quote:Op maandag 3 september 2007 07:34 schreef Molluck het volgende:
Ik kijk meestal net zo lang totdat ze niet meer terugkijkt en wegloopt en dan ga ik zoals altijd alleen naar huis!
Ik kijk meestal net zo lang totdat ze niet meer terugkijkt en wegloopt en dan ga ik zoals altijd alleen naar huis!
Doen ze ookquote:Op maandag 3 september 2007 08:00 schreef bijdehand het volgende:
En ik denk meestal dat áls ze kijken dat ze me uitlachen ofzo![]()
stakkerquote:Op maandag 3 september 2007 08:07 schreef sig000 het volgende:
Ik had geen kans, ze kwam op mij af en zit er nu nog steeds mee.
quote:Op maandag 3 september 2007 07:59 schreef Pakspul het volgende:
Ik laat een kameraad haar versieren en als dat wat wordt dumpt hij haar weer en dan ken je haar wel. Duurt even, maar dan heb je ook wat
Vraag het je WoW vriendjesquote:Op maandag 3 september 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat zijn maten?
op 1 of andere manier laten weten dat je der morgen (of wanneer dan ook) er weer bent, en als je haar dan weer ziet heb je bingo anders volgende slachtoffer proberenquote:Op maandag 3 september 2007 07:29 schreef audimechanic het volgende:
Hallo mensen,
Hebben jullie dat ook wel eens? Je staat met je maten in een leuke tent, kroeg oid en je ziet daar een meisje wat je leuk vind. Je kent haar totaal niet, maar jullie kijken elkaar wel regelmatig ff aan...
Maar, aan het einde van het liedje word het allemaal niks..
Hoe pakken jullie dit soort dingen aan? Je kent haar dus helemaal niet, en zult de confrontatie aan moeten (en durven) gaan..
Nou, brand maar los![]()
Mijn inet is niet snel genoeg daarvoorquote:
Wat enigzins lomp kan overkomenquote:Op maandag 3 september 2007 11:35 schreef Shitonya het volgende:
Al zie ik een jongen continu overduidelijk naar me kijken, stap ik er gewoon op af en vraag ik wat er te zien valt. Simpel...
Vind je dat lomp..waarom? Is toch gewoon een teken van verlegen- / onzekerheid?quote:Op maandag 3 september 2007 12:16 schreef Shitonya het volgende:
De hele avond iemand aanstaren, niets zeggen en vervolgens weer naar huis toe is niet enigzins lomp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |