abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52720568

Gôôl en omstreken is trots op hem
pi_52720617
Kijken welke aankoop hij nog uit de hoed tovert!
pi_52720671
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Een Hans van der Zee-aankoop ?
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:29:34 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52720745
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Een Hans van der Zee-aankoop ?
Danijel Pranjić?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52745772
Ajax scout niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52746151
Van Geel
pi_52746346
Topic loopt niet echt storm
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:21:16 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52746917
Zal die nog iets leuks halen ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52747604
Ik denk dat die nog wel iemand haalt, maar niet voor donderdag.
pi_52747628
Liever dat hij Maduro een contractverlenging geeft.
pi_52747686
Goe dik en voor 5 jaar hoop ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52747821
Prima, als hij alsnog door de mand valt kun je 'm altijd kwijt aan Heerenveen ofzo
pi_52747867
Ja, is inderdaad erg makkelijk om een speler met een lang en contract te slijten
pi_52747930
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, is inderdaad erg makkelijk om een speler met een lang en contract te slijten
Ligt meer aan de aard van de speler of je zo iemand kwijt raakt of niet. Heet 'ie Bogarde van achteren raak je 'm niet kwijt, maar elke andere speler wil toch liever spelen. Bovendien weten die buitenlandse clubs blijkbaar niet dat het niet zo best gaat met Maduro de laatste 2 jaar, gezien er nog steeds regelmatig geruchten opduiken die hem met name linken aan Italiaanse clubs.
pi_52754248
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 10:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat die nog wel iemand haalt, maar niet voor donderdag.
Als ie het dan maar doet voor vrijdagavond 23.59, want er moet echt nog wel een middenvelder en misschien ook een verdediger bij!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52754402
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef methodmich het volgende:
Als ie het dan maar doet voor vrijdagavond 23.59, want er moet echt nog wel een middenvelder en misschien ook een verdediger bij!
Vertonghen, Maduro, Schilder, Heitinga en Delorge voldoen toch wel op het middenveld in het systeem wat Ten Cate voor ogen lijkt te hebben? (4-2-3-1 of eigenlijk 4-2-2-2).

Een linksback lijkt me de grootste noodzaak hebben.
pi_52754973
Nee, hij wil toch een allround middenvelder halen? Schilder is leuk voor het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962000
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.

Ten Cate wilde Xabier Prieto ipv Rommedahl, haalde wel op eigen houtje Colin.

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.

Wel deed Van Geel een bod van liefst 3,5 miljoen op Aissati.
www.thuisuiteten.nl
pi_52962143
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:

Daarnaast durfde Ajax het niet aan 12 miljoen euro te investeren in Renato Augusto, een 19-jarig talent van Flamengo.
Vind ik verstandig, Ajax en Zuid-Amerikanen gaan in de regel niet goed samen. Behalve bij Maxwell dan.
pi_52962157
Tsja, 12 miljoen voor Renato Augusto. Ik ken hem alleen maar van Youtube filmpjes, maar zo zijn er elk jaar wel een aantal Brazilianen die voorbestemd zijn aan de top waar je jaren later maar weinig van terug leest. Diego Tardelli was er ook eentje, en dat hebben we vorig jaar geweten.
pi_52962202
Overigens is er niks op tegen dat een trainer en een TD qua spelers niet op 1 lijn zitten. Wat wel zorgelijk is, is dat er halfzachte compromisjes worden gesloten. Ik zou als TD trouwens ook niet met Ten Cate op een lijn zitten als hij Boakye laat gaan en Colin aantrekt, en Xabi Prieto wil hebben voor miljoenen.
pi_52962230
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Misschien Anastasiou, die heeft nog geen club.

Ben echt neit zo blij met Van Geels aankoopbeleid.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_52964053
12 miljoen bieden voor Renato Agusto en dan 3,5 miljoen voor Isi

Grapjas
pi_52964277
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Grapjas
Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
pi_52964417
quote:

Grapjas
begrijpend leren lezen is ook moelijk he grapjas. Daarnaast had Martin 1,5 miljoen moeten bieden voor die grapjas. Grapjas !
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52964573
quote:

Grapjas
Van Geel wilde toch juist niet 12 miljoen betalen?
pi_52964595
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:44 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ze boden juist geen 12 miljoen, dat was de vraagprijs grapjas.
Dat schreef MM niet

Verder blijft dat Boerke natuurlijk een grap
pi_52966180
quote:
Nou, VI doet een boekje open over Ajax en het blijkt dat Van Geel en Ten Cate dus niet op één lijn zitten en zaten.

Van Geel drukte Rommedahl en Urzaíz door en vond Vertonghen en Schilder goed genoeg als vervangers van Davids.

Urzaiz zou me toch wel tegenvallen van Van Geel, dat vond ik meer een Ten Cate aankoop.
pi_52967896
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
pi_52967935
3.5 mil voor Aisatti. wat een mongool die van Geel
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52968402
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vraag me af hoe Van Geel Urzaiz het afgelopen seizoen gezien heeft want hij kon het amper meer bij benen bij een Spaanse degradatiekanditaat
Urzaiz is dan ook niet gehaald voor 90 minuten. Voorin paaltjepassen en ballen met 't hoofd afleggen. Ook Urzaiz kan wel een half uurtje niveau halen hoor.
pi_52968528
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
pi_52971176
quote:
Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan hij niet. Maar dat is ook al gebleken en zal nog meer gaan blijken
Tegen Groningen was hiij 1 keer beslissend met een assist op een assist, en 1 keer had hij een assist die Stam niet kon verzilveren. Het is geen Vennegoor of Hesselink of Koevermans, maar gewoon een Van Hooijdonk.
pi_52971480
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
pi_52973054
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die deed het bij zijn laatste 2 clubs ook al geweldig
Dus dan zal Urzaiz ook wel kut zijn he
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52973620
Nee, Urzaiz is gewoon zwaar aan een pensioen toe.

Maar die mening had ik al voordat hij zijn eerste wedstrijd bij Ajax had gespeeld
pi_52978637
quote:

Rommedahl, redelijke versterking voor de breedte. Absoluut geen basisniveau.
Urzaíz, kan me nog niet bekoren. Hopelijk wordt het nog wat. Ik blijf het een schande vinden dat we Kluivert geen prestatiecontract hebben gegeven.
Vertonghen en Schilder vind ik inderdaad goed genoeg om Davids een paar maandjes op te volgen. Eigen kweek
quote:
Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Colin is natuurlijk waardeloos. Zeker als je Boakye kon houden. Hoewel ik het leuk vind dat hij het zo goed doet bij HAFC
quote:
Ken deze jongen niet. Aanvallende middenvelder? Had hem dan toch graag zien komen, aangezien we nu niemand hebben.
quote:
3,5 miljoen op Aissati is natuurlijk belachelijk laag. Daar hadden we best 10 miljoen voor uit mogen trekken.

Al met al heeft Van Geel waardeloos ingekocht
pi_52978703
Ach Louis van Gaal komt volgend seizoen naar Ajax omdat ie een keer een prijs wil pakken en het maar niet lukt met AZ.
pi_52978771
Van Gaal coach, Adriaanse TD
pi_52981165
quote:
Op donderdag 6 september 2007 11:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Prieto, 24 miljoen voor die gozer is veel te veel geld. Terecht dat Van Geel dat niet wilde.
Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
pi_52981761
quote:
Op donderdag 6 september 2007 13:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Riera van Espanyol had een clausule van 24 miljoen, Prieto is van Sociedad en berichten waren dat hij voor 5 á 6 miljoen kon vertrekken bij Sociedad.
Ah, dan was ik in de war. Prieto ken ik verder niet zo goed
pi_52981897
Van Gaal come home
AFC AJAX
pi_52988284
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_52988322
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dat iedereen zo lyrisch is over Boakye snap ik niet zo. Misschien is ie niet minder dan Colin, maar lijkt me toch ook zeker geen Ajax-materiaal eigenlijk.
Boakye is absoluut beter dan Colin en een uitstekende back-up voor Ogararu.
pi_52993900
En hij kan nog beter worden, dat kun je van Colin niet zeggen.
That's all folks!
pi_52994052
quote:
Op donderdag 6 september 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Lyrisch is veel gezegd, maar hij is goedkoper, jonger, niet minder dan Colin en bovendien iemand uit (min of meer) de eigen jeugd.
pi_53013592
Okee, maar in de duels die ik hem met Ajax zag spelen vond ik het niet erg overtuigend. Maar goed, Colin is ook nog niet echt overtuigend op goede momenten na.
www.thuisuiteten.nl
pi_53710357
Komende dagen nog even de transfer van Ten Cate afronden, en dan mag deze TD ook wel opstappen.

Heeft afgelopen zomer gewoonweg keihard gefaald.
pi_53710980
Ik blijf fan, als ie aanblijft koopt hij volgende periode verrekte goede spelers

Maar tis natuurlijk lastig om spelers te kopen als je trainer niet bekend is...
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 oktober 2007 @ 03:37:44 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_53711700
Weg met die vent

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53712908
Het blijkt wel dat hij hopeloos gefaalt heeft deze zomer.
pi_53739967
Het aantrekken van Edgar Davids heeft vorig seizoen het seizoen gered natuurlijk. Toen ging Ajax draaien en omdat PSV opeens aan het instorten was, werd zelfs de titelrace nog spannend. Maar ja, die lieten ze wel lelijk liggen op het moment dat die in zicht kwam.

Dan verkoopt hij Perez om Ten Cate van dienst te zijn, haalt geen vervanger voor Sneijder en koopt een paar verkeerde spelers. In feite is alleen Suárez een succesvolle aankoop, maar die had iedereen kunnen vinden. Als hij nu echter Ten Cate laat gaan, lijdt hij dubbel gezichtsverlies. Want eerst geeft hij Henk zijn zin met Perez en dan ben je straks én de trainer én de speler kwijt.

Kortom, Davids heeft veel verbloemd bij Ajax, voor zowel Ten Cate als Van Geel.
www.thuisuiteten.nl
pi_53740542
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Het aantrekken van Edgar Davids heeft vorig seizoen het seizoen gered natuurlijk. Toen ging Ajax draaien en omdat PSV opeens aan het instorten was, werd zelfs de titelrace nog spannend. Maar ja, die lieten ze wel lelijk liggen op het moment dat die in zicht kwam.

Dan verkoopt hij Perez om Ten Cate van dienst te zijn, haalt geen vervanger voor Sneijder en koopt een paar verkeerde spelers. In feite is alleen Suárez een succesvolle aankoop, maar die had iedereen kunnen vinden. Als hij nu echter Ten Cate laat gaan, lijdt hij dubbel gezichtsverlies. Want eerst geeft hij Henk zijn zin met Perez en dan ben je straks én de trainer én de speler kwijt.

Zij haalden hem toch gewoon
pi_53747829
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:

Je hebt helaas helemaal gelijk
pi_53806850
Van Geel not amused over de handelswijze van Chelsea en Ten Cate.

Nog nooit zo'n hypocriete LUL gezien. Onvoorstelbaar wat een pak boter op zijn hoofd.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:11:46 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53806878
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:09 schreef MaxPower het volgende:
Van Geel not amused over de handelswijze van Chelsea en Ten Cate.

Nog nooit zo'n hypocriete LUL gezien. Onvoorstelbaar wat een pak boter op zijn hoofd.
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht, toch vind ik het wel een verschil: een trainer/coach of een TD.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53806992
Het gaat me om zijn gedrag inzake de transfer van Suarez en dat hij nu jankt over dezelfde handelswijze van Chelsea.
pi_53811577
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 09:18 schreef MaxPower het volgende:
Het gaat me om zijn gedrag inzake de transfer van Suarez en dat hij nu jankt over dezelfde handelswijze van Chelsea.
Met het verschil dat Ajax eerst contact op heeft genomen met Groningen, en pas daarna met Suarez is gaan praten. Niet netjes, maar acceptabel gezien de FIFA regels. Ajax is niet eerst met Suarez gaan praten, en daarna pas met Groningen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:51:10 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53811649
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Met het verschil dat Ajax eerst contact op heeft genomen met Groningen, en pas daarna met Suarez is gaan praten. Niet netjes, maar acceptabel gezien de FIFA regels. Ajax is niet eerst met Suarez gaan praten, en daarna pas met Groningen.
Inderdaad, Ajax bracht een bod uit, maar FCG wenste niet te onderhandelen. Dat de zaakwaarnemers van Luis Suarez de speler daarna helemaal gek gemaakt hebben, valt Ajax niet aan te rekenen.
pi_53812845
Ach, dat valt Ajax wel aan te rekenen, want Ajax heeft Suarez ingelicht over de interesse. Maar het is anders dan wanneer Ajax eerst Suarez had benaderd en pas daarna Groningen.
pi_53967927
Tuurlijk valt dat Ajax wel aan te rekenen, maar van Van Geel is het te verwachten

Welke posities moet Ajax versterken in de winterstop?

Van Geel moet verder Gronkjaer halen, valt goed te rijmen met zijn beleid
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 oktober 2007 @ 03:25:19 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_54103036
Zit ie er nog ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54149794
Van Geel:
quote:
''Wij volgen zoveel spelers, maar dat betekent niet dat wij interesse hebben."
!
pi_54150450
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:18 schreef Radegast het volgende:
Van Geel:
[..]

!
Wat is daar gek aan? Kan best zijn dat ze 20/30 spelers volgen
pi_54150701
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat is daar gek aan? Kan best zijn dat ze 20/30 spelers volgen
Dat je spelers volgt wil al zeggen dat er interesse is, lijkt me?
pi_54151232
Als je het goed regelt moet je minimaal 20.000 spelers volgen en een stuk of 100 op je shortlist hebben staan
pi_54156334
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 01:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat je spelers volgt wil al zeggen dat er interesse is, lijkt me?
Mjah, maar ik denk dat zij in interesse bedoelen ''een bod uitbrengen''. Zo komt het stukje op mij over.
pi_54162620
Je hebt sluimerende interesse en concrete interesse...
www.thuisuiteten.nl
pi_54213810
John Hartson! Hoe verzin't 'ie het?
pi_54216557
quote:
Van Geel hekelt zwart-witanalyse

„Ajax zal in winterstop situatie herstellen met creatieve middenvelder”

AMSTERDAM, zaterdag
Martin van Geel zocht in Brazilië naar goede voetballers toen Adrie Koster debuteerde met een gelijkspel en het oproer kraaide. Sinds het vertrek van Henk ten Cate zag de technisch directeur hoofdschuddend een modderstroom van verhalen en meningen passeren. „Het is vreselijk zwart-wit allemaal.” Vandaag reageert hij voor het eerst op de kernpunten van de kritiek. „Omdat mensen ten onrechte worden beschadigd.”

- Er zou binnen Ajax verdeeldheid bestaan over de recente aankopen.
„Je ziet in zo’n situatie altijd dat sommige mensen hun straatje proberen schoon te vegen. In de meeste gevallen werd ons besluit breed gedragen, bij een aantal ontstond er discussie. Dat gebeurt bij elke club. Maar ik kan volmondig beweren dat de trainer en de technisch directeur het uiteindelijk over alle aankopen eens waren. Die afspraak maak ik in mijn werk al dertien jaar.”

„Je moet alles ook wel in het juiste tijdsbeeld plaatsen. In mei was er nog geen geld en hadden we puur behoefte aan spelers voor de breedte, omdat de basis op dat moment sterk genoeg was. Dat werden Laurent Delorge, Jurgen Colin, Dennis Rommedahl en Ismael Urzaiz. Ook de huurlingen Robbert Schilder en Jan Vertonghen kwamen terug. Nadat Tom de Mul eerder had aangegeven weg te willen, haalden we Kennedy Bakircioglu. Gezien zijn hoeveelheid doelpunten en assists zouden we er zeker niet op achteruit gaan, dachten we.”

- Colin was dus de gewenste rechtsback?

„Colin is zo’n speler die verschillende meningen opriep. Je moet wel beseffen dat we een tweede, misschien zelfs derde rechtsback zochten, want achter George Ogararu kan John Heitinga daar ook uit de voeten. We hebben Emanuel Boakye, die op huurbasis bij Heracles speelde, afgezet tegen Colin. Henk zei: ’Ik heb jaren met Colin gewerkt. Geloof me, die is echt beter.’ Omdat we Boakye konden verkopen en voor Colin nog minder moesten betalen, hebben we het gedaan.”

- Colin wordt wekelijks uitgefloten door Ajax-fans. En Delorge staat in de publieke opinie eveneens symbool voor de sportieve armoede.

„Ik sta nog steeds vierkant achter zijn komst. Eigenlijk heeft Delorge het uitstekend gedaan. Ingevallen tegen De Graafschap en VVV met doelpunten en assists. Tegen Heerenveen in de basis gestaan en goed gespeeld. Europees niet verzaakt. En dat allemaal met een gekwetste achillespees. Delorge is 26 en in de kracht van zijn leven. Ik ben ervan overtuigd dat hij een nuttige speler gaat worden. Om hem na iets meer dan vier wedstrijden af te branden, vind ik echt schandalig.”

- Stond de trainer achter de komst van Dennis Rommedahl?
„Voor de drie posities voorin hadden we drie kandidaten. Op nummer 9: Urzaiz, John Hartson en Nwankwo Kanu. Op nummer 11: Luis Suárez, Albert Luque en Albert Riera. En op nummer 7: Rommedahl, Xabi Prieto en Romeo Castelen. We zochten een tweede rechtsbuiten achter Kennedy. Deze lijst kwam voort uit het topoverleg met bestuur, directie, hoofdtrainer en technisch adviseur op 6 juli. Dat gesprek is genotuleerd, dus daar kan helemaal geen misverstand over bestaan.”

- Reken je het uitblijven van een vervanger voor Sneijder jezelf aan?
„Ik vind het geen fout. Real Madrid zette ons die bewuste vrijdag onder druk: 24 miljoen of niks. We zijn niet gezwicht, draaiden een dag later zelfs de rollen om toen ze toch terugkwamen. Iedereen die in de voetballerij zit, weet dat het dan onhoudbaar is. Sneijder wilde per se weg, mede gezien zijn eerdere teleurstelling nadat wij Valencia hadden afgewimpeld. Dat we in de problemen zouden komen, wisten we. Het was de enige positie in de selectie waar geen geschikte alternatieven voor waren. Achteraf hadden we daar graag Kenneth Perez gezien, maar Henk bleef hem beschouwen als een reservespeler en dat zag Kenneth niet zitten.”

„We konden het niet meer invullen zoals we wilden. Er was amper tijd. Dinamo Zagreb had topscorer Eduardo al aan Arsenal verkocht, hoefde niet zo nodig en kon rustig 25 miljoen vragen voor Luka Modric. Rafael van der Vaart had er geen oren naar om zo snel al terug te keren. Met Ismaïl Aissati is nog onderhandeld, maar zou niet meer speelgerechtigd zijn. Ik heb met heel mijn hart gehoopt dat we de Champions League zouden halen. Er zat een grote dosis pech bij. Suárez werd bijvoorbeeld pas twee minuten voor twaalf aangetrokken. Edgar Davids was geblesseerd, vijf of zes anderen ook. Daar kampen we nog steeds mee. En een penalty missen bij 0-0 is ook cruciaal. Nu proberen we die situatie te herstellen, door in de winterstop een creatieve middenvelder aan te trekken.”

- Veel mensen maken een simpele rekensom: er komt 50 miljoen binnen, dus waarom geven ze dat niet uit?
„Onzin. Netto bleef er 38 miljoen euro over. Ten tweede is er nog een aantal spelers gehaald en zaten we met een tekort dat gedicht moest worden. We hebben immers geen Champions League gespeeld, maar wél met een Champions Leaguebegroting gewerkt.”

- Er is veel kritiek op de scouting.

„Ik zag Chivu, Maxwell en Ibrahimovic met Inter tegen PSV spelen. Alledrie door Ajax gescout… Natuurlijk zitten er ook missers tussen, dat zie je overal. Maar kijk je naar de toppers of de miskopen? Hoe komt het dat bij Ajax alleen de schaduwzijde wordt belicht? Omdat we geen kampioen geworden zijn. Dan deugt opeens nergens meer iets van. Luque wordt na anderhalve wedstrijd afgeschreven, terwijl hij toch ook lang door PSV en Feyenoord werd begeerd. Zo slecht is hij dus niet.”

- Er wordt vaak gesuggereerd dat Piet Keizer een paladijn van Cruijff is.
„Ik heb er persoonlijk voor gezorgd dat Piet anderhalf jaar geleden werd aangesteld als technisch adviseur. Hij zat al in de scouting. Ik zag dat hij veel in zijn mars heeft. Zijn idee over voetbal en het systeem sprak me aan en hij heeft een goede kijk op spelers. Vooral met betrekking tot de jeugdopleiding vervult Piet een belangrijke rol. We willen veel completer gaan opleiden, stellen onszelf voortdurend de vraag: waar staan we en waar gaan we heen? We willen voor continuïteit zorgen. Daarom is Piet de man geworden die Jan Olde Riekerink (hoofd opleidingen, red.) en mij adviseert. Dat doet hij erg goed. Maar zijn adviezen zijn dus níét bindend, en hij heeft geen verantwoordelijkheid.”

- Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk spraken de hoop uit samen dit seizoen af te maken. Toch kozen jullie voor Koster.
„Hennie en Alfons zijn fantastische assistenten. Ze liggen goed bij de spelers en zouden het ook kunnen. Ondanks hun teleurstelling was het een bewuste keuze het niet te doen, want dan veranderen onherroepelijk de verhoudingen. Binnen drie weken word je ongeloofwaardig. We wilden iemand van buiten, met een frisse blik. Adrie heeft al twintig jaar ervaring als hoofdtrainer en is een integer mens. Samen werken we er keihard aan om sterker terug te komen. Wat dat betreft, begrijp ik de ontgoocheling bij de achterban heel goed, want daar heb ik zelf ook dagelijks last van. Maar dat we hier weer uit gaan komen, staat voor mij vast. Daar hebben we de steun van de supporters wel hard bij nodig.”
pi_54217931
De vlag gaat hier uit als die gluiperige boer vertrokken is ooit.
Hij heeft gewoon hopeloos gefaald, zijn aankoopbeleid is dramatisch geweest.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_54218916
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:03 schreef navigator het volgende:
De vlag gaat hier uit als die gluiperige boer vertrokken is ooit.
Hij heeft gewoon hopeloos gefaald, zijn aankoopbeleid is dramatisch geweest.
Door hem spelen onder andere wel Stam en Davids bij Ajax
pi_54232629
Ja, en Colin, Ursaiz, Delorge, Rommedahl
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 december 2007 @ 16:58:01 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55365068
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:51 schreef F1Bas het volgende:
Volgens mij heeft hij Huntelaar ook gehaald hoor. Davids ook om maar wat te noemen.
Stam toch ook?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55365146
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:14 schreef navigator het volgende:
Ja, en Colin, Ursaiz, Delorge, Rommedahl
wat is er met Rommedahl? hij doet het gewoon goed en scoort best regelmatig.
AFC AJAX
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:02:39 #76
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55365183
Zo slecht doet Van Geel het niet. Helemaal als je bedenkt wat anders de alternatieven zijn.
  dinsdag 18 december 2007 @ 17:03:46 #77
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55365208
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef BonJovi het volgende:

[..]

wat is er met Rommedahl? hij doet het gewoon goed en scoort best regelmatig.
Helemaal voor de nederlandse competitie. hij heeft in ieder geval een wapen met zn snelheid.
pi_55365227
Dat was een doorslaand succes
pi_55366194
Oach, Rommedahl. Leuk om een wedstrijd mee op slot te gooien en te gebruiken als je bij één doelpunt voorsprong naar een grotere voorsprong wilt counteren (Roda JC, VVV-Venlo thuis).

Veel assists heeft hij ook niet echt - slechts drie - waarvan één op de 8-1 en één op de 4-1. Bruikbare speler, meer niet .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55366538
Ik ben in elk geval blij dat hij niet bij PSV zit.

En zelfs een blind paard geeft afentoe een assist, zoals gebleken is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 13:29:45 #81
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55386241
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
Oach, Rommedahl. Leuk om een wedstrijd mee op slot te gooien en te gebruiken als je bij één doelpunt voorsprong naar een grotere voorsprong wilt counteren (Roda JC, VVV-Venlo thuis).

Veel assists heeft hij ook niet echt - slechts drie - waarvan één op de 8-1 en één op de 4-1. Bruikbare speler, meer niet .
hij speelt natuurlijk ook niet zoveel als bij PSV, daar stond hij altijd bovenaan de lijstje qua assists
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55386372
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:

Goal tegen Kakkies, winnende tegen Dinamo....

Best veel voor een kut speler
pi_55386404
Rommedahl is gewoon een prima aankoop geweest, die goed functioneert in zijn rol waarvoor hij gehaald is.
pi_55390400
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij speelt natuurlijk ook niet zoveel als bij PSV, daar stond hij altijd bovenaan de lijstje qua assists
Ook op de lijst met verneukte kansen

Ongeveer 10x zoveel verneuke kansen als de nummer 2
  woensdag 19 december 2007 @ 16:44:12 #85
71333 BUG80
Stop making sense
pi_55391233
Toen hij te gast was bij Voetbal Insite heb ik eens goed op zitten letten. Hij beheerst een bepaalde discussietechniek erg goed: zo stellig mogelijk niks zeggen.

Het ging ongeveer zo:

Wilfred: "Is het vertrek van Sneider niet fataal voor Ajax?"
Van Geel (stellig): "Nee, de selectie van Ajax kan dit prima opvangen."

..even later...

Wilfred: "Zijn de laatste resultaten niet heel slecht?"
Van Geel (stellig): "Tja, maar als je net je meest creatieve middenvelder hebt verkocht is dat niet zo vreemd!"

En hij zegt het op zo'n manier dat je er nog intrapt ook tenzij je echt goed luistert wat hij zegt. Is ook een talent.
pi_55391549
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Goal tegen Kakkies, winnende tegen Dinamo....

Best veel voor een kut speler
Ik zeg niet dat het een kutspeler is, ik zeg dat het een bruikbare speler is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55587962
Ik ben zo benieuwd waar 'ie mee komt in de maand januari...

Ik gok op slappe smoesjes.
pi_55588011
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Radegast het volgende:
Ik ben zo benieuwd waar 'ie mee komt in de maand januari...

Ik gok op slappe smoesjes.
Ik gok veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.
pi_55588073
Van Geel moet deze transferperiode laten zien wat hij waard is. Mocht hij met niets fatsoenlijks komen, heeft hij absoluut gefaald.
pi_55591763
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik gok veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.
Das ook niet zo gek hé?

Ajax heeft veel geld, dan is het niet gek dat mensen veel vragen.

Chelski betaald toch ook altijd standaard teveel omdat ze gewoon veel hebben
pi_55593012
Van Geel komt met Modric

* BigKahuna wil niet wakker worden
><(({°>
pi_55653629
Nou, schiet maar eens op. Duurt mij allemaal te lang.
pi_55653745
Intern denkt men volgens mij allemaal te verschillend intern, dan krijg je halve en betwistbare beslissingen.
That's all folks!
pi_55653862
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Intern denkt men volgens mij allemaal te verschillend intern, dan krijg je halve en betwistbare beslissingen.
Je zou denken dat die verschillen met het vertrek van Henk ten Cate waren opgelost.
pi_55653939
Zoals ik bij het Ajax topic ook al zei, v Geel gaat Ajax kapot maken!
pi_55662711
Hij maakt Ajax niet sterker, dat is wel duidelijk.
pi_55670218
Ik ben benieuwd of dit nog een fantopic blijft.
pi_55670299
Wat nou Modric, Van Geel haalt gewoon Perez terug
pi_55670722
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
Nou, schiet maar eens op. Duurt mij allemaal te lang.
Je kunt het ook iets té simpel nemen Martin.
  maandag 31 december 2007 @ 01:46:11 #100
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_55671627
quote:
Op zondag 30 december 2007 20:49 schreef Radegast het volgende:
Hij maakt Ajax niet sterker, dat is wel duidelijk.
opzetje met Scheringa, maar ondertussen doen alsof ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan. A cunning scheme!

muhahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')