quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
[newbiemode] Tis niet echt 'Happy single' nee... [/newbiemode]
Nee! Hadden ze je toch bijna te pakken daar, zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:59 schreef Thornado het volgende:
Ik was bijna niet meer single...en toen opeens was ik nog steeds single...is dat wauwelend en deprimerend?
Ja ik merk het ook dat het wel eens gezelliger is geweest...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vind het hier de laatste tijd ook maar een deprimerende bedoening. Het is OF wanhopig naar dates hengelen, OF kommer en kwel breed uitmeten.
Of misschien was het altijd al zo en valt het me nu pas op. Ik ben wel vaker wat langzamer met dingen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Shitonya het volgende:
Haar opmerking was een typisch, voorspelbare mannen uitspraak en verre van humor..
Hier ga ik toch nog op reagerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:25 schreef Shitonya het volgende:
...en ten vierde alsnof blijf ik "dan heb je tenminste geneukt" of iets in die trant een onnozele opmerking vinden die ik persoonlijk meer van een man zou verwachten.
Ja, heb je nou al in je agenda gekeken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Lips het volgende:
[..]
[..]
Hier ga ik toch nog op reageren![]()
Prima dat jij mijn opmerking onnozel en mannelijk vindt, maar daar denken we dan blijkbaar anders over!
Ik heb liever op z'n tijd 'fysieke bevrediging' waarna ik me eenzaam en alleen voel, dan dat ik me gewoon eenzaam en alleen voel.
Het was natuurlijk lomp van me verwoord maar ik meen het wel. Mensen hebben ook lichamelijke aandacht nodig en ik ga niet op mijn prins op het witte paard zitten wachten om dat te krijgen!
Onee, moeten we weer datenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, heb je nou al in je agenda gekeken?
Wat wil jij dan met mijn agendaquote:
ik weet niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat wil jij dan met mijn agenda
Ontopic: wie weet nog een singlesonderwerp
Jawel, doch, ik ben geen type die dan zo 1 2 3 voor de one night stand zou gaan. Vroeger wel eens gedaan, maar dat valt echt in het niet in vergelijking met seks met gevoel. En automatisch vliegen m'n gedachtes weer naar seks met m'n vorige liefde en sowieso verlang ik door dergelijke stands des te meer naar een relatie. Zoenen doe ik gemakkelijk met een vreemde of flirten/knuffelen/stoeien en dergelijke om nog aan de nodige aandacht te komen, maar seks vind ik vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Lips het volgende:
[..]
[..]
Hier ga ik toch nog op reageren![]()
Prima dat jij mijn opmerking onnozel en mannelijk vindt, maar daar denken we dan blijkbaar anders over!
Ik heb liever op z'n tijd 'fysieke bevrediging' waarna ik me eenzaam en alleen voel, dan dat ik me gewoon eenzaam en alleen voel.
Het was natuurlijk lomp van me verwoord maar ik meen het wel. Mensen hebben ook lichamelijke aandacht nodig en ik ga niet op mijn prins op het witte paard zitten wachten om dat te krijgen!
Aye, maar toen bleek dat ze meer op vrouwen viel...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee! Hadden ze je toch bijna te pakken daar, zeg
Damn! Maar je kunt jezelf niets kwalijk nemen dan in ieder geval, en je weet waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Aye, maar toen bleek dat ze meer op vrouwen viel...
what did you do!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Aye, maar toen bleek dat ze meer op vrouwen viel...
wow.. dat is shocking.. sterkte ermee..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef QueenR het volgende:
compleet off topic...net rot bericht, dochtertje van de zus van een van mijn beste vriendinnen... 3,5 jaar oud. Zaterdag lekker aan het spelen, wordt ineens ziek... ziekenhuis, blijkt hersenvliesontsteking, maandag overleden
![]()
zet je zo ineens met beide benen op de grond, het kan zomaar ineens over zijn.....
![]()
vreselijk.
Wat ik me als single moeder dan wel afvraag is hoe dat evt exen weer naar elkaar brengt, of juist nog verder van elkaar af laat staan.
Kwam hier naartoe om een leuke post te plaatsen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef QueenR het volgende:
compleet off topic...net rot bericht, dochtertje van de zus van een van mijn beste vriendinnen... 3,5 jaar oud. Zaterdag lekker aan het spelen, wordt ineens ziek... ziekenhuis, blijkt hersenvliesontsteking, maandag overleden
![]()
zet je zo ineens met beide benen op de grond, het kan zomaar ineens over zijn.....
![]()
vreselijk.
Wat ik me als single moeder dan wel afvraag is hoe dat evt exen weer naar elkaar brengt, of juist nog verder van elkaar af laat staan.
quote:
Haha! Hoe origineel is dat. Dat is wel leuk ingepaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:57 schreef QueenR het volgende:
Waarschijnlijk morgen een ochtendkoffiedateorgineel he!
het is de man waar ik eerder al over heb verteld, die wel wil, niet wil, wel wil etc. Blijkbaar werkt die aanpak wel want ik ben des te nieuwsgieriger naar hemquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Hoe origineel is dat. Dat is wel leuk ingepakt
Vertel eens wat meer. Wat je van deze man vindt bijvoorbeeld![]()
Ahhh..... Dan veel plezier morgen! En als je zin hebt, laat dan ff weten hoe t wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:40 schreef QueenR het volgende:
het is de man waar ik eerder al over heb verteld, die wel wil, niet wil, wel wil etc. Blijkbaar werkt die aanpak wel want ik ben des te nieuwsgieriger naar hemhij is heel lief, heeft altijd een luisterend oor. Gezellig, sociaal.
Heb er wel zin in!
![]()
het fenomeen vakantieliefde toegeslagen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef LaZZ_NL het volgende:
Pfff vrouwen... 3 leuke dates, gaat ze op vakantie hoor je ineens niks meer
ik ben altijd gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:08 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik ben niet gezellig s ochtendsdus geen ochtendkoffie dates voor mij haha
Hmmm nee denk het niet het was echt al vanaf de dag dat ze vertrok.. Dinsdavond date gehad, die nacht vertrok ze om 03:00 en daarna niks nada noppes...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
het fenomeen vakantieliefde toegeslagen?
ok plannen voor een vakantieliefde dus. wilde gewoon vrij de vakantie in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Hmmm nee denk het niet het was echt al vanaf de dag dat ze vertrok.. Dinsdavond date gehad, die nacht vertrok ze om 03:00 en daarna niks nada noppes...![]()
Verkeerde vrouwen bestaan niet. Verkeerde keuzes welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:54 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat ik deed? Verliefd worden op de verkeerde vrouw...zoals altijd
Misschien is ze wel een weekje langer gebleven?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:37 schreef LaZZ_NL het volgende:
Hmm tja maar ken haar al langer dan die 3 dates ze had op zn minst even van zich kunnen laten hoor maar goed..
Ze is toch op vakantie.. dan heeft ze het vast zo naar haar zin, dat ze is vergeten te smsen/bellen als ze dat beloofd heeft tenminste. Anders is het vrij normaal dat ze niks van zich laat horen totdat ze weer terug is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Hmmm nee denk het niet het was echt al vanaf de dag dat ze vertrok.. Dinsdavond date gehad, die nacht vertrok ze om 03:00 en daarna niks nada noppes...![]()
ik zou t rustig afwachten...misschien heeft ze een jetlag of gewoon moe. Maar mocht je naar haar gaan dit weekend dan kun je aan mij altijd die kaarten wel kwijtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef LaZZ_NL het volgende:
Doe ik vanavond ook even..
Pffff.... Verder weinig te doen op het werk hier.. Saaaaii.. Was het maar weekend.. Champcar VIp tickets
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef dawg het volgende:
Ze komt terug van vakantie, en dan gaat ze je in geuren en kleuren vertellen hoe haar vakantieliefdes in bed waren. Want hey, jij biedt een luisterend oor, nietwaar?
ze is toch op vakantie!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef LaZZ_NL het volgende:
Nee is gister terug gekomen als het goed is maar tegenwoordig hebben ze toch zoiets als mobiele telefoons??
Ja en daarop geen reactie en vandaar dat ik het misschien vreemd vond / anders verwacht had.. Maar ik hoor het vanavond allemaal wel..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef Lips het volgende:
Doe eens niet zo aanvallend Shitonya! Als het je niet bevalt ga je maar elders spelen.
@ LaZZ_NL, ik snap best dat je je afvraagt waarom je niks hoort! Heb jij haar iets van jou laten horen tijdens haar vakantie?
Hij heeft als single een vraag over een date situatie, dat lijkt me behoorlijk ontopic hier. Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het de bedoeling van deze reeks om over dat soort dingen te praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef Shitonya het volgende:
edit.. hij zou haar vanavond zelf wel bellen, dus het probleem is al opgelost
.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef Lips het volgende:
Doe eens niet zo aanvallend Shitonya! Als het je niet bevalt ga je maar elders spelen.
Likewise.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[...]merk ik dat het happy single gevoel weer terug komt. Het gevoel van:"Ik vermaak me wel alleen."![]()
En dat vind ik uitermate prettig.
Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:15 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Ja en daarop geen reactie en vandaar dat ik het misschien vreemd vond / anders verwacht had.. Maar ik hoor het vanavond allemaal wel..
Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepakt). Is ook pokkeduur vanuit het buitenland! (kwam ik helaas dan weer achter toen ik terug was en de rekening kreeg!)
Tssk..ligt het zeker weer aan mij?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Verkeerde vrouwen bestaan niet. Verkeerde keuzes wel
iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)
Jaaaa ik vind het geen stijl hoor, een beetje een vrouw lesbisch maken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tssk..ligt het zeker weer aan mij?
ik wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaaa ik vind het geen stijl hoor, een beetje een vrouw lesbisch maken!
Moet wel wat voor mij overblijven. Allemaal heel leuk voor eventjes, van die onbereikbare vrouwen, maar zo onbereikbaar gaat me toch wel ver. Hoge hakken staan me niet geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wel hoor
ga maar door
hoe meer hoe beter
Anders zijn dadelijke alle vrouwen lesbisch en hebben wij single mannen helemaal niets meer..:')quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:14 schreef Nexie het volgende:
[..]
Moet wel wat voor mij overblijven. Allemaal heel leuk voor eventjes, van die onbereikbare vrouwen, maar zo onbereikbaar gaat me toch wel ver. Hoge hakken staan me niet geweldig
We laten Thornado maar los op 5 vrouwen per jaar dan!
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef enter het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD!
Hey, it's the return of enter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef enter het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD!
Ik heb ook nergens geschreven of gesuggereerd dat ze verantwoording af moet leggen. Lees m'n post nog maar een keer!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)
ik wil wel proberen er een paar weer hetero te makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef Thornado het volgende:
[..]
Anders zijn dadelijke alle vrouwen lesbisch en hebben wij single mannen helemaal niets meer..:')
Niet dat zij het moet, maar:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens geschreven of gesuggereerd dat ze verantwoording af moet leggen. Lees m'n post nog maar een keer!
Jij gaat er wel vanuit dat er uitleg komt, terwijl ik daar niet zo zeker van ben (tenzij hij er dus echt naar vraagt)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen..
Die was uit de categorie "hart onder de riem steken"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Niet dat zij het moet, maar:
[..]
Jij gaat er wel vanuit dat er uitleg komt, terwijl ik daar niet zo zeker van ben (tenzij hij er dus echt naar vraagt)
quote:Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest
Hoe is dat nou, daten met zowel mannen als vrouwen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil wel proberen er een paar weer hetero te maken
al geef ik jullie weinig kans...
once you go liefie_ you never go back
hmz dat klinkt toch niet zo als gehoopt maar toch
nou het is lastiger om iemand te ontmoeten zeg maar... mannen ontmoet je bij wijze van spreken in de supermarktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, daten met zowel mannen als vrouwen?
Merk je een groot verschil tussen het daten met mannen en het daten met vrouwen? Versier je een man anders dan een vrouw? (of laat je je versieren, ook door vrouwen)
nee totaal niet... het daten is in mijn ogen het zelfde.... er zijn onbereikbare mannen en onbereikbare vrouwen, er zijn "foute" mannen en zo zijn er ook "foute" vrouwen enz enzquote:En herken je ook iets van de cliches die mannen in deze reeks over daten met vrouwen spuien?
Ja gooi je verukkelijke lichaam in de groep. Daar hebben de vrijgezellen ook nog wat aan..quote:
Zullen we tikkertje spelen? "mep"quote:
ik.quote:
Ik vind het ook lastiger om met vrouwen in contact te komen hoor. Mannen zijn toch veel makkelijker benaderbaar. Ik klap sneller dicht bij vrouwen, bij mannen kan ik meestal wel een potje brekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is lastiger om iemand te ontmoeten zeg maar... mannen ontmoet je bij wijze van spreken in de supermarkt
als ik een leuk meisje bij de zuivel zie staan is de kans groot dat ze hetero is haha
verder merk ik niet echt verschil hoor... misschien een beetje in hoe ik er mee om ga naar de buitenwereld... ik zal bv meer tijd nemen om een meisje voor te stellen bij mijn ouders omdat ze er toch niet helemaal aan gewent zijn zeg maar
[..]
nee totaal niet... het daten is in mijn ogen het zelfde.... er zijn onbereikbare mannen en onbereikbare vrouwen, er zijn "foute" mannen en zo zijn er ook "foute" vrouwen enz enz
nou ik vind het ook vooral moeilijk dat dat wereld je zo gericht is op wie gaat met wie naar huis en heel erg ons kent ons...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastiger om met vrouwen in contact te komen hoor. Mannen zijn toch veel makkelijker benaderbaar. Ik klap sneller dicht bij vrouwen, bij mannen kan ik meestal wel een potje breken.
Lips haalde me de woorden uit de mond. Wat zij zei, zag ik al veel eerder bij jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Shitonya het volgende:
Zullen we tikkertje spelen? "mep"
Nee, gaybar is ook niet echt mijn ding. Is inderdaad ons kent ons en er komen niet eens leuke vrouwen. OK, OK, een enkeling misschien. Maar de leukste meiden kom je toch wel tegen in de kroeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind het ook vooral moeilijk dat dat wereld je zo gericht is op wie gaat met wie naar huis en heel erg ons kent ons...
daarom ga ik niet graag naar zeg maar de standaard plekker waar je een vrouw zou kunnen ontmoeten (een gaybar of zo) dus dan word het toch wat lastiger (ik ben geloof ik ook geen fan van internet daten dus dat valt ook al af)
Tsja dat laatste moet je er wel ff bijzeggen natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds single. De interessante man komt wel op mijn afscheidsfeestje zaterdag (én blijft slapen!). Kan hij de volgende dag mooi helpen met bekertjes opharken. Uiteraard krijgt hij zijn eigen 1 persoons slaapzak toegewezen want mijn hele familie is present
.
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat laatste moet je er wel ff bijzeggen natuurlijk![]()
![]()
Goed statement! En zeer oneens. Al vind ik het wel een toffe instelling. Ik ben er van overtuigd dat iedereen intimiteit nodig heeft, of je dat invult door middel van een relatie is een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Al 2,5 jaar keihard single, exclusief scharrels. Op dit moment geen problemen mee ook.
Gebrek aan intimiteit is voor mietjes.
Ach ja, elk mens heeft de psychische behoefte aan erkenning, waardering of iets dergelijks. Eenzaamheid is een staat waar tegen geen enkel mens bestand is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Goed statement! En zeer oneens. Al vind ik het wel een toffe instelling. Ik ben er van overtuigd dat iedereen intimiteit nodig heeft, of je dat invult door middel van een relatie is een ander verhaal.
Najah heb haar dus maar gebeld en even over de vakantie gepraat, ze had mijn berichtjes wel gehad maar "vrij laat" zei ze, heb er verder ook maar niet naar gevraagd... Wel weer een volgende date afgesproken dus helaas niet zo dramatisch als jullie allemaal hadden gehooptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepakt). Is ook pokkeduur vanuit het buitenland! (kwam ik helaas dan weer achter toen ik terug was en de rekening kreeg!)
Dat is ook heerlijk! Lekker zelf aanrommelen, geen ruzie over de locatie van zijn oerlelijke cactus (zet maar in je muziekhok!) en vooral: uitnodigen wie je maar wil, wanneer je maar wil. 22-9 is er een fok-meet. Als ik samenwoon, blijven er echt geen 5 mensen slapen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, elk mens heeft de psychische behoefte aan erkenning, waardering of iets dergelijks. Eenzaamheid is een staat waar tegen geen enkel mens bestand is.
Lijkt me trouwens wel héérlijk om zometeen een huis/appartement puur voor mezelf te hebben.
Hmm hmm.. dat denk jijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zoen dan denkt hij
. Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
![]()
Dat is gaaf, inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk! Lekker zelf aanrommelen, geen ruzie over de locatie van zijn oerlelijke cactus (zet maar in je muziekhok!) en vooral: uitnodigen wie je maar wil, wanneer je maar wil. 22-9 is er een fok-meet. Als ik samenwoon, blijven er echt geen 5 mensen slapen!![]()
Jeuj, en dan 's morgens met z'n allen brak zijn en na ouwehoeren!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is gaaf, inderdaad.Lijkt mij ook geweldig om bijv. dan een appartement in het centrum te hebben oid. Na een bezopen avondje kan natuurlijk iedereen even jouw crib misbruiken als slaapplek, mits ze een paar biertjes voor je betalen (wat jouw avond weer plezieriger maakt
).
Kusje lieverdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zoen dan denkt hij
. Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
![]()
He verdomme, en ik had nog zo op drama gehooptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Najah heb haar dus maar gebeld en even over de vakantie gepraat, ze had mijn berichtjes wel gehad maar "vrij laat" zei ze, heb er verder ook maar niet naar gevraagd... Wel weer een volgende date afgesproken dus helaas niet zo dramatisch als jullie allemaal hadden gehoopt
Sorry..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef Lips het volgende:
[..]
He verdomme, en ik had nog zo op drama gehoopt
Nee relaxed dat je haar gewoon even gesproken hebt en dat er een nieuwe date is gepland!
Slowchat alert!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuch.
Of niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
En als één ervan serieus blijkt te worden, dan laat je de andere als vanzelfsprekend weer los.
Iedereen heeft, zei het bewust of onbewust, altijd een rangorde. Nou, dat kan wisselen, daar wijk je vanaf. Ik heb ook een duidelijke rangorde. En ik persoonlijk ga niet met meerdere vozen, en al helemaal niet naar bed. Naar bed gaan, betekent bij mij toch echt dat ik mijn keuze heb gemaakt. En dan vrij ik de sterren van de hemel, hell yeahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
De vraag is nu: Is het moreel acceptabel om niet al je eieren in één mandje te stoppen?
Ofwel: mag je op meerdere paarden wedden?
Van meerdere walletjes eten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
gemailt en gechat vind ik iets anders dat is namelijk geen date
het lijkt me dat iedereen daar zn eigen "regels" voor heeft dus ik kan je niet vertellen of het uit den boze isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef the_mind het volgende:
[..]Heb je gelijk in. Maar in dezelfde periode daten met meerdere vrouwen, is dat ook uit den boze? Zolang er geen seks bij komt kijken (= toch een soort van verwachtingen scheppen), dan lijkt me er niets verkeerds aan.
Dat is ook zo. De echte vraag moet eigenlijk zijn: als je met meerdere dames (of heren) date, ben je daar dan eerlijk over als ze ernaar vragen? Die vraag kan ik persoonlijk wel met "ja" beantwoorden. Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe vrouwen dan onwijs nieuwsgierig worden en je bijna het hemd van het lijf vragen over de andere dames.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:42 schreef liefie_ het volgende:
het lijkt me dat iedereen daar zn eigen "regels" voor heeft dus ik kan je niet vertellen of het uit den boze is
Wat zou je ervan vinden als de ander wel met meerdere mensen date?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Thornado het volgende:
Persoonlijk, als ik iemand leuk vind, dan ga ik daar ook helemaal voor. Ik ben niet iemand die date of voost met meerdere tegelijk. Het is niet zo dat ik mijn ogen niet open hou, maar als ik date met iemand dan heeft zij op dat moment ook echt prioriteit.
Als ik merk dat iemand mij serieus leuk vind en als ze dan met anderen date? Dat vind ik echt niet tof...quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:11 schreef the_mind het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als de ander wel met meerdere mensen date?
Schavuit!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:53 schreef the_mind het volgende:
Dat is ook zo. De echte vraag moet eigenlijk zijn: als je met meerdere dames (of heren) date, ben je daar dan eerlijk over als ze ernaar vragen? Die vraag kan ik persoonlijk wel met "ja" beantwoorden. Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe vrouwen dan onwijs nieuwsgierig worden en je bijna het hemd van het lijf vragen over de andere dames.
Is het niet zo, ook al staan er 3 meiden voor je, dat er dan toch eentje net iets meer aandacht trekt dan de andere 2? Als de meiden elkaar kennen, zou ik het je afraden, want de kans dat je je eigen glazen ingooit, is gemiddeld genomen groterquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:55 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ja oke maar wat als je gewoon met stappen oid een paar leuke dames bent tegengekomen waarmee je wel eens wilt daten? Kies je er dan ook maar eentje uit?? Je kunt dan toch met allemaal een keer een date hebben en kijken met wie het het beste klikt en daar evt. een vervolgdate mee hebben..?
Ja nouhou, geen contract maar wel verwachtingen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:38 schreef Frezer het volgende:
Van te voren verwachten dat je gaat zoenenHeb je een contract moeten ondertekenen ofzo,
.
Tja,dat wordt een keuze makenquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als er naar gevraagd wordt, ben ik wel eerlijk. En verder: wat niet weet wat niet deert maar ik doe natuurlijk niet net alsof ik een heel braaf engeltje ben. Vanavond heb ik echt wel een probleem. Afscheidsfeest en ik heb een soort van dubbele afspraak. Per ongeluk 2 mensen uitgenodigd die verwachten dat er gezoend gaat worden vanavond.
Ja, dat klinkt mij ook héél slecht in de oren idd...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:38 schreef Frezer het volgende:
Van te voren verwachten dat je gaat zoenenHeb je een contract moeten ondertekenen ofzo,
.
1 van beiden kan ontzettend goed zoenen. De ander niet. Ze lijken qua karakter best wel op elkaar, we zitten alledrie op 1 golflengte. De 1 is 26, de ander is 35quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Tja,dat wordt een keuze maken![]()
Wie willen we het liefste aan de haak slaan, persoon A of B? En als je niet kunt kiezen, lopen ze allebei weg![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:03 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt mij ook héél slecht in de oren idd...
Of je echt gaat zoenen, en met wie ook, bepaal je toch pas op het laatste moment??
Ik wil niet vervelend doen, maar is Whoopsy mss de matras van het Oosten, en weldra van Brussel??
Sorry Whoopsy, kon het niet laten![]()
Lijkt me dat je dan juist niets te verliezen hebt. Bovendien, neem aan dat je de desbetreffende mannen op de hoogte hebt gesteld van je vertrek? Verwachtingen lijken me daardoor des te meer voor zich spreken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
1 van beiden kan ontzettend goed zoenen. De ander niet. Ze lijken qua karakter best wel op elkaar, we zitten alledrie op 1 golflengte. De 1 is 26, de ander is 35. Die van 35 is wel aantrekkelijker. Het zijn beiden van die relaxte reizigers, zeg maar. Misschien moet ik gewoon helemaal niet zoenen met iemand, schept alleen maar nog meer verwachtingen en ik vertrek over 2 weken al.
Dat bedoel ik dus. Waarom zoenen sowiezo?? En waarom geen seks sowiezo, ook al vind je iemand leuk genoeg?? En waarom mss niet zoenen als je al over twee weken naar Brussel vertrekt?? En waarom dan wel mss iemand anders?? En waarom... nou ja, laat ook maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer ben je een matras als je met enige regelmaat zoent? Nou ja, ik zie het vanavond wel. Misschien zoen ik uiteindelijk met iemand anders.
het weekend is nog niet voorbij natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef QueenR het volgende:
mijn weekend was geheel zonder zoenen(tenzij je de kinderen meerekend)
hoiquote:Op zondag 2 september 2007 10:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het weekend is nog niet voorbij natuurlijk![]()
verwachtingen....tja...als je voor andere mensen gaat denken, ben je sowieso dom bezig...en zelfs als die verwachtingen er ook inderdaad zijn, dan betekent dat natuurlijk niet dat er aan voldaan hoeft te worden...ach, het is een makkelijke uitweg je bezig te houden met wat anderen willen, als je geen flauw idee hebt wat je zelf wil...
Goedemorgen!
oh, was dat wat je probeerde te zeggen?quote:Op zondag 2 september 2007 11:03 schreef QueenR het volgende:
en klopt ja dat was ongeveer wat ik probeerde te zeggen
De illusie van controle....mensen zien de wereld graag zoals het ze het beste uitkomt, en hoe het ze het beste gevoel geeft...helaas heeft dat niet noodzakelijk al te veel met de realiteit te makenquote:Plus dat je ook wel aardig wat dunk hebt (sorry whoops) als je zo over andermans verwachtingen praat zonder dat ze zijn uitgesproken. Of er maar vanuitgaat dat iedere kerel die aardig is je wil, en dan nog niet eens alleen voor sex, (want ja mannen zijn zo) maar ook nog eens dat ze echt verwachtingen/verliefd? zouden worden.
Je moet ook inderdaad in het heden leven. Verwachtingen komen zelden uit en alles komt toch wel op je af zoals het komt. Hopen en verwachten is volkomen zinloos. Je kiest je leven niet; het overkomt je.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:17 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Waarom zoenen sowiezo?? En waarom geen seks sowiezo, ook al vind je iemand leuk genoeg?? En waarom mss niet zoenen als je al over twee weken naar Brussel vertrekt?? En waarom dan wel mss iemand anders?? En waarom... nou ja, laat ook maar![]()
Vooruit, nog eentje dan, waarom kun je de dingen niet gewoon nemen zoals ze op je afkomen? Niet van te voren alles al uitstippelen enzo. Lijkt me veel leuker. Voor mezelf, maar ook bij iemand anders die ik wel 'dig'![]()
-edit-
En nee, ik vind je geen matras![]()
Hoewel ik het wel weer enorm negatief vind, ben ik het wel deels met je eens voor een keerquote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je moet ook inderdaad in het heden leven. Verwachtingen komen zelden uit en alles komt toch wel op je af zoals het komt. Hopen en verwachten is volkomen zinloos. Je kiest je leven niet; het overkomt je.
hmmz...gedeeltelijk waar, maar in de kern toch onjuist...quote:Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Shitonya het volgende:
Je moet ook inderdaad in het heden leven. Verwachtingen komen zelden uit en alles komt toch wel op je af zoals het komt. Hopen en verwachten is volkomen zinloos. Je kiest je leven niet; het overkomt je.
ondanks dat je gelijk hebt ben je me te diepzinnig vandaagquote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Abbadon het volgende:
als iemand zegt geen verwachtingen te hebben, zegt hij of zij in feite negatieve verwachtingen te hebben...het zal wel niks worden, dus 'verwacht ik er niks van'...mensen hebben de neiging hun verwachtingen waar te maken...vicieuze cirkel
geef me maar gewoon gelijk dan...is ook weer goed voor mij dunkquote:Op zondag 2 september 2007 13:15 schreef QueenR het volgende:
ondanks dat je gelijk hebt ben je me te diepzinnig vandaag![]()
Ik ga lekker naar verjaardag!![]()
(en mijn dunk is wel ok gok ik hoor abba, misschien aan lage kant, maar dat liever dan te hoog)
Nee. Geen verwachting is neutraal en niet per se negatief.quote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Abbadon het volgende:
als iemand zegt geen verwachtingen te hebben, zegt hij of zij in feite negatieve verwachtingen te hebben...het zal wel niks worden, dus 'verwacht ik er niks van'...mensen hebben de neiging hun verwachtingen waar te maken...vicieuze cirkel
Keuze gemaakt toen ik hem weer zag. Het was in 1 oogopslag duidelijk en ik hoefde er geen seconde over na te denken toen hij binnen kwam. Gezoend met de interessante man van 35. Hij en mijn familie zijn inmiddels 2 handen op 1 buik, tijdens het ontbijt was het net alsof hij er al jaren over de vloer komt. Mijn zusje ziet zo'n zwager wel zitten, geloof ik. En nou ben ik helemaal in de war want hij is nog veel leuker dan ik dacht. In ieder geval dusdanig leuk dat ik voor mijn vertrek uit wil zoeken of het iets kan worden op zo'n afstand. Morgen zie ik hem weerquote:Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef QueenR het volgende:
kwil ook weer zoenenhahah
Hoe ging het whoops? Keuze gemaakt? geen keuze gemaakt? gezoend? niet gezoend?
Ik moet wel zeggen dat ik me wel kan vinden in DumdaDum's opmerking. Het lijkt wel vaker alsof je dingen erg uitstippeld, of iig je erg bezig houdt met de verwachtingen van anderen. Zou je je niet drukker moeten maken over JOUW verwachtingen? Wil JIJ met een van deze heren zoenen? Of nodigde je ze geheel onschuldig uit met alleen vriendschap in je gedachten. Daar gaat het toch om? Wat jij wil?
Je kan niet in hun hoofden kijken, wie zegt dat ze met je willen zoenen? Etc etc
Wat zij willen maakt toch helemaal niets uit, jij bent wie je bent, en hoeft om "verwachtingen" (al of niet bestaande) niet zomaar met iemand te zoenen, dus ik zie het probleem niet zo heel erg.
(buiten dat je je dus meer op jouw gevoelens zou moeten focussen en niet op die (al dan niet) verwachtingen/gevoelens van een ander.)
en verder: Goedemorgen allemaal!mijn weekend was geheel zonder zoenen
(tenzij je de kinderen meerekend)
quote:Op zondag 2 september 2007 10:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het weekend is nog niet voorbij natuurlijk![]()
verwachtingen....tja...als je voor andere mensen gaat denken, ben je sowieso dom bezig...en zelfs als die verwachtingen er ook inderdaad zijn, dan betekent dat natuurlijk niet dat er aan voldaan hoeft te worden...ach, het is een makkelijke uitweg je bezig te houden met wat anderen willen, als je geen flauw idee hebt wat je zelf wil...
Goedemorgen!
Welkom terugquote:Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zo daar ben ik ook weer eenspff ik sta op het punt om niet meer single te zijn maar ik niet/weet niet hoe
![]()
Haha nou leuke jongen ontmoet.. Kan voor 't eerst met een jongen praten en voel me helemaal op mn gemak bij hem zelfs al bij hem (niet met) hem geslapen.. terwijl ik dat normaal niet zou durven of raar zou vindenquote:Op zondag 2 september 2007 18:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Welkom terugDat vraagt om meer uitleg natuurlijk!
Wat is dan het enge aan een relatie? Je spreekt toch opzich alleen uit dat je voor elkaar kiest en niet zomaar een ander.quote:Op zondag 2 september 2007 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha nou leuke jongen ontmoet.. Kan voor 't eerst met een jongen praten en voel me helemaal op mn gemak bij hem zelfs al bij hem (niet met) hem geslapen.. terwijl ik dat normaal niet zou durven of raar zou vinden
Maar ik vind het heel moeilijk om wat ik voel uit te drukken in worden.. Hij vroeg ook of we nou iets hadden en ik zei van niet. Heb namelijk nog nooit een relatie relatie gehad.. Dat maakt het gelijk weer zo groot en officieel en ik weet helemaal de regels van een relatie of hoe je je moet gedragen binnen een relatie. En ik vind het gewoon eng. Dat dus.
Je kan toch ook niet met andere zoenen en toch geen relatie hebben.. iig zo doe ik 't meestal..quote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is dan het enge aan een relatie? Je spreekt toch opzich alleen uit dat je voor elkaar kiest en niet zomaar een ander.
Tja "If it looks like a cow and moos like a cow...."quote:Op zondag 2 september 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je kan toch ook niet met andere zoenen en toch geen relatie hebben.. iig zo doe ik 't meestal..
Mijn idee.quote:Op maandag 3 september 2007 00:12 schreef Shitonya het volgende:
je kan prima zoenen met mensen als je vrijgezel bent +)
"houden van jezelf maakt de ander overbodig"quote:Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef Shitonya het volgende:
Dat is ook de meest belangrijke persoon op wie je je de rest van je leven moet richten ^^
Welja, ga dr nog nabellen ook. De bal ligt niet bij haar?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef LaZZ_NL het volgende:
Doe ik vanavond ook even..
Pffff.... Verder weinig te doen op het werk hier.. Saaaaii.. Was het maar weekend.. Champcar VIp tickets
Dat is van tijd tot tijd best eenzaam...quote:Op maandag 3 september 2007 12:09 schreef Shitonya het volgende:
Of weinig behoefte hebben aan gezelschap, gesteld zijn op je eigen ruimte, lichte misantropie und so weiter.. maken anderen ook overbodig. Hoe meer je aan jezelf hebt, hoe minder je nodig hebt van een ander.
quote:Op maandag 3 september 2007 07:29 schreef audimechanic het volgende:
Hallo mensen,
Hebben jullie dat ook wel eens? Je staat met je maten in een leuke tent, kroeg oid en je ziet daar een meisje wat je leuk vind. Je kent haar totaal niet, maar jullie kijken elkaar wel regelmatig ff aan...
Maar, aan het einde van het liedje word het allemaal niks..
Hoe pakken jullie dit soort dingen aan? Je kent haar dus helemaal niet, en zult de confrontatie aan moeten (en durven) gaan..
Nou, brand maar los![]()
Oh ja: kijk, ik heb wel een grote mond af en toe, als er oogcontact is ben ik zeker niet te beroerd om op iemand af te stappenquote:
een relatie is toch wel anders.. dan heb je een datum en die vier je elk jaar/maand.. je kent elkaars ouders/familie.. je gaat mee naar oma's.. je hebt spullen bij elkaar liggen en je belt elke avond.. je doet veel dingen samen en naar verjaardagen ga je altijd samen.. het is raar als je alleen uitgaat.. of alleen met jongens afspreekt.quote:Op zondag 2 september 2007 22:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja "If it looks like a cow and moos like a cow...."
Op af lopen voor je jezelf de kans geeft in de zenuwen te schieten. Hoe eerder hoe beter. Plannen werkt toch niet.quote:Op maandag 3 september 2007 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[Hallo mensen,
Hebben jullie dat ook wel eens? Je staat met je maten in een leuke tent, kroeg oid en je ziet daar een meisje wat je leuk vind. Je kent haar totaal niet, maar jullie kijken elkaar wel regelmatig ff aan...
Maar, aan het einde van het liedje word het allemaal niks..
Hoe pakken jullie dit soort dingen aan? Je kent haar dus helemaal niet, en zult de confrontatie aan moeten (en durven) gaan..
Nou, brand maar los ]
Maar jij hebt tieten.quote:Op maandag 3 september 2007 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Oh ja: kijk, ik heb wel een grote mond af en toe, als er oogcontact is ben ik zeker niet te beroerd om op iemand af te stappen. Meestal doe ik dat onder het mom van een geintje. Oftewel: drankje achterover slaan, rug recht en gaan met die banaan. Meestal volstaat 'ik vind je mooi', 'hoe heet je' of zoiets wel.
ik krijg echt t idee (maar misschien zijn dat alleen fokkersquote:
Je kunt ook beveiligers samen gaan begekken, heeft in het verleden ook wel gewerkt.quote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef oddman het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten.
De meeste mannen niet.
als dat is hoe jij relaties hebt dan hoef ik iig geen verkering met jouquote:Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
een relatie is toch wel anders.. dan heb je een datum en die vier je elk jaar/maand.. je kent elkaars ouders/familie.. je gaat mee naar oma's.. je hebt spullen bij elkaar liggen en je belt elke avond.. je doet veel dingen samen en naar verjaardagen ga je altijd samen.. het is raar als je alleen uitgaat.. of alleen met jongens afspreekt.
Die 2 zijn zo fout.quote:Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef oddman het volgende:
"Al iets interessants geobserveerd?" (als ze bijvoorbeeld de hele avond naar de dansvloer staat te kijken ipv zelf te dansen)
"Geef mij eens vrouwelijk modeadvies. Dat meisje daar, met die witte broek en zwarte string, kán dat?"
bij mij zouden ze alle 4 niet werken of je moet onwijs lekker zijnquote:
Jij bent wel een heel moeilijke zeg, bij mij werken die andere 2 heel misschien nogquote:Op maandag 3 september 2007 19:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij mij zouden ze alle 4 niet werken of je moet onwijs lekker zijn
ik denk dat ze alleen maar tegen je werken die 4
quote:Op maandag 3 september 2007 19:04 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel moeilijke zeg, bij mij werken die andere 2 heel misschien nog
Beter dan makkelijkquote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:beetje moeilijk ben ik misschien wel ja haha
Da's wel zo eerlijk, niet iedereen heeft een goede eerste indruk denk ik. Ik vraag me af of je daar iets aan kunt doen of dat je dan gewoon iets mist ofzo.quote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
maar aan de andere kant.... ik ben dan wel weer zo dat als ik je niet zo super leuk vond in t begin maar je bent super orrigineel dan wil ik best een date overwegen!
hm ja maar hoe is het danquote:Op maandag 3 september 2007 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als dat is hoe jij relaties hebt dan hoef ik iig geen verkering met jou
er zijn meer vormen van een relatie hebben hoor
hoe is wat?quote:Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hm ja maar hoe is het dan![]()
De enige goede manier. Laat die foute openingszinnen toch in hemelsnaam achterwege.quote:
Zinloos zonder bijbehorend gevoel. en aangezien gevoel vrijwel onmogelijk is aan te wakkeren blijf ik maar heerlijk door klagen zoals elke vrijgezel met vlagen van eenzaamheid of ergernisquote:Op maandag 3 september 2007 12:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is van tijd tot tijd best eenzaam...![]()
Een knuffel, een lach, een zoen, zijn toch ook dingen die er toe doen?
ik beweer niet dat er maar een manier is (dus een "echte") om een relatie te hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een "echte" relatie.. maar laat maar ik ben gewoon te moeilijk
en hebben ze dat wel werkt het niet echt positiefquote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef oddman het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten.
De meeste mannen niet.
Niks zeggen en mij gewoon een biertje brengen als mijn huidige op is werkt ook perfect hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De enige goede manier. Laat die foute openingszinnen toch in hemelsnaam achterwege.
Verder spreek ik heel weinig tot geen vrouwen aan in de kroeg. Heb je enig idee hoe hoog die defensiemechanismen zijn door alle dronken, brallende lui die al een poginkje gewaagd hebben?Daarnaast werken die vriendinnen waarmee ze is een enorme sociale controle op haar uit.
Ochgerrem, die jongens hebben zich eerst uitgebreid moed ingedronken, en dan dat....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Lips het volgende:
Mooi om te aanschouwen, heb me kostelijk vermaakt![]()
Ja dat moed indrinken is het probleem. Durven ze je eindelijk aan te spreken, komt er geen nuchter (dus zinnig) woord meer uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ochgerrem, die jongens hebben zich eerst uitgebreid moed ingedronken, en dan dat....
Maargoed als "we" wat dat betreft op vrouwen moesten wachten zou het menselijk ras al lang uitgestorven zijn,.
Dat is idd een probleem. Maar aan de andere kant valt de afwijzing dan ook minder zwaar, en jullie hebben je vermaak!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:30 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja dat moed indrinken is het probleem. Durven ze je eindelijk aan te spreken, komt er geen nuchter (dus zinnig) woord meer uit
En dat terwijl vrouwen in een relatie nooit genoeg aandacht kunnen krijgen, als ik sommige topics mag geloven, moeilijk, moeilijk.quote:Vrouwen blijven lastig volk. Als we te veel aandacht krijgen is het niet goed, maar te weinig ook niet... Moet zeggen dat 'net niet genoeg aandacht' denk ik het beste werkt. Vrouwen staan bekend om 'playing hard to get' terwijl diezelfde vrouw waarschijnlijk het makkelijkste te krijgen is als die man hetzelfde spelletje speelt. Een man die veel te dronken tegen je aan komt plakken (en vervolgens niet weg gaat) is alleen maar vervelend. Een man die een kort praatje komt maken om vervolgens met z'n vrienden 3 meter verderop te gaan staan is voor mij al meteen interessanter.
De tip van vandaag is denk ik dus doseren
Ik ben er sinds kort achter dat je als man gewoon moet gaan dansen als je vrouwen wilt leren kennen. Heb afgelopen zomer een korte cursus Salsadansen gedaan en daar is nogal een overschot aan vrouwen. Dus als je als man een beetje ritmisch kan bewegen (quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is idd een probleem. Maar aan de andere kant valt de afwijzing dan ook minder zwaar, en jullie hebben je vermaak!
[..]
En dat terwijl vrouwen in een relatie nooit genoeg aandacht kunnen krijgen, als ik sommige topics mag geloven, moeilijk, moeilijk.
Maargoed, er zijn genoeg andere meer relaxte manieren om individuen van de andere sekse te leren kennen waar gelikte openingszinnen en hard-to-get spelletjes niet persé noodzakelijk zijn. Sowieso denk ik dat je stapavondje een stuk gezelliger is als je er niet te veel mee bezig bent.
Grinnik..."mompelt iets over dat mensen altijd op zoek zijn naar iets beters.."quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:44 schreef LaZZ_NL het volgende:
Hopelijk hebben jullie de popcorn nog staan..
Belt ze gister op, ja kheb op vakantie toch iemand beter leren kennen bla bla..
Had al minder contact en eigenlijk maakt het me verder ook niet zo heel veel uitMaar kunnen jullie weer even lachen
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:44 schreef LaZZ_NL het volgende:
Hopelijk hebben jullie de popcorn nog staan..
Belt ze gister op, ja kheb op vakantie toch iemand beter leren kennen bla bla..
Had al minder contact en eigenlijk maakt het me verder ook niet zo heel veel uitMaar kunnen jullie weer even lachen
![]()
op Fok!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date![]()
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.![]()
als je een nestje gevonden hebt post het hier even! want ik wil ook wel een leuke date!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Achja, dan mag je tenminste wel in dit topic blijven posten
De dude is meteen 10 jaar ouder... Achja... Is maar net wat je een verbetering noemtquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:25 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Grinnik..."mompelt iets over dat mensen altijd op zoek zijn naar iets beters.."![]()
leuk datequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je een nestje gevonden hebt post het hier even! want ik wil ook wel een leuke date!
Niets veel eisendquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef liefie_ het volgende:
wat veel eisend
ik neem genoegen met een leuke date
no worries...komt wel weer terug...quote:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik werd afgekeurd door de vriendinnen van een meisje dat nota bene op mij was afgestapt. 'Kom, we gaan nu dansen'...en weg waren ze.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dat over die vriendinnen is zeker waarBen afgelopen weekend voor het eerst in eeuwen met een groep meiden op stap geweest (ipv met mijn mannelijke stapmaatje) en de controle is zeker wel hoog. Zodra er 1 wordt aangesproken wordt meteen via oogcontact gecheckt of dat de dame in kwestie wel gediend is van het contact. Zoniet wordt de vriendelijke (doch vaak dronken) man heel soepel de groep uitgewerkt
![]()
Mooi om te aanschouwen, heb me kostelijk vermaakt![]()
Dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niets veel eisend![]()
Leuke dates zijn zo teleurstellend, heb je leuke tijd enzo komt er een date #2 enz enz..
Begin je beetjete voelen uiteindelijk vaak
![]()
Nee been there done that![]()
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
no worries...komt wel weer terug...![]()
helleu you!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.
natuurlijk ben ik blij voor je dat je verliefd bent...dat staat volstrekt los van die opmerking...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.
Ik ben een leuke datequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
Op dinsdag ja?? Was vorige week op woensdag in de stad en er was niks te doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:38 schreef LaZZ_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanavond even een nieuwe date zoeken... Nieuwe lading studenten in de stad dus lopen vast genoeg dames rond..![]()
quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef SuperMocio het volgende:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik werd afgekeurd door de vriendinnen van een meisje dat nota bene op mij was afgestapt. 'Kom, we gaan nu dansen'...en weg waren ze.![]()
Dan nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Shitonya het volgende:
Leuke dates bestaan niet
Plankgas genietenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef JonKeL het volgende:
Iemand nog tips voor iemand die na 4 jaar weer vrijgezel geworden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Hoe moeilijk kan leuk zijn?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Shitonya het volgende:
Oké oké bestaat wel..als je een héél simpele definitie geeft aan het woord "leuk"
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Plankgas genietenDat moet ik inderdaad doen, in het weekend lukt het wel. Maar doordeweeks moet ik nog effe wat vinden om van te genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*cliche-alert*quote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad doen, in het weekend lukt het wel. Maar doordeweeks moet ik nog effe wat vinden om van te genieten
Ej Princessa! Hoest nu met jou? Ik las ergens heel snel dat je iemand bent tegengekomen? Al een weg gevonden? En Queenie, hoest met jou "bloemenman?". Heeft de twijfel al plaats gemaakt voor iets leuks?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja okee dat is waar
sorry
Op woensdag inderdaad nier maar op dinsdag is er genoeg te doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef Lips het volgende:
Op dinsdag ja?? Was vorige week op woensdag in de stad en er was niks te doen
[..]
ik denk dat dat gewoon verschilt per persoonquote:Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef freud het volgende:
* freud komt ook weer eens om de hoek kijken...
Wat wel grappig is, is dat ik soms lees dat singles niet vaak koken en door de weeks weinig te doen hebben, maar op een of andere manier heb ik daar weinig last van. Sterker nog, zit soms hard te denken welke dingen ik zou moeten schrappen als ik weer een vriendin heb
.
Dan ben ik geen standaard singlequote:Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef freud het volgende:
* freud komt ook weer eens om de hoek kijken...
Wat wel grappig is, is dat ik soms lees dat singles niet vaak koken en door de weeks weinig te doen hebben, maar op een of andere manier heb ik daar weinig last van. Sterker nog, zit soms hard te denken welke dingen ik zou moeten schrappen als ik weer een vriendin heb
.
Perfect! Er zijn zoveel dingen om te doen terwijl je jong en vrij bentquote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan ben ik geen standaard single
Ik kook juist bijna iedere dag (tenzij ik bij m'n ouders, vrienden of in een restaurant eet). Gemiddeld heb ik 1 a 2 avonden in de week voor mezelf en de rest van de tijd zit volgepland. Ik had 't er toevallig vorige week met een vriendin over dat ik gewoon geen tijd heb voor een relatie
Tuurlijk ga je je aanpassen op het moment dat je een relatie hebt en mijn planning is niet vol met 'vaste' dingen. Maar om de tijd te doden hoef ik het niet te doen!
Nu mag ik naar een vriendinnetje koffie drinken, naar de Ikea, samen iets eten en dan salsa dansen(en zo is ook de woensdag weer gevuld
)
Oh, natuurlijk hangt het ook af van je als persoon. Maar ik moet zeggen dat ik gezonder eet/leef en actiever ben dan toen ik een relatie hadquote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat dat gewoon verschilt per persoon
je hebt van die mensen die graag niks doen of zo (ook als ze verkering hebben) en graag op de bank crashen met een magnetron maaltijd en een filmpje
maar je hebt ook van die mensen die ontzettend veel vrienden/kennisen hebben en bij clubs zitten en commisies en weet ik t allemaal (en die zullen dat ook nog wel doen als ze verkering hebben)
denk ik dan
Ik sport 3x in de week met drukke hobby, vult ook aardigquote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef Lips het volgende:
Dan ben ik geen standaard single
Ik kook juist bijna iedere dag (tenzij ik bij m'n ouders, vrienden of in een restaurant eet). Gemiddeld heb ik 1 a 2 avonden in de week voor mezelf en de rest van de tijd zit volgepland. Ik had 't er toevallig vorige week met een vriendin over dat ik gewoon geen tijd heb voor een relatie
Tuurlijk ga je je aanpassen op het moment dat je een relatie hebt en mijn planning is niet vol met 'vaste' dingen. Maar om de tijd te doden hoef ik het niet te doen!
Nu mag ik naar een vriendinnetje koffie drinken, naar de Ikea, samen iets eten en dan salsa dansen(en zo is ook de woensdag weer gevuld
)
Mja, was ook omdat er dan iemand is die zegt "aaah joh, we doen het een keertje makkelijk". Ik kan mezelf verrassend goed aan een gezond patroon houden, wat ik echt niet verwacht had! Voor wat betreft dat sporten heb je wel gelijk (alleen was het geen bank/bed helaas)!!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Shitonya het volgende:
Natuurlijk, een relatie brengt altijd wat extra kilo's op, omdat je vaker uit eten gaat / wat vaker elkaar verwent met ijs/chocola/etc, omdat je af en toe liever een hele dag met elkaar in bed ligt in plaats dat je gaat sporten und so weiter.
Op FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
Als het geen bank/bed was, wat was het dan? Een spijkerbed?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, was ook omdat er dan iemand is die zegt "aaah joh, we doen het een keertje makkelijk". Ik kan mezelf verrassend goed aan een gezond patroon houden, wat ik echt niet verwacht had! Voor wat betreft dat sporten heb je wel gelijk (alleen was het geen bank/bed helaas)!!
Niet, gezeur als ik veel weg wasquote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als het geen bank/bed was, wat was het dan? Een spijkerbed?
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:48 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wel trouwens echt ff een single-dip
(lees = aandacht te kort)
Dan ben je iig van je Single's dip afquote:Op donderdag 6 september 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
danku
ik ga zaterdag maar stappen....
ff een nieuw shirtje kopen morgen of zaterdag of zo
HAHAHAHAquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef liefie_ het volgende:
nu op mtv: can't get a date [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Nexie het volgende:
Perfect! Er zijn zoveel dingen om te doen terwijl je jong en vrij bentKunnen we jou niet als groot voorbeeld in de eerste post van volgende topics proppen?
Salsa dansen ook met vriendin?!
Ik denk dat je wel beter kan dan datquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef liefie_ het volgende:
nu op mtv: can't get a date [afbeelding]
Gefeli!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik neem bij deze officieel afscheid van dit topic.. het ga jullie goed
ken hetquote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef liefie_ het volgende:
ja idd...
ik voel me gewoon ff onaantrekkelijk vandaag (wat ik vast ook ben in mn slobbertrui en mn suffe haar) en het weer helpt niet
dus ik moet gewoon iets nieuws kopen waarin ik me wel sexy voel, stappen, een drankje aangeboden krijgen, lekker dansen met vriendinnen en dan is het weer goed....
het heeft ook weinig met het single zijn te maken geloof ik.... maar je hebt soms van die dagen dat je je gewoon een beetje middelmatig voelt of zo.... vooral met van dat miezer regen gebeuren bah
uhm.. ik heb op zich niet echt iemand.. denk ik..quote:Op woensdag 5 september 2007 01:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej Princessa! Hoest nu met jou? Ik las ergens heel snel dat je iemand bent tegengekomen? Al een weg gevonden? .
hoiquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm.. ik heb op zich niet echt iemand.. denk ik..
is dat dan je eigen gevoel wat het ingewikkeld maakt? vind je hem nou leuk, of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij doet stom.. of
ik trek me alles opeens erg aan.. denk ik
Jemig wat is er met je aan de hand ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je mag wel mijn vriendje zijn!
Nou je komt een beetje over als "aangeschoten wild"quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha wat dan?
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:17 schreef liefie_ het volgende:
maar Q als jij geen single meer zou zijn, zou de wereld op lichtelijk op zn kop staan
jij bent ook singlequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:11 schreef Shitonya het volgende:
Het bevestigen maakt het nog treuriger..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik wil een vrouwmensch in mijn leven
*zwaait*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij bent vast te jong !!
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik wil een vrouwmensch in mijn leven
Check. Daarom woon ik nu in Utrecht. Maar vrouwmenselijk gezien gaat het nog niet veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Check.. Ik dacht je al ergens van te herkennenquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Daarom woon ik nu in Utrecht. Maar vrouwmenselijk gezien gaat het nog niet veel beter.
Ik had het niet over mijzelf en ik heb weinig problemen wat betreft het single zijn. En maak alsjeblieft niet meer zulke adembenemende spelfouten als "die meisje".quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
jij bent ook singleikke nier meer, want ik heb die meisje van die trein
![]()
![]()
Een hond is leukerquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grr... jongens.. je kan beter kippen houden. of zo![]()
Ja maar sommige mensen werken me nu eenmaal snel op de zenuwenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:33 schreef liefie_ het volgende:
shitonya wat ben je toch weer onaardig en je pessimistische zelf
ot: ik denk dat ik maar naar enschede moet verhuizen
Vrouwen zijn een schaars goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar is er een mannen overshot
en ik ga vanavond de man van mn leven ontmoeten heb ik bedacht
maw: ik ga op stap
Wel!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:13 schreef liefie_ het volgende:
naja dan kan ik er tenminste 1 vangen
dat lukt me hier blijkbaar niet he
dan niet zeuren al zeg ik t zelfquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:54 schreef Uiruru het volgende:
Zucht.... geen zin meer in single zijn maar in principe ben ik gewoon te lam om er zelf iets aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |