Goed statement! En zeer oneens. Al vind ik het wel een toffe instelling. Ik ben er van overtuigd dat iedereen intimiteit nodig heeft, of je dat invult door middel van een relatie is een ander verhaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:38 schreef Friek_ het volgende:
Al 2,5 jaar keihard single, exclusief scharrels. Op dit moment geen problemen mee ook.
Gebrek aan intimiteit is voor mietjes.
Ach ja, elk mens heeft de psychische behoefte aan erkenning, waardering of iets dergelijks. Eenzaamheid is een staat waar tegen geen enkel mens bestand is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Goed statement! En zeer oneens. Al vind ik het wel een toffe instelling. Ik ben er van overtuigd dat iedereen intimiteit nodig heeft, of je dat invult door middel van een relatie is een ander verhaal.
Najah heb haar dus maar gebeld en even over de vakantie gepraat, ze had mijn berichtjes wel gehad maar "vrij laat" zei ze, heb er verder ook maar niet naar gevraagd... Wel weer een volgende date afgesproken dus helaas niet zo dramatisch als jullie allemaal hadden gehooptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepakt). Is ook pokkeduur vanuit het buitenland! (kwam ik helaas dan weer achter toen ik terug was en de rekening kreeg!)
Dat is ook heerlijk! Lekker zelf aanrommelen, geen ruzie over de locatie van zijn oerlelijke cactus (zet maar in je muziekhok!) en vooral: uitnodigen wie je maar wil, wanneer je maar wil. 22-9 is er een fok-meet. Als ik samenwoon, blijven er echt geen 5 mensen slapen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, elk mens heeft de psychische behoefte aan erkenning, waardering of iets dergelijks. Eenzaamheid is een staat waar tegen geen enkel mens bestand is.
Lijkt me trouwens wel héérlijk om zometeen een huis/appartement puur voor mezelf te hebben.
Hmm hmm.. dat denk jijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zoen dan denkt hij
. Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
![]()
Dat is gaaf, inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk! Lekker zelf aanrommelen, geen ruzie over de locatie van zijn oerlelijke cactus (zet maar in je muziekhok!) en vooral: uitnodigen wie je maar wil, wanneer je maar wil. 22-9 is er een fok-meet. Als ik samenwoon, blijven er echt geen 5 mensen slapen!![]()
Jeuj, en dan 's morgens met z'n allen brak zijn en na ouwehoeren!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is gaaf, inderdaad.Lijkt mij ook geweldig om bijv. dan een appartement in het centrum te hebben oid. Na een bezopen avondje kan natuurlijk iedereen even jouw crib misbruiken als slaapplek, mits ze een paar biertjes voor je betalen (wat jouw avond weer plezieriger maakt
).
Kusje lieverdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zoen dan denkt hij
. Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
![]()
He verdomme, en ik had nog zo op drama gehooptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Najah heb haar dus maar gebeld en even over de vakantie gepraat, ze had mijn berichtjes wel gehad maar "vrij laat" zei ze, heb er verder ook maar niet naar gevraagd... Wel weer een volgende date afgesproken dus helaas niet zo dramatisch als jullie allemaal hadden gehoopt
Sorry..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef Lips het volgende:
[..]
He verdomme, en ik had nog zo op drama gehoopt
Nee relaxed dat je haar gewoon even gesproken hebt en dat er een nieuwe date is gepland!
Slowchat alert!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuch.
Of niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
En als één ervan serieus blijkt te worden, dan laat je de andere als vanzelfsprekend weer los.
Iedereen heeft, zei het bewust of onbewust, altijd een rangorde. Nou, dat kan wisselen, daar wijk je vanaf. Ik heb ook een duidelijke rangorde. En ik persoonlijk ga niet met meerdere vozen, en al helemaal niet naar bed. Naar bed gaan, betekent bij mij toch echt dat ik mijn keuze heb gemaakt. En dan vrij ik de sterren van de hemel, hell yeahquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:07 schreef oddman het volgende:
De vraag is nu: Is het moreel acceptabel om niet al je eieren in één mandje te stoppen?
Ofwel: mag je op meerdere paarden wedden?
Van meerdere walletjes eten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
gemailt en gechat vind ik iets anders dat is namelijk geen date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |