Whehehe...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef pascalheister het volgende:
Zijn de winterbanden al besteld? Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn natuurlijk
Misschien kunnen we het eerste team worden in Nederland dat 2 keer kampioen wordt, binnen een kalenderjaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef pascalheister het volgende:
Zijn de winterbanden al besteld? Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn natuurlijk
Ach: als er betaalbare Nederlanders voor handen waren...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Messenga het volgende:
PSV loopt dus met meer Buitenlanders dan Nederlanders rond.. da's geen beste zaak.
Bij jullie lopen de nederlanders anders ook wegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Messenga het volgende:
PSV loopt dus met meer Buitenlanders dan Nederlanders rond.. da's geen beste zaak.
Erg lekker ja! Liefst met een beetje mayo er overheen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Le_Cannibale het volgende:
Lekker PSV he, lekker PSV!!!!
Edwardquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:27 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Erg lekker ja! Liefst met een beetje mayo er overheen!
![]()
Ik niet, Simons vanachter heeft nooit een positief resultaat opgeleverd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Best lastig die opstelling voor zondag
Ik zou simons een linie naar achter zetten om zo addo op de bank te krijgen
Dat is misschien de reden waarom Koeman de opstelling bepaalt en niet jij...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij jou zou van der Meyde ook in de basisopstelling van PSV spelen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
De vierde titel op rij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:41 schreef Leso_Varen het volgende:
Toch wel nieuwsgierig hoe we het gaan doen dit jaar, ik weet niet precies wat we kunnen verwachten.
20 Miljoen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef Radegast het volgende:
Farfan in de nadrukkelijke belangstelling van Fiorentina?
Yep, staat een stuk over in de CdS.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef Radegast het volgende:
Bij Brugge en Belgie heeft hij toch goede wedstrijden als centrale verdediger gespeeltquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik niet, Simons vanachter heeft nooit een positief resultaat opgeleverd.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Bij jou zou van der Meyde ook in de basisopstelling van PSV spelen...![]()
Beoordeel Simons maar op die 2 wedstrijden van PSV in de defensie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is misschien de reden waarom Koeman de opstelling bepaalt en niet jij...
Bij Belgie doet hij het nu niet echt heel goed als centrale verdediger hoor. Daarnaast is Simons onmisbaar op het middenveld. Gewoon laten staan waar hij altijd bij PSV gestaan heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij Brugge en Belgie heeft hij toch goede wedstrijden als centrale verdediger gespeelt
Inderdaad. Verder zijn er meer opties dan Addo. Da Costa, Alcides, Rajkovic.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij Belgie doet hij het nu niet echt heel goed als centrale verdediger hoor. Daarnaast is Simons onmisbaar op het middenveld. Gewoon laten staan waar hij altijd bij PSV gestaan heeft.
Da Costa en Rajkovic zijn geblesseerd toch? Alcides speelt rechtsback daar Kromkamp niet op kunstgras wil spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder zijn er meer opties dan Addo. Da Costa, Alcides, Rajkovic.
Alcides is van nature een rechter centrale verdediger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Da Costa en Rajkovic zijn geblesseerd toch? Alcides speelt rechtsback daar Kromkamp niet op kunstgras wil spelen.
Klopt, maar omdat Kromkamp morgen niet mee doet lijkt het mij logisch dat Alcides op RB komt te spelen. Fagner zou dat ook kunnen maar heeft pas een helft meegedaan in de voorbereiding. Marcellis is weer een heel ander verhaal, ik zou niet weten hoe het met die jongen gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alcides is van nature een rechter centrale verdediger.
Tja, tegen Heracles kun je net zo goed met Addo en Salcido spelen idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar omdat Kromkamp morgen niet mee doet lijkt het mij logisch dat Alcides op RB komt te spelen. Fagner zou dat ook kunnen maar heeft pas een helft meegedaan in de voorbereiding. Marcellis is weer een heel ander verhaal, ik zou niet weten hoe het met die jongen gaat.
Als ie dan gaat, dan maar daarheen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yep, staat een stuk over in de CdS.
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ie dan gaat, dan maar daarheen!
Je kan ze totaal niet vergelijken ... ik denk dat ze samen een heerlijk duo kunnen vormen op het middenveldquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef cultheld het volgende:
Bij Ghana speelt ie ook altijd op het middenveld. Maar hij is vast niet beter dan Simons.
Waar moet Addo spelen als je Simons, Aissati, Afellay, Bakkal en eventueel Perez op het middenveld kwijt kunt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:06 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Je kan ze totaal niet vergelijken ... ik denk dat ze samen een heerlijk duo kunnen vormen op het middenveld
Op de plaats van Aissati, die je voor 15 miljoen verkoopt aan Ajaxquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar moet Addo spelen als je Simons, Aissati, Afellay, Bakkal en eventueel Perez op het middenveld kwijt kunt?
wij willen 30 miljoenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
Op de plaats van Aissati, die je voor 15 miljoen verkoopt aan Ajax
15 miljoen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:29 schreef Chivu het volgende:
[..]
Op de plaats van Aissati, die je voor 15 miljoen verkoopt aan Ajax
Kone in de spitsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Hoe aanvallend wordt er morgen gespeeld? Heb nog niks gelezen o.i.d
Misschien Fagner? Tegen UNA speelde hij erg goed. Maar misschien is het meer een aanvallende speler.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef ganzenherder het volgende:
Alcides voor Kromkamp is zeker geen achteruitgang vind ik, zeker in verdedigend opzicht niet.
Zal wel op 31 augustus rondkomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:29 schreef Radegast het volgende:
Ik heb gelezen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Hoe aanvallend wordt er morgen gespeeld? Heb nog niks gelezen o.i.d
Oeh, das nu al een best leuk team, nog Farfan, Perez en Lazovic erbij, en we hebben echt een luxe probleem.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb gelezen:
-----------Koné-------
------Isi----------Ibi------
Mendéz--------------Bakkal
---------Simons--------
Als die erbij komen word het nog te moeilijk om te kiezen voor Koeman. Nouja als Isi en Ibi maar spelen vind ik het goed..quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Oeh, das nu al een best leuk team, nog Farfan, Perez en Lazovic erbij, en we hebben echt een luxe probleem.
Als koeman echt kloten heeft zou hij 3-4-3 kunnen proberenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Oeh, das nu al een best leuk team, nog Farfan, Perez en Lazovic erbij, en we hebben echt een luxe probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |