Perez en de Koef.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef cultheld het volgende:
Wie zou er nu moeten gaan banken: Perez, Aissati of Koevermans?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Suijk het volgende:
Nuttige aankoop toch wel denk ik, Koevermans.
*KUCH* nac *KUCH*quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Feher mag ook wel uit de selectie ofniet?
Volgens mij kost een visum 35 euro, valt meequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee 163 maar
Allen komt weer visum bij niet ?
Mika Väyrynen is zwaar onderschat bij PSV,ik hoop dat hij dit seizoen echt doorbreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef AminBen het volgende:
10. Arouna Koné Danny Koevermans
Gaat Vayrynen eigenlijk nog weg?
Bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
we hebben dus 6 miljoen betaaldbeetje veel voor Koevermans lijkt me
quote:The Boeren, as they are known locally
The Boerenquote:
Waarom, dat wordt een hele zware, ik denk geen overwinning, ik denk dat je zo'n wedstrijd inderdaad het best kan bewaren tot het einde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:06 schreef ruud.nl het volgende:
Ik had eigenlijk liever de eerste wedstrijd thuis tegen Inter gespeeld.![]()
Omdat ik denk dat je die juist wel kunt winnen, vooral thuis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom, dat wordt een hele zware, ik denk geen overwinning, ik denk dat je zo'n wedstrijd inderdaad het best kan bewaren tot het einde.
Ze zeiden daar ook 13 miljoen voor Koné. Dat is nog niet eens zo slecht (als het waar is)...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef rubbereend het volgende:
sportjournaal van deze avond!
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef appelsientje het volgende:
PSV![]()
Net terug van vakantie en precies op tijd... let the game begin
Dat heb ik ook ee topic of 100 volgehoudenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij vliegt Germanwings ook naar Moskou vanaf Keulen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:32 schreef PyTh het volgende:
Moskou lijkt me wel een leuke trip al zal dat in November wel erg koud zijn.
Vanaf Dusseldorf kun je voordelig vliegen naar Moskou.
Hahah dat je dat allemaal hebt terug gezochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw bijdrages stellen ook weinig voor in deze topics he?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens de Telegraaf ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Als Ajax CL had gespeeld, dan was PSV voor El Hamdaoui gegaan. Nu hebben ze de volle mep (6,9 miljoen) voor Koevermans betaald...
Daar kan je dan lezen: als Ajax CL had gespeeld, had PSV voor een relatief schijntje El Hamdaoui opgepikt, een dynamische jonge speler die eventueel na een paar jaar voor miljoenen meer verkocht kan worden. Nu halen ze de oude Koevermans, die over kwaliteiten beschikt, maar over 2 a 3 jaar helemaal niets op zal leveren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Als Ajax CL had gespeeld, dan was PSV voor El Hamdaoui gegaan. Nu hebben ze de volle mep (6,9 miljoen) voor Koevermans betaald...
Maar goed ik had begrepen dat Heereveen niet wilt praten over een transfer van Alves... ze hebben nog een paar uur de tijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daar kan je dan lezen: als Ajax CL had gespeeld, had PSV voor een relatief schijntje El Hamdaoui opgepikt, een dynamische jonge speler die eventueel na een paar jaar voor miljoenen meer verkocht kan worden. Nu halen ze de oude Koevermans, die over kwaliteiten beschikt, maar over 2 a 3 jaar helemaal niets op zal leveren.
Ik zeg niet dat El Hamdaoui beter is hoor, het is een gok. Maar wel een gok die ik beter had begrepen. Als het nu Alves was geweest die aan kan worden getrokken door die extra miljoenen had ik 't gesnapt. Maar Koevermans?
Bovendien zorg je hiermee er wellicht direct voor dat AZ Alves aan kan trekken.
Als Scheringa wil, schudt 'ie de vraagprijs gewoon uit z'n mouw. Bovendien zal Heerenveen voor 15-16 miljoen echt wel overstag gaan. Wat moeten ze met een speler die zich zo gedraagd als Alves? Pure kapitaalvernietiging, en volgens mij is dat transferbedrag zo groot als hun hele begroting.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik had begrepen dat Heereveen niet wilt praten over een transfer van Alves... ze hebben nog een paar uur de tijd
Wellicht volgend seizoen hier te bewonderen?quote:31/8/2007 - Jovanovic: PSV absolute top
(Gepost door RvN)
BRON: Het Nieuwsblad
Standard Luik wees een aanbod van PSV op Jovanovic af. Dat bedrag zou tussen de vijf en 6,5 miljoen euro hebben gelegen. Volgens de spits zelf heeft PSV hem 17 keer bekeken. "PSV is me zeventien keer komen scouten alvorens het een bod op mij heeft uitgebracht. Zeventien keer! Niet altijd dezelfde mensen natuurlijk. Het begint bij de eerste scout, dan de tweede, dan de derde en uiteindelijk de technisch directeur. Dat is de manier waarop topclubs werken. Als je vijf goede matchen speelt en dan één slechte, is die club niet meer geïnteresseerd. Ik spreek over de absolute top, ploegen die elk jaar de Champions League spelen en waar ik ook naartoe wil."
"Ik weet dat ik top moet spelen om de Europese top te halen. Als ik Standard verlaat, zal het alleen voor een topclub zijn. Voor mij is PSV zo'n club. Het speelt elk jaar in de Champions League en zit vaak bij de laatste zestien, zelfs de laatste acht. In tegenstelling tot bijvoorbeeld PSG behoort PSV wat mij betreft tot de top tien van Europa. Kezman, Romario, Ronaldo - ze scoorden er allemaal dertig keer in een seizoen. Voor aanvallers is de Nederlandse competitie een makkelijkere competitie dan de Belgische."
Volgens mij las ik in de krant dat ze zelfs 20 hadden neergelegd.. maar daar Heereveen niks meer van zich liet horen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:49 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als Scheringa wil, schudt 'ie de vraagprijs gewoon uit z'n mouw. Bovendien zal Heerenveen voor 15-16 miljoen echt wel overstag gaan. Wat moeten ze met een speler die zich zo gedraagd als Alves? Pure kapitaalvernietiging, en volgens mij is dat transferbedrag zo groot als hun hele begroting.
Ze kunnen wel goed jumpenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:06 schreef PyTh het volgende:
Moet zeggen dat Jovanovic er wel kijk op heeft![]()
Offtopic: Jong geleerd is oud gedaan
Hij kijkt in ieder geval erg gelukkigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Nou, veel plezier ermee dan maar.
Hoop dat ik Koef nog eens tegenkom hier in de stad.
Toch staat het hem wel, zo'n Sparta shirt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
BE-LA-CHE-LIJK!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef rubbereend het volgende:
we hebben dus 6 miljoen betaaldbeetje veel voor Koevermans lijkt me
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind het belachelijk. Die gast kost niet meer dan 2 euro.
![]()
Hier gaan we nog veel plezier aan belevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
San Siro voor mij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef KELDER het volgende:
nog meer mensen hier voornemens om een uitwedstrijdje te pakken deze CL campagne ?
Hier liggen er iig plannen om CSKA uit te bezoeken.., maar tegen de 600 euro voor 4 dagen daar (das geschat, inclu. alles) is nog wel aardig prijskaartje, zeker als je daar dan met -10 zit ofzo
Inter is helemaal niks meer, om heel eerlijk te zijn denk en hoop ik dat PSV gehakt maakt van dat bij elkaar geraapte zooitje ego´s dat zich een team noemtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Hathor het volgende:
Zware loting, Inter is denk ik een maatje te groot, en tegen CSKA en Fenerbache ligt het fifty fifty. Kan alle kanten op eigenlijk.
Je hebt vanaf 18:00 uur alle nieuwsprogramma's en fora gemeden ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef mcyodogg het volgende:
Heb net de loting gezien, die ik opgenomen had.
Das me een hendig zware poule.
En ook nog Koevermans naar PSV. Nog niet bekend wat hij kost, begrijp ik?
Zowaar gelukt ja. Heb wel een telefoontje laten gaan, omdat ik dacht dat het daar mis zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je hebt vanaf 18:00 uur alle nieuwsprogramma's en fora gemeden ofzo? kan bijna niet dat je het niet eerder wist.
Inter op het einde is gunstig. Die zijn er dan waarschijnlijk al.quote:Woensdag 19 september PSV - CSKA Moskou
Dinsdag 2 oktober Internazionale - PSV
Dinsdag 23 oktober PSV - Fenerbahçe SK
Woensdag 7 november Fenerbahçe SK - PSV
Dinsdag 27 november CSKA Moskou - PSV
Woensdag 12 december PSV - Internazionale
Maar goed dat ze niet de selectie hebben om zoiets op te vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef neilpad het volgende:
En bij de uit wedstrijd zijn er een shitload aan spelers nog geschorst/geblesseerd las ik vanmorgen in het ED.
Inderdaad, dat wordt Chivu in plaats van Cordoba, Maxwell in plaats van Maicon en Crespo in plaats van Cruz. Echt achteruit gaan ze er dus ook niet op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet de selectie hebben om zoiets op te vangen.![]()
Had Ajax de CL maar gehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Je zou het bijna gaan willen ja. 6,9 miljoen voor Koevermans is waanzin.quote:
Juist, de Reizigertjes en de Fehertjes uit hun selectiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:52 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wordt Chivu in plaats van Cordoba, Maxwell in plaats van Maicon en Crespo in plaats van Cruz. Echt achteruit gaan ze er dus ook niet op.
Dat zijn nogal beweringen zo aan het begin van de competitie. Tegen Ajax, Heracles en NEC was het maar matigjes wat PSV liet zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Schijt aan. Ook mét Koevermans worden we gewoon weer kampioen hoor.
75 met korting en 95 zonder (op oost en west)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is de prijs voor alle 3 de CL-thuiswedstrijden bij elkaar? Ik kan niet op psvsite komen..
Korting? Hoe krijg je korting?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
75 met korting en 95 zonder (op oost en west)
Dat hadden ze altijd al moeten doen, want die gast is een supertalent en je kunt er wel bijna zeker van zijn dat ie over een paar jaar voor veel geld naar een topclub verhuist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja mischien konden ze beter meer betalen voor Guardado maar daar ben je nu te laat mee
Of het gaat tussen PSV en Inter.,...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef ErikT het volgende:
Het CL speelschema:
[..]
Inter op het einde is gunstig. Die zijn er dan waarschijnlijk al.
Het is sowieso gestoord: Als Ajax zich plaatste haalden ze de beweeglijke vleugelspeler El Hamdaoui en nu halen ze de statische targetman Koevermansquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan willen ja. 6,9 miljoen voor Koevermans is waanzin.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Neoktheone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |