quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:58 schreef dawg het volgende:
Ze komt terug van vakantie, en dan gaat ze je in geuren en kleuren vertellen hoe haar vakantieliefdes in bed waren. Want hey, jij biedt een luisterend oor, nietwaar?
ze is toch op vakantie!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:41 schreef LaZZ_NL het volgende:
Nee is gister terug gekomen als het goed is maar tegenwoordig hebben ze toch zoiets als mobiele telefoons??
Ja en daarop geen reactie en vandaar dat ik het misschien vreemd vond / anders verwacht had.. Maar ik hoor het vanavond allemaal wel..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef Lips het volgende:
Doe eens niet zo aanvallend Shitonya! Als het je niet bevalt ga je maar elders spelen.
@ LaZZ_NL, ik snap best dat je je afvraagt waarom je niks hoort! Heb jij haar iets van jou laten horen tijdens haar vakantie?
Hij heeft als single een vraag over een date situatie, dat lijkt me behoorlijk ontopic hier. Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het de bedoeling van deze reeks om over dat soort dingen te praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef Shitonya het volgende:
edit.. hij zou haar vanavond zelf wel bellen, dus het probleem is al opgelost
.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:09 schreef Lips het volgende:
Doe eens niet zo aanvallend Shitonya! Als het je niet bevalt ga je maar elders spelen.
Likewise.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef RealZeus het volgende:
[...]merk ik dat het happy single gevoel weer terug komt. Het gevoel van:"Ik vermaak me wel alleen."![]()
En dat vind ik uitermate prettig.
Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:15 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Ja en daarop geen reactie en vandaar dat ik het misschien vreemd vond / anders verwacht had.. Maar ik hoor het vanavond allemaal wel..
Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan vind ik het ook vreemd! Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest. Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen (ja tuurlijk hopen we dat, anders hebben we de popcorn voor niks gepakt). Is ook pokkeduur vanuit het buitenland! (kwam ik helaas dan weer achter toen ik terug was en de rekening kreeg!)
Tssk..ligt het zeker weer aan mij?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Verkeerde vrouwen bestaan niet. Verkeerde keuzes wel
iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |