die kut combi's ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:53 schreef LadyFCDB het volgende:
Pas 160 kaarten voor Helmond verkocht![]()
Ik wil graag gaan en staan waar IK wil en niet waar de uitclub/plaatselijke politie mij wil hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
En het ís niet eens een combi.
Nouja, autocombi dan....
Ik nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach nog 2 verkoopdagen. We zien het wel.
Ik ben er in ieder geval bij
quote:Bekerduel nu toch op Sportpark Goed Genoeg
13-09-2007
De bekerwedstrijd tegen AFC zal toch gewoon op Sportpark Goed Genoeg worden gespeeld. In eerste instantie hoopten de Amsterdammers het duel af te kunnen werken in het Olympisch Stadion, maar de wedstrijd kon daar geen doorgang vinden.
De wedstrijd zal nu aanvangen om 17:00 uur op donderdag 27 september. Omdat de lichtinstallatie nog niet in orde zal zijn op dat moment is gekozen voor het vroege tijdstip. Sportpark Goed Genoeg is afgelopen zomer flink verbouwd en zal de zondag voorafgaand aan het bekerduel officieël worden geopend.
Bron: AFC
Yup, Peeters na een kwartier al geblesseerd uitgevallen, Makrini viel in voor hem. HS wel 3 maal op de latquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef fanneke het volgende:
En weer 3 punten erbij.
Goal van Paco? Stond ie in de basis?
Paco. Groot talent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef annelies80 het volgende:
Ja van Paco jah, die stond in de basis...
straks lekker op tv kijken, morgen komt het op brabant sport.
Vreemd genoeg wist ie wel (met ondersteuning) van het veld te lopen volgens de Boschtion.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:08 schreef fanneke het volgende:
Eerste vermoeden omtrent Jordens Peters' blessure is een gebroken scheenbeen. Er wordt een MRI-scan gemaakt. Da's minder nieuws.
das het gekke met botbreuken, het is net alsof het lichaam het nog niet helemaal goed door heeft als het pas gebeurd is, maar neem maar van mij aan dat ie morgen ligt te jodelen van de pijn. Ik heb ooit eens een hele dag rondgelopen met een gebroken voet, voordat ik er eigenlijk achterkwam dat ie ook daadwerkelijk gebroken was. S'avonds nog gewoon in de kroeg gezeten en wat door de stad gelopen. Ik barstte weliswaar van de pijn, maar dacht er niet aan om naar het ziekenhuis te gaan voor een foto, dat kwam pas de volgende dag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wist ie wel (met ondersteuning) van het veld te lopen volgens de Boschtion.
En hij heeft dus zijn scheenbeen gebrokenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jordens gebroken been zou kut zijn,
Naar verluid heeft ie het 'alleen' zwaar gekneusd.quote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En hij heeft dus zijn scheenbeen gebroken
en weer Wau....quote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef fanneke het volgende:
Weer een aantal onnodige gele kaarten ).
Was z'n 4e gele kaart. Bij zijn 5e is ie pas geschorst.quote:
Ow gelukkig!! ik dacht dat ie er al was nu!quote:Op maandag 17 september 2007 22:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was z'n 4e gele kaart. Bij zijn 5e is ie pas geschorst.
En dan ook nog Man of the Matchquote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
Schandalig slecht gedekt van Pinto
een collectieve offday kan altijd weleens maar het aantal blessures stijgt ook weer gestaag dit gaat weer dezelfde kant op als vorig seizoen, we hebben geen geluk mbt blessures.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
Zag er ook niet echt onhoudbaar uit.
Zelfs Rossen, Maguire en Mäenpää waren niet best vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |