Nou he, wat een zenuwslopend iets zeg... kzat op de m-side te typen met de thuisblijvers en naar de radio te luisteren... ik heb in die tussentijd ongeveer 3 hartverzakkingen gekregen, wat un verslaggever, magoed... houdt het ook wel spannend!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:16 schreef fanneke het volgende:
Prima resultaat vanavond!
Valt niet mee om het via de radio te volgen. Ik werd helemaal gestoord van dat commentaar van Ad Spierings op Boschtion. Wat een zenuwelijer zeg.
Hopelijk komt er vrijdag weer wat meer publiek. Ik heb al iemand zo gek gekregen dat ie vrijdag meegaat.
Ik kan me voorstellen dat als het goed gaat, je er meer van verwacht dan wat vooraf de voornemens waren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Hathor het volgende:
Die periode zal me een worst wezen, ze moeten gewoon blijven winnen. Die periode is hoogstens een avondje doorzakken waard, meer niet.
Het is in ieder geval een zekerheidje voor de rest van het seizoen. Als de doelstelling was, meedoen aan de playoffs, heb je daar al aan voldaan en kun je inderdaad misschien op weg naar meer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Hathor het volgende:
Die periode zal me een worst wezen, ze moeten gewoon blijven winnen. Die periode is hoogstens een avondje doorzakken waard, meer niet.
Dat dacht ik vorig seizoen ook, maar na 38 wedstrijden was ik toch verrekte blij dat we hem hadden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:08 schreef Hathor het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Schoppers ? Ik heb één overtreding gezien die niet kon. Verder een tegenvallend den Bosch die tegen een club met twee trainingen achter de rug geen vuist kon maken. Natuurlijk 80 % balbezit maar aanvallend machteloos. In 4 minuten maakte FC drie doelpunten. Denk niet dat den Bosch een rol van betekenis kan gaan spelen. Hristov zal een wonder moeten verrichten. Van de andere aanvallers zal weinig te verwachten zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, dat zei je toen ook meteen:
[..]
ssssssssssstquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:30 schreef Yeahinho het volgende:
Periode, periode, periodekampioen!
De M-Side was ook zoals het hoort.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig die 2e helft.
Dit is de reden dat ik FC-fan ben.
Achja... bij het betreden van het veld na rust was het wel even "Voetballuh!!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
De M-Side was ook zoals het hoort.
Geen gefluit of boegeroep bij rust maar gewoon achter de ploeg blijven staan.![]()
Ik vind het dit jr wel drukker dan anders aan het begin van het seizoen. Volgens mij zaten er vandaag ook iets van 4100man, daar waar we vorig jr met de playoffs geeindigd zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Achja... bij het betreden van het veld na rust was het wel even "Voetballuh!!"
Een kwartier later stond het 3-1 en riepen diezelde randdebielen weer "Kampioenuh!!".
Maar goed, de sfeer was natuurlijk top!
Veel 'nieuwe' (jeugdige) supporters. FC Den Bosch lijkt weer te leven, zoja!! [afbeelding]
Het home?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ging in de 35e minuut naar het home en kwam in de 85e minuut weer terug. Dat was het geheim. We zijn periode kampioen. Gefeliciteerd, dame en heren!
Daar kom jij toch alleen voorquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ging in de 35e minuut naar het home en kwam in de 85e minuut weer terug. Dat was het geheim. We zijn periode kampioen. Gefeliciteerd, dame en heren!
Je kwam terug omdat er iets te vieren viel?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij liep weg bij de 0-1...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kwam terug omdat er iets te vieren viel?![]()
Hoe weet jij dat nou, jij zat in de kantine zowat de gehele wedstrijdquote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, was wel mooi. Maar de wedstrijd van het grote Feyenoord viel in het niet met de wedstrijd en de sfeer van vrijdag.
quote:Op zondag 2 september 2007 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, jij zat in de kantine zowat de gehele wedstrijd
quote:Op zondag 2 september 2007 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, jij zat in de kantine zowat de gehele wedstrijd
Uitstel vragen.quote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Niki vrijdag niet erbij, want interland met Finland
Nee, doen ze blijkbaar alleen bij (Jong) Oranje.quote:Op maandag 3 september 2007 22:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Uitstel vragen.
Is de KNVB dat niet verplicht te geven?
En ik kan weer niet...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook, jeej.
Dan kan ik niet. Ga naar Mallorcaquote:Op woensdag 5 september 2007 10:13 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ga niet dus heb hem niet nodig![]()
Wel alvast Helmond gehaald.
Ben bang dat die ook met vakantie is.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Zozo lekker hoor! Ik wacht nog steeds op de zomer hier
Als het maar een Nederlander was geweest voor jong Oranje dan was het wel uitgesteldquote:Den Bosch definitief zonder keeper Mäenpää
Het verzoek van FC Den Bosch om keeper Niki Mäenpää voor even uit het Finse trainingskamp terug te halen is niet ingewilligd. De leider in de Jupiler League mist zijn doelman tegen Zwolle.
Dat Mäenpää niet mee zou kunnen spelen leek al eerder bekend, omdat de keeper opgeroepen werd voor het nationale Finse elftal. FC Den Bosch hoopte echter dat bondscoach Roy Hodgson de 22-jarige keeper voor even terug zou laten keren. Hodgson ziet daar echter niets in en wil ook zijn derde doelman bij de selectie houden.
Doordat Mäenpää bij de Finnen moet blijven mag Gino Coutinho zich op gaan maken voor het treffen met FC Zwolle. Den Bosch wist tot nu toe alle vijf wedstrijden te winnen en ook de Zwollenaren verloren nog niet (1 keer winst, vier keer gelijk).
Blije gup, of je reageert normaal of je flikkert op.quote:
tis jammer van Den Bosch dat ze lijn niet door konden trekken, maar zwolle had het gezien de 2e helft het zeker verdiend.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Blije gup, of je reageert normaal of je flikkert op.
Kan er slecht tegen dit soort reacties van guppen die hier werkelijk nooit komen
We hebben terecht verloren als ik de verhalen mag geloven dus dan kan ik er mee leven, winnen in Zwolle is voor ons trouwens een unicum.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
tis jammer van Den Bosch dat ze lijn niet door konden trekken, maar zwolle had het gezien de 2e helft het zeker verdiend.zo beter
de eerste helft vond ik beide ploegen aan elkaar gewaagt maar de 2e helft was zwolle duidelijk de betere. Ook omdat Ebbinge rood kreeg in de 1e helft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We hebben terecht verloren als ik de verhalen mag geloven dus dan kan ik er mee leven, winnen in Zwolle is voor ons trouwens een unicum.
Maar nog wel bovenaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed staan we weer met beide benen op de grond.
RKC stond al gauw 2-0 achter. Dus ze zijn ook niet altijd even scherp. Kan ook punten gaan kosten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar nog wel bovenaan.
Al zal dat niet lang meer duren nu RKC op stoom lijkt te zijn gekomen.
Dat wel, ze hebben al 10 goals tegen. Maar ze scoren wel errug makkelijk zeg.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
RKC stond al gauw 2-0 achter. Dus ze zijn ook niet altijd even scherp. Kan ook punten gaan kosten.
Den Haag in ieder geval niet, wat een triest elftal is dat zeg.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat wel, ze hebben al 10 goals tegen. Maar ze scoren wel errug makkelijk zeg.
Als ze ook nog eens die verdediging op orde krijgen moet ik nog zien we ze van de titel af gaat houden.
en één voorwaardelijk. Daar komt ie heel goed mee weg.quote:
Ik denk niet dat ze het volhouden, de selectie is ook niet echt breed, bij een paar blessures stort het waarschijnlijk, net als vorig jaar, als een kaartenhuis in elkaar. Vooraf werd DB ook niet echt als een van de titelkandidaten bestempelt, maar ja, wat is eigenlijk wijsheid in voetbal? Elke keer als je denkt dat iets onmogelijk is, gebeurt het juist wel, of als je denkt dat je niet kan verliezen, dan ga je plotseling gigantisch op je bek. Normaal gesproken zou DB dit niet moeten kunnen volhouden, maar je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2007 17:23 schreef RayMania het volgende:
Is Den Bosch sterk genoeg om kampioen te worden, of wordt het een herhaling van vorig seizoen? De doelstelling was toch een periodetitel?
eens.quote:Op maandag 10 september 2007 18:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het volhouden, de selectie is ook niet echt breed, bij een paar blessures stort het waarschijnlijk, net als vorig jaar, als een kaartenhuis in elkaar. Vooraf werd DB ook niet echt als een van de titelkandidaten bestempelt, maar ja, wat is eigenlijk wijsheid in voetbal? Elke keer als je denkt dat iets onmogelijk is, gebeurt het juist wel, of als je denkt dat je niet kan verliezen, dan ga je plotseling gigantisch op je bek. Normaal gesproken zou DB dit niet moeten kunnen volhouden, maar je weet maar nooit natuurlijk.![]()
En dat zeg je goed.quote:Op maandag 10 september 2007 18:17 schreef fanneke het volgende:
Maar we hebben de doelstelling al bereikt en als ze zo met 'het hart' blijven voetballen kunnen we best wel een leuk seizoen krijgen.
die kut combi's ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:53 schreef LadyFCDB het volgende:
Pas 160 kaarten voor Helmond verkocht![]()
Ik wil graag gaan en staan waar IK wil en niet waar de uitclub/plaatselijke politie mij wil hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
En het ís niet eens een combi.
Nouja, autocombi dan....
Ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach nog 2 verkoopdagen. We zien het wel.
Ik ben er in ieder geval bij
quote:Bekerduel nu toch op Sportpark Goed Genoeg
13-09-2007
De bekerwedstrijd tegen AFC zal toch gewoon op Sportpark Goed Genoeg worden gespeeld. In eerste instantie hoopten de Amsterdammers het duel af te kunnen werken in het Olympisch Stadion, maar de wedstrijd kon daar geen doorgang vinden.
De wedstrijd zal nu aanvangen om 17:00 uur op donderdag 27 september. Omdat de lichtinstallatie nog niet in orde zal zijn op dat moment is gekozen voor het vroege tijdstip. Sportpark Goed Genoeg is afgelopen zomer flink verbouwd en zal de zondag voorafgaand aan het bekerduel officieël worden geopend.
Bron: AFC
Yup, Peeters na een kwartier al geblesseerd uitgevallen, Makrini viel in voor hem. HS wel 3 maal op de latquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef fanneke het volgende:
En weer 3 punten erbij.
Goal van Paco? Stond ie in de basis?
Paco. Groot talent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef annelies80 het volgende:
Ja van Paco jah, die stond in de basis...
straks lekker op tv kijken, morgen komt het op brabant sport.
Vreemd genoeg wist ie wel (met ondersteuning) van het veld te lopen volgens de Boschtion.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef fanneke het volgende:
Eerste vermoeden omtrent Jordens Peters' blessure is een gebroken scheenbeen. Er wordt een MRI-scan gemaakt. Da's minder nieuws.
das het gekke met botbreuken, het is net alsof het lichaam het nog niet helemaal goed door heeft als het pas gebeurd is, maar neem maar van mij aan dat ie morgen ligt te jodelen van de pijn. Ik heb ooit eens een hele dag rondgelopen met een gebroken voet, voordat ik er eigenlijk achterkwam dat ie ook daadwerkelijk gebroken was. S'avonds nog gewoon in de kroeg gezeten en wat door de stad gelopen. Ik barstte weliswaar van de pijn, maar dacht er niet aan om naar het ziekenhuis te gaan voor een foto, dat kwam pas de volgende dag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wist ie wel (met ondersteuning) van het veld te lopen volgens de Boschtion.
En hij heeft dus zijn scheenbeen gebrokenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jordens gebroken been zou kut zijn,
Naar verluid heeft ie het 'alleen' zwaar gekneusd.quote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hij heeft dus zijn scheenbeen gebroken
en weer Wau....quote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef fanneke het volgende:
Weer een aantal onnodige gele kaarten ).
Was z'n 4e gele kaart. Bij zijn 5e is ie pas geschorst.quote:
Ow gelukkig!! ik dacht dat ie er al was nu!quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was z'n 4e gele kaart. Bij zijn 5e is ie pas geschorst.
En dan ook nog Man of the Matchquote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schandalig slecht gedekt van Pinto
een collectieve offday kan altijd weleens maar het aantal blessures stijgt ook weer gestaag dit gaat weer dezelfde kant op als vorig seizoen, we hebben geen geluk mbt blessures.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
Zag er ook niet echt onhoudbaar uit.
Zelfs Rossen, Maguire en Mäenpää waren niet best vandaag...
In jouw geval is het natuurlijk gewoon een winstpunt.quote:
Begin je je al een beetje als een koe in een veewagen te voelen? Dat hadden wij nou ook toen we voor het eerst met die onzin geconfronteerd werden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
Het moet niet gekker worden, een AUTOCOMBI naar AFC
Als het zo moet blijf ik thuis
Teringzakken
Loop inmiddels al weer heel wat jaartjes mee dus eik verbaas ik me nergens meer overquote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Begin je je al een beetje als een koe in een veewagen te voelen? Dat hadden wij nou ook toen we voor het eerst met die onzin geconfronteerd werden.
Kutmarokkanen weer.quote:Bedreigde Lurling doet geen aangifte tegen VVV-speler
door Dennis van Bergen
Dinsdag 25 september 2007 - Dinsdag 25 september 2007 - BREDA - NAC-speler Anthony Lurling is vrijdagavond, even na afloop van de door NAC met 1-3 gewonnen wedstrijd in stadion De Koel, fysiek bedreigd door VVV-spits Nordin Amrabat en enkele van diens 'vrienden'.
Lurling, die op weg was van de kleedkamer naar het spelershome, liep geen verwondingen op, maar was emotioneel wél behoorlijk van slag. De Bosschenaar, verantwoordelijk voor de snelle openingstreffer, moest door stewards worden ontzet. Direct na de wedstrijd in Venlo was het ook al tot een verbale confrontatie gekomen tussen Lurling en Amrabat.
De Nederlands-Marokkaanse aanvaller van VVV wachtte hem op in de spelerstunnel van de Koel. Toen nog konden ploeggenoten van Lurling de zaak sussen.
Aanleiding was een eerder akkefietje tijdens het duel. Lurling duwde Amrabat weg, nadat deze in aanraking was gekomen met NAC'er Patrick Zwaanswijk. Hoewel er volgens VVV-coach André Wetzel niet geslagen is door Amrabat of diens 'vrienden', schaamde de trainer zich gistermiddag 'diep' voor het voorval.
"Ik kreeg er net pas lucht van", aldus Wetzel, die het afgelopen weekeinde in het buitenland verbleef. "Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion in elk geval nooit meer in. Als gastheer dien je garant te staan voor de veiligheid van je gasten. Dat is bij ons niet gebeurd. Het is een schande."
Lurling bevestigt de fysieke en verbale intimidatie aan zijn adres, maar had gistermiddag geen trek om dieper op de kwestie in te gaan. ,,Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk", meent de NAC-aanvaller, die om die reden ook geen aangifte zal doen.
Wetzel zou er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat zowel Lurling als NAC gistermiddag nog excuses zou ontvangen vanuit Venlo. Volgens technisch manager Earnest Stewart is er inderdaad contact geweest tussen beide clubs. ,,Ik heb gesproken met Mohammed Allach (directeur technische zaken VVV, red.). Wij hebben onze bevindingen via een mail aan hem kenbaar gemaakt. Dit soort dingen kunnen niet", aldus Stewart gisteravond.
VVV-coach Wetzel is het met hem eens. ,,En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion."
Nou ik snap er niks meer van...... 1800 kaartenquote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Door het ongelooflijke kuttijdstip kunnen er veel mensen niet en de mensen die willen gaan zouden dat vanaf hun werk doen, nu kan je nog eerst langs de Vliert.
Ooit van sarcasme gehoord,Lady?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou ik snap er niks meer van...... 1800 kaarten![]()
Kaartverkoop bekerduel AFC loopt storm
25-09-2007
De kaarten voor Bossche supporters voor het uitduel met AFC in het KNVB beker toernooi zijn zo goed als uitverkocht. Binnen een dag vlogen zowat alle 1.800 beschikbare kaarten over de toonbank. Het was dus flink dringen bij de kassa's.
"Ik lag hier vanochtend al om 6 uur voor de deur, maar het was het dubbel en dwars waard", aldus een trotse supporter uit Rosmalen die een kaartje heeft weten te bemachtigen.
Ook de clubs zijn verrast door de grote vraag naar kaarten van Bossche zijde. "Waarschijnlijk komt het door de prima omstandigheden die we rond deze wedstrijd hebben gecreëerd. De wedstrijd begint om 17.00 uur in Amsterdam en door de opgelegde combiregeling hoeven de Bossche fans pas om 15.00 uur in Den Bosch aanwezig te zijn. Ideaal dus voor de werkende man", aldus een woordvoerder van een van de clubs. "We leggen onze trouwe supporters die graag een wedstrijd van hun club willen bijwonen natuurlijk geen strobreed in de weg."
Bron: KNVB beker / Primera Rosmalen / M-side.com
idd, een later tijdstip en normale bezoekregeling zou toch wel geholpen hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:58 schreef PLAE@ het volgende:
jammer dat er maar zo weinig man komt.
Mijn gedachte.quote:Ik dacht ook eindelijk het olympisch eens tijdens een wedstrijdje te bewonderen. Niet dus
Dat zal wel meevallen, tis een trieste bedoeling daar hoorde ik, ook amper AFC publiek, overigens niet zo gek natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:58 schreef annelies80 het volgende:
9 mensen, ik hoop dat ze heel hard kunnen zingen!![]()
Inderdaad dat vind ik dus ook. Met een normale uitwedstrijd moet ik al vechten op mijn werk om eerder weg te mogen dus dit kon ik al helemaal vergeten. Ik had wel verwacht dat AFC wat meer publiek zou hebben, lijkt me toch wel een erg leuke wedstrijd voor beide!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, tis een trieste bedoeling daar hoorde ik, ook amper AFC publiek, overigens niet zo gek natuurlijk.
ja dat ook nog jah, die belachelijke autocombi! voor zo'n wedstrijd zou dat al helemaal niet hoeven!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wilde gaan vanaf mijn werk en dat had ik het makkelijk gehaald maar ik weiger voor zo'n wedstrijd eerst op en neer te rijden naar Den Bosch voor een kaartje, belachelijk.
maar goed, wordt iig op de hoogte gehouden dus toch nog iets.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:11 schreef annelies80 het volgende:
[..]
ja dat ook nog jah, die belachelijke autocombi! voor zo'n wedstrijd zou dat al helemaal niet hoeven!
En ik mag het doen met het internet! Magoed, zolang we winnen... what the Fok!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar goed, wordt iig op de hoogte gehouden dus toch nog iets.
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Fortuna uit dus... Saaie westrijd, wel kansen op ronde verder.
Nee wel Jack kopspijkers in Stone Island outfit. Pilsje was gewoon 2 euro.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:43 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder nog gezien ? Een pilsje schijnt daar 3 euro te kosten
Johnquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft jou op de hoogte gehouden DG?
Gelukkig hebben ze ons met rust gelatenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Zag trouwens nog 3 gasten die bijkans nog meer opvielen dan die stillen
Mja, die zat op de hoofdtribune. Kon niet bij ons komen staan, omdat Samuels em anders zou herkennen...quote:
Die studeert tegenwoordig in Amsterdam, het zou van de zotte zijn om eerst op en neer te gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Mja, die zat op de hoofdtribune. Kon niet bij ons komen staan, omdat Samuels em anders zou herkennen...
Akkoord maar vandaag, althans in de 1e helft had het meer te maken met de lamheid van sommige spelers.quote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
want RKC is voetballend gezien gewoon beterder.
Ten Heuvel (ik raad zo over wie je het hebt) is gewoon geen back. Die moet je lekker laten ballen in een vrije rol op het middenveld, want achter een man aan rennen is aan hem niet besteed.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Akkoord maar vandaag, althans in de 1e helft had het meer te maken met de lamheid van sommige spelers.
Niet alleen hij maar gewoon in het algemeen, ze kwamen allemaal een stap te laat en dat was niet omdat RKC zo vaardig was.quote:Op zondag 30 september 2007 19:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ten Heuvel (ik raad zo over wie je het hebt) is gewoon geen back. Die moet je lekker laten ballen in een vrije rol op het middenveld, want achter een man aan rennen is aan hem niet besteed.
2e helft was qua inzet een heel stuk beter.
Ow, ben je weg geweest?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben twee weken op vakantie en de FC wint alleen van AFC!
Ben weer terug jongens, dus de overwinningen komen weer!
700? Je telt de illegale fans ook mee?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
Een deel van de 700 meegereisde supporters;
[afbeelding]
Het vak naast ons was ook voor 75% gevuld met FCDB supporters, oa businessclub en op de lange zijde zat er nog wat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
700? Je telt de illegale fans ook mee?
Mwah, sommige....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:43 schreef RayMania het volgende:
Die mogen hun shirtjes na het scoren wel aanhouden.
Daardoor heeft ie denk ik ook nog even geen vriendinnetje. Hij is nog onwijs jong, is net afgestudeerd en gaat weer verder EN moet ook nog eens veel voetballen. Die jongen heeft wel even wat anders aan zijn hoofd dat een vast vriendinnetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het ook een beetje tegenvallen. Had van sommige spelers toch meer verwacht.
Wel opvallend om te zien dat Maguire geen vriendin heeft, die doet echt alles voor het voetbal![]()
Die komen over het algemeen toch op het salaris af, en het is geen geheim dat er bij DB nou niet bepaald echte grootverdieners rondlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Andere jongens van ongeveer zijn leeftijd uit de selectie zijn anders wel voorzien. En de dames zullen ze ongetwijfeld gewillig aanbieden.
Nu maken ze nog kans. Als hij straks bij Real Madrid speelt natuurlijk niet. En tsjah je moet wat risico durven nemen in het leven als golddigger. Kies je de goede uit dan zit je voor de rest van je leven gebakken, kun je wekelijks shoppen in de PC hooft en wil SBS6 je huwelijk uitzenden. Heb je minder geluk dan kun je wekelijks met je man mee naar dorpen als Velsen-zuid en Veendam.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die komen over het algemeen toch op het salaris af, en het is geen geheim dat er bij DB nou niet bepaald echte grootverdieners rondlopen.![]()
Je zal maar de vriendin zijn van een Niels Kokmeijer, dan kun je nog elke avond zelf gaan staan koken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu maken ze nog kans. Als hij straks bij Real Madrid speelt natuurlijk niet. En tsjah je moet wat risico durven nemen in het leven als golddigger. Kies je de goede uit dan zit je voor de rest van je leven gebakken, kun je wekelijks shoppen in de PC hooft en wil SBS6 je huwelijk uitzenden. Heb je minder geluk dan kun je wekelijks met je man mee naar dorpen als Velsen-zuid en Veendam.
Dat is toch de meest links zittende keepster? Die werd in AD Sportwereld ook al uitgelicht.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:18 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Daardoor heeft ie denk ik ook nog even geen vriendinnetje. Hij is nog onwijs jong, is net afgestudeerd en gaat weer verder EN moet ook nog eens veel voetballen. Die jongen heeft wel even wat anders aan zijn hoofd dat een vast vriendinnetje.
Vriendin van Maenpaa vind ik leuk bij hem passen! qua uiterlijk dan he!
![]()
geweldigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
Als ze ook nog eens konden voetballen....
[afbeelding]
Nou leuk, denk ik, ken de speler op zich niet zo heel erg goed. Hoop wel dat ie bij ons wel op tijd op de trainingen ed. komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Lopes Monteiro op proef.
quote:FC Den Bosch dupe van eigen talent
FC Den Bosch is de komende weken wederom de dupe van haar eigen goede opleiding en begeleiding van talentvolle spelers. Zo zal Niki Mäenpää volgende week tegen Volendam afwezig zijn vanwege interlandverplichtingen met Finland.
Een week later bij de uitwedstrijd tegen Stormvogels Telstar zal Theo Bos niet kunnen beschikken over Barry Maguire die wederom is opgeroepen voor een jeugdinterland met Oranje onder 19 jaar.
FC Den Bosch zelf is machteloos. De KNVB verschuift alleen wedstrijden als er sprake is van een speler van het grote of Jong Oranje.
quote:Laatste training, Monteiro op proef
Voorlopig nog geen leegloop van de Bossche ziekenboeg. Pinto, Hristov, Aborah en Peters waren vandaag in de laatste training voor de thuiswedstrijd tegen Eindhoven (wederom) niet aanwezig.
Ook Rossen had lichte pijntjes en speelde met een knieband om. Het is nog onzeker of hij morgen mee kan spelen. Maguire en Ten Heuvel stapten eerder uit en leken ook licht geblesseerd te zijn.
Nieuw gezicht
Een nieuw gezicht op de trainig was vanmiddag Santinho Lopes Monteiro. De kleine maar rappe aanvaller heeft momenteel geen club nadat hij bij AGOVV om disciplinaire redenen weggestuurd werd en mag bij FC Den Bosch proberen een contract te tekenen.
Op de strop
Arturo Ten Heuvel mocht vandaag voor het programma FC Brabant aanleggen om de grote opblaaspop "op de strop" te raken. We kunnen alvast verklappen dat hij er 1 heeft gemaakt maar naar eigen zeggen nog 2 keer heel dicht bij was. We zullen het zaterdag zien.
vermoedelijke opstelling:
Maënpää, Maguire, Van den Berg, Ebbinge, Ten Heuvel, Beekmans, Rossen, Luijten, Van Moorsel, Van der Biezen, Wau.
Iets wat de bond zeer zeker moet aanpassen. Zulke onzin kan je belangrijke punten kosten op het eind van het seizoen en misschien wel promotie (oftewel een heel groot verschil in budget!).quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wordt dus gestraft vanwege het feit dat je leuke voetballers hebt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef LadyFCDB het volgende:
Kut van Rossen, hoop ook dat het mee valt.
Wat was er weer aan de hand op de tribune?
Was Jan er weer!?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:33 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet zien... en Jan hield onze kant bezig.... met geld zoeken!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was Jan er weer!?
Net zoals vroeger
Volgens mij ging ie door z'n enkel toen ie dat schot blokkeerde. Was het andere been dan waar ie die 'kniebeschermer' om had.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:11 schreef Yeahinho het volgende:
Rossen ging aardig door z'n knie.
Hij wilde nog doorgaan, maar het haalde gewoon niks uit...
Jantje werd ook altijd gevraagd om "zunne piemol te loaten zien" , kreeg ie dan 50 gulden voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:36 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Haha... ja mijn oom vertelde ook weer allemaal verhalen over vroeger, dat hij toen al aan geldzoekertje deed. en altijd drumde. 2 weken terug had hij zijn drumstokken ook mee... en dit keer moest hij housuh en jumpen voor het geld. hahaha
quote:Zorgen over de knie van Ivo Rossen
De enkelblessure die FC Den Bosch-speler Ivo Rossen vrijdag opliep in het competitieduel met FC Eindhoven (2-0) valt mee, is gebleken uit onderzoek in het ziekenhuis. De dienstdoende arts maakt zich echter wel zorgen over de kniekwetsuur waarmee de middenvelder al langer tobt. De knie wordt nader onderzocht.
Maguire wel ja, die is er de week erop bij Telstar niet bij. Zat er een week naast.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Maguire wel toch? En Pinto ook wel denk ik.
Pinto betwijfel ik nog hoor, die heeft nog helemaal niet meegetraind, hmmm deze week maar eens ff in de gaten houden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Maguire wel toch? En Pinto ook wel denk ik.
quote:Niki Mäenpää kan toch meedoen vrijdag
FC Den Bosch kan vrijdag in het uitduel met FC Volendam toch beschikken over doelman Niki Mäenpää. De Finse bond heeft hem, op verzoek van de Bossche club, toestemming gegeven zich pas na het duel bij de selectie van Finland te voegen, die zaterdagavond een EK-kwalificatiewedstrijd speelt in en tegen België.
Bron: Brabants Dagblad | 10/9/2007 10:45:11
Dat is dan wel netjesquote:
Het is maar erg matigjes idd, ik denk dat ik voor het eerst sinds 1997/8 niet boven de 50 bezochte wedsrijden ga uitkomen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is maar erg matigjes idd, ik denk dat ik voor het eerst sinds 1997/8 niet boven de 50 bezochte wedsrijden ga uitkomen.
quote:Verslag laatste training Volendam uit
22 man vandaag op de training, er ontbraken slechts 3 spelers. De langdurig geblesseerden, Hristov, Peters en Aborah. Helaas moest ook Ivo Rossen de training voortijdig verlaten. Hierdoor moest Jan van Grinsven toch nog meedoen om de 11 in het partijspel compleet te maken.
Rossen heeft nog last van zijn enkelblessure die hij afgelopen vrijdag opliep en ook zijn knie speelt hem nog parten. De knie werd vanmiddag verder onderzocht nadat eerder al de diagnose van een botkneuzing was gesteld. Hij zal hoogstwaarschijnlijk de wedstrijd van morgen aan zich voorbij moeten laten gaan en baalde hier zichtbaar van.
Lopes Monteiro traint nog steeds mee evenals beloftenelftal spelers Stef Wijlaars en Mustafa Celen.
Na de overwinning van vorige week op de verjaardag van trainer Theo Bos kunnen de spelers de overwinning van morgen ook aan iemand opdragen. Technisch directeur Fred van der Hoorn viert namelijk zijn 34e verjaardag.
Dit zijn de elf die daar waarschijnlijk voor moeten gaan zorgen:
Maënpää, Paymans, Van den Berg, Ebbinge, Pinto, Beekmans, Maguire, Luijten, Ten Heuvel, Van der Biezen, Wau.
Bron: M-side.com | 10/11/2007 5:16:52 PM
Fred zou willen dat ie 34 werd.quote:
Heb alleen wat TV beelden gezien. En dat zag er niet best uit.quote:
Inderdaad. Als wij hadden gewonnen was die periodetitel nog in gevaar gekomen joh!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:31 schreef Labrador1974 het volgende:
waalwijk dus de gelukkigste vanavond
Volgens mij mogen ze niet eens zoveel vragen omdat we met een autocombi komen.quote:
We krijgen geld terugquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze niet eens zoveel vragen omdat we met een autocombi komen.
quote:
quote:Telstar uit te duur, geld terug voor supporters!
De afgelopen 2 seizoen hadden we een autocombi naar Stormvogels Telstar uit. Hierdoor kregen we 40 % op de kaart voor het uitvak die normaal 10 euro kost. Met daarbij de ticketbox kosten van 1.10 euro opgeteld betaalden we 7.10 voor het omwisselbiljet.
Dit jaar viel het ons op dat we wel de volle mep van 11.10 (10 euro + 1.10 ticketbox toeslag) moesten betalen terwijl we ook nu weer met de auto combi regeling naar Velsen-Zuid af moesten reizen.
We namen daarom contact op met Stormvogels Telstar om tekst en uitleg te vragen. De reactie van de algemeen directeur stemde ons tevreden en kwam in het kort op het volgende neer:
In het vooroverleg is besloten dat supporters van FC Den Bosch op vrije gelegenheid naar Telstar mogen komen. Er is dus geen sprake van een verplichte combi. In dat opzicht is de prijs van 10 euro (+ ticketboxtoeslag) dus terecht. Echter wilde de Politie van Velsen wel dat supporters van FC Den Bosch op een speciale parkeerplaats nabij het stadion zouden parkeren. Hiervoor heeft FC Den Bosch toch omwisselbiljetten aangemaakt.
In overleg tussen FC Den Bosch en Telstar is men tot de conclusie dat het eigenlijk dus toch een autocombi is. En dat supporters die hier gebruik van maken toch de combikorting horen te krijgen.
Supporters van FC Den Bosch die een geldig omwisselbiljet voor 11.10 euro hebben gekocht kunnen bij FC Den Bosch het verschil (4 euro) terugkrijgen.
M-side.com is zeer tevreden over het contact met Telstar en de afhandeling van deze zaak. Waarbij het uiteraard niet gaat om die paar euro, maar wel om transparantie en eerlijkheid. Zo hoort het.
Bron: M-side.com / Stormvogels Telstar | 10/15/2007 6:30:36 PM
Zorg er dan ook even voor dat wij volgende week voor een leuk prijsje naar binnen mogenquote:
en met Barry Maguire wederom de hele wedstrijd van de partij (tussen jongens van o.a. PSV, Feyenoord, Arsenal en ajax) won Oranje -19 opnieuw. Nu met 2-0 van Letland.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:53 schreef fanneke het volgende:
Nederland -19 heeft in en tegen Georgië met 2-1 gewonnen.
Het was de eerste wedstrijd van het EK-kwalificatietoernooi. (Noorwegen en Letland volgen nog)
'Onze' Barry speelde de hele wedstrijd mee.
Fortuna uit vrije verkoopquote:Fortuna vrije verkoop! Top Oss buscombi
Dinsdag 30 oktober, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Sittard de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard. Bij deze bekerwedstrijd is sprake van vrije verkoop. Eenieder kan op eigen gelegenheid naar Sittard reizen en daar een toegangskaart voor het bezoekersvak kopen.
Top Oss buscombi
Zondag 4 november, aanvang 14.30 uur, speelt FC Den Bosch de uitwedstrijd tegen TOP Oss. Voor supporters van FC Den Bosch geldt een buscombiregeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een clubcard met uitreismogelijkheid kan van 20 t/m 31 oktober een omwisselbiljet worden gekocht bij de TicketBox-winkels (uiteraard zolang de voorraad strekt). De prijs bedraagt ¤ 19,50.
Op de wedstrijddag vertrekken de bussen v.a. 13.00 uur bij Stadion De Vliert.
Bron: M-side.com / Fcdenbosch.nl | 10/22/2007 12:50:18 PM
Zou 10 x zoveel zijn als afgelopen vrijdagquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
Minimaal 500 man dus.
Fortuna uit wordt altijd goed bezocht omdat het een EV wedstrijd is en er staat iets op het spel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou 10 x zoveel zijn als afgelopen vrijdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |