quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:32 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
[newbiemode] Tis niet echt 'Happy single' nee... [/newbiemode]
Nee! Hadden ze je toch bijna te pakken daar, zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:59 schreef Thornado het volgende:
Ik was bijna niet meer single...en toen opeens was ik nog steeds single...is dat wauwelend en deprimerend?
Ja ik merk het ook dat het wel eens gezelliger is geweest...quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:29 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vind het hier de laatste tijd ook maar een deprimerende bedoening. Het is OF wanhopig naar dates hengelen, OF kommer en kwel breed uitmeten.
Of misschien was het altijd al zo en valt het me nu pas op. Ik ben wel vaker wat langzamer met dingen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:08 schreef Shitonya het volgende:
Haar opmerking was een typisch, voorspelbare mannen uitspraak en verre van humor..
Hier ga ik toch nog op reagerenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:25 schreef Shitonya het volgende:
...en ten vierde alsnof blijf ik "dan heb je tenminste geneukt" of iets in die trant een onnozele opmerking vinden die ik persoonlijk meer van een man zou verwachten.
Ja, heb je nou al in je agenda gekeken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Lips het volgende:
[..]
[..]
Hier ga ik toch nog op reageren![]()
Prima dat jij mijn opmerking onnozel en mannelijk vindt, maar daar denken we dan blijkbaar anders over!
Ik heb liever op z'n tijd 'fysieke bevrediging' waarna ik me eenzaam en alleen voel, dan dat ik me gewoon eenzaam en alleen voel.
Het was natuurlijk lomp van me verwoord maar ik meen het wel. Mensen hebben ook lichamelijke aandacht nodig en ik ga niet op mijn prins op het witte paard zitten wachten om dat te krijgen!
Onee, moeten we weer datenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, heb je nou al in je agenda gekeken?
Wat wil jij dan met mijn agendaquote:
ik weet niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat wil jij dan met mijn agenda
Ontopic: wie weet nog een singlesonderwerp
Jawel, doch, ik ben geen type die dan zo 1 2 3 voor de one night stand zou gaan. Vroeger wel eens gedaan, maar dat valt echt in het niet in vergelijking met seks met gevoel. En automatisch vliegen m'n gedachtes weer naar seks met m'n vorige liefde en sowieso verlang ik door dergelijke stands des te meer naar een relatie. Zoenen doe ik gemakkelijk met een vreemde of flirten/knuffelen/stoeien en dergelijke om nog aan de nodige aandacht te komen, maar seks vind ik vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:26 schreef Lips het volgende:
[..]
[..]
Hier ga ik toch nog op reageren![]()
Prima dat jij mijn opmerking onnozel en mannelijk vindt, maar daar denken we dan blijkbaar anders over!
Ik heb liever op z'n tijd 'fysieke bevrediging' waarna ik me eenzaam en alleen voel, dan dat ik me gewoon eenzaam en alleen voel.
Het was natuurlijk lomp van me verwoord maar ik meen het wel. Mensen hebben ook lichamelijke aandacht nodig en ik ga niet op mijn prins op het witte paard zitten wachten om dat te krijgen!
Aye, maar toen bleek dat ze meer op vrouwen viel...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:30 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee! Hadden ze je toch bijna te pakken daar, zeg
Damn! Maar je kunt jezelf niets kwalijk nemen dan in ieder geval, en je weet waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Aye, maar toen bleek dat ze meer op vrouwen viel...
what did you do!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef Thornado het volgende:
[..]
Aye, maar toen bleek dat ze meer op vrouwen viel...
wow.. dat is shocking.. sterkte ermee..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef QueenR het volgende:
compleet off topic...net rot bericht, dochtertje van de zus van een van mijn beste vriendinnen... 3,5 jaar oud. Zaterdag lekker aan het spelen, wordt ineens ziek... ziekenhuis, blijkt hersenvliesontsteking, maandag overleden
![]()
zet je zo ineens met beide benen op de grond, het kan zomaar ineens over zijn.....
![]()
vreselijk.
Wat ik me als single moeder dan wel afvraag is hoe dat evt exen weer naar elkaar brengt, of juist nog verder van elkaar af laat staan.
Kwam hier naartoe om een leuke post te plaatsen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef QueenR het volgende:
compleet off topic...net rot bericht, dochtertje van de zus van een van mijn beste vriendinnen... 3,5 jaar oud. Zaterdag lekker aan het spelen, wordt ineens ziek... ziekenhuis, blijkt hersenvliesontsteking, maandag overleden
![]()
zet je zo ineens met beide benen op de grond, het kan zomaar ineens over zijn.....
![]()
vreselijk.
Wat ik me als single moeder dan wel afvraag is hoe dat evt exen weer naar elkaar brengt, of juist nog verder van elkaar af laat staan.
quote:
Haha! Hoe origineel is dat. Dat is wel leuk ingepaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:57 schreef QueenR het volgende:
Waarschijnlijk morgen een ochtendkoffiedateorgineel he!
het is de man waar ik eerder al over heb verteld, die wel wil, niet wil, wel wil etc. Blijkbaar werkt die aanpak wel want ik ben des te nieuwsgieriger naar hemquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Hoe origineel is dat. Dat is wel leuk ingepakt
Vertel eens wat meer. Wat je van deze man vindt bijvoorbeeld![]()
Ahhh..... Dan veel plezier morgen! En als je zin hebt, laat dan ff weten hoe t wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:40 schreef QueenR het volgende:
het is de man waar ik eerder al over heb verteld, die wel wil, niet wil, wel wil etc. Blijkbaar werkt die aanpak wel want ik ben des te nieuwsgieriger naar hemhij is heel lief, heeft altijd een luisterend oor. Gezellig, sociaal.
Heb er wel zin in!
![]()
het fenomeen vakantieliefde toegeslagen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:19 schreef LaZZ_NL het volgende:
Pfff vrouwen... 3 leuke dates, gaat ze op vakantie hoor je ineens niks meer
ik ben altijd gezelligquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:08 schreef liefie_ het volgende:
oeh ik ben niet gezellig s ochtendsdus geen ochtendkoffie dates voor mij haha
Hmmm nee denk het niet het was echt al vanaf de dag dat ze vertrok.. Dinsdavond date gehad, die nacht vertrok ze om 03:00 en daarna niks nada noppes...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
het fenomeen vakantieliefde toegeslagen?
ok plannen voor een vakantieliefde dus. wilde gewoon vrij de vakantie in.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Hmmm nee denk het niet het was echt al vanaf de dag dat ze vertrok.. Dinsdavond date gehad, die nacht vertrok ze om 03:00 en daarna niks nada noppes...![]()
Verkeerde vrouwen bestaan niet. Verkeerde keuzes welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:54 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat ik deed? Verliefd worden op de verkeerde vrouw...zoals altijd
Misschien is ze wel een weekje langer gebleven?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:37 schreef LaZZ_NL het volgende:
Hmm tja maar ken haar al langer dan die 3 dates ze had op zn minst even van zich kunnen laten hoor maar goed..
Ze is toch op vakantie.. dan heeft ze het vast zo naar haar zin, dat ze is vergeten te smsen/bellen als ze dat beloofd heeft tenminste. Anders is het vrij normaal dat ze niks van zich laat horen totdat ze weer terug is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:07 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Hmmm nee denk het niet het was echt al vanaf de dag dat ze vertrok.. Dinsdavond date gehad, die nacht vertrok ze om 03:00 en daarna niks nada noppes...![]()
ik zou t rustig afwachten...misschien heeft ze een jetlag of gewoon moe. Maar mocht je naar haar gaan dit weekend dan kun je aan mij altijd die kaarten wel kwijtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef LaZZ_NL het volgende:
Doe ik vanavond ook even..
Pffff.... Verder weinig te doen op het werk hier.. Saaaaii.. Was het maar weekend.. Champcar VIp tickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |