abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52825339
Al 2,5 jaar keihard single, exclusief scharrels. Op dit moment geen problemen mee ook.

Gebrek aan intimiteit is voor mietjes.
pi_52825465
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Al 2,5 jaar keihard single, exclusief scharrels. Op dit moment geen problemen mee ook.

Gebrek aan intimiteit is voor mietjes.
Goed statement! En zeer oneens. Al vind ik het wel een toffe instelling. Ik ben er van overtuigd dat iedereen intimiteit nodig heeft, of je dat invult door middel van een relatie is een ander verhaal.
pi_52825940
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Goed statement! En zeer oneens. Al vind ik het wel een toffe instelling. Ik ben er van overtuigd dat iedereen intimiteit nodig heeft, of je dat invult door middel van een relatie is een ander verhaal.
Ach ja, elk mens heeft de psychische behoefte aan erkenning, waardering of iets dergelijks. Eenzaamheid is een staat waar tegen geen enkel mens bestand is.

Lijkt me trouwens wel héérlijk om zometeen een huis/appartement puur voor mezelf te hebben.
pi_52826101
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:

[..]

Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepakt ). Is ook pokkeduur vanuit het buitenland! (kwam ik helaas dan weer achter toen ik terug was en de rekening kreeg!)
Najah heb haar dus maar gebeld en even over de vakantie gepraat, ze had mijn berichtjes wel gehad maar "vrij laat" zei ze, heb er verder ook maar niet naar gevraagd... Wel weer een volgende date afgesproken dus helaas niet zo dramatisch als jullie allemaal hadden gehoopt
pi_52826117
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach ja, elk mens heeft de psychische behoefte aan erkenning, waardering of iets dergelijks. Eenzaamheid is een staat waar tegen geen enkel mens bestand is.

Lijkt me trouwens wel héérlijk om zometeen een huis/appartement puur voor mezelf te hebben.
Dat is ook heerlijk! Lekker zelf aanrommelen, geen ruzie over de locatie van zijn oerlelijke cactus (zet maar in je muziekhok!) en vooral: uitnodigen wie je maar wil, wanneer je maar wil. 22-9 is er een fok-meet. Als ik samenwoon, blijven er echt geen 5 mensen slapen!
pi_52826293
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zo en dan denkt hij . Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
Hmm hmm.. dat denk jij
pi_52826376
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Dat is ook heerlijk! Lekker zelf aanrommelen, geen ruzie over de locatie van zijn oerlelijke cactus (zet maar in je muziekhok!) en vooral: uitnodigen wie je maar wil, wanneer je maar wil. 22-9 is er een fok-meet. Als ik samenwoon, blijven er echt geen 5 mensen slapen!
Dat is gaaf, inderdaad. Lijkt mij ook geweldig om bijv. dan een appartement in het centrum te hebben oid. Na een bezopen avondje kan natuurlijk iedereen even jouw crib misbruiken als slaapplek, mits ze een paar biertjes voor je betalen (wat jouw avond weer plezieriger maakt ).
pi_52826933
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is gaaf, inderdaad. Lijkt mij ook geweldig om bijv. dan een appartement in het centrum te hebben oid. Na een bezopen avondje kan natuurlijk iedereen even jouw crib misbruiken als slaapplek, mits ze een paar biertjes voor je betalen (wat jouw avond weer plezieriger maakt ).
Jeuj, en dan 's morgens met z'n allen brak zijn en na ouwehoeren!
pi_52826980
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zo en dan denkt hij . Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
Kusje lieverd
pi_52827686
Kuch.
pi_52829606
back
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:04:21 #112
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52837154
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef LaZZ_NL het volgende:

[..]

Najah heb haar dus maar gebeld en even over de vakantie gepraat, ze had mijn berichtjes wel gehad maar "vrij laat" zei ze, heb er verder ook maar niet naar gevraagd... Wel weer een volgende date afgesproken dus helaas niet zo dramatisch als jullie allemaal hadden gehoopt
He verdomme, en ik had nog zo op drama gehoopt

Nee relaxed dat je haar gewoon even gesproken hebt en dat er een nieuwe date is gepland!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52838114
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef Lips het volgende:

[..]

He verdomme, en ik had nog zo op drama gehoopt

Nee relaxed dat je haar gewoon even gesproken hebt en dat er een nieuwe date is gepland!
Sorry..

Haha
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:07:30 #114
172358 oddman
Introspecteur
pi_52842878
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuch.
Slowchat alert!

Op topic. Tijd voor een Vage Stelling van Oddman!

Stel, je bent single / 'datend'. In ieder geval niet in een relatie. Een niet ongewone assumptie in dit topic, me dunkt.
De vraag is nu: Is het moreel acceptabel om niet al je eieren in één mandje te stoppen?
Ofwel: mag je op meerdere paarden wedden?
Van meerdere walletjes eten?

Ik, persoonlijk, ben hier best streng in voor mijzelf. Ik vind dat ik eigenlijk maar één persoon tegelijk leuk mag vinden. Lukt niet altijd, natuurlijk.
'Daten' of naar bed gaan met meerdere verschillende personen in dezelfde periode, ik zou het niet kunnen. Maar of ik het moreel afkeur... niet per sé.

Wat vinden jullie?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52843342
Ligt er een beetje aan wat mijn intenties zijn.. Als het echt serieus bedoeld is dan hou ik het meestal bij eentje, anders wil ik wel eens met meerdere meisjes daten...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:39:24 #116
172358 oddman
Introspecteur
pi_52845543
Dus als je met meerdere gaat, betekent dat dat het niet serieus is met allemaal?

Of kan je later nog denken 'dit is nu zo serieus, de rest heeft pech'?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52845626
Als iemand niet leuk genoeg is, kijk je vanzelf verder toch?
pi_52845816
ik date maar een iemand per keer (sowieso omdat ik dan al mn aandacht nodig heb haha, maar vooral omdat ik er zelf een hekel aan heb als achteraf blijkt dat ik niet de enige was) en ik heb zeker geen sex met meerdere mensen tegelijk

bah wat braaf van me haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:30:10 #119
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52847001
Er is niets mis met tegelijkertijd meerdere mensen daten/scharrelen, zolang je vrijgezel bent. Ze hoeven ook niets van elkaar te weten, want je bent ze geen verantwoording schuldig. En als één ervan serieus blijkt te worden, dan laat je de andere als vanzelfsprekend weer los.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:43:39 #120
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52847430
zolang je geen verkeerde verwachtingen wekt kan er niet zo veel mis gaan lijkt me....ik weet niet noodzakelijk meteen na een date of het serieus wordt...het is ook niet alsof er aan een date meteen een soort belofte van exclusiviteit vastzit...

zodra het serieuzer wordt is het natuurlijk een ander verhaal...maar goed, als het serieus wordt met iemand, heb je als het goed is ook niet meer de behoefte om met anderen te daten...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52847540
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
En als één ervan serieus blijkt te worden, dan laat je de andere als vanzelfsprekend weer los.
Of niet.
pi_52848499
Interessant topic. tvp

Wat betreft het "van meerdere walletjes eten", ik verbaas me er wel een beetje over dat dat door sommigen zo wordt afgekeurd. Vooral als je op een dating site als RP of Lexa zit is de keuze enorm. Er zijn vele leuke dames (en voor de dames, veel leuke heren), en je komt er pas achter wie je misschien aantrekkelijk vindt als je een poosje gemaild of gechat hebt.

Ik bedoel, je gaat toch niet een paar weken met één persoon mailen, waarop je er na een date achter komt dat je totaal niet bij elkaar past? Dan is het toch veel verstandiger om in dezelfde periode met meerdere dames te chatten, lijkt me. Maar ik ben ook maar een beetje aan het peilen. Overigens vind ik het wel goed om eerlijk te zijn als iemand ernaar vraagt.
pi_52848635
gemailt en gechat vind ik iets anders dat is namelijk geen date
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52848858
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
De vraag is nu: Is het moreel acceptabel om niet al je eieren in één mandje te stoppen?
Ofwel: mag je op meerdere paarden wedden?
Van meerdere walletjes eten?
Iedereen heeft, zei het bewust of onbewust, altijd een rangorde. Nou, dat kan wisselen, daar wijk je vanaf. Ik heb ook een duidelijke rangorde. En ik persoonlijk ga niet met meerdere vozen, en al helemaal niet naar bed. Naar bed gaan, betekent bij mij toch echt dat ik mijn keuze heb gemaakt. En dan vrij ik de sterren van de hemel, hell yeah

Voor die tijd flirt ik gewoon veel en als ik iemand leuk vind, versier ik diegene of laat ik me versieren (voorkeur gaat uit naar het laatste). En je kunt wel streng zijn voor jezelf.. maar tbh zou ik dat niet doen. Lekker laten gaan, genieten en dan geef je hartje je vanzelf in waar je het meeste van geniet
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52848873
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
gemailt en gechat vind ik iets anders dat is namelijk geen date
Heb je gelijk in. Maar in dezelfde periode daten met meerdere vrouwen, is dat ook uit den boze? Zolang er geen seks bij komt kijken (= toch een soort van verwachtingen scheppen), dan lijkt me er niets verkeerds aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')