Perez en de Koef.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er nu moeten gaan banken: Perez, Aissati of Koevermans?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Suijk het volgende:
Nuttige aankoop toch wel denk ik, Koevermans.
*KUCH* nac *KUCH*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Feher mag ook wel uit de selectie ofniet?
Volgens mij kost een visum 35 euro, valt meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee 163 maar
Allen komt weer visum bij niet ?
Mika Väyrynen is zwaar onderschat bij PSV,ik hoop dat hij dit seizoen echt doorbreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef AminBen het volgende:
10. Arouna Koné Danny Koevermans
Gaat Vayrynen eigenlijk nog weg?
Bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
we hebben dus 6 miljoen betaaldbeetje veel voor Koevermans lijkt me
quote:The Boeren, as they are known locally
The Boerenquote:
Waarom, dat wordt een hele zware, ik denk geen overwinning, ik denk dat je zo'n wedstrijd inderdaad het best kan bewaren tot het einde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:06 schreef ruud.nl het volgende:
Ik had eigenlijk liever de eerste wedstrijd thuis tegen Inter gespeeld.![]()
Omdat ik denk dat je die juist wel kunt winnen, vooral thuis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom, dat wordt een hele zware, ik denk geen overwinning, ik denk dat je zo'n wedstrijd inderdaad het best kan bewaren tot het einde.
Ze zeiden daar ook 13 miljoen voor Koné. Dat is nog niet eens zo slecht (als het waar is)...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
sportjournaal van deze avond!
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef appelsientje het volgende:
PSV![]()
Net terug van vakantie en precies op tijd... let the game begin
Dat heb ik ook ee topic of 100 volgehoudenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij vliegt Germanwings ook naar Moskou vanaf Keulen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
Moskou lijkt me wel een leuke trip al zal dat in November wel erg koud zijn.
Vanaf Dusseldorf kun je voordelig vliegen naar Moskou.
Hahah dat je dat allemaal hebt terug gezochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |