Jaaaa ik vind het geen stijl hoor, een beetje een vrouw lesbisch maken!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tssk..ligt het zeker weer aan mij?
ik wel hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Jaaaa ik vind het geen stijl hoor, een beetje een vrouw lesbisch maken!
Moet wel wat voor mij overblijven. Allemaal heel leuk voor eventjes, van die onbereikbare vrouwen, maar zo onbereikbaar gaat me toch wel ver. Hoge hakken staan me niet geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wel hoor
ga maar door
hoe meer hoe beter
Anders zijn dadelijke alle vrouwen lesbisch en hebben wij single mannen helemaal niets meer..:')quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:14 schreef Nexie het volgende:
[..]
Moet wel wat voor mij overblijven. Allemaal heel leuk voor eventjes, van die onbereikbare vrouwen, maar zo onbereikbaar gaat me toch wel ver. Hoge hakken staan me niet geweldig
We laten Thornado maar los op 5 vrouwen per jaar dan!
Gooi het in de groepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef enter het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD!
Hey, it's the return of enter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef enter het volgende:
IK BEN NIET VERLIEFD!
Ik heb ook nergens geschreven of gesuggereerd dat ze verantwoording af moet leggen. Lees m'n post nog maar een keer!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik zie niet echt waarom zij uitleg moet geven maar misschien komt het vanzelf wel naar boven. Vragen waarom ze niets heeft laten horen zou ik niet doen tenzij je haar een tijdje niet veel wilt spreken (zo irritant!)
ik wil wel proberen er een paar weer hetero te makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:18 schreef Thornado het volgende:
[..]
Anders zijn dadelijke alle vrouwen lesbisch en hebben wij single mannen helemaal niets meer..:')
Niet dat zij het moet, maar:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens geschreven of gesuggereerd dat ze verantwoording af moet leggen. Lees m'n post nog maar een keer!
Jij gaat er wel vanuit dat er uitleg komt, terwijl ik daar niet zo zeker van ben (tenzij hij er dus echt naar vraagt)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Lips het volgende:
Er zal ook wel een uitleg zijn die weer lang niet zo dramatisch is als waar we op hopen..
Die was uit de categorie "hart onder de riem steken"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Nexie het volgende:
[..]
Niet dat zij het moet, maar:
[..]
Jij gaat er wel vanuit dat er uitleg komt, terwijl ik daar niet zo zeker van ben (tenzij hij er dus echt naar vraagt)
quote:Groot gelijk ook dat je dan vanavond gaat bellen om te vragen hoe de vakantie is geweest
Hoe is dat nou, daten met zowel mannen als vrouwen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil wel proberen er een paar weer hetero te maken
al geef ik jullie weinig kans...
once you go liefie_ you never go back
hmz dat klinkt toch niet zo als gehoopt maar toch
nou het is lastiger om iemand te ontmoeten zeg maar... mannen ontmoet je bij wijze van spreken in de supermarktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, daten met zowel mannen als vrouwen?
Merk je een groot verschil tussen het daten met mannen en het daten met vrouwen? Versier je een man anders dan een vrouw? (of laat je je versieren, ook door vrouwen)
nee totaal niet... het daten is in mijn ogen het zelfde.... er zijn onbereikbare mannen en onbereikbare vrouwen, er zijn "foute" mannen en zo zijn er ook "foute" vrouwen enz enzquote:En herken je ook iets van de cliches die mannen in deze reeks over daten met vrouwen spuien?
Ja gooi je verukkelijke lichaam in de groep. Daar hebben de vrijgezellen ook nog wat aan..quote:
Zullen we tikkertje spelen? "mep"quote:
ik.quote:
Ik vind het ook lastiger om met vrouwen in contact te komen hoor. Mannen zijn toch veel makkelijker benaderbaar. Ik klap sneller dicht bij vrouwen, bij mannen kan ik meestal wel een potje brekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou het is lastiger om iemand te ontmoeten zeg maar... mannen ontmoet je bij wijze van spreken in de supermarkt
als ik een leuk meisje bij de zuivel zie staan is de kans groot dat ze hetero is haha
verder merk ik niet echt verschil hoor... misschien een beetje in hoe ik er mee om ga naar de buitenwereld... ik zal bv meer tijd nemen om een meisje voor te stellen bij mijn ouders omdat ze er toch niet helemaal aan gewent zijn zeg maar
[..]
nee totaal niet... het daten is in mijn ogen het zelfde.... er zijn onbereikbare mannen en onbereikbare vrouwen, er zijn "foute" mannen en zo zijn er ook "foute" vrouwen enz enz
nou ik vind het ook vooral moeilijk dat dat wereld je zo gericht is op wie gaat met wie naar huis en heel erg ons kent ons...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastiger om met vrouwen in contact te komen hoor. Mannen zijn toch veel makkelijker benaderbaar. Ik klap sneller dicht bij vrouwen, bij mannen kan ik meestal wel een potje breken.
Lips haalde me de woorden uit de mond. Wat zij zei, zag ik al veel eerder bij jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:42 schreef Shitonya het volgende:
Zullen we tikkertje spelen? "mep"
Nee, gaybar is ook niet echt mijn ding. Is inderdaad ons kent ons en er komen niet eens leuke vrouwen. OK, OK, een enkeling misschien. Maar de leukste meiden kom je toch wel tegen in de kroeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik vind het ook vooral moeilijk dat dat wereld je zo gericht is op wie gaat met wie naar huis en heel erg ons kent ons...
daarom ga ik niet graag naar zeg maar de standaard plekker waar je een vrouw zou kunnen ontmoeten (een gaybar of zo) dus dan word het toch wat lastiger (ik ben geloof ik ook geen fan van internet daten dus dat valt ook al af)
Tsja dat laatste moet je er wel ff bijzeggen natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog steeds single. De interessante man komt wel op mijn afscheidsfeestje zaterdag (én blijft slapen!). Kan hij de volgende dag mooi helpen met bekertjes opharken. Uiteraard krijgt hij zijn eigen 1 persoons slaapzak toegewezen want mijn hele familie is present
.
Hehe, 's morgens doe ik gewoon een keer zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tsja dat laatste moet je er wel ff bijzeggen natuurlijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |