Van Geel wilde toch juist niet 12 miljoen betalen?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
12 miljoen bieden voor Renato Agusto en dan 3,5 miljoen voor Isi
Grapjas
Dat schreef MM nietquote:Op woensdag 5 september 2007 18:44 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
Urzaiz zou me toch wel tegenvallen van Van Geel, dat vond ik meer een Ten Cate aankoop.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.
Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.
Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.
Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.
Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
Urzaiz is dan ook niet gehaald voor 90 minuten. Voorin paaltjepassen en ballen met 't hoofd afleggen. Ook Urzaiz kan wel een half uurtje niveau halen hoor.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
Tegen Groningen was hiij 1 keer beslissend met een assist op een assist, en 1 keer had hij een assist die Stam niet kon verzilveren. Het is geen Vennegoor of Hesselink of Koevermans, maar gewoon een Van Hooijdonk.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
Dus dan zal Urzaiz ook wel kut zijn hequote:Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
Rommedahl, redelijke versterking voor de breedte. Absoluut geen basisniveau.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.
Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.
Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.quote:Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.
Ken deze jongen niet. Aanvallende middenvelder? Had hem dan toch graag zien komen, aangezien we nu niemand hebben.quote:Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.
3,5 miljoen op Aissati is natuurlijk belachelijk laag. Daar hadden we best 10 miljoen voor uit mogen trekken.quote:Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Ah, dan was ik in de war. Prieto ken ik verder niet zo goedquote:Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
Boakye is absoluut beter dan Colin en een uitstekende back-up voor Ogararu.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
Lyrisch is veel gezegd, maar hij is goedkoper, jonger, niet minder dan Colin en bovendien iemand uit (min of meer) de eigen jeugd.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |