Hangt er van af, of Lazovic fit genoeg is om te spelen, dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Speelt koef vanavond mee?
Wat een bondscoachquote:PSV verdediger Salcido is door de Mexicaanse bondscoach Hugo Sanchez in genade aangenomen. Tot irritatie van de bondscoach meldde hij zich afgelopen zomer af voor de Copa America omdat hij vermoeid was. Hugo Sanchez nam hem nu weer op in de nationale selectie voor de interlands tegen Panama en Brazilië. De andere twee dissidenten Pavel Pardo en Ricardo Osario, die met hem afzegden deze zomer, werden niet opgeroepen. Sanchez: „Hij (Salcido) weet dat spelers voortaan niet meer moeten aankomen met smoesjes als vermoeidheid, emotionele problemen of de behoefte aan meer vakantiedagen.”
quote:
Ik denk dat ik altijd heel realistisch ben. Ik verwacht dat PSV het niet zo moeilijk zal hebben tegen twente omdat twente momenteel niet zo heel geweldig speelt en ik acht meerdere doelpunt mogelijk omdat twente thuis gewoon niet voor de pot gaat liggen. En ik verwacht ook dat twente daardoor een doelpunt tegen PSV mee kan pikken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeer optimistisch, niks mis mee waar wees een beetje realistisch, Twente weet wel dat het tegen een topploeg speelt dus zal de verdediging gewoon strak staan, ik gok op 2-1 PSV
Dit voorspel jij echter bij elke wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuurlijk is het koffiedik kijken maar op basis van het tot op heden getoonde spel lijkt het mij wel heel onwaarschijnlijk dat PSV even met zulke ruime cijfers UIT bij Twente wint. Ik verwacht een heel moeilijke pot voor PSV die zomaar in puntverlies uit kan monden, of in een overwinning met wat mazzel...
Ga gewoon lekker in de kroeg kijken en haal voor die 5 euro die je moet betalen op internet 3 biertjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:10 schreef Tallie1982 het volgende:
0-1 teken ik voor.
Is het trouwens nog ergens fatsoendelijk te volgen op internet ? Betalen heb ik ervoor over maar dan moet het wel werkenIemand suggesties?
Heb me net aangemeld: kroeg is geen optie, heb 2 slapende koters thuis vanavond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker in de kroeg kijken en haal voor die 5 euro die je moet betalen op internet 3 biertjes
Banner rechts.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:20 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zie daar nergens een link waar ik die 4,50 kan betalen :S
Voorspellen is geen exacte wetenschap.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuurlijk is het koffiedik kijken maar op basis van het tot op heden getoonde spel lijkt het mij wel heel onwaarschijnlijk dat PSV even met zulke ruime cijfers UIT bij Twente wint. Ik verwacht een heel moeilijke pot voor PSV die zomaar in puntverlies uit kan monden, of in een overwinning met wat mazzel...
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:32 schreef Buitendam het volgende:
Speelt Perez in de basis?
0-2quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes
Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld
Afellay, Simons
Aissati, Bakkal, Perez
Lazovic
| Forum Opties | |
|---|---|