abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52889009
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:43 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk blijft Gomes nog jaren bij PSV .
Kan toch haast niet, lijkt me dat bijv Arsenal Gomes wel gebruiken kan
pi_52889011
Koeman: "we stonden goed". Nee rooie, wat is dit voor belachelijke opmerking. Dat stonden je helemaal niet!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52889560
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat dit puntentverlies helaas toch echt aan PSV zelf te wijtten valt, als koeman een iets aanvallender PSV liet spelen met Lazovic naast Koevermans dan komen de combinaties vanzelf wel, 1 diepe spits tegen die toch altijd goed staande verdediging van Twente is imho té naief gedacht...
Mijn idee, speel iig met 2 echte aanvallers. Nu hebben we een heel aanvallend ingesteld middenveld maar dat levert vaak niet meer op dan een hoop breien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52890614
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Koeman: "we stonden goed". Nee rooie, wat is dit voor belachelijke opmerking. Dat stonden je helemaal niet!
verdediging was kut als je ziet wat van kansen Twente krijgt en hoeveel, de aanval was kut omdat hij er simpelweg niet was
Patat Friet
pi_52891105
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef LudoSanders het volgende:

Dan hebben we wel geteld een verdediger die het niveau aan kan, tuurlijk hoop ik op Da Costa maar deze is nog jong en zal nog geen constant niveau kunnen behalen.
Kromkamp kan het niveau aan, dat heeft hij bij AZ bewezen. Addo vind ik ook zich goed herstellen (was een grote aankoop en in België een van de beste verdedigers). Da Costa kan m.i. zonder meer een seizoen top presteren. Hij heeft zijn jonkiesinzinking al weer achter de rug.
quote:
Het zijn aanvallende middenvelders die als controleur moeten gaan spelen, totaal verschillende posities. Dat gaat niet werken ben ik bang.
Fredje Bouma was buitenspeler bij de jeugd... Een van de vele voorbeelden. De technisch meest vaardige spelers zie je juist voorin terug. Met het toenemen van de leeftijd (en het niveau van de medespelers) zie je dat men meer naar verdedigend wordt ontwikkeld. Daar creëer je geen verdedigers als Stam of Alex mee, maar tot een verdedigende middenvelder kun je je ontwikkelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52891276
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Mijn idee, speel iig met 2 echte aanvallers.
Goed, en dan wordt het heel druk in de punt, waardoor beide heren elkaar in de weg zullen lopen. Als ze enige tijd met elkaar spelen (op de training) zullen ze leren om de looplijnen op elkaar af te stemmen, maar twee "negens" bij elkaar die één training achter de rug hebben? Lijkt mij geen succes.
pi_52892289
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef DS4 het volgende:

Fredje Bouma was buitenspeler bij de jeugd... Een van de vele voorbeelden. De technisch meest vaardige spelers zie je juist voorin terug. Met het toenemen van de leeftijd (en het niveau van de medespelers) zie je dat men meer naar verdedigend wordt ontwikkeld. Daar creëer je geen verdedigers als Stam of Alex mee, maar tot een verdedigende middenvelder kun je je ontwikkelen.
Stam is voor zover ik weet zelfs ook als spits begonnen in de jeugd.
quote:
Goed, en dan wordt het heel druk in de punt, waardoor beide heren elkaar in de weg zullen lopen. Als ze enige tijd met elkaar spelen (op de training) zullen ze leren om de looplijnen op elkaar af te stemmen, maar twee "negens" bij elkaar die één training achter de rug hebben? Lijkt mij geen succes.
Spelen met 1 aanvaller was gisteren ook niet echt een succes, geen enkele reden dus om niet even iets anders te proberen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52892422
Gefeliciteerd alvast

we zitten echt te kloten
AFC AJAX
pi_52892637
CSKA Moskou is de grote onbekende in de groep. Indien men daar uitwijkt naar het Loezjniki-stadion, wordt er op kunstgras gespeeld."Voor oefenen bij Heracles zal wel geen tijd meer zijn", aldus Koeman.

Leuk voor Jan.
pi_52893268
Ach we hebben iig geen tegendoelpunten
  zondag 2 september 2007 @ 16:21:40 #286
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_52893330
Ajax speelt dus gelijk bij Groningen. Niets aan de hand, dus.
Dit, dus.
pi_52893446
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Ajax speelt dus gelijk bij Groningen. Niets aan de hand, dus.
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 2 september 2007 @ 16:25:11 #288
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_52893447
Een meevaller
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_52893464
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef Frey het volgende:
Een meevaller
Inderdaad, Feyenoord laat ook nog wel punten liggen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52893508
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad, Feyenoord laat ook nog wel punten liggen.
Over 3 weken
  zondag 2 september 2007 @ 16:29:02 #291
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_52893548
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:

[..]

Dat is achteraf kijken, natuurlijk. Na de wedstrijd van gister was het hopen op een degelijk Groningen. Die speelden zeker degelijk en daarom is er niets aan de hand. Ajax is van de kaart sinds woensdag, die laten nog voldoende punten liggen de komende wedstrijden.
Dit, dus.
pi_52893566
Parijs is nog ver. Zolang we er de komende maand 'gewoon bij zitten', is het niet heel erg als we hier en daar wat laten liggen.

Grappig dat iedereen vreesde voor onze defensie (mijzelf incluis), en we hebben nota bene 0 tegengoals na 270 minuten
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52893719
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Parijs is nog ver. Zolang we er de komende maand 'gewoon bij zitten', is het niet heel erg als we hier en daar wat laten liggen.

Grappig dat iedereen vreesde voor onze defensie (mijzelf incluis), en we hebben nota bene 0 tegengoals na 270 minuten
De kansen om tegen ons te scoren waren er wel degelijk, maar godzijdank hebben we altijd Gomes nog. Dus om nou meteen onze verdediging te gaan verheerlijken gaat ietsje ver
Patat Friet
pi_52893758
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:

dat zegt meer over Gomes dan jullie verdediging
AFC AJAX
  zondag 2 september 2007 @ 16:37:35 #295
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_52893770
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zul je net zien.. op het eind van het seizoen

Maar ik heb er vertrouwen in ..

[ Bericht 2% gewijzigd door TimoBasso op 02-09-2007 16:48:38 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_52893803
Ajax heeft dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gespeeld.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 2 september 2007 @ 16:40:31 #297
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_52893841
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef BonJovi het volgende:

[..]

dat zegt meer over Gomes dan jullie verdediging
Dat is dus ontzettende onzin, want Gomes hoeft echt niet veel defensieve fouten goed te maken.
Dit, dus.
pi_52894134
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Stam is voor zover ik weet zelfs ook als spits begonnen in de jeugd.
Zou goed kunnen, die heb ik als jeugdspeler niet zien spelen. Maar wat ik bedoel is dat bepaalde kwaliteiten van nature moeten komen en sommige aan te leren zijn.
quote:
Spelen met 1 aanvaller was gisteren ook niet echt een succes, geen enkele reden dus om niet even iets anders te proberen.
Geen tegendoelpunt krijgen is anders ook handig...
pi_52894205
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, die heb ik als jeugdspeler niet zien spelen. Maar wat ik bedoel is dat bepaalde kwaliteiten van nature moeten komen en sommige aan te leren zijn.
[..]

Geen tegendoelpunt krijgen is anders ook handig...
Nou is het tegenwoordig heel goed mogelijk om met 2 spitsen te spelen en toch de nul te houden...
pi_52895071
Alex speelt trouwens mee met Chelsea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')