abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52720568

Gôôl en omstreken is trots op hem
pi_52720617
Kijken welke aankoop hij nog uit de hoed tovert!
pi_52720671
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Een Hans van der Zee-aankoop ?
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:29:34 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52720745
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Een Hans van der Zee-aankoop ?
Danijel Pranjić?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52745772
Ajax scout niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52746151
Van Geel
pi_52746346
Topic loopt niet echt storm
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:21:16 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52746917
Zal die nog iets leuks halen ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52747604
Ik denk dat die nog wel iemand haalt, maar niet voor donderdag.
pi_52747628
Liever dat hij Maduro een contractverlenging geeft.
pi_52747686
Goe dik en voor 5 jaar hoop ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52747821
Prima, als hij alsnog door de mand valt kun je 'm altijd kwijt aan Heerenveen ofzo
pi_52747867
Ja, is inderdaad erg makkelijk om een speler met een lang en contract te slijten
pi_52747930
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, is inderdaad erg makkelijk om een speler met een lang en contract te slijten
Ligt meer aan de aard van de speler of je zo iemand kwijt raakt of niet. Heet 'ie Bogarde van achteren raak je 'm niet kwijt, maar elke andere speler wil toch liever spelen. Bovendien weten die buitenlandse clubs blijkbaar niet dat het niet zo best gaat met Maduro de laatste 2 jaar, gezien er nog steeds regelmatig geruchten opduiken die hem met name linken aan Italiaanse clubs.
pi_52754248
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat die nog wel iemand haalt, maar niet voor donderdag.
Als ie het dan maar doet voor vrijdagavond 23.59, want er moet echt nog wel een middenvelder en misschien ook een verdediger bij!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52754402
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef methodmich het volgende:
Als ie het dan maar doet voor vrijdagavond 23.59, want er moet echt nog wel een middenvelder en misschien ook een verdediger bij!
Vertonghen, Maduro, Schilder, Heitinga en Delorge voldoen toch wel op het middenveld in het systeem wat Ten Cate voor ogen lijkt te hebben? (4-2-3-1 of eigenlijk 4-2-2-2).

Een linksback lijkt me de grootste noodzaak hebben.
pi_52754973
Nee, hij wil toch een allround middenvelder halen? Schilder is leuk voor het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962000
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.

Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.

Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962143
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.
Vind ik verstandig, Ajax en Zuid-Amerikanen gaan in de regel niet goed samen. Behalve bij Maxwell dan.
pi_52962157
Tsja, 12 miljoen voor Renato Augusto. Ik ken hem alleen maar van Youtube filmpjes, maar zo zijn er elk jaar wel een aantal Brazilianen die voorbestemd zijn aan de top waar je jaren later maar weinig van terug leest. Diego Tardelli was er ook eentje, en dat hebben we vorig jaar geweten.
pi_52962202
Overigens is er niks op tegen dat een trainer en een TD qua spelers niet op 1 lijn zitten. Wat wel zorgelijk is, is dat er halfzachte compromisjes worden gesloten. Ik zou als TD trouwens ook niet met Ten Cate op een lijn zitten als hij Boakye laat gaan en Colin aantrekt, en Xabi Prieto wil hebben voor miljoenen.
pi_52962230
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Misschien Anastasiou, die heeft nog geen club.

Ben echt neit zo blij met Van Geels aankoopbeleid.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_52964053
12 miljoen bieden voor Renato Agusto en dan 3,5 miljoen voor Isi

Grapjas
pi_52964277
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Grapjas
Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
pi_52964417
quote:

Grapjas
begrijpend leren lezen is ook moelijk he grapjas. Daarnaast had Martin 1,5 miljoen moeten bieden voor die grapjas. Grapjas !
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52964573
quote:

Grapjas
Van Geel wilde toch juist niet 12 miljoen betalen?
pi_52964595
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:44 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
Dat schreef MM niet

Verder blijft dat Boerke natuurlijk een grap
pi_52966180
quote:
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.

Urzaiz zou me toch wel tegenvallen van Van Geel, dat vond ik meer een Ten Cate aankoop.
pi_52967896
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
pi_52967935
3.5 mil voor Aisatti. wat een mongool die van Geel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52968402
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
Urzaiz is dan ook niet gehaald voor 90 minuten. Voorin paaltjepassen en ballen met 't hoofd afleggen. Ook Urzaiz kan wel een half uurtje niveau halen hoor.
pi_52968528
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
pi_52971176
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
Tegen Groningen was hiij 1 keer beslissend met een assist op een assist, en 1 keer had hij een assist die Stam niet kon verzilveren. Het is geen Vennegoor of Hesselink of Koevermans, maar gewoon een Van Hooijdonk.
pi_52971480
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
pi_52973054
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
Dus dan zal Urzaiz ook wel kut zijn he
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52973620
Nee, Urzaiz is gewoon zwaar aan een pensioen toe.

Maar die mening had ik al voordat hij zijn eerste wedstrijd bij Ajax had gespeeld
pi_52978637
quote:

Rommedahl, redelijke versterking voor de breedte. Absoluut geen basisniveau.
Urzaíz, kan me nog niet bekoren. Hopelijk wordt het nog wat. Ik blijf het een schande vinden dat we Kluivert geen prestatiecontract hebben gegeven.
Vertonghen en Schilder vind ik inderdaad goed genoeg om Davids een paar maandjes op te volgen. Eigen kweek
quote:
Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Colin is natuurlijk waardeloos. Zeker als je Boakye kon houden. Hoewel ik het leuk vind dat hij het zo goed doet bij HAFC
quote:
Ken deze jongen niet. Aanvallende middenvelder? Had hem dan toch graag zien komen, aangezien we nu niemand hebben.
quote:
3,5 miljoen op Aissati is natuurlijk belachelijk laag. Daar hadden we best 10 miljoen voor uit mogen trekken.

Al met al heeft Van Geel waardeloos ingekocht
pi_52978703
Ach Louis van Gaal komt volgend seizoen naar Ajax omdat ie een keer een prijs wil pakken en het maar niet lukt met AZ.
pi_52978771
Van Gaal coach, Adriaanse TD
pi_52981165
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
pi_52981761
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
Ah, dan was ik in de war. Prieto ken ik verder niet zo goed
pi_52981897
Van Gaal come home
AFC AJAX
pi_52988284
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_52988322
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
Boakye is absoluut beter dan Colin en een uitstekende back-up voor Ogararu.
pi_52993900
En hij kan nog beter worden, dat kun je van Colin niet zeggen.
That's all folks!
pi_52994052
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Lyrisch is veel gezegd, maar hij is goedkoper, jonger, niet minder dan Colin en bovendien iemand uit (min of meer) de eigen jeugd.
pi_53013592
Okee, maar in de duels die ik hem met Ajax zag spelen vond ik het niet erg overtuigend. Maar goed, Colin is ook nog niet echt overtuigend op goede momenten na.
www.thuisuiteten.nl
pi_53710357
Komende dagen nog even de transfer van Ten Cate afronden, en dan mag deze TD ook wel opstappen.

Heeft afgelopen zomer gewoonweg keihard gefaald.
pi_53710980
Ik blijf fan, als ie aanblijft koopt hij volgende periode verrekte goede spelers

Maar tis natuurlijk lastig om spelers te kopen als je trainer niet bekend is...
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 oktober 2007 @ 03:37:44 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_53711700
Weg met die vent

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53712908
Het blijkt wel dat hij hopeloos gefaalt heeft deze zomer.
pi_53739967
Het aantrekken van Edgar Davids heeft vorig seizoen het seizoen gered natuurlijk. Toen ging Ajax draaien en omdat PSV opeens aan het instorten was, werd zelfs de titelrace nog spannend. Maar ja, die lieten ze wel lelijk liggen op het moment dat die in zicht kwam.

Dan verkoopt hij Perez om Ten Cate van dienst te zijn, haalt geen vervanger voor Sneijder en koopt een paar verkeerde spelers. In feite is alleen Suárez een succesvolle aankoop, maar die had iedereen kunnen vinden. Als hij nu echter Ten Cate laat gaan, lijdt hij dubbel gezichtsverlies. Want eerst geeft hij Henk zijn zin met Perez en dan ben je straks én de trainer én de speler kwijt.

Kortom, Davids heeft veel verbloemd bij Ajax, voor zowel Ten Cate als Van Geel.
www.thuisuiteten.nl
pi_53740542
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Het aantrekken van Edgar Davids heeft vorig seizoen het seizoen gered natuurlijk. Toen ging Ajax draaien en omdat PSV opeens aan het instorten was, werd zelfs de titelrace nog spannend. Maar ja, die lieten ze wel lelijk liggen op het moment dat die in zicht kwam.

Dan verkoopt hij Perez om Ten Cate van dienst te zijn, haalt geen vervanger voor Sneijder en koopt een paar verkeerde spelers. In feite is alleen Suárez een succesvolle aankoop, maar die had iedereen kunnen vinden. Als hij nu echter Ten Cate laat gaan, lijdt hij dubbel gezichtsverlies. Want eerst geeft hij Henk zijn zin met Perez en dan ben je straks én de trainer én de speler kwijt.

Zij haalden hem toch gewoon
pi_53747829
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:

Je hebt helaas helemaal gelijk
pi_53806850
Van Geel not amused over de handelswijze van Chelsea en Ten Cate.

Nog nooit zo'n hypocriete LUL gezien. Onvoorstelbaar wat een pak boter op zijn hoofd.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:11:46 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53806878
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:09 schreef MaxPower het volgende:
Van Geel not amused over de handelswijze van Chelsea en Ten Cate.

Nog nooit zo'n hypocriete LUL gezien. Onvoorstelbaar wat een pak boter op zijn hoofd.
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, toch vind ik het wel een verschil: een trainer/coach of een TD.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53806992
Het gaat me om zijn gedrag inzake de transfer van Suarez en dat hij nu jankt over dezelfde handelswijze van Chelsea.
pi_53811577
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:18 schreef MaxPower het volgende:
Het gaat me om zijn gedrag inzake de transfer van Suarez en dat hij nu jankt over dezelfde handelswijze van Chelsea.
Met het verschil dat Ajax eerst contact op heeft genomen met Groningen, en pas daarna met Suarez is gaan praten. Niet netjes, maar acceptabel gezien de FIFA regels. Ajax is niet eerst met Suarez gaan praten, en daarna pas met Groningen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:51:10 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53811649
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Met het verschil dat Ajax eerst contact op heeft genomen met Groningen, en pas daarna met Suarez is gaan praten. Niet netjes, maar acceptabel gezien de FIFA regels. Ajax is niet eerst met Suarez gaan praten, en daarna pas met Groningen.
Inderdaad, Ajax bracht een bod uit, maar FCG wenste niet te onderhandelen. Dat de zaakwaarnemers van Luis Suarez de speler daarna helemaal gek gemaakt hebben, valt Ajax niet aan te rekenen.
pi_53812845
Ach, dat valt Ajax wel aan te rekenen, want Ajax heeft Suarez ingelicht over de interesse. Maar het is anders dan wanneer Ajax eerst Suarez had benaderd en pas daarna Groningen.
pi_53967927
Tuurlijk valt dat Ajax wel aan te rekenen, maar van Van Geel is het te verwachten

Welke posities moet Ajax versterken in de winterstop?

Van Geel moet verder Gronkjaer halen, valt goed te rijmen met zijn beleid
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 oktober 2007 @ 03:25:19 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_54103036
Zit ie er nog ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54149794
Van Geel:
quote:
''Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben."
!
pi_54150450
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:18 schreef Radegast het volgende:
Van Geel:
[..]

!
Wat is daar gek aan? Kan best zijn dat ze 20/30 spelers volgen
pi_54150701
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat is daar gek aan? Kan best zijn dat ze 20/30 spelers volgen
Dat je spelers volgt wil al zeggen dat er interesse is, lijkt me?
pi_54151232
Als je het goed regelt moet je minimaal 20.000 spelers volgen en een stuk of 100 op je shortlist hebben staan
pi_54156334
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat je spelers volgt wil al zeggen dat er interesse is, lijkt me?
Mjah, maar ik denk dat zij in interesse bedoelen ''een bod uitbrengen''. Zo komt het stukje op mij over.
pi_54162620
Je hebt sluimerende interesse en concrete interesse...
www.thuisuiteten.nl
pi_54213810
John Hartson! Hoe verzin't 'ie het?
pi_54216557
quote:
Van Geel hekelt zwart-witanalyse

„Ajax zal in winterstop situatie herstellen met creatieve middenvelder”

AMSTERDAM, zaterdag
Martin van Geel zocht in Brazilië naar goede voetballers toen Adrie Koster debuteerde met een gelijkspel en het oproer kraaide. Sinds het vertrek van Henk ten Cate zag de technisch directeur hoofdschuddend een modderstroom van verhalen en meningen passeren. „Het is vreselijk zwart-wit allemaal.” Vandaag reageert hij voor het eerst op de kernpunten van de kritiek. „Omdat mensen ten onrechte worden beschadigd.”

- Er zou binnen Ajax verdeeldheid bestaan over de recente aankopen.
„Je ziet in zo’n situatie altijd dat sommige mensen hun straatje proberen schoon te vegen. In de meeste gevallen werd ons besluit breed gedragen, bij een aantal ontstond er discussie. Dat gebeurt bij elke club. Maar ik kan volmondig beweren dat de trainer en de technisch directeur het uiteindelijk over alle aankopen eens waren. Die afspraak maak ik in mijn werk al dertien jaar.”

„Je moet alles ook wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei was er nog geen geld en hadden we puur behoefte aan spelers voor de breedte, omdat de basis op dat moment sterk genoeg was. Dat werden Laurent Delorge, Jurgen Colin, Dennis Rommedahl en Ismael Urzaiz. Ook de huurlingen Robbert Schilder en Jan Vertonghen kwamen terug. Nadat Tom de Mul eerder had aangegeven weg te willen, haalden we Kennedy Bakircioglu. Gezien zijn hoeveelheid doelpunten en assists zouden we er zeker niet op achteruit gaan, dachten we.”

- Colin was dus de gewenste rechtsback?

„Colin is zo’n speler die verschillende meningen opriep. Je moet wel beseffen dat we een tweede, misschien zelfs derde rechtsback zochten, want achter George Ogararu kan John Heitinga daar ook uit de voeten. We hebben Emanuel Boakye, die op huurbasis bij Heracles speelde, afgezet tegen Colin. Henk zei: ’Ik heb jaren met Colin gewerkt. Geloof me, die is echt beter.’ Omdat we Boakye konden verkopen en voor Colin nog minder moesten betalen, hebben we het gedaan.”

- Colin wordt wekelijks uitgefloten door Ajax-fans. En Delorge staat in de publieke opinie eveneens symbool voor de sportieve armoede.

„Ik sta nog steeds vierkant achter zijn komst. Eigenlijk heeft Delorge het uitstekend gedaan. Ingevallen tegen De Graafschap en VVV met doelpunten en assists. Tegen Heerenveen in de basis gestaan en goed gespeeld. Europees niet verzaakt. En dat allemaal met een gekwetste achillespees. Delorge is 26 en in de kracht van zijn leven. Ik ben ervan overtuigd dat hij een nuttige speler gaat worden. Om hem na iets meer dan vier wedstrijden af te branden, vind ik echt schandalig.”

- Stond de trainer achter de komst van Dennis Rommedahl?
„Voor de drie posities voorin hadden we drie kandidaten. Op nummer 9: Urzaiz, John Hartson en Nwankwo Kanu. Op nummer 11: Luis Suárez, Albert Luque en Albert Riera. En op nummer 7: Rommedahl, Xabi Prieto en Romeo Castelen. We zochten een tweede rechtsbuiten achter Kennedy. Deze lijst kwam voort uit het topoverleg met bestuur, directie, hoofdtrainer en technisch adviseur op 6 juli. Dat gesprek is genotuleerd, dus daar kan helemaal geen misverstand over bestaan.”

- Reken je het uitblijven van een vervanger voor Sneijder jezelf aan?
„Ik vind het geen fout. Real Madrid zette ons die bewuste vrijdag onder druk: 24 miljoen of niks. We zijn niet gezwicht, draaiden een dag later zelfs de rollen om toen ze toch terugkwamen. Iedereen die in de voetballerij zit, weet dat het dan onhoudbaar is. Sneijder wilde per se weg, mede gezien zijn eerdere teleurstelling nadat wij Valencia hadden afgewimpeld. Dat we in de problemen zouden komen, wisten we. Het was de enige positie in de selectie waar geen geschikte alternatieven voor waren. Achteraf hadden we daar graag Kenneth Perez gezien, maar Henk bleef hem beschouwen als een reservespeler en dat zag Kenneth niet zitten.”

„We konden het niet meer invullen zoals we wilden. Er was amper tijd. Dinamo Zagreb had topscorer Eduardo al aan Arsenal verkocht, hoefde niet zo nodig en kon rustig 25 miljoen vragen voor Luka Modric. Rafael van der Vaart had er geen oren naar om zo snel al terug te keren. Met Ismaïl Aissati is nog onderhandeld, maar zou niet meer speelgerechtigd zijn. Ik heb met heel mijn hart gehoopt dat we de Champions League zouden halen. Er zat een grote dosis pech bij. Suárez werd bijvoorbeeld pas twee minuten voor twaalf aangetrokken. Edgar Davids was geblesseerd, vijf of zes anderen ook. Daar kampen we nog steeds mee. En een penalty missen bij 0-0 is ook cruciaal. Nu proberen we die situatie te herstellen, door in de winterstop een creatieve middenvelder aan te trekken.”

- Veel mensen maken een simpele rekensom: er komt 50 miljoen binnen, dus waarom geven ze dat niet uit?
„Onzin. Netto bleef er 38 miljoen euro over. Ten tweede is er nog een aantal spelers gehaald en zaten we met een tekort dat gedicht moest worden. We hebben immers geen Champions League gespeeld, maar wél met een Champions Leaguebegroting gewerkt.”

- Er is veel kritiek op de scouting.

„Ik zag Chivu, Maxwell en Ibrahimovic met Inter tegen PSV spelen. Alledrie door Ajax gescout… Natuurlijk zitten er ook missers tussen, dat zie je overal. Maar kijk je naar de toppers of de miskopen? Hoe komt het dat bij Ajax alleen de schaduwzijde wordt belicht? Omdat we geen kampioen geworden zijn. Dan deugt opeens nergens meer iets van. Luque wordt na anderhalve wedstrijd afgeschreven, terwijl hij toch ook lang door PSV en Feyenoord werd begeerd. Zo slecht is hij dus niet.”

- Er wordt vaak gesuggereerd dat Piet Keizer een paladijn van Cruijff is.
„Ik heb er persoonlijk voor gezorgd dat Piet anderhalf jaar geleden werd aangesteld als technisch adviseur. Hij zat al in de scouting. Ik zag dat hij veel in zijn mars heeft. Zijn idee over voetbal en het systeem sprak me aan en hij heeft een goede kijk op spelers. Vooral met betrekking tot de jeugdopleiding vervult Piet een belangrijke rol. We willen veel completer gaan opleiden, stellen onszelf voortdurend de vraag: waar staan we en waar gaan we heen? We willen voor continuïteit zorgen. Daarom is Piet de man geworden die Jan Olde Riekerink (hoofd opleidingen, red.) en mij adviseert. Dat doet hij erg goed. Maar zijn adviezen zijn dus níét bindend, en hij heeft geen verantwoordelijkheid.”

- Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk spraken de hoop uit samen dit seizoen af te maken. Toch kozen jullie voor Koster.
„Hennie en Alfons zijn fantastische assistenten. Ze liggen goed bij de spelers en zouden het ook kunnen. Ondanks hun teleurstelling was het een bewuste keuze het niet te doen, want dan veranderen onherroepelijk de verhoudingen. Binnen drie weken word je ongeloofwaardig. We wilden iemand van buiten, met een frisse blik. Adrie heeft al twintig jaar ervaring als hoofdtrainer en is een integer mens. Samen werken we er keihard aan om sterker terug te komen. Wat dat betreft, begrijp ik de ontgoocheling bij de achterban heel goed, want daar heb ik zelf ook dagelijks last van. Maar dat we hier weer uit gaan komen, staat voor mij vast. Daar hebben we de steun van de supporters wel hard bij nodig.”
pi_54217931
De vlag gaat hier uit als die gluiperige boer vertrokken is ooit.
Hij heeft gewoon hopeloos gefaald, zijn aankoopbeleid is dramatisch geweest.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_54218916
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:03 schreef navigator het volgende:
De vlag gaat hier uit als die gluiperige boer vertrokken is ooit.
Hij heeft gewoon hopeloos gefaald, zijn aankoopbeleid is dramatisch geweest.
Door hem spelen onder andere wel Stam en Davids bij Ajax
pi_54232629
Ja, en Colin, Ursaiz, Delorge, Rommedahl
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 december 2007 @ 16:58:01 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55365068
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Volgens mij heeft hij Huntelaar ook gehaald hoor. Davids ook om maar wat te noemen.
Stam toch ook?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55365146
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef navigator het volgende:
Ja, en Colin, Ursaiz, Delorge, Rommedahl
wat is er met Rommedahl? hij doet het gewoon goed en scoort best regelmatig.
AFC AJAX
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:02:39 #76
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55365183
Zo slecht doet Van Geel het niet. Helemaal als je bedenkt wat anders de alternatieven zijn.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:03:46 #77
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55365208
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef BonJovi het volgende:

[..]

wat is er met Rommedahl? hij doet het gewoon goed en scoort best regelmatig.
Helemaal voor de nederlandse competitie. hij heeft in ieder geval een wapen met zn snelheid.
pi_55365227
Dat was een doorslaand succes
pi_55366194
Oach, Rommedahl. Leuk om een wedstrijd mee op slot te gooien en te gebruiken als je bij één doelpunt voorsprong naar een grotere voorsprong wilt counteren (Roda JC, VVV-Venlo thuis).

Veel assists heeft hij ook niet echt - slechts drie - waarvan één op de 8-1 en één op de 4-1. Bruikbare speler, meer niet .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55366538
Ik ben in elk geval blij dat hij niet bij PSV zit.

En zelfs een blind paard geeft afentoe een assist, zoals gebleken is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 13:29:45 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55386241
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
Oach, Rommedahl. Leuk om een wedstrijd mee op slot te gooien en te gebruiken als je bij één doelpunt voorsprong naar een grotere voorsprong wilt counteren (Roda JC, VVV-Venlo thuis).

Veel assists heeft hij ook niet echt - slechts drie - waarvan één op de 8-1 en één op de 4-1. Bruikbare speler, meer niet .
hij speelt natuurlijk ook niet zoveel als bij PSV, daar stond hij altijd bovenaan de lijstje qua assists
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55386372
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:

Goal tegen Kakkies, winnende tegen Dinamo....

Best veel voor een kut speler
pi_55386404
Rommedahl is gewoon een prima aankoop geweest, die goed functioneert in zijn rol waarvoor hij gehaald is.
pi_55390400
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij speelt natuurlijk ook niet zoveel als bij PSV, daar stond hij altijd bovenaan de lijstje qua assists
Ook op de lijst met verneukte kansen

Ongeveer 10x zoveel verneuke kansen als de nummer 2
  woensdag 19 december 2007 @ 16:44:12 #85
71333 BUG80
Stop making sense
pi_55391233
Toen hij te gast was bij Voetbal Insite heb ik eens goed op zitten letten. Hij beheerst een bepaalde discussietechniek erg goed: zo stellig mogelijk niks zeggen.

Het ging ongeveer zo:

Wilfred: "Is het vertrek van Sneider niet fataal voor Ajax?"
Van Geel (stellig): "Nee, de selectie van Ajax kan dit prima opvangen."

..even later...

Wilfred: "Zijn de laatste resultaten niet heel slecht?"
Van Geel (stellig): "Tja, maar als je net je meest creatieve middenvelder hebt verkocht is dat niet zo vreemd!"

En hij zegt het op zo'n manier dat je er nog intrapt ook tenzij je echt goed luistert wat hij zegt. Is ook een talent.
pi_55391549
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Goal tegen Kakkies, winnende tegen Dinamo....

Best veel voor een kut speler
Ik zeg niet dat het een kutspeler is, ik zeg dat het een bruikbare speler is .
pi_55587962
Ik ben zo benieuwd waar 'ie mee komt in de maand januari...

Ik gok op slappe smoesjes.
pi_55588011
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Radegast het volgende:
Ik ben zo benieuwd waar 'ie mee komt in de maand januari...

Ik gok op slappe smoesjes.
Ik gok veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.
pi_55588073
Van Geel moet deze transferperiode laten zien wat hij waard is. Mocht hij met niets fatsoenlijks komen, heeft hij absoluut gefaald.
pi_55591763
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik gok veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.
Das ook niet zo gek hé?

Ajax heeft veel geld, dan is het niet gek dat mensen veel vragen.

Chelski betaald toch ook altijd standaard teveel omdat ze gewoon veel hebben
pi_55593012
Van Geel komt met Modric

* BigKahuna wil niet wakker worden
><(({°>
pi_55653629
Nou, schiet maar eens op. Duurt mij allemaal te lang.
pi_55653745
Intern denkt men volgens mij allemaal te verschillend intern, dan krijg je halve en betwistbare beslissingen.
That's all folks!
pi_55653862
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Intern denkt men volgens mij allemaal te verschillend intern, dan krijg je halve en betwistbare beslissingen.
Je zou denken dat die verschillen met het vertrek van Henk ten Cate waren opgelost.
pi_55653939
Zoals ik bij het Ajax topic ook al zei, v Geel gaat Ajax kapot maken!
pi_55662711
Hij maakt Ajax niet sterker, dat is wel duidelijk.
pi_55670218
Ik ben benieuwd of dit nog een fantopic blijft.
pi_55670299
Wat nou Modric, Van Geel haalt gewoon Perez terug
pi_55670722
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
Nou, schiet maar eens op. Duurt mij allemaal te lang.
Je kunt het ook iets té simpel nemen Martin.
  maandag 31 december 2007 @ 01:46:11 #100
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55671627
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:49 schreef Radegast het volgende:
Hij maakt Ajax niet sterker, dat is wel duidelijk.
opzetje met Scheringa, maar ondertussen doen alsof ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan. A cunning scheme!

muhahahaha
pi_55671927
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:09 schreef Nashje het volgende:

[..]

Je kunt het ook iets té simpel nemen Martin.
Transfer markt gaat pas 1 januari open?
pi_55674125
quote:
Op maandag 31 december 2007 02:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Transfer markt gaat pas 1 januari open?
En al 5 maanden zeiken dat ze een aanvallende middenvelder en verdediger willen. In die tijd kun je volgens mij ook gewoon spelers contracteren, en zorgen dat ze dan in de winterstop mogen komen.
pi_55677128
quote:
Op maandag 31 december 2007 09:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

En al 5 maanden zeiken dat ze een aanvallende middenvelder en verdediger willen. In die tijd kun je volgens mij ook gewoon spelers contracteren, en zorgen dat ze dan in de winterstop mogen komen.
Misschien heeft ie dat al gedaan? Wacht nu maar eerst de transferperiode af
pi_55677264
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Misschien heeft ie dat al gedaan? Wacht nu maar eerst de transferperiode af
Dat is ook wel zo, maar als ik hoor dat az weer wat talenten heeft gecontracteerd krijg ik er de pest in.
pi_55677294
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar als ik hoor dat az weer wat talenten heeft gecontracteerd krijg ik er de pest in.
Maar talenten heb je sneller gehaald, Ajax gaat geen talenten halen (als het goed is)
pi_55677316
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ach, dan heb ik ook zoiets van "eerst zien en dan geloven". Ari en Pelle werden ook met een hoop tamtam binnen gehaald, en zie wat het uiteindelijk voorsteld. Wat dat betreft moet je ook niet te vroeg juichen.
pi_55677842
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar talenten heb je sneller gehaald, Ajax gaat geen talenten halen (als het goed is)
Nee, Ajax haalt Colins, Delorges en Urzaiz'. Een Maxwell, Chivu, Zlatan zou ik toch lekker vinden, maar dat kost waarschijnlijk teveel energie. Gewoon RTL 4 aan en kijken naar Schone en Amrabat.
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ach, dan heb ik ook zoiets van "eerst zien en dan geloven". Ari en Pelle werden ook met een hoop tamtam binnen gehaald, en zie wat het uiteindelijk voorsteld. Wat dat betreft moet je ook niet te vroeg juichen.
Dat is ook zo, maar het is wel een feit dat ze bezig zijn voor de toekomst. Wij moeten eens een aantal jaar een team bij elkaar houden. Dat is onmogelijk op dit moment. Sneijders en Huntelaars worden voor 28 miljoen verkocht, want geld is geld. Colins en Delorges staan 1 seizoen onder contract en mogen ook alweer weg omdat ze toch niet goed genoeg zijn, maar dat maakt niet uit want ze waren toch gratis hoor!! Hoe kunnen wij nou nog ooit kampioen worden?
pi_55677899
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee, Ajax haalt Colins, Delorges en Urzaiz'. Een Maxwell, Chivu, Zlatan zou ik toch lekker vinden, maar dat kost waarschijnlijk teveel energie. Gewoon RTL 4 aan en kijken naar Schone en Amrabat.
[..]

Dat is ook zo, maar het is wel een feit dat ze bezig zijn voor de toekomst. Wij moeten eens een aantal jaar een team bij elkaar houden. Dat is onmogelijk op dit moment. Sneijders en Huntelaars worden voor 28 miljoen verkocht, want geld is geld. Colins en Delorges staan 1 seizoen onder contract en mogen ook alweer weg. Hoe kunnen wij nou nog ooit kampioen worden?
Ik bedoel dat als je spelers haalt die er NU staan je die niet zomaar in het seizoen kan halen. STEL dat Perez komt, dat gaan ze niet 2 weken van te voren al bekend maken

En een team bij elkaar houden kan al niet meer sinds het Bosman-Arrest.
pi_55678006
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:19 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als je spelers haalt die er NU staan je die niet zomaar in het seizoen kan halen. STEL dat Perez komt, dat gaan ze niet 2 weken van te voren al bekend maken
Ik denk dat Constantin echt wel oren heeft voor een overgang naar Ajax.
quote:
En een team bij elkaar houden kan al niet meer sinds het Bosman-Arrest.
psv lukt dat anders goed hoor.
pi_55678244
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik denk dat Constantin echt wel oren heeft voor een overgang naar Ajax.
[..]

psv lukt dat anders goed hoor.
Alleen Gomez omdat ie het een goede club vind
pi_55678290
Precies, bij PSV vertrekken ook elk seizoen spelers. Dat ze dat goed kunnen opvangen is een ander verhaal.
pi_55679005
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
Precies, bij PSV vertrekken ook elk seizoen spelers. Dat ze dat goed kunnen opvangen is een ander verhaal.
Misschien dat alleen Real/Barca/Man UTD/Chelsea/Milan etc geen last ervan hebben maar zelfs Lyon wordt elk seizoen leeggekocht
  maandag 31 december 2007 @ 13:13:37 #113
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_55679744
Perez verkopen was echt een blunder, aangezien Ten Cate zoals verwacht een passant bleek te zijn.
je oogst wat je zaait
pi_55679979
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
De vaste krachten bij psv blijven toch best een lange tijd. En op de een of andere manier kunnen ze dat daar goed opvangen.

Cocu, Gomes, Alex hebben het mee opgebouwd. Intussen zijn Salcido en Simons gekomen, én belangrijk geworden. Als dan Cocu en Alex vertrekken kun je dat redelijk goed opvangen ja.

Bij Ajax zit dat toch een stuk anders.
pi_55680043
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

De vaste krachten bij psv blijven toch best een lange tijd. En op de een of andere manier kunnen ze dat daar goed opvangen.

Cocu, Gomes, Alex hebben het mee opgebouwd. Intussen zijn Salcido en Simons gekomen, én belangrijk geworden. Als dan Cocu en Alex vertrekken kun je dat redelijk goed opvangen ja.

Bij Ajax zit dat toch een stuk anders.
Cocu bouwde af, die ging niet weg.

Gomes zie boven.

Alex was van Chelsea en die kon niet eerder naar Chelsea ivm werkvergunning.
pi_55680281
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:23 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Cocu bouwde af, die ging niet weg.

Gomes zie boven.

Alex was van Chelsea en die kon niet eerder naar Chelsea ivm werkvergunning.
Cocu bouwde af, en maakte psv 3 jaar op rij kampioen. En hij is wel degelijk vertrokken. Zit nu bij Al-Jazeera. Simons was intussen al zo belangrijk geworden dat het niet helemaal in elkaar zou storten.

Gomes bouwt niet af. Zodra ie speelgerechtigd is in andere landen zal ie wel naar een topclub gaan.

Alex is inderdaad van Chelsea en kon niet eerder weg. Maar toen ie weg ging stond Salcido er al weer als vervanger.
pi_55683665
quote:
Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Misschien dat alleen Real/Barca/Man UTD/Chelsea/Milan etc geen last ervan hebben maar zelfs Lyon wordt elk seizoen leeggekocht
Nee, Lyon verkoopt spelers om betere spelers terug te kopen, dat is het verbeteren van je team.

Wat ons aller Martin flikt, is goede spelers verkopen om kutspelers terug te kopen want een zak geld slaapt lekker!
pi_55684884
De functie van Van Geel lijkt me nu wel overbodig trouwens, de trainer bepaalt dus gewoon wie er komt en gaat. Martin speelt een beetje de raamambtenaar bij Ajax lijkt het. Ben benieuwd naar zijn score bij Patience.
pi_55685031
Eigenlijk graaft hij zijn eigen graf als hij Perez haalt inderdaad. Want dan ben je eerst blijkbaar niet sterk genoeg om je trainer te overtuigen een speler te halen in wie je het ziet zitten en dan ga je hem een half seizoen verder na dat er door spelers en trainers met modder gegooid is weer halen....
www.thuisuiteten.nl
pi_55685197
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk graaft hij zijn eigen graf als hij Perez haalt inderdaad. Want dan ben je eerst blijkbaar niet sterk genoeg om je trainer te overtuigen een speler te halen in wie je het ziet zitten en dan ga je hem een half seizoen verder na dat er door spelers en trainers met modder gegooid is weer halen....
Klopt, aan de andere kant zet hij wel z'n trots op zij door een fout te erkennen. Omdat Ajax juist aan een speler als Perez op 10 behoefte heeft.
pi_55687547
Het blijft een blunder of hij zijn trots nou opzij zet of niet.
pi_55687675
Straks halen ze Gabrich nog terug.
pi_55689379
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het blijft een blunder of hij zijn trots nou opzij zet of niet.
Dit is uiteraard een knap stukje wanbeleid, dat staat buiten kijf.
pi_55689527
Wat had ie dan moeten doen? TenCate weg sturen?
pi_55689595
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Chadi het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? TenCate weg sturen?
Hij had gewoon een zakelijke relatie tussen Ten Cate en Perez kunnen eisen, en wellicht Perez verhuren ipv verkopen. Maar goed, ik ben wel blij dat hij terug is. Ik heb zijn vertrek altijd jammer gevonden.
pi_55690499
Wat gaat het worden? TT change naar 'Het grote Martin van Geel moet ontslagen worden topic#1'?

(of is die er al? )
pi_55690709
Einde van Geel lijkt me?
pi_55691475
quote:
Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Einde van Geel lijkt me?
Niet zo druk over maken joh. Komt goed.
pi_55692001
quote:
Einde van Geel lijkt me?
Dat zal wel meevallen. Martin kennende lult hij er wel weer een punt aan
pi_55696822
quote:
Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij had gewoon een zakelijke relatie tussen Ten Cate en Perez kunnen eisen, en wellicht Perez verhuren ipv verkopen. Maar goed, ik ben wel blij dat hij terug is. Ik heb zijn vertrek altijd jammer gevonden.
Zakelijk als HTC hem niet op wil stellen kan je doen en laten wat je wil maar je krijgt dan alsnog een conflict situatie.
pi_55696914
quote:
Einde van Geel lijkt me?
Wat is dat voor iets raars. Denk eens na. Perez is een goede korte termijn oplossing. In de winterstop een target halen gaat bijna niet. Die contracteren zal na dit seizoen wel volgen. Het getuigt van lef dat Perez teruggehaald wordt.
That's all folks!
pi_55696958
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Cocu bouwde af, en maakte psv 3 jaar op rij kampioen. En hij is wel degelijk vertrokken. Zit nu bij Al-Jazeera. Simons was intussen al zo belangrijk geworden dat het niet helemaal in elkaar zou storten.

Gomes bouwt niet af. Zodra ie speelgerechtigd is in andere landen zal ie wel naar een topclub gaan.

Alex is inderdaad van Chelsea en kon niet eerder weg. Maar toen ie weg ging stond Salcido er al weer als vervanger.
Gomes is al zijn hele leven speelgerechtigd om in Italie/Spanje te spelen maar tekent toch bij. Affelay tekent bij, Simons tekent bij, Salcido tekent bij.

Toch een verschil met ajax waar alle goede spelers na 1/2/3 jaar weg willen.
lollig
pi_55697022
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, Lyon verkoopt spelers om betere spelers terug te kopen, dat is het verbeteren van je team.
Wat nou verbeteren Lyon heeft Malouda verkocht en niks goeds voor terug gekocht. Eerst speelden ze Madrid thuis van de mat dit jaar verloren ze met 0-3 van Glasgow Rangers thuis.
lollig
pi_55701006
Wat voor bonus heeft die kerel in zijn contract staan? Verdien 20 miljoen in een jaar door transfers en steek er zelf 1 van in je zak?

Geld moet rollen Martin, grote talenten willen we!
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 15:37:26 #135
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55702825
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 02:28 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat nou verbeteren Lyon heeft Malouda verkocht en niks goeds voor terug gekocht. Eerst speelden ze Madrid thuis van de mat dit jaar verloren ze met 0-3 van Glasgow Rangers thuis.
Nee en dat was nodig zeg, poeh poeh, Benzema en ben Arfa vangen dat perfect op en jongens die hebben samen nu al 12 goals binnen 19 wedstrijden en 4 uit 13 waar Malouda er 10 scoorde in 35 wedstrijden dus waar heb je het over?

Lyon serieus nemen in europa kun je niet menen, dat gaat gewoon niet samen dus een non-argument want ook in de competitie staat Lyon gewoon weer bovenaan.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:48:58 #136
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_55704063
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee en dat was nodig zeg, poeh poeh, Benzema en ben Arfa vangen dat perfect op
en hoe lang zullen die nog blijven?
je oogst wat je zaait
pi_55704277
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:51 schreef Brammie het volgende:
Geld moet rollen Martin, grote talenten willen we!
Nederlandse clubs moeten helemaal geen grote talenten willen kopen. DIe moeten we opleiden. Daar zijn we goed in.
pi_55704352
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lyon serieus nemen in europa kun je niet menen, dat gaat gewoon niet samen dus een non-argument want ook in de competitie staat Lyon gewoon weer bovenaan.
Jij zegt dat lyon zich elke keer verbetert als zij spelers verkopen maar lyon is aanwijsbaar slechter dan de afgelopen jaren dus je stelling is niet waar.

Het is gewoon heel moeilijk voor een club om een goed team samen te stellen als elk jaar je beste spelers weggekocht worden.
lollig
pi_55705588
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nederlandse clubs moeten helemaal geen grote talenten willen kopen. DIe moeten we opleiden. Daar zijn we goed in.
Dat systeem werkt wanneer je niet je spelers al laat vertrekken voordat je fatsoenlijke opvolgers hebt opgeleid. Nu is Sneijder weg en heb je geen opvolger. Dit mag je eigenlijk alleen doen wanneer je denkt hier beter van te worden wat je kennelijk niet word aangezien er niks normaals kan worden teruggekocht.

Bovendien loont het niet met trutjes als Maduro en Urby die voordat ze nog een bal fatsoenlijk geraakt hebben alweer naar het buitenland willen verkassen, zo krijg je nooit iets constants.

Kom op zeg, we willen toch niet wederom een 'overgangsjaar'. Daar hebben we nu wel genoeg van gehad.
pi_55705637
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef Brammie het volgende:

[..]
Kom op zeg, we willen toch niet wederom een 'overgangsjaar'. Daar hebben we nu wel genoeg van gehad.
Ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Stekelenburg, Heitinga, Emanuelson, Maduro en Huntelaar zullen wel vertrekken aan het eind van het seizoen. Kun je weer beginnen met het bouwen van een elftal.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 18:09:22 #141
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55705657
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:03 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Jij zegt dat lyon zich elke keer verbetert als zij spelers verkopen maar lyon is aanwijsbaar slechter dan de afgelopen jaren dus je stelling is niet waar.

Het is gewoon heel moeilijk voor een club om een goed team samen te stellen als elk jaar je beste spelers weggekocht worden.
Ik weet niet waar jij het over hebt, vorig jaar haalde Lyon de 1/8 finale van de CL tegen Roma maar daar werden ze verslagen en dit jaar 1/8 finale tegen MANU dus dat kan alleen maar beter uitpakken!

Verder staan ze zoals gezegt gewoon 1ste met de topscorer van de lique Benzema in hun team.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 18:11:36 #142
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55705700
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nou eigenlijk zou het zo moeten gaan. VVV koopt uit de eerste divisie, Groningen koopt van VVV, Ajax koopt van Groningen en de wereldtop koopt van Ajax om het maar even willekeurig te zeggen. Zo wordt elke investering van Buitenaf bijv. die van Sneijder, Drenthe, Babel, Castelen etc. een impuls van de voetbalmarkt en het budget van meerdere clubs groter opdat zij grotere talenten aankunnen trekken.
pi_55706108
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij het over hebt, vorig jaar haalde Lyon de 1/8 finale van de CL tegen Roma maar daar werden ze verslagen en dit jaar 1/8 finale tegen MANU dus dat kan alleen maar beter uitpakken!

Verder staan ze zoals gezegt gewoon 1ste met de topscorer van de lique Benzema in hun team.
En de 2 jaren daarvoor kwamen ze tot de kwartfinale en speelden ze volgens veel 'kenners' het mooiste voetbal van Europa. Vorig jaar kwamen ze tot 1/8 finale waar ze door de subtopper AS Roma zijn uitgeschakeld. En voorgaande jaren werden ze eerste in de champions league poule en dit jaar stellen ze op de laatste speelronde een 2e plaats veilig.

Voorgaande jaren stonden ze ook met een straatlengte voor in de competitie, nu hebben ze 4 punten voorsprong op de nummer 2.

Nuff said.

(en man u zal 100% zeker winnen van lyon)
lollig
pi_55706369
De basis van Ajax speelt ook al jaren bij Ajax.
pi_55706533
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nou eigenlijk zou het zo moeten gaan. VVV koopt uit de eerste divisie, Groningen koopt van VVV, Ajax koopt van Groningen en de wereldtop koopt van Ajax om het maar even willekeurig te zeggen. Zo wordt elke investering van Buitenaf bijv. die van Sneijder, Drenthe, Babel, Castelen etc. een impuls van de voetbalmarkt en het budget van meerdere clubs groter opdat zij grotere talenten aankunnen trekken.
Je denkt toch niet dat City op Ajax gaat wachten tot ze hem hebben gehaald uit Heerenveen.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 19:07:59 #146
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55706796
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:33 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En de 2 jaren daarvoor kwamen ze tot de kwartfinale en speelden ze volgens veel 'kenners' het mooiste voetbal van Europa. Vorig jaar kwamen ze tot 1/8 finale waar ze door de subtopper AS Roma zijn uitgeschakeld. En voorgaande jaren werden ze eerste in de champions league poule en dit jaar stellen ze op de laatste speelronde een 2e plaats veilig.
2005/06 Champions League Groep: Real Madrid 3-0, 1-1, Rosenborg Trondheim 1-0, 2-1, Olympiakos Piraeus 2-1, 4-1
1/8 PSV Eindhoven 1-0, 4-0, 1/4 AC Milan

Het jaar daarvoor (2004/2005) ook al een poule met MANU, Sparta Praag, Fenerbace. Vrij makkelijk doorkomen, dan een 1/8 Werder en 1/4 uitgeschakeld door PSV. (europese subtopper)

In 2003/2004 tegen Bayern Munchen, Celtic en Anderlecht, 1/8 Real Sociedad en 1/4 Porto (europese subtopper)

In 2002/2003 en 2001/2002 groepsfase niet overleefd en in de UEFA beland.

En hier uit valt alwel op te maken dat ze het dit jaar gewoon precies hetzelfde doen als voorgaande jaren waarin ze ook uitgeschakeld werden door subtoppers.
quote:
Voorgaande jaren stonden ze ook met een straatlengte voor in de competitie, nu hebben ze 4 punten voorsprong op de nummer 2.

Nuff said.
Overal worden de subtoppers sterker dus ook in Frankrijk, kijk naar PSV die van een onverslaanbaar team naar een goed te bespelen team is verandert.

Nuff said.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 19:09:06 #147
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55706810
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 18:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat City op Ajax gaat wachten tot ze hem hebben gehaald uit Heerenveen.
Alves is dan ook een zeer zeldzaam exemplaar.
  woensdag 2 januari 2008 @ 08:54:22 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55716693
Ben benieuwd waar Martin van Geel nog mee zal komen, deze transferperiode.
pi_55717476
Hij schijnt evenveel voor Perez te hebben betaald, als PSV een halfjaar geleden. Gelukkig is het niet zo duur grapje geworden
pi_55718226
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Hij schijnt evenveel voor Perez te hebben betaald, als PSV een halfjaar geleden. Gelukkig is het niet zo duur grapje geworden
Als je het fiasco in europa dit jaar niet mee rekent wel ja...
pi_55718647
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Wilde ik net zeggen. Maar dat is op het conto van HTC!
pi_55718690
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Tja, met Perez wonnen we ook niet van Kopenhagen, dus wat dat betreft heb je ook geen garantie.
pi_55718695
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wilde ik net zeggen. Maar dat is op het conto van HTC!
Dat begrijp ik niet zo goed.
Van Geel is verantwoordelijk voor de aankoop en verkoop van spelers. Van Geel had HTC moeten overtuigen van de klasse van Perez. Dat is hem niet gelukt, of hij heeft het niet geprobeerd. Dat ze dan na een half jaar zoeken naar een vervanger voor Sneijder dan weer met Perez aankomen, vind ik op z'n zachts gezegt onkunde.
pi_55718806
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van Geel is verantwoordelijk voor de aankoop en verkoop van spelers. Van Geel had HTC moeten overtuigen van de klasse van Perez. Dat is hem niet gelukt, of hij heeft het niet geprobeerd. Dat ze dan na een half jaar zoeken naar een vervanger voor Sneijder dan weer met Perez aankomen, vind ik op z'n zachts gezegt onkunde.
Of Perez nou gebleven was of niet hij had niet gespeeld omdat HTC coach was. Simpel toch??
pi_55718870
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Of Perez nou gebleven was of niet hij had niet gespeeld omdat HTC coach was. Simpel toch??
Als het aan HTC had gelegen niet. Van Geel had die 2 gewoon alles uit moeten laten praten. Als van Geel een beetje zijn best had gedaan dan was hem dat wel gelukt. HTC wist immers dat hij geen vervanger voor Sneijder had.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 11:49:18 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55719122
quote:

[..]

ook zonder Perez had Ajax een kwalitatief betere selectie dan Kopenhagen, dus dan is het gewoon aan ten Cate.
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:51:11 #157
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_55719177
quote:

[..]

ja ananas wat heb je daarop te zeggen?
je oogst wat je zaait
pi_55721617
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als het aan HTC had gelegen niet. Van Geel had die 2 gewoon alles uit moeten laten praten. Als van Geel een beetje zijn best had gedaan dan was hem dat wel gelukt. HTC wist immers dat hij geen vervanger voor Sneijder had.
HTC heeft hem nooit als opvolger van Sneijder gezien. Hij zag in hem een linker vleugel aanvaller. Terwijl Perez als je kijkt naar hoe die speelt gewoon goed achter de spitsen kan spelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 januari 2008 @ 13:48:32 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55721907
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

HTC heeft hem nooit als opvolger van Sneijder gezien. Hij zag in hem een linker vleugel aanvaller. Terwijl Perez als je kijkt naar hoe die speelt gewoon goed achter de spitsen kan spelen.
met vlagen ja. Hij is tegenwoordig meer een momenten voetballer en dan is het risico erg aanwezig dat je op de nummer 10 de snelheid van het spel in de weg staat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55721949
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met vlagen ja. Hij is tegenwoordig meer een momenten voetballer en dan is het risico erg aanwezig dat je op de nummer 10 de snelheid van het spel in de weg staat
Ik denk dat hij de genialiteit heeft die Ajax gewoon mist. PSV heeft zat geniale voetballers Ajax geen enkele!
pi_55863511
0,0 geruchten of aanwijzingen die wijzen op een defensieve versterking.
pi_55863576
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:25 schreef Radegast het volgende:
0,0 geruchten of aanwijzingen die wijzen op een defensieve versterking.
Was met Perez ook niet?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:29:39 #163
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_55863595
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:51 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

ja ananas wat heb je daarop te zeggen?
je oogst wat je zaait
pi_55863648
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Was met Perez ook niet?
Klopt, maar het is niet zo dat de terugkeer van Perez nou een idee van Van Geel was.

Als hij nog een versterking wil halen zal hij actie moeten ondernemen in plaats van reageren.
pi_55864084
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Klopt, maar het is niet zo dat de terugkeer van Perez nou een idee van Van Geel was.

Als hij nog een versterking wil halen zal hij actie moeten ondernemen in plaats van reageren.
Volgens mij was hij toch echt degene die hem wilde houden in de zomer hoor. Waarom is het zijn idee dan niet?
pi_55864265
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Volgens mij was hij toch echt degene die hem wilde houden in de zomer hoor. Waarom is het zijn idee dan niet?
Als hij hem had willen houden had hij hem gewoon aan zijn contract moeten houden.

Van Geel informeerde naar Aissati, ving bot en kreeg toen Perez zowat aangeboden omdat PSV wel van hem af wou..
pi_55864360
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als hij hem had willen houden had hij hem gewoon aan zijn contract moeten houden.

Van Geel informeerde naar Aissati, ving bot en kreeg toen Perez zowat aangeboden omdat PSV wel van hem af wou..
Zo werkt dat niet hè...aan z'n contract houden met Ten Cate was een heel slecht idee.

Tevens is het niet heel gek dat van Geel na 3 maanden niet meteen weer informeert of Perez terugkomt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55900490
quote:
Ajax rekent op vertrek Maduro

Ajax' technisch directeur Martin van Geel gaat ervan uit dat Hedwiges Maduro (22) de club over een half jaar verlaat, zo meldt Voetbal International. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af. Maduro kreeg van Ajax eind vorig jaar een deadline mee om bij te tekenen, maar op 15 december liet hij weten nog geen besluit te kunnen nemen.

"Daarop heb ik onze aanbieding ingetrokken", aldus Van Geel in het weekblad. "Ik heb Hedwiges gezegd: 'Misschien dat we elkaar de komende maanden nog vinden.' Maar we moeten onze selectie voor volgend seizoen vorm gaan geven en daar kunnen we niet te lang mee wachten. Stel dat wij in januari een vervanger kunnen aantrekken en Hedwiges zegt in februari dat hij tóch wil blijven. Dan heb ik een speler te veel."

Maduro, die afgelopen maandag van het veld werd gestuurd tijdens de oefenwedstrijd tegen VfB Stuttgart (0-1), dreigt na de komst van Kenneth Perez en de rentree van Edgar Davids zijn basisplaats kwijt te raken. "Als ik niet meer aan spelen toekom, wordt mijn beslissing gemakkelijker", zegt hij in VI.

Van Geel
pi_55900539
Ik ben fan!
pi_55900817
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Van Geel
Maduro wil niet verlengen, wat wil je dan nog doen
pi_55900866
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maduro wil niet verlengen, wat wil je dan nog doen
Het feit dat hij roept dat het erg zou zijn als we eventueel een speler teveel zouden hebben. Terwijl we nu al jeugdspelers moeten opstellen vanwege blessures en schorsingen. Nee, dan zou een extra speler echt een probleem zijn.
pi_55900927
Jongens toch. Martin heeft al van alles aan zijn hoofd.

Dit moest ie ook nog regelen: Amateurvoetballer op proef bij Ajax
www.thuisuiteten.nl
pi_55900977
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het feit dat hij roept dat het erg zou zijn als we eventueel een speler teveel zouden hebben. Terwijl we nu al jeugdspelers moeten opstellen vanwege blessures en schorsingen. Nee, dan zou een extra speler echt een probleem zijn.
Ik had in het Ajax topic gezegt dat ik dat ook raar vond ja

Maar in dit geval ligt de ''schuld'' gewoon bij Maduro
pi_55909422
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Martin hou eens op met die onzin steeds, als je Perez wilde houden in de zomer dan hield je hem bij Ajax of was je niet mans genoeg om tegen Henk in te gaan? Hoe je het ook wend of keert jij bent geen goede TD!
pi_55909721
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Martin hou eens op met die onzin steeds, als je Perez wilde houden in de zomer dan hield je hem bij Ajax of was je niet mans genoeg om tegen Henk in te gaan? Hoe je het ook wend of keert jij bent geen goede TD!
Logisch dat je in zo'n situatie voor de trainer kiest
pi_55943602
Van Geel moet gewoon weg, imcompetente, gluiperige kutboer.
Moet ik het nog meer onderbouwen of is dit genoeg??
pi_55944942
Mocht hij Colin aan PSV weten te verkopen, dan ben ik weer fan natuurlijk
pi_56201462
Schiet eens op, Martin!
pi_56201492
pi_56201729
Martin Martin, wat ben je je eigen in de puree aan 't werken.
  maandag 21 januari 2008 @ 16:19:13 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56201773
Martin zit vandaag in Groningen, onderhandelen over Silva.
pi_56202492
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef Prosac het volgende:
Martin zit vandaag in Groningen, onderhandelen over Silva. Cahais.
pi_56345248
- Nutteloze trollkick -

[ Bericht 98% gewijzigd door RayMania op 27-01-2008 18:47:14 ]
  zondag 27 januari 2008 @ 18:48:57 #184
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56345316
Zeg Martin, leuk al die nieuwe spelers, maar is een coach misschien handiger? Of heb je inmiddels besloten dat Koster na de zomer trainert blijft?
pi_56345405
Martin maakt zich wel erg belachelijk met zijn bericht dat Landzaat de best betaalde speler bij Feyenoord is
Martin is gewoon kei hard afgetroeft door een club die bijna geen geld voor transfers tot zijn beschikking heeft.
pi_56345482
ff het bericht voor de volledigheid:
quote:
Feyenoord gepikeerd over uitlatingen Van Geel
27/01/2008 14:19

De reactie van Ajax-directeur Martin van Geel op de transfer van Denny Landzaat heeft bij Feyenoord irritatie en verbazing opgewekt.

Volgens Van Geel zou Landzaat in Rotterdam meer gaan verdienen dan Albert Luque in Amsterdam doet. En dat was de reden geweest dat de Oranje-international Feyenoord had gekozen.

Maar Feyenoord werpt die gedachte ver van zich. 'De opmerkingen van Van Geel zijn niet alleen feitelijk onjuist, maar ook tendentieus', aldus de Rotterdamse club in een verklaring. 'Feyenoord hecht aan een goede bestuurlijke relatie met de Amsterdamse club en heeft om die reden haar onvrede over de uitlatingen kenbaar gemaakt bij Ajax.'

Het loon van Landzaat past bij de norm die is gesteld voor spelers van zijn kaliber. Feyenoord merkt hierbij fijntjes op dat juist de salarisnorm in Rotterdam de reden is geweest dat Luque afgelopen zomer niet naar De Kuip is gekomen.
koekenbakker met zn onbetrouwbaar kutaccent
pi_56351965
Een kogel.
pi_56352054
Goed bezig martin.
Een speler eerst wegsturen en dan voor 2,5 miljoen weer terug kopen

Hopelijk wordt Lindgren een Ronald de Boertje al vrees ik het ergste.
pi_56352342
Het voordeel van Lindgren is dat hij nog redelijk jong is en zich dus zou moeten kunnen doorontwikkelen, in tegenstelling tot een veel te dure Engelaar.

En ik weet het niet zeker, maar volgens mij is Van Geel niet degene die Lindgren liet gaan naar Groningen, die transfer was al beklonken voordat Van Geel bij Ajax begon.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 januari 2008 @ 23:32:28 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56352350
Van Geel scout alsvolgt: eerst kijkt hij in Groningen en als daar niks is haalt hij een speler die in 2004 goed was
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56352360
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Van Geel scout alsvolgt: eerst kijkt hij in Groningen en als daar niks is haalt hij een speler die in 2004 goed was
Bij Studio Voetbal hadden ze het over de panini boeken uit 2003
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 27 januari 2008 @ 23:34:20 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56352383
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij Studio Voetbal hadden ze het over de panini boeken uit 2003
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56353010
Van Geel maakt Ajax kapot.
pi_56353502
Tsja Martin, ik was op het begin nogal fan van hem moet ik toegeven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56353528
pi_56355768
Die gluiperd moet weg. Woensdag zware spreekkoren richting die imbeciel om het proces wat versnellen!
pi_56356213
quote:
Landzaat: ‘Van Geel wil zich indekken’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 28 januari om 07:59

Denny Landzaat heeft met verbazing en ergernis kennisgenomen van de uitspraken van Martin van Geel over het exorbitante salaris dat de middenvelder in Rotterdam op zou strijken, zo meldt De Telegraaf. Een nieuwe rel in Neerlands voetballand lijkt geboren.

“Normaal worden over dit soort zaken nooit uitspraken gedaan en ik kan maar één reden bedenken waarom hij dat nu wel doet”, vertelt de kersverse aankoop van de Rotterdammers. “Dat is om zichzelf in te dekken. De waarheid is dat Ajax eerder interesse had, maar dat ik op het moment dat Feyenoord zich meldde, al een hele tijd niks meer van Ajax had gehoord.

“Feyenoord was daarentegen wel daadkrachtig. Mijn verdiensten hier zijn niet abnormaal. Het is niet meer dan spelers als Roy Makaay of Giovanni van Bronckhorst krijgen”, aldus de Oranje-international. De Rotterdamse club sprak zondag van ‘tendentieuze uitlatingen’ en heeft zijn onvrede inmiddels kenbaar gemaakt bij Ajax.

Van Geel stelde dat Feyenoord aan Landzaat een hoger salaris betaalt dan de Spanjaard Albert Luque krijgt bij Ajax. Daarom zou Landzaat De Kuip hebben verkozen boven de ArenA. Ajax had immers ook belangstelling voor de middenvelder van Wigan Athletic.

Volgens Feyenoord koos Luque echter afgelopen zomer voor Ajax en niet voor Feyenoord, mede vanwege zijn salariswensen. Die lagen volgens de Rotterdammers beduidend hoger dan die van Landzaat.
Klojo
pi_56356665
quote:
Goede aankopen:

Suárez (binnenland, duur, ervaring in Eredivisie).
Huntelaar (binnenland, duur, ervaring in Eredivisie).
Perez 1 (binnenland, ervaring +, ervaring in Eredivisie).

Redelijke aankopen:

Stam (op retour, ervaring +, ervaring in Eredivisie).
Davids (op retour, ervaring +, ervaring in Eredivisie).
Rommedahl (op retour, ervaring +, ervaring in Eredivisie).
Rosenberg (geflopt bij Ajax, geen ervaring in Eredivisie).
Kennedy Bakircioglü (binnenland, ervaring in Eredivisie).

Niks:

Roger (op retour, ervaring +, niks toegevoegd).
Urzaíz (op retour, ervaring +, niks toegevoegd).
Delorge (weinig toegevoegd tot op heden).
Colin (niks toegevoegd).

Nog niet te beoordelen:

Silva (binnenlandse transfer, ervaring in Eredivisie).
Perez 2 (binnenlandse transfer, ervaring +, ervaring in Eredivisie, teruggehaalde speler).
Lindgren (binnenlandse transfer, ervaring in Eredivisie, teruggehaalde speler).
Kuffour (op retour, ervaring +, geen Eredivisie ervaring).
Gentenaar (heeft weinig gespeeld, Eredivisie ervaring).
Luque (heeft weinig gespeeld, ervaring +, geen Eredivisie ervaring).
Niet compleet, dit is wat ik kon verzinnnen qua spelers.

Al met al gewoon heel matig wat onder Van Geel is gehaald. Dit is wat ik tenminste vind. Slechts drie spelers zijn echt goede aankopen geweest voor Ajax (nu en met het oog op de toekomst). Bijna niemand is als jong talent gescout uit het buitenland (alleen Rosenberg), de rest wat uit het buitenland komt is allemaal oud en op retour (Urzaíz, Roger, Kuffour, Luque).
pi_56356759
Davids een redelijke aankoop?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 januari 2008 @ 13:13:56 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56360609
Gentenaar is gewoon een prima aankoop, uitstekend keeper en die mag dan 2e keeper zijn. Dan doe je dat gewoon goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56360715
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:08 schreef Nashje het volgende:
Idd ja
  maandag 28 januari 2008 @ 15:03:20 #202
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56362864
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Niet compleet, dit is wat ik kon verzinnnen qua spelers.

Al met al gewoon heel matig wat onder Van Geel is gehaald. Dit is wat ik tenminste vind. Slechts drie spelers zijn echt goede aankopen geweest voor Ajax (nu en met het oog op de toekomst). Bijna niemand is als jong talent gescout uit het buitenland (alleen Rosenberg), de rest wat uit het buitenland komt is allemaal oud en op retour (Urzaíz, Roger, Kuffour, Luque).
Maarja Landzaat, Gio, Hofland en Mols vind ik ook van armoe getuigen. Dat is nu eenmaal de tendens. Ik zou me eerder zorgen maken om de doorstroom van eigen jeugd.
pi_56368406
Mols en GvB doen het prima?
quote:
Martin van Geel werd in 1988 door Hans Kraaij, de toenmalige technisch directeur, naar Feyenoord gehaald. Martin van Geel begon zijn voetballoopbaan bij VOAB in Goirle en via Willem Il, Ajax en Roda JC belandde hij bij Feyenoord.

Daarmee ging volgens Van Geel een jongensdroom in vervulling. Als tiener ging hij altijd al, zoals zoveel Brabanders, naar Feyenoord kijken. Willem van Hanegem was zijn grote idool. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord werd Van Geel meteen aanvoerder en topscorer. Onder trainer Bengtsson viel hij desondanks buiten de boot.
pi_56390535
quote:
Van Geel betreurt uitspraken over Landzaat

AMSTERDAM - Technisch directeur Martin van Geel van Ajax betreurt zijn uitlatingen over de overgang van Denny Landzaat van Wigan Athletic naar Feyenoord. "Ik heb geen handige dingen geroepen. Dat heb ik Peter Bosz van Feyenoord ook telefonisch laten weten.''
ANP

Van Geel verklaarde onder meer dat Ajax niet wilde voldoen aan de hoge salariseis van de middenvelder. "Als het gaat om zulke bedragen, dan haken wij af'', zei de technisch directeur van Ajax.

Feyenoord nam zondag in een persbericht afstand van de uitspraken van Van Geel. "Daarna heb ik Peter Bosz gebeld'', aldus Van Geel. "Alle problemen zijn nu weer uit de wereld. Ik ben niet slim geweest.''

Van Geel: "We wilden een paar weken geleden Landzaat naar Ajax halen. Wigan liet weten dat het Denny niet liet vertrekken. Ik ken Denny al heel lang. Ik heb toen met hem afgesproken dat hij zou bellen wanneer er dingen zouden veranderen. Dat heeft hij niet gedaan en daar was ik boos over.''

Van Geel benadrukt dat Landzaat al voor zijn komst naar Feyenoord niet meer welkom was in Amsterdam.

"Na het vertrek van Maduro hebben we onze koers moeten veranderen. We zijn toen naar een verdedigende middenvelder gaan zoeken en bij Rasmus Lindgren uitgekomen. Met Landzaat hebben we voor het vertrek van Maduro gesproken.''

bron: nu.nl
Ja, maar nog wel even nadat het rond was met Feyenoord een verhoogd bod uitbrengen op Landzaat
pi_56392418
ter aanvulling:
quote:
Overigens heeft volgens Feyenoord de directie van Wigan Athletic na het afsluiten van de transfer laten weten dat de Engelse club op het laatste moment nog een verhoogd bod van Ajax op Landzaat had ontvangen. Wigan ging daar echter niet op in en respecteerde de getekende transferovereenkomst met Feyenoord.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:07:08 #206
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56392507
Hahaha, prachtig.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 januari 2008 @ 01:54:18 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56401584
die boete doening van van Geel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56401695
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Hahaha, prachtig.
Jullie blij, wij blij. Jullie Landzaat, wij niet.
pi_56402213
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 02:13 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jullie blij, wij blij. Jullie Landzaat, wij niet.
Sukkel
Landzaat was jullie 1e keus. Dat blijkt wel omdat jullie nog een bod op Landzaat hebben gedaan nadat hij al bij Feyenoord had getekend.
En dan durft Martin nog glashard te zeggen dat jullie helemaal geen interesse meer hadden in Landzaat

Succes met Lindgren.

[ Bericht 31% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 30-01-2008 07:20:34 ]
pi_56402273
Wie zegt dat de 'wij blij' van F1Bas op Ajax slaat. Kan ook enkel de supporters zijn.

Ajax is bijvoorbeeld blij met Kuffour, maar ik niet.
pi_56404482
Ik ben wel blij met Lindgren. Uitstekende voetballer met een grote toekomst voor zich.
pi_56404501
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben wel blij met Lindgren. Uitstekende voetballer met een grote toekomst voor zich.
Is ook geselecteerd voor het Zweedse nationale elftal
pi_56404535
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Is ook geselecteerd voor het Zweedse nationale elftal
1 dag na zijn transfer naar Ajax. Doet MvB tegenwoordig Zweden als bijbaantje erbij ofzo?
pi_56409817
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 07:28 schreef RayMania het volgende:
Wie zegt dat de 'wij blij' van F1Bas op Ajax slaat. Kan ook enkel de supporters zijn.

Ajax is bijvoorbeeld blij met Kuffour, maar ik niet.
Idd, ik bedoel gewoon dat ik blij met dat de veel oudere Landzaat niet komt.
pi_56410307
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Idd, ik bedoel gewoon dat ik blij met dat de veel oudere Landzaat niet komt.
Precies, liever Lindgren dan Landzaat
pi_56412531
Toch een aardig stuk over Van Geel weer in VI.

Zo zou Ten Cate behalve Renato Augusto, zoals wel bekend was, ook Pascal Feindouno hebben willen hebben als vervanger van Sneijder. Zag Van Geel allemaal niet zitten.

En een compleet overzicht qua transfers e.d., ook aardig om te zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_56422373
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:08 schreef Nashje het volgende:
Van gedachte veranderd? .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 januari 2008 @ 23:12:50 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56422436
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

de laatste helft van vorig seizoen droeg hij wel degelijk flink bij aan het behalen van de CL voorronde......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56422464
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 23:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de laatste helft van vorig seizoen droeg hij wel degelijk flink bij aan het behalen van de CL voorronde......
Dat zal ik ook niet ontkennen, maar bij mij had hij het eigenlijk al afgedaan in de wedstrijd zonder scheenbeschermers. Daarom bij redelijk gezet.
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:13:59 #220
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_56422469
quote:

[..]

Hij is "soms/altijd" wel dom, maar heeft wel team-building.

ontopic; van geel
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_56424475
quote:

[..]

Nee. Een van de weinige aan Ajax zijde met strijd en lef. Iemand die voorop wil gaan. Is dan ook te zien aan z'n rode kaart van vanavond. Dat zegt alles. Ajax zit in z'n hart en als het slecht gaat, vindt ie dat natuurlijk niet leuk.

Daarnaast is ie gewoon nog niet terug in ritme en vorm. Ik neem 'm niks kwalijk. Vorig seizoen 2e helft heeft hij Ajax nog bijna kampioen gemaakt. Nul keer verloren onder hem geloof ik?
pi_56424544
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:27 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
-100 laat ik hem ervan maken
pi_56425140
AD:
quote:
Van Basten noemen, dat is bijna hetzelfde als hem benoemen.

Bij Ajax, gisteravond door PSV op grote afstand gezet, is al weer een tijdje een spel om de macht gaande. Dat spel maakt die club ook in desperate gemoedstoestand, zoals nu, erg leuk om te volgen. Zo lekte dinsdagochtend niet toevallig uit dat er contact is geweest met Marco van Basten over de vacature van Henk ten Cate. Het bericht zet binnen Ajax een behoorlijke pressie op de mensen, die misschien ook aan andere kandidaten denken.

Van Basten noemen is immers bijna hetzelfde als hem benoemen. Bij Ajax kun je dan bijna niet meer terug, tenzij de kandidaat zelf ‘nee’ zegt.

De bondscoach bevestigde gisteren het contact. ,,Ik heb vorige week een gesprek gehad met Ajax. De vraag was hoe ik er tegenover sta om daar te gaan werken. Het is nog heel pril en het was maar een oriënterend gesprek. Ik heb begrepen dat er ook een andere kandidaat is. In de loop van volgende week komt er een tweede gesprek waar ik zelf misschien niet eens bij zal zijn. We zien wel. Ik richt me in elk geval eerst op mijn werk voor de KNVB. Het Nederlands elftal en het EK, dát telt op dit moment het zwaarst voor me.’’

Van Basten wilde niet zeggen waar en met wie hij gesproken heeft. Het antwoord op ‘waar’ is niet zo interessant.

Het antwoord op ‘wie’ duidelijk wel. Het heeft er namelijk alle schijn van dat het onderhoud niet op initiatief van de eerst verantwoordelijke, Martin van Geel, op de agenda stond. De technisch directeur wist overigens wél dat het gesprek plaats zou gaan hebben.

Van Geel, die Co Adriaanse en Frank Rijkaard hoger op zijn lijstje heeft staan, wordt het werken niet eenvoudig gemaakt in Amsterdam. En dat niet alleen omdat over Adriaanse door voorzitter John Jaakke een veto is uitgesproken en Rijkaard zich moreel verplicht voelt nog een jaar langer bij FC Barcelona te blijven.

Van Geel lijkt fijngemalen te worden tussen de oude garde die zweert bij het evangelie van Johan Cruijff en de groep die van Ajax een nieuwe, moderne club wil maken. In beide gevallen is er sprake van spookpelotons.

Pas in het struikgewas wordt duidelijk wie bij wie hoort. Voor het gemak rekenen we Van Geel tot de tweede categorie. Hij kreeg 3,5 jaar geleden de opdracht orde op zaken te stellen bij Ajax. Dat deed hij aanvankelijk met verve. Hij maakte de selectie sterker en verrichtte vooral met het oog op de lange termijn goed werk.

Zo brak hij circa achttien contracten van jonge spelers open om ervoor te zorgen dat ze na verloop van tijd niet voor gratis of iets meer uit de Arena zouden weglopen.

Na het echec rond Ten Cate, de tegenvallende prestaties in Europees verband, de uitschakeling voor de KNVB-beker en de reeks matige wedstrijden in de eredivisie is de positie van Van Geel er niet sterker op geworden.

De wedstrijd tegen PSV maakte het gisteren alleen maar moeilijker voor hem. Van Geels werk leidt ook dit seizoen vrijwel zeker niet tot een landskampioenschap. Dan is je rol in Amsterdam als technisch directeur in feite uitgespeeld.

Dan ruikt de altijd sluimerende oppositie zijn kans, laait de sinds de jaren zeventig altijd sluimerende veenbrand op en drukt het verleden de club bijna plat.

Alleen onder Van Gaal in 1995 deed Ajax denken aan het Ajax onder Cruijff. Wie dat nu roept in de Arena, vloekt in de kerk. Ruim baan dus voor oude politiek, Van Geel kan het schudden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2008 @ 01:31:58 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56425164
lekker interne strijd nu, van Geel wil van Basten niet dus ligt hij er nu uit bij Cruijff........ dus binnenkort ligt hij uit de club
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56425180
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:
lekker interne strijd nu, van Geel wil van Basten niet dus ligt hij er nu uit bij Cruijff........ dus binnenkort ligt hij uit de club
En terecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2008 @ 01:35:50 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56425199
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 01:33 schreef Radegast het volgende:

[..]

En terecht.
en wie komt er dan? Blind terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56425257
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en wie komt er dan? Blind terug
Ideale TD is natuurlijk Beenhakker. Maar die komt jammergenoeg nooit meer terug.
pi_56426221
Leuk om deel 1 terug te lezen
Sommige Ajax users krijgen daar bijna een stijve plasserd van van Geel
En nu zijn ze in geen velden of wegen meer te bekennen.
pi_56426244
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 07:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leuk om deel 1 terug te lezen
Sommige Ajax users krijgen daar bijna een stijve plasserd van van Geel
En nu zijn ze in geen velden of wegen meer te bekennen.
Je kan moeilijk ontkennen dat Van Geel goede dingen heeft laten zien bij Willem II en AZ.

Logisch dat men toen blij was met zo'n technisch directeur. Achteraf is het niks, blijkt nu, waarom moet je je hier dan laten zien? Zo gaat dat, overal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 januari 2008 @ 13:36:14 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56432451
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 07:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je kan moeilijk ontkennen dat Van Geel goede dingen heeft laten zien bij Willem II en AZ.

Logisch dat men toen blij was met zo'n technisch directeur. Achteraf is het niks, blijkt nu, waarom moet je je hier dan laten zien? Zo gaat dat, overal.
hij nam bij AZ gewoon alle goede spelers van Willem II mee
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56433557
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij nam bij AZ gewoon alle goede spelers van Willem II mee
Qua buitenlanders halen had hij bij AZ en Willem II inderdaad weinig ervaring. Bij AZ waren het toch veelal Nederlanders die speelden onder Adriaanse (Timmer, De Cler, Lindenbergh, Buskermolen, Opdam, Nelisse, Van Galen). Volgens mij heeft hij alleen De Cler, Huysegems en Landzaat gehaald, maar daar kwam geen (buitenlandse) scouting aan te pas. Ja, Huysegems een beetje. En Perez zat er al.
pi_56657062
Hij doet in ieder geval goed zijn best om niet het ongelijk van mij te bewijzen
pi_56765074
Dinsdag zit ie thuis met een oprotpremie van een paar miljoen
pi_56765537
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 02:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dinsdag zit ie thuis met een oprotpremie van een paar miljoen
Ga daar maar niet vanuit.
pi_56769077
Waarom niet?
pi_56916644
Hij zal zijn baan wel gered hebben door Cruijff binnen te halen en Van Basten aan te stellen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 23 februari 2008 @ 23:22:22 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56937906
hij zit bij het vriendenclubje van Cruijff en van Basten was niet zijn keuze....... ik voorzie een aftocht via de achterdeur
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57060600
quote:
Sneijder over Ajax: "Niveau daalde de afgelopen jaren fors"

Wesley Sneijder spreekt zich deze week in Voetbal International uit over het aankoopbeleid van Ajax. De creatieve middenvelder vertrok afgelopen zomer naar Real Madrid, waar hij uitgroeide tot basisspeler. Ook is de Utrechter zeker van zijn plaats in Oranje. Met Ajax gaat het heel wat minder goed dan met Sneijder. De club lijkt de kansen op de titel te hebben verspeeld en ook zou het scoutingsbeleid niet deugen in Amsterdam.

Sneijder deelt die mening. Volgens hem hebben de problemen te maken met het feit dat er geen 'kundige mensen' zijn aangesteld. "Toen ik doorbrak speelden Chivu, Ibrahimovic, Trabelsi, Escudé en Mido bij Ajax", herinnert de ex-Ajacied zich. "Dat waren jongens die echt iets aan Ajax toevoegden. Zonder degenen die hen opvolgden af te willen vallen zal iedereen het met me eens zijn dat het niveau daarna fors daalde. Ik heb dat ook intern aangegeven. Ik ben op jonge leeftijd naar het buitenland vertrokken en het feit dat Ajax er niet meer in slaagde echte versterkingen aan te trekken heeft meegespeeld."

Net als het rapport van de commissie-Coronel zet Sneijder dan ook zijn vraagekens bij het transferbeleid van technisch directeur Martin van Geel. De afgelopen jaren schortte het aan duidelijke afspraken ten aanzien van het technisch beleid, zo geeft de international aan. "Wijs twee mensen aan die de kwaliteit van spelers beoordelen en de rest moet zijn mond houden. De scouting moet voetballers aandragen, de hoofdtrainer en een andere eindverantwoordelijke nemen de beslissing."

Sneijder is overigens blij dat Marco van Basten de nieuwe trainer wordt in Amsterdam. "Ik begrijp dat Van Basten hoofdtrainer wordt. Die kan echt wel bepalen of een speler geschikt is." Ook met de terugkeer van Johan Cruijff is de nummer 10 blij. "Johan Cruijff gaat weer wat doen, fantastisch! Ook hij kan wel inschatten welke speler echt iets aan Ajax toevoegt. Het is allemaal niet zo moeilijk. Maar je moet wél kundige mensen hebben."
quote:
'Rol Van Geel wordt uitgehold, vertrek ligt op de loer'

Nu Ajax in de persoon van Marco van Basten de trainer voor de komende seizoenen binnenboord heeft, gaat Johan Cruijff zich richten op wat hij als de overige sleutelposities binnen de club beschouwt: hoofd jeugdopleiding en hoofd scouting. Wat de laatste functie betreft zit Cruijff op één lijn met de commissie-Coronel. In het rapport concludeerde de onderzoekscommissie dat Ajax behoefte heeft aan een kwalitatief hoogwaardige voetbalman op die positie.

Momenteel valt de scouting nog onder de verantwoordelijkheid van Martin van Geel. Aangezien Cruijff voor Van Basten op termijn een rol in zijn hoofd heeft die verder gaat dan alleen het (veld)trainerschap, zal het takenpakket van Van Geel flink worden uitgehold. Dat weet Voetbal International te melden. Volgens het blad zal behalve het nieuwe hoofd scouting ook Van Basten zich op het terrein van de technisch directeur gaan begeven.

Johan Derksen verwacht dan ook niet dat Van Geel nog lang werkzaam zal blijven in De Arena. "De status en het ego van Van Basten maken het functioneren van Van Geel onmogelijk", schrijft de hoofdredacteur van VI in zijn wekelijkse column. "Zodra de technisch directeur en de trainer een meningsverschil hebben, zal Van Basten naar Barcelona bellen om zijn gelijk te halen en staat Van Geel in zijn hemd. Laatstgenoemde kon ook niet door één deur met technisch adviseur Piet Keizer, maar Cruijff zal zijn jeugdvriend nooit afvallen. Als Van Geel eerlijk en oprecht is, houdt hij de eer aan zichzelf. Voor hem is er geen plaats tussen Cruijff en Van Basten."

Volgens Derksen doet Ajax er goed aan om Piet Keizer de rol van technisch directeur te laten invullen. "Door Keizer aan te stellen als technisch directeur zijn alle problemen de wereld uit. Cruijff, Van Basten en Keizer vertegenwoordigen enorm veel voetbalknowhow en komen er samen altijd uit."
pi_57061004
Piet Keizer is die wel geschikt?
pi_57061596
2 bejaarden die een club moeten gaan leiden, lijkt me dat er wel wat meer voor nodig is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 februari 2008 @ 15:24:46 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57062319
als er maar een goede visie is.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57062378
Van mensen die vaker gaan golfen dan ze bij Ajax zijn?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 15:51:55 #243
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57062895
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van mensen die vaker gaan golfen dan ze bij Ajax zijn?
Hoe weet jij dat of ga altijd mee golfen?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 15:52:31 #244
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57062906
Jammer dat Adriaanse niet gekomen is, dat is altijd een mooie tandem..Van Geel/Adriaanse.
Miss wel beter dan Cruijff/van Basten.
je oogst wat je zaait
pi_57063145
In ieder geval een tandem met meer ervaring en die een stuk harder werkt
pi_57063338
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In ieder geval een tandem met meer ervaring en die een stuk harder werkt
We zullen wel zien. Beetje vroeg om de tandem Cruijff/Van Basten na nog niet eens een oefenwedstrijd al af te schrijven
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:33 #247
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57063517
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

We zullen wel zien. Beetje vroeg om de tandem Cruijff/Van Basten na nog niet eens een oefenwedstrijd al af te schrijven
heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten. Ik hoop op een dictatuur onder leiding van Johan Cruijff, ben alleen bang voor democratische tussenoplossingen. Van Basten bij het NL elftal heeft mij niet echt geïmponeerd, Adriaanse wel ( bij clubs dan niet als bondscoach svp).
je oogst wat je zaait
pi_57065141
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of Van Basten een goede coach is of dat Keizer en Cruijff goede adviseurs zijn

Maar dat je 3 belangrijkste mensen in je organisatie er niet structureel zijn en dat gaat altijd doorwerken in de hele organisatie

Als je beleidsbepaler wil zijn moet je er gewoon ALTIJD zijn
pi_57065172
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of Van Basten een goede coach is of dat Keizer en Cruijff goede adviseurs zijn

Maar dat je 3 belangrijkste mensen in je organisatie er niet structureel zijn en dat gaat altijd doorwerken in de hele organisatie

Als je beleidsbepaler wil zijn moet je er gewoon ALTIJD zijn
Cruijff wordt dan ook niet de beleidsbepaler, hij zet de organisatie op poten met mensen die hij geschikt acht en trekt zich daarna terug van de werkvloer. Die mensen die hij heeft aangesteld zullen er wel structureel zijn.
pi_57065229
Er is natuurlijk niemand met een beetje eigenwaarde die het werk gaat doen en dan een bejaarde boven zich heeft in Barcelona die overal tussen door komt fietsen.

Dan kom je weer uit bij de categorie baantjesgeile mannetjes en dat is de laatste jaren ook niet goed gegaan
pi_57065251
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dan kom je weer uit bij de categorie baantjesgeile mannetjes en dat is de laatste jaren ook niet goed gegaan
Het kan alleen maar beter gaan, dat scheelt.
pi_57065289
De enige organisatie die werkt is een sterke DT en een coach zonder directe beslissingsbevoegdheid.

Als JC die eerst functie wil uitoefenen moet ie ook accepteren dat hij 60-70 uur per week op de Arena of de Toekomst is
pi_57065319
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige organisatie die werkt is een sterke DT en een coach zonder directe beslissingsbevoegdheid.

Als JC die eerst functie wil uitoefenen moet ie ook accepteren dat hij 60-70 uur per week op de Arena of de Toekomst is
Daar heeft hij geen zin, heeft hij al gezegd, dus dat kan sowieso afgesloten worden. Ik ben benieuwd wat er met Van Geel gaat gebeuren, aangezien Johan nu niet bepaald negatief over hem is in tegenstelling tot dat rapport. Hetzelfde geldt voor Fontein
pi_57065398
Dan moet je hem lekker in Barcelona laten zitten
pi_57065454
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moet je hem lekker in Barcelona laten zitten
Nee hoor, hij mag van mij een organisatie op poten zetten.
pi_57065582
En daarna mag hij lekker de organisatie gaan frustreren met zijn daden en uitspraken en lekker gaan wijzen op het feit dat hij geen verantwoordelijkheid heeft?
pi_57065778
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daarna mag hij lekker de organisatie gaan frustreren met zijn daden en uitspraken en lekker gaan wijzen op het feit dat hij geen verantwoordelijkheid heeft?
Volg jij het nieuws wel? Hij heeft voor de CL, op tv, letterlijk gezegd dat hij de verantwoordelijkheid heeft
pi_57066726
Nee hij heeft gezegd dat hij de organisatie gaat opzetten en zich dan terugtrekt. Maar hij blijft natuurlijkl wel kritiek leveren en proberen om vriendjes te slijten.

Hij gaat dus zeg maar overal tussendoor fietsen zonder dat hij verantwoordelijk is
pi_57066740
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hij heeft gezegd dat hij de organisatie gaat opzetten en zich dan terugtrekt. Maar hij blijft natuurlijkl wel kritiek leveren en proberen om vriendjes te slijten.

Hij gaat dus zeg maar overal tussendoor fietsen zonder dat hij verantwoordelijk is
Hij is verantwoordelijk, nogmaals zijn eigen woorden. Als die organisatie faalt, dan rekent Cruijff dat zichzelf aan.
pi_57066852
Standaardexcuus: Ik ben niet verantwoordelijk want ik zit in Barcelona

Dat is al 15 jaar zo en zal altijd zo zijn.

Als hij zich verantwoordelijk voelt moet hij het gewoon zelf doen, maar hij is gewoon bang om te falen
pi_57066908
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat is al 15 jaar en zal altijd zo zijn.

Als hij zich verantwoordelijk voelt moet hij het gewoon zelf doen, maar hij is gewoon bang om te falen
Dat is nu enkel speculatie. Het was in ieder geval voor het eerst dat Cruijff uitsprak verantwoordelijk te zijn. Mocht het niet goed gaan, dan zullen we zien hoe hij gaat reageren. Nogal onzinnig om daar nu op vooruit te lopen.
pi_57066961
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat is al 15 jaar zo en zal altijd zo zijn.

Je bent echt autistisch hé?

Hij heeft toch letterlijk gezegd dat ie verantwoordelijk is !?!?
pi_57067044
Wat gaat Ajax dan doen, hem ontslaan? Aan de schandpaal nagelen, een advertentie zetten in de Telegraaf?

Het is gewoon een natte droom van Cruijff, zijn maatjes aan een baan helpen, slap lullen, geen verantwoordelijkheid nemen en diegene die de dagelijkse leiding hebben het leven onmogelijk maken
pi_57067104
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat gaat Ajax dan doen, hem ontslaan? Aan de schandpaal nagelen, een advertentie zetten in de Telegraaf?

Het is gewoon een natte droom van Cruijff, zijn maatjes aan een baan helpen, slap lullen, geen verantwoordelijkheid nemen en diegene die de dagelijkse leiding hebben het leven onmogelijk maken
Het gaat er niet om wat Ajax met hem gaat doen dan, wat maakt hem een ontslag uit? Het gaat erom wat mensen van hem vinden. En als hij nu faalt kunnen we dat geheel aan Cruijff toerekenen. Had je dat niet zelf kunnen bedenken?
pi_57067156
En daar ligt Johan wakker van? Zolang zijn maatjes maar een dik salaris krijgen
pi_57067176
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En daar ligt Johan wakker van? Zolang zijn maatjes maar een dik salaris krijgen
Blijkbaar wel want anders zou hij het niet zeggen. En net alsof zijn maatjes niet genoeg geld hebben en het alleen voor het geld willen doen !
pi_57067597
En als al zijn vriendjes zijn geinstalleerd is het ´Ik ben niet verantwoordelijk omdat ik in Barcelona zit´

Zo is het altijd geweest op 85 tot 87 na en zo zal het altijd zijn
pi_57067654
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En als al zijn vriendjes zijn geinstalleerd is het ´Ik ben niet verantwoordelijk omdat ik in Barcelona zit´

Geef de man tijd en we zullen zien. Slechter dan nu kan het niet gaan. Ik heb het volste vertrouwen in De Verlosser.
pi_57067696
Een kinderhand in 020 is schijnbaar snel gevuld
pi_57067714
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:17 schreef De_Ananas het volgende:

Volg jij het nieuws wel? Hij heeft voor de CL, op tv, letterlijk gezegd dat hij de verantwoordelijkheid heeft
pi_57067814
Hij heeft ook gezegd dat als hij zijn vriendjes heeft geinstaleerd als hij de organisatie heeft opgebouwd zijn werk erop zit
pi_57067841
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft ook gezegd dat als hij zijn vriendjes heeft geinstaleerd als hij de organisatie heeft opgebouwd zijn werk erop zit
Ja.

En dat hij op het resultaat mag worden afgerekend. Hoe kan je dan nog beweren dat hij de verantwoordelijkheid niet op zich neemt?
pi_57067869
En stel dat Ajax volgend jaar 12e wordt wat gebeurd er dan met de verlosser?
pi_57067941
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En stel dat Ajax volgend jaar 12e wordt wat gebeurd er dan met de verlosser?
Je mag het topic doorlezen als je wilt.

En nu stop ik met reageren op je want je blaat maar wat
pi_57067959
Wederom uitgeluld dus
pi_57067995
Je komt vast uit de school van de verlosser, die begint ook over iets totaal anders als hij het niet weet
pi_57068020
Hebben ze geen weekend in Argentinie?
AFC AJAX
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:00:18 #278
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57068266
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daar heeft hij geen zin, heeft hij al gezegd, dus dat kan sowieso afgesloten worden. Ik ben benieuwd wat er met Van Geel gaat gebeuren, aangezien Johan nu niet bepaald negatief over hem is in tegenstelling tot dat rapport. Hetzelfde geldt voor Fontein
Binnen een organisatie/bedrijf is het behoorlijk 'normaal' dat je niet met iedereen door een deur kunt. Zolang men wel professioneel te werk (blijft) gaan lijkt mij niks aan de hand.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57068358
Wordt alleen vrij lastig als je een leidinggevende hebt die

A) Afwezig is
B) Verbaal zwak is
C) Sociaal zwak is
D) Lui is
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:18:44 #280
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57068736
Anno 2008 hoef je er niet meer altijd te zijn. Veel kun je onderweg/thuis al regelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:20:36 #281
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_57068789
tja hij kan moeilijk op tv zeggen dat hij geen verantwoordelijkheid neemt
je oogst wat je zaait
pi_57068843
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:18 schreef DarkShine het volgende:
Anno 2008 hoef je er niet meer altijd te zijn. Veel kun je onderweg/thuis al regelen.
Hopelijk is dat de benaderwijze van Ajax
pi_57068893
Wie, verder is het afwachten. Je kunt speculeren wat je wil nu, we shall see.
That's all folks!
pi_57803426
Volgens Valentijn Driessen van de Telegraaf wil Van Basten toch af van Martin.
pi_57803936
Hopelijk is het waar.
pi_57804090
Van Basten for president.

Oprotten met deze incompetente kutboer .
pi_57804370
En wie gaat dan onze spelers verkopen en kopen? Lijkt me toch dat iemand die daar verstand van heeft dat moet gaan doen. Van Basten lijkt me daar absoluut niet de geschikte man voor.
pi_57804470
Opmerkelijk. Zeker na de verhalen over de goede verstandhouding tussen deze twee. Overigens wel kansloos natuurlijk dat Van Basten zich met de gehele organisatie gaat bemoeien, geef nog maar eens aan hoe stuurloos we zijn.
pi_57804552
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Opmerkelijk. Zeker na de verhalen over de goede verstandhouding tussen deze twee. Overigens wel kansloos natuurlijk dat Van Basten zich met de gehele organisatie gaat bemoeien, geef nog maar eens aan hoe stuurloos we zijn.
Beetje vreemd ja, maar ik geef er niet veel meer om. Van Basten heeft een langdurig contract, laat hem maar lekker zijn organisatie in elkaar zetten. Geen gezeik de komende jaren. In alle rust de CL winnen.
pi_57806524
quote:
Op donderdag 3 april 2008 14:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Beetje vreemd ja, maar ik geef er niet veel meer om. Van Basten heeft een langdurig contract, laat hem maar lekker zijn organisatie in elkaar zetten. Geen gezeik de komende jaren. In alle rust de CL winnen.
Welja, leg er maar weer druk op.

Zullen we eerst maar eens proberen de beste van Nederland te worden?
pi_57806727
Zou een mooie zet zijn als Marco ervoor kan zorgen dat Van Geel zijn koffers moet pakken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 april 2008 @ 16:39:36 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57807207
dus dan wordt er voor de optie gekozen een sterke trainer met een technisch manager ernaast ipv van de sterke technisch directeur en een trainer die alleen het 1e doet.

Wel vreemd dat van Basten dat bepaalt in plaats van de clubleiding
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57811896
Zou Martin serieus deze zomer voor Saeijs of Dingsdag willen gaan? In dat geval heeft hij niets geleerd van het verleden... Zelfs in de eredivisie zijn betere opties denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 april 2008 @ 21:38:57 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57837899
ik zal het wel gemist hebben maar heeft Jan van Halst iets positiefs over ze gezegd? Dat is meestal het criterium voor van Geel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_58235324
Zonde
  dinsdag 22 april 2008 @ 20:42:04 #296
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58235438
Neeeeeeeeeeee . www.martinmoetblijven.nl
pi_58235852
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Zou een mooie zet zijn als Marco ervoor kan zorgen dat Van Geel zijn koffers moet pakken.
Mission accomplished
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58235928
pi_58236137
Laat hem gelijk Luque, Kennedy, Delorge, Urzaiz en Rommedahl meenemen.
pi_58236308
Ik ga weer terug naar Gôôl
pi_58239195
Bijna vol, sluit mooi uit op het nieuwstopic van tong.

Hier verder; Martin van Geel weg bij Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')