abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:09:00 #76
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52816498
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef Thornado het volgende:

[..]

Tssk..ligt het zeker weer aan mij?
Jaaaa ik vind het geen stijl hoor, een beetje een vrouw lesbisch maken!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_52816524
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Nexie het volgende:

[..]

Jaaaa ik vind het geen stijl hoor, een beetje een vrouw lesbisch maken!
ik wel hoor
ga maar door
hoe meer hoe beter
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:14:59 #78
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52816667
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik wel hoor
ga maar door
hoe meer hoe beter
Moet wel wat voor mij overblijven. Allemaal heel leuk voor eventjes, van die onbereikbare vrouwen, maar zo onbereikbaar gaat me toch wel ver. Hoge hakken staan me niet geweldig

We laten Thornado maar los op 5 vrouwen per jaar dan !
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:18:01 #79
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_52816745
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:14 schreef Nexie het volgende:

[..]

Moet wel wat voor mij overblijven. Allemaal heel leuk voor eventjes, van die onbereikbare vrouwen, maar zo onbereikbaar gaat me toch wel ver. Hoge hakken staan me niet geweldig

We laten Thornado maar los op 5 vrouwen per jaar dan !
Anders zijn dadelijke alle vrouwen lesbisch en hebben wij single mannen helemaal niets meer..:')
pi_52816747
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef enter het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD!
Gooi het in de groep
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:20:14 #81
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52816801
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef enter het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD!
Hey, it's the return of enter.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:24:51 #82
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52816937
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Nexie het volgende:

[..]

Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)
Ik heb ook nergens geschreven of gesuggereerd dat ze verantwoording af moet leggen. Lees m'n post nog maar een keer!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52817035
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef Thornado het volgende:

[..]

Anders zijn dadelijke alle vrouwen lesbisch en hebben wij single mannen helemaal niets meer..:')
ik wil wel proberen er een paar weer hetero te maken

al geef ik jullie weinig kans...
once you go liefie_ you never go back

hmz dat klinkt toch niet zo als gehoopt maar toch
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:31:30 #84
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_52817141
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens geschreven of gesuggereerd dat ze verantwoording af moet leggen. Lees m'n post nog maar een keer!
Niet dat zij het moet, maar:
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen..
Jij gaat er wel vanuit dat er uitleg komt, terwijl ik daar niet zo zeker van ben (tenzij hij er dus echt naar vraagt)
  donderdag 30 augustus 2007 @ 18:34:12 #85
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52817227
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Nexie het volgende:

[..]

Niet dat zij het moet, maar:
[..]

Jij gaat er wel vanuit dat er uitleg komt, terwijl ik daar niet zo zeker van ben (tenzij hij er dus echt naar vraagt)
Die was uit de categorie "hart onder de riem steken"
Hij kan altijd nog zeggen dat hij nog een sms had gestuurd. Grote kans dat ze zegt dat ze die gehad had maar.... (insert reden).
Vragen zou ik ook niet doen! Daarom ook mijn
quote:
Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_52817309
Ik zeg meubels kijken en biertje doen
pi_52817313
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik wil wel proberen er een paar weer hetero te maken

al geef ik jullie weinig kans...
once you go liefie_ you never go back

hmz dat klinkt toch niet zo als gehoopt maar toch
Hoe is dat nou, daten met zowel mannen als vrouwen?
Merk je een groot verschil tussen een date met een man en een date met een vrouw? Versier je een man anders dan een vrouw? (of laat je je versieren, ook door vrouwen) En herken je ook iets van de cliches die mannen in deze reeks over vrouwen spuien?
pi_52817442
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Hoe is dat nou, daten met zowel mannen als vrouwen?
Merk je een groot verschil tussen het daten met mannen en het daten met vrouwen? Versier je een man anders dan een vrouw? (of laat je je versieren, ook door vrouwen)
nou het is lastiger om iemand te ontmoeten zeg maar... mannen ontmoet je bij wijze van spreken in de supermarkt
als ik een leuk meisje bij de zuivel zie staan is de kans groot dat ze hetero is haha
verder merk ik niet echt verschil hoor... misschien een beetje in hoe ik er mee om ga naar de buitenwereld... ik zal bv meer tijd nemen om een meisje voor te stellen bij mijn ouders omdat ze er toch niet helemaal aan gewent zijn zeg maar
quote:
En herken je ook iets van de cliches die mannen in deze reeks over daten met vrouwen spuien?
nee totaal niet... het daten is in mijn ogen het zelfde.... er zijn onbereikbare mannen en onbereikbare vrouwen, er zijn "foute" mannen en zo zijn er ook "foute" vrouwen enz enz
pi_52818966
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Gooi het in de groep
jij?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:39:59 #90
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52819219
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:32 schreef enter het volgende:

[..]

jij?
Ja gooi je verukkelijke lichaam in de groep. Daar hebben de vrijgezellen ook nog wat aan..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:42:12 #91
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52819290
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef MNR het volgende:

[..]

.
Zullen we tikkertje spelen? "mep"
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52819421
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:32 schreef enter het volgende:

[..]

jij?
ik.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:48:19 #93
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_52819500
Woe! Het verrukkelijk lichaam van Enter mag wel in de groep worden gegooid
pi_52820925
Nog steeds single. De interessante man komt wel op mijn afscheidsfeestje zaterdag (én blijft slapen! ). Kan hij de volgende dag mooi helpen met bekertjes opharken. Uiteraard krijgt hij zijn eigen 1 persoons slaapzak toegewezen want mijn hele familie is present .
pi_52820954
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nou het is lastiger om iemand te ontmoeten zeg maar... mannen ontmoet je bij wijze van spreken in de supermarkt
als ik een leuk meisje bij de zuivel zie staan is de kans groot dat ze hetero is haha
verder merk ik niet echt verschil hoor... misschien een beetje in hoe ik er mee om ga naar de buitenwereld... ik zal bv meer tijd nemen om een meisje voor te stellen bij mijn ouders omdat ze er toch niet helemaal aan gewent zijn zeg maar
[..]

nee totaal niet... het daten is in mijn ogen het zelfde.... er zijn onbereikbare mannen en onbereikbare vrouwen, er zijn "foute" mannen en zo zijn er ook "foute" vrouwen enz enz
Ik vind het ook lastiger om met vrouwen in contact te komen hoor. Mannen zijn toch veel makkelijker benaderbaar. Ik klap sneller dicht bij vrouwen, bij mannen kan ik meestal wel een potje breken .
pi_52821052
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik vind het ook lastiger om met vrouwen in contact te komen hoor. Mannen zijn toch veel makkelijker benaderbaar. Ik klap sneller dicht bij vrouwen, bij mannen kan ik meestal wel een potje breken .
nou ik vind het ook vooral moeilijk dat dat wereld je zo gericht is op wie gaat met wie naar huis en heel erg ons kent ons...
daarom ga ik niet graag naar zeg maar de standaard plekker waar je een vrouw zou kunnen ontmoeten (een gaybar of zo) dus dan word het toch wat lastiger (ik ben geloof ik ook geen fan van internet daten dus dat valt ook al af)
pi_52821485
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Shitonya het volgende:
Zullen we tikkertje spelen? "mep"
Lips haalde me de woorden uit de mond. Wat zij zei, zag ik al veel eerder bij jou.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_52824636
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef liefie_ het volgende:

[..]

nou ik vind het ook vooral moeilijk dat dat wereld je zo gericht is op wie gaat met wie naar huis en heel erg ons kent ons...
daarom ga ik niet graag naar zeg maar de standaard plekker waar je een vrouw zou kunnen ontmoeten (een gaybar of zo) dus dan word het toch wat lastiger (ik ben geloof ik ook geen fan van internet daten dus dat valt ook al af)
Nee, gaybar is ook niet echt mijn ding. Is inderdaad ons kent ons en er komen niet eens leuke vrouwen. OK, OK, een enkeling misschien. Maar de leukste meiden kom je toch wel tegen in de kroeg.
pi_52824778
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds single. De interessante man komt wel op mijn afscheidsfeestje zaterdag (én blijft slapen! ). Kan hij de volgende dag mooi helpen met bekertjes opharken. Uiteraard krijgt hij zijn eigen 1 persoons slaapzak toegewezen want mijn hele familie is present .
Tsja dat laatste moet je er wel ff bijzeggen natuurlijk
pi_52825023
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Tsja dat laatste moet je er wel ff bijzeggen natuurlijk
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zo en dan denkt hij . Vervolgens draait hij zich nog een keer om om lekker verder te
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')