abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 13:07:14 #151
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52888236
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Shitonya het volgende:

Je moet ook inderdaad in het heden leven. Verwachtingen komen zelden uit en alles komt toch wel op je af zoals het komt. Hopen en verwachten is volkomen zinloos. Je kiest je leven niet; het overkomt je.
hmmz...gedeeltelijk waar, maar in de kern toch onjuist...

het leven overkomt je voor een groot deel, maar voor een deel geef je het ook zelf vorm met de keuzes die je maakt en de dingen die je doet of laat...hoop en verwachting geeft een structuur aan die keuzes...zonder verwachting is de kans op teleurstelling inderdaad klein, maar de kans op meer dan alleen een neutraal, grijs en veilig leven ook....het is het risico dat je neemt als je jezelf verantwoordelijk maakt voor dat deel van je leven waar je daadwerkelijk verantwoordelijkheid voor kan nemen; je eigen gedrag...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 2 september 2007 @ 13:11:21 #152
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52888339
als iemand zegt geen verwachtingen te hebben, zegt hij of zij in feite negatieve verwachtingen te hebben...het zal wel niks worden, dus 'verwacht ik er niks van'...mensen hebben de neiging hun verwachtingen waar te maken...vicieuze cirkel
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 2 september 2007 @ 13:15:17 #153
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52888439
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Abbadon het volgende:
als iemand zegt geen verwachtingen te hebben, zegt hij of zij in feite negatieve verwachtingen te hebben...het zal wel niks worden, dus 'verwacht ik er niks van'...mensen hebben de neiging hun verwachtingen waar te maken...vicieuze cirkel
ondanks dat je gelijk hebt ben je me te diepzinnig vandaag

Ik ga lekker naar verjaardag!

(en mijn dunk is wel ok gok ik hoor abba, misschien aan lage kant, maar dat liever dan te hoog)
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 2 september 2007 @ 13:18:06 #154
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52888492
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:15 schreef QueenR het volgende:

ondanks dat je gelijk hebt ben je me te diepzinnig vandaag

Ik ga lekker naar verjaardag!

(en mijn dunk is wel ok gok ik hoor abba, misschien aan lage kant, maar dat liever dan te hoog)
geef me maar gewoon gelijk dan...is ook weer goed voor mij dunk

en je dunk is zeker niet te laag hoor...althans, dat is niet de indruk die ik heb...maar er is wel ruimte voor groei

have fun
pi_52894446
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:32 schreef Garisson72 het volgende:
vanuit Philadelphia!

JALOERS!
  zondag 2 september 2007 @ 17:10:23 #156
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52894549
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef Abbadon het volgende:
Nee. Geen verwachting is neutraal en niet per se negatief.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52894658
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef QueenR het volgende:
kwil ook weer zoenen hahah
Hoe ging het whoops? Keuze gemaakt? geen keuze gemaakt? gezoend? niet gezoend?

Ik moet wel zeggen dat ik me wel kan vinden in DumdaDum's opmerking. Het lijkt wel vaker alsof je dingen erg uitstippeld, of iig je erg bezig houdt met de verwachtingen van anderen. Zou je je niet drukker moeten maken over JOUW verwachtingen? Wil JIJ met een van deze heren zoenen? Of nodigde je ze geheel onschuldig uit met alleen vriendschap in je gedachten. Daar gaat het toch om? Wat jij wil?
Je kan niet in hun hoofden kijken, wie zegt dat ze met je willen zoenen? Etc etc
Wat zij willen maakt toch helemaal niets uit, jij bent wie je bent, en hoeft om "verwachtingen" (al of niet bestaande) niet zomaar met iemand te zoenen, dus ik zie het probleem niet zo heel erg.
(buiten dat je je dus meer op jouw gevoelens zou moeten focussen en niet op die (al dan niet) verwachtingen/gevoelens van een ander.)

en verder: Goedemorgen allemaal! mijn weekend was geheel zonder zoenen (tenzij je de kinderen meerekend)
Keuze gemaakt toen ik hem weer zag. Het was in 1 oogopslag duidelijk en ik hoefde er geen seconde over na te denken toen hij binnen kwam. Gezoend met de interessante man van 35. Hij en mijn familie zijn inmiddels 2 handen op 1 buik, tijdens het ontbijt was het net alsof hij er al jaren over de vloer komt. Mijn zusje ziet zo'n zwager wel zitten, geloof ik. En nou ben ik helemaal in de war want hij is nog veel leuker dan ik dacht. In ieder geval dusdanig leuk dat ik voor mijn vertrek uit wil zoeken of het iets kan worden op zo'n afstand. Morgen zie ik hem weer . Bah, helemaal zenuwachtig als ik daaraan denk.
pi_52894824
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het weekend is nog niet voorbij natuurlijk

verwachtingen....tja...als je voor andere mensen gaat denken, ben je sowieso dom bezig...en zelfs als die verwachtingen er ook inderdaad zijn, dan betekent dat natuurlijk niet dat er aan voldaan hoeft te worden...ach, het is een makkelijke uitweg je bezig te houden met wat anderen willen, als je geen flauw idee hebt wat je zelf wil...

Goedemorgen!

Ik denk nooit voor anderen. Soms vragen mensen op de man af of ze je dan wel mogen zoenen. Trouwens: ik weet wat ik het liefste zou willen. Nog een paar maanden vrijgezellig, Brussel helemaal alleen ontdekken, veel vrienden maken en dan iemand tegenkomen zoals hij. Iemand die een beetje in de buurt woont, wel te verstaan. Na de studie lekker samenwonen, carriére maken en dan op mijn 55ste stoppen met werken en genieten en reizen met iemand zoals hij.
pi_52895411
zo daar ben ik ook weer eens pff ik sta op het punt om niet meer single te zijn maar ik niet/weet niet hoe
  zondag 2 september 2007 @ 18:04:23 #160
101353 mrbox
Miep miep
pi_52895667
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zo daar ben ik ook weer eens pff ik sta op het punt om niet meer single te zijn maar ik niet/weet niet hoe
Welkom terug Dat vraagt om meer uitleg natuurlijk!
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_52895783
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:04 schreef mrbox het volgende:

[..]

Welkom terug Dat vraagt om meer uitleg natuurlijk!
Haha nou leuke jongen ontmoet.. Kan voor 't eerst met een jongen praten en voel me helemaal op mn gemak bij hem zelfs al bij hem (niet met) hem geslapen.. terwijl ik dat normaal niet zou durven of raar zou vinden
Maar ik vind het heel moeilijk om wat ik voel uit te drukken in worden.. Hij vroeg ook of we nou iets hadden en ik zei van niet. Heb namelijk nog nooit een relatie relatie gehad.. Dat maakt het gelijk weer zo groot en officieel en ik weet helemaal de regels van een relatie of hoe je je moet gedragen binnen een relatie. En ik vind het gewoon eng. Dat dus.
  zondag 2 september 2007 @ 18:28:14 #162
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52896180
Ahhw je eerste toekomstige vriendje..koetie koetie koetie..
En er zijn niet echt "regels". Gewoon erop duiken, hopla
pi_52896213
haha ik heb wel 200 scharrels gehad
maar geen vriendjes
(die van toen ik 14 was tel ik niet echt mee..)

halp
  zondag 2 september 2007 @ 18:53:53 #164
101353 mrbox
Miep miep
pi_52896833
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha nou leuke jongen ontmoet.. Kan voor 't eerst met een jongen praten en voel me helemaal op mn gemak bij hem zelfs al bij hem (niet met) hem geslapen.. terwijl ik dat normaal niet zou durven of raar zou vinden
Maar ik vind het heel moeilijk om wat ik voel uit te drukken in worden.. Hij vroeg ook of we nou iets hadden en ik zei van niet. Heb namelijk nog nooit een relatie relatie gehad.. Dat maakt het gelijk weer zo groot en officieel en ik weet helemaal de regels van een relatie of hoe je je moet gedragen binnen een relatie. En ik vind het gewoon eng. Dat dus.
Wat is dan het enge aan een relatie? Je spreekt toch opzich alleen uit dat je voor elkaar kiest en niet zomaar een ander.
  zondag 2 september 2007 @ 19:20:07 #165
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52897405
mja mijn leven tot nu toe bestaat ook uit tig scharrels en één ex...geweldig
pi_52897551
Pff.. alweer 2 jaar single, alleen afgelopen dinsdag is er flink wat gebeurd op een 'date'. Ik vind haar leuk, zij mij ook, alleen ik krijg dat gevoel niet dat ze mij ook leuk vind.

Waarom is liefde niet gewoon makkelijk..
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
  zondag 2 september 2007 @ 19:29:50 #167
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52897619
Ik vind haar leuk, zij mij ook, alleen ik krijg dat gevoel niet dat ze mij ook leuk vind.

-- ik vind haar leuk, zij mij ook..en daarna zeg je weer dat je niet het gevoel hebt dat ze jou leuk vindt.. logisch?
pi_52898504
quote:
Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef mrbox het volgende:

[..]

Wat is dan het enge aan een relatie? Je spreekt toch opzich alleen uit dat je voor elkaar kiest en niet zomaar een ander.
Je kan toch ook niet met andere zoenen en toch geen relatie hebben.. iig zo doe ik 't meestal..
  zondag 2 september 2007 @ 22:38:54 #169
101353 mrbox
Miep miep
pi_52903669
quote:
Op zondag 2 september 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je kan toch ook niet met andere zoenen en toch geen relatie hebben.. iig zo doe ik 't meestal..
Tja "If it looks like a cow and moos like a cow...."
  maandag 3 september 2007 @ 00:12:13 #170
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52906169
je kan prima zoenen met mensen als je vrijgezel bent +)
pi_52906756
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:12 schreef Shitonya het volgende:
je kan prima zoenen met mensen als je vrijgezel bent +)
Mijn idee.
pi_52907079
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:38 schreef dawg het volgende:

[..]

Mijn idee.
I totally agree.
  maandag 3 september 2007 @ 11:39:11 #173
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52912838
Goedemaandagmorgen!!!
Lekker weekend gehad met een paar andere singles, heerlijk op stap geweest 2 dagen
Over dat meerdere lijntjes uitgooien. Zolang ik iemand niet helemaal zo geweldig vind dat ik er voor wil gaan richt ik me niet enkel op 1 persoon.
Op het moment richt ik me wel enkel op 1 persoon, ikzelf
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 3 september 2007 @ 11:43:54 #174
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52912920
Dat is ook de meest belangrijke persoon op wie je je de rest van je leven moet richten ^^
pi_52913123
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef Shitonya het volgende:
Dat is ook de meest belangrijke persoon op wie je je de rest van je leven moet richten ^^
"houden van jezelf maakt de ander overbodig"
- H.J.

(even een gevoel van genoegen dat ik even niet kon onderdrukken)
You're never fully dressed until you wear a smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')