Dat is ook veel maar als je objectief bent mag je echt blij zijn als Kone weg is. Die is gehaald als top speler maar heeft dat absoluut niet waar gemaakt waar Babel nog moet groeien lijkt Kone uitgeleerd te zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
17 miljoen voor Babel, dat is pas VEEEEEL
Dan is Kone minstens net zoveel waard.
Koné is 24, dan ben je volgens mij nog niet uitgeleerd en nog geen gearriveerde speler. Hij kan dus nog dingen bij leren, maar ik vrees ook dat dat niet snel meer (in grote mate) zal gebeuren. Het blijft een speler die veel verdedigers bezig houdt en een laag rendement zal hebben, helaas. Maar daar kunnen andere spelers wel weer van profiteren. Maar een echte topper zal het niet worden.. Dus ik ben het wel met je eens dat wanneer we er een kleine winst op maken, we al erg blij mogen zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is ook veel maar als je objectief bent mag je echt blij zijn als Kone weg is. Die is gehaald als top speler maar heeft dat absoluut niet waar gemaakt waar Babel nog moet groeien lijkt Kone uitgeleerd te zijn.
Officieel ja...quote:
En onofficieel niet dan?quote:
Naar goed Afrikaans gebruik is zijn leeftijd tot stand gekomen met de bekende natte vinger.quote:
Ben jij wereldvreemd ofzo...?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aha.. dus naar een jaar doet iemand een vinger in de pruim van de moeder van het kind en schat dan zijn leeftijd...
Als Drogba en Kalou een spitsenkoppel vormen bereiken zij gezamenlijk de leeftijd van 135 jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef mcyodogg het volgende:
Roger Milla heeft met z'n 42 jaar in '94 het record van oudste speler die gescoord heeft op het WK, maar eigenlijk was hij al 78
Daarom kreeg Godwin Attram, die uit eigen jeugd kwam, destijds geen werkvergunning.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ben jij wereldvreemd ofzo...?
In de meeste Afrikaanse landen hebben ze geen geboorteregister. Als je een bepaalde leeftijd wilt hebben dan roep je die daar. Vooral als er op leeftijd wordt geselecteerd wanneer er een scout uit Europa komt kijken.
Iemand die dan bijvoorbeeld in het echt 19 is roept dan dat ie 14 is. Het enige bewijs dat je dan kunt leveren is meteen het juiste jaartal opnoemen als ze je geboortejaar vragen.
Daarom denk ik dus dat PSV gewoon geld moet pakken voor die gozer en snel moet verkopen. Maar die man denkt bij Barcelona aan de slag te kunnen of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Koné is 24, dan ben je volgens mij nog niet uitgeleerd en nog geen gearriveerde speler. Hij kan dus nog dingen bij leren, maar ik vrees ook dat dat niet snel meer (in grote mate) zal gebeuren. Het blijft een speler die veel verdedigers bezig houdt en een laag rendement zal hebben, helaas. Maar daar kunnen andere spelers wel weer van profiteren. Maar een echte topper zal het niet worden.. Dus ik ben het wel met je eens dat wanneer we er een kleine winst op maken, we al erg blij mogen zijn.
Het AD is trouwens best positief over PSV: http://www.ad.nl/sport/article1590716.ece?nscategory=dichtbij
die reacties ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Koné is 24, dan ben je volgens mij nog niet uitgeleerd en nog geen gearriveerde speler. Hij kan dus nog dingen bij leren, maar ik vrees ook dat dat niet snel meer (in grote mate) zal gebeuren. Het blijft een speler die veel verdedigers bezig houdt en een laag rendement zal hebben, helaas. Maar daar kunnen andere spelers wel weer van profiteren. Maar een echte topper zal het niet worden.. Dus ik ben het wel met je eens dat wanneer we er een kleine winst op maken, we al erg blij mogen zijn.
Het AD is trouwens best positief over PSV: http://www.ad.nl/sport/article1590716.ece?nscategory=dichtbij
Speelt Barca dit seizoen Premier League? Vreemd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:31 schreef Chadi het volgende:
Maar die man denkt bij Barcelona aan de slag te kunnen of zo.
ofzo welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Speelt Barca dit seizoen Premier League? Vreemd...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef KELDER het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
als die maar kan keepen!
Ik tegen VVV, ik was nou niet bepaald onder de indrukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn alle spelers al weer genezen, en heeft er hier iemand al Lazovic in actie gezien in het PSV shirt?
Ik denk dat hij enorm moet wennen om in een topteam te voetballen waar hij ook moet concureren met andere spitsen, in mijn ogen wordt PSV kampioen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik tegen VVV, ik was nou niet bepaald onder de indruk![]()
Dat wordt ieder jaar geroepen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:13 schreef Messenga het volgende:
PSV loopt dus met meer Buitenlanders dan Nederlanders rond.. da's geen beste zaak.
Ik verwacht dat zondag de centrale defensie uit Salcido en Addo zal bestaan. Maar Da Costa heeft denk ik wel een goede kans om in de basis te komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
staat Da costa in de basis dit seizoen? en hoe ist met zijn blessure?
De vraag is alleen wanneerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:07 schreef ruud.nl het volgende:
Wel een goede zaak dat we ieder jaar kampioen worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |