HHmmmm ... alle tijd van de wereld om de sloerie uit te hangenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de de maanden zich gaan opstapelen vrouwmens
Woon jij ook niet in Helmond?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
HHmmmm ... alle tijd van de wereld om de sloerie uit te hangen![]()
![]()
![]()
dat...en zo te horen doet ze niet zo moeilijkquote:
Maar uiteindelijk word je weer eenzaam en alleen wakker. Scharrels zijn hooguit fysiek bevredigend, maar mentaal is het kattenpis. En op den duur merk je weer dat je een relatie mist..quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:11 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
HHmmmm ... alle tijd van de wereld om de sloerie uit te hangen![]()
![]()
![]()
Maar je hebt wel geneuktquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk word je weer eenzaam en alleen wakker. Scharrels zijn hooguit fysiek bevredigend, maar mentaal is het kattenpis. En op den duur merk je weer dat je een relatie mist..
Ach, zonder de nodige humor en fantasie is het leven een grote zetpil die hard je aars perforeert.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:45 schreef Shitonya het volgende:
O God.. hier komen de geile mannetjes zo op af...visvoer
je voelde je aangesproken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, zonder de nodige humor en fantasie is het leven een grote zetpil die hard je aars perforeert.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef MLI het volgende:
Sinds een tijdje weer single, meld me ook maar even hier. Tevens TVP.
nou zeg! wat met de deur in huis!quote:
Tussen de regels, liefie, tussen de regels.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg! wat met de deur in huis!
ik ben helemaal verontwooaardigd!
niemand heeft mij dat gevraagtd toen ik hier voor t eerst kwam
Ik stuur wel een kaartje naar je nabestaanden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[ontzettende-vrouw-modus]
ja hier uit maak ik tussen de regels dus op dat niemand me wil
ik ben onaantrekkelijk
niemand houdt van me
ik sterf alleen
[/ontzettende-vrouw-modus]
nee bah hoe banaalquote:
Nou, ik wil je best een plezier doen en je een keer neuken hoor, dan sterf je tenminste niet als maagd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:09 schreef liefie_ het volgende:
die heb ik niet sufferd
ik sterf alleen met 30 katten
hoe charmant dat je er meteen van uit gaat dat ik maagd benquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik wil je best een plezier doen en je een keer neuken hoor, dan sterf je tenminste niet als maagd.
is dat een ja?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef liefie_ het volgende:
nee bah hoe banaal
dat je het durft te vragen
Als je alleen sterft in het bijzijn van slechts 30 katten, dan is dat een logische conclusie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe charmant dat je er meteen van uit gaat dat ik maagd ben
of hoort dat in deze reeks?
nou dat is dan een logica die ik ff mis maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je alleen sterft in het bijzijn van slechts 30 katten, dan is dat een logische conclusie.
fijnquote:
Allow me to explain.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dat is dan een logica die ik ff mis maar toch
Abba, ouwe player.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
fijnde details regelen we wel via pm dan...
Heb je goed opgelet, dawg?quote:
duh die katten moeten toch nog aangeschaft worden vanuit eenzaamheidquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Allow me to explain.
Als ik bij een vrouw binnenkom, en ik moet me eerst een weg banen door 30 katten, dan denk ik dat ik de weg terug naar het gat van de timmerman zoek.
Ok, ook voor jou: de oplossing voor al je problemen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh die katten moeten toch nog aangeschaft worden vanuit eenzaamheid
als jij dat zegt, dan geloof ik dat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:26 schreef dawg het volgende:
Neu, ik ben geen player. Ik hoef niet op te letten dus.
Je hebt al één poesje, die trekt vanzelf genoeg andere "katten" aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh die katten moeten toch nog aangeschaft worden vanuit eenzaamheid
Ok, ik vraag het me al tijden af. Hoe moet ik jouw sig eigenlijk lezen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als jij dat zegt, dan geloof ik dat!![]()
ken je de uitdrukking; 'geef een man een vis en hij eet voor een dag, maar leer een man vissen en hij eet voor de rest van zijn leven' ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:33 schreef dawg het volgende:
Ok, ik vraag het me al tijden af. Hoe moet ik jouw sig eigenlijk lezen?
Ik begrijp wel wat er staat, maar wat is de clou? Ben je pyromaan? En player?
Nou, ik had de link met het leren vissen van de man-die-niet-kan-vissen niet gelegd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Abbadon het volgende:
nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar wat er onduidelijk aan was?
voor sommige mensen is begrijpend lezen moeilijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Abbadon het volgende:
nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar wat er onduidelijk aan was?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
voor sommige mensen is begrijpend lezen moeilijk
sorry dat moest even
Zeg, haal die hark eens uit je aars!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Shitonya het volgende:
Haar opmerking was een typisch, voorspelbare mannen uitspraak en verre van humor..
Wat is dit nou voor een gefrustreerde opmerking?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk word je weer eenzaam en alleen wakker. Scharrels zijn hooguit fysiek bevredigend, maar mentaal is het kattenpis. En op den duur merk je weer dat je een relatie mist..
Iets met een webcam toch?quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een gefrustreerde opmerking?!
Erg kort door de bocht en erg pessimistisch om meteen zo te reageren.
Ik ben in mijn relatie héél erg eenzaam geweest, en dat riekt veel harder dan kattenpis.
Dan ben ik alleen beter af, Nu hoef ik 's nachts niet meer wakker te liggen van alle kopzorgen die ik er gratis en voor niks erbij kreeg.
Je moet jouw hak ook niet in mijn aars implanteren, dat is niet zo lief.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:10 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een gefrustreerde opmerking?!
Erg kort door de bocht en erg pessimistisch om meteen zo te reageren.
Ik ben in mijn relatie héél erg eenzaam geweest, en dat riekt veel harder dan kattenpis.
Dan ben ik alleen beter af, Nu hoef ik 's nachts niet meer wakker te liggen van alle kopzorgen die ik er gratis en voor niks erbij kreeg.
Die Webcam was een happymeal-verrasing vergeleken met wat hij achteraf nog meer heeft gefliktquote:
Dat ligt niet aan jou, meer users hier op Fok concluderen uit mijn post dat ik wel een vent moet zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:25 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je moet jouw hak ook niet in mijn aars implanteren, dat is niet zo lief.
En ten tweede kon ik niet ruiken hoe je relatie was, ten derde had je er dan allang al een einde aan moeten maken en ten vierde alsnof blijf ik "dan heb je tenminste geneukt" of iets in die trant een onnozele opmerking vinden die ik persoonlijk meer van een man zou verwachten.
Ik vind het hier de laatste tijd ook maar een deprimerende bedoening. Het is OF wanhopig naar dates hengelen, OF kommer en kwel breed uitmeten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:26 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor, ik bedoel t niet zo vervelend als het misschien klinkt, maar jij bent zo depresief als een deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |