nee, als Ajax zich had geplaatst had PSV hem gehaald, nu was er budget genoeg om de topper Koevermans binnen te halenquote:
Nee, Koevermans was in eerste instantie te duur, maar doordat PSV nu meer inkomsten uit de CL krijgt konden ze Koevermans wel betalen.quote:
dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Koevermans was in eerste instantie te duur, maar doordat PSV nu meer inkomsten uit de CL krijgt konden ze Koevermans wel betalen.
El Hamdaoui was dus eigenlijk de 2e optie.
3e eigenlijk aangezien PSV ook nog geprobeerd heeft Jovanovic te halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Koevermans was in eerste instantie te duur, maar doordat PSV nu meer inkomsten uit de CL krijgt konden ze Koevermans wel betalen.
El Hamdaoui was dus eigenlijk de 2e optie.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:55 schreef pfaf het volgende:
"Is die bal op de paal in de laatste tegen Excelsior toch nog ergens goed voor geweest.."
-Koef
dank jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef xminator het volgende:
Tt © Grimm
TVP
Danny Koevermans - Check.
Was de telegraaf ook niet de krant die het verhaal van Bommel erin zettequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Scheen in de Telegraaf te staan. Vond het een vreemd verhaal
Geef die sjappie een kaartje voor de Efteling en hij is ook weer vrolijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Scheen in de Telegraaf te staan. Vond het een vreemd verhaal
Hehe, hij gaat waarschijnlijk mee met mij naar een CL-wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
of een kaarje voor de uefa cup
6 miljoenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef ganzenherder het volgende:
Wat heeft AZ betaald voor El dinges?
Neem mij maar mee naar de CL-wedstrijden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hehe, hij gaat waarschijnlijk mee met mij naar een CL-wedstrijd![]()
"Zie ik dit seizoen toch nog CL" zei die.
Het is een toffe gozer, niet eentje die meestal bullshit vertelt ofzo, en ook gewoon feliciteren met kampioenschap, maar ook lekker zieken als PSV dik verliest. Is wel grappig
Tja aan een talent met potentie heb je in CL natuurlijk niet veel. Dan is het prettiger een speler te hebben die er al staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:30 schreef noxious het volgende:
Sorry hoor, maar dit lijkt op een slechte grap...
Eerst krenterig doen over Guardado, zowat het grootste talent wat er in Mexico rondliep. En dan aan het eind van de transferperiode Koevermans voor 6 (!!!) miljoen kopen i.p.v. El Hamdaoui, een van de grotere talenten mijns inziens in de Eredivisie.
Ach ja, we zien het wel.... maar ik ben op zijn zachts gezegd 'sceptisch'.
quote:"Is die bal op de paal in de laatste tegen Excelsior toch nog ergens goed voor geweest.."
-Koef
Klopt. Ik voorspel 0-2quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik zou zeggen dat dit de eerste serieuze confrontatie is. Een belangrijke graadmeter. Wedstrijden tegen NEC en Heracles zeggen met alle respect wat minder over hoe ver dit PSV is.
Nee nee nee, geen tegendoelpuntquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Ik denk 1-4. Maar mijn gok is net zoveel waard als iedere andere, dus we wachten maar af...
Zeer optimistisch, niks mis mee waar wees een beetje realistisch, Twente weet wel dat het tegen een topploeg speelt dus zal de verdediging gewoon strak staan, ik gok op 2-1 PSVquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:31 schreef DS4 het volgende:
Ik denk 1-4. Maar mijn gok is net zoveel waard als iedere andere, dus we wachten maar af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |