abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:27:33 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52949117
Had begrepen dat Family leden er ook nog eentje zouden krijgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52950397
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Had begrepen dat Family leden er ook nog eentje zouden krijgen
Nee naja volgens mij niet...

er is altijd sprake geweest van dat Family leden er 1 specifiek geadresseerd zouden krijgen. En dan niet meer een catalogus in de reguliere verspreiding. Maar aangezien ik ook een catalogus in de reguliere verspreiding heb gehad (en jij volgens mij ook) gaat dat denk ik toch niet meer door...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 5 september 2007 @ 09:27:48 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52953604
Adressen schrappen uit de reguliere verspreiding kost volgens mij meer aan uitzoekwerk dan alle Family-leden er gewoon alsnog eentje specifiek geadresseerd toesturen.

Magoe, ik zie het wel Als ik er niet nog eentje krijg, ga ik er tzt nog wel eentje bij halen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:02:59 #54
67385 ROG
Go on, say it.
pi_52957071
Is MALM in het wit een uitgaand item trouwens?
pi_52966030
Uit de serie verlichting heb ik de DIODER toegepast in onze nieuwe spiegel.

De spiegel bestaat uit een standaard spiegel van de bouwmarkt (90x60) geplakt op een 18mm meubelplaat. Middels een aantal vurenbalkjes heb ik diepte gemaakt en hier zit ook het ophangsysteem met twee 45 graden balkjes.

Filmpje spiegel in actie.
Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
pi_52969618
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:57 schreef twixx het volgende:
Uit de serie verlichting heb ik de DIODER toegepast in onze nieuwe spiegel.

De spiegel bestaat uit een standaard spiegel van de bouwmarkt (90x60) geplakt op een 18mm meubelplaat. Middels een aantal vurenbalkjes heb ik diepte gemaakt en hier zit ook het ophangsysteem met twee 45 graden balkjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

Filmpje spiegel in actie.
Oh dat ziet er best heel stoer uit...

Hou je er wel rekening mee dat DIODER niet bedoeld is voor in de badkamer?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52970045
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Le_Bloc het volgende:
Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?

Ik heb Tundra laminaat geantiquiseerd.
De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is

Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
Oooow sorry ben helemaal vergeten voor je te kijken...

Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
70081069 - Antiek
10081072 - Eiken

Je hebt dus eiken meegekregen... hmm vervelend... vooral omdat de antiekkleurige niet leverbaar zijn in Delft of Barendrecht.

We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
00125934 - Antiek

Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
  donderdag 6 september 2007 @ 07:34:31 #58
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52974361
Jeej! Gisteren mijn zwarte leren Klippan in Delft opgehaald! Hij was er nog Maar wat een klus om dat ding naar boven te krijgen, we hebben een gedeelte van de verpakking er af moeten halen om hem door het trapgat te krijgen.

En omdat ik het toch nodig had, ook maar de Kullen meegenomen, die was daar in de aanbieding van 89 voor 59
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_52975271
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Hou je er wel rekening mee dat DIODER niet bedoeld is voor in de badkamer?
Ik heb het AC gedeelte daarom niet in deze ruimte gemonteerd. Alleen het DC gedeelte zit achter de spiegel (op 3 led bars na), de rest gaat via een gat in de wand naar de andere kant (washok).
Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:54:45 #60
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_53000430
Vraagje:

Wij hebben een bouwdepot en hebben een nieuwe keuken nodig. Moeten wij nu het te betalen bedrag eerst voorschieten of krijgen wij een factuur en kunnen die declareren aan het bouwdepot?
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:56:58 #61
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_53000470
quote:
Op maandag 3 september 2007 05:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[afbeelding]
pi_53000907
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:54 schreef baniekje het volgende:
Vraagje:

Wij hebben een bouwdepot en hebben een nieuwe keuken nodig. Moeten wij nu het te betalen bedrag eerst voorschieten of krijgen wij een factuur en kunnen die declareren aan het bouwdepot?
Die vraag had ik ook al eens gesteld.

Je bestelt je keuken, doet een aanbetaling van 150 (?) Euro (In elk geval is het 100 nog iets) en dan kun je de bon intussen declareren bij je bouwdepot en het restantbedrag pinnen bij aflevering.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:39:19 #63
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_53001542
Dank je Nanook!
Blijkbaar ben ik de zoekfunctie een beetje kwijt na 2 weken geen internet...
pi_53002067
aanbetaling van 110 euro
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:27:53 #65
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_53007253
dag lieve menschen...

binnenkort ga ik de IKEA van Utrecht en/of Amersfoort ook even verblijden met een bezoekjens.. daar ik op mij zelf ga wonen te Hilversum.

Nog aanraders?
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_53010654
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oooow sorry ben helemaal vergeten voor je te kijken...

Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
70081069 - Antiek
10081072 - Eiken

Je hebt dus eiken meegekregen... hmm vervelend... vooral omdat de antiekkleurige niet leverbaar zijn in Delft of Barendrecht.

We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
00125934 - Antiek

Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
Geeft niks , ik ben al hartstikke blij dat je er naar gekeken hebt!
Is het dan ook zo dat die PLAN plinten dus niet meer terugkomen? Of komen naast die PLAN plinten de TUNDRA plinten erbij?

-oeps, onder verkeerde username, maar niet minder gemeend
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_53018657
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef borisbanaan het volgende:

[..]

Geeft niks , ik ben al hartstikke blij dat je er naar gekeken hebt!
Is het dan ook zo dat die PLAN plinten dus niet meer terugkomen? Of komen naast die PLAN plinten de TUNDRA plinten erbij?

-oeps, onder verkeerde username, maar niet minder gemeend

Euh er staan nog wel bestellingen in het systeem voor PLAN... Dus theoretisch gezien zouden ze weer op voorraad moeten komen.

Maar aangezien PLAN vervangen wordt door TUNDRA is naar mijn idee de kans ook wel aanwezig dat PLAN gewoon stiekem niet meer terug komt...
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:10:04 #68
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53018931
Gisteren inkopen gedaan voor de nieuwe groep die ik ga starten. Was 4 duizend euro kwijt maar zit pas op de helft. Moet nog een hele berg IVAR stellingskasten...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_53019816
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
Gisteren inkopen gedaan voor de nieuwe groep die ik ga starten. Was 4 duizend euro kwijt maar zit pas op de helft. Moet nog een hele berg IVAR stellingskasten...
Een nieuwe groep binnen een zorginstelling?

Heb je in dat geval een klantenkaart van IKEA zakelijk?

Is heul handig want dan hoef je zelf dat bedrag niet voor te schieten of zo en krijgt de instelling een factuur toegestuurd. Eventueel kan je ook die berg IVAR bestellen vanuit je huis of vanaf de instelling en wordt het bij je afgeleverd. Hoef je dus niet meer voor naar de winkel te komen en zelf te slepen met die berg IVAR...
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:43:50 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_53019846
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:27 schreef falloutboy het volgende:
dag lieve menschen...

binnenkort ga ik de IKEA van Utrecht en/of Amersfoort ook even verblijden met een bezoekjens.. daar ik op mij zelf ga wonen te Hilversum.

Nog aanraders?
Amersfoort
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:59:41 #71
190186 hierissieweer
pi_53020303
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een nieuwe groep binnen een zorginstelling?

Heb je in dat geval een klantenkaart van IKEA zakelijk?

Is heul handig want dan hoef je zelf dat bedrag niet voor te schieten of zo en krijgt de instelling een factuur toegestuurd. Eventueel kan je ook die berg IVAR bestellen vanuit je huis of vanaf de instelling en wordt het bij je afgeleverd. Hoef je dus niet meer voor naar de winkel te komen en zelf te slepen met die berg IVAR...
Idd! En het was winkelen zonder budget dus daar word je heel hebberig van in de ikea!! Echt alles wat we leuk vonden hebben we gewoon ingeladen. (we mochten alleen niet met de accessoires bezighouden die moeten de clienten nog uit zoeken) Maar we hebben vlink geshopt en de pas moest er zelfs 2 keer in omdat er niet meer kon worden afgeschreven/afgerekend in 1 keer... Echt toffe ervaring Maar we hadden een bestelbusje bij ons dus daar ging alles goed in hoor! Morgen gaat er weer een groep!
pi_53020647
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:59 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Idd! En het was winkelen zonder budget dus daar word je heel hebberig van in de ikea!! Echt alles wat we leuk vonden hebben we gewoon ingeladen. (we mochten alleen niet met de accessoires bezighouden die moeten de clienten nog uit zoeken) Maar we hebben vlink geshopt en de pas moest er zelfs 2 keer in omdat er niet meer kon worden afgeschreven/afgerekend in 1 keer... Echt toffe ervaring Maar we hadden een bestelbusje bij ons dus daar ging alles goed in hoor! Morgen gaat er weer een groep!
Oow niet verkeerd inderdaad... waar zijn jullie wezen shoppen?
  zaterdag 8 september 2007 @ 00:17:38 #73
190186 hierissieweer
pi_53020753
duiven, omdat die net even dichterbij lag dan die van Amersfoort. Maar ik heb ze privé allebei gezien en vind Amersfoort net iets prettiger...
pi_53051904
ey wat leuk, een ikea topic!
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_53052118
gelukkig gisteren de gids ontvangen... Vandaag nog de Ikea verblijdt met een bezoekje. Leuke ideeën opgedaan voor mijn nieuwe paleisje...

En heerlijk ontbeten voor een euro. Nou ja, lekker
pi_53053081
Ik heb gisteren al de IKEA gids gescoord in Amersfoort Dus wachten tot 17 september hoeft niet.
pi_53055552
Wij geven 'm echt nog niet mee bij ons... echt ophalen vanaf volgende week maandag, eerder niet
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_53056909
Ze lagen bij de klantenservice, dus je kon ze gewoon pakken.
Raar dat ze het bij de ene vestiging wel doen en bij de andere niet. Niet dat ik het erg vind...
  zondag 9 september 2007 @ 20:21:07 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_53056975
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Esraa het volgende:
Ze lagen bij de klantenservice, dus je kon ze gewoon pakken.
Raar dat ze het bij de ene vestiging wel doen en bij de andere niet. Niet dat ik het erg vind...
als de verspreiding al heeft plaatsgevonden in het verzorgingsgebied van een vestiging is er geen reden meer te wachten eigenlijk. jah of er moeten klanten uit een andere provincie komen die er dan eentje meenemen terwijl de catalogus daar eigenlijk nog bezorgd moet worden.... die ene catalogus haalt IKEA er ook wel uit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_53057024
quote:
Op zondag 9 september 2007 19:26 schreef Allan24 het volgende:
Wij geven 'm echt nog niet mee bij ons... echt ophalen vanaf volgende week maandag, eerder niet
bij ons ook ondanks dat we op een gegeven moment gek worden van al het gevraag en dan zijn we ook nog de laatste verspreidingsronde.

Gister personeelsfeestje gehad en vanaf morgen cadeautje ophalen
pi_53057698
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

bij ons ook ondanks dat we op een gegeven moment gek worden van al het gevraag en dan zijn we ook nog de laatste verspreidingsronde.

Gister personeelsfeestje gehad en vanaf morgen cadeautje ophalen
Wat hebben jullie voor feestje gehad dan?
Bedoel je dat doosje?
pi_53057952
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat hebben jullie voor feestje gehad dan?
Bedoel je dat doosje?
Oud&nieuw feestje (vanwege nieuwe ikeajaar maar ook vanawege de nieuwe storemanager) en we krijgen wat Rituals spullen en de ikea-utrecht agenda
pi_53058637
quote:
Op zondag 9 september 2007 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Oud&nieuw feestje (vanwege nieuwe ikeajaar maar ook vanawege de nieuwe storemanager) en we krijgen wat Rituals spullen en de ikea-utrecht agenda
Een agenda :|

euh ok... wij kregen de IKEA Family colour kit erbij...
pi_53058946
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een agenda :|

euh ok... wij kregen de IKEA Family colour kit erbij...
het is een hele mooie agenda hoor wordt speciaal gemaakt voor ikea utrecht, verjaardagen van medewerkers staan er ook in onder andere
  zondag 9 september 2007 @ 21:42:52 #85
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_53059355
Hebben ze bij ikea ook gordijnrails (voor gordijnen met haken) van meer dan 3m en als die er zijn kunnen die thuis bezorgt worden?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_53059591
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef Spookje81 het volgende:
Hebben ze bij ikea ook gordijnrails (voor gordijnen met haken) van meer dan 3m en als die er zijn kunnen die thuis bezorgt worden?
Je bedoeld 3 meter in 1 stuk? die zijn er hoe dan ook niet... Das namelijk niet tot bijna niet te vervoeren...
  zondag 9 september 2007 @ 22:34:10 #87
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_53060829
En waarom zijn de besta kasten overal uitverkocht en nergens leverbaar..:( Geduld is niet mijn sterkste kant..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
  zondag 9 september 2007 @ 22:49:31 #88
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_53061295
Hmm dan wordt het dus de breedte door 2 delen en dan 2 stukken zoek. De exacte lengte is namelijk 3m55 Dus dat zou dan 1m80 per rails worden. Is dat dan wel haalbaar?
forum.opeenshadikhet.nl
pi_53061382
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef Spookje81 het volgende:
Hmm dan wordt het dus de breedte door 2 delen en dan 2 stukken zoek. De exacte lengte is namelijk 3m55 Dus dat zou dan 1m80 per rails worden. Is dat dan wel haalbaar?
Gordijnrails & toebehoren

We hebben alleen de INDEX gordijnroede
  zondag 9 september 2007 @ 22:56:25 #90
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_53061489
Ik zie nu wel gordijnrails maar die is maximaal 1m40 dus dat gaat niet lukken.
Maar ik kan met niet voorstellen dat ze dan niet ergens anders een langere maat hebben. Alleen idd dat transport gaat een punt worden.
forum.opeenshadikhet.nl
  zondag 9 september 2007 @ 22:57:32 #91
3185 Adelante
To let it go now
pi_53061511
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:34 schreef Here2Stay het volgende:
En waarom zijn de besta kasten overal uitverkocht en nergens leverbaar..:( Geduld is niet mijn sterkste kant..
het verkoopt te goed
pi_53080260

Net gekocht.
pi_53089052
Lieve Ikea vrienden,

ik zoek nog een verduisterings rolgordijn of iets dergelijks, maar dan voor een schuin raam, en een dakkoepel.. kom er maar niet aan uit of ikea die heeft
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  dinsdag 11 september 2007 @ 10:02:58 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53090467
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 08:41 schreef freak1 het volgende:
Lieve Ikea vrienden,

ik zoek nog een verduisterings rolgordijn of iets dergelijks, maar dan voor een schuin raam, en een dakkoepel.. kom er maar niet aan uit of ikea die heeft
Tupplar is het, in het wit, beige of donkerblauw. Vanaf 60cm breed dacht ik

En anders zit je aan de Varilux gordijnen, maar die heeft Ikea dacht ik niet (correct me if I'm wrong)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_53091705
quote:
Op donderdag 6 september 2007 07:34 schreef Elegy het volgende:
Jeej! Gisteren mijn zwarte leren Klippan in Delft opgehaald! Hij was er nog Maar wat een klus om dat ding naar boven te krijgen, we hebben een gedeelte van de verpakking er af moeten halen om hem door het trapgat te krijgen.

En omdat ik het toch nodig had, ook maar de Kullen meegenomen, die was daar in de aanbieding van 89 voor 59
Die bank heb ik ook gezien zondag... Zit ie lekker !?
pi_53091775
Ik schaam me dood, ik ben al maanden niet meer bij de IKEA geweest. .
For great justice!
pi_53092123
Vraagje:

Ik heb nu mijn eigen appartementje, maar ik zoek nog een bankstel.
De klippan is wel naar mijn stijl, maar zie op veel foto's op marktplaats dat die hoes vaak los zit.
Ik ben laatst naar een Klippan bank wezen kijken tweedehands, maar toen ik er op ging zitten kraakte het erorm, en de balk in je knieholte zeg maar kon je voelen. Ik heb hem zeker niet gekocht, maar hij zei dat de bank maar 3 maanden was. Ik neem aan dat dit niet kan na 3 maanden, en dat de man mij gewoon voorgelogen heeft.

Ik zal zo'n 2 tot 5 jaar met de bank moeten doen, en ben geen fanatieke lange-dagen-op-de-bank-hang type.

Is deze dan wel geschikt? Het moet namelijk een bank zijn wat bestaat uit onderdelen, of een zelfbouwpakket is.
Sappig !!
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:50:39 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53092927
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef linebear het volgende:

[..]

Die bank heb ik ook gezien zondag... Zit ie lekker !?
Ik vind 'm lekker zitten, maar het is wel heel persoonlijk. Het is namelijk geen "plof-er-maar-in-bank". De zitting en rugleuning is vrij hard en omdat de rug ook niet zo heel hoog is kan je er ook niet heel erg goed in hangen zeg maar. Overdwars gaat een stuk beter. Waarschijnlijk moet ik 'm ook nog wel "inzitten" voordat alles wat soepeler wordt.
Maar het ding past goed in mijn interieur en als ik er al zit, hang ik er toch overdwars in mijn eentje op een film te kijken of muziek te luisteren aangezien ik alleen woon.

De stoffen Klippan is idd wat veerkrachtiger en daar zou je de balken wel in kunnen voelen als je er in ploft. Je kan het beste zelf eens proberen in de showroom wat het lekkerste zit voor jou. Er is nog een leren bank, type weet ik even niet, maar die is wat goedkoper en ook zwart leer. Daar kan je wel in hangen. Maar ik wilde iets wat mooi in mijn interieur past en die bank doet me net wat te "oma" aan. Als je begrijpt wat ik bedoel
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:12:57 #99
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_53094650
Hey, een topic om in de gaten te houden!
Gister in Duiven geweest, o.a. garderobekast Hopen gescoord, en buffet Besta geloof ik, verder nog eettafel Bursta? en eetstoelen...totaal 1685,-....hehe, leuk spul allemaal...
Vanavond ledikant Hopen incl. nachtkastjes in elkaar zetten...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_53095677
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vind 'm lekker zitten, maar het is wel heel persoonlijk. Het is namelijk geen "plof-er-maar-in-bank". De zitting en rugleuning is vrij hard en omdat de rug ook niet zo heel hoog is kan je er ook niet heel erg goed in hangen zeg maar. Overdwars gaat een stuk beter. Waarschijnlijk moet ik 'm ook nog wel "inzitten" voordat alles wat soepeler wordt.
Maar het ding past goed in mijn interieur en als ik er al zit, hang ik er toch overdwars in mijn eentje op een film te kijken of muziek te luisteren aangezien ik alleen woon.

De stoffen Klippan is idd wat veerkrachtiger en daar zou je de balken wel in kunnen voelen als je er in ploft. Je kan het beste zelf eens proberen in de showroom wat het lekkerste zit voor jou. Er is nog een leren bank, type weet ik even niet, maar die is wat goedkoper en ook zwart leer. Daar kan je wel in hangen. Maar ik wilde iets wat mooi in mijn interieur past en die bank doet me net wat te "oma" aan. Als je begrijpt wat ik bedoel
Heb er zondag ook even op gezeten... Zat best lekker.... Vind het voor dat geld best een goede bank (voor zover dat met even testen te bepalen is natuurlijk)

Verder ben ik ook wel blij dat de billy in het rood is tegenwoordig. Die ga ik waarschijnlijk kopen en als dvd kast gebruiken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')