Ja je moet wat met die miljoenen die ajax cadeau deedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
7 miljoen voor Koevermans betalen
Het moet niet gekker worden.
Had je beter El Hamdaoui kunnen halen en dan hield je nog geld achter de hand voor eventuele versterkingen in de winterstop.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ja je moet wat met die miljoenen die ajax cadeau deed![]()
Plus dat El Hamdaoui jonger is, dus nog meer tijd/kans op ontwikkeling waardoor hij evt. nog met winst doorverkocht zou kunnen worden. Dat zie ik met Koevermans niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is sowieso gestoord: Als Ajax zich plaatste haalden ze de beweeglijke vleugelspeler El Hamdaoui en nu halen ze de statische targetman Koevermans.
Op de verdediging naquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is gewoon een goede aankoop, PSV heeft de selectie nu mooi CL-proof.
En of het middenveld CL proof is moet ook nog worden afgewacht.quote:
Alcides schijnt ook wel een beest te zijn als centrale manquote:
Ik zag net pas dat PSV de johan cruyffschaal niet had gewonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ik hoorde pas vandaag dat Koné was verkocht
Iets met een steenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef ASSpirine het volgende:
...
Ik hoorde pas vandaag dat Koné was verkocht
iets met geen tijdquote:
Ik geloof dr minder dan niks vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Scheen in de Telegraaf te staan. Vond het een vreemd verhaal
Zegt wel genoeg ofniet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een Ajacied op mijn werk, dat als Ajax CL had gehaald, dat ze dan Aissati hadden gehaald van het geld wat ze kregen. Hij zei ook dat Aissati persoonlijk al rond was met Ajax
Tja, er meer dan duidelijk is gemaakt dat je geen tiet in de CL hebt te zoeken, roep je onzin om zaken bij je concurrent aan het schijten te brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef Leso_Varen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |