Niet, gezeur als ik veel weg wasquote:Op donderdag 6 september 2007 13:48 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als het geen bank/bed was, wat was het dan? Een spijkerbed?
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:48 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wel trouwens echt ff een single-dip
(lees = aandacht te kort)
Dan ben je iig van je Single's dip afquote:Op donderdag 6 september 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
danku
ik ga zaterdag maar stappen....
ff een nieuw shirtje kopen morgen of zaterdag of zo
HAHAHAHAquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef liefie_ het volgende:
nu op mtv: can't get a date [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:25 schreef Nexie het volgende:
Perfect! Er zijn zoveel dingen om te doen terwijl je jong en vrij bentKunnen we jou niet als groot voorbeeld in de eerste post van volgende topics proppen?
Salsa dansen ook met vriendin?!
Ik denk dat je wel beter kan dan datquote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef liefie_ het volgende:
nu op mtv: can't get a date [afbeelding]
Gefeli!quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik neem bij deze officieel afscheid van dit topic.. het ga jullie goed
ken hetquote:Op donderdag 6 september 2007 16:34 schreef liefie_ het volgende:
ja idd...
ik voel me gewoon ff onaantrekkelijk vandaag (wat ik vast ook ben in mn slobbertrui en mn suffe haar) en het weer helpt niet
dus ik moet gewoon iets nieuws kopen waarin ik me wel sexy voel, stappen, een drankje aangeboden krijgen, lekker dansen met vriendinnen en dan is het weer goed....
het heeft ook weinig met het single zijn te maken geloof ik.... maar je hebt soms van die dagen dat je je gewoon een beetje middelmatig voelt of zo.... vooral met van dat miezer regen gebeuren bah
uhm.. ik heb op zich niet echt iemand.. denk ik..quote:Op woensdag 5 september 2007 01:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej Princessa! Hoest nu met jou? Ik las ergens heel snel dat je iemand bent tegengekomen? Al een weg gevonden? .
hoiquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uhm.. ik heb op zich niet echt iemand.. denk ik..
is dat dan je eigen gevoel wat het ingewikkeld maakt? vind je hem nou leuk, of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij doet stom.. of
ik trek me alles opeens erg aan.. denk ik
Jemig wat is er met je aan de hand ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je mag wel mijn vriendje zijn!
Nou je komt een beetje over als "aangeschoten wild"quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
haha wat dan?
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:17 schreef liefie_ het volgende:
maar Q als jij geen single meer zou zijn, zou de wereld op lichtelijk op zn kop staan
jij bent ook singlequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:11 schreef Shitonya het volgende:
Het bevestigen maakt het nog treuriger..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik wil een vrouwmensch in mijn leven
*zwaait*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij bent vast te jong !!
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik wil een vrouwmensch in mijn leven
Check. Daarom woon ik nu in Utrecht. Maar vrouwmenselijk gezien gaat het nog niet veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Check.. Ik dacht je al ergens van te herkennenquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Daarom woon ik nu in Utrecht. Maar vrouwmenselijk gezien gaat het nog niet veel beter.
Ik had het niet over mijzelf en ik heb weinig problemen wat betreft het single zijn. En maak alsjeblieft niet meer zulke adembenemende spelfouten als "die meisje".quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
jij bent ook singleikke nier meer, want ik heb die meisje van die trein
![]()
![]()
Een hond is leukerquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grr... jongens.. je kan beter kippen houden. of zo![]()
Ja maar sommige mensen werken me nu eenmaal snel op de zenuwenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:33 schreef liefie_ het volgende:
shitonya wat ben je toch weer onaardig en je pessimistische zelf
ot: ik denk dat ik maar naar enschede moet verhuizen
Vrouwen zijn een schaars goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar is er een mannen overshot
en ik ga vanavond de man van mn leven ontmoeten heb ik bedacht
maw: ik ga op stap
Wel!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:13 schreef liefie_ het volgende:
naja dan kan ik er tenminste 1 vangen
dat lukt me hier blijkbaar niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |