In jouw geval is het natuurlijk gewoon een winstpunt.quote:
Begin je je al een beetje als een koe in een veewagen te voelen? Dat hadden wij nou ook toen we voor het eerst met die onzin geconfronteerd werden.quote:Op maandag 24 september 2007 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
Het moet niet gekker worden, een AUTOCOMBI naar AFC
Als het zo moet blijf ik thuis
Teringzakken
Loop inmiddels al weer heel wat jaartjes mee dus eik verbaas ik me nergens meer overquote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Begin je je al een beetje als een koe in een veewagen te voelen? Dat hadden wij nou ook toen we voor het eerst met die onzin geconfronteerd werden.
Kutmarokkanen weer.quote:Bedreigde Lurling doet geen aangifte tegen VVV-speler
door Dennis van Bergen
Dinsdag 25 september 2007 - Dinsdag 25 september 2007 - BREDA - NAC-speler Anthony Lurling is vrijdagavond, even na afloop van de door NAC met 1-3 gewonnen wedstrijd in stadion De Koel, fysiek bedreigd door VVV-spits Nordin Amrabat en enkele van diens 'vrienden'.
Lurling, die op weg was van de kleedkamer naar het spelershome, liep geen verwondingen op, maar was emotioneel wél behoorlijk van slag. De Bosschenaar, verantwoordelijk voor de snelle openingstreffer, moest door stewards worden ontzet. Direct na de wedstrijd in Venlo was het ook al tot een verbale confrontatie gekomen tussen Lurling en Amrabat.
De Nederlands-Marokkaanse aanvaller van VVV wachtte hem op in de spelerstunnel van de Koel. Toen nog konden ploeggenoten van Lurling de zaak sussen.
Aanleiding was een eerder akkefietje tijdens het duel. Lurling duwde Amrabat weg, nadat deze in aanraking was gekomen met NAC'er Patrick Zwaanswijk. Hoewel er volgens VVV-coach André Wetzel niet geslagen is door Amrabat of diens 'vrienden', schaamde de trainer zich gistermiddag 'diep' voor het voorval.
"Ik kreeg er net pas lucht van", aldus Wetzel, die het afgelopen weekeinde in het buitenland verbleef. "Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion in elk geval nooit meer in. Als gastheer dien je garant te staan voor de veiligheid van je gasten. Dat is bij ons niet gebeurd. Het is een schande."
Lurling bevestigt de fysieke en verbale intimidatie aan zijn adres, maar had gistermiddag geen trek om dieper op de kwestie in te gaan. ,,Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk", meent de NAC-aanvaller, die om die reden ook geen aangifte zal doen.
Wetzel zou er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat zowel Lurling als NAC gistermiddag nog excuses zou ontvangen vanuit Venlo. Volgens technisch manager Earnest Stewart is er inderdaad contact geweest tussen beide clubs. ,,Ik heb gesproken met Mohammed Allach (directeur technische zaken VVV, red.). Wij hebben onze bevindingen via een mail aan hem kenbaar gemaakt. Dit soort dingen kunnen niet", aldus Stewart gisteravond.
VVV-coach Wetzel is het met hem eens. ,,En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion."
Nou ik snap er niks meer van...... 1800 kaartenquote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Door het ongelooflijke kuttijdstip kunnen er veel mensen niet en de mensen die willen gaan zouden dat vanaf hun werk doen, nu kan je nog eerst langs de Vliert.
Ooit van sarcasme gehoord,Lady?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nou ik snap er niks meer van...... 1800 kaarten![]()
Kaartverkoop bekerduel AFC loopt storm
25-09-2007
De kaarten voor Bossche supporters voor het uitduel met AFC in het KNVB beker toernooi zijn zo goed als uitverkocht. Binnen een dag vlogen zowat alle 1.800 beschikbare kaarten over de toonbank. Het was dus flink dringen bij de kassa's.
"Ik lag hier vanochtend al om 6 uur voor de deur, maar het was het dubbel en dwars waard", aldus een trotse supporter uit Rosmalen die een kaartje heeft weten te bemachtigen.
Ook de clubs zijn verrast door de grote vraag naar kaarten van Bossche zijde. "Waarschijnlijk komt het door de prima omstandigheden die we rond deze wedstrijd hebben gecreëerd. De wedstrijd begint om 17.00 uur in Amsterdam en door de opgelegde combiregeling hoeven de Bossche fans pas om 15.00 uur in Den Bosch aanwezig te zijn. Ideaal dus voor de werkende man", aldus een woordvoerder van een van de clubs. "We leggen onze trouwe supporters die graag een wedstrijd van hun club willen bijwonen natuurlijk geen strobreed in de weg."
Bron: KNVB beker / Primera Rosmalen / M-side.com
idd, een later tijdstip en normale bezoekregeling zou toch wel geholpen hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:58 schreef PLAE@ het volgende:
jammer dat er maar zo weinig man komt.
Mijn gedachte.quote:Ik dacht ook eindelijk het olympisch eens tijdens een wedstrijdje te bewonderen. Niet dus
Dat zal wel meevallen, tis een trieste bedoeling daar hoorde ik, ook amper AFC publiek, overigens niet zo gek natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:58 schreef annelies80 het volgende:
9 mensen, ik hoop dat ze heel hard kunnen zingen!![]()
Inderdaad dat vind ik dus ook. Met een normale uitwedstrijd moet ik al vechten op mijn werk om eerder weg te mogen dus dit kon ik al helemaal vergeten. Ik had wel verwacht dat AFC wat meer publiek zou hebben, lijkt me toch wel een erg leuke wedstrijd voor beide!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, tis een trieste bedoeling daar hoorde ik, ook amper AFC publiek, overigens niet zo gek natuurlijk.
ja dat ook nog jah, die belachelijke autocombi! voor zo'n wedstrijd zou dat al helemaal niet hoeven!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wilde gaan vanaf mijn werk en dat had ik het makkelijk gehaald maar ik weiger voor zo'n wedstrijd eerst op en neer te rijden naar Den Bosch voor een kaartje, belachelijk.
maar goed, wordt iig op de hoogte gehouden dus toch nog iets.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:11 schreef annelies80 het volgende:
[..]
ja dat ook nog jah, die belachelijke autocombi! voor zo'n wedstrijd zou dat al helemaal niet hoeven!
En ik mag het doen met het internet! Magoed, zolang we winnen... what the Fok!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar goed, wordt iig op de hoogte gehouden dus toch nog iets.
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Fortuna uit dus... Saaie westrijd, wel kansen op ronde verder.
Nee wel Jack kopspijkers in Stone Island outfit. Pilsje was gewoon 2 euro.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:43 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder nog gezien ? Een pilsje schijnt daar 3 euro te kosten
Johnquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft jou op de hoogte gehouden DG?
Gelukkig hebben ze ons met rust gelatenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Zag trouwens nog 3 gasten die bijkans nog meer opvielen dan die stillen
Mja, die zat op de hoofdtribune. Kon niet bij ons komen staan, omdat Samuels em anders zou herkennen...quote:
Die studeert tegenwoordig in Amsterdam, het zou van de zotte zijn om eerst op en neer te gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Mja, die zat op de hoofdtribune. Kon niet bij ons komen staan, omdat Samuels em anders zou herkennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |