Akkoord maar vandaag, althans in de 1e helft had het meer te maken met de lamheid van sommige spelers.quote:Op zondag 30 september 2007 19:02 schreef Yeahinho het volgende:
want RKC is voetballend gezien gewoon beterder.
Ten Heuvel (ik raad zo over wie je het hebt) is gewoon geen back. Die moet je lekker laten ballen in een vrije rol op het middenveld, want achter een man aan rennen is aan hem niet besteed.quote:Op zondag 30 september 2007 19:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Akkoord maar vandaag, althans in de 1e helft had het meer te maken met de lamheid van sommige spelers.
Niet alleen hij maar gewoon in het algemeen, ze kwamen allemaal een stap te laat en dat was niet omdat RKC zo vaardig was.quote:Op zondag 30 september 2007 19:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ten Heuvel (ik raad zo over wie je het hebt) is gewoon geen back. Die moet je lekker laten ballen in een vrije rol op het middenveld, want achter een man aan rennen is aan hem niet besteed.
2e helft was qua inzet een heel stuk beter.
Ow, ben je weg geweest?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben twee weken op vakantie en de FC wint alleen van AFC!
Ben weer terug jongens, dus de overwinningen komen weer!
700? Je telt de illegale fans ook mee?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
Een deel van de 700 meegereisde supporters;
[afbeelding]
Het vak naast ons was ook voor 75% gevuld met FCDB supporters, oa businessclub en op de lange zijde zat er nog wat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
700? Je telt de illegale fans ook mee?
Mwah, sommige....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:43 schreef RayMania het volgende:
Die mogen hun shirtjes na het scoren wel aanhouden.
Daardoor heeft ie denk ik ook nog even geen vriendinnetje. Hij is nog onwijs jong, is net afgestudeerd en gaat weer verder EN moet ook nog eens veel voetballen. Die jongen heeft wel even wat anders aan zijn hoofd dat een vast vriendinnetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het ook een beetje tegenvallen. Had van sommige spelers toch meer verwacht.
Wel opvallend om te zien dat Maguire geen vriendin heeft, die doet echt alles voor het voetbal![]()
Die komen over het algemeen toch op het salaris af, en het is geen geheim dat er bij DB nou niet bepaald echte grootverdieners rondlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Andere jongens van ongeveer zijn leeftijd uit de selectie zijn anders wel voorzien. En de dames zullen ze ongetwijfeld gewillig aanbieden.
Nu maken ze nog kans. Als hij straks bij Real Madrid speelt natuurlijk niet. En tsjah je moet wat risico durven nemen in het leven als golddigger. Kies je de goede uit dan zit je voor de rest van je leven gebakken, kun je wekelijks shoppen in de PC hooft en wil SBS6 je huwelijk uitzenden. Heb je minder geluk dan kun je wekelijks met je man mee naar dorpen als Velsen-zuid en Veendam.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die komen over het algemeen toch op het salaris af, en het is geen geheim dat er bij DB nou niet bepaald echte grootverdieners rondlopen.![]()
Je zal maar de vriendin zijn van een Niels Kokmeijer, dan kun je nog elke avond zelf gaan staan koken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu maken ze nog kans. Als hij straks bij Real Madrid speelt natuurlijk niet. En tsjah je moet wat risico durven nemen in het leven als golddigger. Kies je de goede uit dan zit je voor de rest van je leven gebakken, kun je wekelijks shoppen in de PC hooft en wil SBS6 je huwelijk uitzenden. Heb je minder geluk dan kun je wekelijks met je man mee naar dorpen als Velsen-zuid en Veendam.
Dat is toch de meest links zittende keepster? Die werd in AD Sportwereld ook al uitgelicht.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:18 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Daardoor heeft ie denk ik ook nog even geen vriendinnetje. Hij is nog onwijs jong, is net afgestudeerd en gaat weer verder EN moet ook nog eens veel voetballen. Die jongen heeft wel even wat anders aan zijn hoofd dat een vast vriendinnetje.
Vriendin van Maenpaa vind ik leuk bij hem passen! qua uiterlijk dan he!
![]()
geweldigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
Als ze ook nog eens konden voetballen....
[afbeelding]
Nou leuk, denk ik, ken de speler op zich niet zo heel erg goed. Hoop wel dat ie bij ons wel op tijd op de trainingen ed. komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Lopes Monteiro op proef.
quote:FC Den Bosch dupe van eigen talent
FC Den Bosch is de komende weken wederom de dupe van haar eigen goede opleiding en begeleiding van talentvolle spelers. Zo zal Niki Mäenpää volgende week tegen Volendam afwezig zijn vanwege interlandverplichtingen met Finland.
Een week later bij de uitwedstrijd tegen Stormvogels Telstar zal Theo Bos niet kunnen beschikken over Barry Maguire die wederom is opgeroepen voor een jeugdinterland met Oranje onder 19 jaar.
FC Den Bosch zelf is machteloos. De KNVB verschuift alleen wedstrijden als er sprake is van een speler van het grote of Jong Oranje.
quote:Laatste training, Monteiro op proef
Voorlopig nog geen leegloop van de Bossche ziekenboeg. Pinto, Hristov, Aborah en Peters waren vandaag in de laatste training voor de thuiswedstrijd tegen Eindhoven (wederom) niet aanwezig.
Ook Rossen had lichte pijntjes en speelde met een knieband om. Het is nog onzeker of hij morgen mee kan spelen. Maguire en Ten Heuvel stapten eerder uit en leken ook licht geblesseerd te zijn.
Nieuw gezicht
Een nieuw gezicht op de trainig was vanmiddag Santinho Lopes Monteiro. De kleine maar rappe aanvaller heeft momenteel geen club nadat hij bij AGOVV om disciplinaire redenen weggestuurd werd en mag bij FC Den Bosch proberen een contract te tekenen.
Op de strop
Arturo Ten Heuvel mocht vandaag voor het programma FC Brabant aanleggen om de grote opblaaspop "op de strop" te raken. We kunnen alvast verklappen dat hij er 1 heeft gemaakt maar naar eigen zeggen nog 2 keer heel dicht bij was. We zullen het zaterdag zien.
vermoedelijke opstelling:
Maënpää, Maguire, Van den Berg, Ebbinge, Ten Heuvel, Beekmans, Rossen, Luijten, Van Moorsel, Van der Biezen, Wau.
Iets wat de bond zeer zeker moet aanpassen. Zulke onzin kan je belangrijke punten kosten op het eind van het seizoen en misschien wel promotie (oftewel een heel groot verschil in budget!).quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wordt dus gestraft vanwege het feit dat je leuke voetballers hebt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef LadyFCDB het volgende:
Kut van Rossen, hoop ook dat het mee valt.
Wat was er weer aan de hand op de tribune?
Was Jan er weer!?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:33 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet zien... en Jan hield onze kant bezig.... met geld zoeken!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was Jan er weer!?
Net zoals vroeger
Volgens mij ging ie door z'n enkel toen ie dat schot blokkeerde. Was het andere been dan waar ie die 'kniebeschermer' om had.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:11 schreef Yeahinho het volgende:
Rossen ging aardig door z'n knie.
Hij wilde nog doorgaan, maar het haalde gewoon niks uit...
Jantje werd ook altijd gevraagd om "zunne piemol te loaten zien" , kreeg ie dan 50 gulden voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:36 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Haha... ja mijn oom vertelde ook weer allemaal verhalen over vroeger, dat hij toen al aan geldzoekertje deed. en altijd drumde. 2 weken terug had hij zijn drumstokken ook mee... en dit keer moest hij housuh en jumpen voor het geld. hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |