Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik werd afgekeurd door de vriendinnen van een meisje dat nota bene op mij was afgestapt. 'Kom, we gaan nu dansen'...en weg waren ze.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dat over die vriendinnen is zeker waarBen afgelopen weekend voor het eerst in eeuwen met een groep meiden op stap geweest (ipv met mijn mannelijke stapmaatje) en de controle is zeker wel hoog. Zodra er 1 wordt aangesproken wordt meteen via oogcontact gecheckt of dat de dame in kwestie wel gediend is van het contact. Zoniet wordt de vriendelijke (doch vaak dronken) man heel soepel de groep uitgewerkt
![]()
Mooi om te aanschouwen, heb me kostelijk vermaakt![]()
Dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niets veel eisend![]()
Leuke dates zijn zo teleurstellend, heb je leuke tijd enzo komt er een date #2 enz enz..
Begin je beetjete voelen uiteindelijk vaak
![]()
Nee been there done that![]()
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
no worries...komt wel weer terug...![]()
helleu you!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.
natuurlijk ben ik blij voor je dat je verliefd bent...dat staat volstrekt los van die opmerking...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hee, bedankt! Fijn dat je blij bent voor me.
Ik ben een leuke datequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date![]()
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.![]()
Op dinsdag ja?? Was vorige week op woensdag in de stad en er was niks te doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:38 schreef LaZZ_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanavond even een nieuwe date zoeken... Nieuwe lading studenten in de stad dus lopen vast genoeg dames rond..![]()
quote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef SuperMocio het volgende:
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik werd afgekeurd door de vriendinnen van een meisje dat nota bene op mij was afgestapt. 'Kom, we gaan nu dansen'...en weg waren ze.![]()
Dan nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:40 schreef Shitonya het volgende:
Leuke dates bestaan niet
Plankgas genietenquote:Op woensdag 5 september 2007 00:36 schreef JonKeL het volgende:
Iemand nog tips voor iemand die na 4 jaar weer vrijgezel geworden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Hoe moeilijk kan leuk zijn?quote:Op woensdag 5 september 2007 00:32 schreef Shitonya het volgende:
Oké oké bestaat wel..als je een héél simpele definitie geeft aan het woord "leuk"
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Plankgas genietenDat moet ik inderdaad doen, in het weekend lukt het wel. Maar doordeweeks moet ik nog effe wat vinden om van te genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*cliche-alert*quote:Op woensdag 5 september 2007 00:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat moet ik inderdaad doen, in het weekend lukt het wel. Maar doordeweeks moet ik nog effe wat vinden om van te genieten
Ej Princessa! Hoest nu met jou? Ik las ergens heel snel dat je iemand bent tegengekomen? Al een weg gevonden? En Queenie, hoest met jou "bloemenman?". Heeft de twijfel al plaats gemaakt voor iets leuks?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja okee dat is waar
sorry
Op woensdag inderdaad nier maar op dinsdag is er genoeg te doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:51 schreef Lips het volgende:
Op dinsdag ja?? Was vorige week op woensdag in de stad en er was niks te doen
[..]
ik denk dat dat gewoon verschilt per persoonquote:Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef freud het volgende:
* freud komt ook weer eens om de hoek kijken...
Wat wel grappig is, is dat ik soms lees dat singles niet vaak koken en door de weeks weinig te doen hebben, maar op een of andere manier heb ik daar weinig last van. Sterker nog, zit soms hard te denken welke dingen ik zou moeten schrappen als ik weer een vriendin heb
.
Dan ben ik geen standaard singlequote:Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef freud het volgende:
* freud komt ook weer eens om de hoek kijken...
Wat wel grappig is, is dat ik soms lees dat singles niet vaak koken en door de weeks weinig te doen hebben, maar op een of andere manier heb ik daar weinig last van. Sterker nog, zit soms hard te denken welke dingen ik zou moeten schrappen als ik weer een vriendin heb
.
Perfect! Er zijn zoveel dingen om te doen terwijl je jong en vrij bentquote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan ben ik geen standaard single
Ik kook juist bijna iedere dag (tenzij ik bij m'n ouders, vrienden of in een restaurant eet). Gemiddeld heb ik 1 a 2 avonden in de week voor mezelf en de rest van de tijd zit volgepland. Ik had 't er toevallig vorige week met een vriendin over dat ik gewoon geen tijd heb voor een relatie
Tuurlijk ga je je aanpassen op het moment dat je een relatie hebt en mijn planning is niet vol met 'vaste' dingen. Maar om de tijd te doden hoef ik het niet te doen!
Nu mag ik naar een vriendinnetje koffie drinken, naar de Ikea, samen iets eten en dan salsa dansen(en zo is ook de woensdag weer gevuld
)
Oh, natuurlijk hangt het ook af van je als persoon. Maar ik moet zeggen dat ik gezonder eet/leef en actiever ben dan toen ik een relatie hadquote:Op woensdag 5 september 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
ik denk dat dat gewoon verschilt per persoon
je hebt van die mensen die graag niks doen of zo (ook als ze verkering hebben) en graag op de bank crashen met een magnetron maaltijd en een filmpje
maar je hebt ook van die mensen die ontzettend veel vrienden/kennisen hebben en bij clubs zitten en commisies en weet ik t allemaal (en die zullen dat ook nog wel doen als ze verkering hebben)
denk ik dan
Ik sport 3x in de week met drukke hobby, vult ook aardigquote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef Lips het volgende:
Dan ben ik geen standaard single
Ik kook juist bijna iedere dag (tenzij ik bij m'n ouders, vrienden of in een restaurant eet). Gemiddeld heb ik 1 a 2 avonden in de week voor mezelf en de rest van de tijd zit volgepland. Ik had 't er toevallig vorige week met een vriendin over dat ik gewoon geen tijd heb voor een relatie
Tuurlijk ga je je aanpassen op het moment dat je een relatie hebt en mijn planning is niet vol met 'vaste' dingen. Maar om de tijd te doden hoef ik het niet te doen!
Nu mag ik naar een vriendinnetje koffie drinken, naar de Ikea, samen iets eten en dan salsa dansen(en zo is ook de woensdag weer gevuld
)
Mja, was ook omdat er dan iemand is die zegt "aaah joh, we doen het een keertje makkelijk". Ik kan mezelf verrassend goed aan een gezond patroon houden, wat ik echt niet verwacht had! Voor wat betreft dat sporten heb je wel gelijk (alleen was het geen bank/bed helaas)!!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:55 schreef Shitonya het volgende:
Natuurlijk, een relatie brengt altijd wat extra kilo's op, omdat je vaker uit eten gaat / wat vaker elkaar verwent met ijs/chocola/etc, omdat je af en toe liever een hele dag met elkaar in bed ligt in plaats dat je gaat sporten und so weiter.
Op FOK!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date![]()
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.![]()
Als het geen bank/bed was, wat was het dan? Een spijkerbed?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:57 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, was ook omdat er dan iemand is die zegt "aaah joh, we doen het een keertje makkelijk". Ik kan mezelf verrassend goed aan een gezond patroon houden, wat ik echt niet verwacht had! Voor wat betreft dat sporten heb je wel gelijk (alleen was het geen bank/bed helaas)!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |