Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:17 schreef liefie_ het volgende:
maar Q als jij geen single meer zou zijn, zou de wereld op lichtelijk op zn kop staan
jij bent ook singlequote:Op zaterdag 8 september 2007 01:11 schreef Shitonya het volgende:
Het bevestigen maakt het nog treuriger..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik wil een vrouwmensch in mijn leven
*zwaait*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij bent vast te jong !!
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:10 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik wil een vrouwmensch in mijn leven
Check. Daarom woon ik nu in Utrecht. Maar vrouwmenselijk gezien gaat het nog niet veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
Check.. Ik dacht je al ergens van te herkennenquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Check. Daarom woon ik nu in Utrecht. Maar vrouwmenselijk gezien gaat het nog niet veel beter.
Ik had het niet over mijzelf en ik heb weinig problemen wat betreft het single zijn. En maak alsjeblieft niet meer zulke adembenemende spelfouten als "die meisje".quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
jij bent ook singleikke nier meer, want ik heb die meisje van die trein
![]()
![]()
Een hond is leukerquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grr... jongens.. je kan beter kippen houden. of zo![]()
Ja maar sommige mensen werken me nu eenmaal snel op de zenuwenquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:33 schreef liefie_ het volgende:
shitonya wat ben je toch weer onaardig en je pessimistische zelf
ot: ik denk dat ik maar naar enschede moet verhuizen
Vrouwen zijn een schaars goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:44 schreef liefie_ het volgende:
blijkbaar is er een mannen overshot
en ik ga vanavond de man van mn leven ontmoeten heb ik bedacht
maw: ik ga op stap
Wel!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:13 schreef liefie_ het volgende:
naja dan kan ik er tenminste 1 vangen
dat lukt me hier blijkbaar niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |