abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52849410
7 miljoen voor Koevermans betalen

Het moet niet gekker worden.
pi_52849495
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
7 miljoen voor Koevermans betalen

Het moet niet gekker worden.
Ja je moet wat met die miljoenen die ajax cadeau deed
pi_52849502
Het is gewoon een goede aankoop, PSV heeft de selectie nu mooi CL-proof.
That's all folks!
pi_52849542
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef DIJK het volgende:

[..]

Ja je moet wat met die miljoenen die ajax cadeau deed
Had je beter El Hamdaoui kunnen halen en dan hield je nog geld achter de hand voor eventuele versterkingen in de winterstop.
pi_52849561
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is sowieso gestoord: Als Ajax zich plaatste haalden ze de beweeglijke vleugelspeler El Hamdaoui en nu halen ze de statische targetman Koevermans .
Plus dat El Hamdaoui jonger is, dus nog meer tijd/kans op ontwikkeling waardoor hij evt. nog met winst doorverkocht zou kunnen worden. Dat zie ik met Koevermans niet zo snel gebeuren.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_52849687
Koevermans is wel een type spits dat PSV nog niet heeft. Ze hadden genoeg beweeglijke aanvallers, maar nog geen targetman. In dat opzicht is dit dus wel een goede aankoop.
pi_52849855
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon een goede aankoop, PSV heeft de selectie nu mooi CL-proof.
Op de verdediging na
Patat Friet
pi_52849945
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Op de verdediging na
En of het middenveld CL proof is moet ook nog worden afgewacht.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_52850123
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Op de verdediging na
Alcides schijnt ook wel een beest te zijn als centrale man . Verder denk ik dat Da Costa gewoon weer in de basis staat tegen Internazionale. Die kan uitstekend tegen lange jongens als Cruz en Ibrahimovic verdedigen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52850383
We gaan nu weer de Nederlandse toer op bioj PSV, stilletjes aan dan

Ik hoorde pas vandaag dat Koné was verkocht
pi_52850464
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef ASSpirine het volgende:

Ik zag net pas dat PSV de johan cruyffschaal niet had gewonnen . Spannende prijs is dat ook (en ik was op vakantie ).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:38:40 #112
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_52850465
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef ASSpirine het volgende:
...
Iets met een steen
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_52850528
Ik kan me de reacties nog herinneren toe Vennegoor gekocht werd. Als breekijzer fungeerde hij vervolgens prima. We kunnen zo iemand hartstikke goed gebruiken. Ik had het prima gevonden als Koné was gebleven, maar met Koevermans erbij denk ik dat we een breekijzer hebben die zich beter zal gaan profileren op het gebied van goals maken. Want dat vertikte Koné gewoon.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:30:51 #114
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_52851984
Sorry hoor, maar dit lijkt op een slechte grap...

Eerst krenterig doen over Guardado, zowat het grootste talent wat er in Mexico rondliep. En dan aan het eind van de transferperiode Koevermans voor 6 (!!!) miljoen kopen i.p.v. El Hamdaoui, een van de grotere talenten mijns inziens in de Eredivisie.

Ach ja, we zien het wel.... maar ik ben op zijn zachts gezegd 'sceptisch'.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_52852313
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Iets met een steen
iets met geen tijd
Ik wist dat er onderhandelingen waren, maar wist nog niet dat het al voltooid was

Overigens. Ik heb een vraag en oproep aan mensen van EIndhoven of omg Eindhoven (liefst)

Ik zou graag nog één à twee PSV club cards ter beschikking hebben ivm de passe partouts voor de CL.
Ik had eerst niet verwacht dat er mensen meegingen, en uiteindelijk zijn er al 2 die meewillen gaan met mij. Ik dacht dat ik 4 geldige CC's ter beschikking had, dus niet... 1 ervan is verlopen. sinds begin dit jaar... leuk zeg.

Mjah, ik zal in de loop van de week nog iets laten weten, natuurlijk zsm mogelijk. Maar grote kans is dat ik toch 1 extra CC nodig heb. En natuurlijk zou ik die graag vrijdag gebruiken voor de korting van de passe-partouts.

Als iemand die niet nodig heeft, dan zou ik bv donderdagavond ervoor naar EHV komen om de CC te lenen en later via de post opsturen ofzo.
pi_52853903
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Scheen in de Telegraaf te staan. Vond het een vreemd verhaal
pi_52855094
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Ik geloof dr minder dan niks van
Patat Friet
pi_52856203
quote:
Zegt wel genoeg ofniet?
pi_52856336
De vervanger van VoH is eindelijk binnen . Hij zal voorlopig wel bankzitten of wordt Lazovic misbruikt op de vleugels ..
pi_52856426
quote:
Tja, er meer dan duidelijk is gemaakt dat je geen tiet in de CL hebt te zoeken, roep je onzin om zaken bij je concurrent aan het schijten te brengen.
Dit, dus.
pi_52856870
Wat heeft AZ betaald voor El dinges?
Patat Friet
pi_52857048
Nog geen 3m.
pi_52857072
2,5 hebben ze geboden. Volgens mij gingen ze daarmee akkoord.
Dit, dus.
pi_52857094
en hij was te duur voor psv?
Patat Friet
pi_52857183
Het ging toch om Ajax en hun poging om zicht te plaatsen voor de CL?
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')