abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52964573
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
12 miljoen bieden voor Renato Agusto en dan 3,5 miljoen voor Isi

Grapjas
Van Geel wilde toch juist niet 12 miljoen betalen?
pi_52964595
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:44 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
Dat schreef MM niet

Verder blijft dat Boerke natuurlijk een grap
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52966180
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.

Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.

Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
Urzaiz zou me toch wel tegenvallen van Van Geel, dat vond ik meer een Ten Cate aankoop.
pi_52967896
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52967935
3.5 mil voor Aisatti. wat een mongool die van Geel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52968402
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
Urzaiz is dan ook niet gehaald voor 90 minuten. Voorin paaltjepassen en ballen met 't hoofd afleggen. Ook Urzaiz kan wel een half uurtje niveau halen hoor.
pi_52968528
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
pi_52971176
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
Tegen Groningen was hiij 1 keer beslissend met een assist op een assist, en 1 keer had hij een assist die Stam niet kon verzilveren. Het is geen Vennegoor of Hesselink of Koevermans, maar gewoon een Van Hooijdonk.
pi_52971480
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
pi_52973054
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
Dus dan zal Urzaiz ook wel kut zijn he
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52973620
Nee, Urzaiz is gewoon zwaar aan een pensioen toe.

Maar die mening had ik al voordat hij zijn eerste wedstrijd bij Ajax had gespeeld
pi_52978637
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.
Rommedahl, redelijke versterking voor de breedte. Absoluut geen basisniveau.
Urzaíz, kan me nog niet bekoren. Hopelijk wordt het nog wat. Ik blijf het een schande vinden dat we Kluivert geen prestatiecontract hebben gegeven.
Vertonghen en Schilder vind ik inderdaad goed genoeg om Davids een paar maandjes op te volgen. Eigen kweek
quote:
Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.
Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Colin is natuurlijk waardeloos. Zeker als je Boakye kon houden. Hoewel ik het leuk vind dat hij het zo goed doet bij HAFC
quote:
Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.
Ken deze jongen niet. Aanvallende middenvelder? Had hem dan toch graag zien komen, aangezien we nu niemand hebben.
quote:
Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
3,5 miljoen op Aissati is natuurlijk belachelijk laag. Daar hadden we best 10 miljoen voor uit mogen trekken.

Al met al heeft Van Geel waardeloos ingekocht
pi_52978703
Ach Louis van Gaal komt volgend seizoen naar Ajax omdat ie een keer een prijs wil pakken en het maar niet lukt met AZ.
pi_52978771
Van Gaal coach, Adriaanse TD
pi_52981165
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
pi_52981761
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
Ah, dan was ik in de war. Prieto ken ik verder niet zo goed
pi_52981897
Van Gaal come home
AFC AJAX
pi_52988284
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52988322
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
Boakye is absoluut beter dan Colin en een uitstekende back-up voor Ogararu.
pi_52993900
En hij kan nog beter worden, dat kun je van Colin niet zeggen.
That's all folks!
pi_52994052
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Lyrisch is veel gezegd, maar hij is goedkoper, jonger, niet minder dan Colin en bovendien iemand uit (min of meer) de eigen jeugd.
pi_53013592
Okee, maar in de duels die ik hem met Ajax zag spelen vond ik het niet erg overtuigend. Maar goed, Colin is ook nog niet echt overtuigend op goede momenten na.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53710357
Komende dagen nog even de transfer van Ten Cate afronden, en dan mag deze TD ook wel opstappen.

Heeft afgelopen zomer gewoonweg keihard gefaald.
pi_53710980
Ik blijf fan, als ie aanblijft koopt hij volgende periode verrekte goede spelers

Maar tis natuurlijk lastig om spelers te kopen als je trainer niet bekend is...
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 oktober 2007 @ 03:37:44 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_53711700
Weg met die vent

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')