abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 12:09:30 #176
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52913397
Of weinig behoefte hebben aan gezelschap, gesteld zijn op je eigen ruimte, lichte misantropie und so weiter.. maken anderen ook overbodig. Hoe meer je aan jezelf hebt, hoe minder je nodig hebt van een ander.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  maandag 3 september 2007 @ 12:13:27 #177
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_52913463
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef LaZZ_NL het volgende:
Doe ik vanavond ook even..

Pffff.... Verder weinig te doen op het werk hier.. Saaaaii.. Was het maar weekend.. Champcar VIp tickets
Welja, ga dr nog nabellen ook. De bal ligt niet bij haar?
pi_52913713
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:09 schreef Shitonya het volgende:
Of weinig behoefte hebben aan gezelschap, gesteld zijn op je eigen ruimte, lichte misantropie und so weiter.. maken anderen ook overbodig. Hoe meer je aan jezelf hebt, hoe minder je nodig hebt van een ander.
Dat is van tijd tot tijd best eenzaam...
Een knuffel, een lach, een zoen, zijn toch ook dingen die er toe doen?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52914169
quote:
Op maandag 3 september 2007 07:29 schreef audimechanic het volgende:
Hallo mensen,

Hebben jullie dat ook wel eens? Je staat met je maten in een leuke tent, kroeg oid en je ziet daar een meisje wat je leuk vind. Je kent haar totaal niet, maar jullie kijken elkaar wel regelmatig ff aan...

Maar, aan het einde van het liedje word het allemaal niks..

Hoe pakken jullie dit soort dingen aan? Je kent haar dus helemaal niet, en zult de confrontatie aan moeten (en durven) gaan..

Nou, brand maar los
  maandag 3 september 2007 @ 13:26:49 #180
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52914986
Ik snap de vraag niet....
Je wilt weten wat je moet doen om te voorkomen dat het aan het einde niks wordt?? (Omdat het bij jou nooit positief eindigt???)

Dat begint bij de juiste dame natuurlijk! Maar ook het realistische besef dat het soms niks zal worden. Afgelopen weekend weer mooie voorbeelden gezien van mannen die dan om je heen blijven hangen terwijl ze toch wel door moeten hebben dat ze geen aandacht gaan krijgen...
Als jij de enige bent die moeite doet voor het gesprek => geef het op
Als ze constant om je heen kijkt => geef het op
Als ze halverwege een zin gewoon wegloopt => geef het op

zo moeilijk kan het niet zijn.... toch liepen er weer genoeg mannen rond die het echt niet doorhadden!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52919619
Wtf? Ik zit al de hele middag op de klok te kijken en ik wordt echt gek. Nog 2 uurtjes en dan komt 'ie hier een hapje eten. Daarna samen naar Ikea om een bed te halen . Ik ben zenuwachtig
pi_52919681
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
Oh ja: kijk, ik heb wel een grote mond af en toe, als er oogcontact is ben ik zeker niet te beroerd om op iemand af te stappen . Meestal doe ik dat onder het mom van een geintje. Oftewel: drankje achterover slaan, rug recht en gaan met die banaan. Meestal volstaat 'ik vind je mooi', 'hoe heet je' of zoiets wel.
pi_52919758
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:38 schreef mrbox het volgende:

[..]

Tja "If it looks like a cow and moos like a cow...."
een relatie is toch wel anders.. dan heb je een datum en die vier je elk jaar/maand.. je kent elkaars ouders/familie.. je gaat mee naar oma's.. je hebt spullen bij elkaar liggen en je belt elke avond.. je doet veel dingen samen en naar verjaardagen ga je altijd samen.. het is raar als je alleen uitgaat.. of alleen met jongens afspreekt.

wat ik bedoel is gewoon elkaar leuk vinden en gewoon iets doen als je er zin in hebt en niet met andere mensen zoenen.. hm
  maandag 3 september 2007 @ 16:48:28 #184
172358 oddman
Introspecteur
pi_52919791
quote:

[Hallo mensen,

Hebben jullie dat ook wel eens? Je staat met je maten in een leuke tent, kroeg oid en je ziet daar een meisje wat je leuk vind. Je kent haar totaal niet, maar jullie kijken elkaar wel regelmatig ff aan...

Maar, aan het einde van het liedje word het allemaal niks..

Hoe pakken jullie dit soort dingen aan? Je kent haar dus helemaal niet, en zult de confrontatie aan moeten (en durven) gaan..

Nou, brand maar los ]
Op af lopen voor je jezelf de kans geeft in de zenuwen te schieten. Hoe eerder hoe beter. Plannen werkt toch niet.
Iets relevants doch oppervlakkigs zeggen:
"Vermaak je je?"
"Al iets interessants geobserveerd?" (als ze bijvoorbeeld de hele avond naar de dansvloer staat te kijken ipv zelf te dansen)
"Geef mij eens vrouwelijk modeadvies. Dat meisje daar, met die witte broek en zwarte string, kán dat?"
"Hoi, ik ben x, wie ben jij?"
En dan een gesprekje voeren. Meestal heb je héél vlot al door of het een beetje werkt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 3 september 2007 @ 16:49:02 #185
172358 oddman
Introspecteur
pi_52919804
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Oh ja: kijk, ik heb wel een grote mond af en toe, als er oogcontact is ben ik zeker niet te beroerd om op iemand af te stappen . Meestal doe ik dat onder het mom van een geintje. Oftewel: drankje achterover slaan, rug recht en gaan met die banaan. Meestal volstaat 'ik vind je mooi', 'hoe heet je' of zoiets wel.
Maar jij hebt tieten.

De meeste mannen niet.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52919867
ik doe nooit aan openingszinnen maar ik heb eigenlijk wel met iedereen contact in de kroeg iemand noemde het flirten oid maar ik doe niks raars.. gewoon beetje kijken.. er valt je iets op. HAHA.. gesprek.. gewoon normaal doen
pi_52919988
quote:

[..]
ik krijg echt t idee (maar misschien zijn dat alleen fokkers ) dat mensen denken dat als je maar lang genoeg naar iemand staart dat er vanzelf een magisch moment komt waarna je een date hebt of gaat zoenen of weet ik wat de fantasie dan zegt...
je zult toch echt zelf iets moeten doen of ondernemen of zo om te zorgen dat het een "stapje" verder gaat! (er van uit gaan dat die ander t doet is stom, want als die ander het ook denkt dan gebeurd er nog niks)

en zo erg is het toch niet als je inschattingen niet helemaal juist waren en die ander naar die knappe man/vrouw achter je stond te lonken
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52920002
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef oddman het volgende:

[..]

Maar jij hebt tieten.

De meeste mannen niet.
Je kunt ook beveiligers samen gaan begekken, heeft in het verleden ook wel gewerkt.
pi_52920219
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

een relatie is toch wel anders.. dan heb je een datum en die vier je elk jaar/maand.. je kent elkaars ouders/familie.. je gaat mee naar oma's.. je hebt spullen bij elkaar liggen en je belt elke avond.. je doet veel dingen samen en naar verjaardagen ga je altijd samen.. het is raar als je alleen uitgaat.. of alleen met jongens afspreekt.
als dat is hoe jij relaties hebt dan hoef ik iig geen verkering met jou
er zijn meer vormen van een relatie hebben hoor
  maandag 3 september 2007 @ 18:51:58 #190
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52922257
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef oddman het volgende:
"Al iets interessants geobserveerd?" (als ze bijvoorbeeld de hele avond naar de dansvloer staat te kijken ipv zelf te dansen)
"Geef mij eens vrouwelijk modeadvies. Dat meisje daar, met die witte broek en zwarte string, kán dat?"
Die 2 zijn zo fout.
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_52922328
quote:
Op maandag 3 september 2007 18:51 schreef Nexie het volgende:

[..]

Die 2 zijn zo fout.
bij mij zouden ze alle 4 niet werken of je moet onwijs lekker zijn

ik denk dat ze alleen maar tegen je werken die 4
  maandag 3 september 2007 @ 19:04:59 #192
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52922381
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:01 schreef liefie_ het volgende:

[..]

bij mij zouden ze alle 4 niet werken of je moet onwijs lekker zijn

ik denk dat ze alleen maar tegen je werken die 4
Jij bent wel een heel moeilijke zeg, bij mij werken die andere 2 heel misschien nog
pi_52922457
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:04 schreef Nexie het volgende:

[..]

Jij bent wel een heel moeilijke zeg, bij mij werken die andere 2 heel misschien nog
beetje moeilijk ben ik misschien wel ja haha

maar aan de andere kant.... ik ben dan wel weer zo dat als ik je niet zo super leuk vond in t begin maar je bent super orrigineel dan wil ik best een date overwegen!
  maandag 3 september 2007 @ 22:59:32 #194
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52927913
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
beetje moeilijk ben ik misschien wel ja haha
Beter dan makkelijk
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef liefie_ het volgende:
maar aan de andere kant.... ik ben dan wel weer zo dat als ik je niet zo super leuk vond in t begin maar je bent super orrigineel dan wil ik best een date overwegen!
Da's wel zo eerlijk, niet iedereen heeft een goede eerste indruk denk ik. Ik vraag me af of je daar iets aan kunt doen of dat je dan gewoon iets mist ofzo.
pi_52928683
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:10 schreef liefie_ het volgende:

[..]

als dat is hoe jij relaties hebt dan hoef ik iig geen verkering met jou
er zijn meer vormen van een relatie hebben hoor
hm ja maar hoe is het dan
pi_52928825
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

hm ja maar hoe is het dan
hoe is wat?
pi_52929603
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef oddman het volgende:

[..]

"Hoi, ik ben x, wie ben jij?"
De enige goede manier. Laat die foute openingszinnen toch in hemelsnaam achterwege.

Verder spreek ik heel weinig tot geen vrouwen aan in de kroeg. Heb je enig idee hoe hoog die defensiemechanismen zijn door alle dronken, brallende lui die al een poginkje gewaagd hebben? Daarnaast werken die vriendinnen waarmee ze is een enorme sociale controle op haar uit.
pi_52929616
een "echte" relatie.. maar laat maar ik ben gewoon te moeilijk
  dinsdag 4 september 2007 @ 00:50:25 #199
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52929709
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:27 schreef MNR het volgende:

[..]

Dat is van tijd tot tijd best eenzaam...
Een knuffel, een lach, een zoen, zijn toch ook dingen die er toe doen?
Zinloos zonder bijbehorend gevoel. en aangezien gevoel vrijwel onmogelijk is aan te wakkeren blijf ik maar heerlijk door klagen zoals elke vrijgezel met vlagen van eenzaamheid of ergernis
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52931541
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een "echte" relatie.. maar laat maar ik ben gewoon te moeilijk
ik beweer niet dat er maar een manier is (dus een "echte") om een relatie te hebben
maar het leuke er van is dat je hem zelf (nou ja niet helemaal zelf, samen met je verkering) in mag richten
dus als jij zegt ik wil niet dat we elke dag bellen, dat ik niks meer zelf kan doen en dat we op zondag naar mijn/zijn ouders gaan... nou dan doe je dat toch niet? er zijn geen vaste regels over een relatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')