ja dat ook nog jah, die belachelijke autocombi! voor zo'n wedstrijd zou dat al helemaal niet hoeven!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:09 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wilde gaan vanaf mijn werk en dat had ik het makkelijk gehaald maar ik weiger voor zo'n wedstrijd eerst op en neer te rijden naar Den Bosch voor een kaartje, belachelijk.
maar goed, wordt iig op de hoogte gehouden dus toch nog iets.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:11 schreef annelies80 het volgende:
[..]
ja dat ook nog jah, die belachelijke autocombi! voor zo'n wedstrijd zou dat al helemaal niet hoeven!
En ik mag het doen met het internet! Magoed, zolang we winnen... what the Fok!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar goed, wordt iig op de hoogte gehouden dus toch nog iets.
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Fortuna uit dus... Saaie westrijd, wel kansen op ronde verder.
Nee wel Jack kopspijkers in Stone Island outfit. Pilsje was gewoon 2 euro.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:43 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder nog gezien ? Een pilsje schijnt daar 3 euro te kosten
Johnquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft jou op de hoogte gehouden DG?
Gelukkig hebben ze ons met rust gelatenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Zag trouwens nog 3 gasten die bijkans nog meer opvielen dan die stillen
Mja, die zat op de hoofdtribune. Kon niet bij ons komen staan, omdat Samuels em anders zou herkennen...quote:
Die studeert tegenwoordig in Amsterdam, het zou van de zotte zijn om eerst op en neer te gaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:08 schreef Yeahinho het volgende:
Mja, die zat op de hoofdtribune. Kon niet bij ons komen staan, omdat Samuels em anders zou herkennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |