Heerlijk filmpje hèquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:03 schreef pascalheister het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5292
Gomes wordt vast scheids na z'n carriere
Die winnen we tenminstequote:Op zaterdag 1 september 2007 20:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom dat dan?
Goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
speel je een keertje goed is het weer een gelijkspel
FC Twente speelde inderdaad goed!quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
speel je een keertje goed is het weer een gelijkspel
Dat wel, maar goed je kan niet alle wedstrijden winnen. Ook niet tegen de ploegen uit de subtop.quote:
Scorebord-"journalistiek"...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 officiële wedstrijden en 4 matige vertoningen.
Koert Westerman dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Scorebord-"journalistiek"...
Overigens, wie was bij RTL die commentator die werkelijk ongegeneerd partijdig zat te zijn voor Twente?
Ja maar dan moet de concurrentie een keer verliezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
vorig jaar verloren we zelfs om daarna heel veel wedstrijden te winnen.
Niks aan het handje
Van PSV zelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de concurrentie een keer verliezen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:21 schreef pascalheister het volgende:
Idd uit bij Twente niet verliezen is al een prestatie opzich
Ik hoop dat hij snel een promotie krijgt. Koffiejuffrouw is misschien wel wat...quote:
Integendeel. Meteen toen er gefloten werd en een pingel gegeven had ik zoiets van "die was er buiten". Gelukkig had de lijnrechter opgelet en Luinge heeft gewoon terug de bal buiten de 16 gelegd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
hoe luinge met die pingel omging was belachelijk
Jij wil beweren dat dat wel een penalty had moeten zijn? Zo ja; www.hansanders.nl.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
Koevermans heeft niet veel gedaan, ik zat int stadion, natuurlijk voor twenteTwente was opzich wel de betere, hoe luinge met die pingel omging was belachelijk, er werd dan ook de hele wedstrijd LUINGE IS EEN HOEREJONG gezongen, wat een mongool is dat. De wedstrijd was wel van een hoog niveau opzich ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel, want tegen psv is dat nooit slecht
0-0 in een wedstrijd die (kennelijk) van beide kanten goed was en jij raakt in paniek?quote:Op zondag 2 september 2007 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Man, man, man. Dit gaat een erg zwaar en lang seizoen worden..
PSV had toch wel de beste kans...quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef Daemician het volgende:
Wedstrijd ging gelijkmatig op. Twente verdiende de winst iets meer dan PSV, maar een gelijkspel is gezien de wedstrijd wel terecht.
Haha wat ben jij een mongeaul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
Koevermans heeft niet veel gedaan, ik zat int stadion, natuurlijk voor twenteTwente was opzich wel de betere, hoe luinge met die pingel omging was belachelijk, er werd dan ook de hele wedstrijd LUINGE IS EEN HOEREJONG gezongen, wat een mongool is dat. De wedstrijd was wel van een hoog niveau opzich ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel, want tegen psv is dat nooit slecht
Als je in het stadion zit lijkt het wel raar als er eerst een penalty gegeven wordt en later niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Integendeel. Meteen toen er gefloten werd en een pingel gegeven had ik zoiets van "die was er buiten". Gelukkig had de lijnrechter opgelet en Luinge heeft gewoon terug de bal buiten de 16 gelegd.
Dat vereist moed. Iets wat de meeste scheidsrechters niet hebben.
P.s. Stein liet zich bovendien gewoon vallen, dus eigenlijk had Luinge niet eens moeten fluiten. Hij gaf dat zelf per ongeluk ook toe voor de camera's dat hij zich in de 16 liet vallen.
De reacties van het publiek snap ik. Maar om nadat uit herhalingen bleek dat Luinge het (daar) gewoon bij het rechte eind had nog hier te gaan klagen ging mij te ver.quote:Op zondag 2 september 2007 07:57 schreef NeedeRadicals het volgende:
Als je in het stadion zit lijkt het wel raar als er eerst een penalty gegeven wordt en later niet.
Welnee, geen paniek.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
0-0 in een wedstrijd die (kennelijk) van beide kanten goed was en jij raakt in paniek?
Salcido schijnt vrijdag niet ergens anders getekend te hebben... En Da Costa zal denk ik een prima seizoen gaan draaien. Momenteel heb je 0 doelpunten tegen. Niet echt een aanwijzing dat er geen donder van klopt (ook al was het niet altijd even geweldig).quote:Op zondag 2 september 2007 12:16 schreef LudoSanders het volgende:
De verdediging is gewoon te zwak, Kromkamp, Addo en Zonneveld.
Wat het middenveld zal doen is erg afhankelijk van de ontwikkeling van diegenen die er staan. Als ze er in slagen om ook de verdedigende taken goed uit te voeren, dan heb je een hoop aan voetbal gewonnen. Het zijn jonkies, dus dat is een risico, maar het kan natuurlijk ook gewoon erg goed gaan. Afwachten dus.quote:Het middenveld is ook verre van in balans, te licht, waardoor er constant druk komt te liggen op de zwakke verdediging.
Dat ben ik met je eens, maar feitelijk is het Simons + deze heren, waarbij in het strijdplan zonder meer Bakkal en Perez tussen de linies in hebben gestaan.quote:Aissati, Afellay, Bakkal en Perez op het middenveld is gewoon teveel van het goede.
Misschien wel.quote:Voor de balans zou het beter wezen als Mendez zou spelen.
Het is belangrijk dat Farfan er weer bij komt. Maar goed, je kan niet verwachten dat een NL club gelijkwaardige vervangers op de bank heeft...quote:Lazovic stond ook op een eiland en Perez, als die een bal goed geraakt heeft is het veel.
Nee, feiten. Maar je hebt al eerder bewezen dat jij daar niet goed mee om kan gaanquote:
Uh-huh...quote:Op zondag 2 september 2007 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, feiten. Maar je hebt al eerder bewezen dat jij daar niet goed mee om kan gaan.
Dan hebben we wel geteld een verdediger die het niveau aan kan, tuurlijk hoop ik op Da Costa maar deze is nog jong en zal nog geen constant niveau kunnen behalen.quote:Op zondag 2 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Salcido schijnt vrijdag niet ergens anders getekend te hebben... En Da Costa zal denk ik een prima seizoen gaan draaien. Momenteel heb je 0 doelpunten tegen. Niet echt een aanwijzing dat er geen donder van klopt (ook al was het niet altijd even geweldig).
Het zijn aanvallende middenvelders die als controleur moeten gaan spelen, totaal verschillende posities. Dat gaat niet werken ben ik bang.quote:Wat het middenveld zal doen is erg afhankelijk van de ontwikkeling van diegenen die er staan. Als ze er in slagen om ook de verdedigende taken goed uit te voeren, dan heb je een hoop aan voetbal gewonnen. Het zijn jonkies, dus dat is een risico, maar het kan natuurlijk ook gewoon erg goed gaan. Afwachten dus.
Ten Napel zei dan ook tijdens de wedstrijd dat het de beste keeper van de Eredivisie isquote:Op zondag 2 september 2007 13:14 schreef BonJovi het volgende:
Twente kreeg toch een aantal kansen hoor, maar Gomes was weer zo goed aan het keepen
Wat een gewaagde uitspraak zeg.quote:Op zondag 2 september 2007 13:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ten Napel zei dan ook tijdens de wedstrijd dat het de beste keeper van de Eredivisie is![]()
Kan toch haast niet, lijkt me dat bijv Arsenal Gomes wel gebruiken kanquote:Op zondag 2 september 2007 13:43 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk blijft Gomes nog jaren bij PSV.
Mijn idee, speel iig met 2 echte aanvallers. Nu hebben we een heel aanvallend ingesteld middenveld maar dat levert vaak niet meer op dan een hoop breien.quote:Op zondag 2 september 2007 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat dit puntentverlies helaas toch echt aan PSV zelf te wijtten valt, als koeman een iets aanvallender PSV liet spelen met Lazovic naast Koevermans dan komen de combinaties vanzelf wel, 1 diepe spits tegen die toch altijd goed staande verdediging van Twente is imho té naief gedacht...
verdediging was kut als je ziet wat van kansen Twente krijgt en hoeveel, de aanval was kut omdat hij er simpelweg niet wasquote:Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
Koeman: "we stonden goed". Nee rooie, wat is dit voor belachelijke opmerking. Dat stonden je helemaal niet!
Kromkamp kan het niveau aan, dat heeft hij bij AZ bewezen. Addo vind ik ook zich goed herstellen (was een grote aankoop en in België een van de beste verdedigers). Da Costa kan m.i. zonder meer een seizoen top presteren. Hij heeft zijn jonkiesinzinking al weer achter de rug.quote:Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef LudoSanders het volgende:
Dan hebben we wel geteld een verdediger die het niveau aan kan, tuurlijk hoop ik op Da Costa maar deze is nog jong en zal nog geen constant niveau kunnen behalen.
Fredje Bouma was buitenspeler bij de jeugd... Een van de vele voorbeelden. De technisch meest vaardige spelers zie je juist voorin terug. Met het toenemen van de leeftijd (en het niveau van de medespelers) zie je dat men meer naar verdedigend wordt ontwikkeld. Daar creëer je geen verdedigers als Stam of Alex mee, maar tot een verdedigende middenvelder kun je je ontwikkelen.quote:Het zijn aanvallende middenvelders die als controleur moeten gaan spelen, totaal verschillende posities. Dat gaat niet werken ben ik bang.
Goed, en dan wordt het heel druk in de punt, waardoor beide heren elkaar in de weg zullen lopen. Als ze enige tijd met elkaar spelen (op de training) zullen ze leren om de looplijnen op elkaar af te stemmen, maar twee "negens" bij elkaar die één training achter de rug hebben? Lijkt mij geen succes.quote:Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn idee, speel iig met 2 echte aanvallers.
Stam is voor zover ik weet zelfs ook als spits begonnen in de jeugd.quote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef DS4 het volgende:
Fredje Bouma was buitenspeler bij de jeugd... Een van de vele voorbeelden. De technisch meest vaardige spelers zie je juist voorin terug. Met het toenemen van de leeftijd (en het niveau van de medespelers) zie je dat men meer naar verdedigend wordt ontwikkeld. Daar creëer je geen verdedigers als Stam of Alex mee, maar tot een verdedigende middenvelder kun je je ontwikkelen.
Spelen met 1 aanvaller was gisteren ook niet echt een succes, geen enkele reden dus om niet even iets anders te proberen.quote:Goed, en dan wordt het heel druk in de punt, waardoor beide heren elkaar in de weg zullen lopen. Als ze enige tijd met elkaar spelen (op de training) zullen ze leren om de looplijnen op elkaar af te stemmen, maar twee "negens" bij elkaar die één training achter de rug hebben? Lijkt mij geen succes.
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnenquote:Op zondag 2 september 2007 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Ajax speelt dus gelijk bij Groningen. Niets aan de hand, dus.
Inderdaad, Feyenoord laat ook nog wel punten liggen.quote:
Over 3 wekenquote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, Feyenoord laat ook nog wel punten liggen.
Dat is achteraf kijken, natuurlijk. Na de wedstrijd van gister was het hopen op een degelijk Groningen. Die speelden zeker degelijk en daarom is er niets aan de hand. Ajax is van de kaart sinds woensdag, die laten nog voldoende punten liggen de komende wedstrijden.quote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnen
De kansen om tegen ons te scoren waren er wel degelijk, maar godzijdank hebben we altijd Gomesquote:Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Parijs is nog ver. Zolang we er de komende maand 'gewoon bij zitten', is het niet heel erg als we hier en daar wat laten liggen.
Grappig dat iedereen vreesde voor onze defensie (mijzelf incluis), en we hebben nota bene 0 tegengoals na 270 minuten
dat zegt meer over Gomes dan jullie verdedigingquote:Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Parijs is nog ver. Zolang we er de komende maand 'gewoon bij zitten', is het niet heel erg als we hier en daar wat laten liggen.
Grappig dat iedereen vreesde voor onze defensie (mijzelf incluis), en we hebben nota bene 0 tegengoals na 270 minuten
Zul je net zien.. op het eind van het seizoenquote:Op zondag 2 september 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
We hadden 2 punten voor kunnen staan als we hadden gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gespeeld.Brutal. Fucking. Metal.
Dat is dus ontzettende onzin, want Gomes hoeft echt niet veel defensieve fouten goed te maken.quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat zegt meer over Gomes dan jullie verdediging
Zou goed kunnen, die heb ik als jeugdspeler niet zien spelen. Maar wat ik bedoel is dat bepaalde kwaliteiten van nature moeten komen en sommige aan te leren zijn.quote:Op zondag 2 september 2007 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Stam is voor zover ik weet zelfs ook als spits begonnen in de jeugd.
Geen tegendoelpunt krijgen is anders ook handig...quote:Spelen met 1 aanvaller was gisteren ook niet echt een succes, geen enkele reden dus om niet even iets anders te proberen.
Nou is het tegenwoordig heel goed mogelijk om met 2 spitsen te spelen en toch de nul te houden...quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, die heb ik als jeugdspeler niet zien spelen. Maar wat ik bedoel is dat bepaalde kwaliteiten van nature moeten komen en sommige aan te leren zijn.
[..]
Geen tegendoelpunt krijgen is anders ook handig...
Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar mij leek de kans dat het mis ging achterin groter met een middenvelder minder.quote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou is het tegenwoordig heel goed mogelijk om met 2 spitsen te spelen en toch de nul te houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |