Helemaal voor de nederlandse competitie. hij heeft in ieder geval een wapen met zn snelheid.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat is er met Rommedahl? hij doet het gewoon goed en scoort best regelmatig.
hij speelt natuurlijk ook niet zoveel als bij PSV, daar stond hij altijd bovenaan de lijstje qua assistsquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
Oach, Rommedahl. Leuk om een wedstrijd mee op slot te gooien en te gebruiken als je bij één doelpunt voorsprong naar een grotere voorsprong wilt counteren (Roda JC, VVV-Venlo thuis).
Veel assists heeft hij ook niet echt - slechts drie - waarvan één op de 8-1 en één op de 4-1. Bruikbare speler, meer niet.
Goal tegen Kakkies, winnende tegen Dinamo....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
Oach, Rommedahl. Leuk om een wedstrijd mee op slot te gooien en te gebruiken als je bij één doelpunt voorsprong naar een grotere voorsprong wilt counteren (Roda JC, VVV-Venlo thuis).
Veel assists heeft hij ook niet echt - slechts drie - waarvan één op de 8-1 en één op de 4-1. Bruikbare speler, meer niet.
Ook op de lijst met verneukte kansenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij speelt natuurlijk ook niet zoveel als bij PSV, daar stond hij altijd bovenaan de lijstje qua assists
Ik zeg niet dat het een kutspeler is, ik zeg dat het een bruikbare speler isquote:Op woensdag 19 december 2007 13:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goal tegen Kakkies, winnende tegen Dinamo....
Best veel voor een kut speler
Ik gok veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Radegast het volgende:
Ik ben zo benieuwd waar 'ie mee komt in de maand januari...
Ik gok op slappe smoesjes.
Das ook niet zo gek hé?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik gok veel te veel geld betalen voor middelmatige spelers.
Je zou denken dat die verschillen met het vertrek van Henk ten Cate waren opgelost.quote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Intern denkt men volgens mij allemaal te verschillend intern, dan krijg je halve en betwistbare beslissingen.
Je kunt het ook iets té simpel nemen Martin.quote:Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
Nou, schiet maar eens op. Duurt mij allemaal te lang.
opzetje met Scheringa, maar ondertussen doen alsof ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan. A cunning scheme!quote:Op zondag 30 december 2007 20:49 schreef Radegast het volgende:
Hij maakt Ajax niet sterker, dat is wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |