uitgaand item trouwens?
    pi_52966030
    Uit de serie verlichting heb ik de DIODER toegepast in onze nieuwe spiegel.

De spiegel bestaat uit een standaard spiegel van de bouwmarkt (90x60) geplakt op een 18mm meubelplaat. Middels een aantal vurenbalkjes heb ik diepte gemaakt en hier zit ook het ophangsysteem met twee 45 graden balkjes.

Filmpje spiegel in actie.
    Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
    pi_52969618
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 19:57 schreef twixx het volgende:
    Uit de serie verlichting heb ik de DIODER toegepast in onze nieuwe spiegel.

De spiegel bestaat uit een standaard spiegel van de bouwmarkt (90x60) geplakt op een 18mm meubelplaat. Middels een aantal vurenbalkjes heb ik diepte gemaakt en hier zit ook het ophangsysteem met twee 45 graden balkjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

Filmpje spiegel in actie.
    Oh dat ziet er best heel stoer uit...

Hou je er wel rekening mee dat DIODER niet bedoeld is voor in de badkamer?
    pi_52970045
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Le_Bloc het volgende:

Oooow sorry ben helemaal vergeten voor je te kijken...

Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
    70081069 - Antiek
    10081072 - Eiken

Je hebt dus eiken meegekregen... hmm vervelend... vooral omdat de antiekkleurige niet leverbaar zijn in Delft of Barendrecht.

We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
    Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
    00125934 - Antiek

Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
      donderdag 6 september 2007 @ 07:34:31 #58
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_52974361
    Jeej! Gisteren mijn zwarte leren Klippan in Delft opgehaald! Hij was er nog Maar wat een klus om dat ding naar boven te krijgen, we hebben een gedeelte van de verpakking er af moeten halen om hem door het trapgat te krijgen.

En omdat ik het toch nodig had, ook maar de Kullen meegenomen, die was daar in de aanbieding van 89 voor 59
    pi_52975271
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
    Hou je er wel rekening mee dat DIODER niet bedoeld is voor in de badkamer?
    Ik heb het AC gedeelte daarom niet in deze ruimte gemonteerd. Alleen het DC gedeelte zit achter de spiegel (op 3 led bars na), de rest gaat via een gat in de wand naar de andere kant (washok).
    Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
      vrijdag 7 september 2007 @ 10:54:45 #60
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_53000430
    Vraagje:

Wij hebben een bouwdepot en hebben een nieuwe keuken nodig. Moeten wij nu het te betalen bedrag eerst voorschieten of krijgen wij een factuur en kunnen die declareren aan het bouwdepot?
      vrijdag 7 september 2007 @ 10:56:58 #61
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_53000470
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 05:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
    [afbeelding]
    pi_53000907
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 10:54 schreef baniekje het volgende:
    Vraagje:

Wij hebben een bouwdepot en hebben een nieuwe keuken nodig. Moeten wij nu het te betalen bedrag eerst voorschieten of krijgen wij een factuur en kunnen die declareren aan het bouwdepot?
    Die vraag had ik ook al eens gesteld.

Je bestelt je keuken, doet een aanbetaling van 150 (?) Euro (In elk geval is het 100 nog iets) en dan kun je de bon intussen declareren bij je bouwdepot en het restantbedrag pinnen bij aflevering.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      vrijdag 7 september 2007 @ 11:39:19 #63
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_53001542
    Dank je Nanook!
    Blijkbaar ben ik de zoekfunctie een beetje kwijt na 2 weken geen internet...
    pi_53002067
    aanbetaling van 110 euro
      vrijdag 7 september 2007 @ 15:27:53 #65
    166742 falloutboy
    Famous, Not Just a Fall Out
    pi_53007253
    dag lieve menschen...

binnenkort ga ik de IKEA van Utrecht en/of Amersfoort ook even verblijden met een bezoekjens.. daar ik op mij zelf ga wonen te Hilversum.

Nog aanraders?
    Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
    pi_53010654
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oooow sorry ben helemaal vergeten voor je te kijken...

Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
    70081069 - Antiek
    10081072 - Eiken

Je hebt dus eiken meegekregen... hmm vervelend... vooral omdat de antiekkleurige niet leverbaar zijn in Delft of Barendrecht.

We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
    Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
    00125934 - Antiek

Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
    Geeft niks , ik ben al hartstikke blij dat je er naar gekeken hebt!
    Is het dan ook zo dat die PLAN plinten dus niet meer terugkomen? Of komen naast die PLAN plinten de TUNDRA plinten erbij?

-oeps, onder verkeerde username, maar niet minder gemeend
    Hier stond een kutsig.
    Hier staat nu wederom een kutsig.
    pi_53018657
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef borisbanaan het volgende:

[..]

Geeft niks , ik ben al hartstikke blij dat je er naar gekeken hebt!
    Is het dan ook zo dat die PLAN plinten dus niet meer terugkomen? Of komen naast die PLAN plinten de TUNDRA plinten erbij?

-oeps, onder verkeerde username, maar niet minder gemeend

Euh er staan nog wel bestellingen in het systeem voor PLAN... Dus theoretisch gezien zouden ze weer op voorraad moeten komen.

Maar aangezien PLAN vervangen wordt door TUNDRA is naar mijn idee de kans ook wel aanwezig dat PLAN gewoon stiekem niet meer terug komt...
      vrijdag 7 september 2007 @ 23:10:04 #68
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_53018931
    Gisteren inkopen gedaan voor de nieuwe groep die ik ga starten. Was 4 duizend euro kwijt maar zit pas op de helft. Moet nog een hele berg IVAR stellingskasten...
    "Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
    pi_53019816
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
    Gisteren inkopen gedaan voor de nieuwe groep die ik ga starten. Was 4 duizend euro kwijt maar zit pas op de helft. Moet nog een hele berg IVAR stellingskasten...
    Een nieuwe groep binnen een zorginstelling?

Heb je in dat geval een klantenkaart van IKEA zakelijk?

Is heul handig want dan hoef je zelf dat bedrag niet voor te schieten of zo en krijgt de instelling een factuur toegestuurd. Eventueel kan je ook die berg IVAR bestellen vanuit je huis of vanaf de instelling en wordt het bij je afgeleverd. Hoef je dus niet meer voor naar de winkel te komen en zelf te slepen met die berg IVAR...
      vrijdag 7 september 2007 @ 23:43:50 #70
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53019846
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 15:27 schreef falloutboy het volgende:
    dag lieve menschen...

binnenkort ga ik de IKEA van Utrecht en/of Amersfoort ook even verblijden met een bezoekjens.. daar ik op mij zelf ga wonen te Hilversum.

Nog aanraders?
    Amersfoort
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 7 september 2007 @ 23:59:41 #71
    190186 hierissieweer
    pi_53020303
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 23:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een nieuwe groep binnen een zorginstelling?

Heb je in dat geval een klantenkaart van IKEA zakelijk?

Is heul handig want dan hoef je zelf dat bedrag niet voor te schieten of zo en krijgt de instelling een factuur toegestuurd. Eventueel kan je ook die berg IVAR bestellen vanuit je huis of vanaf de instelling en wordt het bij je afgeleverd. Hoef je dus niet meer voor naar de winkel te komen en zelf te slepen met die berg IVAR...
    Idd! En het was winkelen zonder budget dus daar word je heel hebberig van in de ikea!! Echt alles wat we leuk vonden hebben we gewoon ingeladen. (we mochten alleen niet met de accessoires bezighouden die moeten de clienten nog uit zoeken) Maar we hebben vlink geshopt en de pas moest er zelfs 2 keer in omdat er niet meer kon worden afgeschreven/afgerekend in 1 keer... Echt toffe ervaring Maar we hadden een bestelbusje bij ons dus daar ging alles goed in hoor! Morgen gaat er weer een groep!
    pi_53020647
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 23:59 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Idd! En het was winkelen zonder budget dus daar word je heel hebberig van in de ikea!! Echt alles wat we leuk vonden hebben we gewoon ingeladen. (we mochten alleen niet met de accessoires bezighouden die moeten de clienten nog uit zoeken) Maar we hebben vlink geshopt en de pas moest er zelfs 2 keer in omdat er niet meer kon worden afgeschreven/afgerekend in 1 keer... Echt toffe ervaring Maar we hadden een bestelbusje bij ons dus daar ging alles goed in hoor! Morgen gaat er weer een groep!
    Oow niet verkeerd inderdaad... waar zijn jullie wezen shoppen?
      zaterdag 8 september 2007 @ 00:17:38 #73
    190186 hierissieweer
    pi_53020753
    duiven, omdat die net even dichterbij lag dan die van Amersfoort. Maar ik heb ze privé allebei gezien en vind Amersfoort net iets prettiger...
    pi_53051904
    ey wat leuk, een ikea topic!
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_53052118
    gelukkig gisteren de gids ontvangen... Vandaag nog de Ikea verblijdt met een bezoekje. Leuke ideeën opgedaan voor mijn nieuwe paleisje...

En heerlijk ontbeten voor een euro. Nou ja, lekker
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')