Dat wel, maar goed je kan niet alle wedstrijden winnen. Ook niet tegen de ploegen uit de subtop.quote:
Scorebord-"journalistiek"...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
4 officiële wedstrijden en 4 matige vertoningen.
Koert Westerman dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Scorebord-"journalistiek"...
Overigens, wie was bij RTL die commentator die werkelijk ongegeneerd partijdig zat te zijn voor Twente?
Ja maar dan moet de concurrentie een keer verliezenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
vorig jaar verloren we zelfs om daarna heel veel wedstrijden te winnen.
Niks aan het handje
Van PSV zelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de concurrentie een keer verliezen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:21 schreef pascalheister het volgende:
Idd uit bij Twente niet verliezen is al een prestatie opzich
Ik hoop dat hij snel een promotie krijgt. Koffiejuffrouw is misschien wel wat...quote:
Integendeel. Meteen toen er gefloten werd en een pingel gegeven had ik zoiets van "die was er buiten". Gelukkig had de lijnrechter opgelet en Luinge heeft gewoon terug de bal buiten de 16 gelegd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
hoe luinge met die pingel omging was belachelijk
Jij wil beweren dat dat wel een penalty had moeten zijn? Zo ja; www.hansanders.nl.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:13 schreef Stefanovich het volgende:
Koevermans heeft niet veel gedaan, ik zat int stadion, natuurlijk voor twenteTwente was opzich wel de betere, hoe luinge met die pingel omging was belachelijk, er werd dan ook de hele wedstrijd LUINGE IS EEN HOEREJONG gezongen, wat een mongool is dat. De wedstrijd was wel van een hoog niveau opzich ben ik ook wel tevreden met een gelijkspel, want tegen psv is dat nooit slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |