abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52848939
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef the_mind het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar in dezelfde periode daten met meerdere vrouwen, is dat ook uit den boze? Zolang er geen seks bij komt kijken (= toch een soort van verwachtingen scheppen), dan lijkt me er niets verkeerds aan.
het lijkt me dat iedereen daar zn eigen "regels" voor heeft dus ik kan je niet vertellen of het uit den boze is
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52849256
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:42 schreef liefie_ het volgende:

het lijkt me dat iedereen daar zn eigen "regels" voor heeft dus ik kan je niet vertellen of het uit den boze is
Dat is ook zo. De echte vraag moet eigenlijk zijn: als je met meerdere dames (of heren) date, ben je daar dan eerlijk over als ze ernaar vragen? Die vraag kan ik persoonlijk wel met "ja" beantwoorden. Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe vrouwen dan onwijs nieuwsgierig worden en je bijna het hemd van het lijf vragen over de andere dames.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:26:13 #128
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52850159
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Of niet.
Mja...of niet..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:09:41 #129
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_52859405
Persoonlijk, als ik iemand leuk vind, dan ga ik daar ook helemaal voor. Ik ben niet iemand die date of voost met meerdere tegelijk. Het is niet zo dat ik mijn ogen niet open hou, maar als ik date met iemand dan heeft zij op dat moment ook echt prioriteit.
pi_52862197
Ja oke maar wat als je gewoon met stappen oid een paar leuke dames bent tegengekomen waarmee je wel eens wilt daten? Kies je er dan ook maar eentje uit?? Je kunt dan toch met allemaal een keer een date hebben en kijken met wie het het beste klikt en daar evt. een vervolgdate mee hebben..?
pi_52862701
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Thornado het volgende:
Persoonlijk, als ik iemand leuk vind, dan ga ik daar ook helemaal voor. Ik ben niet iemand die date of voost met meerdere tegelijk. Het is niet zo dat ik mijn ogen niet open hou, maar als ik date met iemand dan heeft zij op dat moment ook echt prioriteit.
Wat zou je ervan vinden als de ander wel met meerdere mensen date?
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:37:58 #132
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_52862974
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:11 schreef the_mind het volgende:

[..]

Wat zou je ervan vinden als de ander wel met meerdere mensen date?
Als ik merk dat iemand mij serieus leuk vind en als ze dan met anderen date? Dat vind ik echt niet tof...
pi_52862975
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:53 schreef the_mind het volgende:
Dat is ook zo. De echte vraag moet eigenlijk zijn: als je met meerdere dames (of heren) date, ben je daar dan eerlijk over als ze ernaar vragen? Die vraag kan ik persoonlijk wel met "ja" beantwoorden. Ik vind het juist wel leuk om te zien hoe vrouwen dan onwijs nieuwsgierig worden en je bijna het hemd van het lijf vragen over de andere dames.
Schavuit!
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 08:55 schreef LaZZ_NL het volgende:
Ja oke maar wat als je gewoon met stappen oid een paar leuke dames bent tegengekomen waarmee je wel eens wilt daten? Kies je er dan ook maar eentje uit?? Je kunt dan toch met allemaal een keer een date hebben en kijken met wie het het beste klikt en daar evt. een vervolgdate mee hebben..?
Is het niet zo, ook al staan er 3 meiden voor je, dat er dan toch eentje net iets meer aandacht trekt dan de andere 2? Als de meiden elkaar kennen, zou ik het je afraden, want de kans dat je je eigen glazen ingooit, is gemiddeld genomen groter

Laat ik het anders zeggen: als ik iemand leuk vind, en ik weet dat er ook een andere vrouw in het spel is, zeg ik 9 van de 10 keer: "thanks, but no thanks ". Tenzij meneer er echt veel moeite voor gaat doen om zich toch nog voor me te winnen. Dan heb ik het uiteraard niet over een standaard trucje uit zijn assortiment, nee dan wil ik ook zien dat hij meer voor me uit de kast trekt. En dan is het puur genieten
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52864629
Als er naar gevraagd wordt, ben ik wel eerlijk. En verder: wat niet weet wat niet deert maar ik doe natuurlijk niet net alsof ik een heel braaf engeltje ben. Vanavond heb ik echt wel een probleem. Afscheidsfeest en ik heb een soort van dubbele afspraak. Per ongeluk 2 mensen uitgenodigd die verwachten dat er gezoend gaat worden vanavond .
pi_52864991
Van te voren verwachten dat je gaat zoenen Heb je een contract moeten ondertekenen ofzo, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_52865326
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:38 schreef Frezer het volgende:
Van te voren verwachten dat je gaat zoenen Heb je een contract moeten ondertekenen ofzo, .
Ja nouhou, geen contract maar wel verwachtingen.
pi_52865355
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als er naar gevraagd wordt, ben ik wel eerlijk. En verder: wat niet weet wat niet deert maar ik doe natuurlijk niet net alsof ik een heel braaf engeltje ben. Vanavond heb ik echt wel een probleem. Afscheidsfeest en ik heb een soort van dubbele afspraak. Per ongeluk 2 mensen uitgenodigd die verwachten dat er gezoend gaat worden vanavond .
Tja,dat wordt een keuze maken
Wie willen we het liefste aan de haak slaan, persoon A of B? En als je niet kunt kiezen, lopen ze allebei weg
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:03:33 #138
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_52865527
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:38 schreef Frezer het volgende:
Ja, dat klinkt mij ook héél slecht in de oren idd...
Of je echt gaat zoenen, en met wie ook, bepaal je toch pas op het laatste moment??

Ik wil niet vervelend doen, maar is Whoopsy mss de matras van het Oosten, en weldra van Brussel??
Sorry Whoopsy, kon het niet laten
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_52865587
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:55 schreef MNR het volgende:

[..]

Tja,dat wordt een keuze maken
Wie willen we het liefste aan de haak slaan, persoon A of B? En als je niet kunt kiezen, lopen ze allebei weg
1 van beiden kan ontzettend goed zoenen. De ander niet. Ze lijken qua karakter best wel op elkaar, we zitten alledrie op 1 golflengte. De 1 is 26, de ander is 35 . Die van 35 is wel aantrekkelijker. Het zijn beiden van die relaxte reizigers, zeg maar. Misschien moet ik gewoon helemaal niet zoenen met iemand, schept alleen maar nog meer verwachtingen en ik vertrek over 2 weken al.
pi_52865614
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:03 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt mij ook héél slecht in de oren idd...
Of je echt gaat zoenen, en met wie ook, bepaal je toch pas op het laatste moment??

Ik wil niet vervelend doen, maar is Whoopsy mss de matras van het Oosten, en weldra van Brussel??
Sorry Whoopsy, kon het niet laten

Sinds wanneer ben je een matras als je met enige regelmaat zoent? Nou ja, ik zie het vanavond wel. Misschien zoen ik uiteindelijk met iemand anders .
pi_52865687
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
1 van beiden kan ontzettend goed zoenen. De ander niet. Ze lijken qua karakter best wel op elkaar, we zitten alledrie op 1 golflengte. De 1 is 26, de ander is 35 . Die van 35 is wel aantrekkelijker. Het zijn beiden van die relaxte reizigers, zeg maar. Misschien moet ik gewoon helemaal niet zoenen met iemand, schept alleen maar nog meer verwachtingen en ik vertrek over 2 weken al.
Lijkt me dat je dan juist niets te verliezen hebt. Bovendien, neem aan dat je de desbetreffende mannen op de hoogte hebt gesteld van je vertrek? Verwachtingen lijken me daardoor des te meer voor zich spreken.

Wat houd je tegen?
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:17:54 #142
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_52865797
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je een matras als je met enige regelmaat zoent? Nou ja, ik zie het vanavond wel. Misschien zoen ik uiteindelijk met iemand anders .
Dat bedoel ik dus. Waarom zoenen sowiezo?? En waarom geen seks sowiezo, ook al vind je iemand leuk genoeg?? En waarom mss niet zoenen als je al over twee weken naar Brussel vertrekt?? En waarom dan wel mss iemand anders?? En waarom... nou ja, laat ook maar

Vooruit, nog eentje dan, waarom kun je de dingen niet gewoon nemen zoals ze op je afkomen? Niet van te voren alles al uitstippelen enzo. Lijkt me veel leuker. Voor mezelf, maar ook bij iemand anders die ik wel 'dig'

-edit-
En nee, ik vind je geen matras
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_52875928
nog single, geen nieuwe dingen gebeurd, geen voorutizichten
  zondag 2 september 2007 @ 00:32:56 #144
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52880968
vanuit Philadelphia!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 2 september 2007 @ 10:30:17 #145
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52885791
kwil ook weer zoenen hahah
Hoe ging het whoops? Keuze gemaakt? geen keuze gemaakt? gezoend? niet gezoend?

Ik moet wel zeggen dat ik me wel kan vinden in DumdaDum's opmerking. Het lijkt wel vaker alsof je dingen erg uitstippeld, of iig je erg bezig houdt met de verwachtingen van anderen. Zou je je niet drukker moeten maken over JOUW verwachtingen? Wil JIJ met een van deze heren zoenen? Of nodigde je ze geheel onschuldig uit met alleen vriendschap in je gedachten. Daar gaat het toch om? Wat jij wil?
Je kan niet in hun hoofden kijken, wie zegt dat ze met je willen zoenen? Etc etc
Wat zij willen maakt toch helemaal niets uit, jij bent wie je bent, en hoeft om "verwachtingen" (al of niet bestaande) niet zomaar met iemand te zoenen, dus ik zie het probleem niet zo heel erg.
(buiten dat je je dus meer op jouw gevoelens zou moeten focussen en niet op die (al dan niet) verwachtingen/gevoelens van een ander.)

en verder: Goedemorgen allemaal! mijn weekend was geheel zonder zoenen (tenzij je de kinderen meerekend)
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 2 september 2007 @ 10:47:55 #146
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52885955
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:30 schreef QueenR het volgende:
mijn weekend was geheel zonder zoenen (tenzij je de kinderen meerekend)
het weekend is nog niet voorbij natuurlijk

verwachtingen....tja...als je voor andere mensen gaat denken, ben je sowieso dom bezig...en zelfs als die verwachtingen er ook inderdaad zijn, dan betekent dat natuurlijk niet dat er aan voldaan hoeft te worden...ach, het is een makkelijke uitweg je bezig te houden met wat anderen willen, als je geen flauw idee hebt wat je zelf wil...

Goedemorgen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 2 september 2007 @ 11:03:45 #147
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52886159
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het weekend is nog niet voorbij natuurlijk

verwachtingen....tja...als je voor andere mensen gaat denken, ben je sowieso dom bezig...en zelfs als die verwachtingen er ook inderdaad zijn, dan betekent dat natuurlijk niet dat er aan voldaan hoeft te worden...ach, het is een makkelijke uitweg je bezig te houden met wat anderen willen, als je geen flauw idee hebt wat je zelf wil...

Goedemorgen!
hoi

en klopt ja dat was ongeveer wat ik probeerde te zeggen
Plus dat je ook wel aardig wat dunk hebt (sorry whoops) als je zo over andermans verwachtingen praat zonder dat ze zijn uitgesproken. Of er maar vanuitgaat dat iedere kerel die aardig is je wil, en dan nog niet eens alleen voor sex, (want ja mannen zijn zo ) maar ook nog eens dat ze echt verwachtingen/verliefd? zouden worden.
Maar ach ieder zijn ding. Ik heb het eerder andersom, das mijn probleem dan weer.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 2 september 2007 @ 11:34:28 #148
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52886582
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:03 schreef QueenR het volgende:
en klopt ja dat was ongeveer wat ik probeerde te zeggen
oh, was dat wat je probeerde te zeggen?
quote:
Plus dat je ook wel aardig wat dunk hebt (sorry whoops) als je zo over andermans verwachtingen praat zonder dat ze zijn uitgesproken. Of er maar vanuitgaat dat iedere kerel die aardig is je wil, en dan nog niet eens alleen voor sex, (want ja mannen zijn zo ) maar ook nog eens dat ze echt verwachtingen/verliefd? zouden worden.
De illusie van controle....mensen zien de wereld graag zoals het ze het beste uitkomt, en hoe het ze het beste gevoel geeft...helaas heeft dat niet noodzakelijk al te veel met de realiteit te maken

whoops is misschien iets te veel onder de indruk van zichzelf, en jij iets te weinig...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 2 september 2007 @ 12:11:32 #149
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52887202
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:17 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Waarom zoenen sowiezo?? En waarom geen seks sowiezo, ook al vind je iemand leuk genoeg?? En waarom mss niet zoenen als je al over twee weken naar Brussel vertrekt?? En waarom dan wel mss iemand anders?? En waarom... nou ja, laat ook maar

Vooruit, nog eentje dan, waarom kun je de dingen niet gewoon nemen zoals ze op je afkomen? Niet van te voren alles al uitstippelen enzo. Lijkt me veel leuker. Voor mezelf, maar ook bij iemand anders die ik wel 'dig'

-edit-
En nee, ik vind je geen matras
Je moet ook inderdaad in het heden leven. Verwachtingen komen zelden uit en alles komt toch wel op je af zoals het komt. Hopen en verwachten is volkomen zinloos. Je kiest je leven niet; het overkomt je.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 2 september 2007 @ 12:58:27 #150
101353 mrbox
Miep miep
pi_52888014
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:11 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Je moet ook inderdaad in het heden leven. Verwachtingen komen zelden uit en alles komt toch wel op je af zoals het komt. Hopen en verwachten is volkomen zinloos. Je kiest je leven niet; het overkomt je.
Hoewel ik het wel weer enorm negatief vind, ben ik het wel deels met je eens voor een keer

Ben het gezeur omtrend verwachtingen / hoe denkt de ander over je ook aardig zat eigenlijk
Gewoon eerlijk en open zijn is er gewoon niet bij

Shitonya, heb jij gewoon niet een knuffel nodig
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')