Nee naja volgens mij niet...quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Had begrepen dat Family leden er ook nog eentje zouden krijgen![]()
Oh dat ziet er best heel stoer uit...quote:Op woensdag 5 september 2007 19:57 schreef twixx het volgende:
Uit de serie verlichting heb ik de DIODER toegepast in onze nieuwe spiegel.
De spiegel bestaat uit een standaard spiegel van de bouwmarkt (90x60) geplakt op een 18mm meubelplaat. Middels een aantal vurenbalkjes heb ik diepte gemaakt en hier zit ook het ophangsysteem met twee 45 graden balkjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje spiegel in actie.
Oooow sorry ben helemaal vergeten voor je te kijken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Le_Bloc het volgende:
Ben nou al drie keer naar Ikea Delft geweest voor Plan plinten en nu snap ik het niet meer, kan iemand me helpen?
Ik heb Tundra laminaat geantiquiseerd.
De eerste keer plinten gekocht met art nr: 70081069.. Hartstikke mooi, alleen moest ik er twee keer zoveel hebben (maar die waren er niet). Daarna nog een keertje voor niks geweest omdat ze er weer niet waren. Toen hoorde ik dat ze vanaf week 35 ongeveer weer leverbaar waren.
Vandaag geweest (zonder natuurlijk het vorige art nr mee te nemen want was er eigenlijk voor iets anders) en plinten gekocht met art nr: 10081072 omdat volgens het art nr en volgens de personeelsmeneer die plinten bij het laminaat hoorden, maar thuis aangekomen bleek natuurlijk dat dit dus een andere kleur is![]()
Nu de vraag, komt die eerste kleur nog terug? (dus met art nr 70081069) Of zit ik nu met een half huis met die ene kleur en moet de rest de andere kleur gaan worden?
Ik heb het AC gedeelte daarom niet in deze ruimte gemonteerd. Alleen het DC gedeelte zit achter de spiegel (op 3 led bars na), de rest gaat via een gat in de wand naar de andere kant (washok).quote:Op woensdag 5 september 2007 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat DIODER niet bedoeld is voor in de badkamer?
Die vraag had ik ook al eens gesteld.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:54 schreef baniekje het volgende:
Vraagje:
Wij hebben een bouwdepot en hebben een nieuwe keuken nodig. Moeten wij nu het te betalen bedrag eerst voorschieten of krijgen wij een factuur en kunnen die declareren aan het bouwdepot?
Geeft niksquote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooow sorry ben helemaal vergeten voor je te kijken...
Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
70081069 - Antiek
10081072 - Eiken
Je hebt dus eiken meegekregen... hmm vervelend... vooral omdat de antiekkleurige niet leverbaar zijn in Delft of Barendrecht.
We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
00125934 - Antiek
Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ben al hartstikke blij dat je er naar gekeken hebt!
Is het dan ook zo dat die PLAN plinten dus niet meer terugkomen? Of komen naast die PLAN plinten de TUNDRA plinten erbij?
-oeps, onder verkeerde username, maar niet minder gemeend![]()
Een nieuwe groep binnen een zorginstelling?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:10 schreef hierissieweer het volgende:
Gisteren inkopen gedaan voor de nieuwe groep die ik ga starten. Was 4 duizend euro kwijt maar zit pas op de helft. Moet nog een hele berg IVAR stellingskasten...
Amersfoortquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:27 schreef falloutboy het volgende:
dag lieve menschen...
binnenkort ga ik de IKEA van Utrecht en/of Amersfoort ook even verblijden met een bezoekjens.. daar ik op mij zelf ga wonen te Hilversum.
Nog aanraders?
Idd! En het was winkelen zonder budget dus daar word je heel hebberig van in de ikea!! Echt alles wat we leuk vonden hebben we gewoon ingeladen. (we mochten alleen niet met de accessoires bezighouden die moeten de clienten nog uit zoeken) Maar we hebben vlink geshopt en de pas moest er zelfs 2 keer in omdat er niet meer kon worden afgeschreven/afgerekend in 1 keer... Echt toffe ervaring Maar we hadden een bestelbusje bij ons dus daar ging alles goed in hoor! Morgen gaat er weer een groep!quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een nieuwe groep binnen een zorginstelling?
Heb je in dat geval een klantenkaart van IKEA zakelijk?
Is heul handig want dan hoef je zelf dat bedrag niet voor te schieten of zo en krijgt de instelling een factuur toegestuurd. Eventueel kan je ook die berg IVAR bestellen vanuit je huis of vanaf de instelling en wordt het bij je afgeleverd. Hoef je dus niet meer voor naar de winkel te komen en zelf te slepen met die berg IVAR...
Oow niet verkeerd inderdaad... waar zijn jullie wezen shoppen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Idd! En het was winkelen zonder budget dus daar word je heel hebberig van in de ikea!! Echt alles wat we leuk vonden hebben we gewoon ingeladen. (we mochten alleen niet met de accessoires bezighouden die moeten de clienten nog uit zoeken) Maar we hebben vlink geshopt en de pas moest er zelfs 2 keer in omdat er niet meer kon worden afgeschreven/afgerekend in 1 keer... Echt toffe ervaring Maar we hadden een bestelbusje bij ons dus daar ging alles goed in hoor! Morgen gaat er weer een groep!
als de verspreiding al heeft plaatsgevonden in het verzorgingsgebied van een vestiging is er geen reden meer te wachten eigenlijk. jah of er moeten klanten uit een andere provincie komen die er dan eentje meenemen terwijl de catalogus daar eigenlijk nog bezorgd moet worden.... die ene catalogus haalt IKEA er ook wel uitquote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Esraa het volgende:
Ze lagen bij de klantenservice, dus je kon ze gewoon pakken.
Raar dat ze het bij de ene vestiging wel doen en bij de andere niet. Niet dat ik het erg vind...![]()
bij ons ook ondanks dat we op een gegeven moment gek worden van al het gevraagquote:Op zondag 9 september 2007 19:26 schreef Allan24 het volgende:
Wij geven 'm echt nog niet mee bij ons... echt ophalen vanaf volgende week maandag, eerder niet
Wat hebben jullie voor feestje gehad dan?quote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij ons ook ondanks dat we op een gegeven moment gek worden van al het gevraagen dan zijn we ook nog de laatste verspreidingsronde.
Gister personeelsfeestje gehad en vanaf morgen cadeautje ophalen
Oud&nieuw feestje (vanwege nieuwe ikeajaar maar ook vanawege de nieuwe storemanager) en we krijgen wat Rituals spullen en de ikea-utrecht agendaquote:Op zondag 9 september 2007 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor feestje gehad dan?
Bedoel je dat doosje?
Een agenda :|quote:Op zondag 9 september 2007 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oud&nieuw feestje (vanwege nieuwe ikeajaar maar ook vanawege de nieuwe storemanager) en we krijgen wat Rituals spullen en de ikea-utrecht agenda
het is een hele mooie agenda hoorquote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een agenda :|
euh ok... wij kregen de IKEA Family colour kit erbij...
Je bedoeld 3 meter in 1 stuk? die zijn er hoe dan ook niet... Das namelijk niet tot bijna niet te vervoeren...quote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef Spookje81 het volgende:
Hebben ze bij ikea ook gordijnrails (voor gordijnen met haken) van meer dan 3m en als die er zijn kunnen die thuis bezorgt worden?
Gordijnrails & toebehorenquote:Op zondag 9 september 2007 22:49 schreef Spookje81 het volgende:
Hmm dan wordt het dus de breedte door 2 delen en dan 2 stukken zoek. De exacte lengte is namelijk 3m55 Dus dat zou dan 1m80 per rails worden. Is dat dan wel haalbaar?
het verkoopt te goedquote:Op zondag 9 september 2007 22:34 schreef Here2Stay het volgende:
En waarom zijn de besta kasten overal uitverkocht en nergens leverbaar..:( Geduld is niet mijn sterkste kant..
Tupplar is het, in het wit, beige of donkerblauw. Vanaf 60cm breed dacht ikquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:41 schreef freak1 het volgende:
Lieve Ikea vrienden,
ik zoek nog een verduisterings rolgordijn of iets dergelijks, maar dan voor een schuin raam, en een dakkoepel.. kom er maar niet aan uit of ikea die heeft
Die bank heb ik ook gezien zondag... Zit ie lekker !?quote:Op donderdag 6 september 2007 07:34 schreef Elegy het volgende:
Jeej! Gisteren mijn zwarte leren Klippan in Delft opgehaald! Hij was er nogMaar wat een klus om dat ding naar boven te krijgen, we hebben een gedeelte van de verpakking er af moeten halen om hem door het trapgat te krijgen.
En omdat ik het toch nodig had, ook maar de Kullen meegenomen, die was daar in de aanbieding van 89 voor 59
Ik vind 'm lekker zitten, maar het is wel heel persoonlijk. Het is namelijk geen "plof-er-maar-in-bank". De zitting en rugleuning is vrij hard en omdat de rug ook niet zo heel hoog is kan je er ook niet heel erg goed in hangen zeg maar. Overdwars gaat een stuk beter. Waarschijnlijk moet ik 'm ook nog wel "inzitten" voordat alles wat soepeler wordt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef linebear het volgende:
[..]
Die bank heb ik ook gezien zondag... Zit ie lekker !?
Heb er zondag ook even op gezeten... Zat best lekker.... Vind het voor dat geld best een goede bank (voor zover dat met even testen te bepalen is natuurlijk)quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind 'm lekker zitten, maar het is wel heel persoonlijk. Het is namelijk geen "plof-er-maar-in-bank". De zitting en rugleuning is vrij hard en omdat de rug ook niet zo heel hoog is kan je er ook niet heel erg goed in hangen zeg maar. Overdwars gaat een stuk beter. Waarschijnlijk moet ik 'm ook nog wel "inzitten" voordat alles wat soepeler wordt.
Maar het ding past goed in mijn interieur en als ik er al zit, hang ik er toch overdwars in mijn eentje op een film te kijken of muziek te luisteren aangezien ik alleen woon.
De stoffen Klippan is idd wat veerkrachtiger en daar zou je de balken wel in kunnen voelen als je er in ploft. Je kan het beste zelf eens proberen in de showroom wat het lekkerste zit voor jou. Er is nog een leren bank, type weet ik even niet, maar die is wat goedkoper en ook zwart leer. Daar kan je wel in hangen. Maar ik wilde iets wat mooi in mijn interieur past en die bank doet me net wat te "oma" aan. Als je begrijpt wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |