Hopelijk met de bedoeling dat Bakkal doorloopt en naast Lazovic komt te staan met balbezit. Heb je genoeg snelheid voorin.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld
Afellay, Simons
Aissati, Bakkal, Perez
Lazovic
Hij is geblesseerd geweest, deze week heeft hij voor het eerst weer met Jong PSV meegedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef Lemming22 het volgende:
Is Da Costa nou echt zo uit vorm, dat Addo steeds de voorkeur krijgt? Ik vond hem op het jeugd-wk niet slecht spelen...
Hij richt zich op Vitesse thuis over 2 wekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Farfan dan
Addo is wel een heldquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:46 schreef Lemming22 het volgende:
Is Da Costa nou echt zo uit vorm, dat Addo steeds de voorkeur krijgt? Ik vond hem op het jeugd-wk niet slecht spelen...
Koef op de tribune?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld
Afellay, Simons
Aissati, Bakkal, Perez
Lazovic
Bij de meeste thuiswedstrijden ga ik toch wel uit van een overwinning, dat hoor je me over Twente-uit niet zomaar zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit voorspel jij echter bij elke wedstrijd.
Waarom? Twente kwakkelt nog voldoende om verslagen te worden, denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:31 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat erg lastige wedstrijd worden ben ik bang.
Daar hebben we mazzel meequote:"Met Inter Milaan, CSKA Moskou en Fenerbahçe is er sprake van een heel interessante poule, waarin PSV goed tot zijn recht kan komen." Als bondscoach van Rusland weet Hiddink veel van PSV's tegenstander uit Moskou. "CSKA heeft normaal gesproken vier spelers bij de nationale selectie zitten. Vooral de 20-jarige keeper is een supertalent, dat nu al van internationale klasse is, alleen heeft die jongen een kruisbandblessure opgelopen en is tegen PSV niet inzetbaar. De andere drie zijn verdedigers, van wie vooral de twee centrale verdedigers heel speciaal zijn. De broertjes Berezutsky zijn een eeneiige tweeling, die ik dus oneindig kan wisselen."
zo'n naar voorgevoel heb ik ook..quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:31 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat erg lastige wedstrijd worden ben ik bang.
Ik wil het ook volgen, maar ik heb een verjaardag van een vriendquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb me net aangemeld: kroeg is geen optie, heb 2 slapende koters thuis vanavond.
Altijd handig natuurlijkquote:"Met Inter Milaan, CSKA Moskou en Fenerbahçe is er sprake van een heel interessante poule, waarin PSV goed tot zijn recht kan komen." Als bondscoach van Rusland weet Hiddink veel van PSV's tegenstander uit Moskou. "CSKA heeft normaal gesproken vier spelers bij de nationale selectie zitten. Vooral de 20-jarige keeper is een supertalent, dat nu al van internationale klasse is, alleen heeft die jongen een kruisbandblessure opgelopen en is tegen PSV niet inzetbaar. De andere drie zijn verdedigers, van wie vooral de twee centrale verdedigers heel speciaal zijn. De broertjes Berezutsky zijn een eeneiige tweeling, die ik dus oneindig kan wisselen."
Omdat PSV tot nu toe ook maar matig voor de dag komt tegen laagvliegers als Heracles en NEC.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Twente kwakkelt nog voldoende om verslagen te worden, denk ik.
Stond er bij mij ook....als ik nu bij wedstrijden kijk en op de wmp link klik achter heerenveen bijvoorbeeld laadt wmp wel maar krijg ik geen verbinding. Er staat dan : verbinding met media maken. Daarna stopt het gewoon en krijg ik de melding er is een fout opgetreden. Misschien kan je me jouw link geven in wmp die jij gebruikt om een wedstrijd te kijken. Heb misschien niet de goede te pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen problemen hier.
Update geinstaleerd, 3 smsjes ontvangen, code invoeren en nu toegang tot dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |