0-0 in een wedstrijd die (kennelijk) van beide kanten goed was en jij raakt in paniek?quote:Op zondag 2 september 2007 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Man, man, man. Dit gaat een erg zwaar en lang seizoen worden..
PSV had toch wel de beste kans...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef Daemician het volgende:
Wedstrijd ging gelijkmatig op. Twente verdiende de winst iets meer dan PSV, maar een gelijkspel is gezien de wedstrijd wel terecht.
Haha wat ben jij een mongeaul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
Koevermans heeft niet veel gedaan, ik zat int stadion, natuurlijk voor twenteTwente was opzich wel de betere, hoe luinge met die pingel omging was belachelijk, er werd dan ook de hele wedstrijd LUINGE IS EEN HOEREJONG gezongen, wat een mongool is dat. De wedstrijd was wel van een hoog niveau opzich ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel, want tegen psv is dat nooit slecht
Als je in het stadion zit lijkt het wel raar als er eerst een penalty gegeven wordt en later niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Integendeel. Meteen toen er gefloten werd en een pingel gegeven had ik zoiets van "die was er buiten". Gelukkig had de lijnrechter opgelet en Luinge heeft gewoon terug de bal buiten de 16 gelegd.
Dat vereist moed. Iets wat de meeste scheidsrechters niet hebben.
P.s. Stein liet zich bovendien gewoon vallen, dus eigenlijk had Luinge niet eens moeten fluiten. Hij gaf dat zelf per ongeluk ook toe voor de camera's dat hij zich in de 16 liet vallen.
De reacties van het publiek snap ik. Maar om nadat uit herhalingen bleek dat Luinge het (daar) gewoon bij het rechte eind had nog hier te gaan klagen ging mij te ver.quote:Op zondag 2 september 2007 07:57 schreef NeedeRadicals het volgende:
Als je in het stadion zit lijkt het wel raar als er eerst een penalty gegeven wordt en later niet.
Welnee, geen paniek.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
0-0 in een wedstrijd die (kennelijk) van beide kanten goed was en jij raakt in paniek?
Salcido schijnt vrijdag niet ergens anders getekend te hebben... En Da Costa zal denk ik een prima seizoen gaan draaien. Momenteel heb je 0 doelpunten tegen. Niet echt een aanwijzing dat er geen donder van klopt (ook al was het niet altijd even geweldig).quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef LudoSanders het volgende:
De verdediging is gewoon te zwak, Kromkamp, Addo en Zonneveld.
Wat het middenveld zal doen is erg afhankelijk van de ontwikkeling van diegenen die er staan. Als ze er in slagen om ook de verdedigende taken goed uit te voeren, dan heb je een hoop aan voetbal gewonnen. Het zijn jonkies, dus dat is een risico, maar het kan natuurlijk ook gewoon erg goed gaan. Afwachten dus.quote:Het middenveld is ook verre van in balans, te licht, waardoor er constant druk komt te liggen op de zwakke verdediging.
Dat ben ik met je eens, maar feitelijk is het Simons + deze heren, waarbij in het strijdplan zonder meer Bakkal en Perez tussen de linies in hebben gestaan.quote:Aissati, Afellay, Bakkal en Perez op het middenveld is gewoon teveel van het goede.
Misschien wel.quote:Voor de balans zou het beter wezen als Mendez zou spelen.
Het is belangrijk dat Farfan er weer bij komt. Maar goed, je kan niet verwachten dat een NL club gelijkwaardige vervangers op de bank heeft...quote:Lazovic stond ook op een eiland en Perez, als die een bal goed geraakt heeft is het veel.
Nee, feiten. Maar je hebt al eerder bewezen dat jij daar niet goed mee om kan gaanquote:
Uh-huh...quote:Op zondag 2 september 2007 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, feiten. Maar je hebt al eerder bewezen dat jij daar niet goed mee om kan gaan.
Dan hebben we wel geteld een verdediger die het niveau aan kan, tuurlijk hoop ik op Da Costa maar deze is nog jong en zal nog geen constant niveau kunnen behalen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Salcido schijnt vrijdag niet ergens anders getekend te hebben... En Da Costa zal denk ik een prima seizoen gaan draaien. Momenteel heb je 0 doelpunten tegen. Niet echt een aanwijzing dat er geen donder van klopt (ook al was het niet altijd even geweldig).
Het zijn aanvallende middenvelders die als controleur moeten gaan spelen, totaal verschillende posities. Dat gaat niet werken ben ik bang.quote:Wat het middenveld zal doen is erg afhankelijk van de ontwikkeling van diegenen die er staan. Als ze er in slagen om ook de verdedigende taken goed uit te voeren, dan heb je een hoop aan voetbal gewonnen. Het zijn jonkies, dus dat is een risico, maar het kan natuurlijk ook gewoon erg goed gaan. Afwachten dus.
Ten Napel zei dan ook tijdens de wedstrijd dat het de beste keeper van de Eredivisie isquote:Op zondag 2 september 2007 13:14 schreef BonJovi het volgende:
Twente kreeg toch een aantal kansen hoor, maar Gomes was weer zo goed aan het keepen
Wat een gewaagde uitspraak zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ten Napel zei dan ook tijdens de wedstrijd dat het de beste keeper van de Eredivisie is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |