abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52945593
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Lips het volgende:

[..]

Maar dat over die vriendinnen is zeker waar Ben afgelopen weekend voor het eerst in eeuwen met een groep meiden op stap geweest (ipv met mijn mannelijke stapmaatje) en de controle is zeker wel hoog. Zodra er 1 wordt aangesproken wordt meteen via oogcontact gecheckt of dat de dame in kwestie wel gediend is van het contact. Zoniet wordt de vriendelijke (doch vaak dronken) man heel soepel de groep uitgewerkt

Mooi om te aanschouwen, heb me kostelijk vermaakt
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik werd afgekeurd door de vriendinnen van een meisje dat nota bene op mij was afgestapt. 'Kom, we gaan nu dansen'...en weg waren ze. Als ik met vrienden op stap ga en iemand is in een dronken bui met een onaantrekkelijke vrouw aan het sjanzen, dan worden er duimpjes omhoog gestoken, een foto gemaakt en achteraf smakelijk gelachen.
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef mrbox het volgende:

[..]

Niets veel eisend
Leuke dates zijn zo teleurstellend, heb je leuke tijd enzo komt er een date #2 enz enz..
Begin je beetje te voelen uiteindelijk vaak

Nee been there done that
Dat hoort er nu eenmaal bij.
Niet zo negatief, een date die op niets uitloopt is altijd nog beter dan geen date.

[ Bericht 22% gewijzigd door SuperMocio op 04-09-2007 22:27:45 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52946517
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

no worries...komt wel weer terug...
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.
pi_52946633
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

helleu you!
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:19:36 #229
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52947172
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:

natuurlijk ben ik blij voor je dat je verliefd bent...dat staat volstrekt los van die opmerking...

lighten up...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:51:38 #230
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52948091
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.
Ik ben een leuke date
ben alleen dus geen man...
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:38 schreef LaZZ_NL het volgende:

Vanavond even een nieuwe date zoeken... Nieuwe lading studenten in de stad dus lopen vast genoeg dames rond..
Op dinsdag ja?? Was vorige week op woensdag in de stad en er was niks te doen
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
no worries...komt wel weer terug...
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef SuperMocio het volgende:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik werd afgekeurd door de vriendinnen van een meisje dat nota bene op mij was afgestapt. 'Kom, we gaan nu dansen'...en weg waren ze.
Vrouwen Ik snap m'n eigen soort dus vaak gewoon niet
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  dinsdag 4 september 2007 @ 23:40:00 #231
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52949493
Leuke dates bestaan niet
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  woensdag 5 september 2007 @ 00:03:13 #232
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52950089
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Shitonya het volgende:
Leuke dates bestaan niet
Dan niet
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 5 september 2007 @ 00:32:28 #233
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52950744
Oké oké bestaat wel..als je een héél simpele definitie geeft aan het woord "leuk"
pi_52950829
Iemand nog tips voor iemand die na 4 jaar weer vrijgezel geworden is
  woensdag 5 september 2007 @ 00:41:42 #235
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52950928
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef JonKeL het volgende:
Iemand nog tips voor iemand die na 4 jaar weer vrijgezel geworden is
Plankgas genieten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
  woensdag 5 september 2007 @ 00:42:53 #236
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52950952
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Shitonya het volgende:
Oké oké bestaat wel..als je een héél simpele definitie geeft aan het woord "leuk"
Hoe moeilijk kan leuk zijn?
Als ik me niet heb verveeld en een leuk gesprek heb gevoerd is het voor mij al leuk. Je moet gewoon de lat niet zo hoog leggen! (Wat overigens niet alleen voor daten geldt)
Miauw
  woensdag 5 september 2007 @ 00:43:07 #237
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52950956
Heel veel drinken, uitgaan, daten, sporten... usual things
pi_52951163
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef Lips het volgende:

[..]

Plankgas genieten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet ik inderdaad doen, in het weekend lukt het wel. Maar doordeweeks moet ik nog effe wat vinden om van te genieten
  woensdag 5 september 2007 @ 01:12:46 #239
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52951387
quote:
Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Dat moet ik inderdaad doen, in het weekend lukt het wel. Maar doordeweeks moet ik nog effe wat vinden om van te genieten
*cliche-alert*

Je zult toch moeten gaan leren jezelf bezig te houden doordeweeks! (Heeft bij mij geloof ik een jaar geduurd voordat ik dat goed kon).
Maar tot die tijd moeten je vrienden zich maar een tijdje extra in gaan spannen!! (daar zijn ze tenslotte voor)
Miauw
pi_52951552
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja okee dat is waar
sorry
Ej Princessa! Hoest nu met jou? Ik las ergens heel snel dat je iemand bent tegengekomen? Al een weg gevonden? En Queenie, hoest met jou "bloemenman?". Heeft de twijfel al plaats gemaakt voor iets leuks?

En sorry dat ik niet op de rest reageer, wil ik wel graag doen maar heb het topic/forum niet gevolgd de afgelopen dagen (beetje stress op dit moment wat de aandacht vraagt). Komt later, maar ^ 2 vragen wilde ik toch even stellen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52952035
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef Lips het volgende:

Op dinsdag ja?? Was vorige week op woensdag in de stad en er was niks te doen
[..]
Op woensdag inderdaad nier maar op dinsdag is er genoeg te doen

Was weer een geslaagd avondje.. Leuke meid leren kennen maar een vriend van me vond haar ook wel tof... Vond het niet de moeite om er ruzie over te maken en heb hem het maar gegund.. Volgende keer beter...
  FOK!fotograaf woensdag 5 september 2007 @ 08:35:09 #242
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52952845
* freud komt ook weer eens om de hoek kijken...

Wat wel grappig is, is dat ik soms lees dat singles niet vaak koken en door de weeks weinig te doen hebben, maar op een of andere manier heb ik daar weinig last van . Sterker nog, zit soms hard te denken welke dingen ik zou moeten schrappen als ik weer een vriendin heb .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_52957019
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef freud het volgende:

Wat wel grappig is, is dat ik soms lees dat singles niet vaak koken en door de weeks weinig te doen hebben, maar op een of andere manier heb ik daar weinig last van . Sterker nog, zit soms hard te denken welke dingen ik zou moeten schrappen als ik weer een vriendin heb .
ik denk dat dat gewoon verschilt per persoon
je hebt van die mensen die graag niks doen of zo (ook als ze verkering hebben) en graag op de bank crashen met een magnetron maaltijd en een filmpje
maar je hebt ook van die mensen die ontzettend veel vrienden/kennisen hebben en bij clubs zitten en commisies en weet ik t allemaal (en die zullen dat ook nog wel doen als ze verkering hebben)
denk ik dan
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  woensdag 5 september 2007 @ 14:15:24 #244
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52959651
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef freud het volgende:

Dan ben ik geen standaard single
Ik kook juist bijna iedere dag (tenzij ik bij m'n ouders, vrienden of in een restaurant eet). Gemiddeld heb ik 1 a 2 avonden in de week voor mezelf en de rest van de tijd zit volgepland. Ik had 't er toevallig vorige week met een vriendin over dat ik gewoon geen tijd heb voor een relatie
Tuurlijk ga je je aanpassen op het moment dat je een relatie hebt en mijn planning is niet vol met 'vaste' dingen. Maar om de tijd te doden hoef ik het niet te doen!

Nu mag ik naar een vriendinnetje koffie drinken, naar de Ikea, samen iets eten en dan salsa dansen (en zo is ook de woensdag weer gevuld )
Miauw
  woensdag 5 september 2007 @ 23:25:05 #245
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52971630
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik kook juist bijna iedere dag (tenzij ik bij m'n ouders, vrienden of in een restaurant eet). Gemiddeld heb ik 1 a 2 avonden in de week voor mezelf en de rest van de tijd zit volgepland. Ik had 't er toevallig vorige week met een vriendin over dat ik gewoon geen tijd heb voor een relatie
Tuurlijk ga je je aanpassen op het moment dat je een relatie hebt en mijn planning is niet vol met 'vaste' dingen. Maar om de tijd te doden hoef ik het niet te doen!

Nu mag ik naar een vriendinnetje koffie drinken, naar de Ikea, samen iets eten en dan salsa dansen (en zo is ook de woensdag weer gevuld )
Perfect! Er zijn zoveel dingen om te doen terwijl je jong en vrij bent Kunnen we jou niet als groot voorbeeld in de eerste post van volgende topics proppen?

Salsa dansen ook met vriendin?!
Every super woman needs a superman; here I am.
  FOK!fotograaf donderdag 6 september 2007 @ 08:15:00 #246
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52974545
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat dat gewoon verschilt per persoon
je hebt van die mensen die graag niks doen of zo (ook als ze verkering hebben) en graag op de bank crashen met een magnetron maaltijd en een filmpje
maar je hebt ook van die mensen die ontzettend veel vrienden/kennisen hebben en bij clubs zitten en commisies en weet ik t allemaal (en die zullen dat ook nog wel doen als ze verkering hebben)
denk ik dan
Oh, natuurlijk hangt het ook af van je als persoon. Maar ik moet zeggen dat ik gezonder eet/leef en actiever ben dan toen ik een relatie had .
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef Lips het volgende:

Ik sport 3x in de week met drukke hobby, vult ook aardig . Maar het is wel lekker, een eigen leven . Nu nog kijken hoe de ander erin gaat passen, hahaha.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  donderdag 6 september 2007 @ 10:55:11 #247
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52977331
Natuurlijk, een relatie brengt altijd wat extra kilo's op, omdat je vaker uit eten gaat / wat vaker elkaar verwent met ijs/chocola/etc, omdat je af en toe liever een hele dag met elkaar in bed ligt in plaats dat je gaat sporten und so weiter.
  FOK!fotograaf donderdag 6 september 2007 @ 10:57:13 #248
18921 freud
Who's John Galt?
pi_52977393
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Shitonya het volgende:
Natuurlijk, een relatie brengt altijd wat extra kilo's op, omdat je vaker uit eten gaat / wat vaker elkaar verwent met ijs/chocola/etc, omdat je af en toe liever een hele dag met elkaar in bed ligt in plaats dat je gaat sporten und so weiter.
Mja, was ook omdat er dan iemand is die zegt "aaah joh, we doen het een keertje makkelijk". Ik kan mezelf verrassend goed aan een gezond patroon houden, wat ik echt niet verwacht had! Voor wat betreft dat sporten heb je wel gelijk (alleen was het geen bank/bed helaas)!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_52977523
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.
Op FOK!

edit: ik moet verder lezen want iemand anders ahd blijkbaar al hetzelfde gezegd
  donderdag 6 september 2007 @ 13:48:37 #250
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52981212
quote:
Op donderdag 6 september 2007 10:57 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, was ook omdat er dan iemand is die zegt "aaah joh, we doen het een keertje makkelijk". Ik kan mezelf verrassend goed aan een gezond patroon houden, wat ik echt niet verwacht had! Voor wat betreft dat sporten heb je wel gelijk (alleen was het geen bank/bed helaas)!!
Als het geen bank/bed was, wat was het dan? Een spijkerbed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')