Perez en de Koef.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er nu moeten gaan banken: Perez, Aissati of Koevermans?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Suijk het volgende:
Nuttige aankoop toch wel denk ik, Koevermans.
*KUCH* nac *KUCH*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Feher mag ook wel uit de selectie ofniet?
Volgens mij kost een visum 35 euro, valt meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee 163 maar
Allen komt weer visum bij niet ?
Mika Väyrynen is zwaar onderschat bij PSV,ik hoop dat hij dit seizoen echt doorbreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef AminBen het volgende:
10. Arouna Koné Danny Koevermans
Gaat Vayrynen eigenlijk nog weg?
Bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
we hebben dus 6 miljoen betaaldbeetje veel voor Koevermans lijkt me
quote:The Boeren, as they are known locally
The Boerenquote:
Waarom, dat wordt een hele zware, ik denk geen overwinning, ik denk dat je zo'n wedstrijd inderdaad het best kan bewaren tot het einde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:06 schreef ruud.nl het volgende:
Ik had eigenlijk liever de eerste wedstrijd thuis tegen Inter gespeeld.![]()
Omdat ik denk dat je die juist wel kunt winnen, vooral thuis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom, dat wordt een hele zware, ik denk geen overwinning, ik denk dat je zo'n wedstrijd inderdaad het best kan bewaren tot het einde.
Ze zeiden daar ook 13 miljoen voor Koné. Dat is nog niet eens zo slecht (als het waar is)...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
sportjournaal van deze avond!
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef appelsientje het volgende:
PSV![]()
Net terug van vakantie en precies op tijd... let the game begin
Dat heb ik ook ee topic of 100 volgehoudenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij vliegt Germanwings ook naar Moskou vanaf Keulen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
Moskou lijkt me wel een leuke trip al zal dat in November wel erg koud zijn.
Vanaf Dusseldorf kun je voordelig vliegen naar Moskou.
Hahah dat je dat allemaal hebt terug gezochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens de Telegraaf ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Als Ajax CL had gespeeld, dan was PSV voor El Hamdaoui gegaan. Nu hebben ze de volle mep (6,9 miljoen) voor Koevermans betaald...
Daar kan je dan lezen: als Ajax CL had gespeeld, had PSV voor een relatief schijntje El Hamdaoui opgepikt, een dynamische jonge speler die eventueel na een paar jaar voor miljoenen meer verkocht kan worden. Nu halen ze de oude Koevermans, die over kwaliteiten beschikt, maar over 2 a 3 jaar helemaal niets op zal leveren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Als Ajax CL had gespeeld, dan was PSV voor El Hamdaoui gegaan. Nu hebben ze de volle mep (6,9 miljoen) voor Koevermans betaald...
Maar goed ik had begrepen dat Heereveen niet wilt praten over een transfer van Alves... ze hebben nog een paar uur de tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daar kan je dan lezen: als Ajax CL had gespeeld, had PSV voor een relatief schijntje El Hamdaoui opgepikt, een dynamische jonge speler die eventueel na een paar jaar voor miljoenen meer verkocht kan worden. Nu halen ze de oude Koevermans, die over kwaliteiten beschikt, maar over 2 a 3 jaar helemaal niets op zal leveren.
Ik zeg niet dat El Hamdaoui beter is hoor, het is een gok. Maar wel een gok die ik beter had begrepen. Als het nu Alves was geweest die aan kan worden getrokken door die extra miljoenen had ik 't gesnapt. Maar Koevermans?
Bovendien zorg je hiermee er wellicht direct voor dat AZ Alves aan kan trekken.
Als Scheringa wil, schudt 'ie de vraagprijs gewoon uit z'n mouw. Bovendien zal Heerenveen voor 15-16 miljoen echt wel overstag gaan. Wat moeten ze met een speler die zich zo gedraagd als Alves? Pure kapitaalvernietiging, en volgens mij is dat transferbedrag zo groot als hun hele begroting.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik had begrepen dat Heereveen niet wilt praten over een transfer van Alves... ze hebben nog een paar uur de tijd
Wellicht volgend seizoen hier te bewonderen?quote:31/8/2007 - Jovanovic: PSV absolute top
(Gepost door RvN)
BRON: Het Nieuwsblad
Standard Luik wees een aanbod van PSV op Jovanovic af. Dat bedrag zou tussen de vijf en 6,5 miljoen euro hebben gelegen. Volgens de spits zelf heeft PSV hem 17 keer bekeken. "PSV is me zeventien keer komen scouten alvorens het een bod op mij heeft uitgebracht. Zeventien keer! Niet altijd dezelfde mensen natuurlijk. Het begint bij de eerste scout, dan de tweede, dan de derde en uiteindelijk de technisch directeur. Dat is de manier waarop topclubs werken. Als je vijf goede matchen speelt en dan één slechte, is die club niet meer geïnteresseerd. Ik spreek over de absolute top, ploegen die elk jaar de Champions League spelen en waar ik ook naartoe wil."
"Ik weet dat ik top moet spelen om de Europese top te halen. Als ik Standard verlaat, zal het alleen voor een topclub zijn. Voor mij is PSV zo'n club. Het speelt elk jaar in de Champions League en zit vaak bij de laatste zestien, zelfs de laatste acht. In tegenstelling tot bijvoorbeeld PSG behoort PSV wat mij betreft tot de top tien van Europa. Kezman, Romario, Ronaldo - ze scoorden er allemaal dertig keer in een seizoen. Voor aanvallers is de Nederlandse competitie een makkelijkere competitie dan de Belgische."
Volgens mij las ik in de krant dat ze zelfs 20 hadden neergelegd.. maar daar Heereveen niks meer van zich liet horen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:49 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als Scheringa wil, schudt 'ie de vraagprijs gewoon uit z'n mouw. Bovendien zal Heerenveen voor 15-16 miljoen echt wel overstag gaan. Wat moeten ze met een speler die zich zo gedraagd als Alves? Pure kapitaalvernietiging, en volgens mij is dat transferbedrag zo groot als hun hele begroting.
Ze kunnen wel goed jumpenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:06 schreef PyTh het volgende:
Moet zeggen dat Jovanovic er wel kijk op heeft![]()
Offtopic: Jong geleerd is oud gedaan
Hij kijkt in ieder geval erg gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Nou, veel plezier ermee dan maar.
Hoop dat ik Koef nog eens tegenkom hier in de stad.
Toch staat het hem wel, zo'n Sparta shirt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
BE-LA-CHE-LIJK!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
we hebben dus 6 miljoen betaaldbeetje veel voor Koevermans lijkt me
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind het belachelijk. Die gast kost niet meer dan 2 euro.
![]()
Hier gaan we nog veel plezier aan belevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
San Siro voor mij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef KELDER het volgende:
nog meer mensen hier voornemens om een uitwedstrijdje te pakken deze CL campagne ?
Hier liggen er iig plannen om CSKA uit te bezoeken.., maar tegen de 600 euro voor 4 dagen daar (das geschat, inclu. alles) is nog wel aardig prijskaartje, zeker als je daar dan met -10 zit ofzo
Inter is helemaal niks meer, om heel eerlijk te zijn denk en hoop ik dat PSV gehakt maakt van dat bij elkaar geraapte zooitje ego´s dat zich een team noemtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Hathor het volgende:
Zware loting, Inter is denk ik een maatje te groot, en tegen CSKA en Fenerbache ligt het fifty fifty. Kan alle kanten op eigenlijk.
Je hebt vanaf 18:00 uur alle nieuwsprogramma's en fora gemeden ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef mcyodogg het volgende:
Heb net de loting gezien, die ik opgenomen had.
Das me een hendig zware poule.
En ook nog Koevermans naar PSV. Nog niet bekend wat hij kost, begrijp ik?
Zowaar gelukt ja. Heb wel een telefoontje laten gaan, omdat ik dacht dat het daar mis zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je hebt vanaf 18:00 uur alle nieuwsprogramma's en fora gemeden ofzo? kan bijna niet dat je het niet eerder wist.
Inter op het einde is gunstig. Die zijn er dan waarschijnlijk al.quote:Woensdag 19 september PSV - CSKA Moskou
Dinsdag 2 oktober Internazionale - PSV
Dinsdag 23 oktober PSV - Fenerbahçe SK
Woensdag 7 november Fenerbahçe SK - PSV
Dinsdag 27 november CSKA Moskou - PSV
Woensdag 12 december PSV - Internazionale
Maar goed dat ze niet de selectie hebben om zoiets op te vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef neilpad het volgende:
En bij de uit wedstrijd zijn er een shitload aan spelers nog geschorst/geblesseerd las ik vanmorgen in het ED.
Inderdaad, dat wordt Chivu in plaats van Cordoba, Maxwell in plaats van Maicon en Crespo in plaats van Cruz. Echt achteruit gaan ze er dus ook niet op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet de selectie hebben om zoiets op te vangen.![]()
Had Ajax de CL maar gehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Je zou het bijna gaan willen ja. 6,9 miljoen voor Koevermans is waanzin.quote:
Juist, de Reizigertjes en de Fehertjes uit hun selectiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:52 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt Chivu in plaats van Cordoba, Maxwell in plaats van Maicon en Crespo in plaats van Cruz. Echt achteruit gaan ze er dus ook niet op.
Dat zijn nogal beweringen zo aan het begin van de competitie. Tegen Ajax, Heracles en NEC was het maar matigjes wat PSV liet zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Schijt aan. Ook mét Koevermans worden we gewoon weer kampioen hoor.
75 met korting en 95 zonder (op oost en west)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is de prijs voor alle 3 de CL-thuiswedstrijden bij elkaar? Ik kan niet op psvsite komen..
Korting? Hoe krijg je korting?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
75 met korting en 95 zonder (op oost en west)
Dat hadden ze altijd al moeten doen, want die gast is een supertalent en je kunt er wel bijna zeker van zijn dat ie over een paar jaar voor veel geld naar een topclub verhuist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja mischien konden ze beter meer betalen voor Guardado maar daar ben je nu te laat mee
Of het gaat tussen PSV en Inter.,...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef ErikT het volgende:
Het CL speelschema:
[..]
Inter op het einde is gunstig. Die zijn er dan waarschijnlijk al.
Het is sowieso gestoord: Als Ajax zich plaatste haalden ze de beweeglijke vleugelspeler El Hamdaoui en nu halen ze de statische targetman Koevermansquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan willen ja. 6,9 miljoen voor Koevermans is waanzin.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Ja je moet wat met die miljoenen die ajax cadeau deedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
7 miljoen voor Koevermans betalen
Het moet niet gekker worden.
Had je beter El Hamdaoui kunnen halen en dan hield je nog geld achter de hand voor eventuele versterkingen in de winterstop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ja je moet wat met die miljoenen die ajax cadeau deed![]()
Plus dat El Hamdaoui jonger is, dus nog meer tijd/kans op ontwikkeling waardoor hij evt. nog met winst doorverkocht zou kunnen worden. Dat zie ik met Koevermans niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is sowieso gestoord: Als Ajax zich plaatste haalden ze de beweeglijke vleugelspeler El Hamdaoui en nu halen ze de statische targetman Koevermans.
Op de verdediging naquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon een goede aankoop, PSV heeft de selectie nu mooi CL-proof.
En of het middenveld CL proof is moet ook nog worden afgewacht.quote:
Alcides schijnt ook wel een beest te zijn als centrale manquote:
Ik zag net pas dat PSV de johan cruyffschaal niet had gewonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik hoorde pas vandaag dat Koné was verkocht
Iets met een steenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef ASSpirine het volgende:
...
Ik hoorde pas vandaag dat Koné was verkocht
iets met geen tijdquote:
Ik geloof dr minder dan niks vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Scheen in de Telegraaf te staan. Vond het een vreemd verhaal
Zegt wel genoeg ofniet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Tja, er meer dan duidelijk is gemaakt dat je geen tiet in de CL hebt te zoeken, roep je onzin om zaken bij je concurrent aan het schijten te brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
nee, als Ajax zich had geplaatst had PSV hem gehaald, nu was er budget genoeg om de topper Koevermans binnen te halenquote:
Nee, Koevermans was in eerste instantie te duur, maar doordat PSV nu meer inkomsten uit de CL krijgt konden ze Koevermans wel betalen.quote:
dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Koevermans was in eerste instantie te duur, maar doordat PSV nu meer inkomsten uit de CL krijgt konden ze Koevermans wel betalen.
El Hamdaoui was dus eigenlijk de 2e optie.
3e eigenlijk aangezien PSV ook nog geprobeerd heeft Jovanovic te halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Koevermans was in eerste instantie te duur, maar doordat PSV nu meer inkomsten uit de CL krijgt konden ze Koevermans wel betalen.
El Hamdaoui was dus eigenlijk de 2e optie.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:55 schreef pfaf het volgende:
"Is die bal op de paal in de laatste tegen Excelsior toch nog ergens goed voor geweest.."
-Koef
dank jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef xminator het volgende:
Tt © Grimm
TVP
Danny Koevermans - Check.
Was de telegraaf ook niet de krant die het verhaal van Bommel erin zettequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Geef die sjappie een kaartje voor de Efteling en hij is ook weer vrolijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Hehe, hij gaat waarschijnlijk mee met mij naar een CL-wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
of een kaarje voor de uefa cup
6 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef ganzenherder het volgende:
Wat heeft AZ betaald voor El dinges?
Neem mij maar mee naar de CL-wedstrijden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hehe, hij gaat waarschijnlijk mee met mij naar een CL-wedstrijd![]()
"Zie ik dit seizoen toch nog CL" zei die.
Het is een toffe gozer, niet eentje die meestal bullshit vertelt ofzo, en ook gewoon feliciteren met kampioenschap, maar ook lekker zieken als PSV dik verliest. Is wel grappig
Tja aan een talent met potentie heb je in CL natuurlijk niet veel. Dan is het prettiger een speler te hebben die er al staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef noxious het volgende:
Sorry hoor, maar dit lijkt op een slechte grap...
Eerst krenterig doen over Guardado, zowat het grootste talent wat er in Mexico rondliep. En dan aan het eind van de transferperiode Koevermans voor 6 (!!!) miljoen kopen i.p.v. El Hamdaoui, een van de grotere talenten mijns inziens in de Eredivisie.
Ach ja, we zien het wel.... maar ik ben op zijn zachts gezegd 'sceptisch'.
quote:"Is die bal op de paal in de laatste tegen Excelsior toch nog ergens goed voor geweest.."
-Koef
Klopt. Ik voorspel 0-2quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zou zeggen dat dit de eerste serieuze confrontatie is. Een belangrijke graadmeter. Wedstrijden tegen NEC en Heracles zeggen met alle respect wat minder over hoe ver dit PSV is.
Nee nee nee, geen tegendoelpuntquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Ik denk 1-4. Maar mijn gok is net zoveel waard als iedere andere, dus we wachten maar af...
Zeer optimistisch, niks mis mee waar wees een beetje realistisch, Twente weet wel dat het tegen een topploeg speelt dus zal de verdediging gewoon strak staan, ik gok op 2-1 PSVquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Ik denk 1-4. Maar mijn gok is net zoveel waard als iedere andere, dus we wachten maar af...
Hangt er van af, of Lazovic fit genoeg is om te spelen, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Speelt koef vanavond mee?
Wat een bondscoachquote:PSV verdediger Salcido is door de Mexicaanse bondscoach Hugo Sanchez in genade aangenomen. Tot irritatie van de bondscoach meldde hij zich afgelopen zomer af voor de Copa America omdat hij vermoeid was. Hugo Sanchez nam hem nu weer op in de nationale selectie voor de interlands tegen Panama en Brazilië. De andere twee dissidenten Pavel Pardo en Ricardo Osario, die met hem afzegden deze zomer, werden niet opgeroepen. Sanchez: „Hij (Salcido) weet dat spelers voortaan niet meer moeten aankomen met smoesjes als vermoeidheid, emotionele problemen of de behoefte aan meer vakantiedagen.”
quote:
Ik denk dat ik altijd heel realistisch ben. Ik verwacht dat PSV het niet zo moeilijk zal hebben tegen twente omdat twente momenteel niet zo heel geweldig speelt en ik acht meerdere doelpunt mogelijk omdat twente thuis gewoon niet voor de pot gaat liggen. En ik verwacht ook dat twente daardoor een doelpunt tegen PSV mee kan pikken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeer optimistisch, niks mis mee waar wees een beetje realistisch, Twente weet wel dat het tegen een topploeg speelt dus zal de verdediging gewoon strak staan, ik gok op 2-1 PSV
Dit voorspel jij echter bij elke wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuurlijk is het koffiedik kijken maar op basis van het tot op heden getoonde spel lijkt het mij wel heel onwaarschijnlijk dat PSV even met zulke ruime cijfers UIT bij Twente wint. Ik verwacht een heel moeilijke pot voor PSV die zomaar in puntverlies uit kan monden, of in een overwinning met wat mazzel...
Ga gewoon lekker in de kroeg kijken en haal voor die 5 euro die je moet betalen op internet 3 biertjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:10 schreef Tallie1982 het volgende:
0-1 teken ik voor.
Is het trouwens nog ergens fatsoendelijk te volgen op internet ? Betalen heb ik ervoor over maar dan moet het wel werkenIemand suggesties?
Heb me net aangemeld: kroeg is geen optie, heb 2 slapende koters thuis vanavond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker in de kroeg kijken en haal voor die 5 euro die je moet betalen op internet 3 biertjes
Banner rechts.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zie daar nergens een link waar ik die 4,50 kan betalen :S
Voorspellen is geen exacte wetenschap.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuurlijk is het koffiedik kijken maar op basis van het tot op heden getoonde spel lijkt het mij wel heel onwaarschijnlijk dat PSV even met zulke ruime cijfers UIT bij Twente wint. Ik verwacht een heel moeilijke pot voor PSV die zomaar in puntverlies uit kan monden, of in een overwinning met wat mazzel...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:32 schreef Buitendam het volgende:
Speelt Perez in de basis?
0-2quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld
Afellay, Simons
Aissati, Bakkal, Perez
Lazovic
Hopelijk met de bedoeling dat Bakkal doorloopt en naast Lazovic komt te staan met balbezit. Heb je genoeg snelheid voorin.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gomes
Afellay, Simons
Aissati, Bakkal, Perez
Lazovic
Hij is geblesseerd geweest, deze week heeft hij voor het eerst weer met Jong PSV meegedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef Lemming22 het volgende:
Is Da Costa nou echt zo uit vorm, dat Addo steeds de voorkeur krijgt? Ik vond hem op het jeugd-wk niet slecht spelen...
Hij richt zich op Vitesse thuis over 2 wekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Farfan dan
Addo is wel een heldquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef Lemming22 het volgende:
Is Da Costa nou echt zo uit vorm, dat Addo steeds de voorkeur krijgt? Ik vond hem op het jeugd-wk niet slecht spelen...
Koef op de tribune?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gomes
Afellay, Simons
Aissati, Bakkal, Perez
Lazovic
Bij de meeste thuiswedstrijden ga ik toch wel uit van een overwinning, dat hoor je me over Twente-uit niet zomaar zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit voorspel jij echter bij elke wedstrijd.
Waarom? Twente kwakkelt nog voldoende om verslagen te worden, denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:31 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat erg lastige wedstrijd worden ben ik bang.
Daar hebben we mazzel meequote:"Met Inter Milaan, CSKA Moskou en Fenerbahçe is er sprake van een heel interessante poule, waarin PSV goed tot zijn recht kan komen." Als bondscoach van Rusland weet Hiddink veel van PSV's tegenstander uit Moskou. "CSKA heeft normaal gesproken vier spelers bij de nationale selectie zitten. Vooral de 20-jarige keeper is een supertalent, dat nu al van internationale klasse is, alleen heeft die jongen een kruisbandblessure opgelopen en is tegen PSV niet inzetbaar. De andere drie zijn verdedigers, van wie vooral de twee centrale verdedigers heel speciaal zijn. De broertjes Berezutsky zijn een eeneiige tweeling, die ik dus oneindig kan wisselen."
zo'n naar voorgevoel heb ik ook..quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:31 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat erg lastige wedstrijd worden ben ik bang.
Ik wil het ook volgen, maar ik heb een verjaardag van een vriendquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb me net aangemeld: kroeg is geen optie, heb 2 slapende koters thuis vanavond.
Altijd handig natuurlijkquote:"Met Inter Milaan, CSKA Moskou en Fenerbahçe is er sprake van een heel interessante poule, waarin PSV goed tot zijn recht kan komen." Als bondscoach van Rusland weet Hiddink veel van PSV's tegenstander uit Moskou. "CSKA heeft normaal gesproken vier spelers bij de nationale selectie zitten. Vooral de 20-jarige keeper is een supertalent, dat nu al van internationale klasse is, alleen heeft die jongen een kruisbandblessure opgelopen en is tegen PSV niet inzetbaar. De andere drie zijn verdedigers, van wie vooral de twee centrale verdedigers heel speciaal zijn. De broertjes Berezutsky zijn een eeneiige tweeling, die ik dus oneindig kan wisselen."
Omdat PSV tot nu toe ook maar matig voor de dag komt tegen laagvliegers als Heracles en NEC.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Twente kwakkelt nog voldoende om verslagen te worden, denk ik.
Stond er bij mij ook....als ik nu bij wedstrijden kijk en op de wmp link klik achter heerenveen bijvoorbeeld laadt wmp wel maar krijg ik geen verbinding. Er staat dan : verbinding met media maken. Daarna stopt het gewoon en krijg ik de melding er is een fout opgetreden. Misschien kan je me jouw link geven in wmp die jij gebruikt om een wedstrijd te kijken. Heb misschien niet de goede te pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen problemen hier.
Update geinstaleerd, 3 smsjes ontvangen, code invoeren en nu toegang tot dinsdag
Heerlijk filmpje hèquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:03 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5292
Gomes wordt vast scheids na z'n carriere
Die winnen we tenminstequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom dat dan?
Goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
speel je een keertje goed is het weer een gelijkspel
FC Twente speelde inderdaad goed!quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
speel je een keertje goed is het weer een gelijkspel
Dat wel, maar goed je kan niet alle wedstrijden winnen. Ook niet tegen de ploegen uit de subtop.quote:
Scorebord-"journalistiek"...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 officiële wedstrijden en 4 matige vertoningen.
Koert Westerman dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Scorebord-"journalistiek"...
Overigens, wie was bij RTL die commentator die werkelijk ongegeneerd partijdig zat te zijn voor Twente?
Ja maar dan moet de concurrentie een keer verliezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
vorig jaar verloren we zelfs om daarna heel veel wedstrijden te winnen.
Niks aan het handje
Van PSV zelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de concurrentie een keer verliezen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:21 schreef pascalheister het volgende:
Idd uit bij Twente niet verliezen is al een prestatie opzich
Ik hoop dat hij snel een promotie krijgt. Koffiejuffrouw is misschien wel wat...quote:
Integendeel. Meteen toen er gefloten werd en een pingel gegeven had ik zoiets van "die was er buiten". Gelukkig had de lijnrechter opgelet en Luinge heeft gewoon terug de bal buiten de 16 gelegd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
hoe luinge met die pingel omging was belachelijk
Jij wil beweren dat dat wel een penalty had moeten zijn? Zo ja; www.hansanders.nl.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
Koevermans heeft niet veel gedaan, ik zat int stadion, natuurlijk voor twenteTwente was opzich wel de betere, hoe luinge met die pingel omging was belachelijk, er werd dan ook de hele wedstrijd LUINGE IS EEN HOEREJONG gezongen, wat een mongool is dat. De wedstrijd was wel van een hoog niveau opzich ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel, want tegen psv is dat nooit slecht
0-0 in een wedstrijd die (kennelijk) van beide kanten goed was en jij raakt in paniek?quote:Op zondag 2 september 2007 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Man, man, man. Dit gaat een erg zwaar en lang seizoen worden..
PSV had toch wel de beste kans...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef Daemician het volgende:
Wedstrijd ging gelijkmatig op. Twente verdiende de winst iets meer dan PSV, maar een gelijkspel is gezien de wedstrijd wel terecht.
Haha wat ben jij een mongeaul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
Koevermans heeft niet veel gedaan, ik zat int stadion, natuurlijk voor twenteTwente was opzich wel de betere, hoe luinge met die pingel omging was belachelijk, er werd dan ook de hele wedstrijd LUINGE IS EEN HOEREJONG gezongen, wat een mongool is dat. De wedstrijd was wel van een hoog niveau opzich ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel, want tegen psv is dat nooit slecht
Als je in het stadion zit lijkt het wel raar als er eerst een penalty gegeven wordt en later niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Integendeel. Meteen toen er gefloten werd en een pingel gegeven had ik zoiets van "die was er buiten". Gelukkig had de lijnrechter opgelet en Luinge heeft gewoon terug de bal buiten de 16 gelegd.
Dat vereist moed. Iets wat de meeste scheidsrechters niet hebben.
P.s. Stein liet zich bovendien gewoon vallen, dus eigenlijk had Luinge niet eens moeten fluiten. Hij gaf dat zelf per ongeluk ook toe voor de camera's dat hij zich in de 16 liet vallen.
De reacties van het publiek snap ik. Maar om nadat uit herhalingen bleek dat Luinge het (daar) gewoon bij het rechte eind had nog hier te gaan klagen ging mij te ver.quote:Op zondag 2 september 2007 07:57 schreef NeedeRadicals het volgende:
Als je in het stadion zit lijkt het wel raar als er eerst een penalty gegeven wordt en later niet.
Welnee, geen paniek.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
0-0 in een wedstrijd die (kennelijk) van beide kanten goed was en jij raakt in paniek?
Salcido schijnt vrijdag niet ergens anders getekend te hebben... En Da Costa zal denk ik een prima seizoen gaan draaien. Momenteel heb je 0 doelpunten tegen. Niet echt een aanwijzing dat er geen donder van klopt (ook al was het niet altijd even geweldig).quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef LudoSanders het volgende:
De verdediging is gewoon te zwak, Kromkamp, Addo en Zonneveld.
Wat het middenveld zal doen is erg afhankelijk van de ontwikkeling van diegenen die er staan. Als ze er in slagen om ook de verdedigende taken goed uit te voeren, dan heb je een hoop aan voetbal gewonnen. Het zijn jonkies, dus dat is een risico, maar het kan natuurlijk ook gewoon erg goed gaan. Afwachten dus.quote:Het middenveld is ook verre van in balans, te licht, waardoor er constant druk komt te liggen op de zwakke verdediging.
Dat ben ik met je eens, maar feitelijk is het Simons + deze heren, waarbij in het strijdplan zonder meer Bakkal en Perez tussen de linies in hebben gestaan.quote:Aissati, Afellay, Bakkal en Perez op het middenveld is gewoon teveel van het goede.
Misschien wel.quote:Voor de balans zou het beter wezen als Mendez zou spelen.
Het is belangrijk dat Farfan er weer bij komt. Maar goed, je kan niet verwachten dat een NL club gelijkwaardige vervangers op de bank heeft...quote:Lazovic stond ook op een eiland en Perez, als die een bal goed geraakt heeft is het veel.
Nee, feiten. Maar je hebt al eerder bewezen dat jij daar niet goed mee om kan gaanquote:
Uh-huh...quote:Op zondag 2 september 2007 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, feiten. Maar je hebt al eerder bewezen dat jij daar niet goed mee om kan gaan.
Dan hebben we wel geteld een verdediger die het niveau aan kan, tuurlijk hoop ik op Da Costa maar deze is nog jong en zal nog geen constant niveau kunnen behalen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Salcido schijnt vrijdag niet ergens anders getekend te hebben... En Da Costa zal denk ik een prima seizoen gaan draaien. Momenteel heb je 0 doelpunten tegen. Niet echt een aanwijzing dat er geen donder van klopt (ook al was het niet altijd even geweldig).
Het zijn aanvallende middenvelders die als controleur moeten gaan spelen, totaal verschillende posities. Dat gaat niet werken ben ik bang.quote:Wat het middenveld zal doen is erg afhankelijk van de ontwikkeling van diegenen die er staan. Als ze er in slagen om ook de verdedigende taken goed uit te voeren, dan heb je een hoop aan voetbal gewonnen. Het zijn jonkies, dus dat is een risico, maar het kan natuurlijk ook gewoon erg goed gaan. Afwachten dus.
Ten Napel zei dan ook tijdens de wedstrijd dat het de beste keeper van de Eredivisie isquote:Op zondag 2 september 2007 13:14 schreef BonJovi het volgende:
Twente kreeg toch een aantal kansen hoor, maar Gomes was weer zo goed aan het keepen
Wat een gewaagde uitspraak zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ten Napel zei dan ook tijdens de wedstrijd dat het de beste keeper van de Eredivisie is![]()
Kan toch haast niet, lijkt me dat bijv Arsenal Gomes wel gebruiken kanquote:Op zondag 2 september 2007 13:43 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk blijft Gomes nog jaren bij PSV.
Mijn idee, speel iig met 2 echte aanvallers. Nu hebben we een heel aanvallend ingesteld middenveld maar dat levert vaak niet meer op dan een hoop breien.quote:Op zondag 2 september 2007 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat dit puntentverlies helaas toch echt aan PSV zelf te wijtten valt, als koeman een iets aanvallender PSV liet spelen met Lazovic naast Koevermans dan komen de combinaties vanzelf wel, 1 diepe spits tegen die toch altijd goed staande verdediging van Twente is imho té naief gedacht...
verdediging was kut als je ziet wat van kansen Twente krijgt en hoeveel, de aanval was kut omdat hij er simpelweg niet wasquote:Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Koeman: "we stonden goed". Nee rooie, wat is dit voor belachelijke opmerking. Dat stonden je helemaal niet!
Kromkamp kan het niveau aan, dat heeft hij bij AZ bewezen. Addo vind ik ook zich goed herstellen (was een grote aankoop en in België een van de beste verdedigers). Da Costa kan m.i. zonder meer een seizoen top presteren. Hij heeft zijn jonkiesinzinking al weer achter de rug.quote:Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dan hebben we wel geteld een verdediger die het niveau aan kan, tuurlijk hoop ik op Da Costa maar deze is nog jong en zal nog geen constant niveau kunnen behalen.
Fredje Bouma was buitenspeler bij de jeugd... Een van de vele voorbeelden. De technisch meest vaardige spelers zie je juist voorin terug. Met het toenemen van de leeftijd (en het niveau van de medespelers) zie je dat men meer naar verdedigend wordt ontwikkeld. Daar creëer je geen verdedigers als Stam of Alex mee, maar tot een verdedigende middenvelder kun je je ontwikkelen.quote:Het zijn aanvallende middenvelders die als controleur moeten gaan spelen, totaal verschillende posities. Dat gaat niet werken ben ik bang.
Goed, en dan wordt het heel druk in de punt, waardoor beide heren elkaar in de weg zullen lopen. Als ze enige tijd met elkaar spelen (op de training) zullen ze leren om de looplijnen op elkaar af te stemmen, maar twee "negens" bij elkaar die één training achter de rug hebben? Lijkt mij geen succes.quote:Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn idee, speel iig met 2 echte aanvallers.
Stam is voor zover ik weet zelfs ook als spits begonnen in de jeugd.quote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef DS4 het volgende:
Fredje Bouma was buitenspeler bij de jeugd... Een van de vele voorbeelden. De technisch meest vaardige spelers zie je juist voorin terug. Met het toenemen van de leeftijd (en het niveau van de medespelers) zie je dat men meer naar verdedigend wordt ontwikkeld. Daar creëer je geen verdedigers als Stam of Alex mee, maar tot een verdedigende middenvelder kun je je ontwikkelen.
Spelen met 1 aanvaller was gisteren ook niet echt een succes, geen enkele reden dus om niet even iets anders te proberen.quote:Goed, en dan wordt het heel druk in de punt, waardoor beide heren elkaar in de weg zullen lopen. Als ze enige tijd met elkaar spelen (op de training) zullen ze leren om de looplijnen op elkaar af te stemmen, maar twee "negens" bij elkaar die één training achter de rug hebben? Lijkt mij geen succes.
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnenquote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Ajax speelt dus gelijk bij Groningen. Niets aan de hand, dus.
Inderdaad, Feyenoord laat ook nog wel punten liggen.quote:
Over 3 wekenquote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, Feyenoord laat ook nog wel punten liggen.
Dat is achteraf kijken, natuurlijk. Na de wedstrijd van gister was het hopen op een degelijk Groningen. Die speelden zeker degelijk en daarom is er niets aan de hand. Ajax is van de kaart sinds woensdag, die laten nog voldoende punten liggen de komende wedstrijden.quote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnen
De kansen om tegen ons te scoren waren er wel degelijk, maar godzijdank hebben we altijd Gomesquote:Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Parijs is nog ver. Zolang we er de komende maand 'gewoon bij zitten', is het niet heel erg als we hier en daar wat laten liggen.
Grappig dat iedereen vreesde voor onze defensie (mijzelf incluis), en we hebben nota bene 0 tegengoals na 270 minuten
dat zegt meer over Gomes dan jullie verdedigingquote:Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Parijs is nog ver. Zolang we er de komende maand 'gewoon bij zitten', is het niet heel erg als we hier en daar wat laten liggen.
Grappig dat iedereen vreesde voor onze defensie (mijzelf incluis), en we hebben nota bene 0 tegengoals na 270 minuten
Zul je net zien.. op het eind van het seizoenquote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gespeeld.Brutal. Fucking. Metal.
Dat is dus ontzettende onzin, want Gomes hoeft echt niet veel defensieve fouten goed te maken.quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat zegt meer over Gomes dan jullie verdediging
Zou goed kunnen, die heb ik als jeugdspeler niet zien spelen. Maar wat ik bedoel is dat bepaalde kwaliteiten van nature moeten komen en sommige aan te leren zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stam is voor zover ik weet zelfs ook als spits begonnen in de jeugd.
Geen tegendoelpunt krijgen is anders ook handig...quote:Spelen met 1 aanvaller was gisteren ook niet echt een succes, geen enkele reden dus om niet even iets anders te proberen.
Nou is het tegenwoordig heel goed mogelijk om met 2 spitsen te spelen en toch de nul te houden...quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, die heb ik als jeugdspeler niet zien spelen. Maar wat ik bedoel is dat bepaalde kwaliteiten van nature moeten komen en sommige aan te leren zijn.
[..]
Geen tegendoelpunt krijgen is anders ook handig...
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar mij leek de kans dat het mis ging achterin groter met een middenvelder minder.quote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou is het tegenwoordig heel goed mogelijk om met 2 spitsen te spelen en toch de nul te houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |