en hebben ze dat wel werkt het niet echt positiefquote:Op maandag 3 september 2007 16:49 schreef oddman het volgende:
[..]
Maar jij hebt tieten.
De meeste mannen niet.
Niks zeggen en mij gewoon een biertje brengen als mijn huidige op is werkt ook perfect hoorquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De enige goede manier. Laat die foute openingszinnen toch in hemelsnaam achterwege.
Verder spreek ik heel weinig tot geen vrouwen aan in de kroeg. Heb je enig idee hoe hoog die defensiemechanismen zijn door alle dronken, brallende lui die al een poginkje gewaagd hebben?Daarnaast werken die vriendinnen waarmee ze is een enorme sociale controle op haar uit.
Ochgerrem, die jongens hebben zich eerst uitgebreid moed ingedronken, en dan dat....quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Lips het volgende:
Mooi om te aanschouwen, heb me kostelijk vermaakt![]()
Ja dat moed indrinken is het probleem. Durven ze je eindelijk aan te spreken, komt er geen nuchter (dus zinnig) woord meer uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ochgerrem, die jongens hebben zich eerst uitgebreid moed ingedronken, en dan dat....
Maargoed als "we" wat dat betreft op vrouwen moesten wachten zou het menselijk ras al lang uitgestorven zijn,.
Dat is idd een probleem. Maar aan de andere kant valt de afwijzing dan ook minder zwaar, en jullie hebben je vermaak!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:30 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja dat moed indrinken is het probleem. Durven ze je eindelijk aan te spreken, komt er geen nuchter (dus zinnig) woord meer uit
En dat terwijl vrouwen in een relatie nooit genoeg aandacht kunnen krijgen, als ik sommige topics mag geloven, moeilijk, moeilijk.quote:Vrouwen blijven lastig volk. Als we te veel aandacht krijgen is het niet goed, maar te weinig ook niet... Moet zeggen dat 'net niet genoeg aandacht' denk ik het beste werkt. Vrouwen staan bekend om 'playing hard to get' terwijl diezelfde vrouw waarschijnlijk het makkelijkste te krijgen is als die man hetzelfde spelletje speelt. Een man die veel te dronken tegen je aan komt plakken (en vervolgens niet weg gaat) is alleen maar vervelend. Een man die een kort praatje komt maken om vervolgens met z'n vrienden 3 meter verderop te gaan staan is voor mij al meteen interessanter.
De tip van vandaag is denk ik dus doseren
Ik ben er sinds kort achter dat je als man gewoon moet gaan dansen als je vrouwen wilt leren kennen. Heb afgelopen zomer een korte cursus Salsadansen gedaan en daar is nogal een overschot aan vrouwen. Dus als je als man een beetje ritmisch kan bewegen (quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is idd een probleem. Maar aan de andere kant valt de afwijzing dan ook minder zwaar, en jullie hebben je vermaak!
[..]
En dat terwijl vrouwen in een relatie nooit genoeg aandacht kunnen krijgen, als ik sommige topics mag geloven, moeilijk, moeilijk.
Maargoed, er zijn genoeg andere meer relaxte manieren om individuen van de andere sekse te leren kennen waar gelikte openingszinnen en hard-to-get spelletjes niet persé noodzakelijk zijn. Sowieso denk ik dat je stapavondje een stuk gezelliger is als je er niet te veel mee bezig bent.
Grinnik..."mompelt iets over dat mensen altijd op zoek zijn naar iets beters.."quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:44 schreef LaZZ_NL het volgende:
Hopelijk hebben jullie de popcorn nog staan..
Belt ze gister op, ja kheb op vakantie toch iemand beter leren kennen bla bla..
Had al minder contact en eigenlijk maakt het me verder ook niet zo heel veel uitMaar kunnen jullie weer even lachen
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:44 schreef LaZZ_NL het volgende:
Hopelijk hebben jullie de popcorn nog staan..
Belt ze gister op, ja kheb op vakantie toch iemand beter leren kennen bla bla..
Had al minder contact en eigenlijk maakt het me verder ook niet zo heel veel uitMaar kunnen jullie weer even lachen
![]()
op Fok!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date![]()
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.![]()
als je een nestje gevonden hebt post het hier even! want ik wil ook wel een leuke date!quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:22 schreef QueenR het volgende:
ik heb onderhand weleens zin in een leuke date![]()
alleen weet ik nog steeds niet waar ik leuke mannen tegen kan komen.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Achja, dan mag je tenminste wel in dit topic blijven posten
De dude is meteen 10 jaar ouder... Achja... Is maar net wat je een verbetering noemtquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:25 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Grinnik..."mompelt iets over dat mensen altijd op zoek zijn naar iets beters.."![]()
leuk datequote:Op dinsdag 4 september 2007 20:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je een nestje gevonden hebt post het hier even! want ik wil ook wel een leuke date!
Niets veel eisendquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef liefie_ het volgende:
wat veel eisend
ik neem genoegen met een leuke date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |